18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Hizmetleri Yazılımı

Müşteri Hizmetleri Yazılımı, bir kuruluşun müşteri ilişkilerini ve destek hizmetlerini yönetmesine ve takip etmesine olanak sağlar. Hata raporlama takibinden şikâyet çözüm raporlamalarına, Müşteri Hizmetleri Yazılımı kuruluşların müşterileri ile etkileşimlerini yönetmelerine ve kalitelerini değerlendirmelerine olanak tanır. Müşteri Hizmetleri Programı dahili bilgi tabanının yönetimine ve dağıtımına yardımcı olur ve müşteri hizmetleri temsilcilerinin müşteri şikâyetlerini çözmek için ihtiyaç duyacakları bilgiyi sağlar. Müşteri Hizmetleri Yazılımı Çağrı Merkezi Uygulamaları, Yardım Masası Yazılımı ve Bilgi Yönetim Yazılımları ile ilişkilidir.

47 sonuç
Bulut tabanlı bir çevrimiçi topluluk platformu olan Tribe, müşteri desteğini ölçeklendirmek, self servisi teşvik etmek ve geri bildirim toplamak için tasarlanmıştır. Bettermode hakkında daha fazla bilgi
Tribe, birbirlerine yardımcı olabilmeleri için müşterilerinizi birbirine bağlamak ve desteklemek üzere tasarlanmış modern ve bulut tabanlı bir topluluk platformudur. Müşterilerinizin sorunlarına çözüm bulmalarını sağlayın, self servisi teşvik edin, geribildirim toplayın, müşteri deneyimini ve elde tutma oranını iyileştirin. Güçlü bir bilgi tabanı ile müşterilerin sorunları bağımsız olarak çözmesini mümkün hale getirin. Tribe’ın güvenilir topluluk motorundan, modüler uygulamalarından, doğrudan üçüncü taraf entegrasyonundan, araçlarından ve API’sinden yararlanarak güçlü müşteri destek toplulukları oluşturun. Bettermode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Zendesk, olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada müşteri hizmetleri ve destek yazılımıdır.
Olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada destek yazılımı Zendesk ile müşteri hizmetlerinizi güçlendirin. Kullanımı kolay self servis araçları ve desteği kolaylaştıran yapay zeka destekli sohbet özellikleri sayesinde, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT (müşteri memnuniyeti) puanında artış görüyor; %85'i ise iç operasyonlarına ilişkin daha yüksek görünürlük elde ediyor. Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları, ihtiyaç duydukları anda hızlı bir şekilde ve kolayca almaları için self servis ve kanallar arası destek sağlayın. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Sektörde tercih edilen müşteri hizmetleri yazılımlarından biri olan Zoho Desk, bağlamsal yapay zeka kullanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Rutin işleri otomatikleştirmek ve birden fazla müşteri etkileşimini yönetmek bulutta daha kolaydır. Bu, e-posta, telefon, sosyal medya, canlı sohbet gibi çeşitli kanallara dağılmış tüm konuşmaların tek bir arayüzden yönetilmesini içerir. Doğal olarak ücretsiz plan, müşteri hizmetleri işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Livechat, web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizle gerçek zamanlı sohbet etmenizi sağlar.
LiveChat destek ekibinize, müşteri yolculuğunun tamamı boyunca onlara harika bir deneyim sunmaları için uygun maliyetli bir yol sağlar. Aynı anda birden fazla sohbet oturumunda bulunmanıza, sık sorulan sorulara önceden hazırlanmış yanıtlar göndermenize, sohbet etiketleri eklemenize, sohbet metinlerini gözden geçirmenize ve sohbet penceresinden müşterilere dosya göndermenize olanak tanıyarak müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi müşteri hizmetleri yazılımıyla başlar.
LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Gelişmiş otomasyon özellikleri, kurallar ve çok sayıda entegrasyon, her ölçekten işletme için güçlü bir müşteri hizmetleri yazılımı sağlamaktadır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür. Bulut/mobil/açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Çok kanallı müşteri hizmetleri - e-posta, telefon, web sitesi canlı sohbet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ve diğer mobil mesajlaşma araçları desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve destek CRM yazılımıdır. EngageBay, ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunmaktadır. Böylece, her bir müşteriye basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her kişiselleştirilmiş birebir destek sağlar. Üstelik bunu kullanımı kolay tek bir platformdan gerçekleştirir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Her yerden mükemmel hizmet ve esnek bir temsilci deneyimi sunun. İster iletişim merkezinde ister uzaktan çalışıyor olsunlar, temsilcilere her müşterinin bütünsel bir görünümünü sunun. Yapay zekadan yararlanarak ve telefon, mesajlaşma ve sohbet gibi popüler destek kanallarını doğrudan temsilcinin çalışma alanına entegre ederek hizmeti ölçeklendirin ve optimize edin. Otomatik süreçleri her servis talebinin ve müşteri etkileşiminin tüm ayrıntılarına, bağlamına ve geçmişine kolay erişimle birleştirerek servis taleplerini daha hızlı çözün. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike, web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma için bir müşteri hizmetleri çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM müşteri hizmetleri yazılımı sayesinde üstün müşteri hizmetleri sunun ve uzun vadede müşteri memnuniyetini koruyun. Agile CRM, işletmelerin daha kişiselleştirilmiş bir müşteri destek deneyimi sunmasını sağlar. Parmaklarınızın ucundaki güçlü yardım masası otomasyon özellikleri sayesinde müşterilerinizi daha iyi anlarsınız, böylece size en çok ihtiyaç duydukları anda onlara yardımcı olabilirsiniz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio, müşteri desteğinizi geliştiren ve satışlarınızı artıran hepsi bir arada müşteri hizmetleri platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması.
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Smartsupp ile etkili ve proaktif insan ve chatbot müşteri hizmetleri için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm araçlara erişin.
Günümüzde müşteri hizmetleri, alıcılarınızın ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan neredeyse kesintisiz yazışmalarla hızlı yanıt süreleri gerektirir. Smartsupp, sohbet robotları, video kayıtları ve tutarlı ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm müşteri destek araçlarını içeren çok kanallı bir canlı sohbet çözümü sunar. Smartsupp, yapay zekaya kadar uzanan ve yapay zekayı da içeren diyalog yönetimi araçları sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri özellikleri sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Pipefy ile müşteri hizmetleri operasyonlarınızı standartlaştırıp otomatikleştirerek müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın.
Pipefy, harika bir müşteri hizmetleri operasyonu için ihtiyacınız olan her şeye sahip bir platformdur. Pipefy sayesinde kullanımı ve anlaşılması kolay, kodsuz bir platformla iş akışlarını standartlaştırma, e-postaları otomatikleştirme, müşteri taleplerini kolaylaştırma, işe alım sürecinizi optimize etme yoluyla müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın. Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi şirketlerin izinden gidin. Pipefy ile hızı artırın, daha yüksek kaliteli sonuçlar elde edin ve veriye dayalı kararlar alın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası, bilgi tabanı özelliklerini ve daha fazlasını içeren, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri desteği yazılımıdır.
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası ve bilgi tabanı işlevi ile müşterilere 7/24 anında yanıt vermenizi sağlayan, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri hizmetleri platformudur. Tüm Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Canlı sohbet, e-posta ve sosyal medyayı içeren tüm müşteri hizmetleri kanallarını yönetmek için tek bir uygulama. Gorgias, Shopify için tasarlanmış yardım masasıdır.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri hizmeti uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır.
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr, markaların kurumsal ölçekte birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmasına yardımcı olur.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal ölçekteki müşteri hizmeti çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr Modern Care, markaların müşterileri tek bir birleşik platformdan 35’ten fazla modern kanalda dinlemesine ve yanıt vermesine yardımcı olur; bu da etkileşimli ticaret ve pozitif marka etkileşimleri için fırsatları artırır. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Otomatik Yönlendirme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • CRM
  • Kuyruk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Alerts/Escalation
  • Konuşma Zekası