Türkiye Yerel ürünleri göster
560 sonuç
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Vision Helpdesk, her büyüklükte işletme için yardım masası, birden fazla şirket için yardım masası, ITIL hizmet masası ve canlı sohbet yazılım araçları sunar. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi
Vision Helpdesk Müşteri Hizmetleri Yazılım Araçları Sunmaktadır 1) Yardım masası yazılımı (çok kanallı yardım Masası) 2) Uydu yardım masası (çok markalı yardım masası) 3) Hizmet masası (ITIL / ITSM PinkVerify sertifikalı) 4) Canlı sohbet yazılımı Vision Helpdesk hepsi bir arada müşteri desteği yardım masasıdır; e-posta, sohbetler, web formları, Twitter, Facebook, aramalar gibi çeşitli kanalların tek bir çatı altında yönetilmesini sağlamaktadır. Vision Helpdesk, dünya genelinde 15.000’den fazla şirket tarafından güvenilir bulunmaktadır. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi müşteri hizmetleri yazılımıyla başlar. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Gelişmiş otomasyon özellikleri, kurallar ve çok sayıda entegrasyon, her ölçekten işletme için güçlü bir müşteri hizmetleri yazılımı sağlamaktadır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Livechat, web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizle gerçek zamanlı sohbet etmenizi sağlar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi
LiveChat destek ekibinize, müşteri yolculuğunun tamamı boyunca onlara harika bir deneyim sunmaları için uygun maliyetli bir yol sağlar. Aynı anda birden fazla sohbet oturumunda bulunmanıza, sık sorulan sorulara önceden hazırlanmış yanıtlar göndermenize, sohbet etiketleri eklemenize, sohbet metinlerini gözden geçirmenize ve sohbet penceresinden müşterilere dosya göndermenize olanak tanıyarak müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır. Userlike hakkında daha fazla bilgi
Userlike, web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma için bir müşteri hizmetleri çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür. Bulut/mobil/açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Çok kanallı müşteri hizmetleri - e-posta, telefon, web sitesi canlı sohbet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ve diğer mobil mesajlaşma araçları desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
Agile CRM müşteri hizmetleri yazılımı sayesinde üstün müşteri hizmetleri sunun ve uzun vadede müşteri memnuniyetini koruyun. Agile CRM, işletmelerin daha kişiselleştirilmiş bir müşteri destek deneyimi sunmasını sağlar. Parmaklarınızın ucundaki güçlü yardım masası otomasyon özellikleri sayesinde müşterilerinizi daha iyi anlarsınız, böylece size en çok ihtiyaç duydukları anda onlara yardımcı olabilirsiniz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve destek CRM yazılımıdır. EngageBay, ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunmaktadır. Böylece, her bir müşteriye basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her kişiselleştirilmiş birebir destek sağlar. Üstelik bunu kullanımı kolay tek bir platformdan gerçekleştirir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Smartsupp ile etkili ve proaktif insan ve chatbot müşteri hizmetleri için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm araçlara erişin. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Günümüzde müşteri hizmetleri, alıcılarınızın ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan neredeyse kesintisiz yazışmalarla hızlı yanıt süreleri gerektirir. Smartsupp, sohbet robotları, video kayıtları ve tutarlı ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm müşteri destek araçlarını içeren çok kanallı bir canlı sohbet çözümü sunar. Smartsupp, yapay zekaya kadar uzanan ve yapay zekayı da içeren diyalog yönetimi araçları sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri özellikleri sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Tidio, müşteri desteğinizi geliştiren ve satışlarınızı artıran hepsi bir arada müşteri hizmetleri platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Canlı sohbet, e-posta ve sosyal medyayı içeren tüm müşteri hizmetleri kanallarını yönetmek için tek bir uygulama. Gorgias, Shopify için tasarlanmış yardım masasıdır. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri hizmeti uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bulut tabanlı bir çevrimiçi topluluk platformu olan Tribe, müşteri desteğini ölçeklendirmek, self servisi teşvik etmek ve geri bildirim toplamak için tasarlanmıştır. Tribe hakkında daha fazla bilgi
Tribe, birbirlerine yardımcı olabilmeleri için müşterilerinizi birbirine bağlamak ve desteklemek üzere tasarlanmış modern ve bulut tabanlı bir topluluk platformudur. Müşterilerinizin sorunlarına çözüm bulmalarını sağlayın, self servisi teşvik edin, geribildirim toplayın, müşteri deneyimini ve elde tutma oranını iyileştirin. Güçlü bir bilgi tabanı ile müşterilerin sorunları bağımsız olarak çözmesini mümkün hale getirin. Tribe’ın güvenilir topluluk motorundan, modüler uygulamalarından, doğrudan üçüncü taraf entegrasyonundan, araçlarından ve API’sinden yararlanarak güçlü müşteri destek toplulukları oluşturun. Tribe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Müşteri hizmetlerinizi geliştirin ve müşterilerinizi yaşam döngüleri boyunca tek ve uygun fiyatlı bir platformda destekleyin. Froged hakkında daha fazla bilgi
Müşteri hizmetlerinizi ve elde tutma sürecinizi geliştirmeye yönelik bir araç arıyorsanız Froged’a göz atın. Aracımız, tüm kullanım ömrü boyunca müşterilerinizi beslemek için tasarlanmıştır. Froged ile katılımı, müşteriyi elde tutmayı artırabilecek ve müşteri kaybetmeyi azaltabileceksiniz. Özelleştirilmiş e-posta kampanyaları, güzel bir şekilde entegre edilmiş bilgi tabanı, canlı sohbet ve otomatik mesajlar ile müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına hizmet edin. 30 günlük ücretsi̇z deneme Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur. Acobot hakkında daha fazla bilgi
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
REVE Chat, daha iyi satış ve destek için müşterilere anında yardım sağlayan çok kanallı bir canlı sohbet yazılımıdır. REVE Chat hakkında daha fazla bilgi
REVE Chat, daha iyi müşteri hizmetleri için web sitenizin ziyaretçilerine anında yardım sağlayan ve satış dönüşümlerini artıran çok kanallı, bulut tabanlı bir canlı sohbet yazılımıdır. İşletmeler, tek bir platform kullanarak web sitesi canlı sohbeti, sesli/görüntülü sohbet, Facebook Messenger, Viber, mobil uygulamalar (Android, iOS) gibi çeşitli kanallarda müşterileriyle anında iletişim kurabilir. REVE Chat ayrıca ekran paylaşımı ve birlikte göz atma, departman yönetimi, otomatik tetikleyiciler gibi gelişmiş özellikleri de içerir. REVE Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Sadece 5 dakika içinde web sitenizde canlı sohbet oluşturun. Web sitenizin ziyaretçileri ile bilgisayarınızdan, tabletinizden veya cep telefonunuzdan konuşun. Satışları artırın. HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi
HelpOnClick ekibi, üye iş yerlerinin web sitesi ziyaretçileriyle kolayca konuşmalarına yardımcı olan yazılımı oluşturmak için elinden geleni yapar. Basit ve kullanımı kolay canlı sohbet ve yardım masası, müşterilerin ana noktalara yoğunlaşmasına olanak tanır; satışları artırır ve müşteri desteğini geliştirir. HelpOnClick Live Chat yazılımı aşağıdaki ana özellikleri içerir: Gerçek zamanlı trafik izleme Sanal sohbet aracısı Özelleştirilebilir simgeler ve metinler Facebook ile entegrasyon Büyük CRM, CMS, yardım masası sistemleriyle entegrasyon HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zendesk Support is the leading help desk software built to improve customer satisfaction.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. ConnectWise Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Sektörde tercih edilen müşteri hizmetleri yazılımlarından biri olan Zoho Desk, bağlamsal yapay zeka kullanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Rutin işleri otomatikleştirmek ve birden fazla müşteri etkileşimini yönetmek bulutta daha kolaydır. Bu, e-posta, telefon, sosyal medya, canlı sohbet gibi çeşitli kanallara dağılmış tüm konuşmaların tek bir arayüzden yönetilmesini içerir. Doğal olarak ücretsiz plan, müşteri hizmetleri işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Talkdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Deliver great service and a flexible agent experience, from anywhere. Give agents a holistic view of every customer, whether they’re in the contact center or working remote. Scale and optimize service by leveraging AI and integrating popular support channels — like phone, messaging, and chat — directly into the agent workspace. Resolve cases faster by combining automated processes with easy access to the full details, context, and history of every case and customer interaction. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Five9 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması.
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Vtiger CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Make every phone conversation count and give time back to your reps with 100+ CRM, helpdesk, and software integrations.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's flexible cloud phone solution integrates with 100+ CRM, Helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 14,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Aircall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Improve customer satisfaction and CSAT scores by standardizing and automating your Customer Service operations with Pipefy.
Pipefy is the one platform with everything you need for a great Customer Service operation. Improve customer satisfaction and CSAT scores with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decisions with Pipefy. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Yes—you can scale and keep the human touch. Front is a customer communication hub that combines the simplicity of the email inbox with the automation and insights of a CRM. Front makes it easy for teams to send personalized replies faster, organize messages across channels, and always delight a customer. As your needs change, Front's flexible workflows change with you. Teams of 5 and 5,000 alike use Front to scale their communication without compromising on quality or efficiency. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. KnowledgeOwl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. SAP Customer Experience hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Help Scout's customer service software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
With Help Scout, you can be available everywhere your customers need help, while giving your team the collaboration, organization, and automation tools they need to move faster. Deliver email, self-service, and live chat support from one powerful platform that feels just like your inbox. Answer 52% more emails with ease and reduce your support volume by 30%. You'll have happier customers and fewer support requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası, bilgi tabanı özelliklerini ve daha fazlasını içeren, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri desteği yazılımıdır.
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası ve bilgi tabanı işlevi ile müşterilere 7/24 anında yanıt vermenizi sağlayan, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri hizmetleri platformudur. Tüm Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Give the best service by getting the best service with our award-winning, industry-leading customer support.
It's hard to believe software will let you give great customer service if you don't get great customer service from your software. Let us lead the way. With 25 years of experience, Issuetrak offers you industry-leading, 100% U.S.-based customer service. Our secret? We use our own software! Easy multichannel submission, automatic notifications, a self-service knowledge base, dashboards and reports, and a task manager are all standard - and we haven't even mentioned everything you get for free. Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri