Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri Hizmetleri Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

44 sonuç
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür. Bulut/mobil/açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Çok kanallı müşteri hizmetleri - e-posta, telefon, web sitesi canlı sohbet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ve diğer mobil mesajlaşma araçları desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bulut tabanlı bir çevrimiçi topluluk platformu olan Tribe, müşteri desteğini ölçeklendirmek, self servisi teşvik etmek ve geri bildirim toplamak için tasarlanmıştır. Bettermode hakkında daha fazla bilgi
Tribe, birbirlerine yardımcı olabilmeleri için müşterilerinizi birbirine bağlamak ve desteklemek üzere tasarlanmış modern ve bulut tabanlı bir topluluk platformudur. Müşterilerinizin sorunlarına çözüm bulmalarını sağlayın, self servisi teşvik edin, geribildirim toplayın, müşteri deneyimini ve elde tutma oranını iyileştirin. Güçlü bir bilgi tabanı ile müşterilerin sorunları bağımsız olarak çözmesini mümkün hale getirin. Tribe’ın güvenilir topluluk motorundan, modüler uygulamalarından, doğrudan üçüncü taraf entegrasyonundan, araçlarından ve API’sinden yararlanarak güçlü müşteri destek toplulukları oluşturun. Bettermode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Tam entegre bir DaaS (hizmet olarak masaüstü) çözümüyle, istediğiniz yerden daha hızlı çalışabilmeniz için hız ve basitliğe odaklandık. V2 Cloud WorkSpaces hakkında daha fazla bilgi
Masaüstü sanallaştırma sürecinin karmaşık olması gerekmez. V2 Cloud tam da ihtiyacınız olan BT kurdudur. İşletmelerini Bulut ile büyütmek için bağımsız yazılım satıcıları, işletme sahipleri, yönetilen hizmet sağlayıcıları, BT yöneticileri ve daha birçoklarıyla yakın iş birliği içinde çalışmaktadır. Tam entegre bir DaaS (hizmet olarak masaüstü) çözümüyle, istediğiniz yerden daha hızlı çalışabilmeniz için hız ve basitliğe odaklandık. Destek ekibimiz endişelerinizi giderirken bulut bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve ekonomik bir şekilde kullanın. V2 Cloud WorkSpaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Sadece 5 dakika içinde web sitenizde canlı sohbet oluşturun. Web sitenizin ziyaretçileri ile bilgisayarınızdan, tabletinizden veya cep telefonunuzdan konuşun. Satışları artırın. HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi
HelpOnClick ekibi, üye iş yerlerinin web sitesi ziyaretçileriyle kolayca konuşmalarına yardımcı olan yazılımı oluşturmak için elinden geleni yapar. Basit ve kullanımı kolay canlı sohbet ve yardım masası, müşterilerin ana noktalara yoğunlaşmasına olanak tanır; satışları artırır ve müşteri desteğini geliştirir. HelpOnClick Live Chat yazılımı aşağıdaki ana özellikleri içerir: Gerçek zamanlı trafik izleme Sanal sohbet aracısı Özelleştirilebilir simgeler ve metinler Facebook ile entegrasyon Büyük CRM, CMS, yardım masası sistemleriyle entegrasyon HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zendesk, olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada müşteri hizmetleri ve destek yazılımıdır.
Olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada destek yazılımı Zendesk ile müşteri hizmetlerinizi güçlendirin. Kullanımı kolay self servis araçları ve desteği kolaylaştıran yapay zeka destekli sohbet özellikleri sayesinde, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT (müşteri memnuniyeti) puanında artış görüyor; %85'i ise iç operasyonlarına ilişkin daha yüksek görünürlük elde ediyor. Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları, ihtiyaç duydukları anda hızlı bir şekilde ve kolayca almaları için self servis ve kanallar arası destek sağlayın. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Sektörde tercih edilen müşteri hizmetleri yazılımlarından biri olan Zoho Desk, bağlamsal yapay zeka kullanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Rutin işleri otomatikleştirmek ve birden fazla müşteri etkileşimini yönetmek bulutta daha kolaydır. Bu, e-posta, telefon, sosyal medya, canlı sohbet gibi çeşitli kanallara dağılmış tüm konuşmaların tek bir arayüzden yönetilmesini içerir. Doğal olarak ücretsiz plan, müşteri hizmetleri işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Livechat, web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizle gerçek zamanlı sohbet etmenizi sağlar.
LiveChat destek ekibinize, müşteri yolculuğunun tamamı boyunca onlara harika bir deneyim sunmaları için uygun maliyetli bir yol sağlar. Aynı anda birden fazla sohbet oturumunda bulunmanıza, sık sorulan sorulara önceden hazırlanmış yanıtlar göndermenize, sohbet etiketleri eklemenize, sohbet metinlerini gözden geçirmenize ve sohbet penceresinden müşterilere dosya göndermenize olanak tanıyarak müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi müşteri hizmetleri yazılımıyla başlar.
LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Gelişmiş otomasyon özellikleri, kurallar ve çok sayıda entegrasyon, her ölçekten işletme için güçlü bir müşteri hizmetleri yazılımı sağlamaktadır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Her yerden mükemmel hizmet ve esnek bir temsilci deneyimi sunun. İster iletişim merkezinde ister uzaktan çalışıyor olsunlar, temsilcilere her müşterinin bütünsel bir görünümünü sunun. Yapay zekadan yararlanarak ve telefon, mesajlaşma ve sohbet gibi popüler destek kanallarını doğrudan temsilcinin çalışma alanına entegre ederek hizmeti ölçeklendirin ve optimize edin. Otomatik süreçleri her servis talebinin ve müşteri etkileşiminin tüm ayrıntılarına, bağlamına ve geçmişine kolay erişimle birleştirerek servis taleplerini daha hızlı çözün. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike, web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma için bir müşteri hizmetleri çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM müşteri hizmetleri yazılımı sayesinde üstün müşteri hizmetleri sunun ve uzun vadede müşteri memnuniyetini koruyun. Agile CRM, işletmelerin daha kişiselleştirilmiş bir müşteri destek deneyimi sunmasını sağlar. Parmaklarınızın ucundaki güçlü yardım masası otomasyon özellikleri sayesinde müşterilerinizi daha iyi anlarsınız, böylece size en çok ihtiyaç duydukları anda onlara yardımcı olabilirsiniz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve destek CRM yazılımıdır. EngageBay, ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunmaktadır. Böylece, her bir müşteriye basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her kişiselleştirilmiş birebir destek sağlar. Üstelik bunu kullanımı kolay tek bir platformdan gerçekleştirir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio, müşteri desteğinizi geliştiren ve satışlarınızı artıran hepsi bir arada müşteri hizmetleri platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması.
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Smartsupp ile etkili ve proaktif insan ve chatbot müşteri hizmetleri için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm araçlara erişin.
Günümüzde müşteri hizmetleri, alıcılarınızın ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan neredeyse kesintisiz yazışmalarla hızlı yanıt süreleri gerektirir. Smartsupp, sohbet robotları, video kayıtları ve tutarlı ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm müşteri destek araçlarını içeren çok kanallı bir canlı sohbet çözümü sunar. Smartsupp, yapay zekaya kadar uzanan ve yapay zekayı da içeren diyalog yönetimi araçları sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri özellikleri sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Pipefy ile müşteri hizmetleri operasyonlarınızı standartlaştırıp otomatikleştirerek müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın.
Pipefy, harika bir müşteri hizmetleri operasyonu için ihtiyacınız olan her şeye sahip bir platformdur. Pipefy sayesinde kullanımı ve anlaşılması kolay, kodsuz bir platformla iş akışlarını standartlaştırma, e-postaları otomatikleştirme, müşteri taleplerini kolaylaştırma, işe alım sürecinizi optimize etme yoluyla müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın. Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi şirketlerin izinden gidin. Pipefy ile hızı artırın, daha yüksek kaliteli sonuçlar elde edin ve veriye dayalı kararlar alın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası, bilgi tabanı özelliklerini ve daha fazlasını içeren, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri desteği yazılımıdır.
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası ve bilgi tabanı işlevi ile müşterilere 7/24 anında yanıt vermenizi sağlayan, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri hizmetleri platformudur. Tüm Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Canlı sohbet, e-posta ve sosyal medyayı içeren tüm müşteri hizmetleri kanallarını yönetmek için tek bir uygulama. Gorgias, Shopify için tasarlanmış yardım masasıdır.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri hizmeti uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr, markaların kurumsal ölçekte birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmasına yardımcı olur.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal ölçekteki müşteri hizmeti çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr Modern Care, markaların müşterileri tek bir birleşik platformdan 35’ten fazla modern kanalda dinlemesine ve yanıt vermesine yardımcı olur; bu da etkileşimli ticaret ve pozitif marka etkileşimleri için fırsatları artırır. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Müşteri hizmetlerinizi geliştirin ve müşterilerinizi yaşam döngüleri boyunca tek ve uygun fiyatlı bir platformda destekleyin.
Müşteri hizmetlerinizi ve elde tutma sürecinizi geliştirmeye yönelik bir araç arıyorsanız Froged’a göz atın. Aracımız, tüm kullanım ömrü boyunca müşterilerinizi beslemek için tasarlanmıştır. Froged ile katılımı, müşteriyi elde tutmayı artırabilecek ve müşteri kaybetmeyi azaltabileceksiniz. Özelleştirilmiş e-posta kampanyaları, güzel bir şekilde entegre edilmiş bilgi tabanı, canlı sohbet ve otomatik mesajlar ile müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına hizmet edin. 30 günlük ücretsi̇z deneme Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Sohbet botları, bilgi tabanı, otomatik davetler, grup sohbetleri ve çok daha fazlasını içeren çok kanallı canlı sohbet çözümü.
Chaport, sohbet botları, otomatik davetler, bilgi tabanı, Facebook, Viber, Telegram ile entegrasyonlar, çevrimdışı mesajlaşma, grup sohbeti özellikleri ve çok daha fazlasını içeren modern bir canlı sohbet çözümüdür. Müşterilerle iletişimi arkadaşlarınızla sohbet etmek kadar kolay ve keyifli hale getirmek için modern bir haberci olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, müşterilerle herhangi bir cihazdan ve konumdan sohbet edebilmeniz için web, masaüstü ve mobil uygulamalar sağlar. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Vision Helpdesk, her büyüklükte işletme için yardım masası, birden fazla şirket için yardım masası, ITIL hizmet masası ve canlı sohbet yazılım araçları sunar.
Vision Helpdesk Müşteri Hizmetleri Yazılım Araçları Sunmaktadır 1) Yardım masası yazılımı (çok kanallı yardım Masası) 2) Uydu yardım masası (çok markalı yardım masası) 3) Hizmet masası (ITIL / ITSM PinkVerify sertifikalı) 4) Canlı sohbet yazılımı Vision Helpdesk hepsi bir arada müşteri desteği yardım masasıdır; e-posta, sohbetler, web formları, Twitter, Facebook, aramalar gibi çeşitli kanalların tek bir çatı altında yönetilmesini sağlamaktadır. Vision Helpdesk, dünya genelinde 15.000’den fazla şirket tarafından güvenilir bulunmaktadır. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Müşteri hizmetleri kuruluşlarının üretkenliklerini artırmaları için basit ve sezgisel bilgi bankası yönetimi yazılımı. SABIO’yu ücretsiz deneyin.
Kullanımı, dağıtımı ve yönetilmesi kolay olduğundan, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı SABIO, kuruluşunuzun bilgi bankasından en iyi şekilde yararlanır. SABIO; CRM ve bilet uygulaması entegrasyonları ve API içeren tam özellikli bir çözümün çevresini güzel bir arayüzle sarar. Kolaylığın ne kadar güçlü olabileceğini öğrenin. Serviceware Knowledge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
REVE Chat, daha iyi satış ve destek için müşterilere anında yardım sağlayan çok kanallı bir canlı sohbet yazılımıdır.
REVE Chat, daha iyi müşteri hizmetleri için web sitenizin ziyaretçilerine anında yardım sağlayan ve satış dönüşümlerini artıran çok kanallı, bulut tabanlı bir canlı sohbet yazılımıdır. İşletmeler, tek bir platform kullanarak web sitesi canlı sohbeti, sesli/görüntülü sohbet, Facebook Messenger, Viber, mobil uygulamalar (Android, iOS) gibi çeşitli kanallarda müşterileriyle anında iletişim kurabilir. REVE Chat ayrıca ekran paylaşımı ve birlikte göz atma, departman yönetimi, otomatik tetikleyiciler gibi gelişmiş özellikleri de içerir. REVE Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir.
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Steam-connect, işletmelerin müşterilerle telefon, SMS veya sosyal medya yoluyla yapılan tüm görüşmeleri takip etmesini sağlar.
Steam-connect, işletmelerin müşteri adayları ile etkileşim kurmaları için takvim planlamasından sohbet desteğine kadar çeşitli araçlar ve özellikler sunar. Veri temizleme ve zenginleştirme özellikleri, müşteri adaylarının her zaman güncel olmasını sağlar. Gelen ve giden aramalar, e-posta yönetimi, pazar araştırması ve kapsamlı raporlama da sunar. Steam-connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Hızlı, basit ve güvenli birlikte göz atma ve iş birliği teknolojisi. Müşterileri yolculukları boyunca her yerde sorunsuz bir şekilde destekleyin.
Surfly, destek yolculuklarını optimize ederek NPS (net tavsiye skoru) ve CSAT’yi (müşteri memnuniyeti) geliştirmenize ve müşterilerle yan yana oturuyormuş gibi etkileşime girmenize olanak tanıyan birlikte göz atma ve iş birliği teknolojisi sağlar. Surfly her akış, CRM veya CC (Creative Commons) platformuna uyacak şekilde kolayca özelleştirilir. Birlikte inceleme oturumlarını doğrudan sitenizden veya portalınızdan başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly, platformunuzdaki etkileşimleri gerçek zamanlı olarak geliştirir. Kod yazımı veya yazılım yüklemesi gerektirmez. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
CM.com'un Communications Platform'u üzerinden popüler mesajlaşma kanalları, SMS ve sesli aramalarla müşterilerinizle etkileşim kurun.
CM.com'un Communications Platform'u ile hedef kitlenize mobil mesajlaşma ve sesli aramalarla ulaşın. Kolayca entegre edilen Communications Platform büyüyen işletmelerin ihtiyaçlarına yönelik ölçeklenebilir şekilde tasarlanmıştır. Business Messaging API'ın birden çok mesajlaşma kanalı, SMS Gateway'in SMS Mesajları ve Voice API'ın ya da SIP Trunk'ın sesli aramalarıyla müşterilerinizle etkileşime geçin. Bir kere bağlanın, hep iletişimde kalın. CM.com Communications Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Mobile Service Cloud ile müşteri etkileşimlerini canlı sohbet, e-posta, WhatsApp ve diğer kanalları tek bir mesaj kutusunda yönetin.
Mobile Service Cloud ile müşteri hizmetlerinizi geliştirin ve müşterilere tercih ettikleri kanaldan yardımcı olun. Tüm müşteri etkileşimleri tek bir temsilci mesaj kutusunda toplanır ve değerli müşteri veri içgörüleriyle zenginleştirilebilir. Müşterileriniz size daha kolay ulaşabilecek, siz de her kanaldan sorunsuz, hızlı ve kişisel hizmet verebileceksiniz. Mobile Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuş müşteri hizmetleri otomasyon platformlarından biridir.
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuş müşteri hizmetleri otomasyon platformlarından biridir. L’Oréal, UMZU ve Avon gibi şirketler Zowie’yi şu amaçlarla kullanır: 1. Yönlendirme: Tekrarlı soruların %70’e kadarını 4 hafta içinde otomatikleştirmek ve çözüm sürelerini %67 azaltmak. 2. Sorun Çözme: Temsilcilerin karmaşık vakaları çözümlemelerini ve CSAT’yi (müşteri memnuniyet) %12 artırmalarını sağlamak. 3. Satış: Satın alma niyetini tespit etmek ve %40’a kadar daha fazla müşteri dönüştürmek. Zowie, bağımsız müşteri hizmetleri sisteminiz olarak hareket edebilir veya Zendesk gibi mevcut araçlarınızı geliştirebilir. Zowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
7/24 kullanılabilir bu amaç tahmini ve duygu algılama özellikli, sürekli öğrenen yazılım, üst düzey müşteri etkileşimi sunar.
Sirius, çalışanların iş akışını optimize etmek, müşterilerle yapılan konuşmalardaki işlem dönüşümlerini artırmak ve aynı zamanda keyifli bir görüşme akışı sağlamak için tasarlanmıştır. Sirius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri