Türkiye Yerel ürünleri göster
590 sonuç
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Meet your Digital HQ for Customer Service. Deliver standout customer experiences with Slack.
Meet your Digital HQ for Service. Deliver standout customer service by putting the experts, tools and information your agents need at their fingertips. Bring the right teams together to speed up resolution times. Swarm cases and incidents in real time and easily loop in experts across the company. Collaborate and solve problems aloud with Slack Huddles. Get answers across files, messages and channels with AI-powered search. Boost productivity with automated workflows. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zendesk, olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada müşteri hizmetleri ve destek yazılımıdır.
Olağanüstü deneyimler sunan hepsi bir arada destek yazılımı Zendesk ile müşteri hizmetlerinizi güçlendirin. Kullanımı kolay self servis araçları ve desteği kolaylaştıran yapay zeka destekli sohbet özellikleri sayesinde, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT (müşteri memnuniyeti) puanında artış görüyor; %85'i ise iç operasyonlarına ilişkin daha yüksek görünürlük elde ediyor. Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları, ihtiyaç duydukları anda hızlı bir şekilde ve kolayca almaları için self servis ve kanallar arası destek sağlayın. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Sektörde tercih edilen müşteri hizmetleri yazılımlarından biri olan Zoho Desk, bağlamsal yapay zeka kullanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Rutin işleri otomatikleştirmek ve birden fazla müşteri etkileşimini yönetmek bulutta daha kolaydır. Bu, e-posta, telefon, sosyal medya, canlı sohbet gibi çeşitli kanallara dağılmış tüm konuşmaların tek bir arayüzden yönetilmesini içerir. Doğal olarak ücretsiz plan, müşteri hizmetleri işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. ConnectWise Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Livechat, web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizle gerçek zamanlı sohbet etmenizi sağlar.
LiveChat destek ekibinize, müşteri yolculuğunun tamamı boyunca onlara harika bir deneyim sunmaları için uygun maliyetli bir yol sağlar. Aynı anda birden fazla sohbet oturumunda bulunmanıza, sık sorulan sorulara önceden hazırlanmış yanıtlar göndermenize, sohbet etiketleri eklemenize, sohbet metinlerini gözden geçirmenize ve sohbet penceresinden müşterilere dosya göndermenize olanak tanıyarak müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi müşteri hizmetleri yazılımıyla başlar.
LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Gelişmiş otomasyon özellikleri, kurallar ve çok sayıda entegrasyon, her ölçekten işletme için güçlü bir müşteri hizmetleri yazılımı sağlamaktadır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Talkdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Her yerden mükemmel hizmet ve esnek bir temsilci deneyimi sunun. İster iletişim merkezinde ister uzaktan çalışıyor olsunlar, temsilcilere her müşterinin bütünsel bir görünümünü sunun. Yapay zekadan yararlanarak ve telefon, mesajlaşma ve sohbet gibi popüler destek kanallarını doğrudan temsilcinin çalışma alanına entegre ederek hizmeti ölçeklendirin ve optimize edin. Otomatik süreçleri her servis talebinin ve müşteri etkileşiminin tüm ayrıntılarına, bağlamına ve geçmişine kolay erişimle birleştirerek servis taleplerini daha hızlı çözün. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike, web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma için bir müşteri hizmetleri çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve müşteri hizmetleri çözümüdür. Bulut/mobil/açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Çok kanallı müşteri hizmetleri - e-posta, telefon, web sitesi canlı sohbet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ve diğer mobil mesajlaşma araçları desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM müşteri hizmetleri yazılımı sayesinde üstün müşteri hizmetleri sunun ve uzun vadede müşteri memnuniyetini koruyun. Agile CRM, işletmelerin daha kişiselleştirilmiş bir müşteri destek deneyimi sunmasını sağlar. Parmaklarınızın ucundaki güçlü yardım masası otomasyon özellikleri sayesinde müşterilerinizi daha iyi anlarsınız, böylece size en çok ihtiyaç duydukları anda onlara yardımcı olabilirsiniz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Five9 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması.
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve destek CRM yazılımıdır. EngageBay, ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunmaktadır. Böylece, her bir müşteriye basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her kişiselleştirilmiş birebir destek sağlar. Üstelik bunu kullanımı kolay tek bir platformdan gerçekleştirir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio, müşteri desteğinizi geliştiren ve satışlarınızı artıran hepsi bir arada müşteri hizmetleri platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Make every phone conversation count and give time back to your reps with 100+ CRM, helpdesk, and software integrations.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's flexible cloud phone solution integrates with 100+ CRM, Helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 15,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Aircall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Vtiger CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Pipefy ile müşteri hizmetleri operasyonlarınızı standartlaştırıp otomatikleştirerek müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın.
Pipefy, harika bir müşteri hizmetleri operasyonu için ihtiyacınız olan her şeye sahip bir platformdur. Pipefy sayesinde kullanımı ve anlaşılması kolay, kodsuz bir platformla iş akışlarını standartlaş tırma, e-postaları otomatikleştirme, müşteri taleplerini kolaylaştırma, işe alım sürecinizi optimize etme yoluyla müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın. Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi şirketlerin izinden gidin. Pipefy ile hızı artırın, daha yüksek kaliteli sonuçlar elde edin ve veriye dayalı kararlar alın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Smartsupp ile etkili ve proaktif insan ve chatbot müşteri hizmetleri için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm araçlara erişin.
Günümüzde müşteri hizmetleri, alıcılarınızın ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan neredeyse kesintisiz yazışmalarla hızlı yanıt süreleri gerektirir. Smartsupp, sohbet robotları, video kayıtları ve tutarlı ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm müşteri destek araçlarını içeren çok kanallı bir canlı sohbet çözümü sunar. Smartsupp, yapay zekaya kadar uzanan ve yapay zekayı da içeren diyalog yönetimi araçları sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri özellikleri sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Front is more than a communication hub — it’s how 8,000+ companies build lasting business relationships.
Front is the leader in Customer Service solutions. Front allows businesses to stop treating customers like tickets and like humans again. Built with support agents in mind, Front surrounds every customer interaction with a full history of every interaction so you can treat every customer like 1 in a million. Interact with your customers on SMS, live chat, WhatsApp, Messenger, email, and more -- a truly omnichannel experience. Discover why 8,000+ businesses trust Front for CSAT improvements Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. SAP Customer Experience hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. KnowledgeOwl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Yonyx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Help Scout's customer service software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
With Help Scout, you can be available everywhere your customers need help, while giving your team the collaboration, organization, and automation tools they need to move faster. Deliver email, self-service, and live chat support from one powerful platform that feels just like your inbox. Answer 52% more emails with ease and reduce your support volume by 30%. You'll have happier customers and fewer support requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası, bilgi tabanı özelliklerini ve daha fazlasını içeren, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri desteği yazılımıdır.
HelpCrunch, canlı sohbet, yardım masası ve bilgi tabanı işlevi ile müşterilere 7/24 anında yanıt vermenizi sağlayan, değerlendirmelerde yüksek puanlar almış bir müşteri hizmetleri platformudur. Tüm Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in CloudApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Resolve shortcomings, requests, and complaints quickly and easily in a centralized platform built for omnichannel customer service.
Be an industry leader in customer service with Issuetrak ticket management software. Designed for omnichannel request submission, Issuetrak software gives you instant visibility and quality control of your customer service team. Empowered with tools like automatic notifications, a self-service knowledge base, custom dashboards and reporting, plus a task manager, you’ll respond to requests faster, alleviate problems better, and get your customers back on track. Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks. Salesforce Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Genesys Cloud CX makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement
The Genesys Cloud CX application is all-in-one cloud customer service solution that helps you manage customer conversations and understand their journey. Give your employees a single tool that handles all communications - voice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Canlı Sohbet
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Kuyruk Yönetimi
  • Performans Metrikleri