15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zaman Planlama Uygulaması

Zaman Planlama Uygulaması olarak da bilinen Zaman Çizelgesi Yazılımı çalışan katılımının, zaman planlamasının ve izinlerin takibini otomatik hale getirir. Zaman Planlama Uygulaması kuruluşlara, çalışanların zamanlarını nasıl harcadıklarına dair genel bir resmin yanı sıra proje bazında işçilik maliyetlerinin bir analizini verir. Zaman Planlama Uygulaması bağımsız olabilir, ancak genelde bir kuruluşun muhasebe yazılımıyla entegre haldedir. Zaman Planlama Uygulaması İnsan Kaynakları, Bordro Yazılımı ve İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir.

30 sonuç

Zoho Workerly’nin zaman çizelgesi yazılımı, geçici personelin, çalışan uygulamasına girip çıkmasına izin verir. Zoho Workerly hakkında daha fazla bilgi
Zoho Workerly’nin saat yazılımına sahip olduğunuzda, geçici personellerinizi yakından kontrol etmek artık bir sorun değil. Geçici personellerinizin, personel uygulamasını kullanarak giriş ve çıkış yapmasını sağlar. Ödemelerini öncekinden çok daha hızlı bir şekilde işleme almak için çalışma saatlerine göre zaman çizelgeleri oluşturun. Zoho Workerly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. Çalışanlarınızın zamanını takip edin ve zaman çizelgesi girişlerini kaydedin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari, zaman çizelgesi yönetimini kolaylaştıran bir İK yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak tanır. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Clockify ile bir zamanlayıcı kullanarak saat başı giriş ve çıkış yapın, zaman çizelgelerini doldurun, katılımı izleyin ve bordro ve faturalandırma için verileri kullanın.
Clockify, yalnızca ne üzerinde çalıştığınızı belirterek ve kronometreyi başlatarak faaliyetler için harcanan zamanı izlemenize olanak tanıyan bir giriş/çıkış saati kayıt yazılımıdır. Zaman girişlerini manuel olarak oluşturup düzenleyebilir, ne üzerinde çalıştığınızı gözden geçirmek için ziyaret edilen sitelere bakabilir ve kişiselleştirilmiş raporları dışa aktarabilirsiniz. Entegre Pomodoro zamanlayıcıyla zaman yönetimi becerilerinizi geliştirin. Bu zamanlayıcıyı programınıza uyacak şekilde özelleştirin. Clockify zamanı web, masaüstü, mobil cihazlar gibi her yerden izler ve tüm veriler çevrimiçi olarak senkronize edilir. Daha fazla bilgi edinin. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir.
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir. Çalışanların çalışma sürelerini kaydetmesini kolay ve doğru, yöneticilerinin gözden geçirip onaylamasını basit ve hızlı hale getirir. Proje takibi ve coğrafi konum gibi özellikler sayesinde Zaman İzleme, verimli ve uygun maliyetli saatlik iş gücü sağlamaya yardımcı olur. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Wrike, kaynak yönetimini ve faturalandırmayı kolaylaştıran bir geçen süre izleyicisine veya manuel girişe sahip bir puantör yazılımı sunmaktadır.
Dünya genelinde 20.000’den fazla şirketin güvendiği Wrike, kaynak yönetimi sürecinizi kolaylaştırmaya yardımcı olabilecek bir puantör yazılımı sunmaktadır. Zamanlayıcıları duraklama ve oynatma düğmeleri veya olaydan sonra manuel giriş ile çalıştırma seçenekleri sayesinde ekip üyelerine daha fazla bağımsızlık sağlayın. Daha sonra yetkili kullanıcılar zaman izleyici girişlerinde düzenleme yapılmasını önlemek için proje tarihlerini kilitleyebilir; bordro oluşturmak, müşterileriniz için fatura hazırlamak veya çalışan zaman girişlerini Wrike’tan dışa aktarmak için yararlıdır. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Bitrix24, önemli bir ücretsiz zaman ve harcama izleme çözümüdür: görevler, projeler, CRM, fiyat teklifleri ve fatura. Bulut, mobil ve açık kaynak halinde kullanılabilir.
Süreleri ve harcamaları izleyen ücretsiz bir proje yöneticisi mi arıyorsunuz? Bitrix24’ü çok seveceksiniz. 12 kullanıcıya kadar bedava sınırsız görev, bedava sınırsız proje, bedava sınırsız zaman izleyici; üstelik sıradan bir zaman izleyici değil. Her bir görev veya proje için tahmin girebilir ve ardından bunu harcanan gerçek zamanla karşılaştırabilirsiniz. Müşterileriniz için teklif ve fatura düzenleyebilirsiniz ve evet, bu da tamamen ücretsizdir. Bitrix24’ün yapamadığı pek bir şey yoktur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
En pratik zaman izleme yazılımı. DeskTime, verimliliği ve etkiyi gerçek zamanlı olarak analiz eden bir zaman izleme yazılımıdır
İlk haftalarda çalışan verimliliğini %30 artırdığı kanıtlanmış tam otomatik bir zaman izleme yazılımı. Hem kendinizin hem de çalışanlarınızın zamanı çevrimiçi ve çevrimdışı olarak nasıl geçirdiğinizi görün, zamanı projelerinize göre takip edin ve çalışanların saatlik ücretlerine göre maliyetlerini otomatik olarak hesaplayın. Ayrıca, kurum içi kullanım veya müşterileriniz için özel raporlar oluşturun, çalışan tatillerini ve izinlerini planlayın, fazla mesai ücretini hesaplayın ve ekip üyelerinizin iletişim bilgilerini tek bir yerde saklayın. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Çalışanların giriş/çıkış saati kaydını modernleştirin. Sage HR’nin giriş/çıkış saatlerini kaydetmek için devam kontrol yazılımı özelliği, sizinle birlikte çalışarak zaman ve işe devam konusunda daha yüksek bir bilinç oluşturmanıza yardımcı olur. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Coğrafi konum, şirket içi entegrasyonlar ve akıllı yuvarlama kuralları ile mobil uygulama saatimiz ile kurumların daha ve akıllıca planlama yapmalarına yardımcı olmaktayız.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Küresel ölçekte kurumsal kuruluşlara sınıfının en iyisi iş tahmini ve iş gücü yönetimi sağlar. Coğrafi konum ve şirket içi entegrasyonlara sahip bir mobil uygulama zaman dilimi vardır. Zaman çizelgesi işlevi, bordro saatlerini kapatırken yönetici süresini daha da azaltmak için akıllı yuvarlama kurallarına sahiptir. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Performans yönetimi ile entegre edilmiş bulut tabanlı zaman izleme aracı uygulaması. Kişi başına 5 $’dan başlayan fiyatlarla, taahhüt yok.
AssessTEAM, küçük ve orta ölçekli işletmeler için projeye yapılan süre yatırımını yakından izleme amacıyla üretilmiştir. Zaman izleme aracı, ekibinizin bulut veya mobil uygulama üzerinden kesintisiz bir şekilde zaman yatırımı ekleyebilmesine imkan verir. O güne kadarki geçerli proje maliyetleri; tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Buna sabit giderler ve çalışanlara ait zaman yatırımı dahildir. AssessTEAM, ekipleri kârlılık hedeflerine ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için ihtiyaç duyabileceğiniz şeyleri içerir. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için katılım takibi ve süre izleme yazılımı.
Monitask çalışanı, ekibinizde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için çözüme katılır. Ekran görüntüsü takibi ve süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
edays ile daha akıllıca çalışın. Her türlü işe devamsızlığı ve izni etkili bir şekilde yönetin, idari işleri azaltın ve personel hakkında eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin.
edays, dünyanın en akıllı işe devamsızlık ve izin yönetimi yazılımlarından biridir. Yapılandırılabilir tek bir sistem sayesinde, çalışan ve yöneticilere daha iyi bir işe devamsızlık deneyimi sunulabilir. Platform, çalışanların tatillerini ve işe devamsızlıklarını yönetmeyi, izlemeyi ve raporlamayı sağlayan kullanımı kolay, bulut tabanlı bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. Grup takvimleri, özelleştirilebilir hastalık yolculukları ve işe devamsızlık raporlama dahil olmak üzere bir dizi harika özellik içeren edays, popüler bordro ve İK sistemleriyle de sorunsuz bir şekilde entegre olur. edays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Çalışanların izin kullanımlarını, çalışma programlarını ve kişisel dosyalarını etkili bir şekilde yönetmeye yarayan çevrimiçi sistem.
HRnest, insan kaynakları departmanlarının günlük çalışmalarını destekleyen, kullanımı kolay bir yazılımdır. İK'de en basit olan bile en zorudur. HRnest dört farklı zaman kaydetme yöntemi sunarak, işe devamlılığı izleyerek, gerekli raporları oluşturarak ve kuruluşunuzu düzenli bir şekilde yönetmenize yardımcı olarak bu sorunu çözer. Veri tabanı, yüksek veri güvenliği standartlarına (GDPR dahil) uyum sağlar ve herhangi bir konum veya cihazdan 7/24 erişilebilir. HRnest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Basit, ekonomik ve güvenilir olan Workpuls, ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Binden fazla küresel markanın güvendiği Workpuls, ayrıntılı davranışsal veri bilgileriyle kuruluşların çalışan performansını, üretkenliğini ve verimliliğini analiz etmesini ve iyileştirmesini sağlar. İşletmelerde iş akışlarını kolaylaştırmak, uzak ekipleri yönetmek ve kuruluşun tamamında verimliliği artırmak için kullanılır. Üretkenlik eğilimleriyle birleştirilen gerçek zamanlı görünürlük sunması sayesinde Etisalat, Office Depot ve Farmers Insurance gibi şirketlere ekiplerinin performansını optimize etmeye yönelik benzersiz bir fırsat sunmaktadır. Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için oyunlaştırılmış zaman izleme, ekran görüntüleri, izin yönetimi, raporlar, faturalandırma ve ödeme yönetimi.
Trackabi zaman izleme, ekran görüntüsü yakalama, zaman raporlarının hazırlanması, fatura oluşturma, çalışan izni yönetimi ve bir şirketi günlük olarak yönetmeyle ilgili diğer birçok zahmetli şey için web tabanlı bir bulut hizmetidir. Trackabi'de küçük ve orta ölçekli işletmelere odaklanıyoruz. Trackabi ayrıca Windows, macOS ve Linux platformları için mükemmel bir masaüstü zamanlayıcı uygulaması sunar. Kullanıcı etkinliğine bağlı olarak zamanı manuel veya otomatik olarak izlemeyi sağlar. Trackabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak yönetimi ve proje planlama yazılımı >> Zaman izleme + zaman çizelgeleri + çalışan planlama + proje planlama + bütçeleme + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kullanım + tahmin özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya sektörlerinde ve kreatif sektörde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Çalışan programlama, uygulamalar ve URL izleme, GPS konum takibi ve daha pek çok işleme yardımcı olan üretkenlik ve zaman takibi aracıdır.
Apploye- Çalışanlarınızı izlemenize yardımcı olan hepsi bir arada verimlilik ve zaman İzleme aracı. Çalışanlarınızın üretkenliğini etkinlik düzeyi, günlük ve haftalık zaman çizelgeleri, raporlar ve rastgele ekran görüntüleri aracılığıyla ölçebilirsiniz. Faturalandırılabilir ve faturalandırılamaz saatlerin hesaplanması çok kolaydır. Hem mobil hem de masaüstü ile uyumludur. GPS konum takibi ile uzaktan çalışanlarınızı da takip edebilirsiniz. Apploye ile işletmenizin büyüdüğünden ve bir adım öne geçtiğinden emin olabilirsiniz. Apploye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Projeleri, izinleri, fazla mesaileri ve daha fazlasını izlemek için DCAA uyumlu bir süre tutma çözümü.
Tüm kamu hizmetleri yüklenicileri için DCAA (ABD savunma sektörü sözleşmeleri denetim kurumu) kurallarıyla uyumlu bir süre tutma çözümü. Özellikleri arasında ayrıntılı denetim izi, tüm zaman çizelgesi değişiklikleri için neden belirtme zorunluluğu, çalışanlar ve yükleniciler için günlük zaman çizelgesi anımsatıcıları, çalışan ve denetmen zaman çizelgesi imzaları ve her bir zaman kartının PDF sürümü yer almaktadır. QuickBooks Online, Desktop, ADP ve Paychex ile entegrasyon. Her hesapta 30 gün ücretsiz deneme bulunmaktadır. Kredi kartı gerekli değildir. Projeler, izinler, dolaylı kodlar ve daha fazlası için zamanı izleyin. Hour Timesheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı
Indeavor, iş gücünü tamamen optimize etmek için gereken kapsamlı çözümlere sahip önemli bir 24 saat vardiyalı çalışma optimizasyonu platformlarından biridir.
Kuruluşlar 24 saatlik vardiyalı çalışmayı nasıl optimize edebilir? ERP (kurumsal kaynak planlama) veya HCM (insan sermayesi yönetimi) paketleri, gereken derin vardiyalı çalışma yönetimi işlevselliğinden yoksundur. Dar açılı araçlar, tüm vardiyalı çalışma optimizasyonu spektrumunu işlemek için gereken genişlikten yoksundur. Ya genişlik ya da derinlik: Doğru bir seçim değil. Kuruluşların gerçekten ihtiyacı olan şey, 24 saatlik vardiyada çalışan iş gücünü optimize etmek için hem geniş hem de derin bir çözümdür. Indeavor tam olarak bunu sunuyor. Indeavor Solutions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Maaşlı Çalışan İzleme
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • İzin İstekleri
  • Çalışan Veri Tabanı