Türkiye Yerel ürünleri göster
539 sonuç
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Jibble hakkında daha fazla bilgi
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır Time Doctor hakkında daha fazla bilgi
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Bitrix24, önemli bir ücretsiz zaman ve harcama izleme çözümüdür: görevler, projeler, CRM, fiyat teklifleri ve fatura. Bulut, mobil ve açık kaynak halinde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Süreleri ve harcamaları izleyen ücretsiz bir proje yöneticisi mi arıyorsunuz? Bitrix24’ü çok seveceksiniz. 12 kullanıcıya kadar bedava sınırsız görev, bedava sınırsız proje, bedava sınırsız zaman izleyici; üstelik sıradan bir zaman izleyici değil. Her bir görev veya proje için tahmin girebilir ve ardından bunu harcanan gerçek zamanla karşılaştırabilirsiniz. Müşterileriniz için teklif ve fatura düzenleyebilirsiniz ve evet, bu da tamamen ücretsizdir. Bitrix24’ün yapamadığı pek bir şey yoktur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. Çalışanlarınızın zamanını takip edin ve zaman çizelgesi girişlerini kaydedin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari, zaman çizelgesi yönetimini kolaylaştıran bir İK yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak tanır. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür. Sage HR hakkında daha fazla bilgi
Çalışanların giriş/çıkış saati kaydını modernleştirin. Sage HR’nin giriş/çıkış saatlerini kaydetmek için devam kontrol yazılımı özelliği, sizinle birlikte çalışarak zaman ve işe devam konusunda daha yüksek bir bilinç oluşturmanıza yardımcı olur. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Performans yönetimi ile entegre edilmiş bulut tabanlı zaman izleme aracı uygulaması. Kişi başına 5 $’dan başlayan fiyatlarla, taahhüt yok. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi
AssessTEAM, küçük ve orta ölçekli işletmeler için projeye yapılan süre yatırımını yakından izleme amacıyla üretilmiştir. Zaman izleme aracı, ekibinizin bulut veya mobil uygulama üzerinden kesintisiz bir şekilde zaman yatırımı ekleyebilmesine imkan verir. O güne kadarki geçerli proje maliyetleri; tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Buna sabit giderler ve çalışanlara ait zaman yatırımı dahildir. AssessTEAM, ekipleri kârlılık hedeflerine ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için ihtiyaç duyabileceğiniz şeyleri içerir. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer. Shifton hakkında daha fazla bilgi
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Clockify ile bir zamanlayıcı kullanarak saat başı giriş ve çıkış yapın, zaman çizelgelerini doldurun, katılımı izleyin ve bordro ve faturalandırma için verileri kullanın.
Clockify, yalnızca ne üzerinde çalıştığınızı belirterek ve kronometreyi başlatarak faaliyetler için harcanan zamanı izlemenize olanak tanıyan bir giriş/çıkış saati kayıt yazılımıdır. Zaman girişlerini manuel olarak oluşturup düzenleyebilir, ne üzerinde çalıştığınızı gözden geçirmek için ziyaret edilen sitelere bakabilir ve kişiselleştirilmiş raporları dışa aktarabilirsiniz. Entegre Pomodoro zamanlayıcıyla zaman yönetimi becerilerinizi geliştirin. Bu zamanlayıcıyı programınıza uyacak şekilde özelleştirin. Clockify zamanı web, masaüstü, mobil cihazlar gibi her yerden izler ve tüm veriler çevrimiçi olarak senkronize edilir. Daha fazla bilgi edinin. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Paycor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Leading cloud based time clock software for small and big teams. Easy to use, with great reports, multi-device and offline support.
Leading cloud-based time clock software for small and big teams. Simple, flexible tool for tracking work hours, with multi-platform support. Generates beautiful reports and time usage graphs with an option to export time logs as Excel spreadsheets, get weekly reports via email or share public reports links with clients to provide more transparency. Available as a web app, desktop apps for Windows and Mac, mobile apps for iOS and Android, and a browser extension for Chrome and Firefox. Toggl Track hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app.
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app. It makes hours worked easy and accurate for employees to record, and simple and fast for their managers to review and approve. With features such as project tracking and geolocation, Time Tracking helps you maintain a productive and cost effective hourly workforce. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Wrike, kaynak yönetimini ve faturalandırmayı kolaylaştıran bir geçen süre izleyicisine veya manuel girişe sahip bir puantör yazılımı sunmaktadır.
Dünya genelinde 20.000’den fazla şirketin güvendiği Wrike, kaynak yönetimi sürecinizi kolaylaştırmaya yardımcı olabilecek bir puantör yazılımı sunmaktadır. Zamanlayıcıları duraklama ve oynatma düğmeleri veya olaydan sonra manuel giriş ile çalıştırma seçenekleri sayesinde ekip üyelerine daha fazla bağımsızlık sağlayın. Daha sonra yetkili kullanıcılar zaman izleyici girişlerinde düzenleme yapılmasını önlemek için proje tarihlerini kilitleyebilir; bordro oluşturmak, müşterileriniz için fatura hazırlamak veya çalışan zaman girişlerini Wrike’tan dışa aktarmak için yararlıdır. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
ClockShark is the leading mobile time clock & GPS tracking software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile time clock and GPS tracking software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Rippling fully automates time tracking from check-in to paycheck. No manual entries, syncing issues or late approvals from supervisors.
With Rippling, employees can easily clock in and out using our mobile app, a tablet kiosk, or computer¿and features like geolocation restrictions, QR codes, and selfie check-ins, help prevent buddy punching and off-site clock-ins. When employees clock-in, their approved hours instantly and accurately sync with your payroll system. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Tick is time tracking software focused on helping you run more profitable projects. Integrates with Basecamp, Asana, Trello and more...
Tick is time tracking softwarethat helps teams easily track time and hit their budgets. Tick has integrated apps for phones, computer desktops, and browser extensions so you can quickly enter your time. Tick integrates project management software such as Basecamp, Asana, and Trello to bring time tracking and budget feedback into your project management workflow. You can also export your time entries to Quickbooks or Freshbooks for simple invoicing. Tick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
See work happen in real-time with Hubstaff's time clock software and identify productivity trends. Start a free trial today!
Avoid inefficiency for time clock and work better with streamlined time tracking software from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Flexible time clocks and mobile apps to fit Your business.
Start tracking time worked more accurately and efficiently with a range of Paychex time collection options. No matter what method you pick, rest assured that our systems fully integrate with Paychex Flex® Time, our intuitive, cloud-based time and attendance solution that supports businesses of all sizes and many types of working environments. Paychex Flex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Track time on any device (computer, tablet, phones, or POS system). Easily compile hours, correct errors, and prepare to run payroll.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Zenefits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com allows employees and contractors to track time for billing, payroll, or job costing. Easy-to-use and customizable, you'll access timesheet totals, overtime, and time off balances right from your dashboard. You can edit timesheets and allow employees to submit time off requests, signatures, and even their expense receipts. Run custom reports that show you the exact data you want for payroll and billing. We're ready to help you get started. Try it free today! Timesheets.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Create and share employee schedules anywhere, any time in any browser. Drag & drop scheduling as easy as working with a spreadsheet.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free for the first month, there's no credit card required and nothing to install. No contracts and no hidden costs for adding extra employees. Just pay-as-you-go scheduling with unlimited employees. Findmyshift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Punching in and out with our time clock software is intuitive for your employees and it's easy for managers to view and export time. Employees can clock in using a browser, iOS or Android app. View who's on the clock, including their GPS position. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, and SSO are all included in our cloud based time clock solution. Buddy Punch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Make time collection as easy as possible, while reducing payroll errors and time theft.
Paycom provides user-friendly HR and payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. From onboarding and benefits enrollment to talent management and more, Paycom streamlines processes, drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their own HR information through a self-service app. Make time collection as easy as possible, while reducing payroll errors and time theft. Paycom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Dayforce HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Our free apps use facial recognition so you can be confident you have the right people on shift every time. You can also create Staff Schedules in minutes and publish them with a click, manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Start your free Trial today Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Professional services automation software that helps firms with project management, time tracking, billing, reporting, and accounting
Leader in Time Tracking Software by G2. BigTime will help you simplify budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials . BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. "We looked everywhere, nothing beats BigTime!" - Matt M. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
TimeCamp is a 100% free time tracker for unlimited users. Manage timesheets, attendance, and project profitability in one place.
TimeCamp is 100% free time tracker for teams. Unlimited users for $0. Accurate timesheets and detailed reports allow you to improve your projects' profitability, track your employees' performance, and collaborate in your team and with your clients. Its automatic real-time tracking features make TimeCamp an all-embracing centralized system for project management. Integrate TimeCamp with your favorite apps to get the most out of your team or freelance work! TimeCamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. SocialSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Easily clock in and out with Justworks Hours, either from the office or on the go via mobile, tablet, laptop, or Slack.
Easily clock in and out with Justworks Hours, either from the office or on the go via mobile, tablet, laptop, or Slack. Verify employee clock-in and clock-out locations with built-in GPS tracking, as well as track time for contractors as well as hourly employees. Justworks Hours is time tracking done right. Justworks Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
Time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *Starts at $2.70/employee OnTheClock.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today! RazorSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. PracticePanther Legal Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
If your employees can click a mouse, they can use TimeClick. Report time, finish payroll in minutes. Mobile clock in/out available.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting at just $199, no subscription required. Perfect for 1-50 employees. Start tracking employee time in just 30 minutes. +1,000 5-Star Reviews. TimeClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Streamline time capture with Replicon's touchless CloudClock, face ID, voice recognition, GPS tracking, and intelligent approvals.
Time is universal in every business. You don¿t want your leaders spending effort figuring out if the data is right. Know your data is accurate & reliable & use the time to make strategic decisions. Keep everyone on the same page by streamlining the approval process with real-time alerts, notifications, & more for enhanced performance & profitability. Flexible timesheet formats allow businesses to build custom timesheets, & dynamic approval workflows can be modeled to ensure labor compliance. Replicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. Track time from any device, enable powerful timesheet approvals, set up flexible billing and cost rates and much more when you track time in Avaza! Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Choose the time collection method that works best: virtual clock, mobile app, or physical time clock.
isolved Time and Labor Management is an optional component of our core isolved HCM solution, providing you with a feature-rich time-tracking application all from the same access point as your payroll, HR and benefits. Move beyond outdated time sheets and spreadsheets to process employee time, attendance and expense with proficiency. isolved hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
If you have employees in the field and you’re looking to track time and job cost accurately, you are a perfect fit for busybusy.
Construction's #1 Time Clock and Job Costing App. If you have employees out in the field, busybusy is the time tracking app for you. Make time tracking & scheduling easy & accurate for both field and office employees. Favorite features: GPS Time Clock, Supervisor Tools Section, Scheduling, Photos & Notes, Budgets, PTO, Safety Reports, Daily Project Reports, Work Accomplished, and more. We offer a 90-day money-back guarantee, no contract, & bill based on usage, ensuring great customer service! busybusy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend integrates easy-to-use cloud software with its time clocks to provide businesses efficient, accurate, and streamlined time and attendance tracking. Every uAttend time clock is cloud-connected and supports a variety of punch options including fingerprint, voice control, PIN, RFID, mobile app, and web. Alternatively, the uAttend cloud can be used on its own to provide the same automation without a time clock. uAttend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
The Sprout Ecosystem addresses end-to-end HR challenges and creates paradigm-changing solutions for businesses in the Philippines.
The Sprout Ecosystem, a comprehensive and effective cloud-based People Platform, is a powerful and completely secure solution that combines HR management and open API to provide invaluable analytics that aids in better enterprise-wide decision-making. With over 1,000 clients across a number of industries, and with a leadership position in the BPO market, Sprout is uniquely qualified due to our laser focus and keen understanding of the intricate nuances of Philippine HR. Sprout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
En pratik zaman izleme yazılımı. DeskTime, verimliliği ve etkiyi gerçek zamanlı olarak analiz eden bir zaman izleme yazılımıdır
İlk haftalarda çalışan verimliliğini %30 artırdığı kanıtlanmış tam otomatik bir zaman izleme yazılımı. Hem kendinizin hem de çalışanlarınızın zamanı çevrimiçi ve çevrimdışı olarak nasıl geçirdiğinizi görün, zamanı projelerinize göre takip edin ve çalışanların saatlik ücretlerine göre maliyetlerini otomatik olarak hesaplayın. Ayrıca, kurum içi kullanım veya müşterileriniz için özel raporlar oluşturun, çalışan tatillerini ve izinlerini planlayın, fazla mesai ücretini hesaplayın ve ekip üyelerinizin iletişim bilgilerini tek bir yerde saklayın. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Everhour provides a time clock app that ensures all the time you spend on tasks is tracked and taken into account.
Everhour is a time tracking tool that makes monitoring employees effortless. Its time clock app records employee working time and helps managers and admins deal with payroll and billing. It calculates time-off, vacations, and breaks, helps to monitor deadlines and project budgets, estimates costs and expenses, and ensures that your time is spent wisely and calculated accurately. Its clock-in/clock-out feature is a simple tool that allows you to track, log, and edit the time worked. Everhour hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Clock in & out with ease, and get a real-time snapshot of who's in today. Integrates with time-off to get precise attendance tracking.
Time clock allows employees to clock in and out with ease. Customize your workdays, hours, schedules, overtime rules & approval process to fit your organization. At a glance, see who’s in, out, late and more. Seamlessly integrates with time-off to get accurate attendance information. Start your 21-day free trial today! PurelyHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim
Coupled with our scheduling application, Time Clock allows you to easily track employee hours and attendance and export timesheets.
Humanity Scheduling, powered by TCP Software, is an easy-to-use and accessible subscription-based employee scheduling solution hosted in the cloud. Organizations can use this tool to effectively create law-compliant and demand-based schedules, automate the scheduling process, manage conflicts, generate reports and more. Additionally, when coupled with our scheduling application, Humanity's Time Clock allows you to easily track employee hours and attendance and export timesheets for payroll. Humanity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Biyometrik Tanıma
  • Zaman Çizelgesi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Mobil Erişim