Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Proje Yönetim Uygulaması kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

49 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Bitrix24, sekiz milyondan fazla kullanıcıya sahip önemli bir ücretsiz bulut, mobil ve iş yeri (açık kaynak kodu) sürümleri bulunan proje yönetimi çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı, önde gelen ücretsiz bulut, mobil ve şirket içi (açık kaynak kodu) proje yönetimi çözümüdür. Sınırsız ve ücretsiz görev, proje, Gantt çizelgesi, görev sıralaması, zaman takibi, kaynak planlama, fiyat teklifi, faturalandırma yönetimi. İngilizce, Almanca, Portekizce, İspanyolca, Çince, Rusça ve diğer birçok dil desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Değişen müşteri gereksinimlerini kucaklamaya ve doğru ürünleri zamanında göndermeye hazır olun. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri, kümülatif akış şemaları ve daha fazlasıyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir. Candy hakkında daha fazla bilgi
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar. Candy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Lumeer tüm projeleri kolay, görsel ve esnek bir şekilde planlar, organize eder ve izler. Lumeer hakkında daha fazla bilgi
Tüm projeler kolay ve hızlı bir şekilde planlanabilir, organize edilebilir ve izlenebilir. Lumeer oldukça kolay bir görsel proje yönetimi sunar. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Gereksiz eşgüdüm toplantılarını, sonu gelmez e-posta yazışmalarını ve kafa karıştırıcı elektronik çizelgeleri kaldırın. Olağanüstü esneklik, herkese mükemmel iş akışını oluşturma, ilerlemeyi yönetme ve izleme özgürlüğü verir. Ekiplerinizin bugünkü çalışma şekline uyum sağlama ve ihtiyaçlarınıza göre büyüme esnekliği. Lumeer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin. Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Verilerinizi oluşturmak, indirmek ve güncellemek için Excel'in gücünden yararlanın. Görevlerinizi kolaylaştırın ve büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın. ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi
More4apps; Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlama) için ücretsiz çözümler sunan sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Sunduğu çözümler, tüm veri yükleme sürecinin sahibi olmayı sağlayarak son kullanıcıları destekler. More4apps ürünleri Oracle EBS ve Cloud ERP ile sorunsuz bir şekilde bağlantı kurup entegre olduğundan, veri arayüzü mekanizmaları hakkında bilgi veya eğitim gerekmez. Oracle Cloud ERP'deki görevlerinizi basit ancak güçlü Excel tabanlı çözümlerle kolaylaştırarak büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın. ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Data Blaze, iş hayatının yoğun temposunda verilerine her yerden hızla ve kolayca erişmeye ihtiyaç duyan profesyoneller için uygun bir çözümdür. Data Blaze hakkında daha fazla bilgi
Data Blaze, iş hayatının yoğun temposunda verilerine hızla ve kolayca erişmesi gereken profesyoneller için uygun, ücretsiz bir veri organizasyonu ve tablolama yazılımıdır. Zengin veri türlerini, dinamik görünümleri, harici formları ve daha fazlasını destekler. Ancak Data Blaze bir elektronik çizelgeden çok daha fazlasıdır. Data Blaze ile veriler her yerde kullanılabilir: İlgili bilgileri her yerde okuyabilir ve (e-posta, mesaj, özet vb.) kullanabilir veya yazarken verileri her yerden güncelleyebilir, örneğin LinkedIn'den iletişim bilgilerini alabilirsiniz. Data Blaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Trello, tüm projelerinizde ekibiniz için ortak bir bakış açısı oluşturan kullanımı kolay bir proje yönetim aracıdır.
Trello kolay anlaşılır ve basit bir proje yönetimi aracıdır. Kullanıcıların işleri tamamlamaya daha fazla, bu aracın nasıl kullanılacağını öğrenmeye daha az zaman harcaması için bu şekilde geliştirilmiştir. Trello'yu kullanan ekipler işlerini kolayca organize edebilir ve projeleri baştan sona yönetebilir: Görevler atayabilir, son tarihleri yönetebilir, dosya ekleyebilir, kontrol listeleri oluşturabilir ve daha fazlasını yapabilir. Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir proje yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Tüm cihazlarda kullanılabilen tek bir yazılımda zaman izleme, zamanlama, bütçeleme, planlama ve raporlama seçenekleriyle projeleri yönetin.
Clockify ile projelerde çalışma saatlerinin kaydedilmesi ve ilerlemenin denetlenmesi kolaydır. Kullanıcı sayısı, projeler veya zaman izleme süreleri bakımından sınır yoktur. Çalışma alanınıza sonsuz sayıda kullanıcı davet edin, zaman çizelgelerini onaylayın ve programları yönetin. Faturalar oluşturun, harcamaları takip edin, bütçeleri ve saat ücretlerini kontrol edin. Özelleştirilmiş raporlar oluşturun, bunları dışa aktarın ve müşterilerle paylaşın. İzinleri ve tatilleri takip edin ve çalışanlarınız için izinleri onaylayın. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
monday.com, projeleri tek bir ortak çalışma alanında planlayıp yönetmeyi sağlayan özelleştirilebilir, kodsuz proje yönetim platformudur.
Çalışma tarzınıza uyarlanacak şekilde tasarlanmış özelleştirilebilir platform monday.com sayesinde projeleri daha akıllı planlayan, yöneten ve izleyen 152.000'den fazla müşteriye katılın. Kodsuz otomasyonlar sayesinde iş akışlarını kolaylaştırın ve hızlandırın. En sevdiğiniz uygulamaları entegre ederek işleri merkezileştirin ve bağlam içinde gerçek zamanlı iş birliği yapın. monday.com, daha büyük hedeflere ulaşabilmek için proje ve ekiplerin organize olmasına ve zamanlamaya uygun ilerlemesine yardımcı olan kullanımı kolay proje yönetimi platformudur. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez proje yönetimi araçlarından biridir.
ClickUp bugün en yüksek dereceye sahip proje yönetimi araçlarından biridir. Bu hepsi bir arada proje yönetim aracı ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan bu uygulama, tüm projelerinizi tek bir uygulamada birleştirir. Her ölçekten ve sektörden ekipler için üretilen tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleri onu proje yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez kılar ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Wrike, şablonlar, Gantt şemaları, otomatik talepler ve raporlar ve daha fazlasıyla her ekip için çok yönlü bir proje yönetim yazılımıdır.
Wrike'ın ödüllü proje yönetimi yazılımı ile karmaşık projelerin üstesinden gelin. Projeleri basit adımlara bölün, ekip üyelerine görevler atayın ve Gantt şemaları, Kanban panoları ve takvimlerle ilerlemeyi görselleştirin. Kaynak tahsisini ve tahminini başlatması kolay bir yazılımla yönetin. Otomasyon ve yapay zeka özellikleri, zaman alan idari görevleri ortadan kaldırır, böylece hayatınızın işini rahatlıkla yapabilirsiniz. Uygulamalarınızı düzene sokun, ekibinizi uyumlu hale getirin ve teslim tarihlerine uymanızı ve bütçenizi aşmamanızı sağlayın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Proje verilerini 100'den fazla uygulama ve elektronik çizelge destekli hepsi bir arada veri tabanı ile çalışan özel çevrimiçi formlarla toplayın ve düzenleyin.
Doğrudan ekip arkadaşlarınıza atayabileceğiniz çevrimiçi formlar ve anketlerle hedeflerinize daha hızlı ulaşın ve teslim tarihlerine uyun. Jotform, e-posta gönderip almadan önemli verileri, proje dosyalarını, dahili talepleri ve çok daha fazlasını toplamayı her zamankinden daha kolay hale getirir. Formlarınızı 100'den fazla uygulamaya bağlayarak ve gönderilere hızlı yanıt vermek için otomatik bir onay akışı oluşturarak iş akışınızı otomatikleştirin. Jotform ile zamandan ve kağıttan tasarruf ederken ekibinizin verimliliğini artırın. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
NetSuite proje yönetimi, zamanında proje teslimi için gelişmiş verimlilik ve kontrol için proje oluşturma ve izlemeyi otomatikleştirir.
NetSuite Proje Yönetimi, proje yöneticilerinin ve ekip üyelerinin kolayca işbirliği yapmalarına ve güncel ve doğru proje durumunu korumalarına olanak sağlamak için tüm proje bilgilerini merkezileştirir. Proje oluşturmayı otomatikleştirin, tamamlanma yüzdesini, bütçelenen zamanı ve proje görevleri için harcanan zamanı izleyin. Proje karlılık raporları ile bir projenin durumunu kolayca takip edin. Proje faaliyeti NetSuite mali tablolarına bağlı olduğu için proje muhasebesi ve faturalandırma kolaylaştırılmıştır. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri olan Miro’da proje kilometre taşlarını zamanında yakalayın.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Karmaşık projeleri ve bunlara ait paydaşları güvenle yönetin. İşbirliğine dayalı çevrimiçi beyaz tahta ile çapraz fonksiyonel ekipler arasında süreç uyumu ve ortak anlayış oluşturun. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
Web tabanlı bir proje yönetimi aracı olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde, dünyanın dört bir yanındaki ekipler için proje yönetimine yönelik makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM’nin yazılımı, modernleştirilmiş sürükle-bırak proje yönetimi aracıyla projeleri etkili bir şekilde yönetir, satış ve pazarlama ekipleriniz arasındaki görevleri kolayca yönetir. Proje yönetimi yazılımı, projelerinizin durumunu kontrol etmek ve izlemek için farklı seçenekleri içerir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Filestage, ekiplerin teslim edilecek işi daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin teslim edilecek işleri daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Subversion, Perforce ve Git depoları için bulut barındırma imkanı sağlayan güvenli sürüm kontrolü ve proje iş birliği platformu.
Assembla, dünya çapında 5.500’den fazla müşteriye entegre proje yönetimi ile Subversion, Performance ve Git depoları için güvenli bulut barındırma hizmeti sunan sürüm kontrolü ve proje iş birliği platformudur. Assembla sayesinde geliştirme ekipleri, en iyi uygulama sürüm kontrol sistemimiz ile HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu), SOC 2 (Sistem ve Organizasyon Kontrolleri 2), PCI (ödeme kartı sektörü) ve GVKY uyumluluk standartlarını karşılayabilir. Sektörün önde gelen güvenlik özelliklerinden bazılarına sahip olan merkezi kontrol noktasından tüm projelerinizi ve kaynak kodunuzu yönetirken çevik sistemlerden yararlanın, uyumluluk kriterlerini karşılayın ve yenilikçiliğinizi koruyun. Assembla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Özel BIM entegrasyonu ile yalın üretim planlamasını ve uygulamasını destekleyen bulut tabanlı proje yönetimi yazılımı.
Bulut tabanlı inşaat yönetimi yazılımı VisiLean ile projelerinizi yönetin. Özel BIM entegrasyonu ve mobil uygulama desteği sayesinde yalın üretim planlamasını ve uygulamasını destekler. Visilean’in Gantt görünümü, çalışma durumunu renklerle görselleştirerek zamana karşı faaliyetleri (görevler veya etkinlikler) göstermenin yaygın ve basit yollarından biridir. Bu görünüm inşaat sektörünün taleplerine göre geliştirilmiştir. VisiLean hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Meisterplan size iş çevikliğine ulaşmanın anahtarlarını sunan proje portföy yönetimi ve kapasite planlaması yazılımınızdır.
Meisterplan, proje portföyü yönetimi ve kapasite planlaması için doğru yazılımdır. Mümkün olan en uygun zamanda en yüksek öncelikli projelerde çalışacak doğru insanları içeren portföyler oluşturun. Kaynak kullanımını ne zaman üst düzeye çıkarmak için hangi becerilere sahip kişilerin mevcut olduğunu bilin. Uzun vadeli stratejik yol haritanızı tek görüntülemede görün. Başarılı iş sonuçlarına giden bilgiye dayalı kararlar almak için verilerinizi görselleştirin ve analiz edin. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç. Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy iş birliğine dayalı, kullanımı kolay bir planlama aracıdır. - Görevlerin planlanması basit bir Gantt çizelgesiyle gerçekleştirilir. - Kaynak planlama, tüm kaynakları ve ilgili görevleri bir programda görüntüleyen bir görünümde yapılır. Bu görünüm, kaynakların işgal oranlarını göz önünde bulundurarak iş yükünü planlamanızı sağlar. Her iki görünüm de çoklu proje modunda kullanılabilir. Görevleri ve kaynakları planlayarak, gerçekçi programlar oluşturmanızı sağlayan kaldıraçları etkinleştirirsiniz. Beesbusy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını hem de yapılandırılmamış iş akışlarını destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir.
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını (durum yönetimi) hem de yapılandırılmamış iş akışlarını (BPM/süreç yönetimi) destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Visual Planning, proje yöneticileri düşünülerek yapılandırılmış kapsamlı bir proje yönetimi platformudur. Ücretsiz deneme sürümü için kaydolun.
Visual Planning, proje yönetimi sektöründekiler için optimize edilmiş, şirket üretkenliğini artırmaya yönelik en önemli organizasyon araçlarını sunan güçlü bir yazılım yönetimi çözümüdür. Kullanıcılar, tam yelpaze özellikleriyle gerçek zamanlı olarak projeleri, vade tarihlerini, çalışanların iş yüklerini, raporları ve daha fazlasını tek bir platformda izleyebilirler. Visual Planning'in özelleştirilmiş yazılım yapılandırmaları ve ayrıntı odaklı personeli sayesinde ekibinizi ve şirketinizi büyütmek mümkün olabilir. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
CAFLOU pazarlama ajansları, web geliştiricileri veya BT ekipleri için ideal olan kullanımı kolay çevrimiçi bir proje yönetimi yazılımıdır. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın.
CAFLOU şirketinizi, projelerinizi, ekip performansınızı ve mali durumunuzu tamamen dijital olarak yönetmenizi sağlar. CAFLOU pazarlamacılar, ajanslar veya BT için ideal olan kullanımı kolay çevrimiçi bir proje yönetimi yazılımıdır. Projeleri, ekibi veya şirketin tamamını tek bir sistemden yönetin. Projelerin bütçelerini, kârlılığını ve nakit akışını yönetin. Son tarihleri, çıktıları, sorumlulukları takip edin. Ekibinizi organize edin, kullanımı izleyin, kapasiteyi planlayın. Etkili olun. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Çevik iş akışı ve iş süreci yönetimi.
Metatask ödüllü bir iş süreci yönetimi sistemidir. Departman verimliliğini bir üst seviyeye taşıyın. Tüm operasyonlarınızı otomatikleştirin. Metatask, herhangi bir departmanda herhangi bir süreci yönetmek için kullanılabilir. Gelişmiş formlar, onaylar, inceleme döngüleri, tablolar, paralel görevler, koşullar ve daha birçok gelişmiş özellik ile özel iş akışları oluşturun. Metatask’ın çeviklik özellikleri sayesinde görevleri yeniden açarak veri giriş hatalarını kolayca düzeltebilirsiniz. Metatask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Rock, dağıtık ekipler için oluşturulmuş hepsi bir arada bir iletişim ve iş birliği platformudur.
Rock, türünün ilk örneği olan çok modlu bir iş birliği aracıdır ve herhangi bir yerde, herhangi bir kişiyle iş birliği yapmanıza olanak sağlar. Mesajlar, görevler, notlar, dosya depolama ve toplantıların tek bir noktada buluştuğu hepsi bir arada iletişimden yararlanın. Uzaktan çalışma için özel olarak tasarlanan Rock, iletişimi daha modernleştirirken ekipleri daha üretken hale getirir. Sınırsız alan, mesaj ve görev panolarıyla çok daha fazlasını ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Rock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı.
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
qmsWrapper, tıbbi cihaz üreticileri ve ISO 9001:2015’e ihtiyaç duyan şirketler için bir QMS (kalite yönetimi sistemi) yazılımıdır.
qmsWrapper, yeni başlayan şirketler ve küçük işletmeler için bağlantılı bir kalite yönetimi yazılımıdır. ISO 9001:2015 ve MedDev yaratıcıları ile verimliliği artırmak isteyen tüm şirketlerin ISO 13485:2016 ve 21 CFR (Federal Düzenlemeler Kanunu) 820’yi kolayca elde etmesine ve yönetmesine yardımcı olur. qmsWrapper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler. Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın. elapseit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Yoğun çalışan ekiplerin projeleri takip etmesi, kaynakları yönetmesi ve iş birliğini artırması için hepsi bir arada üretkenlik yönetimi platformu.
Heycollab, tüm projeleri ve görevleri yönetmenin çok iyi bir yoludur. Heycollab ile projeler kolaylıkla görevlere bölünebilir, bitiş tarihleri belirlenebilir, ekip iş yükleri izlenebilir ve ekip üyeleriyle dosya, bağlantı, resim ve not paylaşılabilir. Ekip olarak ve bire bir daha iyi sohbetler, sınırsız depolama alanı ve daha iyi iş birliğiyle dönüm noktalarına daha hızlı ulaşın. Heycollab’i 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. heycollab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Hoylu, kullanımı kolay, bulut tabanlı bir proje yönetimi ve beyaz tahta oluşturma aracıdır. Hoylu ile karmaşık projeler artık çok basit.
Hoylu, dağıtık ekiplerin bilgileri görselleştirmesini ve sınırlama olmadan iş birliği yapmasını sağlayan kullanımı kolay, bulut tabanlı bir proje yönetimi ve beyaz tahta oluşturma aracıdır. Uyarlanabilir çalışma alanları sayesinde proje planlama, geliştirme ve izlemeye yeni bir yol sunar. Kullanımı kolay modülleri, her türlü proje yönetimi veya planlama tarzına uyar ve kullanılmakta olan çoğu üretkenlik aracıyla entegre olur. Çekme tipi planlama, akış şemaları, PI (program artışı) planlaması, Kanban, Scrum ve daha fazlası ile tüm ihtiyaçları karşılar. Hoylu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Kelloo, kaynaklarınızı, ekiplerinizi, projelerinizi ve portföyünüzü tek bir yerden yönetmenin kolay yoludur. Ayrıca, yalın PPM'yi ve ölçekte çevikliği destekler.
Kelloo, kaynak yönetimini, kaynak planlamayı ve portföy yönetimini basitleştirir. Kelloo ile gerçekçi planlar elde edersiniz ve sürpriz olmaz. Projeleri planlayın, ekip kapasitesini yönetin ve portföyünüzü takip edin. Kaynak darboğazlarını, sorunlu projeleri ve talep edilen becerileri tespit edin. Kaynak ve zamanlama sorunlarını çözmek için kapasite planlama ve senaryo modellemeyi kullanın. Çevik planlama, ürün yol haritaları, portföy önceliklendirme ve panolar gibi özellikler ekiplerinizin sonuç almasına yardımcı olur. Yerleşik olmak için hızlı. Kelloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Satış, pazarlama, proje yönetimi, İK, yardım masası, faturalandırma bulutlarından oluşan tamamen özelleştirilebilir, bulut tabanlı CRM yazılımı.
CloudOffix, işletmelere satış, pazarlama, proje yönetimi, faturalandırma, yardım masası ve İK bulutları konularında yardımcı olan bulut tabanlı bir CRM yazılımıdır. Web sitesi ziyaretçisi izleme ve posta otomasyonu gibi diğer birçok harika ve benzersiz özelliğin yanı sıra CloudOffix, kullanıma hazır ürünlerle yetinmenizi gerektirmeyecek şekilde kapsamlı tam özelleştirme sunar. Platformdan ayrılmayı gerektirmeyen platform içinde bağlam tabanlı işbirliği, harika bir rahatlık sağlamaktadır. CloudOffix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Ayanza ekip çalışmasının en iyi örneklerinden biridir.
Ayanza, ekip çalışmasını iyi şekilde sağlamaya, her başarılı ekibin vizyonu ve kalbi olmaya, ortak bilginin ve gelecekteki dijital iş birliğinin yıldızı olmaya çalışır. Ayanza, ekibinizin ihtiyaç duyduğu şeyi kendi tarzınızda oluşturmanız için Lego işlevi görür. Birlikte yazın, düşünün, iletişim kurun, koordine edin ve kazanın. Vizyon netliği. Strateji ve uygulama. Kazanma kültürü. Hayal mi? Hayır, Ayanza. Ayanza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Global Office Data Hub basit, kullanımı kolay ama güçlü bir proje yönetimi çözümüdür.
GO Data Hub, ekibinizi ve işinizi optimize etmeye yarayan bir proje yönetimi ve ofis iletişim yazılımıdır. Kurumunuzdaki herkesin görevler, ekip ve müşteriler ile iletişim ve işlerin statüleri hakkında “güncel bilgi sahibi olduğunu” hayal edin. Basit ve güçlü proje yönetimi. Bu paket, görev tahsisi ve yönetiminin yanı sıra müşteri iletişimlerini izleme ve dahili iş süreci yönetimi için özellikler içerir. Ekibinizin görevlerini ve dahili ve müşterilerle olan iletişimlerini görün ve yönetin. GO Data Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme