15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Proje Yönetim Uygulaması

Proje Yönetim Uygulaması bir projenin tüm aşamaları için görev ataması, kaynak tahsisi ve kilometre taşı takibini otomatikleştirir. Proje Yönetim Yazılımı araçları ve sistemleri, bir projede birden fazla kişi çalıştığında iş birliğine dayalı; bir projede her seferinde bir kişi çalıştığında yukarıdan aşağıya veya bir kuruluşun birden fazla bölümü projeye katıldığında entegre şekilde çalışabilir. Proje ihtiyaçlarınızı karşılamak için tasarlanmış çeşitli proje yönetim sistemleri ve araçları vardır. Proje Yönetim Sistemi, Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı, Zaman ve Gider Takip Programı, Web İş Birliği Yazılımı ve İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir. Kuruluşunuz için en iyi proje yönetim uygulamasını bulun.

59 sonuç

GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek bir uygulamada birleştirir. Müşteri biletlerini ve projeleri tek bir uygulamadan yönetin. OneDesk hakkında daha fazla bilgi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek uygulamada birleştirir. Uygulama satın almaya, entegre etmeye ve uygulamalar arasında geçiş yapmaya gerek yoktur. Ekibiniz tek bir yerden müşterilerinizi destekleyebilir ve projelerin üzerinde çalışabilir. KOBİ'lerle birlikte büyük işletmelerdeki departmanları da hedefleyen OneDesk; proje yöneticileri, müşteri hizmetleri, BT, profesyonel hizmetler ve daha fazlası tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu kullanımı kolay, özellik açısından zengin ve büyük ölçüde yapılandırılabilir yazılım, hem bilet hem de görev iş akışlarını yönetebilir. OneDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Değişen müşteri gereksinimlerini kucaklamaya ve doğru ürünleri zamanında göndermeye hazır olun. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri, kümülatif akış şemaları ve daha fazlasıyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Trello, tüm projelerinizde ekibiniz için ortak bir bakış açısı oluşturan kullanımı kolay bir proje yönetim aracıdır.
Trello kolay anlaşılır ve basit bir proje yönetimi aracıdır. Kullanıcıların işleri tamamlamaya daha fazla, bu aracın nasıl kullanılacağını öğrenmeye daha az zaman harcaması için bu şekilde geliştirilmiştir. Trello'yu kullanan ekipler işlerini kolayca organize edebilir ve projeleri baştan sona yönetebilir: Görevler atayabilir, son tarihleri yönetebilir, dosya ekleyebilir, kontrol listeleri oluşturabilir ve daha fazlasını yapabilir. Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir proje yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır.
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Tüm cihazlarda kullanılabilen tek bir yazılımda zaman izleme, zamanlama, bütçeleme, planlama ve raporlama seçenekleriyle projeleri yönetin.
Clockify ile projelerde çalışma saatlerinin kaydedilmesi ve ilerlemenin denetlenmesi kolaydır. Kullanıcı sayısı, projeler veya zaman izleme süreleri bakımından sınır yoktur. Çalışma alanınıza sonsuz sayıda kullanıcı davet edin, zaman çizelgelerini onaylayın ve programları yönetin. Faturalar oluşturun, harcamaları takip edin, bütçeleri ve saat ücretlerini kontrol edin. Özelleştirilmiş raporlar oluşturun, bunları dışa aktarın ve müşterilerle paylaşın. İzinleri ve tatilleri takip edin ve çalışanlarınız için izinleri onaylayın. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
monday.com, projeleri tek bir ortak çalışma alanında planlayıp yönetmeyi sağlayan özelleştirilebilir, kodsuz proje yönetim platformudur.
Çalışma tarzınıza uyarlanacak şekilde tasarlanmış özelleştirilebilir platform monday.com sayesinde projeleri daha akıllı planlayan, yöneten ve izleyen 152.000'den fazla müşteriye katılın. Kodsuz otomasyonlar sayesinde iş akışlarını kolaylaştırın ve hızlandırın. En sevdiğiniz uygulamaları entegre ederek işleri merkezileştirin ve bağlam içinde gerçek zamanlı iş birliği yapın. monday.com, daha büyük hedeflere ulaşabilmek için proje ve ekiplerin organize olmasına ve zamanlamaya uygun ilerlemesine yardımcı olan kullanımı kolay proje yönetimi platformudur. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez proje yönetimi araçlarından biridir.
ClickUp bugün en yüksek dereceye sahip proje yönetimi araçlarından biridir. Bu hepsi bir arada proje yönetim aracı ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan bu uygulama, tüm projelerinizi tek bir uygulamada birleştirir. Her ölçekten ve sektörden ekipler için üretilen tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleri onu proje yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez kılar ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Wrike, şablonlar, Gantt şemaları, otomatik talepler ve raporlar ve daha fazlasıyla her ekip için çok yönlü bir proje yönetim yazılımıdır.
Wrike'ın ödüllü proje yönetimi yazılımı ile karmaşık projelerin üstesinden gelin. Projeleri basit adımlara bölün, ekip üyelerine görevler atayın ve Gantt şemaları, Kanban panoları ve takvimlerle ilerlemeyi görselleştirin. Kaynak tahsisini ve tahminini başlatması kolay bir yazılımla yönetin. Otomasyon ve yapay zeka özellikleri, zaman alan idari görevleri ortadan kaldırır, böylece hayatınızın işini rahatlıkla yapabilirsiniz. Uygulamalarınızı düzene sokun, ekibinizi uyumlu hale getirin ve teslim tarihlerine uymanızı ve bütçenizi aşmamanızı sağlayın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Proje verilerini 100'den fazla uygulama ve elektronik çizelge destekli hepsi bir arada veri tabanı ile çalışan özel çevrimiçi formlarla toplayın ve düzenleyin.
Doğrudan ekip arkadaşlarınıza atayabileceğiniz çevrimiçi formlar ve anketlerle hedeflerinize daha hızlı ulaşın ve teslim tarihlerine uyun. Jotform, e-posta gönderip almadan önemli verileri, proje dosyalarını, dahili talepleri ve çok daha fazlasını toplamayı her zamankinden daha kolay hale getirir. Formlarınızı 100'den fazla uygulamaya bağlayarak ve gönderilere hızlı yanıt vermek için otomatik bir onay akışı oluşturarak iş akışınızı otomatikleştirin. Jotform ile zamandan ve kağıttan tasarruf ederken ekibinizin verimliliğini artırın. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri olan Miro’da proje kilometre taşlarını zamanında yakalayın.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Karmaşık projeleri ve bunlara ait paydaşları güvenle yönetin. İşbirliğine dayalı çevrimiçi beyaz tahta ile çapraz fonksiyonel ekipler arasında süreç uyumu ve ortak anlayış oluşturun. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
NetSuite proje yönetimi, zamanında proje teslimi için gelişmiş verimlilik ve kontrol için proje oluşturma ve izlemeyi otomatikleştirir.
NetSuite Proje Yönetimi, proje yöneticilerinin ve ekip üyelerinin kolayca işbirliği yapmalarına ve güncel ve doğru proje durumunu korumalarına olanak sağlamak için tüm proje bilgilerini merkezileştirir. Proje oluşturmayı otomatikleştirin, tamamlanma yüzdesini, bütçelenen zamanı ve proje görevleri için harcanan zamanı izleyin. Proje karlılık raporları ile bir projenin durumunu kolayca takip edin. Proje faaliyeti NetSuite mali tablolarına bağlı olduğu için proje muhasebesi ve faturalandırma kolaylaştırılmıştır. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
Web tabanlı bir proje yönetimi aracı olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde, dünyanın dört bir yanındaki ekipler için proje yönetimine yönelik makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
İşletmelerin zaman takibi, mevzuata uygunluk gibi özellikleri kullanarak iş akışı süreçlerini iyileştirmesini sağlayan bulut tabanlı DevOps çözümü.
Tek bir uygulama olarak sunulan GitLab; geliştirme, güvenlik ve operasyon ekiplerinin iş birliği yapma şeklini temelden değiştiren eksiksiz bir DevOps platformudur. GitLab, geliştirici üretkenliğini artırırken ekiplerin haftalar süren yazılım teslimatını dakikalara indirmesine, geliştirme maliyetlerini düşürmesine ve uygulama güvenlik açıkları riskini azaltmasına yardımcı olur. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Bitrix24, sekiz milyondan fazla kullanıcıya sahip önemli bir ücretsiz bulut, mobil ve iş yeri (açık kaynak kodu) sürümleri bulunan proje yönetimi çözümüdür.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı, önde gelen ücretsiz bulut, mobil ve şirket içi (açık kaynak kodu) proje yönetimi çözümüdür. Sınırsız ve ücretsiz görev, proje, Gantt çizelgesi, görev sıralaması, zaman takibi, kaynak planlama, fiyat teklifi, faturalandırma yönetimi. İngilizce, Almanca, Portekizce, İspanyolca, Çince, Rusça ve diğer birçok dil desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM’nin yazılımı, modernleştirilmiş sürükle-bırak proje yönetimi aracıyla projeleri etkili bir şekilde yönetir, satış ve pazarlama ekipleriniz arasındaki görevleri kolayca yönetir. Proje yönetimi yazılımı, projelerinizin durumunu kontrol etmek ve izlemek için farklı seçenekleri içerir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir.
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar. Candy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Subversion, Perforce ve Git depoları için bulut barındırma imkanı sağlayan güvenli sürüm kontrolü ve proje iş birliği platformu.
Assembla, dünya çapında 5.500’den fazla müşteriye entegre proje yönetimi ile Subversion, Performance ve Git depoları için güvenli bulut barındırma hizmeti sunan sürüm kontrolü ve proje iş birliği platformudur. Assembla sayesinde geliştirme ekipleri, en iyi uygulama sürüm kontrol sistemimiz ile HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu), SOC 2 (Sistem ve Organizasyon Kontrolleri 2), PCI (ödeme kartı sektörü) ve GVKY uyumluluk standartlarını karşılayabilir. Sektörün önde gelen güvenlik özelliklerinden bazılarına sahip olan merkezi kontrol noktasından tüm projelerinizi ve kaynak kodunuzu yönetirken çevik sistemlerden yararlanın, uyumluluk kriterlerini karşılayın ve yenilikçiliğinizi koruyun. Assembla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Filestage, ekiplerin teslim edilecek işi daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin teslim edilecek işleri daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için oyunlaştırılmış zaman izleme, ekran görüntüleri, izin yönetimi, raporlar, faturalandırma ve ödeme yönetimi.
Trackabi zaman izleme, ekran görüntüsü yakalama, zaman raporlarının hazırlanması, fatura oluşturma, çalışan izni yönetimi ve bir şirketi günlük olarak yönetmeyle ilgili diğer birçok zahmetli şey için web tabanlı bir bulut hizmetidir. Trackabi'de küçük ve orta ölçekli işletmelere odaklanıyoruz. Trackabi ayrıca Windows, macOS ve Linux platformları için mükemmel bir masaüstü zamanlayıcı uygulaması sunar. Kullanıcı etkinliğine bağlı olarak zamanı manuel veya otomatik olarak izlemeyi sağlar. Trackabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Dosya Paylaşımı
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kaynak Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Faturalandırma
  • Öncelik Belirleme
  • Kanban Panosu
  • Birden Çok Proje
  • Belge Yönetimi