Türkiye Yerel ürünleri göster
1328 sonuç
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Bitrix24, sekiz milyondan fazla kullanıcıya sahip önemli bir ücretsiz bulut, mobil ve iş yeri (açık kaynak kodu) sürümleri bulunan proje yönetimi çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı, önde gelen ücretsiz bulut, mobil ve şirket içi (açık kaynak kodu) proje yönetimi çözümüdür. Sınırsız ve ücretsiz görev, proje, Gantt çizelgesi, görev sıralaması, zaman takibi, kaynak planlama, fiyat teklifi, faturalandırma yönetimi. İngilizce, Almanca, Portekizce, İspanyolca, Çince, Rusça ve diğer birçok dil desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
CAFLOU pazarlama ajansları, web geliştiricileri veya BT ekipleri için ideal olan kullanımı kolay çevrimiçi bir proje yönetimi yazılımıdır. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi
CAFLOU şirketinizi, projelerinizi, ekip performansınızı ve mali durumunuzu tamamen dijital olarak yönetmenizi sağlar. CAFLOU pazarlamacılar, ajanslar veya BT için ideal olan kullanımı kolay çevrimiçi bir proje yönetimi yazılımıdır. Projeleri, ekibi veya şirketin tamamını tek bir sistemden yönetin. Projelerin bütçelerini, kârlılığını ve nakit akışını yönetin. Son tarihleri, çıktıları, sorumlulukları takip edin. Ekibinizi organize edin, kullanımı izleyin, kapasiteyi planlayın. Etkili olun. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Ekipler için tamamen ücretsiz zaman izleyici ve zaman çizelgesi. Clockify hakkında daha fazla bilgi
Clockify ile projelerde çalışma saatlerinin kaydedilmesi ve ilerlemenin denetlenmesi kolaydır. Kullanıcı sayısı, projeler veya zaman izleme süreleri bakımından sınır yoktur. Çalışma alanınıza sonsuz sayıda kullanıcı davet edin, zaman çizelgelerini onaylayın ve programları yönetin. Faturalar oluşturun, harcamaları takip edin, bütçeleri ve saat ücretlerini kontrol edin. Özelleştirilmiş raporlar oluşturun, bunları dışa aktarın ve müşterilerle paylaşın. İzinleri ve tatilleri takip edin ve çalışanlarınız için izinleri onaylayın. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri olan Miro’da proje kilometre taşlarını zamanında yakalayın. Miro hakkında daha fazla bilgi
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Karmaşık projeleri ve bunlara ait paydaşları güvenle yönetin. İşbirliğine dayalı çevrimiçi beyaz tahta ile çapraz fonksiyonel ekipler arasında süreç uyumu ve ortak anlayış oluşturun. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Değişen müşteri gereksinimlerini kucaklamaya ve doğru ürünleri zamanında göndermeye hazır olun. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri, kümülatif akış şemaları ve daha fazlasıyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir. Candy hakkında daha fazla bilgi
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar. Candy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Lumeer tüm projeleri kolay, görsel ve esnek bir şekilde planlar, organize eder ve izler. Lumeer hakkında daha fazla bilgi
Tüm projeler kolay ve hızlı bir şekilde planlanabilir, organize edilebilir ve izlenebilir. Lumeer oldukça kolay bir görsel proje yönetimi sunar. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Gereksiz eşgüdüm toplantılarını, sonu gelmez e-posta yazışmalarını ve kafa karıştırıcı elektronik çizelgeleri kaldırın. Olağanüstü esneklik, herkese mükemmel iş akışını oluşturma, ilerlemeyi yönetme ve izleme özgürlüğü verir. Ekiplerinizin bugünkü çalışma şekline uyum sağlama ve ihtiyaçlarınıza göre büyüme esnekliği. Lumeer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Meisterplan size iş çevikliğine ulaşmanın anahtarlarını sunan proje portföy yönetimi ve kapasite planlaması yazılımınızdır. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi
Meisterplan, proje portföyü yönetimi ve kapasite planlaması için doğru yazılımdır. Mümkün olan en uygun zamanda en yüksek öncelikli projelerde çalışacak doğru insanları içeren portföyler oluşturun. Kaynak kullanımını ne zaman üst düzeye çıkarmak için hangi becerilere sahip kişilerin mevcut olduğunu bilin. Uzun vadeli stratejik yol haritanızı tek görüntülemede görün. Başarılı iş sonuçlarına giden bilgiye dayalı kararlar almak için verilerinizi görselleştirin ve analiz edin. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Finally, boost productivity with All-in-One Project Management software. PSOhub hakkında daha fazla bilgi
The efficiency of your organization doesn't have to stop at closed-won. PSOhub provides unique All-in-One Project Management software through predictive project management, smart contract management, task & resource management, self-driving time and expense tracking, and invoicing in a seamlessly integrated platform. PSOhub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where project management happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
89% of our customers say they have a better handle on their business since switching to Basecamp. It bring *everything* you're working together with *all* the tools teams need to get projects done: to-do lists, message boards, schedules, documents & file storage, and group chat. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Basecamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project.
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project. Teams can start with a project template or create their own custom workflow. Jira issues, also known as tasks, tracks each piece of work that passes through the workflow steps to completion. Jira's automation engine enables teams to easily automate tasks and processes. With all project information in one place, reports can also be generated to track progress, productivity and ensure nothing slips. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Evernote Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
ClickUp is the world's leading project management tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have.
ClickUp is one of the highest-rated project management tools today. Use Docs, Reminders, Goals, Calendars, Chat, scheduling, assigned comments, custom views, & more with this all-in-one project management tool. Used by 100,000+ teams in companies like Airbnb, Google, and Uber, it brings all of your projects into a single app! Built for teams of all sizes and industries, Our fully customizable & proprietary features make it a must-have for anyone wanting to keep project management in one place ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Manage all of your team's projects in one place with monday.com--customizable software that adapts to your organization's needs.
Manage all of your team's projects in one place with monday.com. From simple tasks to complex portfolios, this all-in-one software solution allows you to build your team's perfect collaboration tools. Then integrate your other tools; visualize data in calendar, Gantt, or Kanban views; and automate your manual processes. So you can truly take control of all of your workflows. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques. Microsoft Visual Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Confluence makes project management easier. Keep track of milestones and timelines all in one place.
Confluence makes Project Management easier. Use it to track your most complex tasks, keep stakeholders in the loop, and collaborate with all participating team members. Confluence pages help track project milestones in an organized and concise way. Work better, together with Confluence. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Autodesk Construction Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Todoist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. BuilderTREND hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
The intelligent diagramming application that empowers teams to clarify complexity, align their insights, and build the future.
Lucidchart is the intelligent diagramming application within the Lucid visual collaboration suite—it’s the quickest and easiest way for individuals and teams to map out their organization’s processes, systems, and people. Since it’s cloud-based, you can work from anywhere, at any time, on any device or browser. This makes it easy to collaborate and align with teammates as you visualize complex ideas and bring those ideas to life. Lucidchart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Microsoft Project hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Hubstaff has trusted time tracking and project management for remote and field teams. Scheduling, invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage projects, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is the leader in collaborative work management. Workfront connects strategy to delivery, integrating people and data across the enterprise, and manages work from start to finish to help teams deliver measurable outcomes. At every stage of planning and executing work, Workfront enables the business capabilities companies need to deliver exceptional customer experiences. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
NetSuite proje yönetimi, zamanında proje teslimi sağlamak için tam görünürlük, iş birliği ve kontrole sahip olmanızı sağlar.
NetSuite proje yönetimi, ekipler arasında iş birliği sağlar. Gerçek zamanlı verileri kullanarak projelerin durumu hakkında güncellemeler alın, potansiyel sorunları, sorunlar daha ortaya çıkmadan önce tespit edin ve çözün. NetSuite’in bulut tabanlı çözümüyle proje durumunu her zaman, her yerden izleme ve raporlama gibi tam izlenebilirlik ve kontrol elde edebileceksiniz. Faturalandırılamayan çalışma saatlerini azaltarak projeyi başarılı bir şekilde tamamlayın ve memnun müşteriler yaratın. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Collect and organize project data with custom online forms that work with 100+ apps and an all-in-one spreadsheet-powered database.
Meet your goals and deadlines faster with online forms and surveys you can assign directly to your teammates. Jotform makes it easier than ever to collect important data, project files, internal requests, and more without back-and-forth emails. Automate your workflow by connecting your forms to 100+ apps and creating an automated approval flow to respond to submissions fast. Increase your team's efficiency while saving time and paper with Jotform. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com My Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate chaos, and understand profitability, all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers around the world with a global team of over 350 employees. Learn more at teamwork.com. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a transformative project management solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across multiple projects and dependencies. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. LiquidPlanner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool.
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Notion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
**Leader in Project Management Software by G2** Track the things that are important to you. Deep dive into project tasks and budgets. Check the status of tasks by due dates, staff assignments and more. If you're operating blind, real-time visibility is a few clicks away and exactly the way you want to see it. "We looked everywhere...nothing beats BigTime" - Matt M. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Discover the top project management solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project management solution purpose-built for services businesses with 50 to 5000+ employees. Named leading the project management solution by Gartner, Mavenlink (now Kantata) transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Mavenlink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Process Street hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Project management for architects, engineers, CPAs, consultants, lawyers, and other professional services.
BQE CORE provides project management tools that are built for professional services, such as architects, engineers, CPAs, consultants, and lawyers. CORE's beautiful and intuitive interface empowers users to steer every project toward profitability with easy-to-use resource allocation, detailed forecasting tools, and real-time reporting for full visibility. Streamline your project management workflow, meet deadlines with confidence, and maximize your time. BQE CORE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. dotloop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Agile Project Management tool for medium to large-size companies, offering a holistic approach to Project portfolio management.
Agile Project Management tool for medium to large-size companies, offering a holistic approach to Project portfolio management. The solution gives a freedom to choose or adjust any Agile approach: Scrum, Kanban or a customized approach. Real-time visibility. Enable cross-department collaboration. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Visualize Company Portfolio. Support Team diversity. Targetprocess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office. Sage 300 Construction and Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçe Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Portföy Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Fikir Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler