Türkiye Yerel ürünleri göster
1398 sonuç
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Wrike, şablonlar, Gantt şemaları, otomatik talepler ve raporlar ve daha fazlasıyla her ekip için çok yönlü bir proje yönetim yazılımıdır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike'ın ödüllü proje yönetimi yazılımı ile karmaşık projelerin üstesinden gelin. Projeleri basit adımlara bölün, ekip üyelerine görevler atayın ve Gantt şemaları, Kanban panoları ve takvimlerle ilerlemeyi görselleştirin. Kaynak tahsisini ve tahminini başlatması kolay bir yazılımla yönetin. Otomasyon ve yapay zeka özellikleri, zaman alan idari görevleri ortadan kaldırır, böylece hayatınızın işini rahatlıkla yapabilirsiniz. Uygulamalarınızı düzene sokun, ekibinizi uyumlu hale getirin ve teslim tarihlerine uymanızı ve bütçenizi aşmamanızı sağlayın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Bitrix24, sekiz milyondan fazla kullanıcıya sahip önemli bir ücretsiz bulut, mobil ve iş yeri (açık kaynak kodu) sürümleri bulunan proje yönetimi çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı, önde gelen ücretsiz bulut, mobil ve şirket içi (açık kaynak kodu) proje yönetimi çözümüdür. Sınırsız ve ücretsiz görev, proje, Gantt çizelgesi, görev sıralaması, zaman takibi, kaynak planlama, fiyat teklifi, faturalandırma yönetimi. İngilizce, Almanca, Portekizce, İspanyolca, Çince, Rusça ve diğer birçok dil desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
CAFLOU pazarlama ajansları, web geliştiricileri veya BT ekipleri için ideal olan kullanımı kolay çevrimiçi bir proje yönetimi yazılımıdır. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi
CAFLOU şirketinizi, projelerinizi, ekip performansınızı ve mali durumunuzu tamamen dijital olarak yönetmenizi sağlar. CAFLOU pazarlamacılar, ajanslar veya BT için ideal olan kullanımı kolay çevrimiçi bir proje yönetimi yazılımıdır. Projeleri, ekibi veya şirketin tamamını tek bir sistemden yönetin. Projelerin bütçelerini, kârlılığını ve nakit akışını yönetin. Son tarihleri, çıktıları, sorumlulukları takip edin. Ekibinizi organize edin, kullanımı izleyin, kapasiteyi planlayın. Etkili olun. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi
Geliştirme ekiplerinin iş birliği yapmasını ve kodu gözden geçirmesini ve yönetmesini sağlayan yazılım. Windows, Mac ve mobil cihazlarla çalışır. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez proje yönetimi araçlarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp bugün en yüksek dereceye sahip proje yönetimi araçlarından biridir. Bu hepsi bir arada proje yönetim aracı ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan bu uygulama, tüm projelerinizi tek bir uygulamada birleştirir. Her ölçekten ve sektörden ekipler için üretilen tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleri onu proje yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez kılar ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
Agile CRM’nin yazılımı, modernleştirilmiş sürükle-bırak proje yönetimi aracıyla projeleri etkili bir şekilde yönetir, satış ve pazarlama ekipleriniz arasındaki görevleri kolayca yönetir. Proje yönetimi yazılımı, projelerinizin durumunu kontrol etmek ve izlemek için farklı seçenekleri içerir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Değişen müşteri gereksiniml erini kucaklamaya ve doğru ürünleri zamanında göndermeye hazır olun. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri, kümülatif akış şemaları ve daha fazlasıyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir. Candy hakkında daha fazla bilgi
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar. Candy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için proje yönetimi ve süre izleme yazılımı. Monitask hakkında daha fazla bilgi
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için proje yönetimi özelliklerine sahiptir. Ekip yönetimi ve görev atamasının yanı sıra süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Lumeer tüm projeleri kolay, görsel ve esnek bir şekilde planlar, organize eder ve izler. Lumeer hakkında daha fazla bilgi
Tüm projeler kolay ve hızlı bir şekilde planlanabilir, organize edilebilir ve izlenebilir. Lumeer oldukça kolay bir görsel proje yönetimi sunar. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Gereksiz eşgüdüm toplantılarını, sonu gelmez e-posta yazışmalarını ve kafa karıştırıcı elektronik çizelgeleri kaldırın. Olağanüstü esneklik, herkese mükemmel iş akışını oluşturma, ilerlemeyi yönetme ve izleme özgürlüğü verir. Ekiplerinizin bugünkü çalışma şekline uyum sağlama ve ihtiyaçlarınıza göre büyüme esnekliği. Lumeer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin. Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Meisterplan size iş çevikliğine ulaşmanın anahtarlarını sunan proje portföy yönetimi ve kapasite planlaması yazılımınızdır. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi
Meisterplan, proje portföyü yönetimi ve kapasite planlaması için doğru yazılımdır. Mümkün olan en uygun zamanda en yüksek öncelikli projelerde çalışacak doğru insanları içeren portföyler oluşturun. Kaynak kullanımını ne zaman üst düzeye çıkarmak için hangi becerilere sahip kişilerin mevcut olduğunu bilin. Uzun vadeli stratejik yol haritanızı tek görüntülemede görün. Başarılı iş sonuçlarına giden bilgiye dayalı kararlar almak için verilerinizi görselleştirin ve analiz edin. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Visual Planning, proje yöneticileri düşünülerek yapılandırılmış kapsamlı bir proje yönetimi platformudur. Ücretsiz deneme sürümü için kaydolun. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi
Visual Planning, proje yönetimi sektöründekiler için optimize edilmiş, şirket üretkenliğini artırmaya yönelik en önemli organizasyon araçlarını sunan güçlü bir yazılım yönetimi çözümüdür. Kullanıcıla r, tam yelpaze özellikleriyle gerçek zamanlı olarak projeleri, vade tarihlerini, çalışanların iş yüklerini, raporları ve daha fazlasını tek bir platformda izleyebilirler. Visual Planning'in özelleştirilmiş yazılım yapılandırmaları ve ayrıntı odaklı personeli sayesinde ekibinizi ve şirketinizi büyütmek mümkün olabilir. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı. Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Project management solution that helps businesses plan projects, manage service tickets, allocate resources, generate quotes, and more. Drive Lynx hakkında daha fazla bilgi
A project management solution that helps businesses plan projects and tasks, manage service tickets, allocate resources, generate quotes, and get real time data inputs from your project resources anywhere, anytime. Built on a secure, robust platform, Drive Lynx helps you grow new business and optimize scarce resources using real time dashboards and customised settings. Our customer success team offers in-person sessions, a Knowledge Center for tutorials and videos, and Masterclass webinars. Drive Lynx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Cleaning business management software. Automate, sell more, get job reviews, send loyalty coupons, real-time customer update and more. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi
Software for micro to middle-sized businesses offering cleaning services: Maid Service, Home Cleaning, Carpet Cleaning, House Cleaning Companies, Property Management Service Providers, Residential Cleaning Companies, and others. HouseService365 allows cleaning companies to automate, sell more, get job reviews, send loyalty coupons, build long-term relationships with your customers, streamline job execution, and nevertheless, look and work like a Pro. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where project management happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Basecamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project.
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project. Teams can start with a project template or create their own custom workflow. Jira issues, also known as tasks, tracks each piece of work that passes through the workflow steps to completion. Jira's automation engine enables teams to easily automate tasks and processes. With all project information in one place, reports can also be generated to track progress, productivity and ensure nothing slips. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Evernote Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Tüm cihazlarda kullanılabilen tek bir yazılımda zaman izleme, zamanlama, bütçeleme, planlama ve raporlama seçenekleriyle projeleri yönetin.
Clockify ile projelerde çalışma saatlerinin kaydedilmesi ve ilerlemenin denetlenmesi kolaydır. Kullanıcı sayısı, projeler veya zaman izleme süreleri bakımından sınır yoktur. Çalışma alanınıza sonsuz sayıda kullanıcı davet edin, zaman çizelgelerini onaylayın ve programları yönetin. Faturalar oluşturun, harcamaları takip edin, bütçeleri ve saat ücretlerini kontrol edin. Özelleştirilmiş raporlar oluşturun, bunları dışa aktarın ve müşterilerle paylaşın. İzinleri ve tatilleri takip edin ve çalışanlarınız için izinleri onaylayın. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Manage all of your team's projects in one place with monday.com--customizable software that adapts to your organization's needs.
Manage all of your team's projects in one place with monday.com. From simple tasks to complex portfolios, this all-in-one software solution allows you to build your team's perfect collaboration tools. Then integrate your other tools; visualize data in calendar, Gantt, or Kanban views; and automate your manual processes. So you can truly take control of all of your workflows. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques. Microsoft Visual Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Confluence makes project management easier. Keep track of milestones and timelines all in one place.
Confluence makes Project Management easier. Use it to track your most complex tasks, keep stakeholders in the loop, and collaborate with all participating team members. Confluence pages help track project milestones in an organized and concise way. Work better, together with Confluence. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Autodesk Construction Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Todoist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. Buildertrend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
The intelligent diagramming application that empowers teams to clarify complexity, align their insights, and build the future.
Lucidchart is the intelligent diagramming application within the Lucid visual collaboration suite—it’s the quickest and easiest way for individuals and teams to map out their organization’s processes, systems, and people. Since it’s cloud-based, you can work from anywhere, at any time, on any device or browser. This makes it easy to collaborate and align with teammates as you visualize complex ideas and bring those ideas to life. Lucidchart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Microsoft Project hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Hubstaff has trusted time tracking and project management for remote and field teams. Scheduling, invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage projects, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. With Workfront, organizations can manage projects and portfolios with precision using features like task and resource management, capacity planning, Gantt charts, and time tracking. This enables teams to set and meet expectations while minimizing effort, eliminating redundancies, and optimizing delivery on time and budget. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
Web tabanlı bir proje yönetimi aracı olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde, dünyanın dört bir yanındaki ekipler için proje yönetimine yönelik makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Collect and organize project data with custom online forms that work with 100+ apps and an all-in-one spreadsheet-powered database.
Meet your goals and deadlines faster with online forms and surveys you can assign directly to your teammates. Jotform makes it easier than ever to collect important data, project files, internal requests, and more without back-and-forth emails. Automate your workflow by connecting your forms to 100+ apps and creating an automated approval flow to respond to submissions fast. Increase your team's efficiency while saving time and paper with Jotform. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
NetSuite proje yönetimi, zamanında proje teslimi için gelişmiş verimlilik ve kontrol için proje oluşturma ve izlemeyi otomatikleştirir.
NetSuite Proje Yönetimi, proje yöneticilerinin ve ekip üyelerinin kolayca işbirliği yapmalarına ve güncel ve doğru proje durumunu korumalarına olanak sağlamak için tüm proje bilgilerini merkezileştiri r. Proje oluşturmayı otomatikleştirin, tamamlanma yüzdesini, bütçelenen zamanı ve proje görevleri için harcanan zamanı izleyin. Proje karlılık raporları ile bir projenin durumunu kolayca takip edin. Proje faaliyeti NetSuite mali tablolarına bağlı olduğu için proje muhasebesi ve faturalandırma kolaylaştırılmıştır. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com My Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool.
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Notion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri olan Miro’da proje kilometre taşlarını zamanında yakalayın.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Karmaşık projeleri ve bunlara ait paydaşları güvenle yönetin. İşbirliğine dayalı çevrimiçi beyaz tahta ile çapraz fonksiyonel ekipler arasında süreç uyumu ve ortak anlayış oluşturun. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate chaos, and understand profitability, all in one platform. Trusted by over 20,000 companies worldwide with a global team of over 350 employees, Teamwork makes project management simpler, more efficient, and more impactful with our project planning software, integrated with all the tools you already use. Try Teamwork for free or schedule a demo today. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Öncelik Belirleme