15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Depo Yazılımı

Depo Yazılımı malzemelerin depo boyunca taşınmasını, izlenmesini ve saklanmasını sağlar. Bu uygulamalar, önemli verilerin bir kuruluş genelinde kolayca paylaşılmasına izin vererek verimliliği artırır ve maliyetleri düşürür. Depo Yazılımı çözümleri, genelde envanter kontrolleri ve takibinin yanı sıra tedarik yönetimi ve kanal izleme özellikleri sunar. Ayrıca satıcı ve müşteri yönetimi, muhasebe ve iş raporlama araçları için entegrasyon sunarlar. Depo Yazılımı Dağıtım Yazılımı ve Lojistik Yazılımı ile ilişkilidir.

12 sonuç

Görsel-işitsel ve etkinlik sektörleri için depo yönetim yazılımı. Kaynakları planlayın, envanteri takip edin ve fiyat teklifleri oluşturun ve gönderin. Rentman hakkında daha fazla bilgi
Görsel-işitsel, etkinlik ve parti sektörleri için depo kiralama yönetimi yazılımı. Sadece ihtiyacınız olan ürünler ve eklentiler için ödeme yapın. Kiralamalarınızı ve etkinlik prodüksiyonlarınızı tek bir yerden yönetin: ekip ve/veya ekipmanınızı RFID, QR veya barkod ile planlayın, ekipmanı organize edin ve izleyin veya fiyat teklifleri oluşturun ve gönderin. Hepsi bir arada platform. Entegre CRM, ayrıca müşteri ve çalışan iletişimi için araçlar. Üstelik Rentman sürekli olarak yeni özellikler ve iyileştirmeler ile güncellenmektedir. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
Farklı konumlardaki tesisleriniz genelinde varlıkları ve envanteri izleyin ve yönetin. Bu önemli varlık izleme yazılımıyla barkodları, QR kodlarını ve RFID etiketlerini toplu olarak tarayın. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
Farklı konumlardaki ve alt konumlardaki malzemeleri takip etmenizi sağlayan önemli bir varlık yönetimi yazılımıdır. Daha fazla kontrol için maliyetleri yönetin, hizmetleri planlayın ve uyarıları ve stok eşiklerini özelleştirin. RFID, QR kodu ve barkod tarama işlevi, depolarda bile çıkış işlemlerini ve denetimleri çok kolaylaştırır. Tam konum geçmişleri ve işlemeye uygun raporlarla tüm depo yönetimi ihtiyaçlarınız için önemli bir çözümdür. Ücretsiz 15 günlük deneme süresi. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
NetSuite WMS ile deponun verimliliğini ve etkinliğini artırın.
NetSuite Depo Yönetim Sistemi (WMS), manuel süreçleri ortadan kaldırarak depo operasyonlarını optimize eder ve taşıma maliyetlerini en aza indirir. Kullanıcılar, gelen ve giden lojistik ve depolama ile ilgili günlük depo görevleri konusunda yönlendirilir. Veriler bir mobil cihaz kullanılarak gerçek zamanlı olarak kaydedilir, böylece envanter kayıtlarının her zaman doğru ve güncel olması sağlanır. Önceden tanımlanmış toplama, paketleme ve sevkiyat stratejileri, giden siparişlerin hızlı ve doğru bir şekilde yerine getirilmesini sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
KOBİ’ler için birden fazla konumda üretim de dahil olmak üzere envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama için web uygulaması.
Birden fazla konumda küçük ve orta ölçekli işletmeler için web tabanlı envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama sistemi - üretimin işlenmesi dahil. Stok uyarılarını, tedarikçi uygunluğunu ve teslim sürelerini görebilirsiniz. Stok seviyelerini, maliyeti, envanter değerini izleyebilirsiniz. Toplama, seri, parti ve barkod, iade, gönderim, teslimat, iç transferleri işleyebilirsiniz. İşletmenizin başarılı yönetimi için Megaventory’yi benimseyin ve kullanıcı dostu arayüzün ve kapsamlı desteğin keyfini çıkarın. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
BlueCherry paketi; depo yönetimi, ERP, PLM, çok kanallı planlama, üretim bölümü kontrolü, B2B e-ticaret, EDI, BI ve çok daha fazlasını içerir.
CGS BlueCherry Enterprise Suite, müşterilere temel iş süreçlerini yönlendirmek için hem bulutta hem de şirket içinde kullanılabilir, kapsamlı dijital tedarik zinciri yönetimi çözümleri sunar. Tüketici yaşam tarzı ürünleri, perakende ve giyim sektöründe faaliyet gösteren, yüksek büyüme oranına sahip kuruluşların ihtiyaçlarına odaklanan BlueCherry, ileri dijital teknolojilerle tedarik zinciri görünürlüğü sağlayan birleşik bir platformdur. BlueCherry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
Prime Penguin, 50'den fazla entegrasyon ve 95'ten fazla sipariş karşılama konumu ile e-ticaret lojistiği için açık bir ekosistemdir. Tıklayın ve bağlanın.
Prime Penguin, lojistik operasyonlarını her yönüyle basitleştirip düzenleyerek işinizi büyütmeye daha fazla zaman ayırmanızı sağlar. Neden Prime Penguin? Verimli zaman kullanımı: Prime Penguin lojistiği basitleştirir ve otomatikleştirir. Eyleme geçirilebilir öngörüler: Veri odaklı öngörülere erişim sağlayın. Hata azaltma: Kolaylaştırılmış operasyonlar ve otomasyon. Ölçeklenebilirlik: Platform, işinizle birlikte büyür. Güvenilirlik: Güvenilir lojistik yönetimi için Prime Penguin'e güvenin. Prime Penguin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
Lojistik ve depo yönetimi çözüm paketi.
Mantis, 1996’da kurulmuş Avrupa kökenli önemli bir uluslararası WMS (depo yönetimi sistemi)/lojistik yazılım ve çözümleri tedarikçisidir. Dokuz ofisi ve birçok nitelikli iş ortağıyla Mantis, Avrupa, Kuzey Amerika, Orta Doğu ve Asya’da 30’dan fazla ülkede hizmet vermektedir. Aralarında tüm önemli sektörlerden [3PL (üçüncü taraf lojistik), perakende, dağıtım/toptan satış ve üretim] ve satış kanallarından (geleneksel ve çok kanallı e-ticaret) büyük, çok uluslu işletmelerin de bulunduğu 500’den fazla işletme, WMS’lerini çalıştırma konusunda LVS’ye güveniyor. Logistics Vision Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
eSwap; e-ticaret ve toptan satış için B2B sipariş platformu, ödemeler ve daha fazlasını içeren bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır.
eSwap, çevrimiçi satıcılar için tasarlanıp geliştirilmiş bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır. Otuzdan fazla pazaryeri ve çevrimiçi mağaza arasında iki yönlü senkronizasyon sağlayan eSwap, günlük işlemlerin çoğunu otomatikleştirme, zamanında ön sipariş için stok seviyesi tahminleri ve işletmenin sorunsuz bir şekilde yönetilmesi için ayrıntılı raporlar sunma yoluyla birkaç tıklamayla çok kanallı envanter yönetimine olanak tanımaktadır. eSwap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
Indigo WMS, olağanüstü gerçek zamanlı stok kontrolü, görünürlük ve işlevsellik sağlayan kanıtlanmış bir depo yönetim sistemi çözümüdür.
Indigo WMS, olağanüstü gerçek zamanlı kontrol, görünürlük ve işlevsellik sağlayan kanıtlanmış bir depo yönetim sistemi çözümüdür. Yiyecek ve içecek, moda ve giyim, üretim, hızlı tüketim malları, yüksek teknoloji, otomotiv, toptan satış ve dağıtım, ilaç ve kimyasallar, 3. taraf lojistiği ve e-ticaret dahil olmak üzere farklı sektörler için şirket içinde veya bulutta kullanılabilir. Stokların dağıtım ağına alınmasından müşteriye son gönderime kadar gerçek zamanlı envanter takibi sağlar. Indigo WMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar ve tüm işlemleri bütünsel olarak optimize eder.
Günümüzde kurum içi lojistik süreçlerinin çoğu parçalıdır. Taşıma birimleri, farklı donanım tedarikçilerden alınan çok sayıda, eksik yönleri bulunan ve birbiriyle uyumsuz BT sistemleriyle çalıştırılır. İnsan operatörler, manuel ve otomatik araçlar entegre değildir ve bu nedenle birlikte optimize edilemez. SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar. Patentli algoritmaları, tüm verileri bütünsel olarak dikkate alır ve dinamik ortama sürekli uyum sağlar. SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme
Opendock, aracıların ve taşıyıcıların depoları kolayca aramasını ve rezervasyon yaptırmasını sağlayan merkezi bir yükleme ve boşaltma alanı planlama platformudur.
Opendock, aracıların ve taşıyıcıların depoları kolayca aramasını ve rezervasyon yaptırmasını sağlayan merkezi bir yükleme ve boşaltma alanı planlama platformudur. Ayrıca kullanıcının tek bir platformu kullanarak tüm depolardaki randevularının hepsine erişmesini sağlar. Bu randevu görünürlüğü sayesinde kullanıcı, durumları izleyebilir, randevuları düzenleyebilir ve iptal edebilir. Opendock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • İade Yöntemi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma ve Teslim Alma
  • Teslim Alma/Yerleştirme Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Takım Hazırlama
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter İzleme