15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Envanter Yönetim Sistemi
Envanter Yönetim Sistemi ürünlerin optimal üretimi ve toptan veya perakende satıcılara dağıtımı için envanter seviyelerini izler. Bu uygulamalar kuruluşların envanter ile birlikte tedarik ve sipariş tamamlama işlevlerini verimli bir şekilde yönetmesini sağlar. Envanter Çözümleri gerçek zamanlı, doğru envanter raporlaması yapılmasına ve bu önemli verilerin birden fazla konum ve kuruluşun tamamına dağıtılmasına imkân tanır. Envanter Yazılımı, Envanter Kontrol Sistemi ve Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları ile ilişkilidir. Daha çok oku Daha az oku
(35) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Diller
Fiyat Seçenekleri
35 sonuç
Stok seviyelerini düzenlemek, varlıkları ve envanteri kontrol etmek ve şirket içinde ve dışında sarf malzemelerini yönetmek için envanter yönetimi yazılımı.
EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
Şirket genelindeki envanteri ve varlıkları yönetmeyi sağlayan önemli bir varlık izleme yazılımıdır. Optimize envanter yönetimi için satıcıları izleyin, envanteri konumlar arasında taşıyın ve düşük stok eşiği uyarılarını özelleştirin. Toplu işlem gerçekleştirmek için barkodları, QR kodlarını ve RFID (radyo frekanslı tanımlama) etiketlerini tarayın ve mobil uygulamaları kullanarak hareket halindeyken operasyonları yönetin. Satın alma modülü, PO’lar (sipariş emri) aracılığıyla hızlı envanter ikmali sağlar ve böylece ürün kataloğunuzu otomatik olarak günceller. Ücretsiz deneyin.
EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Araç takibi için basit bir yola ihtiyaç duyan kiralama şirketleri, üniversiteler ve kuruluşlar için araç yönetimi yazılımı.
Booqable hakkında daha fazla bilgi
Booqable, malzeme takibi için basit bir yola ihtiyaç duyan kiralama şirketleri, üniversiteler ve kuruluşlara özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada envanter yönetimi ve varlık izleme yazılımıdır. Temel özellikleri arasında envanter izleme, eksik malzeme yönetimi, çoklu konum, ekipman giriş/çıkışı, barkodlar ve QR kodlar, CRM, planlama ve daha fazlası yer almaktadır.
Booqable hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Intuendi, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay bir araçla stok açığını ve stok fazlasını azaltarak siparişlerin yönetimini basitleştirir.
INTUENDI hakkında daha fazla bilgi
Intuendi, stok açığını ve stok fazlasını azaltırken satışları artırmak için geliştirilmiş önemli bir Envanter Yönetimi bulut aracıdır. Uygun fiyatlı ve kullanımı kolay olan Intuendi, tahmin hatalarını %82'ye kadar azaltır ve siparişlerin yönetim sürecini 6 kata kadar hızlandırır.
Küçük ve orta ölçekli şirketler için tasarlanan ve yapay zeka ile desteklenen Intuendi, doğru stok yenileme önerileri ve doğru ürünleri doğru zamanda, doğru yerde stoklama konusunda güven verir.
INTUENDI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
monday.com Çalışma İşletim Sistemi; gönderi takibi, otomasyonlar, entegrasyonlar gibi kodsuz özelliklerle tam envanter kontrolü sunar.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, bulut tabanlı envanter yönetimi sunarak envanteri zahmetsizce yönetmeye ve optimize etmeye olanak tanır. Envanter takibi, gönderi takibi, CRM ve Excel gibi mevcut araçlarla entegrasyonlar dahil, kodsuz özellikleri yüksek derecede özelleştirilebilir. Otomasyonlar sıkıcı görevleri ortadan kaldırır ve envanter akışı boyunca hata riskini azaltır. monday.com Çalışma İşletim Sistemi, ekiplerin çalışma şekline uygun çözümler oluşturmasını sağlar.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
NetSuite envanter yönetimi ile envanter seviyelerini optimize edin, karlılığı artırın ve satılan malların maliyetini azaltın.
NetSuite envanter yönetimi, izlenebilirlik, ikmal, döngü sayımı ve birden fazla lokasyonda envanter yönetimi ile ilgili manuel süreçleri otomatikleştirir. Ürünlerin, envanterin ve siparişlerin ortak bir şekilde görüntülenmesi sayesinde işletmeler ellerinde daha az envanter bulundurabilir ve nakit biriktirebilir. Talep bazlı yenileme, yeniden sipariş noktalarını otomatikleştirmek için geçmiş satışları ve sezonluk özellikleri kullanır. İleriye ve geriye doğru izleme özellikleri, bitmiş ürünleri müşteri siparişlerine ve tedarikçilere bağlayarak tam izlenebilirlik sağlar.
NetSuite hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Bu bulut tabanlı POS, konumlar ve kanallar genelinde envanter yönetimini, çalışan yönetimini, satış raporlama ve muhasebesini merkezileştirir.
Promosyon: Perakende dijital paketinde 1.000 $'a kadar tasarruf edin. Bu bulut tabanlı POS, konumlar ve kanallar genelinde envanter yönetimini, çalışan yönetimini, satış raporlama ve muhasebesini merkezileştirir.
Lightspeed Retail hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir.
JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.
Freshservice hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi.
Özellikler:
Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi).
Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler).
Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler.
ERPAG hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Sektöre yönelik basit (mobil cihaz dostu) envanter ve varlık izleme sistemi. Binlerce işletmenin güvendiği uygulama. Hemen ücretsiz edinin.
Sortly, ürünlerinizi ve konum, fiyat, durum vb. dahil ayrıntılarını görsel olarak izlemenizi sağlayan, kolay (ve huzur verici) bir envanter ve varlık izleme sistemidir.
Temel özellikleri:
- Herhangi bir cep telefonu, tablet veya bilgisayardan erişim
- Yerleşik tarayıcı ile ürün girişi/çıkışı
- Barkod veya QR kodu oluşturma ya da ilişkilendirme
- Ekip üyelerine veya müşteriye erişim hakkı
Önde gelen binlerce işletmenin güvendiği uygulama. Hemen ücretsiz kullanmaya başlayın.
Sortly hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Siparişleri, stok seviyelerini ve konumu takip ederek maliyetleri en aza indirmeye ve kiralama faaliyetlerinizi güçlendirmeye yönelik bulut tabanlı kiralama yönetimi yazılımıdır.
EZRentOut’un bulut tabanlı envanter yönetimi yazılımı, kiralık ürünleri kolayca takip etmenizi sağlar. ROI’yi üst düzeye çıkarmanıza ve verimliliği ve üretkenliği artırmanıza yardımcı olur. Mobil uygulamayla zamandan tasarruf edin. Sorunsuz sipariş oluşturma için daha hızlı barkod ve QR Kodu taramaları gerçekleştirin. Birden fazla konumda yer alan kiralama filonuzun tamamını takip edin. QB ve Xero entegrasyonu sayesinde muhasebe ihtiyaçlarınızı karşılar.
EZRentOut hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Envanter yönetimi için oluşturulmuş imalat ERP'si işletmenizin tamamını tek bir kullanıcı dostu platformunda görmenizi sağlar.
Katana, tam envanter kontrolü sağlayan bir üretim ERP’sidir. Özellikleri arasında canlı envanter ve üretim yönetimi, uçtan uca izlenebilirlik için toplu izleme, tüm kat seviyesinde kontrol için üretim bölümü uygulaması, açık API ve büyüyen kanal ortağı ağı yer alır. Gerçek zamanlı ana planlama özellikleri, operasyonları tek bir görsel platformda merkezileştirecek şekilde öncelikli satış emirlerine ve e-ticaret, muhasebe, CRM ve raporlama hizmetleriyle entegrasyonlara bağlı olarak kaynak tahsisini otomatikleştirir.
Katana Cloud Manufacturing hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Son tüketici için çevrimiçi alışverişe olanak tanıyan entegre web ve mobil mağaza vitrini içeren bulut tabanlı iPad satış noktası.
Bindo, fiziksel mağazanıza anında e-ticaret çevrimiçi mağaza vitrini sunan tamamen mobil, bulut tabanlı bir iPad POS (satış noktası) sistemidir. Tüm ağır işleri yapar. Bir barkod tarandığında ürünün ne olduğunu belirtir. Müşteri eklendiğinde sadakatini izler. Bir ürün azaldığında satın alma siparişi oluşturur. Bindo bir POS'tan daha fazlasıdır, mağazayı organize eden ve kârlılığı artıran 360 derecelik bir perakende çözümüdür.
Bindo POS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Üretim dahil olmak üzere birden fazla konumda bulunan orta ölçekli şirketler için envanter yönetimi, sipariş izleme, faturalama ve raporlama web uygulaması.
Birden fazla konumda orta ölçekli şirketler için web tabanlı envanter yönetimi, sipariş izleme, faturalama ve raporlama - üretim dahil. Stok uyarılarını, tedarikçi uygunluğunu ve teslim sürelerini görebilirsiniz. Stok seviyelerini, maliyeti, zaman içindeki envanter değerini izleyebilirsiniz. Toplama, seri, parti ve son kullanma tarihlerini, barkodları, iadeleri, gönderimleri, teslimatları ve iç transferleri işleyin. Kullanıcı dostu arayüz, kapsamlı destek ve yatırım değeri. Ücretsiz deneme için kaydolun veya hemen bir deneme sürümü rezervasyonu yaptırın.
Megaventory hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır.
Marketman hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Flightdocs, 7/24/365 analist desteğiyle web ve uygulama tabanlı hava aracı bakımı, envanter izleme ve uçuş planlama sağlar.
ATP Flightdocs, eksiksiz uçuş departmanı yönetimi için üst düzey bir uygulamadır. Flightdocs, 2003’ten bu yana bakım ve envanter takibinin yüksek güvenlik, kalite ve verimlilik seviyelerini karşılamasını sağlamak için gelişmiş teknoloji ve müşteri hizmetlerinden yararlanarak hava aracı işleticilerini güçlendiriyor.
Veryon Tracking hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Atlarla ilgili yetiştirme, satış, faturalandırma, kabul, sağlık ve diğer konuları otomatikleştirmek için kullanımı kolay çevrimiçi at ve ahır yönetimi sistemi.
At yetiştirme, eğitme ve barındırma işletmelerinin tüm ihtiyaçlarını karşılamak veya atlarınızın tüm bilgilerini tek bir yerde bulundurmak için basit ve kullanımı kolay (ve de eksiksiz) çevrimiçi ahır yönetimi sistemi. Üstün destek ve kullanıcı ihtiyaçlarına göre genişletilebilen sistem. 30 günlük ücretsiz deneme için kaydolun.
CRIO ONLINE hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
eLabJournal, tüm yaşam bilimleri ArGe laboratuvarları için uygun, tamamen özelleştirilebilir, güvenli ve uyumlu bir hepsi bir arada ELN’dir.
eLabJournal, ArGe laboratuvarınızın özel ihtiyaçlarına göre tamamen yapılandırılabilen hepsi bir arada ELN’dir. Envanter takibi ve protokol yönetimi için modüller içerir. Araştırma, numune ve protokol verilerinizi etkili bir şekilde belgelendirin, düzenleyin, arayın ve arşivleyin. eLabJournal, her laboratuvar için uygun güvenli ve uyumlu bir yazılımdır.
30 günlük ücretsiz deneme sürümüyle araştırmanızı yükseltmeye başlayın veya canlı bir deneme sürümü planlayın.
eLabJournal hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
ConsignCloud konsinye yazılımı, perakende satış mağazanızın envanteri yönetimini, müşterilerle etkileşimini ve büyüme şeklini yeniden tasarlamanıza yardımcı olur.
Perakende teknolojisi ve en iyi uygulamalar sürekli gelişiyor. Konsinye satış yazılımınız son gelişmelere ayak uydurmalıdır. ConsignCloud, perakende veya konsinye satış mağazalarının işletilmesinde ihtiyaç duyulan özellikleri içerir: her yeniden satış iş modeli için modern ve esnek bir POS (satış noktası), gönderici için otomatik bildirimler, işinizi anlamanıza ve büyütmenize yardımcı olan raporlar.
ConsignCloud hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Primaseller, çevrimiçi, B2B ve fiziksel perakende satış kanalları için güçlü, ancak basit bir envanter ve çok kanallı perakende çözümüdür.
Primaseller envanter yönetimi yazılımı, çevrimiçi ve çevrimdışı perakendeciler için idealdir. Dahili bir POS, B2B (işletmeler arası) e-ticaret portalı, satın alma planlaması, QuickBooks entegrasyonu, nakliyatçı yönetimi, indirimli USPS oranları vb. özelliklerin yanı sıra tüm çevrimdışı ve çevrimiçi satış kanalları arasında envanter ve sipariş senkronizasyonu sağlamaktadır. Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce mağazalarını entegre edin ve siparişleri kolayca yönetin. Web sitemizi ziyaret edin ve ücretsiz deneme için bugün kaydolun.
Primaseller hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Oracle Simphony POS envanter yönetimiyle savurganlığı azaltın ve menü kalemlerini en üst düzeye çıkarmak için daha fazla fırsat yaratın.
Oracle Simphony POS envanter yönetimiyle savurganlığı azaltın ve menü kalemlerini en üst düzeye çıkarmak için daha fazla fırsat yaratın. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece envanteri, çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar.
Simphony POS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Ormancılık envanterleri, kereste hesaplamaları için tablet uygulaması. GPS, kamera, haritalar, ekolojik verileri entegre eder. Hacimleri hesaplar, büyük ölçüde özelleştirilebilir.
Forest Metrix Pro, kereste envanteri yönetmenin en hızlı yoludur. Büyük ölçüde özelleştirilmiş bir kullanıcı arayüzünü yeni kullanıma sunulan tabletlerin işlem gücüyle birleştirir. Hesaplamalarda kullanmak için istediğiniz gibi girebileceğiniz ağaç, kalite, kusur ve hatta özel türlerdeki bilgileri işleyerek hacim grafiklerinizi anında oluşturun. Bu yazılımda kamera, web, e-posta, GPS, haritalar ve modern mobil sistemlerin kullanıma sunduğu diğer tüm özellikler entegre edilmektedir. 20 dakikalık web tanıtımı için bizimle iletişime geçin.
Forest Metrix hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Çiftçilerin maliyetleri optimize etmelerini, verimi artırmalarını ve kârlılığı en üst düzeye çıkarmalarını sağlayan en kapsamlı çiftlik yönetimi yazılımlarından biridir.
AGRIVI, çiftlik yönetim yazılımı alanında küresel ölçekte önemli, uzman bir tarım teknolojisi şirketidir.
Pazardaki en kapsamlı dijital tarım çözümlerinden biriyle AGRIVI, çiftçilerin tüm çiftçilik operasyonlarını merkezi bir platformdan yönetmelerine, genel çiftçilik performansı hakkında bilgi edinmelerine, üretkenliği ve kârlılığı artırmalarına olanak tanır.
AGRIVI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Perakende kanallarınızda daha fazla ve daha yüksek marjla satış yapın. Operasyonel süreçlerinizi yönetmek için Gofact yazılımını kullanın. Kullanımı kolay.
GoFact bir perakende envanteri yönetim aracıdır ve moda, ayakkabı, aksesuar, iç çamaşırı vb. için karmaşık ürün hiyerarşilerini işler.
GoFact bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür ve işletmeyi şunlar için optimize eder:
- Daha yüksek satış oranı
- Daha fazla brüt marj
- Daha az envanter
- GoFact’i kullananlar: Perakendeciler, toptancılar ve internet kullanıcıları.
GoFact hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Talep planlama, tahminleme ve envanter optimizasyonu çözümlerinde önde gelen sağlayıcılardan biridir.
Smart Software, talep planlama, envanter optimizasyonu ve tedarik zinciri analizi için entegre bir yerel web uygulamaları seti olan Smart IP&O’yu sunar. Güçlü envanter ve tahmin modellemeye sahip kullanımı kolay, ölçeklenmesi kolay, iş birliği yapılması kolay tek bir ortam sağlar. “Bir kez uygula, hepsi için uygula” yaklaşımı, başlangıçta tekil bir ihtiyaçlar grubunu ele alabileceğiniz ve hazır olduğunuzda ek uygulama maliyeti olmadan yeni uygulamalar ekleyebileceğiniz anlamına gelir.
Smart IP&O hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Docusnap, BT Belgelendirmeniz için iyi bir hepsi bir arada çözümdür.
Docusnap şirketinizin BT’sini şeffaf hale getirir.
B2B yazılımı ağ altyapısı, donanım ve yazılımın yanı sıra yaygın uygulama sunucularının bilgilerini toplar.
Ağınıza dair raporlar ve haritalar
oluşturur. Beklenmedik durum planları ve operasyon kılavuzları oluşturabilirsiniz.
Ayrıca yazılım, kimin hangi verilere erişebileceğini ve
yazılımınızın doğru lisanslanıp lisanslanmadığını analiz eder.
Docusnap hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
eLabInventory, tipik bir LIMS’in ötesine geçen, gelişmiş bir envanter ve örnek izleme dijital laboratuvar yazılımıdır.
eLabInventory, tipik LIMS’in (laboratuvar bilgi yönetim sistemi) ötesine geçen, gelişmiş bir envanter ve numune yönetimi laboratuvar yazılımıdır. Bu son derece özelleştirilebilir çözüm, standartlaştırılmış dokümantasyon, verimli envanter depolama, her ürün için tam denetim izi ve daha fazlasını sunar.
eLabInventory, tek başına kullanılabilir veya eLabJournal’a entegre edilebilir. Aramaya daha az, araştırmaya daha fazla zaman ayırın. 30 günlük ücretsiz deneme sürümüyle ve/veya canlı bir deneme sürümüyle araştırmanızı yükseltmeye başlayın.
eLabInventory hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
eSwap; e-ticaret ve toptan satış için B2B sipariş platformu, ödemeler ve daha fazlasını içeren bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır.
eSwap, çevrimiçi satıcılar için tasarlanıp geliştirilmiş bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır. Otuzdan fazla pazaryeri ve çevrimiçi mağaza arasında iki yönlü senkronizasyon sağlayan eSwap, günlük işlemlerin çoğunu otomatikleştirme, zamanında ön sipariş için stok seviyesi tahminleri ve işletmenin sorunsuz bir şekilde yönetilmesi için ayrıntılı raporlar sunma yoluyla birkaç tıklamayla çok kanallı envanter yönetimine olanak tanımaktadır.
eSwap hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
MPO; Kontrol Kulesi, Tedarik Zinciri Görünürlüğü, OMS (sipariş yönetim sistemi), TMS (taşıma yönetim sistemi) ve iade özelliklerine sahip bir tedarik zinciri düzenleme yazılımı sunar.
Bir Kinaxis şirketi olan MPO (çok taraflı düzenleme), tedarik zinciri düzenlemesi için küresel bir bulut platformudur. Dinamik, çok taraflı ağlarda siparişleri, envanteri ve taşımayı optimize etmek için tam görünürlük, otomasyon ve bilgi elde edin. MPO, çeşitli marka sahiplerinin, nakliyecilerin ve lojistik hizmeti sağlayıcılarının tedarik zincirlerindeki artan karmaşıklıkla ilgilenmelerine yardımcı olarak daha esnek, çevik, uygun maliyetli, uyumlu ve sürdürülebilir hale gelmelerini sağlar.
MPO hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Texas'ta mevcut değildir. Ömür boyu kullanım için tek seferlik ödeme. Rehin, maaş günü ve tapu kredileri, çek bozdurma için yazılım, donanım ve BT desteği.
Pawnbroker Pawn Shop Software, donanım ve BT desteği içerir. En çok küçük/orta ölçekli mağazalar için uygundur. Texas'ta mevcut değildir. Satış, rehinler, tek ödemede satın alma, maaş günü ve tapu kredileri, çek bozdurma ve polis raporlarının işlenmesi için düşük maliyetli bir çözümdür. Makbuzlar düz kağıda yazdırılabilir. Kademeli fiyatlandırma/özellikler. Küçük ve yeni kurulan dükkanlar için giriş seviyesi 495 $ ve yükseltme ödenekleri. İkinci yıldan itibaren yıllık 150 $ yazılım bakımı. Satın almadan önce ücretsiz canlı deneme sürümü ayarlayın.
Pawnbroker Pawn Shop Software hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Envanter yönetimini tüm değer zinciri boyunca ürün düzeyinde izleyen RFID tabanlı envanter yönetim yazılımı.
Detego, geleneksel envanter yönetimi süreçlerini dijitalleştirerek, onları daha verimli ve doğru hale getirip değer zincirinde operasyonel verimlilikler ve gelir artışı sağlayan, RFID teknolojisiyle desteklenen perakende odaklı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. Detego, stok tutarlılığını, ürün bulunabilirliğini ve karar almayı geliştirerek perakende müşterilerine hızlı yatırım getirisi sağlar. Bu amaçla ürün düzeyinde güçlü verilerden, kapsamlı raporlama ve yapay zeka özelliklerinden yararlanır.
Detego hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Tedarikçilerin ve satın almanın yönetilmesine yardımcı olur.
SupplyNote, yiyecek ve içecek işletmelerine tedarik zinciri, envanter yönetimi, dış kaynak alımı, lojistik, üretim planlama vb. gibi arka uç operasyonlarını yönetmek için yazılım çözümleri sağlar. Böylece işletmelerin kaynak kullanımını optimize etmesine ve maliyetleri azaltmasına yardımcı olur.
SupplyNote hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
Kendi kendini düzenleyen yapay zeka tabanlı teknolojiler; doğruluk oranı yüksek siparişler, satışlarda büyüme, stok giriş-çıkış hızında artış ve atıkların azaltılmasını garanti eder.
Leafio bir perakende tedarik zinciri süreçleri otomasyonu ve optimizasyonu yazılımıdır.
On beşten fazla ülkede, 150’den fazla perakende şirketine pazarda rekabet üstünlüğü kazanmaya, kesinti direncini artırmaya ve daha yüksek marjla daha fazla gelir elde etmeye yardımcı olmaktadır.
Leafio Inventory Management hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
PartsPal, yedek parça işletmeleri tarafından satış sonrası ve OEM (orijinal ürün üreticisi) yedek parçalarını ayrıntılı ve doğru uyum verileriyle çevrimiçi satmak için kullanılır.
PartsPal, yedek parça işletmeleri tarafından satış sonrası ve OEM (orijinal ürün üreticisi) yedek parçalarını ayrıntılı ve doğru uyum verileriyle çevrimiçi satmak için kullanılır.
PartsPal, parça bilgilerine ve araç uyumluluğuna erişim sağlayan iki endüstri standardı veri tabanı, GAPC (küresel yedek parça kataloğu) ve UVDB’den (evrensel araç veri tabanı) alınan uyum verileriyle envanteri eşleştirir.
Parçalarınız daha sonra Shopify ve eBay pazaryerinde yayımlanabilir.
PartsPal hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi
SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar ve tüm işlemleri bütünsel olarak optimize eder.
Günümüzde kurum içi lojistik süreçlerinin çoğu parçalıdır. Taşıma birimleri, farklı donanım tedarikçilerden alınan çok sayıda, eksik yönleri bulunan ve birbiriyle uyumsuz BT sistemleriyle çalıştırılır. İnsan operatörler, manuel ve otomatik araçlar entegre değildir ve bu nedenle birlikte optimize edilemez.
SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar. Patentli algoritmaları, tüm verileri bütünsel olarak dikkate alır ve dinamik ortama sürekli uyum sağlar.
SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP) hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Arama/Filtreleme
- Raporlama/Analiz
- Sipariş Yönetimi
- Tedarikçi Yönetimi
- Ambar Yönetimi
- Tahmin
- Takım Hazırlama
- Envanter Kontrolü
- Çok Kanallı Yönetim
- Barkod/Bilet Tarama
- e-Ticaret Yönetimi