Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Çağrı Merkezi Uygulamaları kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
545 sonuç
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
CloudTalk, modern işletmeler için tasarlanmış bir bulut çağrı merkezi yazılımıdır. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla şirket, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon çözümlerine güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Global bir iletişim platformu olan AVOXI, tek bir platformda ses, mesajlaşma ve iletişim merkezi sağlar. AVOXI hakkında daha fazla bilgi
Global bir iletişim platformu olan AVOXI, tek bir platformda ses, mesajlaşma ve iletişim merkezi sağlar. Uluslararası işletmelere müşterileri ile kolay iletişim için ihtiyaç duydukları yerel bulunurluğu sunan AVOXI, benzersiz kapsama, kalite ve güvenilirlik ile zengin özelliklere sahip ses teknolojisi sağlar. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi
Buluttan rastgele telefon çevirici ile kullanımı kolay giden çağrı merkezi yazılımı. Son derece güvenilir ve güvenli. Özelleştirilebilir formlar, otomatik iş süreçleriyle birden çok adımlı kampanyalar , karma arama, gerçek zamanlı kişiselleştirilebilir analizler, çağrı izleme ve kayıt yoluyla verimliliği artırır. REST API aracılığıyla mevcut yazılımla entegre olur. Dışarıdan çağrı merkezleriyle çalışılmasını destekler. Farklı yerlerde bulunan ofisler için idealdir. Kullanım başına ödeme. Kurulum ücreti yok, temsilci süresi ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Görüntülü aramalar, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, SMS kampanyaları, raporlama ve Google Takvim senkronizasyonu içeren çağrı merkezi aracı. Neotel Call Center Software hakkında daha fazla bilgi
Neotel Call Center Software, kurulum gerektirmeyen kullanımı kolay bir çözüm sunarak şirketinizin ticari faaliyetlerini kontrol etmenizi sağlar. İçerdikleri arasında: WebRTC (web tabanlı gerçek zamanlı iletişim) hattı, arama kaydı, müşteri adayları penceresi, müşteri adayları arşivinden e-posta gönderme, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, özelleştirilebilir konuşma metni, istatistik modülü, SMS kampanyası, izleme, takip ve fısıltı, raporlama, dinamik sinyal gönderimi ve kara listeye alma. Ek hizmetler şunları içerir: üçüncü taraf doğrulaması ve çok daha fazlası. Neotel Call Center Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan bir çağrı merkezi paketi. Newfies-Dialer hakkında daha fazla bilgi
Newfies-Dialer, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan bir çağrı merkezi sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. Newfies-Dialer, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. Newfies-Dialer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan bir çağrı merkezi paketi. DialerAI hakkında daha fazla bilgi
DialerAI, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan bir çağrı merkezi sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. DialerAI, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. DialerAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Thrio's CCaaS platform features process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools. Thrio hakkında daha fazla bilgi
Thrio’s groundbreaking CCaaS platform features robotic process automation, inbound and outbound voice engines, a complete suite of digital channels (email, chat, SMS, social), and a range of built in AI tools. Thrio offers an API-first architecture and array of security certifications that make it a strong choice for complex and high-volume environments. Thrio’s team of contact center experts develop and market cutting edge technology that sets a new standard for reliability in contact centers. Thrio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Zendesk, doğrudan destek platformunda yerleşik, tam entegre bir çağrı merkezi sunar.
Zendesk, doğrudan destek platformunda yerleşik, tam entegre bir çağrı merkezi sunar. Temsilciler, çağrıları diğer tüm kanallarla aynı çalışma alanında ele alabilir. Bu bulut tabanlı destek platformu, en karmaşık ve acil sorunları daha hızlı çözmelerine yardımcı olmak için temsilcilere müşteri geçmişi hakkında tam bağlam sağlar. Zendesk kullanan ekipler, destek maliyetlerinde %20'lik bir azalma ve temsilci verimliliğinde %27'lik bir artış görüyor. Zaten bir çağrı merkeziniz varsa, bir API bağlantısıyla yardım masasına sorunsuz bir şekilde entegre edebilirsiniz. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Zoho Desk, işletmelerin telefon, e-posta, canlı sohbet, SMS mesajı, sosyal medya ve daha fazlası üzerinden müşteri iletişimini yönetmesine yardımcı olabilir.
Zoho Desk, işletmelerin telefon, e-posta, canlı sohbet, SMS mesajı, sosyal medya ve daha fazlası üzerinden müşteri iletişimini yönetmesine yardımcı olabilir. Ayrıca, temsilcilere departmanlarına veya ekiplerine göre arama atamaya, aramaları müşterinin tanıdığı temsilcilere otomatik olarak yönlendirmeye yardımcı olur ve anlamlı müşteri ilişkileri kurmak için hizmet tutarlılığını sürdürmeyi sağlar. Zoho Desk ile müşteri hizmetleri numaranızı ilişkilendirin ve uygulama içinden arama yapın/aramaları yanıtlayın. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Bir müşteri topluluğu oluşturun, müşteri memnuniyetini artırın ve başarıya ulaşın.
LiveAgent, müşteri çağrılarını yanıtlamanıza ve çağrı merkezi işlevini hepsi bir arada çok kanallı yardım masası çözümüne entegre etmenize yardımcı olabilir. Web sitenizden veya sabit hattan gelen telefon çağrılarını tek bir yerde merkezileştirin. VoIP sağlayıcınızı seçin, sınırsız SIP (oturum başlatma protokolü) santralleri ve yerel numaralar bağlayın, çağrıları yönlendirin ve kaydedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Complete cloud phone system that is easy to set up and easy to manage.
RingCentral MVP is a cloud-based business communications system with enterprise-grade voice, fax, text, online meetings, conferencing, and collaboration. With RingCentral MVP, you can easily connect your office, remote and mobile employees under one phone system, regardless of their location. Unlike expensive, conventional phone systems, RingCentral MVP is purchased, activated, set up, and managed online, which means we manage it and you use it. RingCentral MVP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Talkdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler.
Çağrı merkezinizi proaktif ve kişiselleştirilmiş hizmetle dönüştürün. Hizmet ekipleri, doğru satın alma geçmişi ve önceki müşteri görüşmelerinin tam görünümü ile müşteri beklentilerini aşabilir. Service Cloud Voice ile müşterilerinize her çağrıda tutarlı ve verimli bir hizmet deneyimi sunun. Temsilciler artık müşterinin tam görünümüne, daha iyi araçlara ve bilgilere anında erişebiliyor. Böylece servis talepleri daha hızlı kapatılabiliyor. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
GoToConnect Support Center gives supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. GoToConnect Support Center enhances GoToConnect by giving supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions. GoTo Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Bitrix24, sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve çağrı merkezi yazılımıdır. 12 temsilciye kadar tamamen ücretsizdir. Bulut ve açık kaynak.
Bitrix24 ücretsiz olmasıyla farklılaşan bir çağrı merkezi yazılımıdır. Bulut sürümünü seçerseniz dakikalar içinde çağrı gönderme ve almaya başlayabilirsiniz. 12’den fazla çalışanınız varsa, telefon numarası, SIP (oturum başlatma protokolü) konektörü kiralamak veya giden aramalar için Bitrix24 telefon sistemini kullanmak isterseniz ödeme yapmanız gerekir. Kaynak kodu erişimine ihtiyaç duyarsanız veya Bitrix24’ü iş yerinizde barındırmak isterseniz Bitrix24’ün kendi kendine barındırma sürümlerini de satın alabilirsiniz. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Easy to set up, easy to use. Dialpad Call Center Software is feature-packed, affordable, secure, reliable, and backed by 24x7 support.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment. Dialpad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM çağrı merkezi yazılımı - çağrı merkezi CRM yazılımı müşteri destek ekibinizin biletleri daha hızlı kapatmasına ve müşterilerinizin ürününüzü başarıyla kullanmasını sağlamaya yardımcı olur. Gelişmiş ses iletim entegrasyonları, giden aramalar, gelen aramalar, arama yönlendirme, yardım masası bilet açma, etiket tabanlı arama, yardım masası grupları, çağrı kaydı, çağrı notları, çağrı metinleri, çağrı raporları ve daha birçok özelliğe sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Cloud Contact Center with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with live prospects. Get your customers to the right agent with intelligent routing. Use customer intent data to suggest the next best action to your agents. Analyze and report on performance in real-time. All with 24/7 customer support. See why 2000+ customer trust Five9. Five9 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern Call Center software that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. CallHippo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Twilio Flex is a fully programmable cloud contact center platform that gives businesses complete control at every layer of the stack.
Twilio Flex gives companies complete control over how, when and what they deploy. Built on the trusted Twilio customer engagement platform that powers over a half million agents today, Twilio Flex helps businesses rapidly deploy tailored cloud contact centers free from the limitations of SaaS applications. Easily augment your existing contact center with remote agents, new channels, or an intelligent IVR and chatbot, or move your entire contact center to the cloud. Twilio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Call center software for customer-centric teams. Easily integrate with 100+ CRMs and other business tools to grow your business!
Aircall is the #1 Call Center Software and surfaces valuable context from your Helpdesk, CRM, live chat, and e-commerce software to anticipate customer needs on every call, helping you reduce wait times and boost rep efficiency. Sales Teams love the Click-to-Dial Features & Automatic Call Logging. Join 15,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer relationships with industry-leading call center features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics + more. Aircall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
3CX is an all in one call center solution for calls & chats. Includes advanced call queues, reporting, recording, and CRM integration
3CX is an all-in-one call center solution to communicate with customers via voice, video & chat. Offers advanced queue strategies set to individuals or groups. Integrates with various CRMs & MS 365. Includes call recordings & reports. A single interface to answer customer live chat, facebook messages & SMS. Call work flows to eliminate time intensive tasks for agents. Accessible remotely with free mobile apps for iOS & Android. Can be deployed on premise or in the cloud. Get it for free! 3CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Affordable, Easy and Reliable VoIP Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critical features.
Leading business VoIP platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals. Vonage Business Communications hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. MiCloud Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. VICIdial hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Powerful workforce management solution to optimize labor costs, manage capacity more effectively and improve service levels.
Alvaria Workforce (formerly Aspect Workforce Management) is a high-performance contact center software solution that provides the forecasting, planning, scheduling, employee self-service and real-time agent tracking to ensure that all agents and supervisors are productive, engaged in their work and delivering an exceptional customer experience. Alvaria Workforce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Move your contact center transformation forward with quality management, AI-powered automation, and digital customer service.
Qualtrics brings together omnichannel analytics and AI-powered automation to help you understand customers better than ever, respond in the right ways every time, and keep every customer happy — all while reducing the cost to serve. Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Nextiva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Set up a complete call center in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical expertise needed. Route calls to the right agents at the right time and increase your service levels. Access powerful analytics to reduce wait times, improve your workflow and team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data from your CRM and most important tools. Ringover hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Yonyx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Upgrade your call center with RingCentral Contact Center. Deliver better customer service, and equip your agents with the right tools.
Upgrade your call center with RingCentral Contact Center. Deliver a better customer experience with skills-based routing, agent management, and real-time insights, so you agents can provide immediate, helpful service at any time on any channel. RingCentral Contact Center hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Genesys Cloud CX makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement
The Genesys Cloud CX platform is the next-generation, all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communicationsvoice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Powerful OUTBOUND CALL CENTER platform. Reach 4x more leads w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed).
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Have more LIVE conversations in 15-minutes guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! PhoneBurner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
CallRail's Call Tracking helps you understand what makes your phone right and personalize inbound call experiences.
CallRail's Call Tracking makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our Call Tracking and analytics solutions helps you understand what makes your phone ring and which ad, campaign, or search term got their attention before you pick up the phone. CallRail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support software, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Rescue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. TenFold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. ChaseData CCaaS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform with natively built-in voice and IVR support.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform with natively built-in voice and IVR support. Gladly¿s built-in Voice delivers personal and hassle-free call support with no separate integrations required. Gladly powers innovative consumer companies like JOANN and TUMI to deliver the best customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family Primo Dialler hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
JustCall's call center lets your sales teams focus more on selling and less time logging customer interactions on your CRM.
79% of people trust local businesses. With JustCall's call center, you can use local and toll-free numbers to increase contact rate and connect with international prospects. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Set up in 5 minutes. Get started at just $30 per month. Sign up and get a 14-day free trial. JustCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Toky hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. With Acefone, you always get the very best. Start your 14-day FREE trial today. Acefone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Mango Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
A full-suite of call center tools & reporting to coordinate your communications across marketing, sales, & customer service teams.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. A full-suite of call center tools to coordinate your communications across marketing, sales, & customer service teams. Avoid frustrating wait times and needless transfers with all the tools your lead center needs. From automated call routing to instant text follow-ups for form submissions, our lead management features set your teams up to capture and qualify more leads. CallTrackingMetrics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel call center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Bright Pattern hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • IVR/Ses Tanıma
  • Giden Çağrı Merkezi
  • Gelen Çağrı Merkezi
  • Karma Çağrı Merkezi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu