15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çağrı Merkezi Uygulamaları

Çağrı Merkezi Uygulamaları, müşterilerden gelen telefon aramalarını alma ve bunları yanıtlama sürecini otomatikleştirir ve standarda bağlar. Çağrı Merkezi Yazılımları, müşteri deneyiminin, iş akışı yönetiminin ve çalışan performansının değerlendirilmesinin daha iyi izlenmesini sağlar. İster sanal ister saha bazlı konumlar için tasarlanmış olsun Çağrı Merkezi Çözümleri, müşteri aramaları sürecini yönetir ve listeler. Ayrıca müşterilerin taleplerinin durumunu internet üzerinden takip edebilmelerine olanak verir. Çağrı Merkezi Uygulamaları Müşteri Hizmetleri Yazılımı ve Yardım Masası Yazılımı ile ilişkilidir.

32 sonuç

Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi
Buluttan rastgele telefon çevirici ile kullanımı kolay giden çağrı merkezi yazılımı. Son derece güvenilir ve güvenli. Özelleştirilebilir formlar, otomatik iş süreçleriyle birden çok adımlı kampanyalar, karma arama, gerçek zamanlı kişiselleştirilebilir analizler, çağrı izleme ve kayıt yoluyla verimliliği artırır. REST API aracılığıyla mevcut yazılımla entegre olur. Dışarıdan çağrı merkezleriyle çalışılmasını destekler. Farklı yerlerde bulunan ofisler için idealdir. Kullanım başına ödeme. Kurulum ücreti yok, temsilci süresi ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
Basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli çağrı merkezi yazılımı. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Zoho, Salesforce veya diğer popüler CRM’ler gibi favori araçlarınızı yerel entegrasyonlar veya özel API ile sorunsuz bir şekilde bağlayın. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
CloudTalk, modern işletmeler için tasarlanmış bir bulut çağrı merkezi yazılımıdır. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla şirket, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon çözümlerine güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Zendesk, doğrudan destek platformunda yerleşik, tam entegre bir çağrı merkezi sunar.
Zendesk, doğrudan destek platformunda yerleşik, tam entegre bir çağrı merkezi sunar. Temsilciler, çağrıları diğer tüm kanallarla aynı çalışma alanında ele alabilir. Bu bulut tabanlı destek platformu, en karmaşık ve acil sorunları daha hızlı çözmelerine yardımcı olmak için temsilcilere müşteri geçmişi hakkında tam bağlam sağlar. Zendesk kullanan ekipler, destek maliyetlerinde %20'lik bir azalma ve temsilci verimliliğinde %27'lik bir artış görüyor. Zaten bir çağrı merkeziniz varsa, bir API bağlantısıyla yardım masasına sorunsuz bir şekilde entegre edebilirsiniz. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Zoho Desk, işletmelerin telefon, e-posta, canlı sohbet, SMS mesajı, sosyal medya ve daha fazlası üzerinden müşteri iletişimini yönetmesine yardımcı olabilir.
Zoho Desk, işletmelerin telefon, e-posta, canlı sohbet, SMS mesajı, sosyal medya ve daha fazlası üzerinden müşteri iletişimini yönetmesine yardımcı olabilir. Ayrıca, temsilcilere departmanlarına veya ekiplerine göre arama atamaya, aramaları müşterinin tanıdığı temsilcilere otomatik olarak yönlendirmeye yardımcı olur ve anlamlı müşteri ilişkileri kurmak için hizmet tutarlılığını sürdürmeyi sağlar. Zoho Desk ile müşteri hizmetleri numaranızı ilişkilendirin ve uygulama içinden arama yapın/aramaları yanıtlayın. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Bir müşteri topluluğu oluşturun, müşteri memnuniyetini artırın ve başarıya ulaşın.
LiveAgent, müşteri çağrılarını yanıtlamanıza ve çağrı merkezi işlevini hepsi bir arada çok kanallı yardım masası çözümüne entegre etmenize yardımcı olabilir. Web sitenizden veya sabit hattan gelen telefon çağrılarını tek bir yerde merkezileştirin. VoIP sağlayıcınızı seçin, sınırsız SIP (oturum başlatma protokolü) santralleri ve yerel numaralar bağlayın, çağrıları yönlendirin ve kaydedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Bitrix24, sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve çağrı merkezi yazılımıdır. 12 temsilciye kadar tamamen ücretsizdir. Bulut ve açık kaynak.
Bitrix24 ücretsiz olmasıyla farklılaşan bir çağrı merkezi yazılımıdır. Bulut sürümünü seçerseniz dakikalar içinde çağrı gönderme ve almaya başlayabilirsiniz. 12’den fazla çalışanınız varsa, telefon numarası, SIP (oturum başlatma protokolü) konektörü kiralamak veya giden aramalar için Bitrix24 telefon sistemini kullanmak isterseniz ödeme yapmanız gerekir. Kaynak kodu erişimine ihtiyaç duyarsanız veya Bitrix24’ü iş yerinizde barındırmak isterseniz Bitrix24’ün kendi kendine barındırma sürümlerini de satın alabilirsiniz. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler.
Çağrı merkezinizi proaktif ve kişiselleştirilmiş hizmetle dönüştürün. Hizmet ekipleri, doğru satın alma geçmişi ve önceki müşteri görüşmelerinin tam görünümü ile müşteri beklentilerini aşabilir. Service Cloud Voice ile müşterilerinize her çağrıda tutarlı ve verimli bir hizmet deneyimi sunun. Temsilciler artık müşterinin tam görünümüne, daha iyi araçlara ve bilgilere anında erişebiliyor. Böylece servis talepleri daha hızlı kapatılabiliyor. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM çağrı merkezi yazılımı - çağrı merkezi CRM yazılımı müşteri destek ekibinizin biletleri daha hızlı kapatmasına ve müşterilerinizin ürününüzü başarıyla kullanmasını sağlamaya yardımcı olur. Gelişmiş ses iletim entegrasyonları, giden aramalar, gelen aramalar, arama yönlendirme, yardım masası bilet açma, etiket tabanlı arama, yardım masası grupları, çağrı kaydı, çağrı notları, çağrı metinleri, çağrı raporları ve daha birçok özelliğe sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Ekip performansını, çağrı yönlendirmeyi ve müşteri deneyimini daha iyi yönetmek için çağrı merkezinizi AVOXI Platformu ile yönetin.
Global bir iletişim platformu olan AVOXI, tek bir platformda ses, mesajlaşma ve iletişim merkezi sağlar. Uluslararası işletmelere müşterileri ile kolay iletişim için ihtiyaç duydukları yerel bulunabilirliği sunan AVOXI, benzersiz kapsama, kalite ve güvenilirlik ile zengin özelliklere sahip ses teknolojisi sağlar. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir çağrı merkezi yazılımıdır.
Channels yenilikçi bir çağrı merkezi yazılımıdır. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox (Nasdaq: LVOX), yılda 14 milyardan fazla etkileşime destek veren güçlü, yeni nesil bir iletişim merkezi platformudur. 20 yıllık bulut deneyimi ve uzmanlığı sayesinde üstün temsilci ve müşteri deneyimleri sunmak için çok kanallı iletişimleri, CRM, yapay zeka ve WFO’yu (i̇ş gücü optimizasyonu) sorunsuz bir şekilde entegre etmektedir. Güvenilir, kullanımı kolay teknolojisi sayesinde iletişim merkezi performansını artırmaya yararken zorlu testlerden geçirilmiş risk azaltma ve güvenlik araçlarıyla müşterilerin potansiyellerini üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Virtual PBX Ringostat, tüm işletme boyutlarına ve ihtiyaçlarına yönelik güvenilir bağlantı için gerekenleri içerir.
Ringostat Virtual PBX’in sağladığı alan sayesinde faaliyetlerinize, kurumsal iş akışlarını optimize etmeye ve iş potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya daha fazla odaklanabilirsiniz. Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar. Ringostat Virtual PBX’e dünyanın her yerinden erişilebilir. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Bekleme süresi olmadan müşterilerinize en iyi deneyimi sunun.
Ekibiniz ister gelen ister giden arama kuyruklarında çalışsın, ekiplerinizi oluşturun, üyelerinizi ekleyin, iş saatlerini ayarlayın, DID numaraları ekleyin ve işinize en uygun arama akışı yönlendirmesini oluşturun. IVR, dinamik rotalar, sesli posta ve çağrı yönlendirme ile çağrı akışınızı özelleştirin. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Daha düşük maliyetle temel görünürlük sağlayarak, tam hizmet sunan çağrı merkezi çözümlerini tamamlayan çağrı kuyruğu raporlama çözümü.
Microcall, tam hizmet sunan bir çağrı merkezi kurulumunu tamamlayacak şekilde tasarlanmış özel bir çağrı merkezi çözümüdür. Microcall, gelen önemli çağrıları alan çağrı kuyruğu gruplarını işler ancak çalışanlar çağrı merkezi temsilcisi değildir. Microcall, gelen çağrıları alan kişi ve grupların performansını değerlendirmek için gerçek zamanlı ve geçmişe yönelik analizler sağlar. Bu temel görünürlük, tam hizmet sunan çağrı merkezine kıyasla daha düşük maliyetli bir alternatif sunar. Tam hizmet sunan çağrı merkezi dışındaki kuruluşlarda her çağrı kuyruğu veya çağrı yakalama grubu için idealdir. Ayrıca Microcall, çağrı merkezinin dışındaki diğer gruplara aktarılan çağrılara ilişkin görünürlük sağlayabilir. Şirketlerin genellikle tam hizmet sunan, yüksek maliyetli bir çağrı merkezi çözümünü seçme veya hiçbir şey yapmama arasında bir seçim yapması gerekir. Microcall, tam hizmet sunan bir çağrı merkezi çözümünün maliyetinin çok altında, ayrıntılı gelen çağrı görünürlüğü (geçmiş ve gerçek zamanlı) ile bu konuda bir alternatif sunar. Microcall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Cyara, hata riskini azaltırken dijital kanallarda ve ses kanallarında kusursuz müşteri yolculukları sunmayı hızlandırır.
Cyara’nın ödüllü Otomatik CX Güvencesi platformu, dünyadaki pek çok tanınmış markanın daha az çaba, maliyet ve riskle kusursuz müşteri deneyimleri sunmasına yardımcı olmaktadır. Cyara, tasarımdan işlev ve gerileme testine, yük test etmeye ve üretim izlemeye kadar, CX yazılımı geliştirme yaşam döngüsünün tamamını destekler. Böylece dijital kanallarda ve ses kanallarında geniş ölçekte ideal müşteri yolculuklarını tasarlamaya, oluşturmaya ve korumaya olanak sağlayarak müşterilerin görebildiği kusurların ortaya çıkma riskini azaltır. Cyara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Temsilciler, müşterilerinin akıllı telefon kameralarından gördüklerini görebilir ve onları çözümlere görsel olarak yönlendirebilir.
Fixzy Assist; problem çözümü, ölçümler, bakım kontrolleri ve acil durumlar için mobil veya masaüstü bilgisayarlarını kullanarak tüketiciye canlı ve denetlenebilir video ile hızlıca bağlanan teknisyenleri veya çağrı merkezlerini destekler. Böylece harcamaları azaltır ve müşteri deneyimini iyileştirir. Eksiksiz bir şekilde baştan sona bir deneyim sunarak platformun bir teknisyen tarafından yerinde kullanılmasına olanak tanıyarak ilk seferde sorun giderme oranlarını yükseltir ve tam denetim verimliliğine sahip üç boyutlu dijital ikiz teknolojisi sağlar. Fixzy Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Steam-connect, işletmelerin müşterilerle telefon, SMS veya sosyal medya yoluyla yapılan tüm görüşmeleri takip etmesini sağlar.
Steam-connect, işletmelerin müşteri adayları ile etkileşim kurmaları için takvim planlamasından sohbet desteğine kadar çeşitli araçlar ve özellikler sunar. Veri temizleme ve zenginleştirme özellikleri, müşteri adaylarının her zaman güncel olmasını sağlar. Gelen ve giden aramalar, e-posta yönetimi, pazar araştırması ve kapsamlı raporlama da sunar. Steam-connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Görüntülü aramalar, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, SMS kampanyaları, raporlama ve Google Takvim senkronizasyonu içeren çağrı merkezi aracı.
Neotel Call Center Software, kurulum gerektirmeyen kullanımı kolay bir çözüm sunarak şirketinizin ticari faaliyetlerini kontrol etmenizi sağlar. İçerdikleri arasında: WebRTC (web tabanlı gerçek zamanlı iletişim) hattı, arama kaydı, müşteri adayları penceresi, müşteri adayları arşivinden e-posta gönderme, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, özelleştirilebilir konuşma metni, istatistik modülü, SMS kampanyası, izleme, takip ve fısıltı, raporlama, dinamik sinyal gönderimi ve kara listeye alma. Ek hizmetler şunları içerir: üçüncü taraf doğrulaması ve çok daha fazlası. Neotel Call Center Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Tahmine dayalı, aşamalı, önizleme, güçlendirici ve manuel arama desteği bulunan, gelişmiş çağrı merkezi yazılım çözümü.
Tahmine dayalı arama, otomatik arama, güçlendirici arama, aşamalı arama, ön izleme, WebRTC aracısı portal desteği ile manuel arama, IVR tasarımı için IVR Studio, Faks reklamları, SMS mesajlaşma, E-posta pazarlaması, numara tuşlayarak yönlendirme kampanyası, anket kampanyası, randevu hatırlatıcı, içerik pazarlaması, içerik anketi ve gerçek zamanlı izleme, faturalandırma, yönlendirme, AMD, DNC ve IVR tasarımcısı ve daha fazlası gibi özellikleri içeren gelişmiş tümleşik iletişim, şirket içi satış araması ve çağrı merkezi yazılım çözümü. ICTBroadcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan bir çağrı merkezi paketi.
DialerAI, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan bir çağrı merkezi sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. DialerAI, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. DialerAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme
VoiceSpin, satış aramaları için çağrı merkezi ve yapay zekalı otomatik arama çözümleri sunan bulut tabanlı bir VoIP telefon sağlayıcısıdır.
VoiceSpin, KOBİ'ler ve büyük ölçekli işletmeler için güçlü çağrı merkezi çözümleri sunan bulut tabanlı bir VoIP telefon sağlayıcısıdır ve gelen ve giden iletişimlerini etkili bir şekilde yönetmelerini sağlar. 160’tan fazla ülkeden uluslararası yerel numaraları alın ve akıllı bir müşteri adayı ve temsilci puanlama ve eşleştirme sistemi aracılığıyla müşteri adaylarını en uygun temsilcilere bağlayan bir yapay zekalı otomatik çevirici ile ekibinize binlerce telefonla arama yapma gücü verin. Voicespin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Kaydı
  • Arama Günlüğü
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Arama Komut Dosyası
  • Kuyruk Yönetimi
  • Arayan Kimliği
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Arama İzleme