Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Yardım Masası Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
454 sonuç
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, müşteri etkileşimlerinizi kişiselleştirmenize yardımcı olan tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. Tüm iletişim kanallarınızı (e-posta, canlı sohbet, çağrılar ve sosyal medya) paylaşılan bir şirket gelen kutusunda birleştirir ve hepsi bir arada yardım masası çözümü sunar. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
(Gamified Yardım Masası + Varlık Yönetimi) - komplikasyonlar = Freshservice. Ayrıca, hizmet masası da ITIL’e hazırdır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi BT Hizmet Masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Olay, Sorun, Değişim, Sürüm ve Bilgi Yönetimi, Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasındadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Vision Helpdesk, her büyüklükte işletme için yardım masası, birden fazla şirket için yardım masası, ITIL hizmet masası ve canlı sohbet yazılım araçları sunar. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi
Vision Helpdesk Müşteri Hizmetleri Yazılım Araçları Sunmaktadır 1) Yardım masası yazılımı (çok kanallı yardım Masası) 2) Uydu yardım masası (çok markalı yardım masası) 3) Hizmet masası (ITIL / ITSM PinkVerify sertifikalı) 4) Canlı sohbet yazılımı Vision Helpdesk hepsi bir arada müşteri desteği yardım masasıdır; e-posta, sohbetler, web formları, Twitter, Facebook, aramalar gibi çeşitli kanalların tek bir çatı altında yönetilmesini sağlamaktadır. Vision Helpdesk, dünya genelinde 15.000’den fazla şirket tarafından güvenilir bulunmaktadır. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan Yardım Masası otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi
“SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası ile dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin.” SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
Agile CRM’nin yardım masası yazılım çözümleri, müşteri memnuniyetini artırmak ve işinizi büyütmek için ihtiyacınız olan özellikleri sağlar. Küçük işletmeler için iyi bir çözümü yansıtırken büyük işletmeleri destekleyecek kadar ölçeklenebilir. Ayrıca BT desteği, tesis yönetimi ve hatta eğitim amaçları için Agile’ın yardım masası yazılımından yararlanabilirsiniz. Olanaklar sonsuzdur. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Canlı sohbet, e-posta ve sosyal medyayı içeren tüm müşteri hizmetleri kanallarını yönetmek için tek bir uygulama. Gorgias, Shopify için tasarlanmış bir yardım masasıdır. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış yardım masası uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Dakikalar içinde deneme sürümü alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Dinamik sohbet ve yardım masası özellikleriyle şikayet kayıtlarını azaltmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek için tasarlanmış proaktif müşteri destek aracı. Froged hakkında daha fazla bilgi
Proaktif müşteri desteği sağlamak, müşteri bağlılığını artırmak ve elde tutmayı iyileştirmek için hepsi bir arada çözüm. Aracımız, müşterilerinizi tüm yaşam döngüleri boyunca desteklemek için tasarlanmıştır. Dinamik sohbet, kişiselleştirilmiş ürün akışları, e-posta kampanyaları, entegre bilgi tabanı ve otomatik mesajlarla müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına hizmet edin. Froged ile katılımı, müşteriyi elde tutmayı artırabilecek ve müşteri kaybetmeyi azaltabileceksiniz. 2 binden fazla entegrasyonu bulunmaktadır. Yedi günlük ücretsi̇z deneme sürümünü hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Sadece 5 dakika içinde web sitenizde canlı sohbet oluşturun. Web sitenizin ziyaretçileri ile bilgisayarınızdan, tabletinizden veya cep telefonunuzdan konuşun. Satışları artırın. HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi
HelpOnClick ekibi, üye iş yerlerinin web sitesi ziyaretçileriyle kolayca konuşmalarına yardımcı olan yazılımı oluşturmak için elinden geleni yapar. Basit ve kullanımı kolay canlı sohbet ve yardım masası, müşterilerin ana noktalara yoğunlaşmasına olanak tanır; satışları artırır ve müşteri desteğini geliştirir. HelpOnClick Live Chat yazılımı aşağıdaki ana özellikleri içerir: Gerçek zamanlı trafik izleme Sanal sohbet aracısı Özelleştirilebilir simgeler ve metinler Facebook ile entegrasyon Büyük CRM, CMS, yardım masası sistemleriyle entegrasyon HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Ölçeklenebilir BT ve İK yardım masası yazılımı sayesinde çözüm sürelerini hızlandırın ve iş akışlarını otomatikleştirin.
Zendesk, kullanışlı otomasyonlar ve optimize edilmiş iş akışları sayesinde zamandan tasarruf sağlayan modern bir İK ve BT yardım masası deneyimi sağlıyor. Zendesk yardım masası bilet oluşturma yazılımı, dahili ve harici desteği basitleştirirken, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT puanının arttığını görüyor; %85'i ise daha yüksek görünürlük elde ediyor. Daha fazla bileti self servise yönlendirme ve çözüm sürelerini hızlandırma yoluyla yaygın sorun noktalarını azaltan yazılımla sunduğunuz desteği güçlendirin. Akıllı, ölçeklenebilir destek çözümünü seçin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Remote Support hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Zoho Desk’in çok kanallı, çok departmanlı özellikleri, güçlü yapay zeka destekli asistanı, otomasyonlarıyla örnek niteliğinde müşteri hizmetleri sunun.
Zoho Desk, çok kanallı özelliklerinin yanı sıra ödüllü, bağlama duyarlı bir yardım masası yazılımıdır. Zoho Desk, gelişmiş çok paydaşlı süreç yönetimi, eklenebilir self servis, güçlü bir yapay zeka destekli asistan içerir. Ekiplerin harika müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyduğu tüm araçları ve bağlamı bir araya getirir. Zoho, şirket içi ve bulut yazılımlarının oluşturulması, uygulamaya konulması, bakımı ve desteklenmesinde onlarca yıllık deneyim ayrıcalığı sunar. 3 kullanıcıya kadar ücretsiz plan sayesinde düşük maliyetle kullanılmaya başlanabilir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
30.000 işletme tarafından kullanılan üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat’i deneyin ve ekibinizi müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırın.
İşletmeler için üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat, destek ekiplerini müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırır. Müşteriler, sorularına saniyeler içinde yanıt almaktan hoşlanır. LiveChat kullanarak harika müşteri hizmetleriyle müşterilerin kalbini kazanın - 150’den fazla ülkede yer alan 30.000’in üzerindeki şirkete katılın ve LiveChat’i hemen deneyin. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler.
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler. Mesajlaşma ve telefondan, görüntülü ve yüz yüze iletişime kadar her etkileşim, akıllı otomasyon ve iş birliğine dayalı çalışan deneyimleri ile desteklenir. Service Cloud 360, her departmanda birleştirilmiş verilerle dünya genelinde çığır açanların her müşteriyi tam olarak görmesini ve etkileşimi bir üst seviyeye taşımasını sağlar. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir.
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Bitrix24, CRM içeren önemli bir ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi yazılımıdır. Bulut ve iş yeri sürümleri sekiz milyon şirket tarafından kullanılmaktadır.
Bitrix24, CRM içeren önemli bir ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi yazılımıdır. Bulutta ve iş yerinde (açık kaynak kodu erişimi) sekiz milyon şirket tarafından kullanılır. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezi sayesinde müşterilerinizle e-posta, telefon, canlı sohbet, sosyal ağlar ve mobil mesajlaşma araçlarıyla iletişim kurabilirsiniz. 12 destek temsilcisine kadar olan ekipler için tamamen ücretsizdir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
SolarWinds Service Desk is an easy to use and affordable help desk solution that streamlines ticket resolution with automation and AI.
SolarWinds® Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Spiceworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Supremo Remote Desktop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan Tidio, bir yardım masası platformudur.
Güçlü bir şikayet yönetimi platformu olan Tidio, müşteri destek hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşımanıza ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan hepsi bir arada yardım masası platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Atera is the ultimate all-in-one help desk solution for MSPs and IT pros. Includes everything you need in one place. Try for Free now!
Atera’s all-in-one platform provides IT professionals with various integrated solutions that help them get access, visibility, and control over daily IT work. This includes Remote Monitoring & Management, Helpdesk, IT Automation, Ticketing, and Reporting – all under one roof. Our pay-per-tech model allows IT teams & MSPs to optimize and scale operations across unlimited devices, while reducing menial tasks so they can focus on the work that matters most. Atera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Front is how companies scale customer support, combining the automation of ticketing software with the personal touch of email.
Front's Helpdesk software was built with agent and customer experience in mind. Front unifies conversations from email, web, chat, SMS, social, and more to help resolve issues across all channels effortlessly. Front's no-code automation means that your teams can work smarter, not harder -- increasing productivity while decreasing operational costs. Discover why brands like Dropbox, Shopify, Airbnb, and over 8,000 others trust Front to power their operations. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
ConnectWise PSA (formerly Manage): Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise PSA's (formerly ConnectWise Manage) powerful help desk platform. ConnectWise PSA leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise PSA's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. ConnectWise PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Yonyx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
ServiceDesk Plus helps IT and other enterprise departments to build their own custom help desks with unique workflows and automations.
IT help desks can leverage ServiceDesk Plus to deliver better support experiences by converting every support email into a ticket and automating the ticket resolution process. Tickets can be categorized, prioritized, and routed to the right specialists and support groups with rule-based automations, visual workflows, and AI- and ML-based algorithms. End users can also report issues, request services, and browse knowledge articles from customized self-service portals. ManageEngine ServiceDesk Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
HelpCrunch, en iyi müşteri iletişim platformlarından biridir. Dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz.
HelpCrunch, destek, pazarlama ve satış için en iyi müşteri iletişim platformlarındandır. HelpCrunch ile dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz. Öz ellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Everything your help desk needs to triage and resolve tickets quickly and easily. Backed by industry-leading, 24/7 technical support.
Is your IT help desk flooded with requests from every direction? Work smarter, work happier, and manage it all with automated help desk software designed to receive and triage tickets in one centralized location. With timeliness, transparency, and full issue oversight, you and your customers can stay on track anywhere, anytime. Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust automations that make technicians more efficient.
NinjaOne simplifies IT operations, enabling overburdened IT teams to efficiently manage their entire IT portfolio and support end users from anywhere. Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust out-of-box automations that ensure your technicians spend more time fixing issues than managing tickets. By combining ticketing with endpoint management, backup, and documentation, NinjaOne unifies your support workflow and makes your helpdesk more efficient. NinjaOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
IT service management solution designed to help growing IT organizations facilitate collaboration across teams to identify the root cause of problems and manage incidents to boost productivity. ServiceNow lets teams use AI-enabled virtual agents to use custom templates and manage requests related to common customer service and HR situations. Features of the platform include change and release management, predictive intelligence, and knowledge management. ServiceNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
The Genesys Cloud CX platform is an all-in-one help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly.
The Genesys Cloud CX platform is an all-in-one cloud help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly. Give your employees an intuitive interface that can handle any interaction, voice, chat, email, text message and more. Integrate seamlessly with CRM systems for powerful routing and automated logging. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer support expectations today and tomorrow. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Reputation provides a 360-degree view of online reputation to effectively manage reviews, business listings, social, & customer surveys
Reputation has changed the way companies improve their customer experience (CX) through customer feedback. Our platform translates vast amounts of solicited and unsolicited feedback data into insights that companies use to learn from and grow - including CX, Operations, and much more. We refer to this process as Reputation Experience Management, a category we created. Reputation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support software, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Rescue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. GreenRope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Teamwork.com creates business management applications for teams & industries so you can be more efficient, organized & happy.
Teamwork Desk is a ticketing system designed to easily manage customer queries, saving you time and money. The help desk software helps your team efficiently manage your client requests in one central location - ensuring you deliver an exceptional customer experience. Drive revenue - Track, report, and bill client requests; save time by automating repetitive work, and manage all your client emails in one location. Teamwork Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Gist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot help desk software makes it easy to manage and connect with customers. Inside you will find a shared inbox to unite teams, a knowledge base, to help customers help themselves; customer feedback, surveys and insights designed to give you a pulse on customer happiness; and reporting and automation throughout all tools to help scale and unlock insights. Pair Service Hub with Sales and Marketing Hub to support the entire customer journey in HubSpot. HubSpot Service Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
SMS texting and live chat for help centers has never been easier than with Avochato's solutions.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for help and contact centers, and teams. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your customers, two-way. Segment, import, and broadcast to your customers to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Avochato hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
Intuitive. Customizable. Powerful. Claritysoft CRM is designed to be easy to use without sacrificing power and functionality.
Claritysoft CRM's unique blend of simplicity, utility, and flexibility delivers powerful marketing automation, sales automation, customer service tools and much more in an intuitive, completely customizable interface. Claritysoft was designed with considerable focus on usability, and built to enhance the user experience and maximize user adoption. Claritysoft CRM gives you enterprise power and functionality at a fraction of the cost. Claritysoft CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alerts/Escalation
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme