17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yardım Masası Yazılımı

Yardım Masası Yazılımı kuruluşların kullanıcılara daha verimli yanıt vermesini sağlar. Yardım Masası Yazılımı destek talebi takibi, BT yönetimi ve müşteri hizmetleri desteği için gelişmiş metodolojiler sağlayarak teknik ve işlevsel soruların yanıtlanmasına yardımcı olabilir. Bu bileşenleri entegre etmek, müşteri hizmetleri departmanlarının çalışanlara, son kullanıcılara ve müşterilere hızlı ve etkili destek sağlama yeteneğini geliştirir. Help Desk Yazılımı, Help Desk Sistemi veya Help Desk Programı olarak da bilinen Yardım Masası Yazılımı, bir kuruluşun mevcut bilgi tabanına katkıda bulunarak kullanıcılardan gelecek yeni bilgi akışını da kolaylaştırabilir. Yardım Masası Yazılımı Çağrı Merkezi Uygulamaları ve Müşteri Hizmetleri Yazılımı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Yardım Masası Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

34 sonuç
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her ölçekten şirket için üst düzey yardım masası aracıyla etkileyici müşteri ilişkileri kurun. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, müşteri etkileşimlerinizi kişiselleştirmenize yardımcı olan tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. Tüm iletişim kanallarınızı (e-posta, canlı sohbet, çağrılar ve sosyal medya) paylaşılan bir şirket gelen kutusunda birleştirir ve hepsi bir arada yardım masası çözümü sunar. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Etkili, özel hizmet için eski biletlerden ve dağınık bilgilerden hazırlanan yapay zeka yanıtları kullanarak müşteri desteğini basitleştirir. Deskhero hakkında daha fazla bilgi
Deskhero, müşteri desteğini geliştirmek için yapay zekadan yararlanarak önceki biletlerden ve kapsamlı bir bilgi bankasından yanıt oluşturur. Platform, her bir müşterinin benzersiz sorusuna özelleştirilmiş, zamanında ve doğru yanıtlar sunar. Deskhero; belgeler, web sitesi içerikleri ve eski e-postalar dahil olmak üzere çeşitli veri kaynaklarını kullanma özelliğiyle öne çıkar. Bu yöntem, müşteri etkileşimlerini zenginleştirerek desteğin hem bilgiye dayalı olmasını hem de ihtiyaçları karşılamak için etkili bir şekilde özelleştirilmesini sağlar. Deskhero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek bir uygulamada birleştirir. Müşteri biletlerini ve projeleri tek bir uygulamadan yönetin. OneDesk hakkında daha fazla bilgi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek uygulamada birleştirir. Uygulama satın almaya, entegre etmeye ve uygulamalar arasında geçiş yapmaya gerek yoktur. Ekibiniz tek bir yerden müşterilerinizi destekleyebilir ve projelerin üzerinde çalışabilir. KOBİ'lerle birlikte büyük işletmelerdeki departmanları da hedefleyen OneDesk; proje yöneticileri, müşteri hizmetleri, BT, profesyonel hizmetler ve daha fazlası tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu kullanımı kolay, özellik açısından zengin ve büyük ölçüde yapılandırılabilir yazılım, hem bilet hem de görev iş akışlarını yönetebilir. OneDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Ölçeklenebilir BT ve İK yardım masası yazılımı sayesinde çözüm sürelerini hızlandırın ve iş akışlarını otomatikleştirin.
Zendesk, kullanışlı otomasyonlar ve optimize edilmiş iş akışları sayesinde zamandan tasarruf sağlayan modern bir İK ve BT yardım masası deneyimi sağlıyor. Zendesk yardım masası bilet oluşturma yazılımı, dahili ve harici desteği basitleştirirken, Zendesk'i uyguladıktan sonra müşterilerin %60'ı CSAT puanının arttığını görüyor; %85'i ise daha yüksek görünürlük elde ediyor. Daha fazla bileti self servise yönlendirme ve çözüm sürelerini hızlandırma yoluyla yaygın sorun noktalarını azaltan yazılımla sunduğunuz desteği güçlendirin. Akıllı, ölçeklenebilir destek çözümünü seçin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Zoho Desk’in çok kanallı, çok departmanlı özellikleri, güçlü yapay zeka destekli asistanı, otomasyonlarıyla örnek niteliğinde müşteri hizmetleri sunun.
Zoho Desk, çok kanallı özelliklerinin yanı sıra ödüllü, bağlama duyarlı bir yardım masası yazılımıdır. Zoho Desk, gelişmiş çok paydaşlı süreç yönetimi, eklenebilir self servis, güçlü bir yapay zeka destekli asistan içerir. Ekiplerin harika müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyduğu tüm araçları ve bağlamı bir araya getirir. Zoho, şirket içi ve bulut yazılımlarının oluşturulması, uygulamaya konulması, bakımı ve desteklenmesinde onlarca yıllık deneyim ayrıcalığı sunar. 3 kullanıcıya kadar ücretsiz plan sayesinde düşük maliyetle kullanılmaya başlanabilir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
30.000 işletme tarafından kullanılan üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat’i deneyin ve ekibinizi müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırın.
İşletmeler için üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat, destek ekiplerini müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırır. Müşteriler, sorularına saniyeler içinde yanıt almaktan hoşlanır. LiveChat kullanarak harika müşteri hizmetleriyle müşterilerin kalbini kazanın - 150’den fazla ülkede yer alan 30.000’in üzerindeki şirkete katılın ve LiveChat’i hemen deneyin. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Bitrix24, CRM içeren önemli bir ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi yazılımıdır. Bulut ve iş yeri sürümleri sekiz milyon şirket tarafından kullanılmaktadır.
Bitrix24, CRM içeren önemli bir ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi yazılımıdır. Bulutta ve iş yerinde (açık kaynak kodu erişimi) sekiz milyon şirket tarafından kullanılır. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezi sayesinde müşterilerinizle e-posta, telefon, canlı sohbet, sosyal ağlar ve mobil mesajlaşma araçlarıyla iletişim kurabilirsiniz. 12 destek temsilcisine kadar olan ekipler için tamamen ücretsizdir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler.
Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler. Mesajlaşma ve telefondan, görüntülü ve yüz yüze iletişime kadar her etkileşim, akıllı otomasyon ve iş birliğine dayalı çalışan deneyimleri ile desteklenir. Service Cloud 360, her departmanda birleştirilmiş verilerle dünya genelinde çığır açanların her müşteriyi tam olarak görmesini ve etkileşimi bir üst seviyeye taşımasını sağlar. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir.
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
(Gamified Yardım Masası + Varlık Yönetimi) - komplikasyonlar = Freshservice. Ayrıca, hizmet masası da ITIL’e hazırdır.
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi BT Hizmet Masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Olay, Sorun, Değişim, Sürüm ve Bilgi Yönetimi, Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasındadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM’nin yardım masası yazılım çözümleri, müşteri memnuniyetini artırmak ve işinizi büyütmek için ihtiyacınız olan özellikleri sağlar. Küçük işletmeler için iyi bir çözümü yansıtırken büyük işletmeleri destekleyecek kadar ölçeklenebilir. Ayrıca BT desteği, tesis yönetimi ve hatta eğitim amaçları için Agile’ın yardım masası yazılımından yararlanabilirsiniz. Olanaklar sonsuzdur. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan Yardım Masası otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
“SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası ile dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin.” SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan Tidio, bir yardım masası platformudur.
Güçlü bir şikayet yönetimi platformu olan Tidio, müşteri destek hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşımanıza ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan hepsi bir arada yardım masası platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
HelpCrunch, en iyi müşteri iletişim platformlarından biridir. Dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz.
HelpCrunch, destek, pazarlama ve satış için en iyi müşteri iletişim platformlarındandır. HelpCrunch ile dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz. Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Canlı sohbet, e-posta ve sosyal medyayı içeren tüm müşteri hizmetleri kanallarını yönetmek için tek bir uygulama. Gorgias, Shopify için tasarlanmış bir yardım masasıdır.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış yardım masası uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Dakikalar içinde deneme sürümü alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr’ın kurumsal yardım masası çözümü ile müşteri sorunlarını belirleyin ve önceliklendirin.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal kalite yardım masası çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr, markaların 35’ten fazla modern kanalda müşteri sorunlarını tek bir birleşik platformdan belirlemelerine ve önceliklendirmelerine yardımcı olarak daha hızlı yanıt süreleri ve müşterileriniz, otomatik botlarınız ve temsilcileriniz arasında kesintisiz, yapay zeka destekli etkileşim sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Fusion Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
Dinamik sohbet ve yardım masası özellikleriyle şikayet kayıtlarını azaltmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek için tasarlanmış proaktif müşteri destek aracı.
Proaktif müşteri desteği sağlamak, müşteri bağlılığını artırmak ve elde tutmayı iyileştirmek için hepsi bir arada çözüm. Aracımız, müşterilerinizi tüm yaşam döngüleri boyunca desteklemek için tasarlanmıştır. Dinamik sohbet, kişiselleştirilmiş ürün akışları, e-posta kampanyaları, entegre bilgi tabanı ve otomatik mesajlarla müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına hizmet edin. Froged ile katılımı, müşteriyi elde tutmayı artırabilecek ve müşteri kaybetmeyi azaltabileceksiniz. 2 binden fazla entegrasyonu bulunmaktadır. Yedi günlük ücretsi̇z deneme sürümünü hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır.
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır. Yazılım, her ikisi de 113 dilde sunulan özelleştirilebilir bir bildirim formu ve gelişmiş rapor yönetimi gibi zengin bir dizi özelliğe sahiptir. GVKY ile uyumludur ve ISO 27001 sertifikalıdır. FaceUp, AB İhbar Yönergesi ve İhbarcı Koruma Yasası ile uyumludur. Dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır. FaceUp'ı 14 gün ücretsiz deneyin. Beş dakika içinde kurulabilir. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Otomatik Yönlendirme
  • İş Birliği Araçları
  • Self Servis Portal
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Raporlama/Analiz