Türkiye Yerel ürünleri göster
411 sonuç
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, müşteri etkileşimlerinizi kişiselleştirmenize yardımcı olan tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. Tüm iletişim kanallarınızı (e-posta, canlı sohbet, çağrılar ve sosyal medya) paylaşılan bir şirket gelen kutusunda birleştirir ve hepsi bir arada yardım masası çözümü sunar. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr’ın kurumsal yardım masası çözümü ile müşteri sorunlarını belirleyin ve önceliklendirin. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal kalite yardım masası çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr, markaların 35’ten fazla modern kanalda müşteri sorunlarını tek bir birleşik platformdan belirlemelerine ve önceliklendirmelerine yardımcı olarak daha hızlı yanıt süreleri ve müşterileriniz, otomatik botlarınız ve temsilcileriniz arasında kesintisiz, yapay zeka destekli etkileşim sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan Yardım Masası otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi
“SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası ile dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin.” SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
(Gamified Yardım Masası + Varlık Yönetimi) - komplikasyonlar = Freshservice. Ayrıca, hizmet masası da ITIL’e hazırdır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi BT Hizmet Masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Olay, Sorun, Değişim, Sürüm ve Bilgi Yönetimi, Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasındadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Bitrix24, CRM içeren önemli bir ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi yazılımıdır. Bulut ve iş yeri sürümleri sekiz milyon şirket tarafından kullanılmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, CRM içeren önemli bir ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi yazılımıdır. Bulutta ve iş yerinde (açık kaynak kodu erişimi) sekiz milyon şirket tarafından kullanılır. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezi sayesinde müşterilerinizle e-posta, telefon, canlı sohbet, sosyal ağlar ve mobil mesajlaşma araçlarıyla iletişim kurabilirsiniz. 12 destek temsilcisine kadar olan ekipler için tamamen ücretsizdir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Canlı sohbet, e-posta ve sosyal medyayı içeren tüm müşteri hizmetleri kanallarını yönetmek için tek bir uygulama. Gorgias, Shopify için tasarlanmış bir yardım masasıdır. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış yardım masası uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Dakikalar içinde deneme sürümü alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Missive hakkında daha fazla bilgi
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Sadece 5 dakika içinde web sitenizde canlı sohbet oluşturun. Web sitenizin ziyaretçileri ile bilgisayarınızdan, tabletinizden veya cep telefonunuzdan konuşun. Satışları artırın. HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi
HelpOnClick ekibi, üye iş yerlerinin web sitesi ziyaretçileriyle kolayca konuşmalarına yardımcı olan yazılımı oluşturmak için elinden geleni yapar. Basit ve kullanımı kolay canlı sohbet ve yardım masası, müşterilerin ana noktalara yoğunlaşmasına olanak tanır; satışları artırır ve müşteri desteğini geliştirir. HelpOnClick Live Chat yazılımı aşağıdaki ana özellikleri içerir: Gerçek zamanlı trafik izleme Sanal sohbet aracısı Özelleştirilebilir simgeler ve metinler Facebook ile entegrasyon Büyük CRM, CMS, yardım masası sistemleriyle entegrasyon HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Alcea HelpDesk is a complete tracking system that includes Issue Tracking, Knowledge Base, Contract & Opportunity Tracking Alcea Helpdesk hakkında daha fazla bilgi
Alcea HelpDesk is part of a complete tracking system that will give companies a competitive advantage. It isn't just a Help Desk tool, it is an all in one tracking platform to give your organization the ability to provide faster response times, increase productivity, and ensure that reported issues are being handled. Using Alcea's powerful workflow rules to flag incidents that fall below performance standards, Alcea HelpDesk ensures that emergency notifications cause the item to be escalated. Alcea Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Zendesk offers the industry leading customer service solution.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Remote Support hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Zoho Desk’in çok kanallı, çok departmanlı özellikleri, güçlü yapay zeka destekli asistanı, otomasyonlarıyla örnek niteliğinde müşteri hizmetleri sunun.
Zoho Desk, çok kanallı özelliklerinin yanı sıra ödüllü, bağlama duyarlı bir yardım masası yazılımıdır. Zoho Desk, gelişmiş çok paydaşlı süreç yönetimi, eklenebilir self servis, güçlü bir yapay zeka destekli asistan içerir. Ekiplerin harika müşteri hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyduğu tüm araçları ve bağlamı bir araya getirir. Zoho, şirket içi ve bulut yazılımlarının oluşturulması, uygulamaya konulması, bakımı ve desteklenmesinde onlarca yıllık deneyim ayrıcalığı sunar. 3 kullanıcıya kadar ücretsiz plan sayesinde düşük maliyetle kullanılmaya başlanabilir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
30.000 işletme tarafından kullanılan üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat’i deneyin ve ekibinizi müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırın.
İşletmeler için üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat, destek ekiplerini müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırır. Müşteriler, sorularına saniyeler içinde yanıt almaktan hoşlanır. LiveChat kullanarak harika müşteri hizmetleriyle müşterilerin kalbini kazanın - 150’den fazla ülkede yer alan 30.000’in üzerindeki şirkete katılın ve LiveChat’i hemen deneyin. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer journey. Every interaction, from messaging and phone to video and in-person, is powered by intelligent automation and collaborative employee experiences. With unified data across every department, Service Cloud 360 enables Trailblazers worldwide to have a complete view of every customer and take engagement to the next level. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
SolarWinds Service Desk is an easy to use and affordable help desk solution that streamlines ticket resolution with automation and AI.
SolarWinds® Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Spiceworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir.
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM’nin yardım masası yazılım çözümleri, müşteri memnuniyetini artırmak ve işinizi büyütmek için ihtiyacınız olan özellikleri sağlar. Küçük işletmeler için iyi bir çözümü yansıtırken büyük işletmeleri destekleyecek kadar ölçeklenebilir. Ayrıca BT desteği, tesis yönetimi ve hatta eğitim amaçları için Agile’ın yardım masası yazılımından yararlanabilirsiniz. Olanaklar sonsuzdur. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Atera is the ultimate all-in-one help desk solution for MSPs and IT pros. Includes everything you need in one place. Try for Free now!
Atera is an all-in-one, cloud based, IT service & support solution that provides a powerful and integrated help desk solution built for MSPs and IT professionals. Atera includes everything you need in one place: Full remote monitoring and management (RMM), remote access, help desk, ticketing, chat, network discovery, PSA, reports, billing and so much more. Start your free trial today! Atera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Supremo Remote Desktop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Front is how companies scale customer communication, combining the automation of ticketing software with the personal touch of email.
Yes—you can scale and keep the human touch. Front is a customer communication hub that brings every channel into a single platform, combining the automation of ticketing software with the personal touch of email. Workflow automations and integrations help teams craft personalized replies, faster. Analytics help leaders track team and customer metrics like never before. Customer service teams of 5 and 5,000 alike use Front to scale their communication without sacrificing speed or efficiency. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. ConnectWise Manage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
HelpCrunch, en iyi müşteri iletişim platformlarından biridir. Dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz.
HelpCrunch, destek, pazarlama ve satış için en iyi müşteri iletişim platformlarındandır. HelpCrunch ile dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz. Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Get your help desk software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
New in 2021: Offering ADFS or Azure AD with our Active Directory module! Does your help desk need some help? With your choice of cloud or on-premise software, Issuetrak is as simple as you need, or as customizable as you want. Unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, report with dashboards, manage assets, and more! Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. ManageEngine ServiceDesk Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust automations that make technicians more efficient.
NinjaOne simplifies IT operations, enabling overburdened IT teams to efficiently manage their entire IT portfolio and support end users from anywhere. Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust out-of-box automations that ensure your technicians spend more time fixing issues than managing tickets. By combining ticketing with endpoint management, backup, and documentation, NinjaOne unifies your support workflow and makes your helpdesk more efficient. NinjaOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack. GoToAssist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Rescue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Teamwork creates business management applications for teams of all sizes & industries, so you can be more efficient, organized & happy.
Teamwork Desk is a ticketing system designed to easily manage customer queries, saving you time and money. The help desk software helps your team efficiently manage your client requests in one central location - ensuring you deliver an exceptional customer experience. Teamwork Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Gist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
The Genesys Cloud CX platform is an all-in-one help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly.
The Genesys Cloud CX platform is an all-in-one cloud help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly. Give your employees an intuitive interface that can handle any interaction, voice, chat, email, text message and more. Integrate seamlessly with CRM systems for powerful routing and automated logging. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer support expectations today and tomorrow. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
SMS texting and live chat for help centers has never been easier than with Avochato's solutions.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for help and contact centers, and teams. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your customers, two-way. Segment, import, and broadcast to your customers to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Avochato hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Yonyx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot help desk software makes it easy to manage and connect with customers. Inside you will find a shared inbox to unite teams, a knowledge base, to help customers help themselves; customer feedback, surveys and insights designed to give you a pulse on customer happiness; and reporting and automation throughout all tools to help scale and unlock insights. Pair Service Hub with Sales and Marketing Hub to support the entire customer journey in HubSpot. HubSpot Service Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Deskero is a cloud-based software that offers simple yet effective tools to integrate requests coming from different channels.
Deskero is a solid helpdesk software, with features like multi-channel support, knowledge base, social network integration, Integrated live chat, canned answers and preferred client management. The software aims to integrate social engagement into customer care, with an innovative social monitor that allows companies to keep an eye on all the meaningful social conversations that might involve their brands. Deskero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Web Help Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
Intuitive. Customizable. Powerful. Claritysoft CRM is designed to be easy to use without sacrificing power and functionality.
Claritysoft CRM's unique blend of simplicity, utility, and flexibility delivers powerful marketing automation, sales automation, customer service tools and much more in an intuitive, completely customizable interface. Claritysoft was designed with considerable focus on usability, and built to enhance the user experience and maximize user adoption. Claritysoft CRM gives you enterprise power and functionality at a fraction of the cost. Claritysoft CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
IT service management solution designed to help growing IT organizations facilitate collaboration across teams to identify the root cause of problems and manage incidents to boost productivity. ServiceNow lets teams use AI-enabled virtual agents to use custom templates and manage requests related to common customer service and HR situations. Features of the platform include change and release management, predictive intelligence, and knowledge management. ServiceNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident management and change management. BOSSDesk conforms to ITIL best practices and helps IT departments implement comprehensive solutions to meet their needs. BOSSDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Bilet Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • BT Varlık Yönetimi