15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı

İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı şirketlerin iş süreçlerini modellemesine, devreye almasına, optimize etmesine ve yönetmesine imkân tanır. İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı bir kuruluş genelinde değişiklikleri başlatmak ve bilgileri dağıtmak için iş birliğine dayalı, sürekli bir kanal sunar. Kuruluşlar bu uygulamaları iş ortamlarını koordine etmek, değişiklikleri planlamak ve senkronize etmek, yeni stratejilerin etkinliğini test etmek ve en iyi uygulamaları kurumsallaştırmak için kullanır. İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı Sistem Entegrasyon Yazılımı ve İş Akışı Yönetimi (BPM) Programı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

41 sonuç

MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Size uygun otomasyonları geliştirin. ThinkAutomation, ihtiyacınız olabilecek her süreci otomatikleştirmek için açık uçlu bir stüdyo sunar. ThinkAutomation hakkında daha fazla bilgi
ThinkAutomation, hacim sınırlaması olmadan ve süreç, lisans veya "robot" başına ödeme gerektirmeden açık uçlu ölçek için tasarlanmış kurum içi otomasyon sistemidir. Ürün şunları içerir: • İş akışı düzenlemesi için sürükle ve bırak özellikli otomasyon stüdyosu • Özel geliştirme çalışmaları için tam özellikli kod düzenleyici • Her API'ye bağlantı için hibrit otomasyon ağ geçidi Bu kurulum gerçek anlamda sınırsız kapsam sağlar. Tek bir lisans ile her uygulamada her işlem, gereken her ölçekte otomatikleştirilebilir. ThinkAutomation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İşletmelerin talebi tahmin etmesine ve ürün lansmanlarını izlemesine yardımcı olmak için şeffaf yapay zeka kullanan talep planlama platformu. Garvis hakkında daha fazla bilgi
Garvis, kuruluşların doğru tahminler oluşturmasına ve talep planlama süreçlerini optimize etmesine yardımcı olur. İnsan bilgisini şeffaf yapay zeka ile birleştiren sistem, planlamacıların talepleri neyin etkilediğini daha iyi anlamalarına ve değişime daha etkili bir şekilde tepki vermelerine olanak tanır. Siparişler ve pazar içi satışlar gibi gerçek zamanlı sinyaller içerebilir ve kuruluşların yeni ürünlerin lansmanını planlamasına yardımcı olabilir. Garvis bir gün içinde uygulanabilir ve anında katma değer sağlamaya başlar. Talep planlamaları için 50'den fazla şirket Garvis'e güveniyor. Garvis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İşletmelerin süreçleri modellemesine, yetki devrini yönetmesine, çalışma listeleri oluşturmasına ve daha fazlasına yardımcı olan bir iş süreci yönetim çözümüdür. WorkRunner hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin süreçleri modellemesine, yetki devrini yönetmesine, çalışma listeleri oluşturmasına ve daha fazlasına yardımcı olan bir iş süreci yönetim çözümüdür. WorkRunner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir iş süreci yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
monday.com, işletmenizin tüm özellikleri için tek bir yerden özel çözümler oluşturmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur.
monday.com, işletmenizin tüm özellikleri için tek bir yerden özel çözümler oluşturmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur. Önceden hazırlanmış şablonlarla başlayın ve iş akışlarınız için bunları tamamen özelleştirin. Böylece tüm ekibiniz envanteri izleyebilir, yeni çalışanları işe alıştırabilir, projeleri denetleyebilir, önemli görevlerle ilgili durumları güncelleyebilir, satış ve pazarlama kampanyalarınızı yönetebilir. Bu iş birliği çözümüyle aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları kısaltın ve daha da verimli çalışın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bir kurumsal iş süreci yönetim yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, panolar ve daha fazlası yer alıyor.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş süreci yönetim yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bulutta ve iş yerinde açık kaynak kodu erişimi ile basit ve uygun maliyetli bir iş süreci yönetim yazılımı.
Ücretsiz veya uygun fiyatlı bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımı arıyorsanız doğru yerdesiniz. Bitrix24’ün tek avantajı fiyatı değildir. Kurulum gerektirmeyen, şu tür konularda pek çok standart uygulama süreci elde edersiniz: izin talepleri, iş seyahatleri, harcamalar, satın almalar, genel talepler (kurum içi yardım masası). Şirket yapınıza göre bunları ayarlayabilir ve gerektiğinde kolayca değiştirebilirsiniz. İş süreci tasarımcısı, her türlü özel iş sürecini oluşturmanızı sağlar. Bulut ve açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Pipefy, iş süreci yönetiminin işleyiş şeklini dönüştürüyor. Hemen hatasız süreçler oluşturun.
Pipefy, ekiplerin sonuçları iyileştirmesini ve gerçek bir dijital dönüşüm başlatmasını destekleyen bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır. Bu araç, yetkili kişilerin yönetimi standartlaştırmasına ve otomatikleştirmesine, hesap verebilirlik sağlamasına ve şirket politikalarını baştan sona uygulamasına olanak tanıyarak hatasız süreçlere, zamandan tasarruf edilmesine, tekrar eden ve manuel işlere son verilmesine olanak tanır. Pipefy ile 50 binden fazla çalışan daha iyi sonuçlar elde ediyor. Onlara katılın ve işinizde hemen değişim yaratın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Zoho Creator, rutin görevleri oluşturup otomatikleştirebileceğiniz ve verilerinizi verimli bir şekilde yönetebileceğiniz bir iş süreci yönetim yazılımıdır.
Zoho Creator, rutin görevleri oluşturabileceğiniz, otomatikleştirebileceğiniz ve verilerinizi verimli bir şekilde yönetebileceğiniz bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır. Özel formlar oluşturun, iş akışlarını yapılandırın, bilgilendirici sayfalar oluşturun ve uygulamanızı anında çalışır hale getirin. Her ölçekten işletme, verilerini yönetmek için Zoho Creator’a güveniyor, işte bu nedenle dünya genelinde yedi milyon kullanıcı altı milyon özel uygulama oluşturdu. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Nintex Promapp® ile kurumsal süreçlerinizde tam görünürlük ve kontrol sağlayın.
Nintex Promapp®, işletmelerin süreç yönetimini, kullanımı kolay tek bir platformda kontrol etmesini sağlar. Nintex Promapp ile karmaşık süreçleri, Visio grafikleri ve prosedür belgeleri temiz, basit ve erişilebilir süreç haritalarına dönüştürülebilir. Nintex Promapp, ekiplerin süreçler üzerinde kolayca işbirliği yapmasına, sürekli iyileştirme sağlamasına, süreç kesintilerine müdahale etmesini, süreçlerini tamamen sahiplenmesini ve süreç mükemmelliğine ulaşmak için yeniliği teşvik etmesini sağlar. Nintex Promapp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Ücretsiz denemeye başlayarak kritik iş akışlarını otomatikleştirmek için bu kodsuz form oluşturucuyu kullanan 25 bin kuruluşun arasına katılın. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır.
Sürükle ve bırak özellikli çevrimiçi bir form oluşturucu olan Formstack Forms’un ücretsiz deneme sürümüyle 25 binden fazla kuruluşun arasına katılarak 2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation (Dijital Olgunluk Durumu: İş Akışı Otomasyonunu İlerletme) raporunda açıklandığı gibi optimum dijital olgunluğa ulaşın. Kuruluşunuzdaki herkesin kodsuz çevrimiçi formlar oluşturmasını, veri toplamasını ve süreçleri otomatikleştirmesini sağlayarak haftada 18 saate kadar tasarruf edin. HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumluluğunu destekler, yüzlerce şablon ve Salesforce, MailChimp ve PayPal gibi uygulamalar için entegrasyon sunar. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır. Formstack Forms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Süreç madenciliği araçları, Microsoft Power BI ve Qlik Sense gibi BI Sistemlerine doğrudan entegre edilmiştir.
process.science, Microsoft Power BI ve Qlik Sense'e doğrudan entegre edilmiş kullanıma hazır süreç madenciliği araçları sunar. process.science, sistemlerinize ek olarak kurulması gereken karmaşık bir bağımsız çözüm değildir. process.science yazılım sistemlerinize müdahale etmediğinden, uygulama kesinlikle sistem arızası riski taşımaz. process.science, ERP'nizde zaten bulunan verileri kullanarak BI organizasyonunuzun otomatik gerçek zamanlı süreç analizi yapmasını sağlar. process.science hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Nintex, iş süreçlerinizi yönetmeyi, otomatikleştirmeyi ve optimize etmeyi hızlı ve kolay hale getirir.
İşletmeler, iş süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetmek, otomatikleştirmek ve optimize etmek için her gün Nintex Süreç Platformundan yararlanır. Nintex Süreç Platformu, kullanımı kolay bir sürükle ve bırak tasarımcısı ile süreç eşleştirme, iş akışı otomasyonu, robotik süreç otomasyonu, belge oluşturma, formlar, mobil uygulamalar, süreç analizleri ve daha fazlasını içerir. Nintex, kamu ve özel sektör kuruluşlarının iş süreçlerini yönetmesini, otomatikleştirmesini ve optimize etmesini hızlandırır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İş süreçlerini otomatikleştirmenize, mevcut sistemlerle entegre etmenize ve iş gücünüze görevleri için bir web portalı sunmanıza olanak tanır.
FlowCentric Processware, dijital dönüşümü benimsemek, kolayca yenilik yapmak ve hızlı bir şekilde sonuç elde etmek isteyen kuruluşlar için idealdir. Bu yazılımı şirketler, esnek iş süreci yönetimi çözümleri geliştirmek, ERP (kurumsal kaynak planlama) sistemlerinin ömrünü uzatmak ve IoT (nesnelerin interneti) cihazları tarafından toplanan verilere anlamlı eylemler eklemek için kullanır. Yazılım, sınırsız sayıda süreci dijitalleştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve yasal kontrolleri uygulamak isteyen, 100’den fazla çalışanı olan şirketler için mükemmeldir. FlowCentric Processware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Kissflow, eksiksiz süreç yönetimi içeren üst düzey bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır.
Kissflow, eksiksiz süreç yönetimi içeren üst düzey bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İş Yönetimi yazılımı. İş bilgilerini toplamak, paylaşmak ve yönetmek için web tabanlı veri tabanı uygulamaları tasarlayın veya önceden tanımlı çözümleri kullanın.
İş Süreci Yönetimi için çevrimiçi veri tabanı yazılımı. Verilerle çalışmayı kolaylaştırmayı, rutin işlerde kullanılan bilgileri organize edip saklamayı, ekipler için kolayca erişilebilen bir veri kaynağı oluşturmayı amaçlayan benzersiz bir web veri tabanı uygulaması oluşturulabilir. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Nintex RPA, tekrarlayan ve manuel iş süreçlerini otomatikleştirerek işletmenizin potansiyelini ortaya çıkarmanıza olanak tanır.
İşletmeler Nintex RPA'yı kullanarak, kullanımı kolay bir sürükle-bırak arayüzünde kod kullanmadan rutin görevleri hızlı ve uygun maliyetli bir şekilde otomatikleştirmek için eğitimli botlardan yararlanabilir. Kullanıcılar artık hem yapılandırılmış hem de yapılandırılmamış veri kaynakları tarafından desteklenen süreçleri kolaylaştıran kapsamlı, kurumsal düzeyde bir süreç yönetimi ve otomasyon çözümü ile donatılmıştır. Nintex RPA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
iGrafx İş Dönüştürme Platformu süreçlerinizi değerli varlıklardan oluşan bir portföye dönüştürerek gerçek bir dönüşümü mümkün kılar.
iGrafx, süreçlerinizi değerli varlıklardan oluşan bir portföye dönüştürür ve gerçek bir dönüşüm sağlar. iGrafx İş Dönüştürme Platformu, süreç yakalama analizi, RPA ve iş akışı otomasyonu, müşteri deneyimi, yönetişim, risk, uyum, performans yönetimi ve BT ve iş mimarisine olanak sağlayan çözümlerle süreç bilgisinin gücünü açığa çıkarır. Çözümlerimiz SaaS veya özel bulut dağıtımı olarak mevcuttur ve yüz binden fazla kullanıcıya sahip küresel işletmeleri desteklemek için ölçeklendirilebilir. iGrafx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Gelecek vadeden girişimcilerin, başlangıç şirketlerinin ve ürün yöneticilerinin fikirlerini gerçeğe dönüştürmelerine yardımcı olan yenilikçi iş planlama yazılımı.
IdeaBuddy; girişimcilerin, başlangıç şirketlerinin ve ekiplerin bir iş modeli oluşturmasına, fikirlerini geliştirmesine ve test etmesine, finansal öngörüler oluşturmasına ve modern bir iş planı elde etmesine yardımcı olan yenilikçi bir iş planlama yazılımıdır. Çevrimiçi platformumuzun kullanımı kolay ve eğlencelidir ve sektör bazlı kılavuzlar ve önceden oluşturulmuş şablonlarla birlikte sunulur. 15 günlük ücretsiz deneme sürümünü kullanmaya başlayın. IdeaBuddy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Çevik iş akışı ve iş süreci yönetimi.
Metatask ödüllü bir iş süreci yönetimi sistemidir. Departman verimliliğini bir üst seviyeye taşıyın. Tüm operasyonlarınızı otomatikleştirin. Metatask, herhangi bir departmanda herhangi bir süreci yönetmek için kullanılabilir. Gelişmiş formlar, onaylar, inceleme döngüleri, tablolar, paralel görevler, koşullar ve daha birçok gelişmiş özellik ile özel iş akışları oluşturun. Metatask’ın çeviklik özellikleri sayesinde görevleri yeniden açarak veri giriş hatalarını kolayca düzeltebilirsiniz. Metatask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Datapolis Process System: SharePoint 2013/16/19'da iş akışları. Süreçlerinizi tutarlı bir sisteme dönüştürmek için eksiksiz bir araç. Otomasyon
Datapolis Process System, SharePoint 2013/16/19'da süreçler oluşturmaya ve bunları yönetmeye yönelik bir platformdur. Grafik tasarım aracı sayesinde, teknik uzmanlığı olmayan kullanıcıların iş akışlarını eşlemesini sağlar. Yüzlerce kullanıma hazır etkinlik, karmaşık süreçleri otomatikleştirmeye olanak tanır. Harici sistemlerle kolay entegrasyon. Kolayca süreç değiştirme ve özelleştirme. Mükemmel iletişim sağlayan gelişmiş formlar. Bir sürecin mantığını tanımlamak için ayrı, otomasyon için ayrı diyagram katmanı. Dağıtık verilerin derlenmesi. SharePoint ile derinlemesine entegre edilmiştir. Datapolis Process System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İş Süreci Uygulamaları için Kodsuz Platform
Clappia, karmaşık iş süreci uygulamalarını (web ve mobil üzerinde) oluşturmanın bir Excel sayfasında çalışmak kadar kolay olduğu kodsuz bir dijital dönüşüm platformudur. Clappia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri özellikleri ve gerçek zamanlı panolar. Hepsi tek bir uygulamada.
Minitab Engage, özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri saklama ve bakım ile gerçek zamanlı panoları harmanlayan bir çözümdür. İster daha fazla görünürlük, gözetim ve yönetişim yoluyla süreç iyileştirmeyi artırmak, ister en iyi sınıf araçları kullanarak ürün ve hizmetleri optimize etmek için olsun Minitab Engage, sürekli gelişim projelerini daha görünür, etkili ve kârlı hale getirmek için gereken her şeyi sağlar. Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ARIS, profesyonel iş süreci yönetimi ve modellemesi için sık tercih edilen ve kullanımı kolay bir çözümdür.
ARIS, profesyonel iş süreci yönetimi ve modellemesi için sık tercih edilen ve kullanımı kolay bir çözümdür. Kalite veya sertifikasyon için faaliyetlerinizin mevcut durumunu belgelemek veya dönüşüm programınızdaki sürekli iyileştirme açısından yapılması gerekenleri tasarlamak istediğinizde, ARIS kuruluşunuzdaki tüm süreç mükemmelliği konularıyla ilgili gerçeklere ulaşabileceğiniz bir kaynak sunar. Ayrıca süreç madenciliği, risk ve uyum yönetimi, RPA (Robotik Süreç Otomasyonu) gibi özellikler sağlar. ARIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Google iş akışı artık daha kolay. Tek bir satır kod yazmadan Google Workspace üzerinden işlemlerinizi otomatikleştirin. Ücretsiz olarak kullanmaya başlayın.
Google için Google’da oluşturulan kodsuz iş akışı otomasyonu. İster e-tabloları ve dokümanları kullanarak basit bir Gmail posta birleştirme işlemi, ister onay iş akışları, isterse durum makinesiyle desteklenen karmaşık ve çok adımlı bir çalışan işe alıştırma süreci, belge oluşturma, e-imza vb. olsun, zenphi sayesinde süreçlerinizi birkaç sürükleme ve bırakma hareketiyle otomatikleştirme elde edilir. Kodlama gerekmez. zenphi ile iş süreçleri anında otomatikleştirebilir ve otomatik pilota bağlanabilir. zenphi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İşlemlerinizi kolaylaştırın; akıllı şablonlar oluşturun ve bir klavye kısayolu ile istediğiniz yere ekleyin.
Text Blaze, kullanıcıların akıllı metin parçacıklarını kaydetmesini ve klavye kısayollarını kullanarak her yere eklemesini sağlar. Text Blaze, aynı mesajı veya iş akışını (teşekkür e-postası, geri bildirim, bir sorunun yanıtı vb.) tekrarlaması gereken herkes için kullanışlıdır. İlgili kısayolu yazmanız yeterlidir, Text Blaze gerisini halleder. Şablon paylaşımı iletişimlerde tutarlılık sağlamaya yardımcı olur. Şablonlar dinamik içerik (örn. bugünün tarihi), yer tutucu, formül, koşullu metin ve daha fazlasını içerebilir. Hemen deneyin. Text Blaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Süreçlerinizin planlama ve optimizasyonu için varlıkları, insanları ve diğer verileri sanal bir ortamda interaktif kat planlarına yerleştirin.
SpaceRunner, herhangi bir iş sürecini görselleştirmenize, izlemenize ve optimize etmenize olanak tanır. Kişileri veya varlıkları temsil etmek, tek veya birden fazla departmanda iş akışları tasarlamak ve izlemek ve özel raporlama kabiliyetleri tarafından oluşturulan veriye dayalı içgörüleri kullanarak kaynak tahsisini optimize etmek için kullanımı kolay Xyicon’ları kullanın. Özgürce yapılandırarak ve birleşik bir platformda iş sistemleri, veriler ve insanlarla geniş çapta bağlantı kurarak çalışma şeklinizi yeniden tasarlayın, dönüştürün ve optimize edin. Xyicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ProcessFlex, süreçlerin ve profillerin oluşturulması, özelleştirilmesi ve yönetilmesi için çevrimiçi bir sistemdir. Projeler, işe alım, fiyat teklifi, satış.
ProcessFlex süreçlerin ve profillerin oluşturulması, özelleştirilmesi ve yönetilmesi için çevrimiçi bir sistemdir. Projeler, eleman seçme, işe alım, fiyat teklifi, satın alma, satış ve diğer süreçler. Müşteriler, adaylar, tedarikçiler, çalışanlar ve daha fazlası. Profilleri kolayca karşılaştırın ve süreçlerdeki durumlarını izleyin. ProcessFlex finansal kontrol, ürünler, görevler, dosya ekleme, kanban paneli ve daha fazlasını sağlar. Ücretsiz ve kişisel destek. ProcessFlex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Karar mantığının çeşitliliğini ve karmaşıklığını tanımlamak, dağıtmak, yürütmek, izlemek ve sürdürmek için kullanılan True Low-code aracı.
Bankacılık ve Finansal Hizmetler, Sigorta, Telekomünikasyon, Perakende, Tedarik zinciri, Lojistik, İnşaat, Bilgi Teknolojisi ve Bilgisayar yazılımı, Kamu, Yatırım, Kamu Hizmetleri, Depo ProcessMIX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Uçtan uca EDI bağlantısı, EDI harici belge otomasyonu, süreç görünürlüğü ve kontrolü için bulut tabanlı sipariş yönetimi platformu.
OmPrompt’un tam yönetimli sipariş yönetimi platformu, dünyanın dört bir yanındaki şirketlerin birbirleriyle ticaret yapmasını kolaylaştırır. Bulut platformu, üreticileri ve perakendecileri EDI (elektronik veri değişimi) aracılığıyla müşterilere, tedarikçilere ve üçüncü taraf sağlayıcılara bağlar ve yakalama, oluşturma, tamamlama ve ödeme süreçlerinde diğer manuel belgelerin işlenmesini otomatikleştirir. Tek bir platformla işletmeler, herhangi bir ticari iş ortağıyla bağlantı kurabilir; her türlü belgeyi dijitalleştirebilir ve tüm formatlarda işleyebilir. OmPrompt Order Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Ekibinizi eğitme ve güçlendirme şeklinizi yeniden tasarlayın. Akıllı bağlantılı platform sayesinde işe alıştırma ve eğitim belgelerinin hazırlanması artık daha kolay.
Whale, süreçlerinizi, SOP’larınızı, politikalarınızı ve kurum içi bilgilerinizi merkezileştirerek ekibinizi daha hızlı işe yerleştirmenize ve eğitmenize yardımcı olan bilgi ve eğitim platformudur. Tarihi geçmiş süreç belgelerinizi ve eğitim kılavuzlarınızı düzenleyin ve Whale’i kullanarak herkesi uyumlu ve bilgili tutan modern eğitim deneyimleri oluşturun. Whale hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ARIGAMIX, yüksek performanslı iş akışı ve iş süreci otomasyonu için bir ECM|BPM platformudur.
Arigamix, birbirinden çeşitli belge ve süreç yönetimi çözümleri için tasarlanmış çok yönlü ve hızlı bir yeni nesil ECM/BPM platformudur. Arigamix, en basitinden en karmaşığına tüm iş rutinini, her göreve uygun net bir arayüzde basit ve hızlı bir iş akışına dönüştürmenize yardımcı olacak kullanışlı bir araçtır. ARIGAMIX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü planlamaya, ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır.
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır. Bir değerlendirme aracından daha fazlası olan Path to Agility Navigator, özellikleri istenen sonuçlara bağlayarak başarıya giden en hızlı yolu belirler. Agile metodolojiler kullanarak proje yöneten veya ürün geliştiren kuruluşlar için Path to Agility Navigator, liderlerin bir projeyi zamanında ve bütçeye uygun şekilde tamamlamalarını engelleyen organizasyonel nedenleri anlamalarına yardımcı olur. Path to Agility Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İşletmelerin genel müşteri hizmeti süreçlerini optimize etmek için süreçleri otomatikleştirmesine yardımcı olan yapay zeka çözümü.
Klondike platformu, müşteri hizmeti süreçlerine özel otomasyon ve yapay zeka teknolojileri sunarken, iş bilgilerini koruyarak varlık olarak müşteride kalmasını sağlar. Klondike platformu, grafik arayüzü sayesinde yapay zeka algoritmalarına kolay erişim sağlar. Platformun temelindeki BPMN (iş süreci yönetimi ve notasyonu) altyapısı, tüm iş süreçlerini modellemeye, dijitalleştirmeye, otomatikleştirmeye, yürütmeye ve bu süreçlerde algoritmaları kolayca uygulamaya olanak tanır. Klondike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Flowbiz, her sektör için, her zaman ve her yerde her türlü etkinliği işleyen bir grafik, iş akışı ve otomasyon çözümüdür.
Flowbiz, güçlü ve ölçeklenebilir bir grafik oluşturma, otomasyon iş akışı ve entegrasyon çözümüdür. Kullanıcılar iş süreçlerinin hızlı bir şekilde ilerlemesini sağlayabilir ve her sektörde, herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde, herhangi bir faaliyet hakkında rapor verebilir. Flowbiz zaman ve maliyetten tasarruf edilmesine yardımcı olur, bulut tabanlıdır, yüksek güvenlikle birlikte bazı başka özellikleri Designer’da grafik için ayda kullanıcı başına 5 AU$, Tasker’da yarı otomasyon için 18 AU$ ve AutoTasker’da tam sistem otomasyonu için 35 AU$ fiyatla sunar. Flowbiz hakkında daha fazla bilgi edinin. Flowbiz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Marjory, yüksek hacimli veri entegrasyonları için hepsi bir arada bir ara yazılım çözümüdür.
Marjory, karmaşık iş akışlarını uygun maliyetli bir şekilde basitleştirmeye yönelik veri entegrasyonu için hepsi bir arada bir ara yazılım çözümüdür. Kullanımı kolay platformuyla veri entegrasyonu projeleri hızlı bir şekilde uygulanabilir. Bu platform; ETL (ayıklama, dönüştürme ve yükleme), ESB (kurumsal hizmet veri yolu), BPM (iş süreci yönetimi), RPA (robotik süreç otomasyonu), iPaaS (hizmet olarak entegrasyon platformu) ve olaya dayalı düzenleme özellikleri içerir. Böylece birden fazla araca olan ihtiyacı ortadan kaldırır ve veri yönetimi sürecini kolaylaştırır. Marjory, işletmelerin değişen teknoloji ortamına kolayca uyum sağlayarak büyümesini destekler. Marjory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
form akışı.ai, formları, iş akışlarını ve analitiği entegre eden iş uygulamalarını hızla oluşturmak için düşük kodlu bir form otomasyon platformudur
form akışı.ai, kurumsal iş uygulamalarını hızlı bir şekilde oluşturmak için açık kaynaklı, düşük kodlu bir form otomasyon platformudur. Formsflow.ai, form.io Form Builder, Camunda'nın Process Orchestrator'ı, Keycloak'ın Identity and Access Management'ı ve Redash'in analitiği dahil olmak üzere önde gelen açık kaynaklı uygulamaları sorunsuz ve güçlü bir çözümde birleştirir. formsflow.ai hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi