17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı

İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı şirketlerin iş süreçlerini modellemesine, devreye almasına, optimize etmesine ve yönetmesine imkân tanır. İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı bir kuruluş genelinde değişiklikleri başlatmak ve bilgileri dağıtmak için iş birliğine dayalı, sürekli bir kanal sunar. Kuruluşlar bu uygulamaları iş ortamlarını koordine etmek, değişiklikleri planlamak ve senkronize etmek, yeni stratejilerin etkinliğini test etmek ve en iyi uygulamaları kurumsallaştırmak için kullanır. İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı Sistem Entegrasyon Yazılımı ve İş Akışı Yönetimi (BPM) Programı ile ilişkilidir.

43 sonuç

Lokulus, tüketici odaklı işletmelere iş süreci otomasyonu araçları sunan bir teknoloji platformudur. Lokulus hakkında daha fazla bilgi
Lokulus, tüketici odaklı işletmelere yapay zeka destekli süreç otomasyonu sağlayan bir teknoloji şirketidir. Platform, kuruluşların ihtiyaçları gelişip arttıkça otomatik iş akışlarını akıllı bir şekilde yönetmelerini ve uyarlamalarını destekler. Güvenilir bir bağımsız danışman olarak, benzersiz zorluklarını kavramak için müşterilerle yakın iş birliği yapılır. Uzmanlık ve teknoloji avantajıyla özel gereksinimlere göre tasarlanan çözümler, kuruluşlara mükemmel uyum sağlar. Lokulus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir iş süreci yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
monday.com, işletmenizin tüm özellikleri için tek bir yerden özel çözümler oluşturmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur.
monday.com, işletmenizin tüm özellikleri için tek bir yerden özel çözümler oluşturmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur. Önceden hazırlanmış şablonlarla başlayın ve iş akışlarınız için bunları tamamen özelleştirin. Böylece tüm ekibiniz envanteri izleyebilir, yeni çalışanları işe alıştırabilir, projeleri denetleyebilir, önemli görevlerle ilgili durumları güncelleyebilir, satış ve pazarlama kampanyalarınızı yönetebilir. Bu iş birliği çözümüyle aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları kısaltın ve daha da verimli çalışın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Bir kurumsal iş süreci yönetim yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, panolar ve daha fazlası yer alıyor.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş süreci yönetim yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Bulutta ve iş yerinde açık kaynak kodu erişimi ile basit ve uygun maliyetli bir iş süreci yönetim yazılımı.
Ücretsiz veya uygun fiyatlı bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımı arıyorsanız doğru yerdesiniz. Bitrix24’ün tek avantajı fiyatı değildir. Kurulum gerektirmeyen, şu tür konularda pek çok standart uygulama süreci elde edersiniz: izin talepleri, iş seyahatleri, harcamalar, satın almalar, genel talepler (kurum içi yardım masası). Şirket yapınıza göre bunları ayarlayabilir ve gerektiğinde kolayca değiştirebilirsiniz. İş süreci tasarımcısı, her türlü özel iş sürecini oluşturmanızı sağlar. Bulut ve açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır.
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Pipefy, iş süreci yönetiminin işleyiş şeklini dönüştürüyor. Hemen hatasız süreçler oluşturun.
Pipefy, ekiplerin sonuçları iyileştirmesini ve gerçek bir dijital dönüşüm başlatmasını destekleyen bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır. Bu araç, yetkili kişilerin yönetimi standartlaştırmasına ve otomatikleştirmesine, hesap verebilirlik sağlamasına ve şirket politikalarını baştan sona uygulamasına olanak tanıyarak hatasız süreçlere, zamandan tasarruf edilmesine, tekrar eden ve manuel işlere son verilmesine olanak tanır. Pipefy ile 50 binden fazla çalışan daha iyi sonuçlar elde ediyor. Onlara katılın ve işinizde hemen değişim yaratın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Nintex, iş süreçlerinizi yönetmeyi, otomatikleştirmeyi ve optimize etmeyi hızlı ve kolay hale getirir.
İşletmeler, iş süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetmek, otomatikleştirmek ve optimize etmek için her gün Nintex Süreç Platformundan yararlanır. Nintex Süreç Platformu, kullanımı kolay bir sürükle ve bırak tasarımcısı ile süreç eşleştirme, iş akışı otomasyonu, robotik süreç otomasyonu, belge oluşturma, formlar, mobil uygulamalar, süreç analizleri ve daha fazlasını içerir. Nintex, kamu ve özel sektör kuruluşlarının iş süreçlerini yönetmesini, otomatikleştirmesini ve optimize etmesini hızlandırır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Zoho Creator, rutin görevleri oluşturup otomatikleştirebileceğiniz ve verilerinizi verimli bir şekilde yönetebileceğiniz bir iş süreci yönetim yazılımıdır.
Zoho Creator, rutin görevleri oluşturabileceğiniz, otomatikleştirebileceğiniz ve verilerinizi verimli bir şekilde yönetebileceğiniz bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır. Özel formlar oluşturun, iş akışlarını yapılandırın, bilgilendirici sayfalar oluşturun ve uygulamanızı anında çalışır hale getirin. Her ölçekten işletme, verilerini yönetmek için Zoho Creator’a güveniyor, işte bu nedenle dünya genelinde yedi milyon kullanıcı altı milyon özel uygulama oluşturdu. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ücretsiz denemeye başlayarak kritik iş akışlarını otomatikleştirmek için bu kodsuz form oluşturucuyu kullanan 25 bin kuruluşun arasına katılın. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır.
Sürükle ve bırak özellikli çevrimiçi bir form oluşturucu olan Formstack Forms’un ücretsiz deneme sürümüyle 25 binden fazla kuruluşun arasına katılarak 2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation (Dijital Olgunluk Durumu: İş Akışı Otomasyonunu İlerletme) raporunda açıklandığı gibi optimum dijital olgunluğa ulaşın. Kuruluşunuzdaki herkesin kodsuz çevrimiçi formlar oluşturmasını, veri toplamasını ve süreçleri otomatikleştirmesini sağlayarak haftada 18 saate kadar tasarruf edin. HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumluluğunu destekler, yüzlerce şablon ve Salesforce, MailChimp ve PayPal gibi uygulamalar için entegrasyon sunar. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır. Formstack Forms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Süreç madenciliği araçları, Microsoft Power BI ve Qlik Sense gibi BI Sistemlerine doğrudan entegre edilmiştir.
process.science, Microsoft Power BI ve Qlik Sense'e doğrudan entegre edilmiş kullanıma hazır süreç madenciliği araçları sunar. process.science, sistemlerinize ek olarak kurulması gereken karmaşık bir bağımsız çözüm değildir. process.science yazılım sistemlerinize müdahale etmediğinden, uygulama kesinlikle sistem arızası riski taşımaz. process.science, ERP'nizde zaten bulunan verileri kullanarak BI organizasyonunuzun otomatik gerçek zamanlı süreç analizi yapmasını sağlar. process.science hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
İş süreçlerini otomatikleştirmenize, mevcut sistemlerle entegre etmenize ve iş gücünüze görevleri için bir web portalı sunmanıza olanak tanır.
FlowCentric Processware, dijital dönüşümü benimsemek, kolayca yenilik yapmak ve hızlı bir şekilde sonuç elde etmek isteyen kuruluşlar için idealdir. Bu yazılımı şirketler, esnek iş süreci yönetimi çözümleri geliştirmek, ERP (kurumsal kaynak planlama) sistemlerinin ömrünü uzatmak ve IoT (nesnelerin interneti) cihazları tarafından toplanan verilere anlamlı eylemler eklemek için kullanır. Yazılım, sınırsız sayıda süreci dijitalleştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve yasal kontrolleri uygulamak isteyen, 100’den fazla çalışanı olan şirketler için mükemmeldir. FlowCentric Processware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Kissflow, eksiksiz süreç yönetimi içeren üst düzey bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır.
Kissflow, eksiksiz süreç yönetimi içeren üst düzey bir BPM (iş süreci yönetimi) yazılımıdır. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Gelecek vadeden girişimcilerin, başlangıç şirketlerinin ve ürün yöneticilerinin fikirlerini gerçeğe dönüştürmelerine yardımcı olan yenilikçi iş planlama yazılımı.
IdeaBuddy; girişimcilerin, başlangıç şirketlerinin ve ekiplerin bir iş modeli oluşturmasına, fikirlerini geliştirmesine ve test etmesine, finansal öngörüler oluşturmasına ve modern bir iş planı elde etmesine yardımcı olan yenilikçi bir iş planlama yazılımıdır. Çevrimiçi platformumuzun kullanımı kolay ve eğlencelidir ve sektör bazlı kılavuzlar ve önceden oluşturulmuş şablonlarla birlikte sunulur. 15 günlük ücretsiz deneme sürümünü kullanmaya başlayın. IdeaBuddy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
İş Yönetimi yazılımı. İş bilgilerini toplamak, paylaşmak ve yönetmek için web tabanlı veri tabanı uygulamaları tasarlayın veya önceden tanımlı çözümleri kullanın.
İş Süreci Yönetimi için çevrimiçi veri tabanı yazılımı. Verilerle çalışmayı kolaylaştırmayı, rutin işlerde kullanılan bilgileri organize edip saklamayı, ekipler için kolayca erişilebilen bir veri kaynağı oluşturmayı amaçlayan benzersiz bir web veri tabanı uygulaması oluşturulabilir. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
iGrafx İş Dönüştürme Platformu süreçlerinizi değerli varlıklardan oluşan bir portföye dönüştürerek gerçek bir dönüşümü mümkün kılar.
iGrafx, süreçlerinizi değerli varlıklardan oluşan bir portföye dönüştürür ve gerçek bir dönüşüm sağlar. iGrafx İş Dönüştürme Platformu, süreç yakalama analizi, RPA ve iş akışı otomasyonu, müşteri deneyimi, yönetişim, risk, uyum, performans yönetimi ve BT ve iş mimarisine olanak sağlayan çözümlerle süreç bilgisinin gücünü açığa çıkarır. Çözümlerimiz SaaS veya özel bulut dağıtımı olarak mevcuttur ve yüz binden fazla kullanıcıya sahip küresel işletmeleri desteklemek için ölçeklendirilebilir. iGrafx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
İşlemlerinizi kolaylaştırın; akıllı şablonlar oluşturun ve bir klavye kısayolu ile istediğiniz yere ekleyin.
Text Blaze, kullanıcıların akıllı metin parçacıklarını kaydetmesini ve klavye kısayollarını kullanarak her yere eklemesini sağlar. Text Blaze, aynı mesajı veya iş akışını (teşekkür e-postası, geri bildirim, bir sorunun yanıtı vb.) tekrarlaması gereken herkes için kullanışlıdır. İlgili kısayolu yazmanız yeterlidir, Text Blaze gerisini halleder. Şablon paylaşımı iletişimlerde tutarlılık sağlamaya yardımcı olur. Şablonlar dinamik içerik (örn. bugünün tarihi), yer tutucu, formül, koşullu metin ve daha fazlasını içerebilir. Hemen deneyin. Text Blaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Çevik iş akışı ve iş süreci yönetimi.
Metatask ödüllü bir iş süreci yönetimi sistemidir. Departman verimliliğini bir üst seviyeye taşıyın. Tüm operasyonlarınızı otomatikleştirin. Metatask, herhangi bir departmanda herhangi bir süreci yönetmek için kullanılabilir. Gelişmiş formlar, onaylar, inceleme döngüleri, tablolar, paralel görevler, koşullar ve daha birçok gelişmiş özellik ile özel iş akışları oluşturun. Metatask’ın çeviklik özellikleri sayesinde görevleri yeniden açarak veri giriş hatalarını kolayca düzeltebilirsiniz. Metatask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Datapolis Process System: SharePoint 2013/16/19'da iş akışları. Süreçlerinizi tutarlı bir sisteme dönüştürmek için eksiksiz bir araç. Otomasyon
Datapolis Process System, SharePoint 2013/16/19'da süreçler oluşturmaya ve bunları yönetmeye yönelik bir platformdur. Grafik tasarım aracı sayesinde, teknik uzmanlığı olmayan kullanıcıların iş akışlarını eşlemesini sağlar. Yüzlerce kullanıma hazır etkinlik, karmaşık süreçleri otomatikleştirmeye olanak tanır. Harici sistemlerle kolay entegrasyon. Kolayca süreç değiştirme ve özelleştirme. Mükemmel iletişim sağlayan gelişmiş formlar. Bir sürecin mantığını tanımlamak için ayrı, otomasyon için ayrı diyagram katmanı. Dağıtık verilerin derlenmesi. SharePoint ile derinlemesine entegre edilmiştir. Datapolis Process System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
İş Süreci Uygulamaları için Kodsuz Platform
Clappia, karmaşık iş süreci uygulamalarını (web ve mobil üzerinde) oluşturmanın bir Excel sayfasında çalışmak kadar kolay olduğu kodsuz bir dijital dönüşüm platformudur. Clappia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri özellikleri ve gerçek zamanlı panolar. Hepsi tek bir uygulamada.
Minitab Engage, özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri saklama ve bakım ile gerçek zamanlı panoları harmanlayan bir çözümdür. İster daha fazla görünürlük, gözetim ve yönetişim yoluyla süreç iyileştirmeyi artırmak, ister en iyi sınıf araçları kullanarak ürün ve hizmetleri optimize etmek için olsun Minitab Engage, sürekli gelişim projelerini daha görünür, etkili ve kârlı hale getirmek için gereken her şeyi sağlar. Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
ARIS, profesyonel iş süreci yönetimi ve modellemesi için sık tercih edilen ve kullanımı kolay bir çözümdür.
ARIS, profesyonel iş süreci yönetimi ve modellemesi için sık tercih edilen ve kullanımı kolay bir çözümdür. Kalite veya sertifikasyon için faaliyetlerinizin mevcut durumunu belgelemek veya dönüşüm programınızdaki sürekli iyileştirme açısından yapılması gerekenleri tasarlamak istediğinizde, ARIS kuruluşunuzdaki tüm süreç mükemmelliği konularıyla ilgili gerçeklere ulaşabileceğiniz bir kaynak sunar. Ayrıca süreç madenciliği, risk ve uyum yönetimi, RPA (Robotik Süreç Otomasyonu) gibi özellikler sağlar. ARIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar