18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı

Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı fatura üretme, gönderme ve ödeme alma sürecini otomatikleştirir. Bu uygulamalar, sözleşme verilerini ve müşteri ilişkileri yönetimi araçlarını birleştirerek birden fazla müşteri ve ürün hattında karmaşık hesapların verimli bir şekilde işlenmesini sağlar. Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı muhasebe uygulamalarıyla çalışacak ve çeşitli iş raporlama araçları sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı Tedarik Zinciri Yazılımları ve Satın Alma Programı ile ilişkilidir.

32 sonuç
Zoho Invoice, özelleştirilmiş faturalar göndermenizi, zamanı takip etmenizi ve çevrimiçi olarak ödeme almanızı sağlar. Harcamaları takip edin ve işinizi her yerden yönetin. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi
Zoho Invoice, zamanı takip etmenize, özelleştirilmiş faturalar oluşturmanıza ve çevrimiçi ödemeleri daha hızlı almanıza yardımcı olan basit, kullanımı kolay bir faturalama yazılımıdır. Alacaklarınızı yönetmenizi; müşterilerinizle ve iş arkadaşlarınızla iş birliğinde bulunmanızı sağlar. Yinelenen faturaları, ödeme hatırlatmalarını otomatikleştirerek zaman kazanın ve teşekkür notları gönderin. iOS ve Android uygulamaları ile istediğiniz yerden işinizle iletişimi sürdürün. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks faturalandırma yazılımı, fatura oluşturmayı ve özelleştirmeyi kolaylaştırır. Şirket logosu eklemek, renkleri değiştirmek, yazı tiplerini seçmek ve faturalarda görünecek öğeleri seçmek kolaydır. Çevrimiçi faturaları doğrudan müşterilerinize e-posta ile gönderin. Faturaların otomatik olarak oluşturulmasını ve düzenli olarak faturalandırdığınız müşterilere gönderilmesini bile planlayabilirsiniz. QuickBooks, dünya çapında 4,8 milyondan fazla kullanıcısıyla dünyanın önde gelen muhasebe çözümlerinden biridir. QuickBooks Online'ı şimdi ücretsiz deneyin. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
NetSuite'in bulut muhasebe yazılımı ile faturalama ve faturalandırma süreçlerini otomatikleştirerek alacakları optimize edin ve nakit akışını hızlandırın.
NetSuite ile kolayca ve hızlı bir şekilde fatura oluşturun ve gönderin. Siparişler tamamlandıkça satış siparişlerini otomatik olarak faturalara dönüştürün. Özelleştirilebilir fatura şablonları, müşterilerin benzersiz faturalama ihtiyaçlarını karşılamanızı sağlar. Tek bir fatura dönemi içinde birden fazla sipariş verildiğinde faturaları birleştirin. İşlemler GL'ye otomatik olarak gönderilir, bu da zaman kazandırır, hataya açık manuel veri girişini önlemeye yardımcı olur ve AR verilerinin her zaman güncel olmasını sağlar. Yinelenen abonelik faturalandırmasını kolayca yönetin. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
PandaDoc satış faturası yazılımından faydalanarak geleneksel faturalama yazılımlarının yol açtığı sıkıntı ve hataları ortadan kaldırın.
PandaDoc, her ölçekten ve her türlü iş gereksinimine sahip şirketler için kullanımı kolay bir bulut yazılımıdır. Faturaları hızlı bir şekilde oluşturmak, özelleştirmek, elektronik olarak imzalamak ve göndermek için tek bir pano vardır. Kolay ve kullanıcı dostu arayüz, zamandan büyük ölçüde tasarruf etmenize ve daha hızlı anlaşmaya varmanıza yardımcı olur. PandaDoc sözleşmeler, teklifler ve fiyat teklifleri dahil, müşteriye yönelik tüm belgeleriniz için en iyi araçlardan biridir. iOS ve Android uygulamaları ile istediğiniz yerden iletişimi sürdürün ve işinizi ileriye taşıyın. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Bitrix24, sınırsız ücretsiz fiyat teklifi ve faturalama ile birlikte sunulan ücretsiz bir CRM’dir. Zaman takibi ve çevrimiçi ödemeler de ücretsizdir.
Bitrix24, sınırsız ücretsiz fiyat teklifi ve faturalama ile birlikte sunulan ücretsiz bir CRM’dir. Çevrimiçi ödemeler (PayPal, Braintree, AuthorizeNet, Stripe, vb.) de desteklenmektedir. Bitrix24’in ücretsiz müşteri yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma platformunu kullanan sekiz milyon işletmeye katılın. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı.
Zoho Books faturalama özelliklerini kullanarak özelleştirilmiş faturalar ve tahminler gönderebilir, ödemeleri izleyebilir, otomatik hatırlatmalar gönderebilir ve böylece ödemeleri zamanında alma oranınızı artırırsınız. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
PaySimple, 20.000’den fazla şirketin nakit akışı için kullandığı, hizmet tabanlı işletmeler için önde gelen ödeme yönetimi çözümüdür.
PaySimple, ülke çapında 20.000’den fazla şirketin nakit akışı için kullandığı, hizmet tabanlı işletmeler için önde gelen ödeme yönetimi çözümüdür. PaySimple, esnek ödeme ve faturalandırma çözümleri ve farklı iş ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri sunarak büyümeyi sağlamak için şirketlerle uzun vadeli ortaklıklar kurar. Güçlü API ile PaySimple, ödeme entegrasyonları için güvenilir bir teknoloji ortağıdır. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürünlerini ve mobil uygulamalarda nakit akışını gerçekleştirir. PaySimple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın.
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcılarına zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi.
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar. Emburse Expense Enterprise (formerly Chrome River Expense) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Amberlo’nun güçlü hukuk bürosu yönetimi yazılımı ile her zaman hayal ettiğiniz yüksek performanslı hukuki çalışmaları geliştirin.
Hepsi bir arada hukuk bürosu yönetimi yazılımı Amberlo yoğun günlerle ilgilenir, böylece en önemli konulara odaklanabilirsiniz. Tek bir yerden yeni müşterileri ekleyin, konuları yönetin, her çalışma dakikasını otomatik olarak kaydedin, faturaları atayın, müşterilerinize e-posta gönderin ve aynı zamanda hukuk büronuzun performansını ölçün. Amberlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
DealHub.io, üst düzey CPQ, CLM (sözleşme yaşam döngüsü yönetimi) ve dijital DealRoom ile güçlendirilmiş ödüllü bir gelir arttırma platformudur.
DealHub’ın ödüllü gelir arttırma platformu, kuruluşlar için eksiksiz ve bağlantılı bir gelir iş akışı sunar. Kodlama gerektirmeyen, özel olarak üretilmiş bu platform, ileri görüşlü liderlere ekip ve süreçleri birbirine bağlama, anlaşma yapma ve öngörülebilir işlem hattını her zamankinden daha etkili bir şekilde oluşturma olanağı sağlar. CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce ve Freshworks) ile yerel entegrasyon. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Zoho Workerly, geçici işçi kurumlarının ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir geçici personel yönetim yazılımıdır.
Zoho Workerly, müşteri ve geçici personel veri tabanını etkili bir şekilde yönetmek, işleri planlamak, zaman çizelgeleri oluşturmak ve faturaları tek bir arayüzde göndermek isteyen geçici işçi kurumları için tasarlanmıştır. İşlemleri yaparken karışıklıkları önlemeyi sağlar. Zoho Workerly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Vertex yazılımı vergi belirleme, uyum ve raporlama, vergi verilerinin yönetimi ve belge yönetimi olanağı sunar.
Vertex, satış ve satın alma işlemlerinde vergi doğruluk ve tutarlılığını artırmak için vergi araştırmasını güçlü teknolojiyle birleştirir. Bu otomasyon, iç süreçleri ve denetim performansını iyileştirmek için yüksek hacimli, karmaşık işlemleri hızlı ve kapsamlı bir şekilde destekler. ERP, e-ticaret, satın alma ve diğer faturalandırma sistemlerine entegrasyonlar, tek bir vergi motorunun büyüyen bir işletmeyi sorunsuz bir şekilde desteklemesini sağlar. Ayrıca Vertex, muafiyet belgesi yönetimini ve uyum beyanlarını kolaylaştıran hizmetler sağlar. Vertex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Invoice Home, küçük işletmeler ve serbest çalışanlar için çevrimiçi bir faturalama ve faturalandırma hizmetidir. Zahmetsiz faturalama sayesinde hızlı büyüyün.
Invoice Home, küçük işletmeler ve serbest çalışanlar için özel olarak tasarlanmış bir çevrimiçi faturalama ve faturalandırma hizmetidir. Ödeme almanızı sağlayan işleri yapmakla meşgul olduğunuzu ve faturalandırmaya ayıracak fazladan zamanınız olmadığını biliyoruz. Invoice Home ile faturaları tek bir yerden oluşturun, gönderin ve saklayın. Evet, buradan da ödeme alabilirsiniz. Ücretsiz veya premium planlarımız ve 100'den fazla özel fatura şablonumuzla, Invoice Home'un faturalama ve faturalandırma için tek adresiniz olduğunu göreceğinizden eminiz. Invoice Home hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Hasta Şeffaflığı Hesaplayıcısı ve Sigorta Kapsamı Keşfi dahil olmak üzere Herkese Aynı Fiyatlı Gerçek Zamanlı Hasta Sigortası Doğrulama Çözümü.
pVerify, Hasta Hesaplayıcısı ve Sigorta Keşfi gibi yardımcı RCM araçları dahil olmak üzere API, SFTP Toplu İşleme ve Güvenli Bulut Portalı erişim yöntemleri aracılığıyla Hasta Sağlık Sigortası Uygunluğu ve Yan Haklar Doğrulamasına odaklanan önde gelen bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformu sağlar. pVerify’ın Çözümler Paketi, ön uç sigorta uygunluk ve yan hak doğrulamasını kolaylaştırır ve arka uç Talepleri ve Faturalandırma döngüsünü en üst düzeye çıkararak verimliliği artırır ve geliri optimize eder. pVerify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji.
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Kontrolü artırmak, maliyetleri azaltmak ve tüm harcamalarınıza tek bir yerden görünürlük sağlamak için ödeme hesapları sürecini otomatikleştirin.
Chrome River INVOICE, modern bir arayüzde faturaları hızlı bir şekilde görmenizi, saklamanızı, eşleştirmenizi ve onaylamanızı sağlayan, geleceğe hazır küresel bir çözümdür. Kağıt yığınları, geç ödeme cezaları ve görünürlük eksikliği yüzünden yaşanan sıkıntıları geride bırakın. Modern AP otomasyonu ile maksimum verimlilik, anlayış ve çevikliğe merhaba deyin. Emburse Invoice Enterprise (formerly Chrome River Invoice) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Google Workspace için bir PSA yazılımı olan VOGSY’de faturalandırmayı otomatikleştirin ve CRM, proje ve kaynak planlama, zaman izleme ve raporlama ile senkronize edin.
Google Workspace kullanıcıları, VOGSY sayesinde Dokümanlar tabanlı kolay şablonlarla faturaları otomatikleştirebilir ve proje planlamadan faturalandırma ve raporlara, fiyat teklifinden tahsilata kadar süreci kolaylaştırabilir. Faturalamayı zaman çizelgeleri ve Gmail ile entegre edin, fatura çizelgeleri ayarlayın, tek tıklamayla faturalar oluşturun, Gmail'den onaylayın ve çok daha fazlasını yapın. Otomasyon, Google destekli üretkenlik ve gerçek ile tahmini proje bütçeleri karşılaştırması, marj ve planlamalar sayesinde hata ve uzun faturalandırma döngülerini ortadan kaldırabilir, daha hızlı ödeme alabilir ve başarılarınızı devam ettirebilirsiniz. VOGSY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Her ölçekten işletme için bulut tabanlı abonelik ve tüketim tabanlı çözüm.
Tridens Monetization, hizmet sağlayıcıların rakiplerinden farklılaşan, sürekli gelir yaratan ve müşteri ilişkilerini geliştiren yenilikçi dijital abonelik ve kullanım tabanlı hizmetleri hızlı bir şekilde piyasaya sürmesini sağlar. Tridens Monetization ayrıca fiyatlandırma, teklif tasarımı, fiyatlandırma, vergilendirme, faturalandırma, ödemeler, tahsilat, raporlama ve analizlere kadar fiyat teklifi-sipariş-tahsilat dijital ekonomisinde abonelik faturalandırma sürecinin otomasyonunu sağlar. Tridens Monetization hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Muhasebe modülü içeren bulut tabanlı hepsi bir arada konaklama yönetim sistemi.
HotelFriend, muhasebe modülü içeren bulut tabanlı hepsi bir arada bir konaklama yönetim sistemi sunar. Faturalandırma modülü, tüm otelin muhasebe ve evrak işlerini birkaç tıklamayla otomatikleştirmeye yardımcı olur. Kolay ve sezgisel bir şekilde fatura ve ödeme oluşturmayı, belge eklemeyi sağlar. HotelFriend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
SkyBill hizmet faturalandırması her türlü hizmet sağlayıcı ve mülk yöneticisine uygun hepsi bir arada muhasebe, faturalama, raporlama çözümü sunar.
SkyBill Utility Billing gaz, su ve atık su, elektrik veya ısıtma gibi her türlü altyapı hizmeti şirketi ve her büyüklükteki diğer hizmet sağlayıcılar için kurumsal düzeyde faturalama yazılımıdır. Microsoft teknolojisine dayanır. Çözüme Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) ERP (kurumsal kaynak planlama), altyapı hizmeti fatura eklentisi ve müşteri self servis web portalı dahildir. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) halinde çevrimiçi olarak sunulan yüksek değere sahip bir çözüm uygun fiyatla sunulmaktadır. Şirket içi sürüm için kurumsal destekle iletişime geçin. Skybill Utility Billing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Faturalandırmayla zaman kaybetmeyi bırakın. Billit, fiyat teklifinden anımsatıcıya kadar faturalandırma sürecini otomatikleştirir. Faturalarınızı Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde gönderin.
Billit, fiyat tekliflerinden ödemelere kadar tüm faturalandırma sürecini otomatikleştiren ve Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde fatura gönderen dijital bir faturalandırma çözümüdür. Billit sayesinde, manuel çalışmadan ve insan hatalarından kurtularak zaman ve para tasarrufu sağlayabilirsiniz. Ayrıca finansal verilerinizle şirketinizin durumunu izleyebilir ve Peppol ağı üzerinden dünya çapında e-fatura gönderebilirsiniz. Billit, faturalandırmayı kolaylaştıran ve hızlandıran birçok özellik sunar. Örneğin: - Kişiselleştirilmiş dijital belgeleri birkaç tıklamayla oluşturma ve gönderme, - Uygulamayla makbuz tarama ve yükleme, - Gider faturalarını akıllı teknoloji ile otomatik olarak işleme, - Bankanızı bağlayarak nakit akışınızı ve ödemelerinizi izleme, - Yönetim işlemlerini azaltmak için anımsatıcılar gibi otomasyonlar kullanma, - 70'ten fazla entegrasyonla deneyimi özelleştirme, - Muhasebecinizle bağlantı kurma ve veri yinelenmesini önleme, - Yardım sayfaları ve destek sayesinde hızla kullanmaya başlama. Billit'i 15 gün ücretsiz deneyerek işletmeniz için zaman kazanmaya başlayın. Billit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Verilerinizi oluşturmak, indirmek ve güncellemek için Excel'in gücünden yararlanın. Görevlerinizi kolaylaştırın ve büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın.
More4apps; Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlama) için ücretsiz çözümler sunan sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Sunduğu çözümler, tüm veri yükleme sürecinin sahibi olmayı sağlayarak son kullanıcıları destekler. More4apps ürünleri Oracle EBS ve Cloud ERP ile sorunsuz bir şekilde bağlantı kurup entegre olduğundan, veri arayüzü mekanizmaları hakkında bilgi veya eğitim gerekmez. Oracle Cloud ERP'deki görevlerinizi basit ancak güçlü Excel tabanlı çözümlerle kolaylaştırarak büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın. ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Başlangıçtan itibaren faturalandırmanın doğru yapılması ve büyüme için ihtiyaç duyulmaktadır. Alternatifi, düzeltme işlemlerini manuel olarak, hatalı ve gelir kaybına neden olacak şekilde yapmaktır.
Good Sign, her türden hizmet işletmesi için uygun bir abonelik yönetimi ve dönemsel faturalandırma platformudur. Fiyatlandırma ve faturalandırma sorunlarını ortadan kaldırır ve yeni hizmetleri hızla piyasaya sürmeyi sağlar. Tek bir platformda her iş modeli için çok esnek fiyatlandırma ve faturalandırma. Hatalar ve faturalandırılmamış hizmetler nedeniyle meydana gelen gelir kayıplarını sonlandırır. Manuel çalışma azalır. Nakit akışı hızlanır. Muhasebe kayıtları otomatik olarak düzeltilir. Mevcut sistemlere kolayca entegre edilebilir. Good Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler
Mobil çalışanların hareket halindeyken satış, dağıtım, teslimat ve diğer faaliyetleri gerçekleştirmelerine yardımcı olur.
Dynamics Mobile, Microsoft Dynamics ERP sistemleri ile doğrudan entegre edilmiş çeşitli mobil çözümlere sahip, özel iş akışı özelleştirmeleri için kullanıma hazır bir platformdur. En son teknolojiyle desteklenen platform, faaliyetleri ve iş süreçlerini çevrimdışı olarak da işleyebilir. Dynamics Mobile’ı kullanarak işletmenizi ve doğrudan satışlarınızı geliştirirsiniz. Dynamics Mobile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Mobil Ödemeler
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Çoklu Para Birimi
  • Faturalandırma Portalı
  • Vergi Hesaplaması
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Teklifler/Tahminler