17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İletişim Yönetim Sistemi

İletişim Yönetim Sistemi bir kuruluş içerisinde iletişim bilgilerinin saklanmasını, izlenmesini ve yönetilmesini sağlayan güçlü araçlar sunar. İletişim Yönetim Yazılımı müşterilerin, yüklenicilerin, satıcıların ve diğer ilgili kişilerin iletişim bilgilerini bir kuruluştaki tüm seviyelere ve konumlara dağıtarak kuruluşların daha verimli işlemesine olanak verir. İletişim Yönetimi Sistemi çözümleri genelde müşteri adayı yönetim araçları, çalışan görev kayıtları ve müşteri ile etkileşim geçmişleri gibi verimlilik artırıcı özellikler de içerir. İletişim Yönetimi Yazılımı Kampanya Yönetim Sistemi, Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı ve Satış Gücü Otomasyonu ile ilişkilidir.

25 sonuç
Pipedrive, satış tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay içerik yönetim yazılımı aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik iletişim yönetimi yazılımı sayesinde kişileri ve satış iletişimlerini yönetmek çok kolay. Pipedrive’ın kullanışlı ve basit tasarımının keyfini çıkarırken, müşteri adaylarını gerçek müşterilere dönüştüren faaliyetlere odaklanın. Bu güçlü mobil CRM, yüzlerce destekleyici müşteri yönetimi uygulaması ve entegrasyonuyla birleştirilebilmesinin yanı sıra, yoldayken de iletişimi devam ettirmenizi ve tüm özelliklere erişebilmenizi sağlar. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin sayesinde müşteriler, potansiyel müşteriler ve satış fırsatları hakkındaki bilgileri depolayabilir, düzenleyebilir ve takip edebilirsiniz. Böylece müşteri ilişkilerinin iyileşmesini ve gelişmesini sağlar. Satışları düzenlemeye ve müşteri adaylarını kolayca takip etmeye yardımcı olması için küçük işletmelere özel bir CRM oluşturuldu. Tam bir sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uygun cüzdan dostu bir fiyata, sadece doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz içeriyor. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Bir kurumsal iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında onaylar, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlama ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Otomatik organizasyon, özelleştirilmiş talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, bütçe yönetimi, zaman izleme, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerini hepsini şirket genelinde paylaşılabilen aynı yerden kullanarak iletişimlerinizi yönetin. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur.
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur. Farklı sektörlerden pek çok işletme ürün yönetimi, pazarlama operasyonları, proje ve potföy yönetimi gibi konularda iş akışlarını dahili yapay zekanın gücüyle desteklemek için Airtable’dan yararlanıyor. Merkezi BT liderleri, Airtable'ı kurumsal kullanıcılarını kendi yapay zeka destekli uygulamalarını oluşturmaları için destekleyen bir kullanıcı geliştirme platformu olarak kullanıyor. Bu nedenle, Fortune 100'ün %80'i de dahil olmak üzere 500.000'den fazla kuruluş, işlerin yapılma şeklini dönüştürmeye yardımcı olması için iş birliğine dayalı iş yönetiminde ve kullanıcı geliştirmede Airtable'a güveniyor. Sonuç mu? Daha hızlı yenilik, daha mutlu müşteriler, kurumsal yönetim ve ekipler ve departmanlar için modern bir iş deneyimi. Ücretsiz sürümü bugün airtable.com adresinden edinin Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Dünya çapında sekiz milyon kullanıcıya sahip Bitrix24, önemli bir ücretsiz iletişim yönetimi ve CRM yazılımıdır. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri bulunmaktadır.
Sahip olabileceğiniz iletişim sayısını sınırlandırmayan ücretsiz çevrimiçi iletişim yönetimi yazılımı arıyorsanız e-posta pazarlaması, tam özellikli CRM ve iletişim yöneticisi ile birlikte sunulur. Bitrix24 işte budur. Bitrix24’ün kullanımı son derece kolaydır ve gelişmiş satış araçlarıyla birlikte sunulur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. Tüm kişilerinizi tek bir yerde tutmak için EngageBay’in basit kişi yönetimi yazılımını kullanın. Kullanımı kolay tek bir platformdan yararlanarak organize olun, anlamlı kararlar alın ve daha fazla satış yapın. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 600.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve yüzlerce veri noktasıyla otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. E-postaları ve sosyal profilleri bulun. Kişileri iş akışlarına, listelere ve kanallara atayın. Çok kanallı toplu iletişim kampanyaları yürütün ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız sayıda LinkedIn bağlantı talebi ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM ve iletişim yönetimi platformudur.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM ve iletişim yönetimi platformudur. Salesflare adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Google Workspace (G Suite), Gmail veya mobil kişi uygulamasında takımınızla kişileri ve adres defterlerini paylaşın, belge paylaşır gibi!
Gmail için Paylaşılan Kişiler, Google Workspace (G-Suite) ve Gmail kullanıcılarının her yerden (Gmail, Google Kişileri, Mobil telefonlar) takım adres defterleri oluşturmasına, yönetmesine ve paylaşmasına olanak tanır. Google Dokümanlar ile yapacağınız gibi erişim izinlerini tanımlayın. Çalışma alanınızın herhangi bir yerinden size paylaşılan kişilere erişin (Gmail, Google Kişileri, Takvim, Mobil telefonlar). Bir e-posta yazarken veya alırken, gönderen ve alıcıların bilgilerini (Şirket, Ünvan, Notlar...) görün ve bunları bir CRM gibi paylaşın. Shared Contacts for Gmail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Pobuca, iletişim kişilerini iş arkadaşları ve iş ortaklarıyla paylaşmayı sağlayan bir bulut kişi yönetimi aracı sunar.
Pobuca, iletişim kişilerini iş arkadaşları ve iş ortaklarıyla paylaşmayı sağlayan bir bulut kişi yönetimi aracı sunar. Birden fazla işletme kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve bu listeye her yerden erişin. Pobuca Relationships planı, bir şirketin müşteri adaylarını organize etmeye, pazarlama kampanyaları oluşturmaya ve satış hattını yönetmeye yardımcı olan son teknoloji ürünü, mobil, hafif bir CRM uygulamasıdır. Reklamınızın kayıtlı bilgilerini arayıp güncelleyecek sanal asistanınız Pobuca Bot ile tanışın. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox’un İletişim Yöneticisi ses tabanlı stratejilerden performans odaklı dijital çekim noktası oluşturmaya doğru basitçe ve kademeli bir evrim için oluşturulmuş gerçek bir CRM’dir. U-CRM ana iletişim merkezi işlevleri, kanalları ve uygulamaları genelinde verileri tek bir veri tabanında birleştirip merkezileştirir ve temsilcilerin katılımını ve performansını artırarak sonuçta müşterileri memnun etmek için hızlı ve verimli bir şekilde çalışmayı sağlayan, birden fazla kanalda ilgi çekmeye yönelik olarak tek noktadan çözüm sunar. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Müşterileri, potansiyel müşterileri, e-postaları, takvimi, görevleri ve daha fazlasını yönetmek için tek bir merkezi konum olarak tasarlanmış, Mac ile uyumlu CRM çözümü.
İş ilişkilerinizle bağlantıda kalın, ekip olarak iş birliği yapın ve müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi ve diğer paydaşlarınızı tüm iletişim, faaliyet, belge ve dosyalarınız ile ortak bir veri tabanında bir araya getirin. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Bağış toplama sürecinizdeki tüm tahminleri ortadan kaldırın! Bağış toplama ve iletişim bilgilerinizi tek bir yerden, çevrimiçi olarak yönetin.
Bağış toplama ve iletişim bilgilerinizi tek bir yerden, çevrimiçi olarak yönetin. Karani'yi kullanarak organize olun, mali durumunuzu takip edin ve daha iyi ilişkiler kurun. Karani ile mali durumunuzu takip etmek çok kolay. Paranızın nerede olduğunu her zaman bilebilmek için Karani ile hediyelerinizi ve katkılarınızı ekleyin veya içe aktarın. Bağış toplama tamamen ilişkilerle ilgilidir. Ağınızdaki kişilerle yaptığınız tüm aramaları, soruları, mektupları, teşekkürleri, toplantıları ve etkileşimleri hatırlamak için Karani'yi kullanın. Karani hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları
Growthware, küçük işletmeler ve onlara hizmet veren iş ortakları için büyüme yolculuğunu oyunlaştırır.
Growthware, işlerinin daha sorunsuz ilerlemesine yardımcı olacağını ümit eden küçük işletme sahiplerine sadece araç sağlayan diğer yazılım şirketlerine benzemez. Bunun yerine Growthware, küçük işletmelerin gereksiz aksaklıklar ve teknoloji sıkıntısı olmadan etkili bir şekilde büyümesine yardımcı olmak için verileri kullanır. Growthware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • CRM
  • Paylaşılan Kişiler
  • Segmentasyon
  • Etiketleme
  • Satış Tahmini
  • Potansiyel Araştırması Araçları