358 sonuç
Pipedrive, satış tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay içerik yönetim yazılımı aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik iletişim yönetimi yazılımı sayesinde kişileri ve satış iletişimlerini yönetmek çok kolay. Pipedrive’ın kullanışlı ve basit tasarımının keyfini çıkarırken, müşteri adaylarını gerçek müşterilere dönüştüren faaliyetlere odaklanın. Bu güçlü mobil CRM, yüzlerce destekleyici müşteri yönetimi uygulaması ve entegrasyonuyla birleştirilebilmesinin yanı sıra, yoldayken de iletişimi devam ettirmenizi ve tüm özelliklere erişebilmenizi sağlar. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Pobuca, iletişim kişilerini iş arkadaşları ve iş ortaklarıyla paylaşmayı sağlayan bir bulut kişi yönetimi aracı sunar. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi
Pobuca, iletişim kişilerini iş arkadaşları ve iş ortaklarıyla paylaşmayı sağlayan bir bulut kişi yönetimi aracı sunar. Birden fazla işletme kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve bu listeye her yerden erişin. Pobuca Relationships planı, bir şirketin müşteri adaylarını organize etmeye, pazarlama kampanyaları oluşturmaya ve satış hattını yönetmeye yardımcı olan son teknoloji ürünü, mobil, hafif bir CRM uygulamasıdır. Reklamınızın kayıtlı bilgilerini arayıp güncelleyecek sanal asistanınız Pobuca Bot ile tanışın. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Dünya çapında sekiz milyon kullanıcıya sahip Bitrix24, önemli bir ücretsiz iletişim yönetimi ve CRM yazılımıdır. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Sahip olabileceğiniz iletişim sayısını sınırlandırmayan ücretsiz çevrimiçi iletişim yönetimi yazılımı arıyorsanız e-posta pazarlaması, tam özellikli CRM ve iletişim yöneticisi ile birlikte sunulur. Bitrix24 işte budur. Bitrix24’ün kullanımı son derece kolaydır ve gelişmiş satış araçlarıyla birlikte sunulur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. Tüm kişilerinizi tek bir yerde tutmak için EngageBay’in basit kişi yönetimi yazılımını kullanın. Kullanımı kolay tek bir platformdan yararlanarak organize olun, anlamlı kararlar alın ve daha fazla satış yapın. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin sayesinde müşteriler, potansiyel müşteriler ve satış fırsatları hakkındaki bilgileri depolayabilir, düzenleyebilir ve takip edebilirsiniz. Böylece müşteri ilişkilerinin iyileşmesini ve gelişmesini sağlar. Satışları düzenlemeye ve müşteri adaylarını kolayca takip etmeye yardımcı olması için küçük işletmelere özel bir CRM oluşturuldu. Tam bir sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uygun cüzdan dostu bir fiyata, sadece doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz içeriyor. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur. LiveVox hakkında daha fazla bilgi
LiveVox’un İletişim Yöneticisi ses tabanlı stratejilerden performans odaklı dijital çekim noktası oluşturmaya doğru basitçe ve kademeli bir evrim için oluşturulmuş gerçek bir CRM’dir. U-CRM ana iletişim merkezi işlevleri, kanalları ve uygulamaları genelinde verileri tek bir veri tabanında birleştirip merkezileştirir ve temsilcilerin katılımını ve performansını artırarak sonuçta müşterileri memnun etmek için hızlı ve verimli bir şekilde çalışmayı sağlayan, birden fazla kanalda ilgi çekmeye yönelik olarak tek noktadan çözüm sunar. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Spend less time digging through spreadsheets and more time selling.
Organize contacts, schedule tasks, and manage deals more efficiently with Salesforce contact management software. Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Bir kurumsal iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında onaylar, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlama ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Otomatik organizasyon, özelleştirilmiş talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, bütçe yönetimi, zaman izleme, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerini hepsini şirket genelinde paylaşılabilen aynı yerden kullanarak iletişimlerinizi yönetin. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
130,000+ customers in 170 countries use ActiveCampaign to automate their marketing, from contact management to email personalization.
ActiveCampaign's category-defining customer experience automation platform (CXA) helps over 130,000 businesses in 170 countries meaningfully engage with their customers. The platform gives businesses of all sizes access to 500+ pre-built automations that combine email marketing, marketing automation and CRM for powerful segmentation and personalization across social, email, messaging, chat and text. Over 75% of ActiveCampaign's customers use its 850+ integrations. ActiveCampaign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates.
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates. LinkedIn for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Pipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Google Contacts is an online address book which allows users to manage, store, sync and organize contacts across all devices.
Google Contacts is an online address book which allows users to manage, store, sync and organize contacts across all devices. Google Contacts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Everything you need to manage contacts, clients, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Contact management for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to manage contacts, book clients, streamline projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple contact manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial, and customer service is always free through the phone and email. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Contact management software built for small business
Meet Thryv, the contact management software built for small business. Thryv gives you in-depth insights into customer data, with detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to provide tailored text and email communications and a stellar customer experience that keeps them coming back again and again. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Sales Force Automation. Manage accounts, contacts, opportunities, leads and more.
For too long, companies have been stuck with high-maintenance CRMs that require too much manual entry to be useful or offer too little functionality to actually get the job done. With SugarCRM, you let the platform do the work. What started as a game-changing open-source, freemium CRM product is now a modern, robust, AI-driven cloud platform that keeps business moving and is the only purpose-built CRM platform that delivers high-definition customer experience. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Nutshell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Find and track every customer, contact and communication instantly, then set tasks to follow up, and share with your team.
Our versatile CRM contact management software makes it easy to manage your contacts and share information across your team. Providing a 360 degree view of all your interactions, you will increase your engagement levels and customer experience for long-lasting relationships and a united team. You are not just keeping track of names and addresses, our CRM records every interaction, including your emails, calls, notes and documents, arranged in a summary timeline so everything is easy to find. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
monday sales CRM is the best contact management software to help you track, store, and manage all of your contact information.
monday sales CRM is the best contact management software to help you store, track, and manage all of your contacts’ and accounts’ information! Connect your Gmail or Outlook to send/receive emails and keep track of client communication, all in one place. Get an overview of a contact and everything related to it in an easy-to-view snapshot. Assign items, automate emails, set reminders, share files and more. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Maximizer CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 600.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
The best contact management app that sits right inside your Outlook. Share your contacts, categorize them, keep all communications.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Contacts, Sales, Projects, and Mail Merges. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. eWay-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
Do you have inbound leads slipping through the cracks? With Outreach Engage, leads are appropriately routed to reps and entered into personalized sequences that utilize proven playbooks & messaging. Help your reps more easily engage with potential buyers by orchestrating all key sales activities like email, phone calls, and social media touches. Outreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Operations Hub supercharges HubSpot CRM with features to sync, clean, and automate your contacts, leads, and companies.
Operations Hub allows you to connect HubSpot CRM with the rest of your business apps. It works two-ways and in real-time with contacts, leads, and company data. You'll have a truly connected CRM with dependable and up-to-date data. Unlike traditional out-of-the-box integrations, it offers custom solutions to connect, clean, and automate customer data. The result is an efficient, aligned, and agile business, an unhindered and strategic ops team, and a friction-free customer experience. Operations Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Cloud-based solution that helps businesses improve marketing operations with database management, task assignment and more.
ZoomInfo combines the worlds most comprehensive business database with best-in-class technology to fuel your go-to-market strategy from start to finish, and provide an accurate, 360-degree view of customers, prospects, and opportunities. ZoomInfo SalesOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Pipeliner CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
The best CRM pricing + the best tools and features. Contact Management/ Email Marketing Solution for Small Business.
BIGContacts CRM offers an integrated Contact Management and Email Marketing Solution for Small Business. We give you the tools you need to capture more leads, convert more sales and retain more customers. We're unlocking the potential of every small business with an affordable and easy-to-use solution. BigContacts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, and have it all handy, wherever you are.
Gain and retain clients with a powerful CRM app by vcita. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, get a birds-eye view of your clients' history, appointments, payments, invoices, documents and conversations and Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. vcita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Create, send, and track effective email campaigns that help you build lasting relationships with your customers.
Zoho Campaigns is a feature-rich email marketing software for businesses of all sizes. From topic & list management to automation & tracking your reports, this easy-to-use email marketing applicatio n has it all at a reasonable price. Create responsive email campaigns using ready-to-use email templates or the drag-and-drop editor to create eye-catching emails. You can also automate your entire email campaign process and track your reports to plan, execute and manage future email campaigns. Zoho Campaigns hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
NetSuite CRM+ delivers your business with powerful front-office capabilities in a single, cloud-based CRM solution.
NetSuites CRM+ is a complete, front-office solution that unlocks a real-time, 360-degree view of your customers. CRM+ seamlessly integrates your customer-focused activities with accounting, e-commerce , warehousing and shipping applications to support your entire sales process and customer life cycle starting from a lead, and progressing through opportunity, sales order, fulfillment, renewal, upsell, cross-sell and support. NetSuite CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
The only choice for comprehensive sales enablement.
SalesRabbit's game-changing methodology is based on research they've done with sales pros and the top teams in the industry. It targets the main traction points of every successful organization: rep motivation, team efficiency, and sales mastery. The app is built to help your company make changes that enable peak performance at every door. Their dedicated CSMs and support staff work with you to implement these strategies, ensuring you get the results every door-to-door company hopes for. SalesRabbit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building CRM applications, like contact management, without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Easily create a custom app that consolidates, tracks, and manages all of your contact, client, or customer information.
From a simple app to a complete CRM, FileMaker lets you build and scale the perfect contact management solution to improve customer relationships and increase sales productivity. Start with a built-in template or use FileMaker’s drag-and-drop simplicity. Add unlimited customization with easy JavaScript integration. Incorporate with existing platforms and keep track of every detail to reduce manual data entry and avoid data silos and disorganization. Try FileMaker free for 45 days. Claris FileMaker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Tracker is an integrated ATS and CRM platform offering a robust system for recruitment, sales, marketing, onboarding, and more.
Tracker is a fully integrated Recruitment and Sales CRM designed for staffing and recruiting firms, across industries. As a leader in the recruitment software space, Tracker delivers an all-inclusiv e user experience for your entire business, and we ensure your success with industry-leading client support. In addition to regular feature updates and enhancements based on client feedback and requests, Tracker integrates seamlessly with several industry partners to improve your business workflow. Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Yesware helps thousands of high-performing sales teams close better deals through better email outreach.
Yesware helps thousands of high-performing sales teams close better deals through better email outreach. If you need to drive more revenue through email outreach, but complex enterprise sales software is overkill — try Yesware. Yesware's Outlook and Gmail add-on lives right inside your inbox, tracks your activity, and easily integrates with the tools you already use. Companies like Yelp, Experian and Teach for America use Yesware to build better pipeline and increase conversions to closed-won. Yesware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler
Next-generation cloud-based software that transforms, innovates and automates the way vets run their practices.
ezyVet is the next generation in cloud-based Practice Management software. An easy-to-use, all-in-one solution for Primary Care, Emergency, Specialty, and Universities. ezyVet is packed full of tools and features to help your practice function to its full potential. Improve workflows, collect data and make better business decisions. With 24/7 support and integrations with a host of quality partners, ezyVet offers a truly connected solution. ezyVet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Veri Tabanı
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Paylaşılan Kişiler