15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı

Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı satış fırsatlarının tahminini, toplanmasını ve takibini sağlar. Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımının kullanımıyla kuruluşlar, müşteri adayı veri tabanlarını otomatikleştirebilir ve yönetebilir, ayrıca olası satışları kuruluş genelinde paylaşabilir ve dağıtabilir. Kuruluşlar, potansiyel satışların ilerlemesini izlemek, satış personelinin ve pazarlama kampanyalarının performansını analiz etmek ve mevcut müşteri ver tabanlarından yeni müşteri adayları çıkarmak için de Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı araçlarını kullanabilir. Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı İletişim Yönetim Sistemi ve Satış Gücü Otomasyonu ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

30 sonuç

Pipedrive, satış tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay müşteri adayı yönetim yazılımı aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik müşteri adayı yönetimi yazılımı sayesinde müşteri adaylarını takip etmek ve satış hattınızı optimize etmek çok kolay. Pipedrive’ın kullanışlı ve basit tasarımının keyfini çıkarırken, müşteri adaylarını gerçek müşterilere dönüştüren faaliyetlere odaklanın. Bu güçlü mobil CRM, yüzlerce destekleyici müşteri adayı oluşturma uygulaması ve entegrasyonuyla birleştirilebilmesinin yanı sıra, yoldayken de potansiyel müşterileri yönetmeye ve tüm özelliklere erişebilmeye olanak tanır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Müşteri adayı yönetimi yazılımı. İş bilgilerini toplamak, paylaşmak ve yönetmek için web tabanlı veri tabanı uygulamaları tasarlayın veya önceden tanımlı çözümleri kullanın. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi
Müşteri adayı yönetimi için çevrimiçi veri tabanı yazılımı. Verilerle çalışmayı kolaylaştırmayı, rutin işlerde kullanılan bilgileri organize edip saklamayı, ekipler için kolayca erişilebilen bir veri kaynağı oluşturmayı amaçlayan benzersiz bir web veri tabanı uygulaması oluşturulabilir. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Zoho CRM’nin her tür ve ölçekte işletme için çevrimiçi, çok kanallı müşteri adayı yönetim sistemi ile müşteri adayı dönüşüm oranlarını %300 artırın. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, işletmelerin potansiyel müşterileri izlemesine, müşteri adayı dönüştürme oranlarını %300 artırmasına ve satış döngülerini kısaltmasına yardımcı olur. Zoho CRM, eğilimlere ve performansa göre müşteri adayı geçmişini, yönetimini, dağıtımını, geliştirmeyi yönetmek, yüksek kaliteli müşteri adaylarını segmentlere ayırmak için merkezi bir platform sunar. Mobil öncelikli özelliklerle panolara erişin ve ekibinizle gerçek zamanlı bağlantı kurun. Zoho CRM, 40’tan fazla yerel uygulama ve 500’den fazla üçüncü taraf uygulamasıyla entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Potansiyel müşterinizi müşteriye dönüştürmek için müşteri adaylarınızı ve potansiyel müşterilerinizi kolay ve düzenli bir şekilde takip edip yönetin. Tam bir sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uygun cüzdan dostu bir fiyata, doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz içerir. Bigin, müşteri ilişkilerini kolayca yönetmeyi sağlamak için gerekenleri sunar: birden fazla işlem hattı, yerleşik telefon, iş akışları, sorunsuz entegrasyonlar ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
NetSuite, müşterilerinizin tüm yaşam döngülerini, müşteri adayından siparişin karşılanmasına ve sonrasına kadar tek bir yerden yönetmenizi sağlar.
NetSuite, satış, pazarlama ve destek ekiplerine olanak sağlamak için tercihler, işlemler ve etkileşimler dahil olmak üzere müşterinin birleşik, 360 derecelik genel bir görünümünü sunar. Müşteri adayından fırsat, satış talebi, yerine getirme, yenileme ve desteğe kadar tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca gerçek zamanlı görünürlük ile NetSuite kullanıcıları, tüm temas noktalarında müşterilerine tutarlı ve alakalı deneyimler sunmak için ihtiyaç duydukları her şeye sahiptir. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Bitrix24, sekiz milyon şirket tarafından kullanılan önde gelen ücretsiz müşteri adayı yönetimi sistemidir. Bulut, mobil, iş yerinde açık kaynak sürümleri bulunmaktadır.
Bitrix24, sekiz milyon şirket tarafından kullanılan önde gelen ücretsiz müşteri adayı yönetimi sistemidir. Bulut, mobil, iş yerinde açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Kapsamlı özelliklere sahip olan Bitrix24; müşteri adayı yakalama, kalifikasyon, puanlama ve satış otomasyonu araçlarına sahip CRM sistemidir. Veriler ABD, AB veya kendi ülkenizde barındırılabilir. İngilizce, Almanca, İspanyolca, Portekizce, Çince, Rusça ve diğer dillerde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
80 binden fazla e-ticaret mağazası müşteri adaylarını kolayca artırmak ve tüm ilgili müşteri verilerine erişmek için Omnisend'in hepsi bir arada e-posta pazarlaması aracını kullanıyor.
Omnisend'in eksiksiz pazarlama otomasyonu platformu, çevrimiçi işinizi büyütmek için gerekli her şeye sahiptir. Son derece kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturmak için müşteri verilerini otomatik olarak toplayan, analiz eden ve kullanan güçlü bir CRM çözümü içerir. Her müşteri yolculuğunun genel durumunu görün ve müşteri adaylarını geliştirip sadakat sağlamaya yönelik e-ticaret için tasarlanan araçları kullanın. Kapsamlı bir deneyim için e-posta, SMS ve anında iletmeyi birleştirin. Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix ve daha fazlası ile tek tıklamayla kolayca entegre olur. Omnisend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. Çevrimiçi formları kullanarak doğruca web sitenizden müşteri adaylarına ulaşın, ardından güçlü müşteri adayı yönetimi araçlarını kullanarak onları yönetin. Üstelik bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri tarafından müşteri adayı yönetimi için kullanılan akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri tarafından müşteri adayı yönetimi için kullanılan akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz müşteri adaylarıyla olan tüm etkileşimleri takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik zaman çizelgeleriyle size iletir. Sadece e-postaları yazar, aramaları yapar ve kahvenizi içersiniz. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. En uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve akıllı şablonlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları iş akışlarına atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Google Workspace (G Suite), Gmail veya mobil kişi uygulamasında takımınızla kişileri ve adres defterlerini paylaşın, belge paylaşır gibi!
Gmail için Paylaşılan Kişiler, Google Workspace (G-Suite) ve Gmail kullanıcılarının her yerden (Gmail, Google Kişileri, Mobil telefonlar) takım adres defterleri oluşturmasına, yönetmesine ve paylaşmasına olanak tanır. Google Dokümanlar ile yapacağınız gibi erişim izinlerini tanımlayın. Çalışma alanınızın herhangi bir yerinden size paylaşılan kişilere erişin (Gmail, Google Kişileri, Takvim, Mobil telefonlar). Bir e-posta yazarken veya alırken, gönderen ve alıcıların bilgilerini (Şirket, Ünvan, Notlar...) görün ve bunları bir CRM gibi paylaşın. Shared Contacts for Gmail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
OnePageCRM, müşteri adaylarını müşterilere dönüştürmek, satış hedeflerine ulaşmak ve işleri büyütmek için basit bir müşteri adayı yönetimi yazılımıdır.
OnePageCRM, küçük işletmeler için oluşturulmuş basit bir müşteri adayı yönetimi yazılımıdır. CRM’nin karmaşıklığı basit ve odaklanmış bir yapılacaklar listesine dönüştürülmüştür. Next Action (sonraki eylem) takip yöntemi kullanılarak satış ekibinin bir müşteri adayını hiçbir zaman kaçırmaması sağlanabilir. Gmail, Outlook, Twitter, Facebook ve Xing üzerinden müşteri adayları elde edin ve OnePageCRM’de tek tıklamayla iletişim oluşturun. Kullanımı kolay satış hattı yoluyla anlaşmaları yönetin ve satış hedeflerinizi izleyin. Sorunuz mu var? Telefon, sohbet ve e-posta ile ulaşın. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Lead411 ile büyüme amaçlı B2B müşteri adayı analizi, doğrulanmış e-postalar ve doğrudan aramalar, e-posta/SMS ile etkileşimin tümü aynı platformdadır.
Lead411, şirket verileri ve iletişim düzeyinde e-posta/doğrudan arama verileri dahil, yüksek doğruluğa (%96) sahip sık doğrulanan veriler sunan önde gelen B2B veri platformudur. Lead411 verilerini, son finansman etkinlikleri, son işe alımlar, promosyonlar, ödül verilen şirketler, yeni konumlar ve daha fazlası dahil olmak üzere, büyüme amaçlı veriler ile destekler. Lead411 müşterileri, iş yapmak istedikleri şirketler hakkında bütünsel bir bakış açısı edinebilir ve yanıta değer bir mesajla iletişime geçebilecekleri tüm araçlara sahiptir. Lead411 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin e-posta pazarlaması yazılımı. 14 günlük ücretsiz deneme ile başlar.
SendX, pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin bir e-posta pazarlaması yazılımıdır. SendX, pazarlamacılara sektördeki en basit kullanıcı arayüzlerinden birini sunar. SendX, her planla sınırsız e-posta gönderimi, güçlü otomasyon özellikleri, 7x24 canlı destek, üst düzey e-posta teslimatı sağlar. Dünya çapında 3.000’den fazla şirket e-posta pazarlaması konusunda SendX’e güvenmektedir. **14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın (kredi kartı gerekmez). **Fiyatlandırma ayda 9,99 $’dan başlar. SendX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Memnuniyeti artırma ve daha iyi ürünler oluşturma amacıyla tüm dijital temas noktalarında sürekli müşteri geri bildirimi alın.
Sürekli müşteri geri bildirimlerinin toplanması için güçlü bir kullanıcı yolculuk anketi yazılımı. • E-posta, bağlantı, web sitesi, ürün içi veya mobil uygulamalar aracılığıyla özelleştirilmiş anketler düzenleyin. • Yerel entegrasyonlar aracılığıyla araçlarla bağlantı kurun. • Sınırsız sayıda ekip arkadaşıyla iş birliği yapın. • Kullanıcı yolculuğunun tüm aşamalarında müşterilerden öngörüler edinin. • Geri bildirim almayı otomatikleştirin ve metrikleri izleyin. • Memnuniyeti artırmak, müşteri kaybını azaltmak, daha iyi ürünler oluşturmak ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmek için geri bildirimleri analiz edin ve bunlara göre hareket geçin Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Potansiyel müşterileri daha akıllı bir şekilde araştırın ve daha hızlı iletişim hattı oluşturun. Potansiyel müşteri verilerini bulma, satış tetikleyicilerini takip etme ve ilk iletişimi kişiselleştirme işlemlerinin hepsini tek yerden yönetin.
LeadIQ platformu, potansiyel müşteri araştırmalarını daha akıllıca gerçekleştirerek daha hızlı iletişim geliştirmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Tek bir noktadan potansiyel müşteri verilerini bulun, satış tetikleyicilerini takip edin ve hedef kitlenize yönelik iletişimi kişiselleştirin. Potansiyel müşterileriniz her gün kişiye özel olmayan, genel mesajların bombardımanına uğruyor. LeadIQ, büyük bir ölçekte kişiselleştirilmiş mesajlarla doğru kişilere ulaşarak daha akıllıca bir potansiyel müşteri araştırması gerçekleştirebileceğiniz inancıyla hareket eder. Patentli yapay zeka teknolojisinden yararlanarak potansiyel müşteri araştırmasının can sıkıcı kısımlarını ortadan kaldırır. Daha fazla yanıt alın, daha fazla toplantı rezervasyonu yapın ve iletişimi geliştirin. LeadIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Oliverlist, her ölçekten işletmenin e-postayla iletişimi otomatikleştirmesine ve satışlarını önemli ölçüde artırmasına olanak tanıyan hepsi bir arada bir araçtır.
Oliverlist, her ölçekten işletmenin e-postayla iletişimi otomatikleştirmesine ve satışlarını önemli ölçüde artırmasına olanak tanıyan hepsi bir arada bir araçtır. - İnternet üzerinden sosyal ağlar veya profesyonel dizinler gibi farklı kaynaklar aracılığıyla profesyonel e-postaları içe aktarın ve bulun. - Yapay zeka aracılığıyla otomatik takip ve otomatik yanıt işlemeyi içeren e-postayla iletişim kampanyaları planlayın. - Son olarak, algoritması sayesinde teklifinize en uygun potansiyel müşterileri daha iyi seçebilirsiniz. Oliverlist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama faaliyetlerini birden çok kanalda yönetmek için kullanılan hepsi bir arada bir pazarlama otomasyonu yazılımıdır.
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama otomasyonu çözümü arayan işletmeler için özel olarak geliştirilmiş bulut tabanlı bir yazılımdır. Bu yazılım, müşteri adayı oluşturma ve kalifikasyon gibi pazarlama ve satış özellikleri sunan temel bir günlük pazarlama aracı görevi görür. Ayrıca, veri analitiği ve web davranışsal pazarlama için kapsamlı özelliklerin yanı sıra SMS pazarlamasından sosyal kampanyalara kadar farklı pazarlama kampanyası stratejileri sunar. Zoho Marketing Automation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
MLeads, müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan bulut teknolojisinde hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur.
MLeads, potansiyel müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur. Müşteri adaylarının satışa dönüştürülmesi karmaşık bir iştir ve organize edilmesi zordur. MLeads, satış ve pazarlama profesyonelleri için kullanımı kolay bir tasarım ve anlaşılması ve takip edilmesi kolay bir süreç sunarak bu sorunları çözmek için tasarlanmıştır. Müşteri adayı kazanma, müşteri adayı araştırma, etkinliğe veya gruba göre müşteri adayı izleme, müşteri adayı takibi ve istatistiklerin ölçümü gibi güçlü özellikler sunar. MLeads hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur.
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Raporlama/Analiz