15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Salon Yönetim Programı

Salon Yönetim Programı salon ve spa operasyonlarını otomatikleştirir ve yönetir. Salon Yönetim Programı genelde yazar kasalar, barkod okuyucular ve diğer satış noktası donanımları ile kolay entegrasyona sahiptir. Kuaför salonları, solaryumlar, güzellik salonları, tırnak salonları, masaj terapistleri ve spa merkezleri, verimliliği artırmak ve aşağıdakiler dahil olmak üzere çok çeşitli iş süreçlerine değer katmak için bu uygulamaları kullanır: randevu planlaması, çevrimiçi takvim, müşteri yönetimi, pazarlama, çalışan verileri, komisyon hesaplama, envanter yönetimi, bordro, satış noktası ve diğer özellikler.

17 sonuç

Fresha, salon ve spa işletmeleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha hakkında daha fazla bilgi
Fresha, salon ve spa işletmeleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, ayda 20 milyondan fazla randevu alan, dünya çapında 150.000’den fazla profesyonelin çalıştığı 50.000’den fazla işletme tarafından kullanılmaktadır. Fresha, işletmeniz için basit, esnek ve güçlü bir rezervasyon yazılımıdır ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan tüm gelişmiş özelliklere sahiptir. Ücretsiz olarak hemen deneyebilirsiniz. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Salonda geçen bir gün kadar keyifli ve rahat hissettiren basit, özelleştirilebilir programlama çözümüyle daha fazla müşteriye ulaşın. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
Acuity Scheduling ile müşteriler için rezervasyon, onlara sunduğunuz hizmetler kadar iyi görünür ve hissettirir. Personeliniz ve lokasyonlarınız için takvimleri ayrı ayrı özelleştirin, hediye çekleri ve çoklu hizmet rezervasyonları dahil olmak üzere müşterilerin daha fazla geri gelmesini sağlayan randevu türleri ayarlayın. Müşterilerinize doğrudan web sitenizden veya sosyal profilinizden rezervasyon ve ödeme yapma yetkisi verin. Acuity, müşterilerinizin gelişmelerden bilgi sahibi olmasını, zamanında gelmelerini ve yeniden planlama yapabilmelerini sağlamak amacıyla markalı e-posta ve kısa mesajları otomatikleştirmek için hazırdır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Salonlar için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
Salonlar için SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı çevrimiçi rezervasyon sistemlerinden birini sunar. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir web sitesine veya web siteniz zaten varsa bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. Salonunuzu tek bir çözümle yönetin: web sitesi, rezervasyon kabulü, pazarlama girişimleri, iş istatistikleri, çevrimiçi ve yerinde ödemeler. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz salon ve stüdyo yönetim platformu. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24, önde gelen ücretsiz salon ve stüdyo yönetim platformu. Dünya çapında sekiz milyon işletme tarafından kullanılmaktadır. Bulut, mobil, açık kaynak. Yoga veya fotoğraf stüdyosu işletmeniz fark etmeksizin, işletmenizin daha etkili olmasını sağlayabilecek ücretsiz stüdyo yönetimi yazılımı Bitrix24’tür. Müşteri yönetimi, satış yönetimi, çalışan yönetimi, belge yönetimi, planlama ve zaman yönetimi… Bunlar Bitrix24’ün sunduğu araçlardan sadece birkaçı. Bulutta sunulmaktadır ve BT yöneticisi gerektirmez. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren güçlü kulüp yönetimi çözümüdür.
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır - kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin. GymMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Yelo, çevrimiçi güzellik salonu planlama yazılımınızı oluşturmak için ideal bir çözümdür.
Yelo, kuaförler ve güzellik salonu işletmeleri için en iyi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümlerinden biridir. Spa’lar, kuaförler ve güzellik salonları için en iyi çevrimiçi güzellik salonu planlama yazılımlarından biri. Yelo ile esnek, güçlü ve özelleştirilebilir bir güzellik salonu randevusu planlama yazılımı edinin. Yelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
SimpleSpa, işinizi geliştirmek için tasarlanmış en iyi çevrimiçi randevu yönetimi yazılımıdır.
SimpleSpa, randevularınızı yönetmenizi sağlayan, kullanımı kolay web tabanlı bir uygulamadır. Müşterilerinizin, müsait olmasanız bile randevularını sizinle rezerve edebilmelerini sağlar. Yanıt vermeye hazır ve net görünümlü randevu rezervasyon sayfaları, işletme web sitesi için rezervasyon düğmesi, E-posta randevu onayları ve hatırlatıcıları, çalışan planlaması ve çok daha fazlası ile eskisinden çok daha fazla randevu alın. SimpleSpa hesabınızı hemen alın. SimpleSpa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Üyelik, rezervasyon ve ödemeleri yönetmek için eksiksiz bir yönetim yazılımı. Salon Kuaför salonu işletmeleri için yönetim yazılımı.
Salon yönetim yazılımı; randevu planlama, sorgu yönetimi, üyelik paketi, ödeme ve fatura gibi tüm yönetim sorunlarınızı çözer. Müşterilere randevu tarihi ve saati, üyelik paketi bilgileri, faturalar, özel teklif ve indirimler hakkında e-posta ve SMS yoluyla anımsatıcılar gönderebilirsiniz. Eksiksiz bir bulut tabanlı ERP ve CRM yazılımıdır. Fiyatları ayda 10 $’dan başlamaktadır. Ücretsiz 1 aylık deneme sürümü için kaydolun. Membroz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Sorunsuz şekilde tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama çözümü.
SpaGuru, özel iş gereksinimlerine uygun yazılım çözümleri sunar. ChiDesk; tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama işlevleri sağlayan bulut tabanlı bir yazılım çözümüdür. ChiDesk; spa’lar, salonlar, fitness merkezleri ve tıp doktorları için ideal bir çözümdür. Buluta geçmeye hazır olmayan işletmeler için SpaGuru isminde Windows tabanlı bir ürün de sunulmaktadır. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin randevuları yönetmesine, ödemeleri işlemesine, bildirim almasına ve takvim oluşturmasına yardımcı olan üst düzey rezervasyon sistemi.
Calendesk, üst düzey bir çevrimiçi rezervasyon sistemidir. Calendesk ile rezervasyonlar alınabilir, ödemeler işlenebilir, giriş sayfaları oluşturulabilir ve müşterilere profesyonel düzeyde otomatik hizmet sunulabilir. İstikrarlı gelir sağlamak için peşin ödemeleri ve abonelikleri kullanın. Faturalandırmayı otomatikleştirmek, manuel çalışmayı daha da azaltır. E-posta ve metin mesajları gönderin, ilgi çekici bültenler oluşturun, içerik paylaşın ve anında mesajlarla harekete geçmeyi teşvik edin. Calendesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Müşteri deneyimini geliştirmek, yeni müşterileri cezbetmek ve gelirinizi artırmak için ücretsiz, akıllı salon yazılımı.
Hepsi bir arada Salon ve Spa Yazılımı. Kredi kartı gerekli değildir. MioSalon, çevrimiçi salon ve Spa yönetim yazılımıdır. Salon sahiplerinin randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, faturalandırma, müşterileri izleme, personel yönetimi, envanter yönetimi, SMS ve e-posta pazarlaması ve dinamik müşteri geribildirim sistemi gibi ön büro operasyonları ve günlük faaliyetleri otomatikleştirmelerini sağlar. MioSalon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Book4Time, konaklama pazarı için dünyanın önde gelen spa, sağlık ve tatil aktivitesi yönetimi çözümlerindendir.
Book4Time, dünyanın en iyi otel ve tatil köyleri için önde gelen bulut tabanlı spa, sağlık ve tatil aktivitesi yönetim yazılımıdır. Forbes'ten 5 yıldız alan tatil köyleri tarafından diğer tüm satıcılardan daha fazla kullanılmaktadır. Book4Time, dünya çapında 100'den fazla ülkede faaliyet gösteren uluslararası oteller, tatil köyleri, kumarhaneler, golf ve özel üye kulüpleri için uçtan uca misafir deneyimini yönetir. Dünyanın en büyük ve en prestijli markalarından bazılarının tercih ettiği çözümdür. Book4Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Online randevular, gelişmiş planlama ve müşteri yönetimi ile rezervasyon yazılımı. Ücretsiz rezervasyon sayfası ve iş otomasyonu.
EasyWeek, çeşitli iş sektörleri için ücretsiz ve profesyonel planlara sahip bir rezervasyon yazılımıdır. Sistem randevu yönetimini yönetir, bir müşteri veritabanı tutar, ekip planlamasını ve satış yönetimini kolaylaştırır ve pazarlama çabalarını otomatikleştirir. EasyWeek rezervasyon uygulaması iOS ve Android'de mevcuttur ve Facebook, Google Business, Google Maps ve diğer hizmetlerle bağlantı kurar. Yazılım, çalışan bordrosunu yönetmenize, bildirimleri otomatikleştirmenize ve herhangi bir plan için ücretsiz bir web rezervasyon sayfası ile çevrimiçi randevu rezervasyonlarını önemli ölçüde artırmanıza olanak tanır. EasyWeek, iş sonuçlarını iyileştirmek ve kârı artırmak için yenilikçi hizmet çözümlerinin ön saflarında yer almaktadır. EasyWeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Tamamen ücretsiz “tam özellikli” bir çözümdür.
SchedMark, mevcut en iyi salon rezervasyon yazılımlarından biridir. Kolay, ücretsiz, tam özellikli ve güvenlidir. Daha azına razı olmayın. Tamamen ücretsiz olan SchedMark’a her cihazdan, her yerden, her zaman erişilebilir. Gelişmiş görsel planlama, güçlü bildirim motoru ve kullanımı kolay müşteri rezervasyonu ile ShedMark çıtayı yükseltti. SchedMark, dakikalar içinde müşteriler, personel ve mevcut randevularla MindBody’den geçiş işleminizi yapabilir. 5280 Book hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü.
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü. SimplyBook.me Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi