15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Talep İşleme Sistemi

Talep İşleme Sistemi sigorta tazmin talep yönetimini, elektronik gönderimleri ve tahsilatları otomatikleştirir. Bu uygulamalar, entegre muhasebe ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) çözümleriyle birlikte eksiksiz bir etkin talep işleme yönetimi araçları paketi sunar. Poliçe Tazmin Talep Yönetimi Sistemi sigorta şirketleri, çalışan sağlık sigortası planları ve özlük hakları yöneticileri için idari ve gelir getirici faaliyetler hakkında gerçek zamanlı işleme ve raporlama sunar. Hayat, sağlık, taşıt, konut, yangın sigortaları ile işçi tazminatı, işveren sorumluluğu ve diğer hususlar dahil olmak üzere çeşitli ürün sektörlerine hitap eder. Tazmin Talep Yazılımı Sigorta Poliçe Takip Programı ve Tıbbi Faturalandırma Yazılımı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

AdInsure, hayat sigortası ve diğer sigorta şirketleri için tasarlanmış standart bir sigorta platformudur. AdInsure hakkında daha fazla bilgi
AdInsure, işinizi yürütmenizi kolaylaştıran güçlü bir sigorta platformudur. Hayat ve mal ve kaza sigortacıları için tasarlanan bu sigorta, size iş süreçlerini düzene koymak, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve değişimi etkin bir şekilde yönetmek için işlevsellik ve yetenek sağlar. Sektördeki en iyi uygulamalar çevresinde oluşturulan AdInsure, kapsamlı özellikleri tek bir platformda birleştirir. Kuruluşunuzu gelişmekte olan teknolojiler, hizmet sağlayıcılar ve iş ortaklarıyla bağlayan yenilikçi bir ortam sunar. AdInsure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Medicaid ve Medicare sağlık planları için tasarlanmış kapsamlı sosyal yardım yönetim sistemi ve talep işleme yazılım çözümü. HEALTHsuite Advantage hakkında daha fazla bilgi
HEALTHsuite Advantage, yönetilen Medicaid ve/veya Medicare Advantage (sağlık sigortaları) yan hakları sağlayan sağlık planları için tasarlanmış kapsamlı bir sosyal yardım yönetim sistemi ve talep işleme yazılım çözümüdür. Bu kural tabanlı otomatik karara bağlama yazılım çözümü, kayıt/uygunluk, sosyal yardım yönetimi, sağlayıcı sözleşmesi/geri ödeme, prim faturalandırma, tıbbi yönetim, bakım yönetimi, taleplerin karara bağlanması, müşteri hizmetleri, raporlama ve daha fazlasının tüm özelliklerini otomatikleştirmek için tasarlanmıştır. HEALTHsuite Advantage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Talepleri, kişi başına ödemeyi, uygunluğu, sevkleri, yetkilendirmeleri, vaka yönetimini ve iletişimi yönetmek için bulut tabanlı çözüm. QuickCap hakkında daha fazla bilgi
QuickCap; İPA'lar (bağımsız doktor dernekleri), PHO'lar (doktor-hastane kuruluşları), MSO'lar (yönetim hizmetleri kuruluşları), TPA'lar (üçüncü taraf yöneticiler) ve Medicare, Medicaid ve ticari iş kollarını yöneten risk bazlı kuruluşlar için tasarlanan gelişmiş bir platformdur. Talepler, kişi başına ödeme, uygunluk, sevkler, onaylar, prim faturalandırma, vaka yönetimi ve ilgili otomatik yönlendirme ve iş akışı süreçlerinde EDI (elektronik veri değişimi) 5010 ile uyumludur. QuickCap, sorunsuz, yüksek verimli, uygun maliyetli ve kapsamlı bir ürün setidir. Daha fazla bilgi için şirketi arayabilir veya web sitesinden ulaşabilirsiniz. QuickCap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Hi-Tech Health'in sunduğu özelleştirilebilir talep yönetimi sistemleri TPA'lara (üçüncü taraf yöneticiler), sigorta şirketlerine, sağlayıcı destekli planlara, sağlık hizmetleri kurumlarına vb. hizmet verir. Series 3000 hakkında daha fazla bilgi
Hi-Tech Health, TPA’lara (üçüncü taraf yöneticiler), sigorta şirketlerine, sağlayıcı destekli planlara, Medicare Advantage'a ve daha fazlasına hizmet veren talep yönetimi sistemleri oluşturur. Özelleştirilebilir çok amaçlı platformu, 30 yılı aşkın bir süredir taleplerin işlenmesinde verimliliği artırarak ödeme yapanların ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Dışarıdan danışmanlar olmadan da hızlı bir şekilde uygulanabilir. İster yeni kurulan bir şirket ister köklü bir kuruluş olun, size yardımcı olabilir. Karar, raporlama veya plan ihtiyaçlarınız ne olursa olsun bu yazılım, sizi dikkate alarak oluşturulmuştur. Series 3000 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Meditab tarafından sunulan Intelligent Medical Software (IMS), ödüllü, hepsi bir arada bir EHR (elektronik sağlık kaydı), uygulama yönetimi ve faturalandırma platformudur.
IMS; hasta etkileşiminden, tele-sağlık, uygulama analizi, otomatik giriş işlemi, bakım koordinasyonu, raporlama ve daha fazlasına kadar hasta bakımı sağlama sürecinin her adımında ihtiyacı karşılar. Çoklu uzmanlık özellikleri, modülleri ve şablonları, her yönüyle 40'tan fazla uzmanlığın ihtiyaçlarına tam olarak uyarlanacak şekilde oluşturulmuştur. Intelligent Medical Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Tamamen özelleştirilebilir bu çevrimiçi uygulama sayesinde talepler, hastalar, personel ve talep işleme aşamalarıyla ilgili bilgiler depolanabilir ve yönetilebilir.
Talepler, hastalar, personel (ör. talep işleyicisi, yönetici), talep işleme aşamaları ve anlaşmazlık alanlarıyla ilgili bilgilerin depolanmasını ve yönetilmesini sağlayan önceden yapılandırılmış web tabanlı veri tabanı uygulaması. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda, iş açısından önemli olan her bir ayrıntıyı yansıtacak şekilde uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Şirketlerin harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanması ve güvenli onay iş akışları oluşturması için oldukça etkili bir çözüm. Yapay Zeka desteklidir.
Harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanmak ve güvenli onay iş akışları oluşturmak isteyen şirketler için oldukça etkili bir yazılım çözümü. Çalışanlar, bir faturanın veya fişin fotoğrafını çekerek kurumsal harcamalarını Klippa App aracılığıyla gönderebilirler. - Google Maps entegrasyonu ile seyahat harcamalarını kolayca talep edin. - Uygun tahsis ve takip için seyahat harcamalarını kategorize edin. - Harcamalarınızı uygulamaya veya çevrimiçi olarak uzaktan yükleyin. - Taleplerinizin durumu hakkında bildirimler alın. Klippa Expense Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme
Sürdürülebilir üretim için blok zinciri ve yapay zeka teknolojisini kullanarak merkezi garanti yönetiminde uzmanlaşmıştır.
iWarranty, yeni nesil bir garanti yönetimi yazılım aracıdır. iWarranty, kaliteli ürünler sunarak müşteri memnuniyeti sağlamaya önem vermektedir. Bu nedenle, müşterilerin özel ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış çok kapsamlı garanti yönetimi hizmetleri sunmaktadır. Uzmanlardan oluşan ekibiyle, garanti yönetimi sürecini optimize etmeye, garanti maliyetlerini düşürmeye ve iyi bir satın alma sonrası deneyimiyle müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olabilir. iWarranty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Talep İzleme
  • Elektronik Talepler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • İş Akışı Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • Ödeme İşleme