Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Bakım Onarım Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
418 sonuç
VAIL-CMMS; işletmelerin varlıklarını izlemesine, iş emirlerini yönetmesine, önleyici bakımları planlamasına ve çok daha fazlasına yardımcı olan bir CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) çözümüdür. VAIL-CMMS hakkında daha fazla bilgi
Bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi (CMMS), kuruluşların minimum iş riski ve bakım maliyetleriyle maksimum ağ güvenilirliğini sağlayarak güç hizmetleri bakım politikalarını, programlarını ve destek sistemini planlamasına, ölçmesine ve optimize etmesine yardımcı olan bir yöntemdir. Velosi’nin bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi modülü, denetim bakımının kapanışına kadar bildirim ve iş emri işleme gibi teknik bir görevin tüm yaşam döngüsünü ele alabilir. Bakım yönetim sistemi sayesinde operatörlerin, iş faaliyetlerini, parça kullanımını ve varlık yaşam döngüsünü oluşturması ve izlemesi ve stratejik hedefleri verimli bir şekilde belirlemesini kolaylaştırır. VAIL-CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
eMaint CMMS’nin uygulanması kolaydır. Güçlü işlevselliği optimum varlık performansı ve sağlığı sağlayarak ekipman ömrünü uzatır. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi
Bulut tabanlı eMaint CMMS’yi kuruluşunuzun benzersiz ihtiyaçlarına uyacak şekilde yapılandırın. İş akışlarını optimize edin, PM’leri otomatikleştirin ve yaklaşan iş emirleri için yedek parça mevcudiyeti sağlayın. Mevzuat uyum raporlarını hızlı bir şekilde oluşturun ve iş emri durumunu ve birikmiş iş kaydını tek bir ekranda görüntülemek için eMaint panosunu kullanın. Sürekli iyileştirme dönüm noktalarını ve artan varlık güvenilirliğini belgelendirin. PC, dizüstü bilgisayar veya mobil cihaz kullanarak varlık verilerine nerede olursanız olun uzaktan erişin. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Hizmet etiketlerini, maliyetleri ve satıcıları yönetmek için CMMS yazılımı. Hızlı alışma için uzman desteği. 15 günlük ücretsiz deneme. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
Bakım maliyetlerini takip etmenizi, hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve daha fazla kontrol için uyarıları özelleştirmenizi sağlayan önemli bir CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) yazılımıdır. Bu yazılım, hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramayı ve servis biletlerini yönetmeyi sağlayan bir mobil uygulamayı içermektedir. Bakım geçmişlerinin tam dökümünü ve eyleme dönüştürülebilir hizmet raporlarını sunması nedeniyle tüm önleyici bakım ihtiyaçlarınızı cevaplamaya hazırdır. Bakımlarınızdaki sorunları gidermek için hizmet biletleri ile varlık yönetimi arasında bağlantı kurmak için Jira veya Zendesk entegrasyonundan yararlanın. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli CMMS, iş emri yazılımıdır. Kullanımı çok kolay. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, mobil öncelikli CMMS (bilgisayarlı bakım yönetim sistemi), iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır ve fabrikanın ön saflarındaki ekiplerin ne yapmaları gerektiğini ve nasıl yapmaları gerektiğini bilmelerini sağlar. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, tesis yöneticilerinin daha verimli operatörler olmasına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet is an online work execution platform that empowers organizations to plan, track, manage, and report on work. With its simple, flexible interface, Smartsheet enables teams to streamline maintenance operations, improve budget tracking, manage work orders, and deliver real-time data and reporting. With the Smartsheet mobile app, you ensure that teams have access to critical information when they need it, allowing you to spend less time on the process and more time delivering results. Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Fully customizable cloud-based maintenance management platform with iOS and Android apps for full maintenance tracking and reporting.
Asset Panda's cloud-based CMMS software makes tracking asset maintenance and repairs easy. Avoid downtime & increase productivity with custom fields, workflows, notifications, & reports that enable you to generate work orders, track maintenance activity, keep detailed historical data, and notify your entire organization. From maintenance management to preventative maintenance, our customizable platform helps organizations save time & money, extend the asset lifecycle, and increase productivity. Asset Panda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
UpKeep is an Asset Operations Management solution combining CMMS, EAM, and APM for maintenance, reliability and operations teams.
UpKeep is an Asset Operations Management solution that helps businesses scale by giving every Maintenance and Reliability team the tools and information they need to run Operations efficiently and effectively. UpKeep gives you a central command center to efficiently manage all your work orders, assets, and maintenance to deliver fast resolutions. UpKeep enables you to create one front door for all your technicians to go through for all services and support. UpKeep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Fiix’s CMMS software helps you boost efficiency and asset performance by optimizing maintenance planning, tracking, and measurement.
Fiix's cloud-based CMMS software is the easiest way to plan, track, and optimize maintenance. Fiix partners with you to organize assets and inventory, manage work, connect to business systems, and make data-driven decisions. Use customizable dashboards to see all your work, parts, costs, schedules, and KPIs in one place with just a few clicks. Our technician-focused desktop and mobile apps help you create, schedule, prioritize, and be notified of tasks from anywhere—even when offline. Fiix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Fracttal One is a maintenance and asset management software. It is 100% cloud based and mobile enabling APM and continuous improvement.
Fracttal One is a maintenance and asset management software. It supports professionals to document and record work orders, to locate and rank assets, ensure direct and clear communication among areas, and execute what is on the maintenance plan. Modern maintenance management works with data. Fracttal One enables historical, fast, and updated information to technicians, planners, and decision makers. It enables asset performance monitoring and continuous improvement. Fracttal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Web, on-prem and mobile solutions to help businesses with mapping, data management, predictive modeling, geocoding and more.
Integrated collection of GIS software products; ArcGIS offers unique capabilities and flexible licensing for applying location-based analytics to your business practices. Gain greater insights using contextual tools to visualize and analyze your data. Collaborate and share via maps, apps, dashboards and reports. ArcGIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! eSPACE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
FMX's CMMS streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into meaningful results.
Get ahead of your maintenance operations with smart CMMS software. FMX is the most reviewed, highest-rated CMMS software on the market. Access maintenance from a mobile device and view tasks on a calendar or interactive floor plan. When servicing equipment, access step-by-step inspection and service checklists on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Receive low-inventory alerts, and track your team and equipment performance with configurable reports and dashboards. FMX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Applicable for most industries, Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from manufacturin g to healthcare hospitality to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Hippo CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
CMMS that meets your organization’s security and scalability needs with multiple deployment and licensing options.On-premise and cloud.
Accruent Maintenance Connection is a CMMS software that helps avoiding asset failure and reduce downtime with Maintenance Connection's powerful computerized maintenance management system software. This CMMS increases asset uptime, streamline multi-site operations, maximize visibility and facilitate agile preventive maintenance programs with Maintenance Connection’s powerful features. This CMMS provides automated notifications, accurate records for compliance and audit preparedness, and much more Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Affordable and Easy to Use Web CMMS to Create Workorders, PM's, Email Notifications, Reports, Budgets, Part Stock and much more...
SS-CMMS - The Worlds Most Affordable and Easy To Use CMMS has grown over the years into a feature rich CMMS which offers Work Orders, PM's, Parts, Budget, Scheduling, Reporting, Email Notifications, Create WOs by Email, Multiple users (no limit) and more. Now with mobile Apps. Try our FREE TRIAL today! SS-CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Jolt is a customizable computer maintenance management platform available on smartphones and tablets. Schedule your free demo today!
Jolt is a comprehensive computerized maintenance management platform available on smartphones and tablets. Move from paper to digital maintenance management with Jolt. Ensure your equipment is always working with maintenance checklists you can't fake. Jolt software helps businesses create accountability, enhance safety compliance, and boost employee performance. Watch employees exceed your expectations, even when you're not there. Schedule your free demo today! Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. AssetTiger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
An easy to use, affordable and straightforward maintenance tracking solution designed for trades.
GoCodes provides a straightforward tool & equipment maintenance management solution for mid-size companies. Now your technicians can walk up to equipment, scan the QR code to view and complete maintenance tasks. Easily schedule future maintenance using our mobile app or cloud-software. Our solution includes rugged metal QR code tags designed for use in industrial applications. Sign up for a free trial today. GoCodes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, 40 yıllık deneyim ve teknik bilgi ile çok dilli bir konsepte sahiptir: Portekizce, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, İtalyanca, Rusça, Rumence, Çekçe, Norveççe, Lehçe, Tayca, Vietnamca, Almanca, Çince ve daha pek çok dilde kullanılabilir. Kullanıcı dostu teknolojisi, bakım işlemlerinin daha kolay ve daha hızlı yapılmasını sağlar. Bu yazılımın, dünyada 115’ten fazla ülkede binlerce kullanıcısı bulunmaktadır. Teknolojiyi insanlara uyarlıyoruz, öncelik daima insanlardadır. ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
CleanMyMac X, Mac için hepsi bir arada optimizasyon setidir. Mac’lerde 49 tür gereksiz öğeyi silerek her adımda performansı optimize eder.
CleanMyMac X, eksiksiz bir Mac temizleme ve üretkenlik araçları takımıdır. Ekibiniz Mac bilgisayarlar kullanıyorsa CleanMyMac X, performanslarını artırmak için doğru uygulamadır. En yaygın Mac sorunlarını çözer: Temizleme, hızlandırma, korumanın yanı sıra daha fazla üretkenlik için uygulama ve dosyaları organize etmeye yardımcı olur. • Gigabaytlarca yer açın. • Mac bilgisayarlarınızın hızını yükseltin. • Mac’e özgü virüsleri ve reklam yazılımlarını etkisiz hale getirin. • Tüm yazılımları tek tıklamayla güncelleyin. • Üretken olmayan uygulamaları bulup silin. CleanMyMac X hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION including UNLIMITED USERS & 24/7 SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contracts, Unlimited Users all the while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial and schedule your FREE team training session. We also offer a FREE FOREVER PLAN! Maxpanda CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions.
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and operations management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Asset Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your building maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate CMMS platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Manage your work orders, preventive maintenance schedules, and asset records faster and more efficiently with ManagerPlus EAM software.
ManagerPlus helps you manage work orders, preventive maintenance schedules, and historical records faster and more efficiently. Customizable alerts tell you when schedules are due, when parts need to be restocked, and more. Complete inspections easily on mobile devices. Plug your spreadsheets directly into ManagerPlus to get up and running fast. Integrates with GPS, accounting, and fuel/meter tracking systems. Stop wasting time on paperwork and focus on what matters most. ManagerPlus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. MPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. MAPCON hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
TheWorxHub is a cloud-based asset management platform designed for healthcare and senior living to efficiently manage operations.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a next-generation work and asset management CMMS platform, designed to streamline operations and facilities maintenance, for smarter, more efficient maintenance and operations. Our award-winning, all-in-one solution empowers over 2000 healthcare and senior living organizations to build smarter budgets, reduce maintenance costs, and proactively remain compliant — allowing employees and teams to spend more time on delivering quality care TheWorxHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Prevent costly oversights & deliver outstanding service to clients, ensuring a major ROI with NETfacilities' CMMS.
NETfacilities' CMMS is fully scalable so you can include every building, job-site, and support unlimited users. Prevent costly oversights and deliver outstanding service to clients, ensuring a major return on investment. NETfacilities' comprehensive work order and preventive maintenance controls allow you to stay on task for your clients while reporting gives you complete visibility into operational costs for better planning and control. NetFacilities hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Forget the CMMS. Infraspeak is an intelligent platform that brings connectivity and automation to your maintenance operations.
For decades now, the CMMS has been a faithful tool for maintenance managers. It replaced Excel and introduced major breakthroughs in operational efficiency and productivity. But now, managers need something new. Infraspeak is the market's first IMMP (Intelligent Maintenance Management Platform). It takes the core functionality you would expect from your favourite CMMS and adds artificial intelligence, automated workflows (e.g. task delegation) and valuable integrations with tools like ERPs. Infraspeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
simPRO is a CMMS software solution w/ powerful features to help you manage maintenance work & streamline operations.
simPRO is a complete CMMS software solution with powerful maintenance management features for specialty trade businesses. Efficiently monitor and manage preventative and reactive maintenance, track assets, and streamline compliance and reporting. simPRO's CMMS software helps field service businesses save money and time in maintenance management to provide excellent customer service and increase profitability. simPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
With delightfully simple software, Cheqroom helps organizations track, analyze and improve equipment management.
The best-in-class software that makes it easier to get the right gear into the right hands. With delightfully simple software, Cheqroom helps organizations track, analyze and improve equipment management. By making it easier to get the right asset into the right hands, we allow teams and individuals to shine and organizations to hit their goals. Cheqroom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
We don't just sell CMMS software - we are a professional services team that works with you to implement and succeed with our software
The flexible, powerful, and user-friendly MaintiMizer has been a CMMS leader for 37 years. We built our company on the belief that a CMMS should be able to adapt to any environment, whether it be on-premise or cloud based. With custom configuration we can program MaintiMizer to fit your companies needs. This coupled with our world-class support team has enabled us to boost bottom lines and improve efficiency for our clients. MaintiMizer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Ultimo gives you grip on your assets' performances, costs, uptime and life span. Complete software for complete maintenance management.
With the number-one CMMS system Ultimo you are in complete control of your organisation's crucial assets. Next to complete maintenance management, the work schedules, and stock management and purchase, Ultimo has extensive functionalities for your HSE/Safety policy. Standard integrations help you apply predictive maintenance and with other applications in the field of Internet of Things. With Ultimo as your CMMS you stay in control of performances, costs, uptime and the life span of your assets. IFS Ultimo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Optimize workflow, enhance communication and provide visibility into the ongoing maintenance of your facilities.
Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants. Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementatio n of corporate operational strategies. Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations. ServiceChannel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Fullbay makes maintenance management a snap. Track PMs, manage your workflow, and create robust work orders with a click.
Industry-leading CMMS software takes charge of your workflow. Build out comprehensive work orders and determine who can see them ¿ grant access to techs, office managers, service manager, and owner ¿ and set notifications so you never miss a critical repair. Highly detailed reporting lets you see where your techs are losing time and where they¿re excelling. Cloud-based app makes it easy to work from anywhere as long as you have an internet-equipped device. All core updates and supports are free! Fullbay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more.
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more. IBM Maximo Application Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Centralized asset management with IoT-based equipment maintenance for preventive maintenance and condition monitoring.
TRACTIAN is a comprehensive IoT solution for preventative maintenance, workflow automation and asset management through the use of condition monitoring. Our platform uses vibration sensors to monitor the real-time health of your machines, providing critical insights that prevent unplanned downtime and protect your assets. Our specialized software also allows your team to create effective maintenance plans, automate work orders, calculate KPIs, and facilitate cloud-based communication. Tractian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
We serve almost any industry. Anyone that needs Work Order Management, Preventive/Scheduled Maintenance, Asset Management, and more.
Highest rated and most secure CMMS &EAM Software for 2021. Easy to use, affordable, powerful and web-based! Manage & report on your daily operations, extend asset life and plan for future requiremen ts. Streamline processes, optimize workflows, automate PMs, and manage spare parts inventory. Your data is secure! eWorkOrders Cybersecurity Scorecard – Rated A 100%! No software to install, no hardware to purchase, access eWorkOrders anytime, anywhere eWorkOrders CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
The MEX CMMS Software helps you to boost productivity, reduce downtime & optimize maintenance through tracking and powerful reporting!
MEX ticks all the boxes for your maintenance team so everyone knows what they need to do and how to do it. The online solution works on all devices from mobile phones to computers and even tablets, ensuring MEX is accessible from anywhere and at any time. We help maintenance managers become more efficient by delivering real-time insights from the field so data driven decisions can be made. MEX is a powerful CMMS enabling you to increase productivity, reduce downtime and optimize maintenance. MEX Maintenance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Maintenance Software designed for Heavy-Duty Trucks and Equipment. 1000+ Fleets & Repair Shops trust our solution in North America.
DataDis specializes in Fleet Maintenance Software Solutions. Our MIR-RT software helps you automate all the tedious and time-consuming tasks so you can focus on what's important - repairing trucks. With MIR-RT, you'll be able to work smarter, not harder. Our intuitive software will help you take control of your fleet maintenance so you can keep your trucks on the road and your customers happy. Request a demo today to see how MIR-RT can help streamline your fleet maintenance. MIR-RT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
On-premise and web based software designed to manage quality driven assets for diverse customers of any size.
Improve productivity with equipment templates; automatic calculation of uncertainty and pass/fail data point readings; automated emails, alarms & reports; barcoding; certificates, stickers & packing slips. Built-in tools to help ensure compliance with all widely accepted standards. Fully customizable, IndySoft can be tailored to support your business flow and data requirements rather than conforming your business to the software. Six languages to support global deployment. Cloud or on-premise. IndySoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Web and mobile-based tool that enables users to manage assets, create sheets, monitor inventories, handle maintenance, and more.
Web and mobile-based tool that enables users to manage assets, create sheets, monitor inventories, handle maintenance, and more. SISMETRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Straightforward asset, maintenance & work order management software. Great software doesn't take hours of training & set-up.
Straightforward CMMS with features such as asset tracking, inventory, reporting and beautiful, industry-leading native mobile apps. The leading disruptor in the CMMS software industry, Fixd is the software to turn to when old, legacy software just can't go with you into the future. Maintainly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Mobile and web-based platform used to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment.
Teamwork-based platform that uses photos, videos, messages and traffic lights to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment. Used for Maintenance (reactive and planned), Cleaning and Sanitizing, Fire Safety Checks, Health & Safety Checks, Security Checks, Pest Control, Meter Readings, Inspections & Audits, Snag/Punch Lists, and much more. The Snapfix mobile app can also scan NFC tags, perfect for audit trails and accountability. Snapfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Boost productivity in the field, reduce admin costs, and increase defect quote conversions with world-class asset maintenance software.
Transform your fire and security business. Uptick's fire asset maintenance software gives you the tools you need to streamline your workflows, improve compliance, and grow your business. Uptick is the #1 fire asset maintenance software choice in Australia and New Zealand, with an ever-growing footprint in the UK. Uptick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
36,000 users use BlueFolder CMMS software to easily simplify maintenance management, maximize efficiency, and drive results.
BlueFolder CMMS software helps increase equipment uptime, streamline preventive maintenance, eliminate tedious maintenance tasks, and maximize efficiency. BlueFolder stands apart with easy-to-use yet powerful features including the customer portal, asset/equipment tracking, customer notifications, robust work order management, scheduling/dispatch, and more. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! BlueFolder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Manage your entire Co with just ONE Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, Equipment, Inventory, and many Integrations too!
Is AI-FM Different? Easy as 1-2-3! 1) Award Winning Tech + 2) Fair Pricing + 3) 5 Star Reviews. AI-FM has won EIGHT 2019/20/21/22 Awards from Gartner. Pricing starts at only $7.99/user/mo. Please see our cherished Reviews, AI-FM is a true partner to our Members. Manage your Org, top to bottom via ONE Intelligent Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, Equipment, Inventory. Integrations for QuickBooks, Zapier, Google/Apple/Outlook Calendar, Siri, Google Assistant, and WhatsApp AI Field Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım
Reduce data management time to fifteen minutes a day through CMMS, and complete and report tasks on the fly from anywhere!
Maintenance Care is a full-featured Maintenance Management software designed for ease of use. Our Mobile and Desktop CMMS allows others to submit requests to your maintenance team who can receive notifications and manage requests online. Enterprise Edition empowers you to also manage all preventative maintenance, as well as provides powerful asset tracking solutions including inventory management and access to 1000+ integrations. Maintenance Care hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Anahtar ve Kilit Yönetimi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Mobil Erişim
  • Hizmet Geçmişi
  • Kalibrasyon Yönetimi
  • Tahmini Bakım