18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Finansal Raporlama Yazılımı

Finansal Raporlama Yazılımı bir kuruluşun mali sonuçlarını, durumunu ve işlemlerini raporlama görevini otomatikleştirir. Finansal Raporlama Yazılımı kuruluşlara işlem verimliliğini kontrol etme ve artırma konusunda yardım eder. Bu çözümler çeşitli sistemlerden ve coğrafi konumlardan verileri toplama, çevirme ve konsolide etme özelliği sunar. Finansal Raporlama Yazılımı Muhasebe Programları, Bütçeleme Programı, Performans Yönetim Yazılımı ve Yasal Uyumluluk Yazılımı ile ilişkilidir.

20 sonuç
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
NetSuite finansal raporları ile işletmenizin eksiksiz bir tablosunu çıkarın ve hatasız finansal tablolar oluşturun.
NetSuite'in finansal raporları, gelişmiş karar verme için şirket performansına ilişkin gerçek zamanlı bilgiler sağlar. US GAAP, IFRS ve diğer muhasebe standartlarına uygun doğru mali tablolar ve raporlar oluşturun. Çok boyutlu analiz, finans ve muhasebe ekiplerinin işletmenin kapsamlı bir görünümünü elde etmelerine yardımcı olan benzersiz içgörüler sağlar. Çoklu varlık ve çoklu defter muhasebesi özellikleri, gerçek zamanlı verilerle birleştiğinde finansal ayrıntıların birleştirilmesini ve raporlanmasını kolaylaştırır. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı.
Zoho Books, kâr-zarar raporları, nakit akışı tabloları, vergi beyanları, bilanço ve daha fazlası gibi kapsamlı bir dizi finansal rapor oluşturur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
A2X; Shopify, Amazon, Etsy, eBay ve Walmart satıcıları için e-ticaret muhasebesini otomatikleştirir. Dünya çapında e-ticaret muhasebecilerinin güvenini kazanmıştır.
A2X, dünya çapında Shopify, Amazon, Etsy, eBay ve Walmart satıcıları için e-ticaret muhasebesini otomatikleştirir. Dünya çapında önde gelen e-ticaret muhasebecilerinin güvenini kazanmıştır. A2X, idari departmanlarınızı düzene koymak ve e-ticaret sektöründeki fırsatları ortaya çıkarmak için Xero, QuickBooks ve Sage’i e-ticaret satış kanallarınıza bağlayacak eksik parçadır. Hesap mutabakatı her zaman sorunsuz olur. A2X’in temelinde profesyonel muhasebeci ve hesap uzmanlarının titizlik standartlarını karşılayan sıkı bir mutabakat sistemi yer almaktadır. Doğruluğa çok büyük önem verilmektedir. A2X hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
DataSnipper, raporlama için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur.
DataSnipper, finansal raporlama için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur. DataSnipper, tekrarlanan görevleri ortadan kaldırmaya, her denetim ve finans prosedürünün kaynağını çıkarmaya, çapraz referans vermeye ve belgelemeye yardımcı olur. Excel eklentisi iş süreçlerini kolaylaştırır ve teslim tarihlerine daha hızlı ulaşmaya yardımcı olur. Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO ve diğer pazar liderlerinin güvenini kazanmıştır. 85'ten fazla ülkede 500.000'den fazla finans uzmanı tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Upmetrics, iş planlamasında yapay zeka ile devrim yaratan ve girişimci arkadaşları için stratejik büyümeyi teşvik eden bir iş planı yazılımıdır.
Upmetrics, yapay zeka ile iş planlamasında devrim yaratan, girişimcilerin ve küçük işletme sahiplerinin iş planlama süreçlerinde ve büyüme stratejilerinde başarı elde etmelerine yardımcı olan bir iş planı yazılımıdır. Upmetrics AI Assistant ile iş planı yazmak çok kolay. Metin oluşturmanıza, içeriği yeniden yazmanıza, kısaltmanıza veya genişletmenize yardımcı olabilir ve ayrıca hitap şeklini ayarlamanızı sağlar. Bu araç, adım adım rehberlik, 400'den fazla örnek iş planı ile iş planı yazımını basitleştirir ve otomatikleştirir. Upmetrics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Planful ile finansal raporlama otomatik, güçlü ve güvenlidir. Yönetim kuruluna kaliteli raporlar ve benzeri birçok çözüm önerileri sunun.
Planful, uçtan uca finansal sonuçlandırma, konsolidasyon ve FP&A (finansal planlama ve analiz) bulut yazılımının öncülerinden biridir. Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's ve 23andMe dahil olmak üzere 1.000'den fazla müşteri, uçtan uca FP&A süreci boyunca devir sürelerini hızlandırmak, üretkenliği ve doğruluğu artırmak için Planful'a güveniyor. Planful, önde gelen küresel özel sermaye şirketi Vector Capital tarafından desteklenen özel bir şirkettir. Planful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Valutico, bir işletmeyi dakikalar içinde değerlemenizi sağlayan dünya genelinde önemli bir değerleme platformudur.
Valutico, bir işletmeyi dakikalar içinde değerlemenizi sağlayan dünya genelinde önemli bir değerleme platformudur. Valutico’nun hepsi bir arada platformu 800.000 işlem, 50.000 işlemci ve 26 değerleme tekniği ile 3 TB’lık şirket verilerini parmaklarınızın ucuna getiriyor. 70’ten fazla ülkede Valutico kullanan 400’den fazla finans firmasına katılın ve: - Dünyaya yön veren pazarlara ait, en güvenilir kaynaklardan elde edilmiş verilere erişim sahibi olun - Bir düğmeye tıklayarak raporları indirin - Saniyeler içinde farklı değerleme senaryolarını çalıştırın Valutico hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
BlackLine, finans ve muhasebeyi modernleştirme konusunda dünyanın en güvenilir teknolojilerinden biridir.
BlackLine finans denetim ve otomasyon platformu, muhasebe ve finans ekiplerinin süreçleri kontrol altına alabilmeleri için güçlü bulut tabanlı teknoloji ve gerçek zamanlı otomasyon sunar. BlackLine'ın finans ve muhasebe işlevini dönüştürme vizyonu, süreçleri gerçek anlamda modernleştirir ve gerçek üretkenlik kazançlarını destekler. BlackLine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
NameScan, işletmelerin AML/CTF düzenlemelerine uymalarına yardımcı olmak için PEP (siyasi nüfuz sahibi kişi) ve yaptırım listelerinin taranmasına yönelik AML yazılımı sunar.
NameScan: Kara para aklama ve terörizmin finanse edilmesiyle mücadele (AML/CTF) hizmetleri sunan, entegre, hepsi bir arada platform | AML/CTF Düzenlemelerine uyun | Gerçek zamanlı olarak sunulan ve izlenen kapsamlı küresel yaptırım verilerimizi tarayarak AML/CTF düzenlemelerine uymamanın getireceği sonuçlardan kaçının. Veriler; BM, AB, DFAT (Avustralya Dışişleri ve Ticaret Bakanlığı) ve OFAC (ABD Yabancı Varlıklar Kontrol Ofisi) gibi tüm önemli küresel kuruluşların hazırladığı izleme listelerinin yanı sıra binlerce başka devlet ve kolluk kuvvetleri listesini de içerir. MemberCheck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Elektronik çizelgeleri sürekli büyüyen ekiplere uygun iş planlama platformu.
Farseer, işletmelerin manuel çalışmayı ortadan kaldırmasına, tutarlılığı ve güvenliği iyileştirmesine ve finansal planlama ve analiz alanında yeni içgörüler kazanmasına yardımcı olan bir finansal planlama ve analiz hizmet olarak yazılımıdır (Software as a Service, SaaS). Tahmine dayalı özelliklerle güçlendirilmiş bir web uygulamasının sağlamlığı ile finans alanında özelleştirilmiş bir Excel gibidir. Farseer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Faturalandırmayla zaman kaybetmeyi bırakın. Billit, fiyat teklifinden anımsatıcıya kadar faturalandırma sürecini otomatikleştirir. Faturalarınızı Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde gönderin.
Billit, fiyat tekliflerinden ödemelere kadar tüm faturalandırma sürecini otomatikleştiren ve Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde fatura gönderen dijital bir faturalandırma çözümüdür. Billit sayesinde, manuel çalışmadan ve insan hatalarından kurtularak zaman ve para tasarrufu sağlayabilirsiniz. Ayrıca finansal verilerinizle şirketinizin durumunu izleyebilir ve Peppol ağı üzerinden dünya çapında e-fatura gönderebilirsiniz. Billit, faturalandırmayı kolaylaştıran ve hızlandıran birçok özellik sunar. Örneğin: - Kişiselleştirilmiş dijital belgeleri birkaç tıklamayla oluşturma ve gönderme, - Uygulamayla makbuz tarama ve yükleme, - Gider faturalarını akıllı teknoloji ile otomatik olarak işleme, - Bankanızı bağlayarak nakit akışınızı ve ödemelerinizi izleme, - Yönetim işlemlerini azaltmak için anımsatıcılar gibi otomasyonlar kullanma, - 70'ten fazla entegrasyonla deneyimi özelleştirme, - Muhasebecinizle bağlantı kurma ve veri yinelenmesini önleme, - Yardım sayfaları ve destek sayesinde hızla kullanmaya başlama. Billit'i 15 gün ücretsiz deneyerek işletmeniz için zaman kazanmaya başlayın. Billit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin bir hesap çizelgesini yönetmesine, bilançoları tutmasına, denetim izlerini ele almasına ve daha fazlasına yardımcı olan genel muhasebe çözümü.
İşletmelerin bir hesap çizelgesini yönetmesine, bilançoları tutmasına, denetim izlerini ele almasına ve daha fazlasına yardımcı olan genel muhasebe çözümü. Prismatic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Eye-share, yapay zeka odaklı araçlarla finansal süreçleri otomatikleştirerek, kolaylaştırılmış borç hesapları yönetimi için esnek, özelleştirilebilir çözümler sunar.
Eye-share, işletmelerin borç hesaplarını ve tedarik süreçlerini yönetme şeklini dönüştürmek için tasarlanmış bir finansal otomasyon çözümleri sağlayıcısıdır. Eyeshare Workflow, %90’a varan fatura işleme verimliliği sağlayan yapay zeka odaklı otomasyon sunarak manuel görevleri ve hataları önemli ölçüde azaltır. Eye-share’in modüler tasarımı, işletmelerin birbirinden farklı ihtiyaçlarına uyan özelleştirilmiş bir çözüm oluşturmasına olanak tanır. Satın almanın iyileştirilmesi, genel muhasebe kayıtlarının otomatikleştirilmesi ve tedarikçi iletişiminin iyileştirilmesi için bu platform 80’den fazla ERP sistemiyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilme esnekliğini ve verimliliğini sunuyor. Yapay zeka işlenebilir içgörüler sağlıyor, iş akışlarını optimize ediyor ve sürekli kendisini geliştirerek işletmelerin maliyetleri düşürmesine, finansal kapanışı hızlandırmasına ve stratejik görevlere odaklanmasına yardımcı oluyor. Güvenli bir bulut tabanlı platformla eye-share, işletmelerin gerçek zamanlı veriler sunarak daha akıllı karar almasını ve gelişmiş finansal performans elde etmesini sağlıyor. eye-share Workflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Nomentia ile verimli nakit ve hazine yönetiminden yararlanın. Hepsi bir arada platformda finansal kontrolü optimize edip geliştirin.
Nomentia ile finans ve hazine operasyonlarınızın kontrolünü tamamen elinize alarak nakdi, büyüme ve kârlılığı destekleyen bir araca dönüştürün. Nomentia, optimize edilmiş finansal yönetim için yenilikçi araçlar sunar. Nomentia'nın sunduğu platform, nakit ve hazine yönetimini kolaylaştırıp bankacılık ve ERP (kurumsal kaynak planlama) bağlantısı, likidite yönetimi, raporlama ve analiz içerdiğinden, kapsamlı finansal analizlere erişiminizi, nakit akışını ve yükümlülükleri etkili bir şekilde yönetmenizi ve sürdürülebilir büyümenizi desteklemektedir. Manuel süreçlere veda edip verimli sürekli iyileştirmeyi benimseyin. Hazine işlemleri, tedarikçi ödemeleri, banka ekstresi raporlama ve ticaret finansı gibi konularda Nomentia size yardımcı olur. Nomentia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Görünürlüğü iyileştiren, sermaye verimliliğini artıran ve finans ekiplerine tam kontrol sağlayan otomatik hazine yönetimi.
Panax’ın platformu, orta ve büyük ölçekli şirketlerin nakit operasyonları üzerinde tam görünürlük ve kontrol elde edip yapay zeka odaklı otomasyon ve içgörülerden yararlanarak likiditelerini optimize etmelerine yardımcı olur. Panax’ın kapsamlı platformu, doğrudan bankalardan ve ERP sistemlerinden gelen verileri birleşik bir platformda birleştirip şirketlerin nakit pozisyonlarına, kritik içgörülere ve nakit tahminlerine gerçek zamanlı erişim elde etmelerini sağlayarak tüm hazine analizlerini ve süreçlerini merkezileştirir, otomatikleştirir ve kolaylaştırır. Panax hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Veri toplama, imtiyaz bedelleri, panolar, KPI'lar, QuickBooks ve operasyon verileri hakkında raporlarla bilgi sağlayan franchise yönetim aracı.
ZeeWise Zee360, işletmelerin binlerce QuickBooks ve diğer iş uygulaması veri kaynağından veri toplama yoluyla bilgi edinmesine yardımcı olan bir franchise yönetim aracıdır. Yönetim panoları ve KPI (temel performans göstergesi) raporları ile bu konuda veri toplayabilir, birleştirebilir ve raporlayabilir. İmtiyaz bedellerini, denk grup karşılaştırmalarını, birim ekonomisini ve her franchise performansının analizini otomatikleştirir. Genel franchise yönetimi ve SalesForce gibi diğer bulut tabanlı uygulamalarla ve web API'lerini kullanarak diğer hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) hizmetleriyle entegrasyon. Zee360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Excel ve Power BI kullanıcılarının Excel tabanlı finansal kontrol, planlama ve tahmin işlemlerini otomatikleştirmesi için kurumsal düzeyde veri aracı.
Abylon Rapid Planning finansal kontrol, planlama ve tahminleri otomatikleştiren ve basitleştiren bir Excel eklentisidir. Rapid Planning ile tüm veriler otomatik olarak doğrulanır (Excel içinde), erişim hakkı yönetimi ve işbirliği basitleştirilir. Aynı zamanda şablonlar iş kullanıcıları tarafından düzenlenebilir. Üstelik, tüm bu yeni özellikler iyi bilinen bir kullanıcı arayüzünü kullanmaya devam ederken sunulur. Excel ve Power BI araçlarınızla raporlama ve veri görselleştirmeden çok daha fazlasını elde edin. Abylon Rapid Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz
İş birliğine dayalı maliyet merkezi planlaması, bütçeleme ve harcama tahsisi için hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS).
Plan.UseWise, kuruluşların bütçeleme, harcama tahsisi ve raporlamayı otomatikleştirmesini ve bunlar üzerinde işbirliği yapmasını sağlayan bütçeleme sürecini dönüştüren bir maliyet merkezi planlama yazılımıdır. Finans ekipleri, planlama döngüleri oluşturabilir ve bütçe ve harcama tahsis ederken yöneticilerin gerçek zamanlı olarak birlikte çalışmasını sağlayabilir. Plan.UseWise ile işletmeler, istedikleri kadar döngüde yukarıdan aşağıya ve aşağıdan yukarıya planlama yapabilir. Yazılım, Microsoft 365 ile sorunsuz bir şekilde entegre olur ve tanıdık bir Excel çevrimiçi arayüzünde işbirliğine olanak tanır. Bu kullanımı kolay gösterge paneli ve aşina olunan elektronik tablo ortamı, kontrol ve finans ekibi tarafından hızlı bir şekilde benimsenmesini sağlar. Finans İşleri Direktörü ve Kontrol Departmanı, BT çalışanlarının veya danışmanların yardımına ihtiyaç duymadan tüm planlama ve bütçeleme süreci üzerinde tam kontrole sahiptir. Planlamacılar ayrıca toplamların otomatik aylık dağıtımı ve ana ERP sistemlerine/sistemlerinden veri aktarma/ithal etme gibi planlama işlevleriyle de desteklenir. Plan.UseWise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Finansal Analiz
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Para Birimi
  • Nakit Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Raporlama/Analiz