15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Raporlama Yazılımı

Raporlama Yazılımı temel verilere gerçek zamanlı erişimin yanı sıra çeşitli veri kaynaklarından çok boyutlu raporların hızlı oluşturulmasına izin verir. Raporlama Yazılımı diğer birçok kullanım biçiminin yanında mali tablolar oluşturabilir, satış stratejilerinin gelişimini izleyebilir, mevzuata uygunluk endişelerine yanıt verme durumunu izleyebilir ve iç kontrolleri veya güvenlik denetimlerini yönetebilir. Raporlama Yazılımı İş Zekâsı Yazılımları ve Anket Oluşturma Programı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

28 sonuç

ESG verilerini otomatik olarak toplayan, izleyen ve raporlar oluşturan çevrimiçi gerçek zamanlı ESG panosu. ESG-SmartBoard hakkında daha fazla bilgi
ESG-SmartBoard, yazılım robotlarının otomatik olarak sürekli veri toplaması sayesinde ESG (çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim) raporlamasını otomatikleştirmeyi ve mevcut performansı iyileştirmeyi sağlar. - ESG verileri, birden fazla kaynaktan gelse bile otomatik olarak toplanır ve esnek bir çevrimiçi panoda görselleştirilir. - ESG raporu otomatik olarak oluşturulur ve daha sonrasında düzenlenebilir. - Yazılım robotunun işi yapmasını sağlayarak değişen raporlama gerekliliklerine minimum çabayla uyum sağlayın. ESG-SmartBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Pazarlamacılar, BI (iş zekası) personeli ve çevrimiçi işletmelerin müşterilerin web sitesi etkileşimleriyle ilgili bilgi edinmesini sağlayan kurumsal düzeyde analiz platformu.
Google Analytics 360, ROI analiz raporları gibi kapsamlı performans göstergeleri içeren kurumsal düzeyde bir analiz platformudur. Uygulamanın birincil işlevi, etkili içerikleri belirlemek için web siteleri ve uygulamalarda müşteri davranışı ve etkileşimleriyle ilgili bilgiler sağlamaktır. Platform merkezi panosu, basitleştirilmiş genel bakışları ve raporları görüntüler. Sistem, müşteri davranışlarına ayrıntılı genel bakış sağlamak için CRM'ler ve POS sistemleri gibi diğer uygulamalara bağlanır. Google Analytics 360, verilerde müşteri eğilimlerini ve modellerini keşfetmek için makine öğrenimini kullanır. Yüksek gelir potansiyeline sahip kullanıcıları ve en çok müşteri dönüştüren içerikleri belirler. Paylaşılabilir raporlar, akıllı veri analizlerinden sinoptik özetler ve tüm ayrıntıları oluşturma seçenekleriyle oluşturulur. Platform, pazara erişimi genişletmek için diğer Google reklam ve yayın ürünleriyle entegre olur. Kullanılabilir bağlantılar arasında Display & Video 360, AdSense, AdMob ve AdWords bulunmaktadır. Google Analytics 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Wrike, kullanımı kolay raporlama özelliğine sahip proje yönetim yazılımıdır. İlerleme, zaman, bütçe, portföy durumu, ROI ve daha fazlasını izleyin.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Şablonlar, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları ve paylaşımlı iş akışlarını tek bir yerden kullanarak raporlamanızı kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonu ve görsel düzeltme özelliği ile raporlamanızı hızlandırın. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile ROI’yi artırın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Verileri analiz etmek ve en zorlu iş sorunlarına anlamlı çözümler bulmak için herkesin kullanabileceği güçlü istatistik yazılımı.
Minitab istatistik yazılımı, herkesin her yerden kullanabileceği güçlü bir istatistik yazılımıdır. Minitab ile verilerin gücünü görselleştirin, analiz edin ve kullanın. Kapsamlı ve güvenilir analizler ve benzersiz kullanım kolaylığı, derin ve doğru içgörüler edinmenizi kolaylaştırır. Kalite ve güvenilirlik mühendisliğinden ürün geliştirme, işletme ve tahmini analizlere ve süreç doğrulamaya kadar, Minitab en güç problemleri çözmeye ve başarınızı hayata geçirmeye yardım eden ortağınızdır. Minitab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Ads, TikTok ve çok daha fazlası ile bağlantı kurarak dijital pazarlama raporları/panoları oluşturur.
Instagram, Facebook, Meta Ads, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Google My Business, Google Ads, Pinterest, TikTok, LinkedIn Ads, RD Station, Google Search Console, Mailchimp, Twitter Ads, Hotmart, TikTok Ads, Pinterest Ads, PhoneTrack, Active Campaign ve daha fazlası arasındaki entegrasyona dayalı dijital pazarlama raporları ve panolar oluşturur. Reportei, dijital pazarlama uzmanlarının daha üretken olmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış, kullanımı kolay ve hızlı bir yazılımdır. Reportei hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro, 2015 yılından bu yana, tedarik alanındaki manuel işleri ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Kolaylaştırılmış onaylar, akıllı bütçeleme ve masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 200.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcılar neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Veriato, üretkenliği artırmak ve hassas verileri güvende tutmak için işletmelere yardımcı olan iş gücü davranış analizi konusunda faaliyet gösteren hizmet sağlayıcıdır.
Veriato, işletmelerin üretkenliği artırmak ve hassas verileri güvende tutmak için uzaktan veya karma iş gücü etkinliğini izlemesine ve analiz etmesine yardımcı olan iş gücü davranış analizi konusunda faaliyet gösteren hizmet sağlayıcıdır. Veriato, şirketlerin günümüzün karmaşık iş ortamında başarısına yardımcı olmak için benzersiz içgörüler sunmak üzere tercih edilen ortaktır. Şirketler, ağlar arasında, bulutta ve şirket içinde çalışan güçlü analizlerle maksimum üretkenlik ve minimum risk sağlayarak tam görünürlük elde eder. Veriato Workforce Behavior Analytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
ADManager Plus, birleşik bir Active Directory, Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetim ve raporlama çözümüdür.
ADManager Plus, kullanıcılara provizyon sağlama, eski hesapları temizleme ve NTFS’yi yönetme ile izinleri paylaşma gibi görevleri basitleştirmek için birleştirilmiş bir AD (Active Directory), Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetimi çözümüdür. Ayrıca etkin olmayan kullanıcı hesapları, Office 365 lisansları ve kullanıcıların son oturum açma zamanları hakkındaki raporlar da dahil olmak üzere 150'den fazla yerleşik rapor sunar. Biletleme ve uyumluluk için özel bir iş akışı oluşturun, kullanıcı yetkilendirme ve yetkiyi kaldırma gibi AD görevlerini otomatikleştirin. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Manuel hataları ortadan kaldırın ve verilerinizin doğruluğundan emin olun. Planful otomatik, güçlü ve güvenlidir. Yönetim kurulunuza kaliteli raporlar sunun.
Planful, uçtan uca finansal sonuçlandırma, konsolidasyon ve FP&A (finansal planlama ve analiz) bulut yazılımının öncülerinden biridir. Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's ve 23andMe dahil olmak üzere 1.000'den fazla müşteri, uçtan uca FP&A süreci boyunca devir sürelerini hızlandırmak, üretkenliği ve doğruluğu artırmak için Planful'a güveniyor. Planful, önde gelen küresel özel sermaye şirketi Vector Capital tarafından desteklenen özel bir şirkettir. Planful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Windward, çeşitli veri tabanlı belgelerin oluşturulmasını ve çıktısını kolaylaştırmak isteyen MS Office kullanıcıları için düşük kodlu bir raporlama çözümüdür.
Windward dünyanın önde gelen belge oluşturma çözümlerindendir. Benzersiz ve düşük kodlu bu çözüm, her uygulamaya entegre olur ve kullanıcıların Microsoft Office’in aşina oldukları ortamında son derece özel, mantık tabanlı şablonlar tasarlamasını sağlar. Windward hızlı ve kolaydır; insan hatalarını ortadan kaldırarak iş uzmanlarının belge oluşturma şeklini değiştirir. Fluent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Koruyucu aile tabanlı hayvan kurtarma ve barınakları için kullanımı kolay ve eksiksiz yazılım. Çevrimiçi çalışır, sınırsız kullanıcı, çoğu kurtarma grupları için ayda 25 $.
Koruyucu aile tabanlı hayvan kurtarma ve barınakları için kullanımı kolay ve eksiksiz olan bu yazılım, verileri güvenli bir şekilde saklamanızı, hayvanlar (tıbbi durum, yerleştirmeler, hayvan edinmeler) ve kişiler (gönüllüler, bağışlar) hakkında raporlamada bulunmanızı ve çok daha fazlasını sağlar. Tüm verilerin güçlü elektronik çizelge ve kart görünümleri. Petfinder, RescueGroups, PetLink, AKC (American Kennel Club), Michelson Found Animals Foundation, Shelter Animals Count ve ASPCA (American Society for the Prevention of Cruelty to Animals) Transport ile entegrasyon. Trackabeast sürekli geliştiriliyor ve çoğu grup için maliyeti 25 $. Bir aylık ücretsiz deneme. Trackabeast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Power BI Connector for Jira, Jira verilerinizi Power BI’ya dışa aktarmanıza ve Jira verilerini içeren gerekli panolar oluşturmanıza olanak tanır.
Power BI Connector for Jira, varsayılan alanlar ve özel alanlar, geçmiş, iş kayıtları, sprint, üçüncü taraf uygulamalarına ait veriler ve diğerleri dahil olmak üzere tüm Jira verilerini Microsoft Power BI’ya kolay ve hızlı şekilde içe aktarmanıza olanak tanır. Power BI Connector for Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Doğru, gerçek zamanlı, bulut tabanlı teknoloji sayesinde üreticiler, nakliyeciler ve devlet kurumları için alkollü meşrubatlar hakkındaki yasal uyumluluğu kolaylaştırır.
Doğru, gerçek zamanlı, bulut tabanlı teknoloji sayesinde üreticiler, nakliyeciler ve devlet kurumları için alkollü meşrubatlar hakkındaki yasal uyumluluğu kolaylaştırır. ShipCompliant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Power BI Connector for ServiceNow uygulaması ile kullanıcılar ServiceNow verilerini görsel olarak inceleyebilir ve Power BI’da ServiceNow panoları oluşturabilir.
Power BI Connector for ServiceNow, işletmelerin verileri görselleştirmek ve analitik raporlar oluşturmak için ServiceNow’u Power BI’ya bağlamasına olanak tanıyan kurumsal sınıf bir uygulamadır. Power BI Connector for ServiceNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Arama muhasebesi ve çok çeşitli ses platformlarında kullanım analizi gerçekleştirebilen birleşik arama analizi.
Telefon numaralarını tanımlamaya ve aramaya, telekomünikasyon harcamalarını izlemeye, sesli trafiği analiz etmeye ve daha fazlasına yardımcı olan çağrı muhasebesi çözümü. PBX'ler (telefon santralleri), UCaaS (hizmet olarak birleşik iletişim), oturum sınır kontrolörleri ve ayrıca Zoom, Teams ve Webex gibi işbirliği platformları dahil olmak üzere tüm veri kaynaklarından çağrı meta verileri türetebilen tek bir yazılım çözümü. Birleşik arama analizleri ile ağ tesislerini optimize edebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve uzak ekipleri yönetebilirsiniz. Microcall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
InnerTrends, önceden oluşturulmuş analiz raporlarından gelen bilgilerle ürün odaklı ekiplerin uygulamalarını daha hızlı optimize etmelerine yardımcı olur.
Bir ürün analizi aracı olan InnerTrends, ürün odaklı şirketlerin uygulamalarını daha hızlı optimize etmesine yardımcı olur. Bu doğrultuda her bir iş ortamını ve hedefini dikkate alan özel ayarlar doğrultusunda oluşturulmuş hazır raporlar yoluyla ürün kullanım bilgilerini toplar. Ürün ekipleri, satın alma ve etkinleştirmeden elde tutma ve yönlendirmeye kadar, müşteri yolculuğu boyunca girişimlerinin etkisini hemen anlar. Veri uzmanları her ürün analiz kurulumunu doğrular. InnerTrends hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Tableau Connector for Jira, tüm verilerinizi Jira’dan Tableau’ya aktarmanızı sağlar.
Tableau Connector for Jira, işletmelerin daha fazla analiz için JIRA’dan Tableau’ya veri çıkarmasına ve taşımasına yardımcı olan bir uygulamadır. Tableau Connector for Jira uygulaması tüm Jira platformlarında kullanılabilir: sunucu, bulut, veri merkezi. Tableau Connector for Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Birden fazla veri kaynağından kolay veri erişimi için API ve özel rapor otomasyonuna yönelik rapor oluşturucu bileşenleri içeren web raporlama aracı.
Peekdata’nın işlevi, çözümünüzde verilere erişmek için gelişmiş bir programlamalı yöntem sunarak işletmelerin verilerinin değerini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olmaktır. Peekdata Raporlama API’siyle, birden çok kaynaktaki verileri tek bir veri erişim noktası aracılığıyla görüntülemek için özel raporlar oluşturulabilir. Peekdata web raporlama araçları ve API’leri, güçlü raporlama özelliklerini uygulamalara, ürünlere ve web portallarına doğrudan entegre etmeyi sağlar. Peekdata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Exchange Reporter Plus; Exchange Online ve Exchange Server sürümleri için web tabanlı bir değişiklik denetleme, raporlama ve izleme aracıdır.
Exchange Reporter Plus; Exchange Online ve Exchange Server 2003, 2007, 2010, 2013 ve 2016 için web tabanlı bir raporlama, izleme ve değişiklik denetimi çözümüdür. E-posta kutuları, ortak klasörler, Outlook Web Access ve ActiveSync ile ilgili raporlar da dahil 300’den fazla özgün rapor içerir. Mesaj ayrıntılarını içerikteki anahtar kelimelere göre görüntüleyen, oda posta kutusu kullanımını izleyen ve e-posta yanıt sürelerini analiz eden özelleştirilebilir raporlara sahiptir. Ayrıca kritik değişiklikler hakkında gerçek zamanlı bildirimler sunar. ManageEngine Exchange Reporter Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
TMP: Dinamik sonuçlar sunan kullanımı kolay bir IDD uygulamaları yönetim yazılımı.
Sağlayıcılar için sağlayıcılar tarafından oluşturulan tek IDD (zihinsel ve gelişimsel bozukluklar) yazılımı olan TMP, sağlayıcılar açısından dinamik sonuçlar veren, kullanımı kolay bir IDD yönetimi yazılımıdır. IDD vakası yönetiminde basitliğin verimlilikle buluştuğu yer olan TMP'yi keşfedin. Kullanım kolaylığıyla tanınan TMP, belgelemeyi basitleştirmesi, riskleri azaltması ve sorunsuz görev yönetimi için iletişimi artırmasıyla bakım personelinin ve yöneticilerin övgüsünü topluyor. Bakımın sürekliliğini ve kaliteli hizmet sunumunu kolaylaştıran, gerçek dünya işlevselliği için titizlikle test edilmiş, kolay anlaşılır iş akışlarını deneyimleyin. Esnek kurumsal raporlama ve otomatik faturalandırma sayesinde gelir akışlarını optimize edin ve bakım sunumunu zahmetsizce geliştirin. TMP ile IDD yönetiminin geleceğini deneyimleyin. IDD hizmeti topluluğunda bu kadar çok sağlayıcının neden TMP'nin sürekli rehberliğine ve yeniliğine güvendiğini öğrenmek için iletişime geçin. TaskMaster Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Onvo AI, yapay zekayı doğrudan ürünlerinizde kullanarak kontrol paneli ve raporları entegre etmek için SDK'lar sağlayan akıllı bir platformdur.
Onvo AI, işletmeler için pano ve raporların oluşturulmasını ve dağıtımını kolaylaştırmak için özel olarak tasarlanmış bir geliştirici SDK'sıdır (yazılım geliştirme kiti). Bu platform, çok çeşitli veri kaynakları için destek sunarak hem dahili ürün sistemlerine hem de son müşteri platformlarına sorunsuz entegrasyon sağlar ve yerel bir kullanıcı deneyimi sunar. Yapay zekanın gücünü merkeze alan bu platform, tüm süreci optimize ederek mühendislik kaynaklarının fazla tahsisi ve uzatılmış teslimat zaman çizelgeleri gibi sorunları etkili bir şekilde azaltır. Onvo AI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme
Presight, Bariyer Yönetimi ve Operasyon Raporlaması yoluyla güvenliği ve performansı optimize eder.
Presight, bariyer yönetimine odaklanan bir süreç güvenliği çözümü sunarak, güvenlik açısından kritik bariyerlerinizin sağlığını izlemenize ve ilgili riskleri azaltmanıza olanak tanır. Ayrıca Presight, günlük operasyonlardan veri toplanmasını ve sunulmasını sağlayan operasyon raporlama çözümü sunar. Bu, bilgiye dayalı kararlar almak ve genel iş performansını artırmak için gereklidir. Sunduğu çözümler, esnek görselleştirmeye sahiptir ve karar verme sürecine yardımcı olmak için son derece yapılandırılabilirdir. Presight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • OLAP (Çevrimiçi Analitik İşleme)
  • Planlı/Otomatik Raporlar
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Geçici Sorgu
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Sürükle ve Bırak
  • Arama/Filtreleme