15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Hizmet Gönderimi Yazılımı

Hizmet Gönderimi Yazılımı, saha personelinin zaman yönetimine ve gönderimine yardımcı olur. Yazılım, gönderim ofisi ile sahadaki personel arasında kesintisiz iletişime olanak tanıyarak etkinliği ve üretkenliği artırır. Yazılım, saha personelinin hizmet geçmişlerine, sözleşmelere, haritalandırma hizmetlerine, iş yönetimlerine ve zaman yönetimi araçlarına erişmesini sağlayarak iş emirlerini hızlandırır ve kesinti sürelerini azaltır. Hizmet Gönderimi Yazılımı Saha Hizmet Yönetimi Sistemi ve CMMS Yazılımları ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Hizmet Gönderimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

13 sonuç

GSMtasks’ın hizmet sevkiyatı yazılımı, sevkiyatçıların günlük görevleri planlamalarını ve çalışanların bunları yönetmelerini ve analiz etmelerini kolaylaştırır. GSMtasks hakkında daha fazla bilgi
GSMtasks’ın hizmet sevkiyatı yazılımı, sevkiyatçıların günlük görevleri planlamalarını ve çalışanların bunları yönetmelerini ve analiz etmelerini kolaylaştırır. Rota ve görev optimizasyonu sayesinde yakıt maliyetlerini azaltın ve iş verimliliğini artırın. Çalışanlar için kullanımı kolay uygulama, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşteriler için otomatik SMS bildirimleri ve çalışan izlemeyi içerir. API, mevcut sistemlerinizle entegrasyona olanak tanır. GSMtasks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Saha hizmetleri ekibini yönetirken, şirketinizi büyütmek için kullanabileceğiniz zamandan mı kaybediyorsunuz? Bu hizmet gönderim yazılımını deneyin. Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi
Hedefimiz, modern bir saha hizmeti çözümü yoluyla küçük saha hizmeti işletmelerinin büyümesine katkıda bulunmaktır. Teknisyenleri planlayın ve sevk edin ve Müşteri Bildirimlerini otomatikleştirin. 19 $’dan başlayan uygun fiyatlı paketleriyle 3 ila 15 teknisyeni olan şirketler için idealdir. Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar. Varlık izleme, fotoğraf ve imza alma. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın (kredi kartı gerekmez). Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Hizmet Dağıtımına yönelik Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Üst düzey müşteri deneyimleri için hızlı ve verimli saha hizmeti sevkiyatı ile Gomocha sayesinde hizmet sevkiyatını optimize edin. Gomocha hakkında daha fazla bilgi
Gomocha'nın Hizmet Sevkiyatı özelliği, hızlı ve verimli sevkiyat çözümleriyle saha hizmeti yönetiminde köklü bir değişiklik yapar. Sistem, her işe doğru teknisyenin gönderilmesini ve gerekli tüm bilgi ve araçların elinin altında olmasını sağlayarak sevkiyat sürecini kolaylaştırır. Böylece kesinti süresini azaltır ve ilk seferde onarım oranlarını iyileştirerek müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırır. Saha hizmeti operasyonlarını optimize etmek ve müşteri beklentilerini aşmak isteyen işletmeler için çok uygundur. Gomocha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Üretim, dağıtım ve endüstriyel güç sistemlerinin tasarımı, simülasyonu, optimizasyonu ve otomasyonu için analiz platformu.
ETAP elektrik mühendisliği yazılımı, elektriksel güç sistemlerinin model temelli tasarımı, gerçek zamanlı işletme ve akıllı otomasyonuna yönelik üst düzey bir pakettir. Temel modelleme araçları, elektrik sistemi modelini hızlı ve kolayca oluşturma, yapılandırma, özelleştirme ve yönetme; ayrıntılı enstrümantasyon ve topraklama bileşenleri dahil sınırsız bara ve eleman içeren 3 fazlı ve 1 fazlı alternatif akım ve doğru akım şebekesi tek hat şemaları ve GIS görünümleri oluşturma olanağı sağlar. Web sitesini ziyaret edin. ETAP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Tookan sevkiyatları, sipariş takibini ve kargo yönetimini tek bir platform üzerinden otomatikleştirmeye yardımcı olan yapay zeka destekli bir yazılımdır.
Tookan, işletmelerin teslimat operasyonlarını modernize etmelerini ve gerçek zamanlı teslimatları yönetmede tam kontrol sahibi olmalarını sağlayan güçlü bir kullanıma hazır teslimat yönetim platformudur. Tookan, herhangi bir sipariş yönetim platformu veya POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir ve böylece teslimat sürecini uçtan uca basitleştirir. Tookan, gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, GeoFencing, temsilci cüzdanları vb. özellikleri sağlayan bir temsilci uygulaması, gönderi panosu ve çok sayıda uzantı ile birlikte sunulmaktadır. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Dünyanın her yerinde çalışan ücretsiz ama güçlü gerçek zamanlı teslimat izleme ve elektronik teslimat belgesi çözümü.
İlk sürücünüzü ücretsiż olarak sunan Detrack, araçlarınızı bir haritada canlı olarak izlemenize ve yalnızca iOS/Android uygulamasını kullanarak gerçek zamanlı E-POD (elektronik teslimat belgesi) almanıza olanak sağlayan güçlü bir teslimat yönetimi yazılımıdır. Uygulamalarımız 26 dile çevrilmiştir ve milyonlarca teslimatı tamamlamak için dünya genelinde her gün kullanılmaktadır. Detrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Yirmi gün içinde kendi araç paylaşım ve kiralama platformunuzu kurun.
ATOM Mobility, kendi araç paylaşımı ve kiralama işletmenizi kurmanız ve büyütmeniz için gerekli teknolojiyi sağlar. Scooter, mobilet, bisiklet, mopet ve otomobil paylaşım ve kiralama için uygundur. Binicilerin kullanımına yönelik olarak kendi markanız altında kullanabileceğiniz mobil uygulamalar, yönetim panoları, operasyonel ekip uygulamaları, IoT (nesnelerin interneti)/araçlar/akıllı kilitler ve diğer entegrasyonlarla bağlantı sunar. ATOM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer.
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Fleet'in sunduğu gelişmiş yazılımla hizmet sevkiyatını kolaylaştırın, kaynak tahsisini optimize edin ve yanıt sürelerini iyileştirin.
Fleet'in sunduğu gelişmiş yazılımla hizmet sevkiyatı operasyonlarını geliştirin. Bu çözüm, hizmet taleplerinin sorunsuz koordinasyonuna, kaynakların verimli bir şekilde atanmasına, gerçek zamanlı izlemeye ve sevkiyat elemanlarıyla saha personeli arasında etkili iletişime olanak tanır. Fleet sayesinde sevkiyat sürecinizi optimize edin, yanıt sürelerini iyileştirin ve müşteri memnuniyetini artırın. Karmaşık iş akışlarını basitleştirin, operasyonları kolaylaştırın ve hizmet sevkiyatı yönetiminin kontrolünü elinize alın. Fleet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler
Sürdürülebilir üretim için blok zinciri ve yapay zeka teknolojisini kullanarak merkezi garanti yönetiminde uzmanlaşmıştır.
iWarranty, yeni nesil bir garanti yönetimi yazılım aracıdır. iWarranty, kaliteli ürünler sunarak müşteri memnuniyeti sağlamaya önem vermektedir. Bu nedenle, müşterilerin özel ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış çok kapsamlı garanti yönetimi hizmetleri sunmaktadır. Uzmanlardan oluşan ekibiyle, garanti yönetimi sürecini optimize etmeye, garanti maliyetlerini düşürmeye ve iyi bir satın alma sonrası deneyimiyle müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olabilir. iWarranty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • GPS
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Teklifler/Tahminler