15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Katalog Yönetimi Yazılımı

Katalog Yönetimi Yazılımı işletmelerin katalogla ilgili tüm verileri düzenlemesine ve yönetmesine imkân tanır. Bu yazılım genelde müşterilere ve personele daha hızlı satın alma kararlarını verebilmeleri için gereken gerçek zamanlı bilgileri sağlamak için ürün ve hizmet kataloglarını güncelleme ve bakım sürecini otomatikleştirmeyi içerir. Katalog Yönetimi Yazılımı ilgili ürün kataloglarının web tabanlı, basılı, CD, elektronik kataloglar, isteğe bağlı kataloglar dahil olmak üzere herhangi bir satış kanalında düzenlenmesine yardımcı olabilir. Katalog Yönetimi Yazılımı İçerik Yönetimi Yazılımı, E-Ticaret Yazılımı ve Portal Yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

23 sonuç

Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack ile müşterilerinize sorunsuz bir alışveriş deneyimi sunun. Dijital katalogları, dergileri ve diğer yayın türlerini anında oluşturun ve yayınlayın. Alışveriş listesi, satın alma düğmeleri, fotoğraf slayt gösterileri ve hatta Shopify mağazanızı entegre etmek gibi etkileşimli özellikleri kolayca ekleyerek daha fazla satış yapabilirsiniz. PDF’nizi yükleyin ve sayfa çevirme efektleriyle göz alıcı bir dijital kataloğa dönüştürün. İsterseniz de yayınlarınızı sıfırdan oluşturmak için Design Studio yazılımını kullanın. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Zamandan ve paradan tasarruf ederken rekabet avantajı sağlayan katalog yönetimi sistemi.
Prisync’in fiyat izleme aracıyla katalog yönetimi artık hiç olmadığı kadar kolay. Dünyanın dört bir yanındaki perakendeciler, rakiplerinin fiyatlarını ve stok uygunluğu bilgilerini Prisync’in panosunda izleyerek günde 4-19 saat kazanmaktadır. Dinamik fiyatlandırma aracı, ayarladıkları kurallara göre otomatik güncellemeler yapar ve normalde manuel fiyat düzeltmeleri sayesinde harcanan sürelerden tasarruf sağlar. Kullanıcılar büyümeye ve müşteri memnuniyeti sağlamaya yardımcı olan rekabetçi ve kârlı fiyatlar belirlerken, zaman ve paradan tasarruf eder. Prisync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Akış düzenleme, iyileştirme ve yönetimine basit şekilde olanak tanıyan birçok özelliği ile ürün besleme yönetimi için harika bir çevrimiçi araçtır.
Mergado; çevrimiçi mağazalar, pazarlama uzmanları ve kuruluşları için bir ürün akışı yönetimi aracıdır. Birçok filtre ve kural sayesinde çevrimiçi mağazanızdan karşılaştırmalı alışveriş sitelerine, pazar yerlerine ve diğer reklam kanallarına akan verileri değiştirmenize olanak tanır. Teklif verme, imaj pazarlama ve veri analizi uygulamaları Mergado’nun sunduğu olanakları genişleterek çok işlevli bir pazarlama aracı haline getirir. Bir ay boyunca ücretsiz tüm özellikleri içeren deneme sürümüyle başlayın. Mergado hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Filestage, ekiplerin katalogları daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay katalog içeriği düzeltme yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin katalog tasarımlarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Veri akışı optimizasyonu, API bağlantıları, sipariş bağlantıları, metin reklam oluşturma ve analiz entegrasyonu için Channable’ın hepsi bir arada aracı.
Channable, e-ticaret yöneticileri ve çevrimiçi pazarlamacılar için veri akışı yönetim aracıdır. Akış tabanlı pazarlama kanalları ve pazarlarda kolayca katalog oluşturmak için Channable’ı web mağazanıza bağlayın. Ürünlerinizi kategorize etmek, filtreleri ayarlamak veya seçilen her kanal için ürün özelliklerini optimize etmek için Channable’ın güçlü iş kurallarını kullanın. Hemen bir deneme hesabı oluşturun ve ücretsiz kullanmaya başlayın. Channable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir ürün bilgileri çözümü sağlayan SaaS tabanlı bir PIM’dir.
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir çözüm sağlayan SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı bir PIM’dir (ürün bilgi yönetimi). Sales Layer, ürün bilgi alanlarındaki karmaşıklık sorunlarını, katalog sürüm kontrolünü ve üreticiler, distribütörler ve perakendeciler için ürün tedarik zinciri yoluyla veri akışını çözer. ERP, CRM ve CMS’den alınan merkezileştirilmiş iş bilgileri yoluyla Sales Layer, paylaşılabilir, güvenli ve yönetilebilir katalog bilgilerini bulutta barındıran bir veritabanı oluşturur. Sales Layer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Plytix, küçük ve orta ölçekli perakende işletmeleri arasında piyasadaki en popüler katalog yönetimi yazılımlarından biridir.
Plytix bir katalog yönetim yazılımıdır. Plytix, kullanıcı dostu arayüzü, düşük fiyatı ve işe alım ile müşteri desteğine yönelik dikkatli ve titiz yaklaşımları sayesinde küçük ve orta ölçekli işletmeler arasında pazardaki en popüler PIM (ürün bilgi yönetimi) yazılımlarından biridir. Plytix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Tek noktadan kurulum sayesinde tek tek okullara veya okul zincirlerine maliyetlerin düşürülmesi ve zamandan tasarruf etmede yardımcı olan web tabanlı kütüphane yönetim yazılımı.
Mandarin M5, tamamen web tabanlı modern bir online katalogdur. M5, kütüphanede veya uzaktan bağlantı yoluyla herhangi bir iş istasyonundan kütüphane kaynaklarına erişim sağlar. M5, tek merkezli kütüphanelere, birden fazla binası bulunan kütüphanelere ve okul tesislerine, tek noktadan kurulum, bakım ve güncellemeler sayesinde maliyet ve zaman tasarrufu sağlar. Teknik desteği tanınmıştır ve yılın 365 günü 7/24 ulaşılabilir. M5 tanıtım sitesini hemen ziyaret edin ve geleceğin neye benzediğini görün. Mandarin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Publitas, günümüzün perakende ortamına yönelik interaktif katalog çözümleri sunmak için güçlü bir platform ile stratejik ortaklığı bir araya getiriyor.
Publitas, perakendecilerin basılı bir katalog veya dergiyi web ve mobil için dinamik, alışverişe uygun bir kataloğa dönüştürmelerinin en kolay yollarından biridir. Markaların çevrimiçi kataloglarını doğrudan e-ticaret sitelerine bağlamalarını sağlayarak daha fazla insana ulaşmalarına, trafiği artırmalarına ve daha fazla satış yapmalarına yardımcı olur. Staples, Aldi, Carrefour ve IKEA gibi 2000'den fazla önde gelen perakendeci dijital katalog oluşturmak için Publitas kullanıyor. Publitas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Turis, ideal kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak ve çok uygun fiyatla tasarlanmış bir B2B e-ticaret platformudur.
Turis, ideal kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak ve çok uygun fiyatla tasarlanmış bir B2B e-ticaret platformudur. Özel fiyatlandırma, kontrollü erişim, ödeme koşulları, görsel özelleştirme, entegrasyonlar vb. gibi gelişmiş özelliklere sahiptir. Turis ile perakendecilerinize sorunsuz bir sipariş deneyimi sunarak daha mutlu müşteriler, daha iyi müşteri elde tutma ve daha fazla satış sağlarsınız. Turis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Fabric marka ve perakendecilerin modern ticaret altyapısı, araçları ve teknolojisiyle büyümesine yardımcı oluyor.
Fabric büyüme için özel olarak üretilmiş başsız ticaret platformudur. BuildDirect, Juicy Couture ve GNC gibi müşteriler, yeniden form oluşturmak zorunda kalmadan birkaç hafta içinde uygulamalarını hayata geçirmelerini sağlayan açık ve modüler tasarımlı Fabric’e güveniyor. Fabric perakendecilerin dijital gelirlerini 3 kata kadar artırdığı kanıtlanmış olan, mevcut teknoloji yatırımlarında bir güç çarpanıdır. Fabric, Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa ve BC Partners tarafından desteklenmektedir. fabric hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform.
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform. Her durum için doğru içeriği kolayca bulun, potansiyel müşterilerle ve takım üyeleriyle sorunsuz bir şekilde paylaşın ve içeriğinizin performansı hakkında içgörüler elde edin. Klyck, görüşmelerinizin sorunsuz ilerlemesini, anlaşmaların daha hızlı ilerlemesini ve zamanın boşa harcanmamasını sağlar. İçerik kütüphanesini filtreler, etiketler, kategoriler ve daha fazlasıyla içeriği organize etmek için kullanın. İçerik analiziyle katılım ve kullanımı anlayın ve potansiyel müşterilerin içeriğinizle nasıl etkileşimde bulunduğunu takip edin. Satış için organize adımlarla ekibinize başarı için araçlar sağlayın ve işlemleri dijital satış odalarımızda sorunsuz bir şekilde merkezileştirin. Klyck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bit2win CPQ bulut hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) paketi, kuruluşların ürün yapılandırmasını, fiyat teklifi oluşturmayı ve sipariş yakalamayı otomatikleştirmesini ve optimize etmesini sağlar.
Bit2win CPQ (yapılandırma, fiyatlandırma ve fiyat teklifi), satış ortaklarına ve müşterilere karmaşık ürünleri/hizmetleri yapılandırma, doğru fiyat teklifleri sunma, en güncel ürün ve fiyatlandırma bilgileriyle akıllı fırsatlar oluşturma konusunda yardımcı olur. Dijital ortama geçiş yapan şirketler ve satış süreçleri ile teklif verme otomasyonu için tasarlanan Bit2win, maddi mal ve abonelik satışına, yinelenen ve kullanıma göre fiyatlandırmaya, paket satışlara ve mevcut hizmet sözleşmelerindeki değişikliklere olanak tanır. Piyasadaki en iyiler arasında yer alan kullanıma hazır fiyatlandırma işlevleri sağlar. bit2win CPQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Katana PIM, işletmenizin verimini artırmanıza yardımcı olacak özellikler içeren güçlü, esnek ve çok dilli bir PIM (ürün bilgisi yönetimi) sistemidir.
Katana PIM, tüm ürünleri hızlı ve güvenli bir şekilde yönetmeyi sağlayan güçlü ve ölçeklenebilir bir sistemdir. Kuruluşunuzdaki tüm ürün bilgilerini sürekli olarak toplamanıza, kontrol etmenize ve yayımlamanıza yardımcı olur. Bu sistemde hem tedarikçilerinize hem de size ait verileri yöneterek mevcut ürünlerinizin her zaman eksiksiz ve tutarlı bir genel görünümünü elde edersiniz. Katana PIM, tüm ürünlerinizi tek bir sistemde toplayarak ürün bilgilerinizin ne kadar eksiksiz olduğunu ve hangi kısımların kuruluşunuza tamamlama fırsatı sunduğunu bir bakışta görmenizi sağlar. KatanaPIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
PDF’nizi tamamen etkileşimli bir deneyime dönüştüren dijital katalog platformu. Tüm kataloglarınızı tek bir platformda yönetin.
iPaper, basılı broşürlerinizi ve kataloglarınızı tamamen interaktif dijital alışveriş deneyimlerine dönüştürmenizi sağlayan dijital katalog platformudur. Tüm yerel ve küresel kataloglarınızı tek bir platformda yönetin. Ürün görselleri, videolar ve otomasyon ile ilham veren broşürler oluşturun. Katalog içi alışveriş ile trafiği ve satışları artırın. iPaper platformu işinize uyacak şekilde tasarlanmıştır ve kurulumunuzu tamamen otomatikleştirmek için gelişmiş özellikler sunar. iPaper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin ürün kataloglarını, müşterileri, siparişleri, teklifleri, tasarımı, takibi ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan kullanımı kolay bir B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ticaret platformudur.
DJUST yeni nesil bir B2B ticaret çözümüdür. Dijital B2B'de karmaşık olan her şeyi DJUST basitleştirmiştir. Önde gelen markaları ve şirketleri güçlü ve kullanımı kolay bir API önceliklendirme platformuyla desteklemektedir. Modüler bir arayüz ve kullanıma hazır çözüm sayesinde işletmeler, sorunsuz bir dijital deneyim sağlayarak daha hızlı kârını artırıp büyüyebilir. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione ve Seafoodia, Yack ve daha birçok seçkin müşteri, dijital ticaretlerini modernleştirme ve yeni bir platforma geçme konusunda DJUST'a güveniyor. DJUST hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin eBay, Amazon, Walmart, Shopify, eBay ve diğer küresel hesaplarını bağlayıp yönetmesine yardımcı olan çok kanallı e-ticaret platformu.
MerchantSpring, profesyonel pazaryeri satıcıları ve acenteleri için bulut tabanlı bir performans ve analiz platformudur. Amazon, Walmart, eBay, Shopify ve tüm ülkelerdeki en iyi pazaryerlerinde bulunan pazaryeri mağazalarını bir satış performansı panosuyla senkronize eder. Müşteriler, satış yaptıkları her yerde satış ve reklamlarını artıracak şekilde performans ve fırsatlarını anlamak için MerchantSpring’i kullanabilir. Satıcı hesaplarında bulunmayan satış verileri ve bilgileriyle desteklenen ayrıntılı panolara ve raporlara sahip olun. MarketPlace Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
PartsPal, yedek parça işletmeleri tarafından satış sonrası ve OEM (orijinal ürün üreticisi) yedek parçalarını ayrıntılı ve doğru uyum verileriyle çevrimiçi satmak için kullanılır.
PartsPal, yedek parça işletmeleri tarafından satış sonrası ve OEM (orijinal ürün üreticisi) yedek parçalarını ayrıntılı ve doğru uyum verileriyle çevrimiçi satmak için kullanılır. PartsPal, parça bilgilerine ve araç uyumluluğuna erişim sağlayan iki endüstri standardı veri tabanı, GAPC (küresel yedek parça kataloğu) ve UVDB’den (evrensel araç veri tabanı) alınan uyum verileriyle envanteri eşleştirir. Parçalarınız daha sonra Shopify ve eBay pazaryerinde yayımlanabilir. PartsPal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Design Defender, mimari projelerde kullanılacak ürünlerin tedariki amacıyla iç mekan tasarımcıları ve mimarlar için oluşturulmuş bir hizmet olarak yazılımdır (Software as a Service, SaaS).
Design Defender, mimarlıkta kullanılan ürünler için özel bir arama motorudur. Öncelikle mimarlar, iç mimarlar ve iç mekan tasarımcıları için tasarlanmıştır, ancak orijinal tasarımla ilgilenen diğer meraklı kişilerin de kullanımına açıktır. Design Defender, dışarıdan müdahale edilemeyen özel bir algoritma kullanarak arama sonuçlarındaki ürünleri sıralayan modern bir arama motorudur. Bu algoritma, kendisini diğerlerinden ayıran çok sayıda ürün parametresini dikkate alır. Design Defender hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
SCIKIQ; veri yönetimi, entegrasyon ve analiz özellikleri sunan yapay zeka odaklı, LCNC (düşük kodlu/kodsuz), tam set halinde bir veri analizi platformudur.
SCIKIQ, dahili silolar, harici satıcılar ve bulut ortamları dahil olmak üzere çeşitli kaynaklardan gelen verileri entegre etmek ve düzenlemek için yapay zekadan yararlanan gelişmiş bir veri yönetimi çözümüdür. Tam set halindeki bu düşük kodlu/kodsuz platform, tüm verilerin gerçek zamanlı, özelleştirilmiş görünümlerini sunar ve kuruluşların verilerini tek bir konumdan verimli bir şekilde yönetmesine olanak tanır. Tam set halinde öncü bir veri analizi platformu olan SCIKIQ, verileri yönetmek için bir dizi yenilikçi özellik sunar. SCIKIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Hamurlabs, orta ve büyük ölçekli işletmeler için çok kanallı araçlar sağlayan kapsamlı bir e-ticaret işletim sistemidir.
Hamurlabs, orta ve büyük ölçekli işletmeler için çok kanallı araçlar sağlayan kapsamlı bir e-ticaret işletim sistemidir. Hamurlabs, işletmelerin tedarikten üretime, depolamadan sevkiyata kadar tüm operasyonlarını uçtan uca verimli bir şekilde yönetmeleri için tasarlanmıştır. Güçlü altyapısı sayesinde şirketlerin pazar değişikliklerine ve güncel trendlere hızla adapte olmalarını sağlar. Hamurlabs çözümleriden bazıları şunlardır: Depo Yönetim Sistemi (WMS), Sipariş Yönetim Sistemi (OMS), Ürün Bilgi Yönetimi (PIM), Envanter Yönetimi, Teslimat ve Nakliye Yönetimi, Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi, Üretim Yönetimi ve Satış Noktası (POS), Hamur Mobility ve Araç Kiralama Sistemi. Hamurlabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çapraz Satış İşlevselliği
  • Özelleştirme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Ürün Karşılaştırması
  • Veri Tabanı Yayımlama
  • İçerik Kitaplığı
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Veri Eşitleme
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi