17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Evrak Yönetim Sistemi

Evrak Yönetim Sistemi bir kuruluş genelinde belgelerin oluşturulmasından depolanmasına ve dağıtımına kadar yönetim süreçlerini otomatikleştirerek verimliliği artırır ve evrak kaydı tutmanın maliyetini ve dağınıklığı azaltır. Belge Yönetim Sistemi standart formlar gibi düşük özellikli, yüksek hacimli kalemlerden birebir yazışmalar gibi oldukça somut, düşük hacimli kalemlere kadar çok çeşitli belge ihtiyaçlarına çözümler sunar. Evrak Yönetim Sistemi Yazılımı Dijital BT Varlık Yönetimi Yazılımı ve Bilgi Yönetim Yazılımları ile ilişkilidir.

68 sonuç

Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı ücretsiz belge yönetimi platformudur. Bulutta ve iş yerinde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı ücretsiz belge yönetimi platformudur. Bulutta veya şirket içinde (açık kaynak kodu erişimiyle) kullanılabilir. Kişisel, grup ve şirket sürücüsü, dosya senkronizasyonu, dosya paylaşımı, mobil erişim, çevrimiçi ve çevrimdışı belge düzenleme, çok kullanıcılı düzenleme ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, kuruluşunuzdaki tüm belge süreçlerinin kolayca oluşturulmasını, merkezileştirilmesini, izlenmesini ve otomasyonunu sağlar.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi ile tüm belge ve formlar tek bir yerde oluşturulabilir, depolanabilir ve yönetilebilir. Verimliliği artırmak ve hatayı en aza indirmek için belge oluşturmayı ve onayları otomatikleştirin. Belgeleri gerçek zamanlı olarak paylaşıp üzerinde iş birliği yapın, tek bir yerde merkezileştirerek güvenliği en üst düzeye çıkarın. Geçmiş düzenlemeleri belge araması ile izleyip gözden geçirin. Ekibinizdeki herkesin hemfikir olmasını sağlamak için belge süreçlerini standartlaştırın. monday.com, iş birliğine dayalı bir çalışma alanında etkili belge yönetimine olanak tanır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Belge yönetimi için kullanılan bir iş birliği yazılımı olan Wrike’ın görsel düzeltme, gerçek zamanlı iş birliği ve Kanban panoları gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Bulut tabanlı, ortam-içi dosya depolama ile belge yönetiminizi kolaylaştırın. Belgeleri özel talep formları ve görevler dahilinde paylaşın, görsel düzeltmeyle onay döngülerinizi kısaltın ve herhangi bir dosya isteği için ekip arkadaşlarınızı hızlıca etiketleyin. Wrike’ın diğer belge yönetim yazılımları da dahil olmak üzere 400’den fazla entegrasyonuyla işlerinizi daha hızlı tamamlayın. Belgelerin bulunması kolaydır ve görev tartışmaları ve güncellemeler saniyeler içinde görülebilir. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
PandaDoc, tüm iş belgelerini hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, göndermeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır.
PandaDoc, belgeleri hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır. Profesyonel görünüşe sahip belgeler oluşturmak için daha iyi bir yol keşfedin. Sınırsız e-imza, yeniden kullanılabilir şablonlar, uygulama içi düzenleme, CRM entegrasyonu ve müşteri hizmetleri ekibiyle 7/24 canlı destek ile daha fazla fırsat elde edin. Ortalama bir kullanıcı dört dakikanın altında belge oluşturuyor ve satış yapma oranlarında %20 artış bildiriyor. Belge iş akışlarını otomatikleştiren, işlem hattını hızlandıran ve daha fazla fırsat elde eden 50.000 işletmeye katılın. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Gerçekten beğeneceğiniz ilk PDF yazılımı. Smallpdf, 21 PDF aracı, 24 dil ve 40 milyon aylık kullanıcıya sahiptir.
Saatlerin, bankaların ve yalın tasarımın anavatanı İsviçre’de üretilen Smallpdf, akıllı belge yönetimi araçları sunan ödüllü bir şirkettir. 2013 yılında kurulan Smallpdf, ağır, tuhaf PDF yazılımına basit, güvenli ve güvenilir bir yanıt sunuyor. Gereksiz özellikleri ortadan kaldırarak ve kullanıcı deneyimine derinden odaklanarak, Smallpdf, 24 farklı dilde 500 milyondan fazla kullanıcıya, 100.000 farklı şirkete hizmet veren, gezegendeki en sevilen PDF yazılımlarından biri haline gelmiştir. Smallpdf hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
ABBYY FineReader PDF, dijital iş yerinde hem PDF’ler hem de taramalar gibi belgelerle verimli çalışma için çok amaçlı bir PDF yazılımıdır
ABBYY® FineReader PDF 15, dijital belgelerle daha verimli çalışmaya yönelik bir PDF aracıdır. ABBYY’nin yapay zeka tabanlı OCR (optik karakter tanıma) teknolojisi ile desteklenen FineReader, taranmış belgeleri dijital iş akışlarına entegre eder ve dijital iş yerindeki her türlü belgeyi dijitalleştirmeyi, dönüştürmeyi, geri çekmeyi, düzenlemeyi, korumayı, paylaşmayı ve iş birliğini kolaylaştırır. ABBYY FineReader PDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Durum tespiti, uyum ve davalar ile ilgili hacimli hassas belgelerin güvenli bir şekilde paylaşılmasında uzmanlar tarafından güvenilmektedir.
Firmex veri odalarında daha fazla anlaşma, durum tespiti ve uyum sağlar. Yılda 15.000’den fazla yeni odanın açılmasıyla binlerce işletme, son derece hassas proje ve süreçleri Firmex ile yönetiyor. Sektör lideri müşteri hizmetlerinin yanı sıra güçlü ve güvenli veri odaları sayesinde kritik belgelerin kontrolünü elinizde tutmanızı sağlar. Esnek fiyatlandırması, sınırsız veri odası aboneliği veya kullanım başına işlem fiyatlandırması özellikleriyle Firmex, pazarda ayrı bir yer tutmaktadır. SOC 2 (sistem ve organizasyon kontrolleri 2), GVKY, HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. SSO (çoklu oturum açma), API ve Sansürleme. Firmex Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
iDeals VDR yatırım bankacılarının, avukatların ve üst düzey yöneticilerin gizli bilgileri güvenli anlaşma odası üzerinden değiş tokuş etmelerini ve paylaşmalarını sağlar.
iDeals, sofistike ve güvenilir bir sanal veri odası sağlayıcısıdır. Dünya genelinde yatırım bankacıları, avukatlar ve önemli kuruluşların üst düzey yöneticileri tarafından denenmiş ve test edilmiş, deneyimlere dayalı ve üstün sonuçlar sağlamaktadır. Sonuç odaklı ve esnek bir şirket olarak müşterilerini dinlemeye ve her türlü işlemde stratejik hedeflere ulaşılması için onlara en güvenli, rahat ve hızlı çözümü sunmaya gayret etmektedir. iDeals Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Belgelerinizin doğruluğunu, erişilebilirliğini ve depolanmasını sağlamak için Nintex ile belge yönetimini dijital olarak dönüştürün.
Nintex Süreç Platformu, doğruluk ve erişilebilirliği sağlamak için kuruluşların belge yönetimini dijital olarak dönüştürmesini sağlar. Nintex İş Akışı ve Nintex Forms sayesinde kuruluşlar, sadece birkaç tıklamayla ve kod olmadan verileri otomatik olarak toplayabilir ve merkezi bir havuza yönlendirebilir. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Bynder, belge yönetimini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için yenilikçi bir bulut tabanlı çözümdür.
Bynder, dijital markanızı, ürününüzü veya belgeler dahil olmak üzere pazarlama varlıklarınızı oluşturmanızı, kaydetmenizi, keşfetmenizi ve dağıtmanızı sağlar. Belgelerinizi, özelleştirilmiş taksonomi yapılarından ve gövde içi metin aramasından yararlanarak yönetin. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Mevcut en kapsamlı satış etkinleştirme çözümü olan Seismic, gelir ve büyüme sağlayan ilgi çekici alıcı deneyimleri sunar.
Seismic, satış ekiplerine herhangi bir alıcı ile etkileşimlerine yönelik bilgi, mesajlaşma ve otomatik olarak kişiselleştirilmiş içerik sağlayan, kurumsal düzeyde satış ve pazarlama desteği platformudur. Güçlü içerik istihbaratı ve analizleri, pazarlamacıların kâr-zarar hanesi üzerindeki etkilerini kanıtlamalarına ve iyileştirmelerine olanak tanıyarak neyin gerçekten gelir sağladığını ve neyin ayarlanması gerektiğini ortaya çıkarır. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır. LiquidText hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ücretsiz deneme ve aylık 92 $’dan başlayan fiyatlar. Akıllı bir belge (PDF, Word vb.) oluşturun, verilerle birleştirin ve istediğiniz yere teslim edin.
Sınırsız test ile risksiz ücretsiz deneme. Ayda 92 $’dan başlayan planlarıyla Formstack Documents belge oluşturmanızı otomatikleştirir, böylece artık kopyalayıp yapıştırmak zorunda kalmazsınız. Buluttaki verileri PDF, Word belgesi, Excel elektronik çizelge veya PowerPoint’te otomatik olarak, parmağınızı bile oynatmadan birleştirin. WebMerge’de bir belgenin (veya şablonun) oluşturulması, o belgeye verilerinizin gönderilmesi için sık kullanılan hizmetlerle entegre edilmesi çok kolaydır. Birleştirilen belgenin bir kopyası size gönderilir. Zahmetsiz. Otomatik. Kolay. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Latam'da uçtan uca sözleşme yönetiminde lider olan CLM'yiz, yüksek entegrasyon yeteneği ile işbirliğini teşvik eder ve süreçleri generatif AI ile optimize eder.
13 ülkede varlığı ve 600'den fazla müşterisi ile Latin Amerika'da sözleşme yönetiminde lideriz. Adil, verimli ve şeffaf iş ilişkilerini teşvik etmek için kuruluşları dijital olarak bağlıyoruz. Yapay zeka tarafından desteklenen uçtan uca CLM'imiz, sözleşme inceleme ve analizinde verimliliği artırmak için sanal bir asistan kullanır. Bu sistem, sözleşmenin her aşamasını dijitalleştirir ve optimize eder: otomatik iş akışları aracılığıyla sorumlu alanları inceleme, müzakere, işbirliği, onay ve sözleşme imzalama süreciyle birleştirir ve her şeyi tek bir yerde merkezileştirir. Salesforce, WhatsApp ve Power BI gibi müşterilerimizin zaten kullandığı sistemlerle yüksek düzeyde entegre olabiliriz. Her ülkede doğrulanmış elektronik imza sağlayıcıları ile yerel düzenlemelere uyum sağlayarak düzenleyici uyumu garanti ederiz. Webdox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Filestage, ekiplerin belgeleri daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin belgelerini daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Oldukça güvenli, güvenilir ve kullanımı kolay sanal veri odası. Yerleşik yapay zeka araçlarıyla her tür durum tespiti işlemi için uygundur.
Imprima Virtual Data Room oldukça güvenli ve güvenilir olduğu gibi kullanımı da kolaydır. Her tür durum tespiti işlemi için uygundur. Anlaşma yapıcılar için yerleşik yapay zeka araçlarıyla hızlandırılmış güvenli veri paylaşımı ve iş birliğinin yanı sıra çok iyi müşteri hizmetleri sağlar. Imprima'nın veri odasına entegre, gelişmiş, büyük dil modeli temelli yapay zeka araçları paketi kapsamlıdır. Belgeleri dakikalar içinde otomatik olarak düzenleyin, özetleyin ve inceleyin. Sistemin tamamı, süreçler ve çalışanlar ISO/IEC 27001 sertifikalıdır. Imprima Virtual Data Rooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Otomatik uyarılar ve FDA 21 CFR Bölüm 11 uyumlu e-İmzalar ile eğitime bağlanan merkezi belge yönetimi yazılımı.
Belge yönetimi yazılımı ile artık daha kolay. %100 bulut tabanlı platform. QT9 QMS ile belgeleri birden fazla konuma ve iş süreçlerine bağlayın. Revizyon düzeyi kontrolleri, otomatik e-posta uyarıları, yerleşik eğitim, gerçek zamanlı raporlama ve sınırsız dosya ekleri ile zamandan tasarruf edin. Uçtan uca izlenebilirlik için FDA uyumlu 21 CFR Bölüm 11 elektronik imza onayları ile ISO ve FDA uyumluluğunu kolayca otomatikleştirin. Basit. Esnek. Ölçeklenebilir. Dakikalar içinde kurulum. Ücretsiz deneme sürümü başlatın. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Dijital çalışma talimatları, kontrol listeleri ve SOP’lerle (standart operasyon prosedürü üretim ve saha servis mühendisliğinde ilk seferde doğru olanı güçlendirin.
Dijital standart çalışma yoluyla iş gücü mükemmelliğini kolaylaştırmaktadır. SwipeGuide platformu ve uygulamaları, yiyecek ve içecek üreticilerine, sahalar, hatlar ve ekipler arasında operasyonel bilgileri ve performansı artırmak için güç sağlamaktadır. Heineken, PepsiCo, Orkla ve Coca-Cola dahil olmak üzere müşterilerimiz, bilgiyi elde tutma oranını %25 artırırken ilk defa doğru yapma oranını da (+%26) iyileştirmektedir. Dijital standart çalışma, operasyonel mükemmelliği yönlendirmektedir. SwipeGuide bunu nihayet mantıklı bir çerçevede sunmaktadır. SwipeGuide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Tüm dosya formatları için en yüksek güvenliğe ve dijital imza standardına sahip sözleşme yönetimi platformu.
Sözleşme yönetimi ve dijital imza platformu. INHUBBER, sözleşmeleri düzenleme ve yönetme konusunda çok güvenli ve yüksek verimlilikli bir yol sağlar. Yapay zeka, ilgili bilgileri çıkararak raporlar oluşturmaya, bilgiyi saniyeler içinde bulmanıza ve karşılaştırmanıza yardımcı olur. INHUBBER, sözleşmeleri basitleştirir ve bu sözleşmeleri anlaşılır, etkileşimli, yönetimi kolay ve otomatik hale getirir. Sözleşmeleri gözden geçirme, oluşturma, onaylama ve yönetme için harcanan zamanı, maliyetleri ve riskleri azaltır. INHUBBER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
FORDATA Sanal Veri Odası, hızlı, güvenli ve olağanüstü iyi desteklenen veri paylaşımına olanak tanır, bu da daha iyi anlaşmalarla sonuçlanır.
Avrupa'nın güvenilir Sanal Veri Odası sağlayıcısı olarak No.1 sıradayız. FORDATA, sadece gizli belgelerin güvenli bir şekilde paylaşıldığı bir platformdan daha fazlasıdır. 1600'den fazla projenin uzmanlığımız ve başarılı yürütülmesi, yatırım bankacıları, yatırım ortakları ve avukatlar tarafından tanınma ve onay kazanmıştır. Her işlemizin tam olarak planladığınız gibi olmasını istiyoruz. Hizmetlerimizi kullanarak size iş rahatlığı, huzur ve mutlak güvenlik sözü veriyoruz. #FORDATAteam sizin için BURADA. FORDATA VDR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Tüm belgeleri, belge oluşturma işlemini otomatikleştirebileceğiniz tek bir yerde tutmak ve düzenlemek için eksiksiz belge otomasyonu çözümü.
Tüm belgeleri, sözleşmeleri, notları ve e-postaları düzenli, kategorilere ayrılmış, sıralı ve aranabilir halde tutan kapsamlı belge otomasyonu çözümü. Belge oluşturma işlemi, birçok dilde kullanıma sunulan kendi şablonlarınızdan otomatikleştirilir. Belgeler, tercihlere bağlı olarak farklı ölçütlere göre düzenlenebilir. Ayrıca çok çeşitli yasal şablonları saklayabilir ve yönetebilirsiniz. Aynı belgenin birden fazla varyasyonunu izleyebileceğiniz sürüm denetimini destekler. Lexzur hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Dosya Dönüştürme
  • Sürüm Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Uyumluluk İzleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar