Türkiye Yerel ürünleri göster
1246 sonuç
Belgeleri ve varlıkları yönetmek için kurumsal düzeyde güvenliğe sahip olun. XaitPorter, belge otomasyonu ve ortak yazım için hepsi bir arada çözümdür. XaitPorter hakkında daha fazla bilgi
Belge otomasyonu ve ortak yazım için önde gelen hepsi bir arada çözüm olan XaitPorter’ı kullanarak kurumsal düzey güvenliğe sahip belgeleri yönetin ve varlıkları belgeleyin. XaitPorter sayesinde her biri kendi yazarı, inceleyicisi ve onaylayıcısı ile ayrı ayrı teslim tarihlerine sahip birçok bölüm ve alt bölüm içeren belgeler oluşturabilir ve düzenleyebilirsiniz. İçeriği tekrar kullanarak belge bütünlüğünü ve verimliliğini artırın. XaitPorter ayrıca erişim haklarını kontrol etme ve bilgileri yazım ekibinizle paylaşma özgürlüğü sağlar. XaitPorter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Satış ekipleri PandaDoc’u, harika bir satın alma deneyimi sunmak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirmek için kullanmaktadır. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi
PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir. PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Belge yönetimi için kullanılan bir iş birliği yazılımı olan Wrike’ın görsel düzeltme, gerçek zamanlı iş birliği ve Kanban panoları gibi özellikleri bulunmaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Bulut tabanlı, ortam-içi dosya depolama ile belge yönetiminizi kolaylaştırın. Belgeleri özel talep formları ve görevler dahilinde paylaşın, görsel düzeltmeyle onay döngülerinizi kısaltın ve herhangi bir dosya isteği için ekip arkadaşlarınızı hızlıca etiketleyin. Wrike’ın diğer belge yönetim yazılımları da dahil olmak üzere 400’den fazla entegrasyonuyla işlerinizi daha hızlı tamamlayın. Belgelerin bulunması kolaydır ve görev tartışmaları ve güncellemeler saniyeler içinde görülebilir. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı ücretsiz belge yönetimi platformudur. Bulutta ve iş yerinde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı ücretsiz belge yönetimi platformudur. Bulutta veya şirket içinde (açık kaynak kodu erişimiyle) kullanılabilir. Kişisel, grup ve şirket sürücüsü, dosya senkronizasyonu, dosya paylaşımı, mobil erişim, çevrimiçi ve çevrimdışı belge düzenleme, çok kullanıcılı düzenleme ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Bynder, belge yönetimini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için yenilikçi bir bulut tabanlı çözümdür. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital markanızı, ürününüzü veya belgeler dahil olmak üzere pazarlama varlıklarınızı oluşturmanızı, kaydetmenizi, keşfetmenizi ve dağıtmanızı sağlar. Belgelerinizi, özelleştirilmiş taksonomi yapılarından ve gövde içi metin aramasından yararlanarak yönetin. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
PDF yayınlama, e-imza, hiyerarşik görünüm ve daha fazlasını içeren 11. bölüm belge kontrol yazılımı sistemi. 72 saatten az sürede işe alıştırma Orcanos hakkında daha fazla bilgi
Orcanos Electronic Document Management Software (e-DMS), tıbbi cihaz üreticilerinin ISO 14971 uyarınca tüm belgeleri hızlı bir şekilde oluşturmasını, arşivlemesini, izlemesini, aramasını, e-imzalaması nı ve denetlemesini sağlayan uygun maliyetli bir bulut çözümüdür. Kağıt tabanlı bir belge yönetim sisteminden özel bir dijital otomatik çözüme geçmek zor bir iş gibi görünebilir, ancak Orcanos otomatik DMS’nin entegrasyonu en fazla 72 saat içinde sağlanabilir. Orcanos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Her türlü PDF Belgesini düzenlemek için çevrimiçi platform PDFLiner hakkında daha fazla bilgi
PDFLiner, PDF belgeleriyle çalışmak için hepsi bir arada çevrimiçi platformdur. Herhangi bir PDF veya Görüntüyü yükleyebilir ve birkaç saniye içinde düzenleyebilirsiniz. PDFLiner ile PDF dosyalarınızı düzenleyebilir, elektronik olarak imzalayabilir ve gerekirse parola ve filigran ile koruyabilirsiniz. Ayrıca, birçok kullanışlı form içeren geniş bir doldurulabilir Form Kitaplığına sahiptir. İhtiyacınız olanı bulup doldurabilirsiniz. PDFLiner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Outlook 365’ten SharePoint ve Teams’e e-postaları otomatik olarak yakalayın ve sınıflandırın. Email Manager for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi
Microsoft 365 için Colligo Email Manager, yasa veya politikalarla uyumluluk sağlaması gereken sektörlerdeki SharePoint Online kullanıcısı orta ve kurumsal ölçekli işletmeler için idealdir. SharePoint eklentisi, Outlook’tan SharePoint ve Teams’e kadar tüm uygulamalarda e-posta ve ekleri yakalamanıza ve otomatik olarak sınıflandırmanıza olanak tanır. Bu ürün meta verileri otomatik olarak çıkarır, sorunsuz iş birliği ve içerik paylaşımı sağlar ve kullanıcılarınızın aradıkları bilgileri hızla bulmalarını sağlar. Email Manager for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Docxpresso hakkında daha fazla bilgi
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Docxpresso hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
MuPDF, ultra hızlı ve ultra küçük bir PDF işleme çözümüdür. Kütüphane, SDK (yazılım geliştirme kiti) ve mobil uygulama araç kiti olarak kullanılabilir. MuPDF hakkında daha fazla bilgi
MuPDF; hızlı, küçük, kaliteli bir PDF işleme aracıdır. Esnek ve özelleştirilebilir özellikleriyle MuPDF, çok çeşitli uygulamalarda bir işleyici, görüntüleyici veya PDF araç seti olarak kullanılabilir. İnteraktif özellikleri arasında notlar, form doldurma, dijital imzalar ve redaksiyonlar bulunmaktadır. MuPDF, çok çeşitli kodlama ortamlarını ve işletim sistemlerini destekler ve her platform için optimize edilmiştir. Java, C++ ve Python için dil bağlayıcıları ve web görüntüleyiciler bulunmaktadır. MuPDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Popdocx, farklı sistemlerdeki verileri form ve belgelere otomatik olarak doldurabilen bir belge doldurma çözümüdür. Popdocx hakkında daha fazla bilgi
Popdocx, kullanıcıların her işletme için çeşitli türlerde form, belge veya başvuru formlarını dakikalar içinde derlemesini ve doldurmasını sağlayan çok yönlü bir yazılım uygulamasıdır. Kullanıcılar farklı sistemlerden bilgi alabilir veya bilgileri yazılıma doldurabilir; veri bütünlüğünü sağlamak ve işleme hatalarını azaltmak için veri akışlarını otomatikleştirebilir ve doğrulayabilir, tamamlandıktan sonra belgeyi elektronik olarak imzalayabilir. Popdocx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
NAGIX enables organizations to efficiently & automatically transform large volumes of documents into fully accessible PDFs Nagix hakkında daha fazla bilgi
NAGIX is an advanced digital accessible document system that enables organizations to efficiently and automatically! transform large amounts of documents into UA-compliant accessible PDFs, for the benefit of the visually impaired and in compliance with laws and regulations mandating organizations to provide their customers with accessible forms and documents. Nagix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available. Google Docs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Google Drive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dropbox Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace's word processing for teams. Work on a single document with team members or people outside your company. See edits as others type, communicate through built-in chat and ask questions by including comments. Create, edit and share docs from your iPhone, iPad or Android devices. Use Chrome for Mac or PC to work in Docs, even when you’re offline. Google Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. OneDrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. DocuSign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Microsoft SharePoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Manage your content lifecycle with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management.
Upgrade your information governance strategy with the in-place lifecycle management your organization needs to reduce risk without impacting productivity. Streamline how you manage the lifecycle of the content that powers business processes with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management. Box hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
monday.com Work OS enables easy creation, centralizing, tracking, and automation of all document processes in your organization.
With monday.com Work OS you can create, store, and manage all documents and forms in one place. Automate document creation and approvals to increase efficiency and minimize error, share and collaborat e on documents in real-time, and maximize security by centralizing them in one place. Track and review past edits through document search, and standardize document processes to keep everyone on your team on the same page. monday allows for efficient document management, in a collaborative workspace. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Confluence can be your single source of truth. Use this tool to efficiently store and share information across your whole organization.
Organizations are getting increasingly digital. Gone are the days where we would keep paper files on important documents. Join the digital movement by making Confluence your one Document Management software tool. Become more efficient by building a single source of truth and distributing important information across your organization, with one click. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth. Autodesk Construction Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more. LibreOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Microsoft OneNote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Microsoft Word hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. iCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Trusted by over 10 million users, Jotform's form builder is the easy way to create and publish online forms from any device. The company offers 10,000+ ready-made form templates, 100+ integrations to 3rd party apps, and advanced design features making it the leading online form builder for organizations all over the world. It's popularly used to create payment forms, lead generation forms, registration forms, contact forms, application forms, and more. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Bluebeam Revu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. eFileCabinet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Notion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. pdfFiller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Process Street hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Brandfolder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process. Suralink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House. Drupal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Gerçekten beğeneceğiniz ilk PDF yazılımı. Smallpdf, 21 PDF aracı, 24 dil ve 40 milyon aylık kullanıcıya sahiptir.
Saatlerin, bankaların ve yalın tasarımın anavatanı İsviçre’de üretilen Smallpdf, akıllı belge yönetimi araçları sunan ödüllü bir şirkettir. 2013 yılında kurulan Smallpdf, ağır, tuhaf PDF yazılımına basit, güvenli ve güvenilir bir yanıt sunuyor. Gereksiz özellikleri ortadan kaldırarak ve kullanıcı deneyimine derinden odaklanarak, Smallpdf, 24 farklı dilde 500 milyondan fazla kullanıcıya, 100.000 farklı şirkete hizmet veren, gezegendeki en sevilen PDF yazılımlarından biri haline gelmiştir. Smallpdf hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android. PDFelement hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Citrix ShareFile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels.
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels. A highly configurable metadata schema provides powerful, business-specific search and workflow capabilities. Plus, AI-powered auto tagging makes assets instantly findable. Sync content across systems using the API or pre-built integrations with over 50 tools, from creative suites to project management. Widen DAM is available standalone or as part of Acquia DXP. Widen Collective hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. ONLYOFFICE Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. Merge, compress, split and convert PDFs within seconds.
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. iLove PDF offers a toolkit to merge, compress, split, convert, watermark, and unlock PDFs within seconds. iLovePDF also converts from/to main Office formats such as Power Point, Excel and Word. iLovePDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Secure file sharing and document management in the cloud. Easy access to your information, whenever you need it, from any device.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Glasscubes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Cloud-based legal practice management software for law firms wishing to become more efficient. Access from anywhere at any time.
Cloud-based legal practice management software helping law firms to become more efficient and make more money. The powerful features allow you to manage your practice from anywhere, any time and from any device with real-time matter and client information. Continually investing in R&D of its many productivity tools its technology ensures SME law firms have access to the very latest legal technology. LEAP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
ABBYY FineReader PDF, dijital iş yerinde hem PDF’ler hem de taramalar gibi belgelerle verimli çalışma için çok amaçlı bir PDF yazılımıdır
ABBYY® FineReader PDF 15, dijital belgelerle daha verimli çalışmaya yönelik bir PDF aracıdır. ABBYY’nin yapay zeka tabanlı OCR (optik karakter tanıma) teknolojisi ile desteklenen FineReader, taranmış belgeleri dijital iş akışlarına entegre eder ve dijital iş yerindeki her türlü belgeyi dijitalleştirmeyi, dönüştürmeyi, geri çekmeyi, düzenlemeyi, korumayı, paylaşmayı ve iş birliğini kolaylaştırır. ABBYY FineReader PDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Shoeboxed is the easiest way for your business to track expenses, categorize receipts, log mileage, create expense reports and more.
Shoeboxed is easiest way for your business to track expenses. Submit receipts using their mobile app, eReceipt uploader, or prepaid mail-in envelopes. Shoeboxed then scans, data enters, and categorize s everything into a secure, searchable online account that is accepted by the IRS. Plans start at $29 per month. Shoeboxed hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. KnowledgeOwl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme
Digitalize paperwork and easily create, store, and manage any type of company document with Connecteam’s document management software.
Connecteam’s document management software is an easy and efficient solution to create, share, store, and manage any type of company document. Accessible from mobile and desktop. Digitalize and automate paperwork. Enable employees to quickly access manuals and policies or fill in and sign digital reports, wherever they are. Set document access and editing permissions for specific people or groups. Safeguard business-critical documents from unauthorized access. Reduce manual work time and costs. Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Uyumluluk İzleme