15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Evrak Yönetim Sistemi

Evrak Yönetim Sistemi bir kuruluş genelinde belgelerin oluşturulmasından depolanmasına ve dağıtımına kadar yönetim süreçlerini otomatikleştirerek verimliliği artırır ve evrak kaydı tutmanın maliyetini ve dağınıklığı azaltır. Belge Yönetim Sistemi standart formlar gibi düşük özellikli, yüksek hacimli kalemlerden birebir yazışmalar gibi oldukça somut, düşük hacimli kalemlere kadar çok çeşitli belge ihtiyaçlarına çözümler sunar. Evrak Yönetim Sistemi Yazılımı Dijital BT Varlık Yönetimi Yazılımı ve Bilgi Yönetim Yazılımları ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Evrak Yönetim Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

57 sonuç

Bulut tabanlı havacılık belgeleri dağıtım ve denetim çözümü Awery Documents Library hakkında daha fazla bilgi
Awery Documents Library, şirketlerin kendi elektronik belge ve kılavuz dağıtım sistemini, havacılık yönetmelik ve standartlarıyla tamamen uyumlu olarak bir saat içinde çalıştırmasını sağlar. Bu hizmet; belge dolaşımı, revizyon kontrolü, belge onayı yönetimi, durum raporu oluşturma, web, iOS ve Android uygulamaları üzerinden anımsatıcı ve bildirim göndermeyle ilgili süreçleri otomatikleştirmeyi sağlar. Awery Documents Library hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
NAGIX, kuruluşların büyük hacimli belgeleri verimli bir şekilde otomatik olarak tamamen erişilebilir PDF’lere dönüştürmesini sağlar. Nagix hakkında daha fazla bilgi
NAGIX, kuruluşların büyük miktarda belgeyi görme engelliler yararına UA (evrensel erişilebilirlik) uyumlu ve kuruluşların müşterilerine erişilebilir form ve belgeler sağlamasını zorunlu kılan yasa ve düzenlemelere uygun, erişilebilir PDF’lere verimli bir şekilde otomatik olarak dönüştürmesini sağlayan gelişmiş bir dijital erişilebilir belge sistemidir. Nagix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Outlook 365’ten SharePoint ve Teams’e e-postaları otomatik olarak yakalayın ve sınıflandırın. Email Manager for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi
Microsoft 365 için Colligo Email Manager, yasa veya politikalarla uyumluluk sağlaması gereken sektörlerdeki SharePoint Online kullanıcısı orta ve kurumsal ölçekli işletmeler için idealdir. SharePoint eklentisi, Outlook’tan SharePoint ve Teams’e kadar tüm uygulamalarda e-posta ve ekleri yakalamanıza ve otomatik olarak sınıflandırmanıza olanak tanır. Bu ürün meta verileri otomatik olarak çıkarır, sorunsuz iş birliği ve içerik paylaşımı sağlar ve kullanıcılarınızın aradıkları bilgileri hızla bulmalarını sağlar. Email Manager for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
PDF yayınlama, e-imza, hiyerarşik görünüm ve daha fazlasını içeren 11. bölüm belge kontrol yazılımı sistemi. 72 saatten az sürede işe alıştırma Orcanos hakkında daha fazla bilgi
Orcanos Electronic Document Management Software (e-DMS), tıbbi cihaz üreticilerinin ISO 14971 uyarınca tüm belgeleri hızlı bir şekilde oluşturmasını, arşivlemesini, izlemesini, aramasını, e-imzalamasını ve denetlemesini sağlayan uygun maliyetli bir bulut çözümüdür. Kağıt tabanlı bir belge yönetim sisteminden özel bir dijital otomatik çözüme geçmek zor bir iş gibi görünebilir, ancak Orcanos otomatik DMS’nin entegrasyonu en fazla 72 saat içinde sağlanabilir. Orcanos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Meridian, operasyonlar ve bakım ekipleri için tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan bir mühendislik belgesi yönetim sistemidir. Meridian hakkında daha fazla bilgi
Accruent'in Meridian sistemi, günümüzün karmaşık mühendislik, proje ve operasyon ortamında tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan, amaca yönelik bir mühendislik belgesi yönetim sistemidir (EDMS). Bakım ve operasyon ekiplerinin belge yönetimini kolaylaştırmasına, güvenlik ve uyumluluğu sağlamasına ve şirket genelinde iş birliğini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olur. Bulut tabanlı ve kurum içi çözümlerimiz, işletmelerin eski çözümler veya genel belge yönetim sistemleriyle ilişkili tekrarlayan sorunların üstesinden gelmesine yardımcı olur. Meridian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı ücretsiz belge yönetimi platformudur. Bulutta ve iş yerinde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı ücretsiz belge yönetimi platformudur. Bulutta veya şirket içinde (açık kaynak kodu erişimiyle) kullanılabilir. Kişisel, grup ve şirket sürücüsü, dosya senkronizasyonu, dosya paylaşımı, mobil erişim, çevrimiçi ve çevrimdışı belge düzenleme, çok kullanıcılı düzenleme ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Dijital çalışma talimatları, kontrol listeleri ve SOP’lerle (standart operasyon prosedürü üretim ve saha servis mühendisliğinde ilk seferde doğru olanı güçlendirin. SwipeGuide hakkında daha fazla bilgi
Dijital standart çalışma yoluyla iş gücü mükemmelliğini kolaylaştırmaktadır. SwipeGuide platformu ve uygulamaları, yiyecek ve içecek üreticilerine, sahalar, hatlar ve ekipler arasında operasyonel bilgileri ve performansı artırmak için güç sağlamaktadır. Heineken, PepsiCo, Orkla ve Coca-Cola dahil olmak üzere müşterilerimiz, bilgiyi elde tutma oranını %25 artırırken ilk defa doğru yapma oranını da (+%26) iyileştirmektedir. Dijital standart çalışma, operasyonel mükemmelliği yönlendirmektedir. SwipeGuide bunu nihayet mantıklı bir çerçevede sunmaktadır. SwipeGuide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
ShareGate, Microsoft 365 için kullanıma hazır ve işlevsel bir yönetim çözümüdür. ShareGate hakkında daha fazla bilgi
Büyük ölçekli geçişlerden günlük Teams ve SharePoint işlemlerine kadar. ShareGate, Microsoft 365 için kullanıma hazır ve işlevsel bir yönetim çözümüdür. 75.000'den fazla BT yöneticisinin güvendiği ShareGate, M365'i olması gereken iş birliğine dayalı ve güvenli ortama dönüştürür. Dakikalar içinde kiralama alanınızı temizlemeye başlayın, en iyi uygulamalara odaklanarak yönetim stratejinizi oluşturun ve belirlediğiniz ilkeleri izleyen kullanıcılarla self servis işlemlerini otomatikleştirin. ShareGate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, kuruluşunuzdaki tüm belge süreçlerinin kolayca oluşturulmasını, merkezileştirilmesini, izlenmesini ve otomasyonunu sağlar.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi ile tüm belge ve formlar tek bir yerde oluşturulabilir, depolanabilir ve yönetilebilir. Verimliliği artırmak ve hatayı en aza indirmek için belge oluşturmayı ve onayları otomatikleştirin. Belgeleri gerçek zamanlı olarak paylaşıp üzerinde iş birliği yapın, tek bir yerde merkezileştirerek güvenliği en üst düzeye çıkarın. Geçmiş düzenlemeleri belge araması ile izleyip gözden geçirin. Ekibinizdeki herkesin hemfikir olmasını sağlamak için belge süreçlerini standartlaştırın. monday.com, iş birliğine dayalı bir çalışma alanında etkili belge yönetimine olanak tanır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Belge yönetimi için kullanılan bir iş birliği yazılımı olan Wrike’ın görsel düzeltme, gerçek zamanlı iş birliği ve Kanban panoları gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Bulut tabanlı, ortam-içi dosya depolama ile belge yönetiminizi kolaylaştırın. Belgeleri özel talep formları ve görevler dahilinde paylaşın, görsel düzeltmeyle onay döngülerinizi kısaltın ve herhangi bir dosya isteği için ekip arkadaşlarınızı hızlıca etiketleyin. Wrike’ın diğer belge yönetim yazılımları da dahil olmak üzere 400’den fazla entegrasyonuyla işlerinizi daha hızlı tamamlayın. Belgelerin bulunması kolaydır ve görev tartışmaları ve güncellemeler saniyeler içinde görülebilir. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
PandaDoc, tüm iş belgelerini hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, göndermeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır.
PandaDoc, belgeleri hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır. Profesyonel görünüşe sahip belgeler oluşturmak için daha iyi bir yol keşfedin. Sınırsız e-imza, yeniden kullanılabilir şablonlar, uygulama içi düzenleme, CRM entegrasyonu ve müşteri hizmetleri ekibiyle 7/24 canlı destek ile daha fazla fırsat elde edin. Ortalama bir kullanıcı dört dakikanın altında belge oluşturuyor ve satış yapma oranlarında %20 artış bildiriyor. Belge iş akışlarını otomatikleştiren, işlem hattını hızlandıran ve daha fazla fırsat elde eden 50.000 işletmeye katılın. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Gerçekten beğeneceğiniz ilk PDF yazılımı. Smallpdf, 21 PDF aracı, 24 dil ve 40 milyon aylık kullanıcıya sahiptir.
Saatlerin, bankaların ve yalın tasarımın anavatanı İsviçre’de üretilen Smallpdf, akıllı belge yönetimi araçları sunan ödüllü bir şirkettir. 2013 yılında kurulan Smallpdf, ağır, tuhaf PDF yazılımına basit, güvenli ve güvenilir bir yanıt sunuyor. Gereksiz özellikleri ortadan kaldırarak ve kullanıcı deneyimine derinden odaklanarak, Smallpdf, 24 farklı dilde 500 milyondan fazla kullanıcıya, 100.000 farklı şirkete hizmet veren, gezegendeki en sevilen PDF yazılımlarından biri haline gelmiştir. Smallpdf hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
ABBYY FineReader PDF, dijital iş yerinde hem PDF’ler hem de taramalar gibi belgelerle verimli çalışma için çok amaçlı bir PDF yazılımıdır
ABBYY® FineReader PDF 15, dijital belgelerle daha verimli çalışmaya yönelik bir PDF aracıdır. ABBYY’nin yapay zeka tabanlı OCR (optik karakter tanıma) teknolojisi ile desteklenen FineReader, taranmış belgeleri dijital iş akışlarına entegre eder ve dijital iş yerindeki her türlü belgeyi dijitalleştirmeyi, dönüştürmeyi, geri çekmeyi, düzenlemeyi, korumayı, paylaşmayı ve iş birliğini kolaylaştırır. ABBYY FineReader PDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Durum tespiti, uyum ve davalar ile ilgili hacimli hassas belgelerin güvenli bir şekilde paylaşılmasında uzmanlar tarafından güvenilmektedir.
Firmex veri odalarında daha fazla anlaşma, durum tespiti ve uyum sağlar. Yılda 15.000’den fazla yeni odanın açılmasıyla binlerce işletme, son derece hassas proje ve süreçleri Firmex ile yönetiyor. Sektör lideri müşteri hizmetlerinin yanı sıra güçlü ve güvenli veri odaları sayesinde kritik belgelerin kontrolünü elinizde tutmanızı sağlar. Esnek fiyatlandırması, sınırsız veri odası aboneliği veya kullanım başına işlem fiyatlandırması özellikleriyle Firmex, pazarda ayrı bir yer tutmaktadır. SOC 2 (sistem ve organizasyon kontrolleri 2), GVKY, HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. SSO (çoklu oturum açma), API ve Sansürleme. Firmex Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
iDeals VDR yatırım bankacılarının, avukatların ve üst düzey yöneticilerin gizli bilgileri güvenli anlaşma odası üzerinden değiş tokuş etmelerini ve paylaşmalarını sağlar.
iDeals, sofistike ve güvenilir bir sanal veri odası sağlayıcısıdır. Dünya genelinde yatırım bankacıları, avukatlar ve önemli kuruluşların üst düzey yöneticileri tarafından denenmiş ve test edilmiş, deneyimlere dayalı ve üstün sonuçlar sağlamaktadır. Sonuç odaklı ve esnek bir şirket olarak müşterilerini dinlemeye ve her türlü işlemde stratejik hedeflere ulaşılması için onlara en güvenli, rahat ve hızlı çözümü sunmaya gayret etmektedir. iDeals Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Bynder, belge yönetimini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için yenilikçi bir bulut tabanlı çözümdür.
Bynder, dijital markanızı, ürününüzü veya belgeler dahil olmak üzere pazarlama varlıklarınızı oluşturmanızı, kaydetmenizi, keşfetmenizi ve dağıtmanızı sağlar. Belgelerinizi, özelleştirilmiş taksonomi yapılarından ve gövde içi metin aramasından yararlanarak yönetin. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Mevcut en kapsamlı satış etkinleştirme çözümü olan Seismic, gelir ve büyüme sağlayan ilgi çekici alıcı deneyimleri sunar.
Seismic, satış ekiplerine herhangi bir alıcı ile etkileşimlerine yönelik bilgi, mesajlaşma ve otomatik olarak kişiselleştirilmiş içerik sağlayan, kurumsal düzeyde satış ve pazarlama desteği platformudur. Güçlü içerik istihbaratı ve analizleri, pazarlamacıların kâr-zarar hanesi üzerindeki etkilerini kanıtlamalarına ve iyileştirmelerine olanak tanıyarak neyin gerçekten gelir sağladığını ve neyin ayarlanması gerektiğini ortaya çıkarır. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır. LiquidText hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Ücretsiz deneme ve aylık 92 $’dan başlayan fiyatlar. Akıllı bir belge (PDF, Word vb.) oluşturun, verilerle birleştirin ve istediğiniz yere teslim edin.
Sınırsız test ile risksiz ücretsiz deneme. Ayda 92 $’dan başlayan planlarıyla Formstack Documents belge oluşturmanızı otomatikleştirir, böylece artık kopyalayıp yapıştırmak zorunda kalmazsınız. Buluttaki verileri PDF, Word belgesi, Excel elektronik çizelge veya PowerPoint’te otomatik olarak, parmağınızı bile oynatmadan birleştirin. WebMerge’de bir belgenin (veya şablonun) oluşturulması, o belgeye verilerinizin gönderilmesi için sık kullanılan hizmetlerle entegre edilmesi çok kolaydır. Birleştirilen belgenin bir kopyası size gönderilir. Zahmetsiz. Otomatik. Kolay. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Filestage, ekiplerin belgeleri daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin belgelerini daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
Belgelerinizin doğruluğunu, erişilebilirliğini ve depolanmasını sağlamak için Nintex ile belge yönetimini dijital olarak dönüştürün.
Nintex Süreç Platformu, doğruluk ve erişilebilirliği sağlamak için kuruluşların belge yönetimini dijital olarak dönüştürmesini sağlar. Nintex İş Akışı ve Nintex Forms sayesinde kuruluşlar, sadece birkaç tıklamayla ve kod olmadan verileri otomatik olarak toplayabilir ve merkezi bir havuza yönlendirebilir. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Dosya Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Sınıflandırma
  • Belge Oluşturma
  • Dosya Dönüştürme
  • Elektronik İmza
  • Dosya Kurtarma
  • Uyumluluk İzleme
  • Güvenli Veri Depolama