17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Online CRM Programı Sistemi

Online CRM Programı Sistemi, internet temelli müşteri etkileşimi, destek ve ilişki yönetimine olanak sağlar. Çevrimiçi müşteri ilişkileri yönetim uygulamaları, müşterilere bir kuruluşun bilgi hazinesi varlıklarına erişmesine imkân sunarak müşterilerin ürüne ilişkin sorunlarını gerek internet üzerinden gerekse telefonda çözmeleri için kendi kendilerine ilerleyebilecekleri bir yol kullanmalarına olanak verir. Online CRM Programı Sistemi çözümleri, müşterilerin müşteri hizmetleri çalışanlarıyla iletişim kurmadan kendi başlarına sorunlarını çözmelerini teşvik ederek bir çağrı merkezinin, internet sitesinin ya da yardım masasının etkisini ve kullanışlılığını artırmaya yardım eder. Online CRM Programı Sistemi Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Online CRM Programı Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

24 sonuç
Bitrix24, 2016, 2017 ve 2018 yıllarında en iyi ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımı seçildi. Sınırsız kayıt, satış otomasyonu, e-posta pazarlaması ile tamamen ücretsiz. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 2016, 2017 ve 2018 yıllarında ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımları arasından bir numara olarak seçildi. Sınırsız kayıt, satış otomasyonu, telefon sistemi ve e-posta pazarlaması ile tamamen ücretsiz. Sekiz milyondan fazla şirket Bitrix24 kullanıyor. Bitrix24, bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinde kullanıma sunulmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Zoho CRM, KOBİ’lere yapay zeka destekli özelliklere sahip çevrimiçi, çok kanallı bir müşteri yaşam döngüsü yönetim platformu ile destek sağlar. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, 180 ülkede 250.000 işletme tarafından daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmek, müşterilerle yakın bağ kurmak ve gelirlerini artırmak için kullanılan çevrimiçi bir CRM yazılımıdır. Temel özellikleri arasında adres yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sohbet asistanı, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, envanter yönetimi, raporlama ve analizi ve 500’den fazla popüler üçüncü taraf uygulamayla sorunsuz entegrasyon yer almaktadır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Pipedrive, satış tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay, çevrimiçi bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği çevrimiçi bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. Bulut tabanlı CRM’lerin kullanışlılığı ön planda tutan basit ve güçlü tasarımı satış ekipleri tarafından beğenilmektedir. 179 ülkede 95.000’den fazla ücretli müşteri tarafından kullanılmaktadır. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem güçlü hem de çevik bir çevrimiçi CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Bigin, müşteri operasyonlarını birleştirmeye ve müşteri ilişkilerini etkili bir şekilde geliştirmeye yardımcı olan küçük işletmelere yönelik bir CRM'dir. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmeler için özel olarak tasarlanmış, benzersiz ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılayan çevrimiçi bir CRM’dir. Cep dostu bir fiyata, basit ama güçlü özelliklere sahip son derece kullanıcı dostu bir arayüz sunar. *İşinizi yürütmek ve büyütmek için ihtiyacınız olan tüm verilere, 360 derecelik bir görüş açısıyla tek bir yerden erişin. *Müşteriyle karşılıklı tüm operasyonlarınızı yönetmek için özel ve birbirine bağlı kanalları kullanın. *Telefon, e-posta, sosyal medya, WhatsApp ve çevrimiçi toplantılar gibi çok kanallı iletişim yoluyla iletişimde kalın *Kapsamlı panolarla müşteri adayı dönüştürme oranları, ekip verimliliği, satış hedefleri ve daha fazlası gibi önemli ölçümleri ölçün ve takip edin. *Takip e-postaları, görev atamaları, anlaşma aşamalarını güncelleme ve iş akışları aracılığıyla gerçek zamanlı bildirimler gibi sıradan ancak entegre görevleri otomatikleştirin. *İşinizin her yönünü yönetmek için Bigin’i diğer Zoho ve Zoho dışı uygulamalarla entegre edin. *Kullanımı kolay mobil uygulamasıyla işinizi istediğiniz yere götürün. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur.
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur. Farklı sektörlerden pek çok işletme ürün yönetimi, pazarlama operasyonları, proje ve potföy yönetimi gibi konularda iş akışlarını dahili yapay zekanın gücüyle desteklemek için Airtable’dan yararlanıyor. Merkezi BT liderleri, Airtable'ı kurumsal kullanıcılarını kendi yapay zeka destekli uygulamalarını oluşturmaları için destekleyen bir kullanıcı geliştirme platformu olarak kullanıyor. Bu nedenle, Fortune 100'ün %80'i de dahil olmak üzere 500.000'den fazla kuruluş, işlerin yapılma şeklini dönüştürmeye yardımcı olması için iş birliğine dayalı iş yönetiminde ve kullanıcı geliştirmede Airtable'a güveniyor. Sonuç mu? Daha hızlı yenilik, daha mutlu müşteriler, kurumsal yönetim ve ekipler ve departmanlar için modern bir iş deneyimi. Ücretsiz sürümü bugün airtable.com adresinden edinin Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
LiveChat, sitedeki ziyaretçilerle ve müşterilerle anında iletişime olanak tanıyarak süreç içinde müşteri sadakati oluşturur.
LiveChat, müşteriyle doğrudan iletişim kurarak marka sadakati oluşturmanıza ve geliştirmenize olanak tanır. Yardıma ihtiyaç duyan müşterileri desteklemenize yardımcı olur. Ayrıca doğru zamanda doğru potansiyel müşterilerle bağlantı kurarak ve birçok yeni müşteri adayı oluşturarak satışlarınızı artırmanızı sağlar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
EngageBay, tek bir platforma entegre edilmiş pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerine sahip hepsi bir arada CRM’dir.
EngageBay CRM, müşteri ilişkilerinizi daha iyi yönetmenizi sağlayan zengin özellikler sunar. Ayrıca, işinizi ölçeklendirmek için pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerini de içerir. Geniş özellikler listesi, müşteri adaylarına ulaşmanızı, onlarla iletişim kurmanızı ve ilişkilerinizi geliştirmenizi, onları mutlu müşterilere dönüştürmenizi sağlarken aynı zamanda tek bir platformu kullanmanın getirdiği üstün müşteri deneyimini temin eder. İhtiyacınız olmayan özellikler için ödeme yapmayı bırakın ve EngageBay’e geçin. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike, web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştiren mesajlaşma tabanlı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) alternatifidir. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşteriler ve müşteri adaylarıyla sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir bulut tabanlı çözümdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir çevrimiçi CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir çevrimiçi CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, CRM’nin karmaşıklığını basit bir yapılacaklar listesine dönüştürür. GTD (iş bitirici) üretkenlik ilkeleriyle oluşturulan kolay satış yaklaşımı, müşteri adaylarını müşterilere dönüştürmeye, hedeflere ulaşmaya ve işleri hızlı bir şekilde büyütmeye yardımcı olur. Gmail, Outlook, Twitter, Facebook ve Xing üzerinden müşteri adayları elde edin ve OnePageCRM’de tek tıklamayla iletişim oluşturun. Satış ekosisteminizi MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier ve daha fazlası ile entegre bir şekilde oluşturun. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Müşterileri, potansiyel müşterileri, e-postaları, takvimi, görevleri ve daha fazlasını yönetmek için tek bir merkezi konum olarak tasarlanmış, Mac ile uyumlu CRM çözümü.
İş ilişkilerinizle bağlantıda kalın, ekip olarak iş birliği yapın ve müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi ve diğer paydaşlarınızı tüm iletişim, faaliyet, belge ve dosyalarınız ile ortak bir veri tabanında bir araya getirin. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Yerel hizmet işletmeleri için sipariş. Müşteri Adayı ve Müşteri Yönetimi, Hizmet ve Satış İşlemleri, Analitik ve Raporlama tek bir arayüzde.
Orderry, bir veya daha fazla tesisi olan hizmet işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi için bir SaaS çözümüdür. Müşteri verilerini erişimi kolay tek bir veritabanında toplayın, iletişim ve ödeme geçmişini takip edin, potansiyel müşterileri işleyin, indirimler ve otomatik bildirimler ayarlayın. Orderry, CRM'in yanı sıra İş Emri İşleme, Satış, Envanter Yönetimi, Bordro, Vergi Hesaplama, Randevu Planlama, Finans ve Analizi kolaylaştırır. Saha hizmetleri için, teknisyenlere ve yöneticilere yönelik pratik uygulamalar vardır. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Satış hacmini ortalama %54 kadar artırdığı kanıtlanmış CRM (müşteri ilişkili yönetimi) çözümüdür.
MoxiEngage CRM, satış hacminde büyük artış sağlar. Bunun nedeni ise, özellikle emlak acentelerinin benzersiz satış ihtiyaçlarına göre tasarlanmasıdır. MoxiEngage, mekan satış yöntemlerine odaklanmıştır, çünkü bir emlak acentesinin iş dünyası mekanın çevresinde dönmektedir. Gayrimenkul verilerinden yararlanır, uzun vadeli müşteri adayı geliştirmesi sağlar, tekrarlanan satışları ve müşteri yönlendirmelerini artırır, acentelerin satış hedeflerine yönelik doğru yolda ilerlemelerini sağlar. MoxiEngage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Salesforce Health Cloud ile hasta ve üye ilişkilerini yeni zirvelere taşıyın.
Health Cloud, sağlık sektörünü destekleyen güvenilir ve bağlantılı bir platformdur. Health Cloud, klinik ve klinik olmayan verileri tek bir gerçeklik kaynağında bir araya getirerek kuruluşların sağlık deneyimini geliştirmek, proaktif etkileşimi teşvik etmek ve en iyi sonuçları almak için her müşteriye ilişkin 360 derecelik bir görünüm elde etmesine yardımcı olur. Health Cloud, çalışanları amaca yönelik uygulamalar, otomatik sektörel iş akışları ve yapay zeka destekli müşteri bilgileri ile donatarak verimliliği, iş birliğini ve büyümeyi artırır. Health Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur.
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
Meetsales, çevrimiçi CRM’niz ve çok daha fazlası olabilir. Müşteri adaylarının yönetimi, satış ve veri analizi için yerleşik özellikler sunar.
Çevrimiçi CRM olarak çalışabilen ve çok daha fazlasını yapabilen hepsi bir arada bir çözüm olan Meetsales’i sunarak satış ekibinizin çalışmasını düzenleme şeklinizde köklü bir değişiklik yapın. Bu görüntülü satış komuta merkezi, mevcut sisteminizi tamamlayacak veya bu sistemin yerine geçecek şekilde tasarlanmıştır. Ayrıca, satış sürecini yönetmeye yardımcı olacak uygun bir çözüm arayan yeni işletmeler için de harikadır. Meetsales dış uygulamalarla entegre olur ve satış temsilcileri için ideal bir iş akışı oluşturma olanağı sağlar. Meetsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi
İlaç ve yaşam bilimleri şirketleri için müşteri bağlılığını artırmaya yönelik bulut tabanlı hepsi bir arada CRM ve CLM (sözleşme yaşam döngüsü yönetimi) çözümü.
Platforce CRM; HCP (sağlık hizmetleri sağlayıcısı) iletişim kişileri, kuruluşlar, pazarlama döngüleri ve numunelerden oluşan bir veri tabanı oluşturmak için tasarlanmış tam donanımlı bir müşteri ilişkileri yönetimi platformudur. Platforce CRM sistemi, pazarlama döngüsünün başlangıcından veri tabanı oluşturma, bölge atama, arama iletme ve KPI (anahtar performans göstergesi) analizine kadar pazarlama ve satış faaliyetlerini tümüyle sunmanızı sağlar. Ayrıca, uzaktan arama ve aramadan sonra istatistik analizi dahil olmak üzere çeşitli arama performansı ölçümlerine de olanak tanır. Platforce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İş Akışı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Görev Yönetimi