17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

BT Varlık Yönetimi Yazılımı

BT Varlık Yönetimi Yazılımı yazılım ve donanım varlıklarının kurumsal çapta envanter ve yaşam döngüsü yönetimini sağlar. Bu, varlık bakım geçmişini, kullanıcı izinlerini, satın alma bütçesi tahminini ve yazılım lisansı yasal uyumluluğunu içerebilir. Bu tür bir yazılım, BT yöneticilerinin maliyet kontrolünü iyileştirmesini ve kuruluş genelinde BT'nin iş değerini doğru bir şekilde izlemesini sağlar.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

BT Varlık Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

25 sonuç
iOS, FireOS, Mac, Android, Apple TV, Windows cihazları ve dizüstü bilgisayar yönetimi için hepsi bir arada çözüm. Hexnode UEM hakkında daha fazla bilgi
Hexnode UEM, işletmelerin hem BYOD hem de kurumsal cihazları tek bir konsoldan güvenli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan ödüllü UEM (tümleşik uç nokta yönetimi) çözümüdür. iOS, Android, Windows, Mac, Apple TV ve fireOS cihazlarını destekler. Uygulama yönetimi, güvenlik yönetimi, masraf yönetimi ve konteynerizasyon gibi zengin özelliklere sahip Hexnode MDM, karmaşık iş ortamlarına uyum sağlar. Hexnode UEM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Yazılım varlığı envanterinizi yönetmenize yardımcı olan Windows, Linux ve MacOS için otomatik yama yönetim aracı. Heimdal Patch & Asset Management hakkında daha fazla bilgi
Eksiksiz CVE/CVSS denetleme tarihçesi ve kusursuz veri uyumluluğu sayesinde dünyanın herhangi bir yerinden ve herhangi bir programa göre herhangi bir Microsoft, Linux, üçüncü taraf yazılımını veya tescilli yazılımı dağıtmanızı ve güncellemenizi sağlayan otomatik yama ve varlık yönetimi. Güncellemeleri, yamaları ve eski düzeltmeleri hareket halindeyken dağıtın, envanter raporları oluşturun, makinelerde uzaktan güncelleme yapın, sürümleri inceleyin ve varlıklarınızı tüm tehditlere karşı güvenceye alın. Yerel P2P ile düşük bant genişliği kullanımının ve hızlı dağıtımın keyfini çıkarın. Heimdal Patch & Asset Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Kuruluşların dönüşümden sonuç almasını ve dijital hedeflere ulaşmasını sağlayan SaaS kurumsal dönüşüm platformu. Orbus hakkında daha fazla bilgi
iServer365, kurumsal mimari (Enterprise Architecture, EA) için kapsamlı pano ve raporlama özellikleri, güçlü karar desteği ve analiz araçları, kapsamlı altyapı desteği ve en kısa sürede kullanılmaya başlanmasını sağlayacak bir dizi modül içeren yeni nesil bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. iServer365 ayrıca Visio, PowerBI, SharePoint ve Teams dahil, bilinen Microsoft teknolojilerine yapılan mevcut yatırımlardan yararlanarak stratejik değişikliğin planlanması ve uygulanması için kullanımı kolay bir ortam sağlar. Orbus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Gartner, gelişen HDIM (hibrit dijital altyapı yönetimi) alanı için gerekli temel teknolojiyi Nlyte ile sağlıyor. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi
Nlyte, hibrit dijital altyapı için tam yönetim sağlar. Nlyte, nelere sahip olduğunuzun ve bunların nerede bulunduğunun doğru izlenebilirliği için envanter sürecini otomatikleştirir - değişiklikleri izleyerek ve dağıtım ve erişim istisnaları konusunda uyararak varlıkları güvence altına almaya yardımcı olur - varlıkların güncelliğini ve verimli kullanımını izleyerek korunmalarına yardımcı olur. Nlyte yazılımı, kesintilerden kaynaklanan riskleri ortadan kaldırırken maliyet yönetimi, kaynak verimliliği, alan, iş akışı optimizasyonu sağlar. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
TeamViewer her zaman, her yerden, herkesi, her süreci veya her şeyi desteklemek için her cihaza bağlanmayı sağlar.
Önde gelen küresel teknoloji şirketi TeamViewer, platformlar genelinde her cihaza her yerden erişmek, her cihazı kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve desteklemek için güvenli bir uzaktan bağlantı platformu sunar. 600.000'den fazla müşterisi olan TeamViewer, ticari olmayan özel kullanım için ücretsizdir ve 2,5 milyardan fazla cihaza kurulmuştur. TeamViewer uzaktan bağlantı, artırılmış gerçeklik, nesnelerin interneti ve dijital müşteri etkileşimi alanlarında sürekli yenilik yapar. TeamViewer Remote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
BT varlık yönetimi, günümüzün uzaktan çalışma ortamında çok büyük bir önem kazandı. Zendesk, Jira vb. ile sorunsuz bir şekilde entegre olur.
Kullanımı kolay, bulut tabanlı BT varlık yönetimi yazılımı sayesinde uzaktan çalışan iş gücünüz için tam BT varlık yaşam döngüsünü yönetin. Windows/Mac cihazları ve yazılımlar da dahil olmak üzere tüm donanımları izleyerek arıza süresini azaltın, yazılım lisansı uyumluluğunu sağlayın ve sorun gidermeyi hızlandırın. Tam varlık yönetimi, sipariş emirleri, bakım, kullanım optimizasyonu ile BT ortamınıza tam görünürlük sağlayın. Zendesk, Jira yardım masaları, SCCM, JAMF ve çok daha fazlasıyla sorunsuzca entegre olur. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Sektöre yönelik basit (mobilde kullanıma uygun) BT varlıkları ve envanter izleme sistemi. Binlerce işletmenin güvendiği uygulama. Hemen ücretsiz deneyin.
Sortly, BT varlıklarınızı ve bunların konum, fiyat, durum, kiralama bilgileri vb. dahil ayrıntılarını görsel olarak izlemenizi sağlayan, kolay (ve huzur verici) bir envanter ve varlık izleme sistemidir. Ücretsiz hesap oluşturun ve hemen başlayın. Özellikler: - Bilgisayar (web), tablet, akıllı telefondan erişim. - Ekip veya müşterilere erişim hakkı. - Barkod veya QR kodu oluşturma ya da ilişkilendirme - Giriş/çıkış tarayıcısı (yerleşik). - Özel alanlar. Sortly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Satın Almadan Yaşam Döngüsünün Sonuna Kadar Varlıklarınızı Kolayca Yönetin
Sözleşmeler, donanım, yazılım gibi kuruluşunuzun BT ve BT dışı varlıklarının envanterini tutun ve Freshservice varlık yönetimi ile varlık bilgilerini yaşam döngüleri boyunca takip edin. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT'nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası ile dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. Ayrıca yerleşik varlık yönetimi sayesinde dijital envanter tutmayı kolaylaştırabilirsiniz. Tüm BT varlıklarınızı doğrudan hizmet masanızdan yönetebilir ve ihtiyaç duyduğunuz tüm varlık verileri ve kayıtları zaten her biletin içinde bulunduğu için sorunları daha hızlı çözebilirsiniz. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Operasyonlara ve güce gerçek zamanlı olarak geniş ve ayrıntılı görünürlük sağlayan veri merkezi altyapısı yönetimi çözümü.
Sunbird’ün DCIM (veri merkezi altyapısı yönetimi) çözümü pazardaki, veri merkezi operatörlerinin karşılaştığı en büyük ve en maliyetli zorluklardan yalnızca şu ikisine odaklanan birkaç çözümden biridir: izleme ve operasyonlar. Aşırı karmaşık, şişkin ve pahalı yazılımlar sunan diğer DCIM sağlayıcılarının aksine, Sunbird’ün sunduğu çözümün uygulamaya konulması ve kullanımı kolaydır. Varlıkları, değişimi ve kapasiteyi daha iyi yönetme yeteneği sağlar. Ayrıca güç izleme, çevresel izleme ve enerji yönetimine olanak tanır. Sunbird DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Zoho Creator’ın BT varlık yönetimi yazılımı ile işletmenizdeki donanım ve yazılım varlıklarını kolayca izleyin ve bakımını yapın.
Bu BT varlık yönetimi yazılımı ile makinelerinizi, donanımlarınızı ve yazılımlarınızı tek noktadan takip edin. Varlıkların kime ödünç verildiğini, nerede olduklarını ve ne kadar süreyle tutulacaklarını canlı güncellemelerle takip edin. Her bir işletim sistemi, yazılım ve donanımın ne kadarının kurulduğu hakkında genel bir görünüm elde edin. Zoho Creator’ın sürükle-bırak iş akışı oluşturucusu sayesinde uygulamanızı başlattıktan sonra bile yeni özellikler ekleyebilir veya mevcut iş akışlarında değişiklik yapabilirsiniz. Bu uygulamayı web, Android, iPhone ve iPad için özelleştirin. Ücretsiz deneyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Varlıklarınızın kontrolünü elinize alın ve elektronik çizelgelere veda edin. 50 varlığa kadar ücretsiz. Deneme sürümümüzü hemen deneyin.
BlueTally ile elektronik çizelgeleri ve hantal sistemleri unutun. BlueTally, organize olmanıza ve dizüstü bilgisayardan telefonlara kadar her şeyi yönetmenize yardımcı olan güçlü bir BT varlıkları yönetimi yazılımıdır. “Şu neredeydi?” Varlıklarınızın nerede olduğu ve bir konumda kaç varlık olduğu hakkında genel bakış edinin. “Şu kimdeydi?” Aradığınız varlığın şimdi veya önceden hangi çalışanınızda olduğunu bulun. “Kaç tane kaldı?” Kaç ürünün satışa hazır, onarımda veya kullanımda olduğunu kolayca görün. BlueTally hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
ADManager Plus, birleşik bir Active Directory, Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetim ve raporlama çözümüdür.
ADManager Plus, kullanıcılara provizyon sağlama, eski hesapları temizleme ve NTFS’yi yönetme ile izinleri paylaşma gibi görevleri basitleştirmek için birleştirilmiş bir AD (Active Directory), Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetimi çözümüdür. Ayrıca etkin olmayan kullanıcı hesapları, Office 365 lisansları ve kullanıcıların son oturum açma zamanları hakkındaki raporlar da dahil olmak üzere 150'den fazla yerleşik rapor sunar. Biletleme ve uyumluluk için özel bir iş akışı oluşturun, kullanıcı yetkilendirme ve yetkiyi kaldırma gibi AD görevlerini otomatikleştirin. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
SysTrack, BT ekiplerine ortamları ve son kullanıcı deneyimleri hakkında net bir görünürlük sunan BT varlık yönetimi çözümüdür.
Son kullanıcı deneyimini ve iş verimliliğini etkileyebilecek her konuda veri toplayan ve analiz eden BT yönetim çözümü. SysTrack, doğrudan çalışma alanından CPU, RAM, bellek gibi verileri ve 10.000’den fazla başka veri noktasını yakalar. Bunlar daha sonra SysTrack tarafından analiz edilir ve BT tarafından maliyetleri düşüren ve operasyonları optimize eden sayısız şekilde kullanılır: yardım masası biletlerini azaltmak, fazla ve eksik tedariki belirlemek, MTTR’yi (ortalama onarım süresi) azaltmak ve daha fazlası. SysTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Basitleştirilmiş güvenlik açığı düzeltmesi
Uzun Açıklama (Özelleştirilmiş) TOPIA, şirketlerin organizasyonel güvenlik riskini verimli bir şekilde azaltmasını sağlayan hepsi bir arada bir güvenlik açığı yönetim platformudur. Tescilli yazılımı ile TOPIA, şirketlere üçüncü taraf uygulama güvenlik açıklarını analiz etme ve önceliklendirme araçlarını ve bunlar istismar edilmeden önce harekete geçme gücünü sağlar. Yama yok mu? Hiç sorun değil. TOPIA’nın yenilikçi yamasız koruma özelliği, yamaya gerek kalmadan uygulamaları güvence altına alarak zamandan tasarruf sağlar ve güvenlik açıklarını ortadan kaldırır. vRx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Tüm işletim sistemleri ve donanımlar için bilgisayar ve mobil cihaz ile uzaktan silme, kilitleme ve konum belirleme.
Tüm işletim sistemleri için uzaktan silme, kilitleme ve konum belirleme. DriveStrike kaybolan, çalınan, eksik veya kullanımdan kaldırılan cihazlar için veri ve cihaz koruma çözümüdür. Kontrolünüzden kaçan cihazları korumanızı ve verilerin tehlikeye girmesini önlemenizi sağlar. DriveStrike, kişisel hesaplardan sağlık hizmetleri, hukuk, finansal hizmetler, devlet, e-ticaret ve eğlence alanlarında faaliyet gösteren Fortune 500 kuruluşlarına kadar gizliliği, uyumluluğu ve rekabet avantajını güvence altına almak için veri ihlallerini önler. DriveStrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir.
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Kuruluş varlıklarını izleme ve yönetmenize yardımcı web tabanlı bir Varlık Yönetimi yazılımı.
IT Asset Management ITM, şirket altyapısı ve finansal varlıklarını yönetmek için tasarlanmış, web tabanlı bir BT ve BT Dışı yönetim uygulamasıdır. Uygulamaya Varlık ekleme sürecini otomatikleştirebilir ve aracısız otomatik keşif için kuruluşun ağına bağlı herhangi bir IoT cihazını algılayabilir. Donanım ve yazılımın sözleşme ve envanter ayrıntılarını izlemesinin yanı sıra, ITM, Hizmet Masası, Satın Alma, Değişiklik, Bilgi Yönetimi, RDP, MDM, Mobil Uygulama, Barkod ve RFID entegrasyonlarına sahiptir. ITM IT Asset Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Kullanımı kolay BT varlık yönetimi yazılımıyla yazılım uyumluluğu sağlayın, donanım arıza sürelerini azaltın ve her zaman denetime hazır olun.
Güçlü BT varlık yönetimi çözümüyle yazılım uyumluluğu sağlayın, donanım arıza sürelerini azaltın ve her zaman denetime hazır olun. BT varlık yaşam döngüsü yönetimi, yazılım lisans takibi, ayrıntılı bilgiler ve zamanında uyarılar ile BT altyapınız için tam izlenebilirlik elde edin. Ayrıca Jira ve Zendesk gibi hizmet masaları ve Jamf, SCCM (Sistem Merkezi Yapılandırma Yöneticisi) ve Microsoft Intune gibi cihaz yönetim araçlarıyla da uyumludur, böylece BT varlıklarınızla ilgili tek bilgi kaynağınız olur. Ücretsiz deneyin. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Total Network Inventory sunumu, PC denetleme ve yazılım.
Total Network Inventory sunumu, PC denetleme ve yazılım, donanım envanter yönetim çözümü. Her bilgisayar TNI 5'nin merkezi depolama alanında sadece bir kaç kilobayt yer kaplar. Envanterleri gruplayabilir, yorumlar, açıklamalar ekleyebilir ve ek bilgiler iliştirebilirsiniz. Total Network Inventory, bilgisayar ağınızı tüm güzelliği ile gösterecektir. Total Network Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Operasyonel faaliyetlerin planlama ve tasarımı için varlıkları, insanları ve diğer verileri sanal bir ortamda etkileşimli kat planlarına yerleştirin.
SpaceRunner, kullanıcılara canlı Excel entegrasyonu, güçlü uygulamalı hesaplamalar ve koşullu biçimlendirme kuralları ile destek vererek geleneksel varlık yönetimi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürünlerini geride bırakır. SpaceRunner sayesinde sınırsız üst-alt ilişkisi ile bağlantılı dinamik görsel simgeler oluşturarak BIM verilerini kolayca senkronize edin. Gerçek zamanlı sensör veri akışları ekleyerek tesisinizin tam bir dijital ikizini gerçekleştirebilirsiniz. Geride kalmayın, SpaceRunner ile varlık yönetiminin geleceğine katılın. Xyicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) lisanslarını keşfeder, yönetir ve uygun fiyat belirlemek için pazarlık eder. Böylece hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) yığınında en az %30 tasarruf sağlar.
Sastrify, üst düzey bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) harcaması yönetimi ve satın alma yazılımıdır. Gorillas, Pitch ve Mollie gibi şirketler hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) harcamalarını optimize etmek için Sastrify ile iş birliği yapmaktadır. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) lisanslarını keşfeder, yönetir ve uygun fiyat belirlemek için pazarlık eder. Böylece hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) yığınında en az %30 tasarruf sağlar. Sastrify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
RMM Central, MSP'ler için uç nokta yönetimi ile ağ izlemeyi birleştirir ve tüm BT'nin tek bir konsoldan otomatikleştirilmesine yardımcı olur.
RMM Central, MSP'lerin birden çok istemci ağını tek bir konsoldan yönetmesine ve izlemesine yardımcı olan birleşik bir çözümdür. Yama yönetimi, uzaktan erişim ve performans izleme dahil MSP'lerin günlük yönetim rutinlerini basitleştiren yeteneklerle RMM Central'ın bütünsel yaklaşımı, kaynakların ve çabaların en aza indirilmesini ve yatırım getirisinin en üst düzeye çıkarılmasını sağlar. ManageEngine RMM Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Bakım Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi