Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Sözleşme Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
547 sonuç
Icertis, işinizi şimdi ve gelecekte ön planda tutmak için güvenebileceğiniz önde gelen sözleşme istihbarat platformlarından biridir. Icertis Suite hakkında daha fazla bilgi
Yapay zeka destekli, analistler tarafından onaylanmış ICI (Icertis Contract Intelligence) platformu, bir kuruluşun nasıl çalıştığını tanımlayan kritik sözleşme bilgilerini yapılandırarak ve ilişkilend irerek sözleşmeleri statik belgelerden stratejik avantaja dönüştürür. Günümüzde, dünyanın en simgesel markaları ve çığır açan yenilikçileri, 40’tan fazla dilde ve 90’dan fazla ülkede 1 trilyon $’ı aşkın değere sahip toplamda 7,5 milyonun üzerinde sözleşmenin amaçlarını tam olarak hayata geçirme konusunda Icertis’e güvenmektedir. Icertis Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Merkezinde yapay zeka otomasyonu bulunan, kullanımı kolay, güçlü, bulut tabanlı bir sözleşme yönetimi çözümü. Bugün, daha iyi bir yol seçin. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi
Kullanımı kolay, güçlü, yapay zeka destekli, bulut tabanlı bir Sözleşme Yönetimi çözümü. Görünürlüğü artırmak için sözleşmeleri merkezileştirin, dahili süreçleri standart hale getirip otomatikleştirin , risk yönetimini izleyin. Patent bekleyen Temassız Sözleşme teknolojisi dahil olmak üzere sınırsız kullanıcının ve sınırsız entegre elektronik imza otomasyon araçlarının keyfini çıkarın. Excel'e ve diğer eski yazılım çözümlerine veda edin - mevcut teknoloji yığınınızla bütünleşen güçlü, uygun maliyetli CLM'ye (müşteri yaşam döngüsü yönetimi) merhaba deyin. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Juro, hukuk ve iş ekiplerini sözleşme iş akışını kolaylaştırma konusunda yetkilendiren, hepsi bir arada sözleşme otomasyon platformudur. Juro hakkında daha fazla bilgi
Juro, hukuk ve iş ekiplerine sözleşmelerini tek bir birleşik çalışma alanında oluşturma, onaylama, e-imzalama, izleme ve yönetme yetkisi veren hepsi bir arada sözleşme otomasyon platformudur. Birden çok araç üzerinde çalışarak daha az zaman harcayın ve self servis otomasyon, iş birliğine dayalı iş akışları ve veri açısından zengin bir havuz ile ekibinizin sözleşmeleri daha hızlı kapatmasını sağlayın. Her ölçekten 4.500'den fazla şirket, manuel sözleşmeli işlerde %75 daha az zaman harcamak ve sözleşmeleri %30 daha hızlı kapatmak için Juro'yu kullanmaktadır. Juro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Fortune 500 şirketleri dahil dünya çapında 400 bin kullanıcı. Verimliliği veya büyümeyi desteklemeye yönelik zengin iş akışı araçları. Hızlı ROI için kodsuz hızlı dağıtım. Legito hakkında daha fazla bilgi
Legito sözleşme yaşam döngüsü yönetimi, belgelerin kullanıldığı tüm iş operasyonları için uçtan uca süreçleri sizin kurallarınıza uygun olarak destekleyen bir iş akışı araçları kümesidir. Paylaşın, iş birliği yapın, onaylayın ve imzalayın. İleri tarihlerdeki yönetim ve raporlama faaliyetleri için tarihleri ve ilgili diğer verileri çıkarın. Kullanıcı dostu, kodsuz. LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto ve Societe Generale Group dahil olmak üzere 50 ülkeden üst düzey avukatlık büroları ve hukuk şirketlerinden oluşan 400.000'den fazla kullanıcı, belge yönetimi için Legito'yu kullanıyor. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Yasal olarak bağlayıcı çevrimiçi imzaları kullanarak belgelerinizi tek bir yerde oluşturun, izleyin ve elektronik olarak imzalayın. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi
PandaDoc satıştan sözleşmenin uygulanma ve yenilenmesine kadar sözleşme yönetimini kolaylaştırır. Yerleşik iş birliği, sürüm denetimi, belge geçmişi ve elektronik imza, sözleşmelerin hazırlanmasını, müzakere edilmesini ve imzalanmasını büyük ölçüde kolaylaştırır. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Formstack Documents, müşterilere her yerde, her zaman sözleşme oluşturup teslim etmenin basit ve güvenli bir yolunu sunar. Ücretsiz denemeye başlayın. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi
Tekrarlayan ve hataya açık veri girişini ortadan kaldıran kullanımı kolay bir belge oluşturucu olan Formstack Documents ile sözleşme oluşturma işlemini otomatikleştirerek zaman kazanın. Müşterilere saniyeler içinde özel sözleşmeler oluşturmak ve sunmak için ücretsiz denemeye başlayın. Arzu ederseniz, çalışmaya başlamanız için sağlanan önceden oluşturulmuş yüzlerce şablondan birini kullanın. Sözleşmeniz hazır olduğunda, sadece birkaç tıklamayla istediğiniz yerde paylaşarak yazdırma, faks gönderme ve sonu gelmez imza bekleyişinden kurtulun. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Windward Core, kullanıcıların akla gelebilecek her türlü belgeyi oluşturmasına olanak tanıyan, entegre belge oluşturma çözümlerinde dünya liderinden biridir. Windward Core hakkında daha fazla bilgi
Windward Studios, finans sektörü için sözleşme yönetimi alanında dünyanın önde gelen yazılımlarındandır. Bu düşük kodlu ve gömülü çözüm, Microsoft Office’te hızlı ve hatasız çıktı için doğrudan verilere bağlanan özel, profesyonel görünümlü şablonlar sayesinde sözleşme oluşturma, derleme ve güncelleme gibi yorucu işlerde hünerli kullanıcılara güç sağlar. Windward Core hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
LogicManager’ın sözleşme yönetimi yazılımı sayesinde kritik metriklerin izlenmesi, eğilimlerin tespit edilmesi, süreçlerin kolaylaştırılması ve daha fazlası mümkündür. LogicManager hakkında daha fazla bilgi
LogicManager, kuruluşunuzun sözleşme havuzundaki satıcı riskini önceden tespit ederek azaltmaya yönelik kullanımı kolay, yapay zeka odaklı bir yazılım çözümü sunar. Risk tabanlı yaklaşım, en yeni yapay zeka ile birleştiğinde, sözleşmelerdeki anahtar terimleri otomatik olarak bulmaya, yenileme tarihlerinden önce sözleşme incelemeleri başlatmaya, önemli maddeleri kuruluşun standartlarına göre değerlendirmeye ve çok daha fazlasına olanak sağlar. Sözleşme yönetimi sürecinde insan hatasını ortadan kaldırın. Daha fazla bilgi edinmek için hemen bir deneme sürümü planlayın. LogicManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Yapay zeka destekli arama özellikleri ve tekrarlayan otomatik anımsatma e-postaları ile kullanımı kolay sözleşme havuzu. ContractZen hakkında daha fazla bilgi
ContractZen kullanımı kolay ve güvenli bir sözleşme yönetim yazılımıdır. Microsoft yapay zeka destekli arama özelliğiyle belgeleri hemen bulun, otomatik anımsatıcı yardımıyla önemli termin tarihleri için endişelenmekten kurtulun ve sadece e-posta göndererek sözleşmeleri içe aktarın. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Tüm sözleşmelerinizi parmaklarınızın ucuna getiren güçlü ve kullanımı kolay sözleşme yönetimi çözümü. Trackado hakkında daha fazla bilgi
Trackado güçlü, kullanımı kolay ve şık bir sözleşme yönetimi çözümüdür. Tüm sözleşmelerinizi tek bir yerde tutun, sözleşme portföyünüz hakkında kapsamlı finansal bilgilendirme elde edin, sözleşmeyle ilgili tüm kilometre taşlarını takviminizde görüntüleyin ve önemli işler hakkında otomatik uyarılar alın. Trackado bulut tabanlıdır, Avrupa’daki veri merkezlerinde barındırılır ve SSL (güvenli yuva katmanı) ve şifreleme üzerinden güvenlik sunar. Trackado hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
ContractNow, sınırsız kullanıcı, depolama ve elektronik imzaları içeren basit, güçlü bir sözleşme yönetimi çözümüdür. ContractNow hakkında daha fazla bilgi
ContractNow, işletmelerin sözleşmelerinde netlik ve kontrol elde etmelerine yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmış basit, güçlü bir sözleşme yönetimi çözümüdür. Tüm sözleşme verilerinizi ve belgelerinizi merkezileştirin, temel bilgi ve sözleşme hükmü dilini ortaya çıkarın ve ContractNow'ın entegre eSign özelliğini kullanarak tüm yeni sözleşmelerinizi imzalayın. İşletmenizin sözleşmeleri üzerinde tam görünürlük elde edin ve gelecekteki büyüme için istikrarlı bir platform oluşturun. ContractNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. DocuSign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Jotform İmza özelliğini kullanarak belgeleri dakikalar içinde oluşturun, paylaşın ve e-imzalayın. Yasal olarak bağlayıcı belgelerle iş akışınızı otomatikleştirin.
Jotform İmza, iş akışınızı kolaylaştırmak için tasarlanmış otomatik bir e-imza deneyimidir. Alan algılama, kullanımı kolay bir oluşturucu ve harika otomasyon araçlarıyla entegrasyon sayesinde Jotform İmza, e-imza toplamanın en verimli yollarından biridir. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Adobe Acrobat Sign helps teams manage contract lifecycles by reducing errors and manual work which saves them time and money.
Adobe Acrobat Sign helps teams manage contract lifecycles by reducing errors and manual work which saves them time and money. Acrobat Sign offers tools to assist with contract management like workflow s to automate agreements, templates to reduce mistakes, and user group management for clean assignment and permissions. It integrates seamlessly with Workday, Salesforce, and Microsoft so employees can continue to work in systems they already use. Adobe Acrobat Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
CaptivateIQ saves go-to-market teams days of pain and frustration managing and receiving commissions. Book a demo to see how.
CaptivateIQ, the agile commission solution, enables companies to consistently align revenue teams with evolving business goals. Combining flexibility with ease of use, CaptivateIQ gives leading companies including Gong and Lattice the ability to build any commission plan, save days in payout processing, and motivate sales reps through real-time visibility. CaptivateIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Save time recording bills, scanning contracts, and approving documents. Avoid risks, go paperless, and increase ROI with Odoo Sign.
Improve hiring processes, reduce sales cycles, and keep track of all contracts, with Odoo¿s easy-to-use, fully integrated eSignature solution. Odoo Sign is a fast, convenient way to send, sign, and approve documents. Users can quickly prepare clean, polished contracts by simply dragging & dropping blocks to be completed by the parties involved, submit signature requests in just seconds, carefully track the status of sent contracts, and upload important PDF files with ease - thanks to Odoo Sign. Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Everything you need to manage contracts, clients, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Contract management for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to manage contracts, book clients, streamline projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Fiverr Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android. PDFelement hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Agiled hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
Proposify is the online proposal software that gives control and visibility into the most important stage of your sales process. From deal design to sign-off, get the confidence and flexibility to manage and close all your quotes, contracts, and proposals. Create impressive sales documents that stay consistent and error-free. Receive the insights to scale your process, make timely engagements, and accurately forecast. And deliver a seamless sign-off experience for your customers and prospects. Proposify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Quickbase is a no-code collaborative work management platform that empowers citizen developers to improve operations through real-time
Big ideas aren’t simple to execute. So we’re here to help you tackle any project, no matter how complex. We’re Quickbase. Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world. Whether it’s raising a skyscraper or coordinating vaccine rollouts, the no-code software platform allows business users to custom fit solutions to the way they work – using information from across the systems they already have. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Simple, secure and fast electronic document signing from the UK's leading eSignature software provider. Try Signable FREE today!
Signable is the UK's leading electronic signature software provider. Used by over 6,000 businesses within the UK, Europe and beyond to get documents signed quickly, securely and legally. With no hidden costs and simple & straightforward pricing Signable has a plan to suit every business, whether you need to send just a few documents or thousands we will have a plan perfect for you. Sign up for a free 14 day trial today and get started in under 60 seconds! Signable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Concord is the simplest way to collaborate on, sign, manage, and store agreements.
Concord is the only tool you need for all your contracts. Spend less time juggling between applications, editors, and e-signature tools and save money. Over 500,000+ companies trust Concord with their contracts. With Concord, you can: draft, negotiate, sign, and manage every contract across your organization all in one place; work the way you want on Concord, Word, or Google Docs; collaborate with everyone your teams, customers, and vendors. Get started in minutes, not months. Concord hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Planview AdaptiveWork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Web based software that empowers businesses to negotiate, create, track, sign, and manage contracts from any device.
Better Proposals is an intuitive, web based contract management solution. Streamline your entire sales process with modern, on-brand digital documents and automate contract generation. Say goodbye to using multiple platforms thanks to its integrations, tracking, analytics, and legally binding eSignatures. Better Proposals hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
RightSignature lets you save time and cut costs with e-signature software that fits right into your daily workflows.
Discover the fastest, easiest way to get legally binding electronic signatures. RightSignature lets you save time, cut costs, and impress your clients with e-signature software that fits right into your daily workflows. Make the solution your own with professional custom branding. Every RightSignature document is secured with full audit log, biometric data capture, and 256-bit encryption. Compliance features included to help your organization maintain compliance in regulated industries. RightSignature hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
ContractSafe helps companies to better organize signed contracts and avoid missing key dates without spending a lot of time or money.
We organize your contracts easily and affordably! Incredibly easy to use and manage. Search and find any document (even scans) in seconds. AI pulls key info for setup. Email reminders so you'll never forget to renew (or cancel) an important contract. Collaborate with your whole team-with unlimited users. No implementation or configuration means you will be up and running right away. Find out why our customers call us "disruptive" and "a miracle product," and give us five star ratings! ContractSafe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
Asite’s project management platform simplifies the way you build. Integrated with all your current systems, Asite brings all your project information together onto an organized, secure, cloud-base platform. You get instant visibility into your project status. Plus, the control and automation tools to keep your project moving. Asite is the only software that offers unlimited configurability with workflows, forms and reports—so you can work the way you need to. Asite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Streamline contract management with GoFormz digital forms – collect eSignatures, automate tasks, and monitor contracts in real-time.
Streamline contract management with digital forms and workflows. With GoFormz, digitize existing contracts or build new ones from scratch – no code required. Easily collect legally binding signatures directly from mobile devices or online. Eliminate manual tasks that result in processing delays, like delivering or emailing contracts. Automatically route digital contracts to customers and colleagues and instantly upload completed contracts to connected systems, like Salesforce or Box. GoFormz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Complete payables automation, eliminating the manual processes related to paying suppliers and partners.
The world's leading payables automation solution, for accounts payable and global partner payments. Eliminating 80% of manual payables work and accelerating financial close by 25%. Tiplati enables you to onboard suppliers, partners and freelancers with ease, eliminate invoice entry with fast OCR processing and make global payments to 190 countries in local currency. Also includes global tax compliance, 2 & 3 way PO matching, multi-entity support and integrations with ERP and finance systems. Tipalti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Combo (ex-Snapshift) is the HR application that simplifies the daily life of deskless workforce & managers (hotels, restaurants, shops, pharmacies, gyms, etc.). From planning to payroll, all HR management is centralised on an ultra-intuitive application, accessible on computer and smartphone. Today, more than 4,500 customers of all sizes and in all sectors use Snapshift to simplify their business and save time on a daily basis. Combo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Autotask PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
The leading commerce and client engagement platform for accounting and professional service firms. Contracts, Billing, Workflow in one.
The leading commerce and client engagement platform for accounting and professional service firms. Create and track proposals with built in contracts and engagement letters (terms), bill clients with variable payment options (recurring, one time, etc.) and get important business insights all in one place. Integrates with Intuit, Intuit Quickbooks, Xero, Gusto, Zapier and more to automate workflow effortlessly. Ignition hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Indy is a productivity platform for managing independent businesses, from contract creation to getting paid and everything in between.
Indy is a workflow platform for talented independent professionals who are free to work how they want. Indy's mission is to create a reliable set of business admin tools so that any freelancer can instantly find the resources they need to be successful. We’ve built a place where freelancers can create proposals, draft contracts, send invoices, and get paid - all in a single app to make independent life even better. Indy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Sözleşmeleri daha kolay sonuçlandırmak, anlaşmaları daha hızlı tamamlamak ve diğer işlere zaman ayırmak için Nintex Süreç Platformunu kullanın.
Sözleşmeleri daha kolay sonuçlandırmak, anlaşmaları daha hızlı tamamlamak ve diğer işlere zaman ayırmak için Nintex Platformlarını kullanın. Organizasyonunuz, sözleşme süreçlerini baştan sona otomatikleştirerek üretkenliği artırabilir, uyumluluğu artırabilir, kâr hanesini iyileştirebilir ve satış personelinize yardımcı olabilir. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Alboom CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Coupa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
ContractWorks is easy-to-use contract management software with quick implementation, low, transparent pricing, and 24/7 support.
ContractWorks contract management software makes executing, storing, and tracking corporate agreements easier. With quick implementation, an easy-to-use interface, and low, transparent pricing starting at $700/month for unlimited users, ContractWorks makes contract management software accessible to businesses of all sizes. In addition to these features, you get a dedicated support team to help your business get the most out of your contract portfolio. ContractWorks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Conga contracting products help automate and simplify contract management within your organization.
Conga empowers you to tackle and manage contracting processes with ease. If you’re just dipping your toes into contracting or want to improve a mature contract management process, Conga has you covered. Our contract solutions help you automate key contracting processes to give your business faster cycle times, lower risk, and happier customers. Conga provides proven contract management solutions that fit your business needs. Conga Contracts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Full purchasing workflow solution hosted in the cloud from req-to-check many plugin options/integrations, and Global 24/7 Support.
Your complete purchase order workflow tool hosted in the Cloud. From point of requisition to placement of your order to the vendor eBA has many features only found in more expensive solutions from online approvals, public RFPs, sealed vendor bidding, a receiving module, invoice matching, full legacy accounts integration, assets & inventory management, GDPR compliant, vendor portals the list goes on. All in an easy to use simple interface - see why we have the highest reviews, contact us now. eBuyerAssist Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Contract Lifecycle Management that helps businesses create, centralize, collaborate, and manage agreements across all departments.
Webdox is the leading company in Latin America that provides Contract Lifecycle Management (CLM) solutions for managing agreements, supporting Spanish, Portuguese and English. Our purpose is to achieve fair, efficient and transparent business relationships. We do it by connecting organizations through an intuitive platform that enables them to automate contract assembly and effectively collaborate on their agreements. Webdox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Landlord Forms and a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws.
One stop property management platform for the DIY landlord. Landlords have access to a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws, as well as Tenant Screenings and applications for the most comprehensive background check. Create any form you need for the life cycle of your tenancy, from finding applicants to exchanging keys through to the end of your lease term. ezLandlordForms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Let work flow by automating your contract management process, all on the most secure document management platform.
SpringCM generates, automates, manages, and stores your documents and contracts, simplifying your business processes so you can close business faster. And make it easier for your customers to work with you. Because when your documents flow, work flows. SpringCM goes beyond Contract Management with a robust and scalable workflow engine that can automate even the most complex document processes. Standardize your business processes and increase visibility at every step. DocuSign CLM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Tradogram hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)
All your contracts easily managed. Streamline every step from contract creation to post-signature handoffs,
Contractbook is a software company that enables companies with 11+ employees to manage the entire lifecycle of their contracts in a single, fully automated flow. Funded by investors including byFounders and Gradient Ventures, Contractbook was founded in Copenhagen in 2017 and serves 5000+ companies in more than 75 countries with data-driven contract automation. Contractbook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tamamlanma İzleme
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Özel Sözleşmeler
  • Kamu Sözleşmeleri
  • Satış Tarafı (Müşteriler)
  • Alıcı Taraf (Tedarikçiler)