15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sözleşme Yönetimi Yazılımı

Sözleşme Yönetimi Yazılımı sözleşmelerin ve kontratların oluşturulmasını, izlenmesini ve takibini otomatikleştirir. Sözleşme Yönetimi Yazılımı sözleşme belgelerinin şirket genelinde paylaşılmasına ve farklı belge sürümlerinin yönetilmesine de imkân verir. Bu sözleşme yönetimi uygulamaları genelde yukarıdan aşağıya kontrol ve sözleşme durumu, önemli tarihler ve personel sorumlulukları takibini sağlar. Sözleşme Yönetimi Sistemi Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

26 sonuç

Jotform İmza özelliğini kullanarak belgeleri dakikalar içinde oluşturun, paylaşın ve e-imzalayın. Yasal olarak bağlayıcı belgelerle iş akışınızı otomatikleştirin.
Jotform İmza, iş akışınızı kolaylaştırmak için tasarlanmış otomatik bir e-imza deneyimidir. Alan algılama, kullanımı kolay bir oluşturucu ve harika otomasyon araçlarıyla entegrasyon sayesinde Jotform İmza, e-imza toplamanın en verimli yollarından biridir. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Yasal olarak bağlayıcı çevrimiçi imzaları kullanarak belgelerinizi tek bir yerde oluşturun, izleyin ve elektronik olarak imzalayın.
PandaDoc satıştan sözleşmenin uygulanma ve yenilenmesine kadar sözleşme yönetimini kolaylaştırır. Yerleşik iş birliği, sürüm denetimi, belge geçmişi ve elektronik imza, sözleşmelerin hazırlanmasını, müzakere edilmesini ve imzalanmasını büyük ölçüde kolaylaştırır. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Formstack Documents, müşterilere her yerde, her zaman sözleşme oluşturup teslim etmenin basit ve güvenli bir yolunu sunar. Ücretsiz denemeye başlayın.
Tekrarlayan ve hataya açık veri girişini ortadan kaldıran kullanımı kolay bir belge oluşturucu olan Formstack Documents ile sözleşme oluşturma işlemini otomatikleştirerek zaman kazanın. Müşterilere saniyeler içinde özel sözleşmeler oluşturmak ve sunmak için ücretsiz denemeye başlayın. Arzu ederseniz, çalışmaya başlamanız için sağlanan önceden oluşturulmuş yüzlerce şablondan birini kullanın. Sözleşmeniz hazır olduğunda, sadece birkaç tıklamayla istediğiniz yerde paylaşarak yazdırma, faks gönderme ve sonu gelmez imza bekleyişinden kurtulun. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Sözleşmeleri daha kolay sonuçlandırmak, anlaşmaları daha hızlı tamamlamak ve diğer işlere zaman ayırmak için Nintex Süreç Platformunu kullanın.
Sözleşmeleri daha kolay sonuçlandırmak, anlaşmaları daha hızlı tamamlamak ve diğer işlere zaman ayırmak için Nintex Platformlarını kullanın. Organizasyonunuz, sözleşme süreçlerini baştan sona otomatikleştirerek üretkenliği artırabilir, uyumluluğu artırabilir, kâr hanesini iyileştirebilir ve satış personelinize yardımcı olabilir. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Merkezinde yapay zeka otomasyonu bulunan, kullanımı kolay, güçlü, bulut tabanlı bir sözleşme yönetimi çözümü. Bugün, daha iyi bir yol seçin.
Kullanımı kolay, güçlü, yapay zeka destekli, bulut tabanlı bir Sözleşme Yönetimi çözümü. Görünürlüğü artırmak için sözleşmeleri merkezileştirin, dahili süreçleri standart hale getirip otomatikleştirin, risk yönetimini izleyin. Patent bekleyen Temassız Sözleşme teknolojisi dahil olmak üzere sınırsız kullanıcının ve sınırsız entegre elektronik imza otomasyon araçlarının keyfini çıkarın. Excel'e ve diğer eski yazılım çözümlerine veda edin - mevcut teknoloji yığınınızla bütünleşen güçlü, uygun maliyetli CLM'ye (müşteri yaşam döngüsü yönetimi) merhaba deyin. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Jotform İmza özelliğini kullanarak belgeleri dakikalar içinde oluşturun, paylaşın ve e-imzalayın. Yasal olarak bağlayıcı belgelerle iş akışınızı otomatikleştirin.
Jotform İmza, iş akışınızı kolaylaştırmak için tasarlanmış otomatik bir e-imza deneyimidir. Alan algılama, kullanımı kolay bir oluşturucu ve harika otomasyon araçlarıyla entegrasyon sayesinde Jotform İmza, e-imza toplamanın en verimli yollarından biridir. Jotform Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Tüm dosya formatları için en yüksek güvenliğe ve dijital imza standardına sahip sözleşme yönetimi platformu.
Sözleşme yönetimi ve dijital imza platformu. INHUBBER, sözleşmeleri düzenleme ve yönetme konusunda çok güvenli ve yüksek verimlilikli bir yol sağlar. Yapay zeka, ilgili bilgileri çıkararak raporlar oluşturmaya, bilgiyi saniyeler içinde bulmanıza ve karşılaştırmanıza yardımcı olur. INHUBBER, sözleşmeleri basitleştirir ve bu sözleşmeleri anlaşılır, etkileşimli, yönetimi kolay ve otomatik hale getirir. Sözleşmeleri gözden geçirme, oluşturma, onaylama ve yönetme için harcanan zamanı, maliyetleri ve riskleri azaltır. INHUBBER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
DealHub CLM - Önde gelen CLM (sözleşme yaşam döngüsü yönetimi) ile dakikalar içinde profesyonel teklifler ve fiyat teklifleri oluşturun.
Satış için yeni nesil sözleşme yönetimi: Zaman kazandırır, şeffaf ve sorunsuzdur. Artık sözleşme görüşmelerini hızlandırabilir ve daha hızlı satış yapabilirsiniz. İş süreçlerini otomatikleştirin, sözleşme oluşturmayı, yeniden düzenlemeyi ve onayları kolaylaştırın. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Icertis, işinizi şimdi ve gelecekte ön planda tutmak için güvenebileceğiniz önde gelen sözleşme istihbarat platformlarından biridir.
Yapay zeka destekli, analistler tarafından onaylanmış ICI (Icertis Contract Intelligence) platformu, bir kuruluşun nasıl çalıştığını tanımlayan kritik sözleşme bilgilerini yapılandırarak ve ilişkilendirerek sözleşmeleri statik belgelerden stratejik avantaja dönüştürür. Günümüzde, dünyanın en simgesel markaları ve çığır açan yenilikçileri, 40'tan fazla dilde ve 90'dan fazla ülkede 1 trilyon Amerikan dolarını aşkın değere sahip toplamda 10 milyonun üzerinde sözleşmenin amaçlarını tam olarak hayata geçirme konusunda Icertis'e güvenmektedir. Icertis Contract hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Sözleşme iş akışını, onay merkezlerini ve imza sürecini yönetmek, otomatikleştirmek ve kontrol etmek için eksiksiz sözleşme yönetimi çözümü
Sözleşme yaşam döngüsünün tamamı boyunca sözleşmeleri profesyonel bir şekilde yönetmek ve kontrol etmek için eksiksiz sözleşme yönetimi çözümü. App4Legal, süreç boyunca iş birliği verimliliğini en üst düzeye çıkarmak ve harcanan zamanı azaltmak için kullanıcıların sözleşme oluşturma, taslak oluşturma, onay, imza ve yürütme süreçlerini yönetmesine olanak tanır. Kendi çok dilli şablonlarınızdan anında sözleşme oluşturulmasını otomatikleştirin. Erişim rollerini ve izinlerini ayarlayın. DocuSign ile entegre olur. Lexzur hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Fortune 500 şirketleri dahil dünya çapında 400 bin kullanıcı. Verimliliği veya büyümeyi desteklemeye yönelik zengin iş akışı araçları. Hızlı ROI için kodsuz hızlı dağıtım.
Legito sözleşme yaşam döngüsü yönetimi, belgelerin kullanıldığı tüm iş operasyonları için uçtan uca süreçleri sizin kurallarınıza uygun olarak destekleyen bir iş akışı araçları kümesidir. Paylaşın, iş birliği yapın, onaylayın ve imzalayın. İleri tarihlerdeki yönetim ve raporlama faaliyetleri için tarihleri ve ilgili diğer verileri çıkarın. Kullanıcı dostu, kodsuz. LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto ve Societe Generale Group dahil olmak üzere 50 ülkeden üst düzey avukatlık büroları ve hukuk şirketlerinden oluşan 400.000'den fazla kullanıcı, belge yönetimi için Legito'yu kullanıyor. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Juro, hukuk ve iş ekiplerini sözleşme iş akışını kolaylaştırma konusunda yetkilendiren, hepsi bir arada sözleşme otomasyon platformudur.
Juro, hukuk ve iş ekiplerine sözleşmelerini tek bir birleşik çalışma alanında oluşturma, onaylama, e-imzalama, izleme ve yönetme yetkisi veren hepsi bir arada sözleşme otomasyon platformudur. Birden çok araç üzerinde çalışarak daha az zaman harcayın ve self servis otomasyon, iş birliğine dayalı iş akışları ve veri açısından zengin bir havuz ile ekibinizin sözleşmeleri daha hızlı kapatmasını sağlayın. Her ölçekten 4.500'den fazla şirket, manuel sözleşmeli işlerde %75 daha az zaman harcamak ve sözleşmeleri %30 daha hızlı kapatmak için Juro'yu kullanmaktadır. Juro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
İşletmelerin şablon oluşturmasına ve sözleşme, fatura ve daha fazlasının oluşturulmasını otomatikleştirmesine yardımcı olan belge oluşturma API'si.
DocuGenerate, API ve web uygulamasıyla faturalar, mektuplar, sözleşmeler, anlaşmalar, sertifikalar ve daha fazlasını oluşturmaya yardımcı olur. Başlangıç olarak, dinamik metin eklenmesini istediğiniz yerlere etiketler koyarak Word şablonunuzu hazırlayın. Ardından, verileri içeren bir Excel elektronik tablosu yükleyin. Seçilen her satır için etiketler veri değerleriyle değiştirilerek şablondan bir belge oluşturulur. Gelişmiş entegrasyonlara ihtiyacınız varsa sorunsuz bir şekilde şablon ve belge oluşturmak için API'yi kullanabilirsiniz. DocuGenerate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Tüm sözleşmelerinizi parmaklarınızın ucuna getiren güçlü ve kullanımı kolay sözleşme yönetimi çözümü.
Trackado güçlü, kullanımı kolay ve şık bir sözleşme yönetimi çözümüdür. Tüm sözleşmelerinizi tek bir yerde tutun, sözleşme portföyünüz hakkında kapsamlı finansal bilgilendirme elde edin, sözleşmeyle ilgili tüm kilometre taşlarını takviminizde görüntüleyin ve önemli işler hakkında otomatik uyarılar alın. Trackado bulut tabanlıdır, Avrupa’daki veri merkezlerinde barındırılır ve SSL (güvenli yuva katmanı) ve şifreleme üzerinden güvenlik sunar. Trackado hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
LogicManager’ın sözleşme yönetimi yazılımı sayesinde kritik metriklerin izlenmesi, eğilimlerin tespit edilmesi, süreçlerin kolaylaştırılması ve daha fazlası mümkündür.
LogicManager, kuruluşunuzun sözleşme havuzundaki satıcı riskini önceden tespit ederek azaltmaya yönelik kullanımı kolay, yapay zeka odaklı bir yazılım çözümü sunar. Risk tabanlı yaklaşım, en yeni yapay zeka ile birleştiğinde, sözleşmelerdeki anahtar terimleri otomatik olarak bulmaya, yenileme tarihlerinden önce sözleşme incelemeleri başlatmaya, önemli maddeleri kuruluşun standartlarına göre değerlendirmeye ve çok daha fazlasına olanak sağlar. Sözleşme yönetimi sürecinde insan hatasını ortadan kaldırın. Daha fazla bilgi edinmek için hemen bir deneme sürümü planlayın. LogicManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Scanmarket, tedarik ve hukuk uzmanlarının ihtiyaçlarından kaynaklanan ve kullanılmak üzere üretilen yazılım çözümleri sunar.
Scanmarket, yalın bir tasarımda gelişmiş işlevler sunan bir S2C (tedarik düzenleme) yazılımıdır. Scanmarket’in S2C çözümü, tedarik uzmanına satın alma faaliyetlerini son kullanıcının ihtiyaçları doğrultusunda düzenleme imkanı sağlar. Kullanıcı tarafından benimsenmesini sağlamak için uzmanlar yoluyla yardım sunmaktadır. Kullanışlı bir şekilde tasarlanan teknoloji sayesinde tedarik işlevlerinizi dijitalleştirin. Scanmarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Yapay zeka destekli arama özellikleri ve tekrarlayan otomatik anımsatma e-postaları ile kullanımı kolay sözleşme havuzu.
ContractZen kullanımı kolay ve güvenli bir sözleşme yönetim yazılımıdır. Microsoft yapay zeka destekli arama özelliğiyle belgeleri hemen bulun, otomatik anımsatıcı yardımıyla önemli termin tarihleri için endişelenmekten kurtulun ve sadece e-posta göndererek sözleşmeleri içe aktarın. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Expiration Reminder; çalışan sertifikaları, sözleşmeler, lisanslar, sigorta ve daha fazlası için bitiş tarihlerini otomatik olarak izler.
Expiration Reminder; çalışan sertifikaları, sözleşmeler, lisanslar, sigorta ve daha fazlası için bitiş tarihlerini otomatik olarak izler. Bitiş tarihlerini takip etmek için 40’tan fazla ülkede 10 binden fazla kişinin kullandığı bu yazılımı kuruluşlar, kullanım kolaylığı nedeniyle tercih etmektedir. Expiration Reminder kullanıldığında, hiçbir bitiş tarihi gözden kaçmaz ve bu sayede kuruluşlar her zaman uyumluluk sağlar. Expiration Reminder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
ContractNow, sınırsız kullanıcı, depolama ve elektronik imzaları içeren basit, güçlü bir sözleşme yönetimi çözümüdür.
ContractNow, işletmelerin sözleşmelerinde netlik ve kontrol elde etmelerine yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmış basit, güçlü bir sözleşme yönetimi çözümüdür. Tüm sözleşme verilerinizi ve belgelerinizi merkezileştirin, temel bilgi ve sözleşme hükmü dilini ortaya çıkarın ve ContractNow'ın entegre eSign özelliğini kullanarak tüm yeni sözleşmelerinizi imzalayın. İşletmenizin sözleşmeleri üzerinde tam görünürlük elde edin ve gelecekteki büyüme için istikrarlı bir platform oluşturun. ContractNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza
Accruent’in Lucernex’i, tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü yönetmek ve optimize etmek için kullanılan kapsamlı bir yazılım çözümüdür.
Accruent’in Lucernex’i, şantiye planlamasından inşaata ve kira yönetimine kadar tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü yönetmek için kapsamlı bir çözümdür. Birden fazla para birimi ve dil içeren küresel portföyleri destekler ve önde gelen ERP'lerle entegre olur. Lucernex, farklı gereksinimleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilir ve SOC1 ve SOC2 sertifikaları ile en yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. Lucernex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Uyumluluk İzleme
  • Sürüm Denetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Dijital İmza