17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gider Takip Programı

Masraf Yönetim Uygulaması faturalandırılabilir saatlerin ve geri ödeme giderlerinin takibini otomatikleştirir. Gider Takip Programı profesyonel hizmet sektörlerindeki kuruluşlar tarafından projeleri tekil görev bazında ve genel bazda ve ayrıca uygun miktarın faturalanabilmesi için faturalandırma oranları bazında izlemek için kullanılabilir. Gider Takip Programı sık seyahat eden çalışanların gider raporlaması için de kullanılabilir. Masraf Raporlama Uygulaması, Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı, Proje Yönetim Uygulaması, Zaman Planlama Uygulaması ve İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir.

21 sonuç

Zoho Invoice, küçük işletmelere faturalandırma, harcamalar ve çevrimiçi ödemelerde yardımcı olmak için tasarlanmış %100 ücretsiz bulut faturalandırma çözümüdür. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi
Zoho Invoice, serbest çalışanlar ve KOBİ’ler için %100 ücretsiz, çevrimiçi faturalandırma yazılımıdır. Temel özellikleri arasında proje faturalandırma, zaman izleme, raporlama, özelleştirilebilir şablonlar ve müşteri portalı bulunmaktadır. Zoho Invoice kullanan ekipler tahminleri takip edebilir, bunları faturalara dönüştürebilir ve müşterilere bekleyen ödemelerini yapmaları için hatırlatmalar gönderebilir. Ayrıca kullanıcılar görevler oluşturabilir, projeler için avans ödemeleri toplayabilir ve fatura geçmişlerini takip edebilir. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Wrike, zamanınızı ve harcamalarınızı yönetmenize yardımcı olmak için zaman çizelgeleri, bütçeleme araçları ve otomatik raporlar içeren proje izleme platformudur.
Wrike, 140 ülkede 20.000’den fazla şirket tarafından kullanılan zaman izleme yazılım çözümüdür. Kaynak planlamanızı iyileştirmek için Wrike’ın görev zamanlayıcısı ile saatleri otomatik olarak kaydedin. Bireysel çalışmayı denetlemek ve faturalandırılabilir saatleri izlemek için zaman çizelgeleri oluşturun. Yapılandırılması kolay bütçe yönetimi özellikleriyle saatlik özel fiyatlar belirleyin ve harcamaları izleyin. Verilerinizi görselleştirmeniz mi gerekiyor? Otomatikleştirilmiş raporları ve analiz panolarını deneyin. Wrike’ın hepsi bir arada yazılımı sayesinde zaman ve masraf yönetiminizi kolaylaştırın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Zoho Expense, seyahat ve harcamaları işlemek, harcamaları kontrol etmek, iş süreçlerini özelleştirmek ve otomatikleştirmek için güçlü özellikler içerir.
Zoho Expense, iş seyahatlerini ve harcamaları uçtan uca kolaylaştırır ve otomatikleştirir. Seyahat rezervasyonundan masraf raporlama ve onayına kadar. Makbuzların masraf taleplerine dönüştürülmesi, rapor gönderme onayı ve kart mutabakatının tümü otomatikleştirilebilir. Böylece masraf raporlarını işleme süreleri, sıkıntıları ve gizli maliyetler azalır. Birden fazla onay kademesi, harcama kural ve limitleri, bütçeleme ve analizler sayesinde daha iyi harcama denetimi sağlar. Zoho Expense’i iş başında görün, ücretsiz deneme için hemen kaydolun. Zoho Expense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Bitrix24, önemli bir ücretsiz zaman ve harcama izleme çözümüdür: görevler, projeler, CRM, fiyat teklifleri ve fatura. Bulut, mobil ve açık kaynak halinde kullanılabilir.
Süreleri ve harcamaları izleyen ücretsiz bir proje yöneticisi mi arıyorsunuz? Bitrix24’ü çok seveceksiniz. 12 kullanıcıya kadar bedava sınırsız görev, bedava sınırsız proje, bedava sınırsız zaman izleyici; üstelik sıradan bir zaman izleyici değil. Her bir görev veya proje için tahmin girebilir ve ardından bunu harcanan gerçek zamanla karşılaştırabilirsiniz. Müşterileriniz için teklif ve fatura düzenleyebilirsiniz ve evet, bu da tamamen ücretsizdir. Bitrix24’ün yapamadığı pek bir şey yoktur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Çalışanların kişisel giderlerini göndermek için doğrudan Sage HR mobil uygulamasından makbuzun fotoğrafını çekmeleri yeterlidir. İşlem bu kadar kolaydır. Gider yönetimi, kurumsal satın almalardan iş seyahati karşılığında kilometre üzerinden alınan ücrete kadar her şeyi kapsar. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Rydoo, dünya çapında bir iş seyahati ve harcama çözümüdür. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo, hızlı büyüyen şirketler ve işletmeler için süreçleri otomatikleştirme ve kolaylaştırma konusunda önde gelen iş seyahati ve harcama çözümlerindendir. Rydoo size bir ömür boyu tasarruf sağlar. Şirketleri ve çalışanları seyahat-masraf sürtüşmesinden kurtarır. Uçuş ve otel aramaktan tren bileti almaya veya havaalanından taksiye binmeye kadar. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz. Rydoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi.
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar. Chrome River EXPENSE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın.
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcılarına zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Basit, ekonomik ve güvenilir olan Workpuls, ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Binden fazla küresel markanın güvendiği Workpuls, ayrıntılı davranışsal veri bilgileriyle kuruluşların çalışan performansını, üretkenliğini ve verimliliğini analiz etmesini ve iyileştirmesini sağlar. İşletmelerde iş akışlarını kolaylaştırmak, uzak ekipleri yönetmek ve kuruluşun tamamında verimliliği artırmak için kullanılır. Üretkenlik eğilimleriyle birleştirilen gerçek zamanlı görünürlük sunması sayesinde Etisalat, Office Depot ve Farmers Insurance gibi şirketlere ekiplerinin performansını optimize etmeye yönelik benzersiz bir fırsat sunmaktadır. Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Kissflow, zaman ve harcama geri ödemesi ile ilgili süreçlerinizi yönetmek için en iyi platformlardan biridir. Hepsini tek bir yerde.
Kissflow, zaman ve harcama geri ödemesi ile ilgili süreçlerinizi yönetmek için en iyi platformlardan biridir. Hepsini tek bir yerde. Kissflow, hem zaman izleme hem de harcamayla ilgili onaylar için tam özellikli ve kapsamlı bir çözüm sunar. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak yönetimi ve proje planlama yazılımı >> Zaman izleme + zaman çizelgeleri + çalışan planlama + proje planlama + bütçeleme + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kullanım + tahmin özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya sektörlerinde ve kreatif sektörde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Amberlo’nun güçlü hukuk bürosu yönetimi yazılımı ile her zaman hayal ettiğiniz yüksek performanslı hukuki çalışmaları geliştirin.
Hepsi bir arada hukuk bürosu yönetimi yazılımı Amberlo yoğun günlerle ilgilenir, böylece en önemli konulara odaklanabilirsiniz. Tek bir yerden yeni müşterileri ekleyin, konuları yönetin, her çalışma dakikasını otomatik olarak kaydedin, faturaları atayın, müşterilerinize e-posta gönderin ve aynı zamanda hukuk büronuzun performansını ölçün. Amberlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür.
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Muhasebe, proje yönetimi, zaman girişi, faturalandırma ve daha fazlasını sorunsuz bir şekilde entegre ederek çok şirketli, çok ofisli ve çok para birimli operasyonları destekler. İngilizce, İspanyolca ve Fransızca sunulan platform, mobil uygulama aracılığıyla etkili görev erişimine, zaman girişine ve ücretli yıllık izin taleplerine olanak tanır. Önemli özellikleri arasında Strata API entegrasyonu, trafik planlama, satıcı ve müşteri portalı ile raporlama yer almaktadır. eSilentPARTNER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Projeleri, izinleri, fazla mesaileri ve daha fazlasını izlemek için DCAA uyumlu bir süre tutma çözümü.
Tüm kamu hizmetleri yüklenicileri için DCAA (ABD savunma sektörü sözleşmeleri denetim kurumu) kurallarıyla uyumlu bir süre tutma çözümü. Özellikleri arasında ayrıntılı denetim izi, tüm zaman çizelgesi değişiklikleri için neden belirtme zorunluluğu, çalışanlar ve yükleniciler için günlük zaman çizelgesi anımsatıcıları, çalışan ve denetmen zaman çizelgesi imzaları ve her bir zaman kartının PDF sürümü yer almaktadır. QuickBooks Online, Desktop, ADP ve Paychex ile entegrasyon. Her hesapta 30 gün ücretsiz deneme bulunmaktadır. Kredi kartı gerekli değildir. Projeler, izinler, dolaylı kodlar ve daha fazlası için zamanı izleyin. Hour Timesheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler. Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın. elapseit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür.
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
SnowHR, kullanıcıların dünyanın herhangi bir ülkesi için ücretli ve ücretsiz izin politikalarını özelleştirebileceği bir PTO (Toplam Bireysel İzin) izleme yazılımıdır.
SnowHR: SnowHR ile kullanıcı başına aylık sadece 2 ABD doları fiyatla zahmetsiz İK deneyimini yaşayın. Büyük bir ekibiniz, kompakt bir grubunuz veya uzaktan iş gücünüz olması fark etmez; SnowHR tüm İK ihtiyaçlarınızı karşılar. HRIS, zaman çizelgesi, ücretli izin, performans izleme, görev yönetimi, OKR (Hedefler ve Temel Sonuçlar), hedef belirleme ve daha fazlasını içeren kapsamlı özelliklerle hepsi tek bir birleşik platformda kolayca kullanılabilir. Şeffaf fiyatlandırma yöntemiyle sürprizlerle karşılaşmazsınız. SnowHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı
Şirketlerin harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanması ve güvenli onay iş akışları oluşturması için oldukça etkili bir çözüm. Yapay Zeka desteklidir.
Klippa harcama yöneticisi zamandan tasarruf sağlar, maliyetleri azaltır ve dolandırıcılığı önler. Harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanmak ve güvenli onay iş akışları oluşturmak isteyen şirketler için oldukça etkili bir yazılım çözümü. Çalışanlar, bir faturanın veya fişin fotoğrafını çekerek kurumsal harcamalarını Klippa App aracılığıyla gönderebilirler. Daha sonrasında Klippa OCR (optik karakter tanıma) motoru otomatik bir harcama talebi süreci için gerekli verileri çıkarır ve işler. Geleceğe hazır mısınız? Ücretsiz çevrimiçi deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Klippa Expense Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Fatura Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Proje İzleme
  • Mobil Uygulama
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Bordro Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay İş Akışı