15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çağrı Muhasebesi Yazılımı

Çağrı Muhasebesi Yazılımı işletmelerin arama günlükleri, telefon kullanımı ve maliyet eğilimleri hakkında bilgi edinmelerine yardım eder. Çağrı Muhasebesi çözümleri, kurumsal departmanlar arasında telekom kaynakları için hesap verebilirlik oluşturmaya yardım eder. Ayrıca, fatura işlemeyi otomatikleştirerek satıcı fazla faturalandırmasının önüne geçmeye yardım ederler. Kuruluşlar içinde, Çağrı Muhasebesi Yazılımı, kullanılmayan telekom kaynaklarının belirlenmesine yardımcı olmanın yanı sıra çağrı ve maliyet trendlerine ilişkin içgörü sunar. Çağrı Muhasebesi Yazılımı Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı ile ilişkilidir.

CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, gelişmiş görüşme hesaplama işlevine sahip bir telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla işletme, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon sistemi çözümlerine güvenmektedir. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çağrı Hacmi
  • Gelen Raporlama
  • Arama Kaydı
  • Katılımsız Çağrı Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Arayan Kimliği
  • Giden Raporlama
  • Kim Yanıtladı Günlüğü
  • Arama İzleme
  • Uzantıya Göre Raporlama
Virtual PBX Ringostat, tüm işletme boyutlarına ve ihtiyaçlarına yönelik güvenilir bağlantı için gerekenleri içerir.
Ringostat Virtual PBX’in sağladığı alan sayesinde faaliyetlerinize, kurumsal iş akışlarını optimize etmeye ve iş potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya daha fazla odaklanabilirsiniz. Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar. Ringostat Virtual PBX’e dünyanın her yerinden erişilebilir. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çağrı Hacmi
  • Gelen Raporlama
  • Arama Kaydı
  • Katılımsız Çağrı Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Arayan Kimliği
  • Giden Raporlama
  • Kim Yanıtladı Günlüğü
  • Arama İzleme
  • Uzantıya Göre Raporlama
Arama muhasebesi ve çok çeşitli ses platformlarında kullanım analizi gerçekleştirebilen birleşik arama analizi.
Telefon numaralarını tanımlamaya ve aramaya, telekomünikasyon harcamalarını izlemeye, sesli trafiği analiz etmeye ve daha fazlasına yardımcı olan çağrı muhasebesi çözümü. PBX'ler (telefon santralleri), UCaaS (hizmet olarak birleşik iletişim), oturum sınır kontrolörleri ve ayrıca Zoom, Teams ve Webex gibi işbirliği platformları dahil olmak üzere tüm veri kaynaklarından çağrı meta verileri türetebilen tek bir yazılım çözümü. Birleşik arama analizleri ile ağ tesislerini optimize edebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve uzak ekipleri yönetebilirsiniz. Microcall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çağrı Hacmi
  • Gelen Raporlama
  • Arama Kaydı
  • Katılımsız Çağrı Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Arayan Kimliği
  • Giden Raporlama
  • Kim Yanıtladı Günlüğü
  • Arama İzleme
  • Uzantıya Göre Raporlama
Yapay zeka destekli Satış Araması Analizi ve Koçluk sayesinde satış ekibi verimliliğini en üst düzeye çıkarın. Çağrı bağlamını analiz etmek için yeni nesil yapay zekayı kullanın.
Yapay zeka destekli Satış Araması Analizi ve Koçluk sayesinde satış ekibi verimliliğini en üst düzeye çıkarın. Arama izlemeye sonu gelmez saatler harcamaktan veya sorunları çok geç ortaya çıkaran satış KPI'larına (anahtar performans göstergeleri) güven zorunda kalmaktan bıktınız mı? Yapay zeka destekli olan bu satış araması analizi ve koçluk çözümü, KPI'ları izlemenin ötesine geçer. Her görüşmenin tam bağlamını analiz ederek satış ekibi yönetimini kökten değiştirebilecek gerçek zamanlı bilgiler sağlar. Manuel denetime veya kaçırılan fırsatlara artık yer yok. SalesLens hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çağrı Hacmi
  • Gelen Raporlama
  • Arama Kaydı
  • Katılımsız Çağrı Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Arayan Kimliği
  • Giden Raporlama
  • Kim Yanıtladı Günlüğü
  • Arama İzleme
  • Uzantıya Göre Raporlama