15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Çağrı Muhasebesi Yazılımı
Çağrı Muhasebesi Yazılımı işletmelerin arama günlükleri, telefon kullanımı ve maliyet eğilimleri hakkında bilgi edinmelerine yardım eder. Çağrı Muhasebesi çözümleri, kurumsal departmanlar arasında telekom kaynakları için hesap verebilirlik oluşturmaya yardım eder. Ayrıca, fatura işlemeyi otomatikleştirerek satıcı fazla faturalandırmasının önüne geçmeye yardım ederler. Kuruluşlar içinde, Çağrı Muhasebesi Yazılımı, kullanılmayan telekom kaynaklarının belirlenmesine yardımcı olmanın yanı sıra çağrı ve maliyet trendlerine ilişkin içgörü sunar. Çağrı Muhasebesi Yazılımı Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı ile ilişkilidir. Daha çok oku Daha az oku
4 sonuç
Özellikler
- Uzantıya Göre Raporlama
- Arama İzleme
- Çağrı Hacmi
- Arayan Kimliği
- Gelen Raporlama
- Giden Raporlama
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama Kaydı
- Arama Yönlendirme
Özellikler
- Uzantıya Göre Raporlama
- Arama İzleme
- Çağrı Hacmi
- Arayan Kimliği
- Gelen Raporlama
- Giden Raporlama
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama Kaydı
- Arama Yönlendirme
Özellikler
- Uzantıya Göre Raporlama
- Arama İzleme
- Çağrı Hacmi
- Arayan Kimliği
- Gelen Raporlama
- Giden Raporlama
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama Kaydı
- Arama Yönlendirme
Özellikler
- Uzantıya Göre Raporlama
- Arama İzleme
- Çağrı Hacmi
- Arayan Kimliği
- Gelen Raporlama
- Giden Raporlama
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama Kaydı
- Arama Yönlendirme