17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Çağrı Muhasebesi Yazılımı
Çağrı Muhasebesi Yazılımı işletmelerin arama günlükleri, telefon kullanımı ve maliyet eğilimleri hakkında bilgi edinmelerine yardım eder. Çağrı Muhasebesi çözümleri, kurumsal departmanlar arasında telekom kaynakları için hesap verebilirlik oluşturmaya yardım eder. Ayrıca, fatura işlemeyi otomatikleştirerek satıcı fazla faturalandırmasının önüne geçmeye yardım ederler. Kuruluşlar içinde, Çağrı Muhasebesi Yazılımı, kullanılmayan telekom kaynaklarının belirlenmesine yardımcı olmanın yanı sıra çağrı ve maliyet trendlerine ilişkin içgörü sunar. Çağrı Muhasebesi Yazılımı Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı ile ilişkilidir. Daha çok oku Daha az oku
Özellikler
- Çağrı Hacmi
- Gelen Raporlama
- Arama Kaydı
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Arama Yönlendirme
- Arayan Kimliği
- Giden Raporlama
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama İzleme
- Uzantıya Göre Raporlama
Özellikler
- Çağrı Hacmi
- Gelen Raporlama
- Arama Kaydı
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Arama Yönlendirme
- Arayan Kimliği
- Giden Raporlama
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama İzleme
- Uzantıya Göre Raporlama
Özellikler
- Çağrı Hacmi
- Gelen Raporlama
- Arama Kaydı
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Arama Yönlendirme
- Arayan Kimliği
- Giden Raporlama
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama İzleme
- Uzantıya Göre Raporlama
Özellikler
- Çağrı Hacmi
- Gelen Raporlama
- Arama Kaydı
- Katılımsız Çağrı Yönetimi
- Arama Yönlendirme
- Arayan Kimliği
- Giden Raporlama
- Kim Yanıtladı Günlüğü
- Arama İzleme
- Uzantıya Göre Raporlama