(16) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avustralya
Kanada
Almanya
İspanya
Fransa
Birleşik Krallık
Meksika
Hollanda
Amerika Birleşik Devletleri
Fiyat Seçenekleri
16 sonuç
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir bulut telefon platformudur. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır.
Uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay CPaaS, satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunar. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin.
Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok.
Dialfire hakkında daha fazla bilgi
Kullanımı kolay giden çağrı merkezi yazılımı ve buluttan rastgele telefon çevirici. Son derece güvenilir ve güvenli. Özelleştirilebilir formlar, süreç otomasyonu, karma arama, gerçek zamanlı kişiselleştirilebilir analizler, çağrı izleme ve kayıt yoluyla verimliliği artırır. REST API aracılığıyla mevcut yazılımınızla entegre olur. Dışarıdan çağrı merkezleriyle çalışılmasını destekler. Farklı yerlerde bulunan ofisler ve uzaktan çalışma için idealdir. Kullanım başına ödeme. Kurulum ücreti yok, temsilci süresi ücreti yok.
Dialfire hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir.
Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar.
Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Daha iyi müşteri hizmetleri, daha iyi telefon yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
Gelen aramalar için profesyonel desteğe ulaşmanın ne kadar kolay olabileceğini keşfedin. Bir VOIP (iṅternet üzerinden sesli il̇etişim) sağlayıcısına bağlayın, akıllı arama yönlendirmesi, özel IVR ve daha fazlasını kurun.
BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın.
Çok kanallı bir yardım masası yazılımı olan LiveAgent’ın canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 180’i aşkın yardım masası özelliği bulunmaktadır.
LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı Bitrix24, önde gelen ücretsiz işletme bulut telefon sistemi, CRM ve telefonla pazarlama çözümü.
Küçük işletmeniz için ücretsiz bir VoIP (internet protokolü üzerinden ses iletimi) telefon sistemi arıyorsanız ihtiyacınız olan Bitrix24’tür. Diğer VoIP çözümlerinin aksine Bitrix24, hem dahili PBX sisteminiz hem de gelen ve giden aramalar için bir iletişim merkezi işlevi görür. Ayrıca tam özellikli ücretsiz CRM ile birlikte sunulan ücretsiz voip sistemidir. Daha da önemlisi, müşteriler CRM’de kayıtlı bir telefon numarasından aradıklarında numaraları belirlenir, atanan yöneticiye bağlanır ve telefon görüşmeleri kaydedilir.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, modern işletmeler için tasarlanmış bir telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla şirket, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon çözümlerine güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın.
CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Etkili, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay bulut çağrı merkezi AVOXI. Risksiz denemeyle, ne kadar kolay olabileceğini görün.
VoIP (internet protokolü üzerinden ses) olarak da bilinen telefon yazılımı, telefon aramaları yapmak ve almak için internet özellikli cihazları kullanır. AVOXI ile VoIP telefon numarası kurulumu hızlı ve kolaydır. Kurulum ücreti veya taahhüt süreleri yoktur. Her VoIP numarası, hiçbir ek ücret ödemeden 20’den fazla özellik içerir. Aylık 4,49 $ gibi düşük bir fiyata sanal telefon numaranızı hemen alın.
AVOXI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir telefon yazılımıdır.
Channels, veri odaklı yenilikçi bir telefon yazılımıdır. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin.
Channels hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Ringostat; izleme, uçtan uca analiz, arama ve mesajlaşma platformudur.
Ringostat, ROI’yi dikkate alarak pazarlamayı optimize etmeye, müşterilerle etkili iletişim kurmaya ve satışları artırmaya yardımcı olur. Doğu Avrupa’da resmi bir Google Analytics teknoloji iş ortağı olan kendi türünde tek hizmettir.
Platformda yedi ürün bulunmaktadır: çağrı izleme, uçtan uca analiz, sanal PBX (özel telefon santrali), geri arama pencere öğesi, Ringostat Akıllı Telefon, Insider ve Messenger.
Yardımsever teknik destek ekibi, kullanıcıların istekleriyle ilgilenir ve dört dakikadan kısa sürede yanıt verir.
Ringostat hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
TalkChief, güçlü özellikler kullanarak ekip verimliliğinizi artırmak için tasarlanmış bir iş telefonu platformudur.
TalkChief, yeni kurulan şirketler ile kurumsal şirketler düşünülerek oluşturulmuş bir iş telefonu sistemidir.
Hayatlarında en iyi işi çıkarmak ve bu süreçte birbirlerini desteklemek isteyen, meraklı, yaratıcı insanlardan oluşan güçlü ve çeşitliliğe sahip bir ekip oluşturmanın yanı sıra gerçekten inandığımız ürünler üretmekteyiz.
SaaS (hizmet olarak yazlım) platformumuz, tümü ekip üretkenliğini, müşteri memnuniyetini ve satış artışını yönlendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış bulut tabanlı uygulamalar, CRM entegrasyonu ve özel API'ler aracılığıyla güçlü bir telefon çözümü sunar.
TalkChief hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Sabienzia, ekip tabanlı telefon sistemini akıllı iletişime dönüştürür.
Sabienzia, ekip tabanlı telefon sistemini akıllı iletişime dönüştürerek işletmeleri metriklere, bağlama ve anlama dayalı veri tabanlı kararlarla güçlendirir.
Sabienzia bulut telefon hizmetleri sağlama konusunda on yıldan uzun deneyimiyle ve tamamı Avrupa’da barındırılan ve en yüksek PCI güvenlik seviyesini sağlayan, tamamı kendine ait GVKY uyumlu altyapısı aracılığıyla dünya çapında seyahat, otomotiv ve e-ticaret sektörlerindeki önde gelen şirketler için müşteri hizmetlerine destek sağlıyor.
Sabienzia hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Steam-connect, işletmelerin müşterilerle telefon, SMS veya sosyal medya yoluyla yapılan tüm görüşmeleri takip etmesini sağlar.
Steam-connect, işletmelerin müşteri adayları ile etkileşim kurmaları için takvim planlamasından sohbet desteğine kadar çeşitli araçlar ve özellikler sunar. Veri temizleme ve zenginleştirme özellikleri, müşteri adaylarının her zaman güncel olmasını sağlar. Gelen ve giden aramalar, e-posta yönetimi, pazar araştırması ve kapsamlı raporlama da sunar.
Steam-connect hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
Güvenli ve uygun maliyetli ses iletişimi. Tek bir platform üzerinden mesajlaşma kanallarına ek olarak ses kanalı da yönetin.
Kurumsal iletişim için aramaları otomatikleştirin. VoIP çözümlerimizle maliyetleri düşürüp etkinliği artırın. Kesişen Kanallarınızı ve Saniye Başına Arama Kurulumlarını kolayca ölçeklendirin. CM.com hem gelen hem de giden arama hacmini kolayca yönetmenizi sağlar.
CM.com Communications Platform hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir.
InfoCision hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut
telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses)
telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer
Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek
zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları,
arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi
gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi.
Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çağrı Merkezi Yönetimi
- Arama İzleme
- Raporlama/Analiz
- IVR/Ses Tanıma
- Tahmini Çevirici
- VoIP