18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yazılım Hatası Takip Yazılımı

Yazılım Hatası Takip Yazılımı, yazılım hatalarını, arızaları ve bir kuruluşun teknoloji ve bilgi altyapısının etkin işletilmesini engelleyecek diğer konuları otomasyona bağlar. Yazılım Hatası İzleme, Yazılım Hatası Takip veya Kod Hatası İzleme Yazılımı; çok sayıda uygulama ve süreç bünyesinde bulunan yazılım hatalarının ve diğer hataların hızlı kimlik tespiti, teşhisi ve tamirine olanak tanır.

14 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. Hata izleme için zengin işlevselliğin yanı sıra kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe, çevikliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlar. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir hata izleme aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Hataları, iyileştirmeleri ve diğer talepleri izleyin, işleri önceliklendirin ve değişiklikler önerildiğinde ve birleştirildiğinde paydaşlarla iletişime geçin.
GitHub Issues, hataların takibini kolaylaştırır. Bir sorunla başlayın: Bir hatayı izlemek için bir sorun oluşturun. Ardından görevleri düzenleyin ve ekibinize atayın. Sorunlara bağlantı verin ve talepleri iletin: Sorunlar arasında çapraz bağlantılar kurarak ve GitHub kuruluşunuzun herhangi bir yerinden taleplere ulaşarak iş akışınızı karmaşıklaştırmadan projenizdeki güncellemeleri izleyin. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
ClickUp’ın tamamen özelleştirilebilir özellikleri ve 1000’den fazla entegrasyonu (GitHub, GitLab, Bitbucket ve webhooks dahil) onu vazgeçilmez kılar
Mühendislik ekipleri için önde gelen ücretsiz sorun izleme aracı olan ClickUp ile ekibinizin hata izlemesini tek bir ortak yerde düzenleyin. GitHub veri havuzlarınızı birbirine bağlayın ve yönetin, ekibinizle birlikte tüm çekme taleplerinin, taahhütlerin ve sorunların tek bir yerde temiz bir kaydını tutun. Geliştirme aşamasındaki çalışma günlükleri, izlenen hatalar, hata kümeleri ile kodunuzu açık ve net tutun ve kod üzerinde tüm ekibinizle iş birliği yapın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 800.000’den fazla ekip tarafından kullanılmaktadır. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Bir BT proje yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, onaylar ve raporlar gibi özelliklerinin yanı sıra 400’den fazla yazılım ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT proje yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 200.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcılar neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Herkesin aynı fikirde olmasını sağlayan hızlı, görsel geri bildirim ile hızlı tasarım incelemesi.
Volley ile herhangi bir web sitesinde, hatta hazırlık sitelerinde bile hızlı ve kolay bir şekilde geri bildirim alabilirsiniz. Tarayıcı uzantısını kullanarak, belirli tasarım özelliklerine yönelik notlar ve geri bildirimler bırakabilir ve ekler ekleyebilirsiniz. Volley, geri bildirimin bir parçası olarak piksel açısından mükemmel ekran görüntüleri oluşturarak tüm yorumların daha iyi anlaşılmasını sağlar. E-posta yoluyla Telefon oyunlarına son. Notlar seçilen çalışma alanına iletilir ve otomatik olarak Trello veya Jira'ya da gönderilebilir. Volley hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Basit ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformu olan Bugasura.io, geliştiricilere, QA (kalite güvence) ve ürün ekiplerine hataları daha hızlı raporlamalarında ve kapatmalarında yardımcı olur.
Bugasura basit, hızlı ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformudur. Geliştiriciler, QA, tasarımcılar ve ürün yöneticilerinden oluşan bir ekip göz önünde bulundurarak oluşturulmuştur. Özelleştirilmiş iş akışları ve ekipler arasında ortaklaşa çalışabilme yeteneği sayesinde benzersiz bir hata izleme ürünüdür. Bugasura hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Kissflow’un hata izleme aracı, hataları ortaya çıktıkça önceliklendirmenize, temel nedenleri araştırmanıza ve bunları iki kat hızlı çözmenize yardımcı olur.
Kissflow Workflow, performans ve zarafet için tasarlanmış kullanımı kolay bir hata izleme çözümüdür. Artık hataları ortaya çıktıkça takip ederek, bağlamsal olarak ele alarak ve kodlama bilgisi veya harici uzmanlık gerektirmeden hızlı çözüm sunarak sürekli ve keyifli ürün deneyimleri sunun. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
monday.com'un hepsi bir arada, kullanımı kolay platformunda geliştirici olmayanlar, müşteriyle iletişim halinde olan ekipler ve programcılar daima tamamen uyumlu hareket edebilir.
monday.com, hata izleme sürecine dahil olan herkese, her ögenin hangi noktada olduğunu bir bakışta görebilmesi için tam görünürlük sağlar. Bu hepsi bir arada platform, geliştirici olmayanların entegre formlarla hataları kolayca bildirmesini sağlar. Tüm biletler, programcıların durumları doğrudan güncelleyebildiği tek bir yerde kaydedilir. Müşteriyle iletişim halinde olan ekipler ise ürün geliştirme ekibini rahatsız etmeden ilerleme durumunu kullanıcılara istedikleri zaman iletebilirler. Böylece tüm süreç sorunsuzdur. monday dev hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Yazılım geliştirme ekiplerine, her türlü karmaşıklık ve ölçekteki test senaryolarını yapılandırılmış, açık ve denetime dayanıklı bir şekilde yürütmeleri için güç sağlamak.
Aqua, denetime tabi sektörlerdeki teknoloji liderlerinin, yazılım ajanslarının ve SaaS (hizmet olarak yazılım) şirketlerinin test ve ekiplerini organize etmesine, karmaşıklık ve ölçek test senaryolarını yürütmesine ve manuel testten otomatik teste sorunsuz bir şekilde geçmesine yardımcı olan, kullanımı kolay bir test yönetimi sistemidir. Aqua’nın gerçek zamanlı analiz ve kurumsal düzey raporları QA ve geliştirici iş akışları üzerinde netlik sağlar: nelerin geliştirilmesi ve otomatikleştirilmesi gerektiğini görürsünüz. Yönetmelik denetimleri için hazırlığı da kolaylaştırır. aqua hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme
Sorunları hızla teşhis etmek ve çözmek için ihtiyaç duyulan tüm teknik verilerle senkronize ekran kaydı.
BugReplay, mükemmel hata raporu oluşturarak size zaman kazandırır: konsol günlükleri, ağ trafiği, sunucu hataları, çevresel ayrıntılar ve sorunları hızlı şekilde teşhis etmek ve çözmek için ihtiyacınız olan tüm verilerle senkronize ekran kaydı. BugReplay, ihtiyaç duyulan verileri otomatik olarak çekmenin yanı sıra ekip içi iletişimi de kolaylaştırır. Rapora kameranızla (video), mikrofonla (ses) veya zamanı eşitlenmiş yorumlarla açıklama ekleyebilirsiniz. BugReplay, hayatınızı kolaylaştırmak için çeşitli PM (önleyici bakım) araçları sunar. Miruni hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Real-Time Notifications
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Görev İlerlemesi İzleme