159 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Hataları, iyileştirmeleri ve diğer talepleri izleyin, işleri önceliklendirin ve değişiklikler önerildiğinde ve birleştirildiğinde paydaşlarla iletişime geçin. GitHub hakkında daha fazla bilgi
GitHub Issues, hataların takibini kolaylaştırır. Bir sorunla başlayın: Bir hatayı izlemek için bir sorun oluşturun. Ardından görevleri düzenleyin ve ekibinize atayın. Sorunlara bağlantı verin ve talepleri iletin: Sorunlar arasında çapraz bağlantılar kurarak ve GitHub kuruluşunuzun herhangi bir yerinden taleplere ulaşarak iş akışınızı karmaşıklaştırmadan projenizdeki güncellemeleri izleyin. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
ClickUp’ın tamamen özelleştirilebilir özellikleri ve 1000’den fazla entegrasyonu (GitHub, GitLab, Bitbucket ve webhooks dahil) onu vazgeçilmez kılar ClickUp hakkında daha fazla bilgi
Mühendislik ekipleri için önde gelen ücretsiz sorun izleme aracı olan ClickUp ile ekibinizin hata izlemesini tek bir ortak yerde düzenleyin. GitHub veri havuzlarınızı birbirine bağlayın ve yönetin, ekibinizle birlikte tüm çekme taleplerinin, taahhütlerin ve sorunların tek bir yerde temiz bir kaydını tutun. Geliştirme aşamasındaki çalışma günlükleri, izlenen hatalar, hata kümeleri ile kodunuzu açık ve net tutun ve kod üzerinde tüm ekibinizle iş birliği yapın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 800.000’den fazla ekip tarafından kullanılmaktadır. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Basit ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformu olan Bugasura.io, geliştiricilere, QA (kalite güvence) ve ürün ekiplerine hataları daha hızlı raporlamalarında ve kapatmalarında yardımcı olur. Bugasura hakkında daha fazla bilgi
Bugasura basit, hızlı ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformudur. Geliştiriciler, QA, tasarımcılar ve ürün yöneticilerinden oluşan bir ekip göz önünde bulundurarak oluşturulmuştur. Özelleştirilmiş iş akışları ve ekipler arasında ortaklaşa çalışabilme yeteneği sayesinde benzersiz bir hata izleme ürünüdür. Bugasura hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Jira is a fully-featured bug tracker for teams planning and building great products.
Jira is a fully functional bug tracker for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a bug tracking tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
On monday.com's all-in-one, intuitive platform, non-devs, client-facing teams, and programmers can always stay fully aligned.
monday.com provides full visibility so that everyone involved in the bug-tracking process can see where any item stands at a glance. This all-in-one platform allows non-devs to report bugs easily with integrated forms. All tickets are logged in one place where programmers can update statuses directly. And client-facing teams can communicate progress to users at any time without pestering the product development team. So the entire process is seamless. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Bir BT proje yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, onaylar ve raporlar gibi özelliklerinin yanı sıra 400’den fazla yazılım ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT proje yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeler i, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users.
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Shortcut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Open DevOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Zoho Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Don't outsource bug discovery to users. Rollbar allows you to instantly see & get notified of all errors as they occur, and gives you the data you need to resolve them quickly. Supports all major languages and frameworks, and integrates with the tools in your software development workflow. Modern software teams at Twilio, Instacart, Adobe, CircleCI, Fortune 500 firms, and 100K+ individual developers use Rollbar to build better quality software faster. FREE TRIAL and free plan available. Rollbar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştiril miş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building IT applications, like bug tracking, without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issuetrak lets users submit issues for the same problem, giving teams a better sense of how pervasive it is. Team members can make connections between multiple issues, with cascading updates so everyone is able to keep tabs on the remediation process. Auto assignment features use predefined criteria to direct various issues to the right people, so your team can avoid getting backed up and overwhelmed by a flood of incoming bugs and problems. Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Zoho BugTracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. New Relic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Projects (Unlimited ) + Code (Use our Repo with GitHub or SVN) + Unlimited Team( With Time Tracking Feature)
Case management, code management(Use our Repo with GitHub or SVN) and time tracking features. Supports Gnatts charts , Priority, workflow , eagle views and agile drag and drop planning. SVN, Git & and powerful ticketing tool CaseCamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Ideal for website developers, the bug tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.
Ideal for website developers, the issue tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more. Bugzilla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 200.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcıla r neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. MantisBT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, bugs and test cases.
SpiraTeam offers a complete bug tracking solution that manages your entire testing process. Bug tracking features include support for customizable workflows and fields, flexible reporting, configurabl e email notifications, and fully editable statuses, priorities, severities and bug types. In SpiraTeam, you can execute groups of test cases, mark each step as pass/fail, and record bugs. This provides complete traceability from a recorded defect to the underlying requirement. SpiraTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
We're the most intuitive way of collecting Real-Time Contextual Insights throughout the entire mobile app lifecycle.
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for bug tracking. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users or testers, while providing detailed environment report for developers. The integration process takes less than a minute and the results are outstanding! The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Instabug hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool zipBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Taiga is the project management tool for multi-functional agile teams. It has a rich feature set but still very simple to start with.
Taiga is an easy and intuitive yet powerful project management tool for multi-functional agile teams. Suitable for Kanban and Scrum. It has a rich and complete feature set (including backlog, sprint planning, burndown chart, Kanban board, Epics, issue tracking, wiki) and extensive customization options. At the same time it is very simple to start with through its intuitive user interface. Taiga hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Bug tracking & project management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog.
Backlog is the all-in-one online bug tracking tool for task management, version control, and bug tracking. Along with a suite of task management features, such as subtasks, custom statuses and Kanban boards, the platform provides a consistent way for teams to report bugs and manage code repositories. Backlog enables pull requests, merge requests, and branches, and you have the option to use Git or SVN to manage code alongside bug tasks. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. ContentKing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Product ops teams use Centercode to identify real-world issues, areas to improve, and features users love to build amazing products.
The Centercode Platform transforms how you collect and analyze pre-release customer feedback. Our delta testing system uses intelligent technology like plug-and-play project planning, engagement automation, and smart reporting to produce rapid results with minimal time investment. Imagine: continuous, up-to-the-minute customer insights ahead of every release. Centercode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Smart Error and Log management - Fix bugs faster with integrated errors & logs The only solution that fully integrates error and log
The best error & log management tool The only developer-friendly solution that fully integrates error and log management with application performance monitoring. Easily isolate issues and identify what needs to be fixed quicker - Support less, Code more. Try it now now for FREE! Stackify's Smart Errors & Logs offers capabilities you wont find anywhere else - allows you to easily find root cause. Search, monitor, de-duplicate, automated connection of errors to the relevant log and much more. Retrace by Netreo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual bug tracking solution that makes it easy for software teams to collect bug reports and user feedback from inside their apps with annotated screenshots, video recordings, console logs, session information, and more. Automatically capture everything your developers need to replicate bugs and resolve issues faster. Built for developers, designers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Userback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Herkesin aynı fikirde olmasını sağlayan hızlı, görsel geri bildirim ile hızlı tasarım incelemesi.
Volley ile herhangi bir web sitesinde, hatta hazırlık sitelerinde bile hızlı ve kolay bir şekilde geri bildirim alabilirsiniz. Tarayıcı uzantısını kullanarak, belirli tasarım özelliklerine yönelik notlar ve geri bildirimler bırakabilir ve ekler ekleyebilirsiniz. Volley, geri bildirimin bir parçası olarak piksel açısından mükemmel ekran görüntüleri oluşturarak tüm yorumların daha iyi anlaşılmasını sağlar. E-posta yoluyla Telefon oyunlarına son. Notlar seçilen çalışma alanına iletilir ve otomatik olarak Trello veya Jira'ya da gönderilebilir. Volley hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Sentry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
LambdaTest’s reliable test execution platform helps users cut down their developer feedback time and achieve accelerated go-to-market.
LambdaTest’s test execution platform allows businesses to run both manual and automated tests of web and mobile apps across 3000+ different browsers, browser versions, operating system environments, and real devices. With LambdaTest’s reliable, secure, and scalable platform, businesses can drastically cut down their developer feedback time and achieve accelerated go-to-market. Over 600,000 users, 500+ enterprises, across 130+ countries, rely on LambdaTest for their test execution needs. LambdaTest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
BugHerd - Visual Feedback Tool. Like Sticky Notes On A Website. The world's best bug tracker, just point and click. Free Trial.
BugHerd - the bug tracker for people who build websites AND their clients. Point and click to leave feedback. Like sticky notes on a website. BugHerd adds contextual information, including browser, OS, selector information, and a screenshot or video. Tasks are created and stored in a kanban style board, for easy tracking and resolution. BugHerd is loved by developers, designers, project managers and marketers alike. If you build websites, BugHerd is for you. Get started with 14 days free BugHerd hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Collect website feedback from your team, clients, and users with the feedback widget. It automatically captures a screenshot that your reporter can annotate to get their point across. All issues are sent into your favorite project management tool, with all the technical data needed by developers to understand and reproduce issues. Thanks to our 2-way sync integrations, you can chat and notify status changes your clients without ever leav Marker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes.
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. YouTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders.
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders. devZing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Customer support, task management and bug tracking all in one simple app your team and customers will love.
Loved by marketing, product, development, construction and real estate teams alike. DoneDone brings task management and client communication under one roof for better collaboration. Throw away your sticky notes. Say goodbye to overly complicated Gantt charts. Track tasks. Squash bugs. Talk to clients. Get work done. When the planning is over, get your work done with DoneDone. It's the simplest issue tracking, task management, and help desk tool for teams. DoneDone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Collect user feedback, ratings and bugs from your users with a screenshot or screen recording of their browser. Make Feedback Matter.
Usersnap is a feedback platform that helps software companies collect customer feedback and measure user experience (CSAT, NPS, CES). Also, track issues visually for QA, UAT and beta testing, and connect your systems with +2k integrations (Jira, ServiceNow, Zendesk, Zapier, etc.). Get all metadata (screen size, browser, browser errors, etc), screenshots or screen recordings with voice with every feedback. Some customers include Microsoft, Airbus, Canva, Hawaiian Airlines, and Instacart. Usersnap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Spend significantly less time on bugs. Build more features instead.
Bird Eats Bug lets you save on average 2-4 hours/user/day on reporting technical issues and related back-and-forth. While you record your screen, Bird automatically captures technical information that engineers need to debug faster. Our users report virtually immediate return on investment, as even non-technical people can start using Bird in under 5 minutes. Bird Eats Bug hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking capabilities for development teams.
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking. Development teams can effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown velocity. Plan sprints easier with the Axosoft Release Planner, visualize progress with Card View, and release on time. Turn emails into support tickets, build unlimited Wiki pages for test cases and documentation, and create a custom portal for your customers to edit and add tickets. Axosoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Kissflow’un hata izleme aracı, hataları ortaya çıktıkça önceliklendirmenize, temel nedenleri araştırmanıza ve bunları iki kat hızlı çözmenize yardımcı olur.
Kissflow Workflow, performans ve zarafet için tasarlanmış kullanımı kolay bir hata izleme çözümüdür. Artık hataları ortaya çıktıkça takip ederek, bağlamsal olarak ele alarak ve kodlama bilgisi veya harici uzmanlık gerektirmeden hızlı çözüm sunarak sürekli ve keyifli ürün deneyimleri sunun. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Ruttl is a website feedback tool that allows you to leave comments on a live website and make real-time edits on the code.
Ruttl is a website feedback tool to leave comments directly on live website and make real time edits so that you can give precise change values to web developers. With Ruttl, you can edit website content, replace images, make design changes to web elements and share all kinds of design changes to get implemented by developers. Over 4000 designers, developers, and agencies are using Ruttl to streamline their website feedback process. Ruttl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligen t grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Airbrake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product. IBM Rational Application Developer for WebSphere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Bug and crash reporting tool for mobile apps.
Shake is a bug and crash reporting tool for mobile apps that helps testers to report issues easier and enables developers to solve them faster. It offers screenshots, user feedback, attachments, tags, usage data, activity history, and device details with every bug report. The data you receive can be customized to fit the specific debugging requirements of your mobile app. Shake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Anywhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Denetim Kaydı