Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

İş Akışı Yönetimi (BPM) Programı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

35 sonuç
Belge iş akışında, doğru belgeleri doğru kişilere güvenli bir şekilde dağıtmak için güvenli FileHold belge deposundan yararlanılır. FileHold hakkında daha fazla bilgi
Büyük şirketler için; iş akışı, ayrıca satın alınması gereken FileHold Belge ve Kayıt Yönetimi yazılımının bir parçasıdır. FileHold; güvenli, merkezi, denetlenmiş, sürüm kontrollü ve arama yapılabili r bir belge havuzu sağlar. Faturalar, satın alma istekleri, seyahat masrafları vb. kitaplıktan alınıp inceleme veya onay sürecine dahil edilebilir. Kitaplığa belge eklendiğinde iş akışı otomatik olarak tetiklenir. İnternet erişimi olan her yerden mobil cihaz desteği. FileHold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Baskı işlemleri, güçlü bir dijital iş akışı otomasyonu ve müşteri hizmetleri çözümü olan tFLOW kullanılarak geliştirilebilir. tFLOW hakkında daha fazla bilgi
Aleyant tFLOW, çevrimiçi ön kontrol ve işbirliği, otomatik prova oluşturma, dosya gönderimi, varlık ve proje yönetimi, dosya sabitleme, otomatik baskı öncesi, renk yönetimi, yükleme ve raporlama sağlayarak verimliliği ve üretim verimini optimize etmek için zor dosya yönetimi görevlerini basitleştirir. tFLOW hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını hem de yapılandırılmamış iş akışlarını destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir. Kissflow hakkında daha fazla bilgi
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını (durum yönetimi) hem de yapılandırılmamış iş akışlarını (BPM/süreç yönetimi) destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Ücretsiz denemeye başlayarak kritik iş akışlarını otomatikleştirmek için bu kodsuz form oluşturucuyu kullanan 25 bin kuruluşun arasına katılın. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır. Formstack Forms hakkında daha fazla bilgi
Sürükle ve bırak özellikli çevrimiçi bir form oluşturucu olan Formstack Forms’un ücretsiz deneme sürümüyle 25 binden fazla kuruluşun arasına katılarak 2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation (Dijital Olgunluk Durumu: İş Akışı Otomasyonunu İlerletme) raporunda açıklandığı gibi optimum dijital olgunluğa ulaşın. Kuruluşunuzdaki herkesin kodsuz çevrimiçi formlar oluşturmasını, veri toplamasını ve süreçleri otomatikleştirmesini sağlayarak haftada 18 saate kadar tasarruf edin. HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumluluğunu destekler, yüzlerce şablon ve Salesforce, MailChimp ve PayPal gibi uygulamalar için entegrasyon sunar. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır. Formstack Forms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
PandaDoc iş akışı otomasyon yazılımı ile işinizi büyütün, işlemlerinizi daha hızlı ve daha akıllı bir şekilde ölçeklendirin. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi
İş akışı yönetiminizi hızlandırmak mı istiyorsunuz? PandaDoc ile işlerinizin ilerlemesini sağlamak için her departmanın iş akışı performansını iyileştirebilirsiniz. PandaDoc ile işletmenizin tüm belgelerini tek bir yerden oluşturun, gönderin, izleyin, elektronik olarak imzalayın ve saklayın. 10’dan fazla kişiden oluşan pazarlama, satış, İK, operasyon, BT, hukuk ve ürün ekipleri için çok uygundur. PandaDoc belge iş akışı otomasyon yazılımı ile daha ölçeklenebilir bir satış organizasyonu oluşturun. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli bir iş akışı ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, mobil öncelikli iş akışı ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır ve ön saflardaki ekiplerin ne yapmaları gerektiğini ve nasıl yapmaları gerektiğini bilmelerini sağlar. Şunları dijitalleşti rerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, yöneticilerin daha verimli operatörler olmasına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan bir otomasyon iş akışı yönetim yazılımıdır. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel otomasyon iş akışı yönetim yazılımı ve araçları sunar. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Teftişleri, denetimleri, güvenlik raporlarını, siparişleri ve diğer birçok görevi tamamlamayı sağlayan mobil uygulama. Kullanımı kolay, kurumsal sınıf. Forms On Fire hakkında daha fazla bilgi
Forms On Fire, doğru teftişler, denetimler, güvenlik raporları, siparişler ve daha birçok görevi yerine getirmenizi sağlayan mobil uygulamanızdır. Sistemlerinizden gelen verileri kullanarak önceden doldurulmuş alanlar ile zaman kazanın. Ofise geri gitme ihtiyacını ortadan kaldırarak zamandan tasarruf edin. Formları yeniden girmek, yeniden bir araya getirmek, dosyalamak ve ihtiyaç duyanlara dağıtmak için gereken zamanın %100’ünden tasarruf edin. Kurumsal düzeyde güvenlik, binlerce sisteme bağlantı ve abartısız şekilde yardımcı müşteri hizmetleri ile yönetim ekibinizi memnun edeceksiniz. Forms On Fire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin. Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Google iş akışı artık daha kolay. Tek bir satır kod yazmadan Google Workspace üzerinden işlemlerinizi otomatikleştirin. Ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. zenphi hakkında daha fazla bilgi
Google için Google’da oluşturulan kodsuz iş akışı otomasyonu. İster e-tabloları ve dokümanları kullanarak basit bir Gmail posta birleştirme işlemi, ister onay iş akışları, isterse durum makinesiyle desteklenen karmaşık ve çok adımlı bir çalışan işe alıştırma süreci, belge oluşturma, e-imza vb. olsun, zenphi sayesinde süreçlerinizi birkaç sürükleme ve bırakma hareketiyle otomatikleştirme elde edilir. Kodlama gerekmez. zenphi ile iş süreçleri anında otomatikleştirebilir ve otomatik pilota bağlanabilir. zenphi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir iş akışı yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, her türde iş akışını optimize etmek için tasarlanmış tamamen özelleştirilebilir, iş birliğine dayalı, kodsuz bir iş yönetimi platformudur.
monday.com Çalışma İşletim Sisteminin yardımıyla ideal iş akışınızı oluşturun ve daha fazlasını başarın. Kendinizin ve ekibinizin önemli işlere odaklanabilmeniz için anımsatıcılar ve durum güncellemel eri gibi tüm sıradan, tekrarlayan görevleri otomatikleştirin. Projelerde net bir şekilde sahiplik atayın, etkin bir şekilde gerçek zamanlı iş birliği yapın. Herkesin öncelikler konusunda uyumlu ve güncel olması için ekibiniz genelinde çalışmayı kolayca koordine edin. monday.com Çalışma İşletim Sistemi, her türde iş akışını optimize etmek için tasarlanmış tamamen özelleştirilebilir, kodsuz bir iş yönetimi platformudur. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Bir iş akışı yönetim yazılımı olan Wrike’ın özelleştirilmiş iş akışları, paylaşımlı panolar, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve otomatik onaylar gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Bulut tabanlı, ortam-içi dosya depolama ile belge yönetiminizi kolaylaştırın. Belgeleri özel talep formları ve görevler dahilinde paylaşın, görsel düzeltmeyle onay döngülerinizi kısaltın ve herhangi bir dosya isteği için ekip arkadaşlarınızı hızlıca etiketleyin. Wrike’ın diğer belge yönetim yazılımları da dahil olmak üzere 400’den fazla entegrasyonuyla işlerinizi daha hızlı tamamlayın. Belgelerin bulunması kolaydır ve görev tartışmaları ve güncellemeler saniyeler içinde görülebilir. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Süreci yönetmenin basit bir yolunu oluşturun ve yineleyen işleri herhangi bir kısıtlama olmadan daha hızlı yapın. Ekibinizdeki herkesle iş birliği yapın, uyumlu ve farkında olmalarını sağlayın, iş akışınızı çevrimiçi düzenleyin, ilerlemeyi izleyin ve ekibinizdeki herkesin ortak görüşte olmasını sağlayın. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Bitrix24, bulutta ve iş yerinde açık kaynak kodu erişimi ile kullanılabilen basit ve uygun maliyetli iş akışı yönetim yazılımı.
Ücretsiz veya uygun fiyatlı iş akışı yönetimi yazılımı arıyorsanız doğru yerdesiniz. Bitrix24’ün tek avantajı fiyatı değildir. İzin talepleri, iş seyahatleri, harcamalar, satın almalar, genel talepler (kurum içi yardım masası) gibi kurulum gerektirmeyen bir dizi standart iş süreci alırsınız. Şirket yapınıza göre bunları ayarlayabilir ve gerektiğinde kolayca değiştirebilirsiniz. İş süreci tasarımcısı, her türlü özel iş sürecini oluşturmanızı sağlar. Bulut, mobil ve açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Kodsuz bir platform olan Pipefy ile İK'den finansa, pazarlamadan CS’ye, iş akışınızı otomatikleştirin ve operasyonel verimliliğinizi artırın.
Pipefy'ın sunduğu iş akışı otomasyon yazılımı ile ekip verimliliğini artırın. Bu araç İK, finans, pazarlama ve CS gibi departmanlarda araçları entegre etmeyi, görevleri otomatikleştirmeyi ve operasyonel verimliliği artırmayı kolaylaştırır. Pipefy'ın sunduğu kullanımı kolay platform, kodsuz bir platformda manuel görevleri otomatikleştirerek, süreçleri birbirine bağlayarak ve standartlar oluşturarak iş akışlarını merkezileştirmeye ve kolaylaştırmaya olanak tanır. Pipefy'ın iş akışlarını yönetme şeklinizi nasıl değiştirebileceğini görün. Ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Nintex Promapp ile ekipler, kullanımı kolay tek bir platformda kurumsal çaplı süreçleri haritalayabilir, paylaşabilir, inceleyebilir ve güncelleyebilir.
Dünyanın dört bir yanındaki şirketler, süreçlerini haritalamak ve yönetmek için Nintex Promapp’i kullanıyor. Nintex Promapp ile kurumsal süreçlerinizde tam görünürlük ve kontrol sağlayın. Kullanımı kolay tek bir platformla şirket genelinde işbirliğini teşvik etmek, hesap verebilirliği artırmak ve süreçlerinizi geliştirmek için görsel süreç haritalama yazılımını kullanın. Nintex Promapp süreçlerin haritalanmasını, yönetilmesini ve otomatikleştirilmesini kolaylaştırarak kalite güvencesi, risk yönetimi ve iş sürekliliği sağlar. Nintex Promapp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Filestage, ekiplerin inceleme ve onay iş akışını iyileştirmelerine yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Basit, ekonomik ve güvenilir olan Workpuls, ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Binden fazla küresel markanın güvendiği Workpuls, ayrıntılı davranışsal veri bilgileriyle kuruluşların çalışan performansını, üretkenliğini ve verimliliğini analiz etmesini ve iyileştirmesini sağlar. İşletmelerde iş akışlarını kolaylaştırmak, uzak ekipleri yönetmek ve kuruluşun tamamında verimliliği artırmak için kullanılır. Üretkenlik eğilimleriyle birleştirilen gerçek zamanlı görünürlük sunması sayesinde Etisalat, Office Depot ve Farmers Insurance gibi şirketlere ekiplerinin performansını optimize etmeye yönelik benzersiz bir fırsat sunmaktadır. Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
İşletmenizin temelini oluşturan süreçleri kolaylaştırmak için güçlü ve kullanımı kolay Nintex Süreç Platformundan yararlanın.
İşletmenizin temelini oluşturan süreçleri kolaylaştırmak için güçlü ve kullanımı kolay Nintex Süreç Platformundan yararlanın. İşletmenizin daha verimli çalışmasını sağlamak için her görevin süreçteki bir sonraki aşamaya ilerlemesini sağlayın. Sürükle ve bırak özellikli görsel tasarım araçlarımız, kayıt sistemleri, içerik havuzları ve iletişim kanalları genelindeki en karmaşık süreçleri bile görselleştirmeyi ve otomatikleştirmeyi kolaylaştırır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Kuruluşların iş akışlarını ve süreçleri otomatikleştirmesini, kolayca yenilik yapmasını ve hızlı sonuç almasını sağlar.
FlowCentric Processware, dijital dönüşümü benimsemek, kolayca yenilik yapmak ve hızlı bir şekilde sonuç elde etmek isteyen kuruluşlar için idealdir. Bu yazılımı şirketler, esnek iş akışı yönetimi çözümleri geliştirmek; ERP sistemlerinin ömrünü uzatmak ve IoT cihazları tarafından toplanan verilere anlamlı eylemler eklemek için kullanmaktadır. Yazılım, sınırsız sayıda süreci dijitalleştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve yasal kontrolleri uygulamak isteyen, 100’den fazla çalışanı olan şirketler için mükemmeldir. FlowCentric Processware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Hexomatic, İnternet’ten kendi veri kaynağınız olarak yararlanmanızı sağlayan kodsuz bir iş otomasyonu platformudur.
Hexomatic, büyüme korsanlarına yönelik kodsuz veri çıkarma ve iş otomasyonu platformudur. Bir web sitesinden verileri kazıyın ve müşteri adaylarınızı zenginleştirmek, görevleri analiz etmek veya kapsamlı olarak aktarmak için birkaç tıklamayla hazır otomasyonlardan yararlanın. Hexomatic bulut tabanlıdır ve ekibinizin daha yüksek değerli işlere odaklanabilmesi için yinelenen görevleri uygun ölçekte otomatikleştirerek mükemmel iş akışınızı oluşturmaya yönelik olarak Lego tarzı bloklar halinde 7/24 çalışır. Hexomatic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
iGrafx İş Dönüştürme Platformu, sistemler, süreçler ve insanlar arasındaki iletişimi tanımlar, öncelikli hale getirir ve otomatikleştirir.
Sürecinizi belgelemek farklı bir şeydir, ancak denetçiler bunun takip edildiğinden nasıl emin olduğunuzu bilmek isterler. iGrafx İş Dönüştürme Platformu, sistemler, süreçler ve departmanlar arasındaki iletişimi tanımlar, öncelikli hale getirir ve otomatikleştirir. Ek olarak, süreç optimizasyonu söz konusu olduğunda iş akışı otomasyonu bir sürecin gerçek performansının doğru bir ölçümünü sağlar. iGrafx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Çevik iş akışı ve iş süreci yönetimi.
Metatask ödüllü bir iş süreci yönetimi sistemidir. Departman verimliliğini bir üst seviyeye taşıyın. Tüm operasyonlarınızı otomatikleştirin. Metatask, herhangi bir departmanda herhangi bir süreci yönetmek için kullanılabilir. Gelişmiş formlar, onaylar, inceleme döngüleri, tablolar, paralel görevler, koşullar ve daha birçok gelişmiş özellik ile özel iş akışları oluşturun. Metatask’ın çeviklik özellikleri sayesinde görevleri yeniden açarak veri giriş hatalarını kolayca düzeltebilirsiniz. Metatask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Datapolis Process System: SharePoint 2013/16/19'da iş akışları. Süreçlerinizi tutarlı bir sisteme dönüştürmek için eksiksiz bir araç. Otomasyon
Datapolis Process System, SharePoint 2013/16/19'da süreçler oluşturmaya ve bunları yönetmeye yönelik bir platformdur. Grafik tasarım aracı sayesinde, teknik uzmanlığı olmayan kullanıcıların iş akışlarını eşlemesini sağlar. Yüzlerce kullanıma hazır etkinlik, karmaşık süreçleri otomatikleştirmeye olanak tanır. Harici sistemlerle kolay entegrasyon. Kolayca süreç değiştirme ve özelleştirme. Mükemmel iletişim sağlayan gelişmiş formlar. Bir sürecin mantığını tanımlamak için ayrı, otomasyon için ayrı diyagram katmanı. Dağıtık verilerin derlenmesi. SharePoint ile derinlemesine entegre edilmiştir. Datapolis Process System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Hem API hem de API olmayan görevleri yerine getirebilen iş akışı otomasyonu fırsatlarını otomatik olarak keşfedin. Y Combinator tarafından desteklenir.
ElectroNeek, daha önce BT becerilerine sahip olmayan işletme kullanıcılarının, çalışanların verimliliğini analiz etmesine, otomasyon fırsatlarını keşfetmesine ve tekrarlayan görevleri otomatikleştiren iş akışları oluşturmasına olanak tanıyan uçtan uca iş akışı otomasyon platformudur. ElectroNeek, alışılmışın dışında iş akışı otomasyonu fırsatlarını keşfedebileceğiniz bir çözümdür. Gartner’ın 2020 İkinci Çeyrek RPA (Robotik Süreç Otomasyonu) Pazar araştırması ile daha fazla bilgi edinin. ElectroNeek Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
İş Süreci Uygulamaları için Kodsuz Platform
Clappia, karmaşık iş süreci uygulamalarını (web ve mobil üzerinde) oluşturmanın bir Excel sayfasında çalışmak kadar kolay olduğu kodsuz bir dijital dönüşüm platformudur. Clappia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur.
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının marka standartlarını ve programlarını yürütmesine yardımcı olur.
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının standartları ve programları her tesiste zamanında, eksiksiz olarak yürütmesine yardımcı olur. Özelleştirilmiş kontrol listeleri, fotoğraflar, imzalar ve kapalı döngü düzeltici iş akışıyla performansı artırın. Daha hızlı site yürütme: Promosyonları kullanıma sunmak, marka standartlarını veya işletim prosedürlerini kontrol etmek için özel formlar oluşturun. Üretkenliği artırın: Kağıt formları, Excel'i ve gecikmeleri ortadan kaldırarak denetim iş akışınızı kolaylaştırın. Bindy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi
Flowbiz, her sektör için, her zaman ve her yerde her türlü etkinliği işleyen bir grafik, iş akışı ve otomasyon çözümüdür.
Flowbiz, güçlü ve ölçeklenebilir bir grafik oluşturma, otomasyon iş akışı ve entegrasyon çözümüdür. Kullanıcılar iş süreçlerinin hızlı bir şekilde ilerlemesini sağlayabilir ve her sektörde, herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde, herhangi bir faaliyet hakkında rapor verebilir. Flowbiz zaman ve maliyetten tasarruf edilmesine yardımcı olur, bulut tabanlıdır, yüksek güvenlikle birlikte bazı başka özellikleri Designer’da grafik için ayda kullanıcı başına 5 AU$, Tasker’da yarı otomasyon için 18 AU$ ve AutoTasker’da tam sistem otomasyonu için 35 AU$ fiyatla sunar. Flowbiz hakkında daha fazla bilgi edinin. Flowbiz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • Uyumluluk İzleme
  • Görev Yönetimi