532 sonuç
Pobuca Knowledge, tüm müşteri temas noktalarından gelen görüşmeleri analiz ederek müşteri hizmetleri temsilcileriniz için iç görü oluşturur ve botunuzu eğitir. Pobuca Knowledge hakkında daha fazla bilgi
Pobuca Knowledge, tüm müşteri temas noktalarından gelen görüşmeleri analiz eden, bilgi tabanınız için Q&A’leri (Soru ve Cevapları) çıkaran, müşteri hizmetleri temsilcilerinin performansını değerlendir en ve hizmet botlarınızı eğiten AI tabanlı bir çözümdür. Otomatik olarak Q&A makalelerine dönüşen ve değerli iç görüler oluşturan akıcı dilde mevcut müşteri diyaloglarından bir bilgi tabanı oluşturun. Pobuca Knowledge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Microsoft SharePoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Esnek bilgi yönetimi yazılımı sayesinde, çalışma sırasında tüm ekibinizin katkıda bulunabileceği dinamik bir bilgi veri tabanı oluşturun.
Esnek bilgi yönetimi yazılımı sayesinde, çalışma sırasında tüm ekibinizin katkıda bulunabileceği dinamik bir bilgi veri tabanı oluşturun. Böylece, çalışanlar farklı ekipler veya roller arasında hareket ettiğinde önemli materyaller asla kaybolmaz. Ekip yönergeleri ve yetkilendirme belgeleri daima güncelliğini korur. Ardından, saniyeler içinde tam olarak ihtiyacınız olan şeyi bulmak için özel durumlar, etiketler ve filtreler ile bilgi bankanızda kolayca gezinin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Zendesk, self servis için yardım masası yazılımına sorunsuz bir şekilde entegre olan akıllı bir bilgi bankası sunar.
Zendesk, self servis için yardım masası yazılımına sorunsuz bir şekilde entegre olan akıllı bir bilgi bankası sunar. Bu bilgi bankası, temsilciler tarafından hızlı çözümler için dahili olarak; müşteriler tarafından ise kendi sorunlarını çözmek için her platformda harici olarak kullanılabilir. Zendesk'in bilgi bankası yazılımını kullanan şirketler, temsilci verimliliğini artırabilir ve destek maliyetlerini %50 azaltabilir. Sektörde önde gelen bu müşteri desteği çözümünün dağıtımı kolaydır. Buna karşın, ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilecek kadar esnek bir çözümdür. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk bilgi bankası, müşterilerin yanıtları kendi kendilerine bulmalarına yardımcı olur ve temsilcilerin daha fazla müşteri sorgusunu etkili bir şekilde ele almalarını sağlar. Temel özellikleri arasında birçok dilde içerik oluşturma, zaman kazanmak için içeriği toplu olarak yönetme, belirli içerikler üzerinde çalışmak için filtreleri kullanma, güçlü bir onay süreci oluşturma yer alır. Müşterilerin bağlantıda kalmalarını sağlarken ilgili yanıtları bulmalarına yardımcı olmak için yapay zeka destekli botlardan yararlanmak da mümkündür. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Confluence makes information accessible to your whole organization. Use it to capture and preserve all important data and updates.
Making information accessible to your organization is important now more than ever. Confluence can serve as your company’s primary Knowledge Management Software tool. Use it to capture, preserve, and organize your most valuable assets. Whether it be company updates, project plans, or other important intel, keep it accessible and trackable with Confluence. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Zoho Desk ile müşterilerin sık sorulan sorularını yanıtlamak amacıyla bulutta her markanız için çok markalı SEO dostu bilgi bankası makaleleri oluşturun.
Zoho Desk, müşteri soruları ve şikayetlerinin daha hızlı yanıtlanıp daha az bilet oluşturulması için şirketinizin birden fazla kanalda ve dilde müşterilerle daha güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan bulut tabanlı bir bilgi bankası yazılımıdır. Müşterilerin sık sorulan sorularını yanıtlamak amacıyla her markanız için çok markalı SEO dostu bilgi bankası makaleleri oluşturun. Bu, ekibinizi basit soruları yanıtlamaktan kurtarır ve müşterilerin zorlu sorunlarına yardımcı olmak için daha fazla zaman kalmasını sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent, tam donanımlı bir müşteri bilgi tabanı sağlayan eksiksiz bir bilgi yönetim sistemidir. Müşteri bilgi tabanımız, müşterilerin bilet göndermeye gerek kalmadan sorularına hızlı bir şekilde yanıt bulmalarını sağlar. Müşteri bekleme sürelerini, temsilcilerinizin iş yükünü ve biletleri çözüme ulaştırmak için harcanan zamanı azaltın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden hemen başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool.
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Notion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Yammer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları her kanalda bulmalarına yardımcı olun. Dünyanın önde gelen CRM'sinde çalışan bilgi yönetimi çözümüyle temsilcilerinizin müşteri sorularına en iyi yanıtı vermesini sağlayın. Tüm temsilci ve müşteri bilgileriniz için merkezi bir bilgi bankasını kullanarak müşterilerinizin tam olarak ihtiyaç duydukları şeyi elde etmelerine yardımcı olun. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı, önemli bir ücretsiz sosyal bilgi yönetimi ve iş birliği platformudur.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı, önemli bir ücretsiz sosyal bilgi yönetimi ve iş birliği platformudur. Bulutta ve açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabi lir. Bitrix24 ile fikirleri paylaşın ve tartışın, bilgiyi yönetin, projeleri yönetin ve daha fazlasını yapın. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Hizmet masası yazılımınız için bilgi tabanını kullanarak ve oluşturarak BT sürecinizi hızlandırın
Yaygın görüşün aksine, bir hizmet masası temsilcisi olarak yaşam çok da hareketli değildir. Bir destek temsilcisi, zamanının çoğunu aynı soruları tekrar tekrar yanıtlayarak geçirir. “Parolamı nasıl sıfırlarım?” sorusunu günde elli kez yanıtladığınızı düşünün; bu, sadece onların hayatını inanılmaz derecede monoton hale getirmekle kalmaz aynı zamanda son kullanıcının, doğru rehberle çabucak çözülebilecek bir sorun veya sorun için gereksiz yere cevap beklemesine de neden olur. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
TalentLMS, eğitimde başarı için oluşturulmuş LMS’dir. Yönetimi kolay ve kullanımı keyifli olan bu uygulama ile ekipler, eğitimi ilk tıklamadan itibaren benimser.
TalentLMS, eğitimde başarı için oluşturulmuş LMS’dir. Bir eğitime katılan herkesin ihtiyaçları düşünülerek tasarlanan bu uygulama, ekiplerin ve şirketlerin gelişimine yardımcı olur. Tamamen özelleştir ilebilir ve yönetimi kolay bir deneyim sayesinde ekipler eğitimi kolayca benimser. TalentLMS, her adımda uzman rehberliği ve desteği sağlarken, her ekibe ve her kullanıma uygun eğitimin verilmesini kolaylaştırır. TalentLMS, eğitimi herkes için ulaşılabilir kılma hedefiyle dünya genelinde 70.000’den fazla ekibe hizmet vermektedir. TalentLMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know. Trainual hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Manage knowledge and share it everywhere. Flowlu will help you to support customers and employees with the most up-to-date information.
Keep your knowledge base updated with Flowlu Knowledge Management software. Set up permission rights and share your knowledge base with the team or clients. Organize your content and articles with a drag-and-drop tool, set up featured articles and boost your customer support. Keep all FAQs in one place, update it with a touch of a fingertip and provide your clients and employees with the most up-to-date information. Flowlu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Jolt is a distributed knowledge & information management platform available on smartphones & tablets. Schedule your free demo today!
Jolthelps you master storage, distribution, & access to proprietary information. Never worry about scrambling to locate a paper document again, and you'll be able to instantly distribute information to your entire team, specific roles, or just one individual with the click of a button from anywhere. Lower training times & reduce distribution costs. Lower employee churn with on-the-spot integrated self-learning. Schedule your free demo today! Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Restrict outsiders from viewing company-sensitive information with a secure app that handles all file types and keeps them in-house.
Organize all of your most important digital information in Connecteam’s searchable knowledge management software. Images, spreadsheets, attachments, PDFs, docs - whatever you need stored, Connecteam can handle it. With end-to-end security, your information is always secure. Utilize the survey tool to continuously improve on company processes and knowledge sharing with the employee feedback survey tool. Ensure a secure and easy login for system admins with Active Directory Single Sign-On (SSO). Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. KnowledgeOwl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Bloomfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides. Yonyx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building an online knowledge base without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Quip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Design, automate, deliver, and manage critical IT and business services across your digital enterprise with ServiceDesk Plus.
ServiceDesk Plus helps enterprises design, deliver, and support IT and business services. It's certified as ITIL®-4-compatible by Pink Elephant across 4 ITSM practices: Incident, Problem, and Service Request Management, and Change Enablement, and is a Challenger in the 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for ITSM Platforms. It also offers a native ITAM database and CMDB, contextual IT and business integrations, and unrestricted low-code extensibility. To learn more, visit manageengine.com/service-desk ManageEngine ServiceDesk Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
HelpCrunch’ın bilgi tabanı yazılımı, bilgi yönetimi ve 7/24 self servis müşteri desteği için en iyi çözümlerden biridir.
HelpCrunch’ın bilgi tabanı yazılımı, bilgi yönetimi ve self servis müşteri desteği için en iyi çözümlerden biridir. Diğer özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Genesys Cloud CX transforms your customer experience by creating meaningful outcomes with minimal effort - on any channel, with an all-
Genesys Cloud CX™ is a cloud contact center solution that is trusted by thousands of enterprises of all sizes and recognized as an industry leader across the globe. It connects insights across teams, tools and interactions so you have the data to solve customer problems easily in any channel - making customers feel understood and agents feel empowered. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
livepro is the premium knowledge management solution trusted globally by contact centers. Designed with agents in mind, livepro delivers quick and easy answers – not long confusing documents. Feature-rich yet easy to use, livepro is the single source of truth that seamlessly integrates into your existing contact center toolkit. Reduce onboarding, AHT and improve compliance and customer satisfaction with the only knowledge management system that has COPC Inc. approved technology provider status. livepro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. GreenRope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Rated #1 Knowledge Base Software Globally. Trusted and used by 1000s of users from Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday.
Document360 Knowledge base platform enables your help center creation through end-user interface and multiple third-party integrations. Get set up in minutes & reduce your support request up to 50%. Create, collaborate, and publish a self-service knowledge Knowledge base with our easy to use document management SaaS platform. Maintain multiple versions, take advantage of markdown editor & advanced analytics, be assured of robust security and match with your brand identity. Document360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
MangoApps is a knowledge management platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is a knowledge management platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and ensure that your employees share and benefit from each other’s knowledge and experience. Our modern, user-friendly platform serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to learn and share without any roadblocks. MangoApps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting. SkyPrep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Gist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot Service Hub is a suite of tools for growing businesses. It's easy to use and built on top of HubSpot's leading CRM. It includes everything your service team needs to support customers and grow through their success. It's free to get started and will grow with you. HubSpot is a leading growth platform. Since 2006, we have been on a mission to make the world more inbound. Today, over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software, services, and support. HubSpot Service Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. ServiceNow Customer Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Cloud-based reference management for researchers.
Clean and simple reference management for the web. Sync your library to all your devices and read and annotate like on paper on your iPad, iPhone, or Android device. Cite your papers in Google Docs and Microsoft Word. Paperpile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Cloud Based and On-Premises Document Management Software. Securely store and search documents. No 3rd party license needed.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for both iOS and Android users, enabling access when you are on the move. Features include multi level workflows, optical character recognition, custom metadata, full text search and more. Integrates with Microsoft Office (including Outlook) and with Gmail. EisenVault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system to leverage your most valuable assets.
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system that helps you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea sharing by giving teams the power to create, share and manage content, all in one place. It is a great way to create a full-featured knowledge base. eXo Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Yext helps organizations answer every question about their business.
Yext's Answers Platform collects and organizes content into a Knowledge Graph, then leverages a complementary set of products — including Listings, Pages, Reviews, and Search — to deliver relevant, actionable answers wherever customers, employees, and partners look for information. For over 15 years, thousands of companies worldwide have trusted Yext to create seamless content-driven experiences at scale across search engines, websites, mobile apps, and hundreds of other digital touchpoints. Yext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır. LiquidText hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
RFPIO is a response management platform helping teams share knowledge, collaborate, and digitally transform the response processes.
RFPIO develops technology that advances the B2B purchase lifecycle and accelerates growth by making knowledge accessible and collaboration simple. The world’s leading response management software can complete up to 80% of an RFP in seconds, turn around higher quality responses 40% faster, and increase win rate by 15%. With more than 250,000 global users, RFPIO customers rely on AI with a human touch to improve sales outcomes, add transparency to the B2B purchase lifecycle, and do their best work RFPIO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily BOSSDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Destek ihtiyacını azaltmak için tasarlanmış bilgi tabanı yazılımı. Tamamen markalaştırılabilir; analiz, anında akıllı arama, birden fazla dil özelliklerini içerir
Helpjuice, binlerce şirket tarafından hem destek ihtiyacını azaltmak hem de bilgileri kurum içinde paylaşmak için kullanılan Bilgi Bankası Platformudur. - Tamamen markalaştırılabilmekte ve bilgi tabanınızın kusurlarını gidermenizi sağlayacak yardım sunulmaktadır. Size ait olmadığı hissini uyandıran KB’lere (bilgi tabanı) veda edin - Anında akıllı arama, ilk yazdığınızda doğru sonuçları getirir - Gelişmiş Analiz, KB’nizi nasıl şekillendireceğiniz ve iyileştireceğiniz hakkında doğru içgörüyü sağlar. - Çok dilli, SSO (çoklu oturum açma), özel alan adı ve API diğer özelliklerinden bazılarıdır. Helpjuice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi
Pobuca Connect, erişilmesi ve iş arkadaşlarıyla paylaşılması kolay, birleşik tek bir şirket adres defteri sunar.
Ekibinizi çok yönlü bir kişi yönetimi uygulamasıyla geliştirin, birden fazla ilgili kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve buna web üzerinden, mobil cihazla, hatta Outlook ve Gmail’den erişin. Kişilerinizi organize etmek, etkinlikleri izlemek, görevler ayarlamak, LinkedIn ve e-posta imzalarını kullanarak kişilerinizi otomatik olarak zenginleştirmek için özel alanlar ve etiketler ekleyin. Hemen denemek için deneme ve ücretsiz tam sürümü bulunmaktadır. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Tam Metin Arama
  • İçerik Yönetimi