15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Bilgi Yönetim Yazılımları

Bilgi Yönetim Yazılımları kurumsal bilgiyi ölçülebilir bir biçimde toplar, saklar ve düzenleyerek entelektüel sermayenin ve maddi olmayan varlıkların faydasını optimize etmenin yollarını sunar. Bilgi Yönetim Yazılımları başarılı stratejilerin bir kuruluş geneline aktarılmasına ve tekrar edilebilmesine imkân tanır. Uygulama, içeride daha hızlı öğrenmeye, yeni bilgi yaratmaya ve yenilikçiliğe odaklanabilir veya müşteriler için kendi kendilerine rehberli bir hizmet yolu sunarak dışa doğru yönlendirilebilir. Bilgi Yönetim Yazılımları İş Zekâsı Yazılımları ve Evrak Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

28 sonuç

Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Esnek bilgi yönetimi yazılımı sayesinde, çalışma sırasında tüm ekibinizin katkıda bulunabileceği dinamik bir bilgi veri tabanı oluşturun.
Esnek bilgi yönetimi yazılımı sayesinde, çalışma sırasında tüm ekibinizin katkıda bulunabileceği dinamik bir bilgi veri tabanı oluşturun. Böylece, çalışanlar farklı ekipler veya roller arasında hareket ettiğinde önemli materyaller asla kaybolmaz. Ekip yönergeleri ve yetkilendirme belgeleri daima güncelliğini korur. Ardından, saniyeler içinde tam olarak ihtiyacınız olan şeyi bulmak için özel durumlar, etiketler ve filtreler ile bilgi bankanızda kolayca gezinin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Zendesk, self servis için yardım masası yazılımına sorunsuz bir şekilde entegre olan akıllı bir bilgi bankası sunar.
Zendesk, self servis için yardım masası yazılımına sorunsuz bir şekilde entegre olan akıllı bir bilgi bankası sunar. Bu bilgi bankası, temsilciler tarafından hızlı çözümler için dahili olarak; müşteriler tarafından ise kendi sorunlarını çözmek için her platformda harici olarak kullanılabilir. Zendesk'in bilgi bankası yazılımını kullanan şirketler, temsilci verimliliğini artırabilir ve destek maliyetlerini %50 azaltabilir. Sektörde önde gelen bu müşteri desteği çözümünün dağıtımı kolaydır. Buna karşın, ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilecek kadar esnek bir çözümdür. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk bilgi bankası, müşterilerin yanıtları kendi kendilerine bulmalarına yardımcı olur ve temsilcilerin daha fazla müşteri sorgusunu etkili bir şekilde ele almalarını sağlar. Temel özellikleri arasında birçok dilde içerik oluşturma, zaman kazanmak için içeriği toplu olarak yönetme, belirli içerikler üzerinde çalışmak için filtreleri kullanma, güçlü bir onay süreci oluşturma yer alır. Müşterilerin bağlantıda kalmalarını sağlarken ilgili yanıtları bulmalarına yardımcı olmak için yapay zeka destekli botlardan yararlanmak da mümkündür. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Zoho Desk ile müşterilerin sık sorulan sorularını yanıtlamak amacıyla bulutta her markanız için çok markalı SEO dostu bilgi bankası makaleleri oluşturun.
Zoho Desk, müşteri soruları ve şikayetlerinin daha hızlı yanıtlanıp daha az bilet oluşturulması için şirketinizin birden fazla kanalda ve dilde müşterilerle daha güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan bulut tabanlı bir bilgi bankası yazılımıdır. Müşterilerin sık sorulan sorularını yanıtlamak amacıyla her markanız için çok markalı SEO dostu bilgi bankası makaleleri oluşturun. Bu, ekibinizi basit soruları yanıtlamaktan kurtarır ve müşterilerin zorlu sorunlarına yardımcı olmak için daha fazla zaman kalmasını sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, tam donanımlı bir müşteri bilgi tabanı sağlayan eksiksiz bir bilgi yönetim sistemidir. Müşteri bilgi tabanımız, müşterilerin bilet göndermeye gerek kalmadan sorularına hızlı bir şekilde yanıt bulmalarını sağlar. Müşteri bekleme sürelerini, temsilcilerinizin iş yükünü ve biletleri çözüme ulaştırmak için harcanan zamanı azaltın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden hemen başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı, önemli bir ücretsiz sosyal bilgi yönetimi ve iş birliği platformudur.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı, önemli bir ücretsiz sosyal bilgi yönetimi ve iş birliği platformudur. Bulutta ve açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Bitrix24 ile fikirleri paylaşın ve tartışın, bilgiyi yönetin, projeleri yönetin ve daha fazlasını yapın. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları her kanalda bulmalarına yardımcı olun. Dünyanın önde gelen CRM'sinde çalışan bilgi yönetimi çözümüyle temsilcilerinizin müşteri sorularına en iyi yanıtı vermesini sağlayın. Tüm temsilci ve müşteri bilgileriniz için merkezi bir bilgi bankasını kullanarak müşterilerinizin tam olarak ihtiyaç duydukları şeyi elde etmelerine yardımcı olun. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Hizmet masası yazılımınız için bilgi tabanını kullanarak ve oluşturarak BT sürecinizi hızlandırın
Yaygın görüşün aksine, bir hizmet masası temsilcisi olarak yaşam çok da hareketli değildir. Bir destek temsilcisi, zamanının çoğunu aynı soruları tekrar tekrar yanıtlayarak geçirir. “Parolamı nasıl sıfırlarım?” sorusunu günde elli kez yanıtladığınızı düşünün; bu, sadece onların hayatını inanılmaz derecede monoton hale getirmekle kalmaz aynı zamanda son kullanıcının, doğru rehberle çabucak çözülebilecek bir sorun veya sorun için gereksiz yere cevap beklemesine de neden olur. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
HelpCrunch’ın bilgi tabanı yazılımı, bilgi yönetimi ve 7/24 self servis müşteri desteği için en iyi çözümlerden biridir.
HelpCrunch’ın bilgi tabanı yazılımı, bilgi yönetimi ve self servis müşteri desteği için en iyi çözümlerden biridir. Diğer özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır. LiquidText hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Destek ihtiyacını azaltmak için tasarlanmış bilgi tabanı yazılımı. Tamamen markalaştırılabilir; analiz, anında akıllı arama, birden fazla dil özelliklerini içerir
Helpjuice, binlerce şirket tarafından hem destek ihtiyacını azaltmak hem de bilgileri kurum içinde paylaşmak için kullanılan Bilgi Bankası Platformudur. - Tamamen markalaştırılabilmekte ve bilgi tabanınızın kusurlarını gidermenizi sağlayacak yardım sunulmaktadır. Size ait olmadığı hissini uyandıran KB’lere (bilgi tabanı) veda edin - Anında akıllı arama, ilk yazdığınızda doğru sonuçları getirir - Gelişmiş Analiz, KB’nizi nasıl şekillendireceğiniz ve iyileştireceğiniz hakkında doğru içgörüyü sağlar. - Çok dilli, SSO (çoklu oturum açma), özel alan adı ve API diğer özelliklerinden bazılarıdır. Helpjuice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Pobuca Connect, erişilmesi ve iş arkadaşlarıyla paylaşılması kolay, birleşik tek bir şirket adres defteri sunar.
Ekibinizi çok yönlü bir kişi yönetimi uygulamasıyla geliştirin, birden fazla ilgili kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve buna web üzerinden, mobil cihazla, hatta Outlook ve Gmail’den erişin. Kişilerinizi organize etmek, etkinlikleri izlemek, görevler ayarlamak, LinkedIn ve e-posta imzalarını kullanarak kişilerinizi otomatik olarak zenginleştirmek için özel alanlar ve etiketler ekleyin. Hemen denemek için deneme ve ücretsiz tam sürümü bulunmaktadır. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Tribe, kitle kaynaklı içerik ve çalışan katkısından yararlanmanıza yardımcı olan ücretsiz ve bulut tabanlı bir bilgi yönetimi çözümüdür.
Tribe, işletmelere kalabalığın bilgeliğinden ve çalışanların işbirliği gücünden yararlanarak dinamik ve merkezi bir bilgi tabanı oluşturmalarında yardımcı olur. Birkaç günde sosyal temas noktaları ekleyin ve bilgi paylaşımı toplulukları oluşturun. Self servis imkanı sunarak kaynaklardan tasarruf edin, biletleri azaltın ve desteği ölçeklendirin. Etkin içerik keşfi için Spaces (genel ve özel) oluşturarak farklı içerik türleri düzenleyin. Müşteriler arasındaki samimi görüşmelerden analizler oluşturun. Bettermode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Dijital çalışma talimatları, kontrol listeleri ve SOP’lerle (standart operasyon prosedürü üretim ve saha servis mühendisliğinde ilk seferde doğru olanı güçlendirin.
Dijital standart çalışma yoluyla iş gücü mükemmelliğini kolaylaştırmaktadır. SwipeGuide platformu ve uygulamaları, yiyecek ve içecek üreticilerine, sahalar, hatlar ve ekipler arasında operasyonel bilgileri ve performansı artırmak için güç sağlamaktadır. Heineken, PepsiCo, Orkla ve Coca-Cola dahil olmak üzere müşterilerimiz, bilgiyi elde tutma oranını %25 artırırken ilk defa doğru yapma oranını da (+%26) iyileştirmektedir. Dijital standart çalışma, operasyonel mükemmelliği yönlendirmektedir. SwipeGuide bunu nihayet mantıklı bir çerçevede sunmaktadır. SwipeGuide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Yirmiden fazla kullanıcısı bulunan büyük kuruluşlar için. Uyumluluk sürümü kontrolü, iş akışı, web, masaüstü ve mobil cihaz için hazır. Ücretsiz API.
Uyumluluk, 20’den fazla kullanıcı için FileHold belge yönetimi yazılımına dayanmaktadır. FileHold, binlerce kullanıcıyı ve milyonlarca belgeyi destekleyecek ölçektedir. Tesiste veya bulutta kurulur, masaüstü ve mobil cihazlarda kullanıma hazırdır. Otomatik belge iş akışı ve onay süreçleri. MS Office entegrasyonu, sürüm kontrolü, güvenli kullanıcı grupları, güçlü arama, OCR (optik karakter tanıma) ile belge tarama. Ücretsiz belgelenmiş API, isteğe bağlı AD (Active Directory) entegrasyonu, SharePoint, e-imza ve iki faktörlü kimlik doğrulaması özellikli. FileHold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
dominKnow | ONE ile daha fazlasını, daha hızlı yapın.
Bulut tabanlı e-Öğrenim yazma sistemimiz dominKnow | ONE ile tasarımcılar, geliştiriciler ve ekipler daha az araç kullanarak, içeriği merkezi olarak yöneterek, varlıkları yeniden kullanarak ve ekip olarak işbirliği yaparak daha fazla dijital öğrenme türünü kolayca optimize edebilir ve oluşturabilir. dominKnow | ONE ile daha fazlasını, daha hızlı yapın. dominKnow | ONE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Müşteri hizmetleri kuruluşlarının üretkenliklerini artırmaları için basit ve sezgisel bilgi bankası yönetimi yazılımı. SABIO’yu ücretsiz deneyin.
Kullanımı, dağıtımı ve yönetilmesi kolay olduğundan, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı SABIO, kuruluşunuzun bilgi bankasından en iyi şekilde yararlanır. SABIO; CRM ve bilet uygulaması entegrasyonları ve API içeren tam özellikli bir çözümün çevresini güzel bir arayüzle sarar. Kolaylığın ne kadar güçlü olabileceğini öğrenin. Serviceware Knowledge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform.
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform. Her durum için doğru içeriği kolayca bulun, potansiyel müşterilerle ve takım üyeleriyle sorunsuz bir şekilde paylaşın ve içeriğinizin performansı hakkında içgörüler elde edin. Klyck, görüşmelerinizin sorunsuz ilerlemesini, anlaşmaların daha hızlı ilerlemesini ve zamanın boşa harcanmamasını sağlar. İçerik kütüphanesini filtreler, etiketler, kategoriler ve daha fazlasıyla içeriği organize etmek için kullanın. İçerik analiziyle katılım ve kullanımı anlayın ve potansiyel müşterilerin içeriğinizle nasıl etkileşimde bulunduğunu takip edin. Satış için organize adımlarla ekibinize başarı için araçlar sağlayın ve işlemleri dijital satış odalarımızda sorunsuz bir şekilde merkezileştirin. Klyck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Lessonly Knowledge, Slack ve diğer uygulamalarınızda doğru yanıtları hızlı bir şekilde bularak hızlı büyüyen ekipleri destekler.
İşinizle ilgili ihtiyacınız olan yanıtları bulmak için belgeleri, wiki'leri ve yazılım çözümlerini aramaktan bıktınız mı? Lessonly Knowledge ve dost canlısı llama robotu Ollie ile tanışın. (Lütfen dikkat: Obie, Lessonly tarafından 2021 yazında satın alındı. Bu ürün bir zamanlar Obie olarak bilinen model ile neredeyse aynıdır.) Lessonly Knowledge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
LinkFacts, çevrimiçi bir kavram ve zihin haritalandırma platformu olarak bireylere, ekiplere ve topluluklara hem araç hem de platform sunmaktadır.
LinkFacts, kavram ve zihin haritalandırmaya yeni bir boyut getiren görsel bir düşünce asistanıdır. Kullanıcıların zihin haritaları ve kavram haritaları oluşturmasını, görsel bilgi ve uzmanlık koleksiyonları çevresinde başkalarıyla paylaşım ve işbirliği olanağı sağlar. Grafikler fikirleri, belgeleri ve web kaynaklarına bağlantıları içerebilir. Ayrıca, LinkFacts özellikleri görsel grafikleri, arama ve incelemeyi, özelleştirilebilir grafikleri, filtre ve katmanları ve grafik paylaşımını içerir. LinkFacts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Bilginin ekip üyeleriyle paylaşılabilmesi için toplantı kayıtlarını yazıya döken video bilgi paylaşım platformu.
PixelMixer toplantı kayıtlarınızdaki önemli konuları tespit eder ve gelişmeler hakkında bilgi sahibi olması gereken kişilere güncel bilgiler sağlar. Tüm toplantılarınız otomatik olarak kaydedilir, yazıya dökülür ve içeriği içinde arama yapılabilir hale getirilir. Önemli kısımlar otomatik olarak algılanır ve etiketlenir. Bir konunun tartışıldığı kayıt bölümüne doğrudan atlayın. İlgilenilen bir konudan bahsedildiğinde bildirim alın. Toplantının yalnızca ilgili kısımlarını başkalarıyla paylaşın, böylece tüm videoyu izlemek zorunda kalmazlar. PixelMixer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi
Kuruluşunuzun bilgilerinden en iyi şekilde yararlanın. Galisto, bilgi yönetimini düşük başlangıç riskiyle kolay ve güvenli bir şekilde basitleştirir.
Galisto kullanıldığında bilgi yönetimi sorun olmaktan çıkar. Bu platform, kullanıcıları var olan ancak bulunması normalde bulunması zor olan her türlü bilgiye bağlar. Platform, bu bilgileri değerli bir birikime dönüştürmek için gerekli tüm öğeleri sağlar. Harici iş ortakları, veri güvenliği ve gizliliğini azaltmadan entegre edilebilir. Galisto, tanımlı bir bilgi yönetimi sürecini izler ve bu sayede kuruluşların faaliyetlerinin büyüyen önemli kısımları için gerekli hazırlığı yapar. Galisto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • İş Birliği Araçları
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Self Servis Portal
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Metin Düzenleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Belge Yönetimi