18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Bina Bakımı Yazılımı

Bina Bakımı Yazılımı tesislerin genel bakımını sağlayan hizmet sağlayıcıları için iş operasyonlarını yönetir. Bu uygulamalar, randevu planlamayı, hizmet çağrısı detaylarını, gönderimi ve sahadaki teknisyenler için iletişim araçlarını yönetmeye yardım ederler. Ayrıca, müşteri/konum hizmeti geçmişleri, kablosuz iletişim entegrasyonu ve iş konumu haritalama araçları gibi özellikleri sunar ve muhasebe, sözleşme yönetimi, faturalandırma ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi geleneksel iş fonksiyonlarını tek bir kullanışlı araçta bir araya getirirler. Bina Bakımı Sistemi Tesis Yönetim Sistemleri, CMMS Yazılımları, Cep Telefonu Yazılımı ve Hizmet Gönderimi Yazılımı ile ilişkilidir.

14 sonuç
Hizmet etiketlerini, maliyetleri ve satıcıları yönetmek için bina bakım yazılımı. Hızlı alışma için uzman desteği. Ücretsiz deneyin.
Bakım maliyetlerini takip etmenizi, hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve daha fazla kontrol için uyarıları özelleştirmenizi sağlayan önemli bir bina bakım yazılımıdır. Bu yazılım, hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramayı ve servis biletlerini yönetmeyi sağlayan bir mobil uygulamayı içermektedir. Bakım geçmişlerinin tam dökümünü ve eyleme dönüştürülebilir hizmet raporlarını sunması nedeniyle tüm bakım ihtiyaçlarınızı cevaplamaya hazırdır. Bakımlarınızdaki sorunları gidermek için hizmet biletleri ile varlık yönetimi arasında bağlantı kurmak için Jira veya Zendesk entegrasyonundan yararlanın. Ücretsiz deneyin. EZO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır.
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Maintenance Connection, varlık arızasını önleyerek hizmet dışı kalma sürelerini azaltmak için kullanılan bir çoklu tesis bina bakım yönetimi sistemidir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Ölçeklenebilecek şekilde tasarlanan Maintenance Connection, derin işlevsellik sağlayarak bina bakımını geliştiren kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
eMaint CMMS, bakım ekiplerinin verimliliği artırmasına ve bakım işlemleri maliyetlerini düşürmesine yardımcı olur. Bugün çevrimiçi olarak ücretsiz bir demo planlayın.
eMaint, Fluke Reliability tarafından sağlanan küresel bir bulut tabanlı CMMS yazılım çözümüdür. Dünya çapında 50.000'den fazla kullanıcıyla 30 yılı aşkın süredir güvenilir ve 26 dili destekliyor. eMaint, müşterilerin benzersiz ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir. Bugün ücretsiz bir çevrimiçi demo planlayın ve daha fazlasını öğrenin. İş akışlarını optimize edin, Koruyucu Bakımları otomatikleştirin ve yaklaşan iş emirleri için yedek parça bulunabilirliğini sağlayın. Mevzuata uygunluk raporlarını hızla oluşturun ve iş emri durumunu ve birikmiş iş listesini tek bir ekranda görüntüleyin. Mobil uygulama mevcut. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, 40 yıllık deneyim ve teknik bilgi ile çok dilli bir konsepte sahiptir: Portekizce, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, İtalyanca, Rusça, Rumence, Çekçe, Norveççe, Lehçe, Tayca, Vietnamca, Almanca, Çince ve daha pek çok dilde kullanılabilir. Kullanıcı dostu teknolojisi, bakım işlemlerinin daha kolay ve daha hızlı yapılmasını sağlar. Bu yazılımın, dünyada 115’ten fazla ülkede binlerce kullanıcısı bulunmaktadır. Teknolojiyi insanlara uyarlıyoruz, öncelik daima insanlardadır. ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir.
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir. ArcSite ile iPad, Android, tablet veya Windows cihazda dakikalar içinde kolayca güzel, profesyonel görünümlü çizimler oluşturabilirsiniz. Ardından, sahada veya çalışmak istediğiniz herhangi bir yerde çalışırken otomatik olarak metraj oluşturabilir, maliyeti ve marjı hesaplayabilir ve hatta kazanan bir teklif hazırlayabilirsiniz. ArcSite daha fazla iş almanıza, zamandan tasarruf etmenize ve ekibinizle iş birliğini geliştirmenize yardımcı olabilir. ArcSite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Kullanımı kolay, kurulumu hızlı ve uygun fiyatlı bakım yazılımı.
Click Maint CMMS, bakım ve tesis profesyonellerinin maliyetleri azaltmasına ve süreçleri kolaylaştırmasına yardımcı olan bilgisayarlı bakım yönetimi yazılımıdır. Click Maint, çeşitli sektörlerde bakım işlemlerini kolaylaştırmak için gerekli tüm özellikleri içerir. Özelliklerin kullanımı kolaydır ve bakım taleplerini, iş emirlerini, önleyici bakımları, varlıkları, yedek parçaları, satıcıları ve tedarikçileri izlemeleri için yöneticileri güçlendirir. Click Maint ayrıca e-posta, telefon ve kağıt ihtiyacını ortadan kaldıran kullanımı kolay bir Mobil Uygulamaya sahiptir. Bakım sisteminin hızlı çalışmasını sağlamak amacıyla, Click Maint'in uygulanması ve kullanımı kolaydır. Click Maint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
PEMAC Assets CMMS, etkili bir varlık bakım stratejisinin planlanması, yönetimi ve uygulanmasında size yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
PEMAC Assets, etkili bir varlık bakım stratejisinin planlanması, yönetimi ve uygulanmasında size yardımcı olmak için tasarlanmış, ödüllü ve önemli bir CMMS’dir. PEMAC’ın sağlık ve güvenlik yazılımı ile kâğıtsız onay araçlarının CMMS ile entegre edilmesi mümkündür. Bu sayede başarılı bir bakım stratejisi elde etmeyi sağlayacak şekilde müşterinin önemli varlıkları, çalışanları ve ekipmanları arasında uyum temin edilebilir. PEMAC genellikle akıllı içgörüler sağlayarak müşterilerin bakım maliyetlerini %80 azaltır. PEMAC ASSETS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Herhangi bir varlık merkezli kurumsal denetim kullanımı durumunun yapılandırılması ve yönetimine yönelik bir dijital araç setidir.
Inspectivity platformu, kritik öneme sahip altyapılar için kapsamlı bir dijital denetleme yönetimi çözümü sağlar. Tek bir ortak platformla birden fazla denetim disiplinini yönetin, bağımsız çalışın veya kurumsal sistemlerinizi bağlayarak sorunsuz bir ortam oluşturun. Herhangi bir varlık merkezli kurumsal denetim kullanımı durumunun yapılandırılması ve yönetimine yönelik bir dijital araç setidir. Küresel ekipleri birbirine bağlamak ve denetim sonuçlarını güçlendirmek için modern web ve mobil uygulamalarını bir araya getirir. Inspectivity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
TAG, bina bakımı için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Kurumsal Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır.
Asset Guardian (TAG), bina bakımı için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır. Özellikleri arasında 2D/3D etkileşimli kat planı, QR kodları, iş emri öncelik planlaması, iş emri faturalandırma, üst kademeye iletme uyarıları, önleyici bakım, yüklenici yönetimi ve yedek parça envanter takibi ve maliyetlendirme yer almaktadır. Kullanım kolaylığı göz önünde bulundurularak tasarlanan TAG, CMMS’nin benimsenmesini kolaylaştırmak için en son teknolojileri entegre eden rakipsiz kullanıcı deneyimi ve mobil deneyimler sunar. The Asset Guardian (TAG) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Görevlerin, hizmetlerin ve görsel kusurların yönetimi için entegre çözüm.
Einpix, işletmelerin FSM (saha hizmeti yönetimi) ve inşaat hatası yönetim sürecine giren tüm kaynakları yönetmesine yardımcı olmanın yanı sıra hem dahili hem de harici görev yönetimini gerçek zamanlı olarak kolaylaştırır. Einpix, hizmet sürecini dijitalleştirerek personel verimliliğini artırmaya ve işletme maliyetlerini %40'a kadar azaltmaya yardımcı olur. Einpix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bakım, temizlik ve gayrimenkul yöneticileri için 20 yılı aşkın pazar deneyimine sahip gayrimenkul bakım yazılımı.
AVUX®, pazardaki en gelişmiş ve en özel gayrimenkul bakım işleri yönetim sistemlerinden biridir. AVUX, emlak verilerini, görevleri, faturaların aktarılmasını yönetir, çalışma süresi yönetimi, GPS konumu izleme ve daha pek çok özellik sağlar. Müşterilerine örneğin tüketim verileri ve çalışma süresi yönetimi için modern mobil çözümler, gayrimenkul sakinleriyle iletişim ve çok daha fazlasını sunar. AVUX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Frankie’nin misyonu, zaman ve paradan tasarruf etmeniz için sizinle birlikte çalışarak sanayi tesislerinizdeki gayrimenkul işlemlerini basitleştirmektir
Frankie’nin misyonu, zaman ve paradan tasarruf etmeniz için sizinle birlikte çalışarak sanayi tesislerinizdeki gayrimenkul işlemlerini basitleştirmektir. Frankie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Planlama
  • İş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Denetleme Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Belge Yönetimi
  • Envanter Yönetimi