18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Ekipman Bakımı Yazılımı

Ekipman Bakımı Yazılımı ekipman geçmişi ve bakım kayıtlarını yönetme sürecini otomatikleştirir. Bu uygulamalar, gelen servis çağrılarını yönetmeye, randevu planlamaya ve gönderim imkânı ve sahadaki teknisyenler için iletişim araçları sunmaya yardım ederler. Ayrıca, müşteri/konum hizmeti geçmişleri, kablosuz iletişim entegrasyonu ve iş konumu haritalama araçları gibi özellikleri sunar ve muhasebe, sözleşme yönetimi, faturalandırma ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi geleneksel iş fonksiyonlarını tek bir kullanışlı araçta bir araya getirirler. Ekipman Bakımı Yazılımı Bina Bakımı Yazılımı, Tesis Yönetim Sistemleri, Saha Hizmet Yönetimi Sistemi, Cep Telefonu Yazılımı ve Hizmet Gönderimi Yazılımı ile ilişkilidir.

27 sonuç
Müşterinin gereksinimine göre özelleştirilmiş bir saha hizmeti çözümü ve saha teknisyenleri için bir mobil uygulama. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi
İşletmeniz saha hizmetleri sağlıyorsa, bunun başarısının büyük bir kısmı yalnızca mobil iş gücünüzün başarısına bağlıdır. EyeOnTask müşterilerinizi, işlerinizi, envanterinizi ve faturalarınızı kolayca yönetmenizi sağlayan en uygun maliyetli araçtır. Fiyat teklifleri oluşturun ve bunları işlere dönüştürün. Birden fazla hizmet oluşturma ve tek bir iş altında birden fazla saha çalışanını atama yeteneği, gerçek zamanlı konum izleme, özel formlar, özel faturalama, müşteri stok yönetimi ve işlem geçmişi özellikleri bulunmaktadır. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. Denetimler, belge kontrolü, CAPA… Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. TRACKMEDIUM, denetim yönetimi, CAPA (düzenleyici ve önleyici faaliyetler), belge kontrolü, değişiklik yönetimi, NCM (uyumsuzluk yönetimi) ve eğitim yönetimi modüllerini içeren aylık bir abonelik hizmetidir. TRACKMEDIUM, şirketlerin daha iyi ve daha güvenli ürünler oluşturmasını, verimliliği artırmasını ve ISO 9001, 14001 ve OSHA dahil olmak üzere, endüstri standartlarına uygunluğu sağlamasını, aynı zamanda maliyetleri ve riskleri azaltmasını temin eder. Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Düzenli bakım görevlerini planlayarak, envanteri takip ederek ve maliyetleri optimize ederek RemOnline ile ekipman bakımınızı kolaylaştırın. RemOnline hakkında daha fazla bilgi
Tüm ekipman bakım ihtiyaçlarınızı tek bir merkezi platformda kolayca yöneterek bakım programlarından haberdar olmayı ve optimum varlık performansı sağlamayı her zamankinden daha basit hale getirin. Onarım biletlemeyi kolaylaştırın, envanter seviyelerini kontrol edin, gerektiğinde sarf malzemelerini yeniden sipariş edin ve bakım teknisyenlerinizin performansını artırın. Müşteri bilgilerini takip edin, rutin iletişimi otomatikleştirin ve tahmin kabulünü kolaylaştırın. Muhasebe platformlarıyla senkronize ederek finansal yönetimi basitleştirin. RemOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Ekipmanınızın konum, sahiplik ve bakım durumunu her yerden takip edin. 15 günlük ücretsiz deneme.
Bakım geçmişlerini takip etmenizi, tek seferlik ve yinelenen hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve uyarıları özelleştirmenizi sağlayan önemli bir ekipman bakımı yazılımıdır. Güçlü varlık izleme, envanter izleme, iş emri ve sipariş emri modülleriyle ideal ekipman bakım yazılımıdır. QR Kodu, Barkodlar ve RFID tarama işlevi. Zendesk entegrasyonu. 15 günlük ücretsiz deneme. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır.
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Ödüllü eMaint CMMS ile varlıklarınızın ömrünü uzatın. Yüksek özelleştirme olanağına sahiptir, uygulaması, öğrenmesi ve kullanımı kolaydır.
Önleyici ve tahmini bakım, varlıkların ömrünü uzatmaya yardımcı olur. Ödüllü eMaint CMMS yazılımı, kuruluşunuzun ihtiyaçlarına tam olarak uyacak şekilde özelleştirilebilir. İster bir PM programını henüz başlatıyor olun ister varlık koşullarını uzaktan izlemek için sensörler gibi tahmini bakım stratejilerini eklemeye hazırlanın, eMaint sizin ölçeğinize uyum sağlar. Varlık performans geçmişlerini toplayıp saklayın, eğilimleri analiz edin ve veriye dayalı kararlar verin. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, dünyanın en deneyimli CMMS şirketidir. ManWinWin, yapay zeka ve artırılmış gerçeklik özelliklerine sahip, kullanımı kolay, son derece gelişmiş ve taşınabilir cihazlarda kullanılabilen bir CMMS’dir (ekipman bakım yazılımı). Bakım ekibinize bakım süreçlerinizi dijitalleştirmede güç vererek, şirketinizin maliyetleri düşürmesini, ekipman aksama sürelerini azaltmasını ve ekibinizin üretkenliğini artırmasını sağlar. Onlarca yıllık bilgi birikimi ve son teknolojiyle gelen sorunsuz bir CMMS deneyimi ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil platform. Kalite, güvenlik, operasyonel standartlar ve uyumluluğu iyileştirmenin verimli yolu.
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil uygulama ve eksiksiz çözüm. En sevdiğiniz cihazda incelemeleri planlayıp programlayabilir, çevrimdışıyken bile hızlı mobil denetimler yapabilir, anında düzeltici görevler atayabilirsiniz. İnceleme sonrasında, anında bilgilendirici raporlar oluşturabilir ve gerçek zamanlı bilgi alışverişi için bunları doğru kişilere otomatik olarak e-posta ile gönderebilirsiniz. Gelişmiş analiz panosu sayesinde operasyonlarınız hakkında dikkate değer bilgiler edinin ve ROI'nizi en üst düzeye çıkarın. Profesyoneller için basit ve uygun fiyatlı çözüm. GoAudits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Ekipman bakımı yazılımı ile i̇şler daha kolay. Elektronik onaylara sahip bulut tabanlı çözüm. 10, 30, 45, 60, 120, 180 ve 360 günlük bakımları takip edin.
Ekipman bakımı yazılımı ile işler daha kolay. QT9'un web tabanlı ekipman bakım çözümünü deneyin. Elektronik imzalar için ISO 9001, AS9100, ISO 13485 ve FDA ile FDA 21 CFR bölüm 11 uyumluluğunu merkezileştirin. Bakım geçmişinizi ve önleyici bakım planlamanızı takip edin. E-posta uyarıları, belge kontrolü ve kalibrasyon modülünü de içerir. Gerçek zamanlı panolar, 10, 30, 45, 60, 120, 180 ve 360 günlük bakımı gelen ekipmanların hızlı bir görünümünü sunar. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Kullanımı kolay, kurulumu hızlı ve uygun fiyatlı bakım yazılımı.
Click Maint CMMS, bakım ve tesis profesyonellerinin maliyetleri azaltmasına ve süreçleri kolaylaştırmasına yardımcı olan bilgisayarlı bakım yönetimi yazılımıdır. Click Maint, çeşitli sektörlerde bakım işlemlerini kolaylaştırmak için gerekli tüm özellikleri içerir. Özelliklerin kullanımı kolaydır ve bakım taleplerini, iş emirlerini, önleyici bakımları, varlıkları, yedek parçaları, satıcıları ve tedarikçileri izlemeleri için yöneticileri güçlendirir. Click Maint ayrıca e-posta, telefon ve kağıt ihtiyacını ortadan kaldıran kullanımı kolay bir Mobil Uygulamaya sahiptir. Bakım sisteminin hızlı çalışmasını sağlamak amacıyla, Click Maint'in uygulanması ve kullanımı kolaydır. Click Maint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
PEMAC Assets, arıza süresini azaltan ve doğrudan maliyet tasarrufu sağlayan bir ekipman bakım stratejisini uygulamaya koymanızı sağlar.
PEMAC Assets bakım yazılımı, arıza süresini azaltan ve doğrudan maliyet tasarrufu sağlayan bir ekipman bakım stratejisini uygulamaya koymak için ilgili araçları sağlar. Gerçek zamanlı pano raporlaması, yalın veya dünya Standartlarında Üretim girişimlerinizi destekleyen varlık kullanılabilirliği, MTTR ve MTBF hakkında rapor vermenizi sağlar. PEMAC Assets, üretim ekipmanınızı mümkün olan en iyi çalışma koşullarında tutmanızı sağlayacaktır. PEMAC ASSETS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Masrafları takip etmek, bakım programları oluşturmak ve çok daha fazlası için ekipman bakım yazılımı. Uygun fiyatlı ve kullanımı kolay.
VFM, filo ve ekipman bakım yazılımı alanında önemli bir değer katar. Büyük, küçük her boyuttan filoya hizmet verecek şekilde tasarlanan bu yazılım, bakım programlarını yönetmeye ve ekipman ve/veya araç filolarıyla ilgili bilgileri izlemeye yardımcı olur. Kapsamlı raporlaması, veri odaklı bir dünyada bilgiye dayalı kararlar vermek için gereken tüm araçları sağlar. Masaüstü ve/veya web tabanlı uygulama olarak kullanılabilir. Vehicle Fleet Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Orderry, tamir atölyeleri için öncü bir yazılımdır. Tek bir arayüzde iş ve tamir işleme, envanter, analiz ve raporlama.
Orderry, servis işletmeleri ve tamir atölyeleri için özel olarak tasarlanmış bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. İş ve tamir işleme, CRM, envanter yönetimi, barkod etiketleme, finans, raporlama, analiz gibi ortak operasyonları basitleştirmeye ve otomatikleştirmeye yardımcı olur. Orderry; bilgisayar ve cihaz tamir mağazaları, cep telefonu servis merkezleri, ev aletleri ve otomobil tamircileri, saha hizmetleri, elektrik yüklenicileri ve çok daha fazlasının ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış olan ve tüm özellikleri bir arada barındıran bir paket sunmaktadır. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Evotix'i kullanan 400'den fazla işletmeyle, çalışanların işyeri sağlığı ve güvenliği ile ilgilenme şeklini dönüştürüyoruz.
Kuruluşunuz için sağlık, güvenlik ve zindelik yönetimi için etkili bir yol mu arıyorsunuz? Evotix ile olay raporlamasından denetim rejimlerine kadar tüm güvenlik süreçlerini tek bir yerden yönetebilirsiniz. Ayrıca, kaza ve yaralanma riskini azaltmak için önleyici tedbirleri uygulamaya koyabileceksiniz. Evotix, çeşitli sektörlerdeki orta ölçekli şirketler için tasarlanmıştır ve özel ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde yapılandırılabilir. Uyumluluğa nasıl ulaşabileceğinizi ve ÇSG süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi görün. Evotix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Bakım planlamasını ve envanter kontrolünü kolaylaştıran kullanıcı dostu bakım ve malzeme yönetimi sistemi.
Bakım planlamasını ve envanter kontrolünü kolaylaştıran kullanıcı dostu bakım ve malzeme yönetimi sistemi. Ürün; güvenliği (PSM, MOC ve LOTO), bütçelemeyi, tesisler arası bilgi paylaşımını, operatör turlarını ve veri toplamayı destekleyen isteğe bağlı birçok modüle sahiptir. Sistemde farklı diller bulunmaktadır ve satıcı tarafından para biriminin dönüştürülmesi desteklenmektedir. GP MaTe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Asset Guardian (TAG), ekipman bakımı için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır.
Asset Guardian (TAG), ekipman bakımı için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır. Özellikleri arasında önleyici bakım, varlık izleme, IoT tabanlı bakım, otomatik satın alma, yüklenici yönetimi, CRM entegrasyonu ve modernleştirilmiş iş emri planlama, atama ve faturalandırma bulunmaktadır. Kullanım kolaylığı göz önünde bulundurularak tasarlanan TAG, CMMS’nin benimsenmesini kolaylaştırmaya ve verimliliği artırmaya yönelik en son teknolojileri entegre eden üst düzey kullanıcı deneyimi ve mobil deneyimler sunmaktadır. The Asset Guardian (TAG) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Görevlerin, hizmetlerin ve görsel kusurların yönetimi için entegre çözüm.
Einpix, işletmelerin FSM (saha hizmeti yönetimi) ve inşaat hatası yönetim sürecine giren tüm kaynakları yönetmesine yardımcı olmanın yanı sıra hem dahili hem de harici görev yönetimini gerçek zamanlı olarak kolaylaştırır. Einpix, hizmet sürecini dijitalleştirerek personel verimliliğini artırmaya ve işletme maliyetlerini %40'a kadar azaltmaya yardımcı olur. Einpix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Ekipman bakımı yazılımı
Ekipman bakımı yazılımı BulkdataPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
SeeMyMachines, önemli iş süreçlerini otomatikleştiren ölçeklenebilir ve büyük ölçüde özelleştirilebilir bir endüstriyel nesnelerin İnterneti platformudur.
SeeMyMachines; varlık yönetim ve takibi, durum izleme, RTLS (gerçek zamanlı konum takip sistemleri) ve işe devam/erişim kontrolü gibi süreçleri otomatikleştiren ölçeklenebilir ve güvenli bir endüstriyel IoT (Nesnelerin İnterneti) platformudur. İmalat, sağlık hizmetleri, taşımacılık, rüzgar/güneş enerjisi, serbest meslek hizmetleri ve elektrik üretimi/iletimi gibi sektörlerde sorunsuz uygulama için gereken uzmanlık ve iyi uygulamalar bu platformda bir araya getirilmiştir. SeeMyMachines hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
EZO CMMS, tüm bakım operasyonlarında görünürlük ve kontrol sağlayarak varlıklarınızı ve ekibinizi maksimum üretkenlik ile yönetmenizi mümkün kılar.
EZO CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi), iş emirlerini izlemenin ötesine geçmenizi ve tüm bakım operasyonlarında merkezi görünürlük ve kontrol elde etmenizi sağlayan özel olarak oluşturulmuş bir bakım yönetimi çözümüdür. Bu çözüm, bakım yöneticilerine önleyici bakım programlarını proaktif olarak izleme, ekipmanların bakımının zamanında yapılması sayesinde maksimum çalışma süresi sağlama, planlanmamış onarımları azaltma ve genel maliyetleri kontrol altında tutmaya yönelik bir sistemi etkili bir şekilde uygulamalarında yardımcı olmak için tasarlanmış güçlü özelliklerle donatılmıştır. EZO CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Sürdürülebilir üretim için blok zinciri ve yapay zeka teknolojisini kullanarak merkezi garanti yönetiminde uzmanlaşmıştır.
iWarranty, yeni nesil bir garanti yönetimi yazılım aracıdır. iWarranty, kaliteli ürünler sunarak müşteri memnuniyeti sağlamaya önem vermektedir. Bu nedenle, müşterilerin özel ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış çok kapsamlı garanti yönetimi hizmetleri sunmaktadır. Uzmanlardan oluşan ekibiyle, garanti yönetimi sürecini optimize etmeye, garanti maliyetlerini düşürmeye ve iyi bir satın alma sonrası deneyimiyle müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olabilir. iWarranty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Üretim kontrolü, planlama, kalite ve bakım verilerinin elde edilmesi için MES platformunun geliştirilmesi ve uygulanması.
Ekipman bakımı, tüm sanayi şirketleri için bir zorunluluktur. Mapex platformunun CMMS modülü sayesinde ekipmanların performans verilerini takip edebilir ve arıza meydana gelmeden önce önleyici bakımı uygun şekilde planlamaları için personeli bilgilendirebilirsiniz. Ayrıca varlıklarınızı gerçek zamanlı olarak yönetebilirsiniz: ayrıntılı dosya, müdahale geçmişi, servis merkezleri, maliyet ve belgelendirme. MES platformundaki tüm modüller, fabrikaları endüstri 4.0’a doğru modernize etmeye yardımcı olan tüm tesis kontrol ihtiyaçlarını kapsar. Mapex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
Hepsi bir arada filo yönetim yazılımı Digiparc ile filonuzu kolayca yönetin ve operasyonlarınızı kolaylaştırın.
Digiparc'ın bakım modülü, ekipman bakım sürecini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Digiparc sayesinde bakım programları ve onarım geçmişi kolayca yönetilebilir. Otomatik uyarılar, önleyici bakım görevlerinin zamanında gerçekleştirilmesini sağlayarak arızaları azaltır ve ekipman ömrünü uzatır. Bu yazılım, bakım maliyetlerini takip etmenizi ve filonuzun verimliliğini izlemenizi sağlar. Digiparc sayesinde ekipmanınızın bakımını yönetebilir ve araçlarınızın sorunsuz çalışmasını sağlayabilirsiniz. Digiparc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
IMS RCM Tanıtımı: Bulut tabanlı Güvenilirlik Merkezli Bakım (RCM) yazılımı. Plansız arızaları önleyin.
Cenosco, Shell ile yakın iş birliği içinde web tabanlı IMS'i geliştirdi. IMS RCM (güvenilirlik merkezli bakım) Modülü, varlıkların önleyici bakım planlarının optimizasyonuna yardımcı olan bir araçtır. Kullanıcıları, ekipmanları riske göre önceliklendirmesi için destekler. Ekipmanların risk profilinden en iyi bakım planı belirlenebilir. Bu işlem manuel olarak veya kitaplık işlevleriyle yapılabilir. Böylece, uygun maliyetli bakım planları ve daha yüksek tesis kullanılabilirliği ile daha güvenli varlıklar sağlar. IMS RCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Yönetimi
  • Demirbaş Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Kontrolü
  • Garanti İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management