17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Envanter Kontrol Sistemi

Envanter Kontrol Sistemi malların yönetimini ve takibini otomatikleştirir ve genelde barkod yazılımı gibi araçlar içerir. Bu programlar, bir kuruluş genelinde satış ve tedarik verilerini dağıtarak envanter doğruluğunda artış ve güncel satış takibi sağlar. Envanter Kontrol Yazılımı, önceden var olan veya özel olarak kurulmuş perakende yönetimi, satış noktası (POS) ve muhasebe araçlarıyla doğrudan etkileşime girer. Envanter Kontrol Programı Envanter Yönetim Sistemi ve RFID ile ilişkilidir.

16 sonuç
monday.com Çalışma İşletim Sistemi; gönderi takibi, otomasyonlar, entegrasyonlar gibi kodsuz özelliklerle tam envanter kontrolü sunar.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, bulut tabanlı envanter yönetimi sunarak envanterin tamamını zahmetsizce kontrol etmeyi sağlar. Özelleştirilebilir, kodsuz panolar gerçek zamanlı bilgiler sunar. Satış ve gönderi takibi, malzemeleri kontrol altında tutmaya yardımcı olur. Otomasyonlar, tedarik zincirinde açık riskini azaltır. monday.com Çalışma İşletim Sistemi, ekiplerin projeleri görselleştirmesine ve iş süreçlerini kendilerine en uygun şekilde yönetmesine yardımcı olur. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
NetSuite envanter yönetimi ile taşıma maliyetlerini azaltmak ve nakit akışını optimize etmek için envanteri proaktif olarak yönetin.
NetSuite envanter yönetimi, işletmelere depoya girerken, depo boyunca hareket ederken ve depodan çıkarken tüm öğelerin, envanterin ve siparişlerin gerçek zamanlı görünürlüğünü sağlayarak en üst düzeyde görünürlük ve kontrol sağlar. NetSuite'in tedarik zinciri yönetimi yetenekleri, malları tedarikçiden üretim sürecine kadar yönetir ve nihai müşteriye teslim edilmesini sağlar. İşletmeler, NetSuite'in talep ve tedarik planlaması ile birleştiğinde, çok fazla stok tutmadan talebi karşılayabileceklerinden emin olabilirler. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Stok seviyelerini düzenlemek, varlıkları ve envanteri kontrol etmek ve şirket içinde ve dışında sarf malzemelerini yönetmek için envanter kontrol yazılımı.
Uzaktan çalışan ekiplerdeki envanter ve varlıkların takip edilmesini ve yönetimini sağlayan bulut tabanlı envanter kontrol yazılımıdır. Optimize envanter yönetimi için satıcıları izleyin, envanteri konumlar arasında taşıyın ve düşük stok eşiği uyarılarını özelleştirin. Mobil uygulamaları/harici tarayıcıları kullanarak barkodları ve QR kodlarını tarayın. Tedarik modülü, hızlı envanter ikmali sağlar. Değerlendirmelerde yüksek puanlar alan bu envanter kontrol yazılımını kullanmaya hemen başlayabilirsiniz. COVID-19 ile ilgili özel indirimler için şirkete ulaşın. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bu eksiksiz yazılım, kullanımı kolay bulut tabanlı arayüzü, gelişmiş satış yönetimi ve yerleşik raporları ile işletmeleri zenginleştirir.
Lightspeed Retail Point of Sale, üst düzey envanter yönetimi ve kontrolü sunan hepsi bir arada bulut tabanlı ePOS'tur (sanal satış noktası). Lightspeed, hem tek hem de çok mağazalı perakendeciler için envanter oluşturma şeklini basitleştirir. iPad'inizden envanterinizi yönetin, satışlarınızı takip edin, çalışanlarınızı yönetin, ödemeleri işleyin ve müşterilerin tekrar gelmelerini sağlayan unutulmaz alışveriş deneyimleri oluşturun. Lightspeed Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Sektöre yönelik basit (mobil cihaz dostu) envanter ve varlık izleme sistemi. Binlerce işletmenin güvendiği uygulama. Hemen ücretsiz edinin.
Sortly, ürünlerinizi ve konum, fiyat, durum vb. dahil ayrıntılarını görsel olarak izlemenizi sağlayan, kolay (ve huzur verici) bir envanter ve varlık izleme sistemidir. Temel özellikleri: - Akıllı telefon, bilgisayar (web), tabletten erişim - Barkod veya QR kodu oluşturma ya da ilişkilendirme - Yerleşik tarayıcı ile ürün girişi/çıkışı - Ekip üyelerine veya müşteriye erişim hakkı Önde gelen binlerce işletmenin güvendiği uygulama Hemen ücretsiz kullanmaya başlayın. Sortly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Hammaddelerden sevk edilen ürünlere kadar tam envanter kontrolü ve tam kapsamlı bir iş görünümü sunan imalat ERP'si.
Katana, tam envanter kontrolü sağlayan bir üretim ERP’sidir. Özellikleri arasında canlı envanter ve üretim yönetimi, uçtan uca izlenebilirlik için toplu izleme, tüm kat seviyesinde kontrol için üretim bölümü uygulaması, açık API ve büyüyen kanal ortağı ağı yer alır. Gerçek zamanlı ana planlama özellikleri, operasyonları tek bir görsel platformda merkezileştirecek şekilde öncelikli satış emirlerine ve e-ticaret, muhasebe, CRM ve raporlama hizmetleriyle entegrasyonlara bağlı olarak kaynak tahsisini otomatikleştirir. Katana Cloud Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Birden fazla konumda kolay envanter kontrolü, sipariş izleme, faturalama ve raporlama için web uygulaması - üretim dahil.
Orta ölçekli işletmeler için çevrimiçi envanter kontrolü. Dünyanın dört bir yanındaki işletmeler, süreçleri, seriler, partiler, iadeler, teslimatlar, dahili transferler ve daha fazlası ile uyumlu hale getirmek için Megaventory’yi kullanıyor. Stok uyarıları, tedarikçi uygunluğu ve teslimat süreleri ile verimliliği artırın. Birden fazla konum ve dil desteklenmektedir. Kullanıcı dostu arayüz, kapsamlı müşteri desteği ve yatırımın değeri. Native Magento, WooCommerce, Shopify, Quickbooks uzantıları bulunmaktadır. Ücretsiz deneme için kaydolun. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
ScrapRight, hurda alanında yararlı, zengin özellikli, üstün desteğe sahip, yenilikçi, sade ve kullanımı en kolay bir geri dönüşüm yazılımıdır.
Aylık işlem sayısı milyonlarca olan binlerce günlük kullanıcıya gururla hizmet veren ScrapRight, hurda sektörü için zengin özelliklere sahip, üstün destek sunan, yenilikçi, kullanımı kolay ve sade bir geri dönüşüm yazılımıdır. Her hurda tesisinin satın alma, envanter izleme ve malzeme satışını yönetmeyi sağlayan güçlü araçlarla tam uyumunu hedefler. İşletme düzeyindeki büyük kuruluşlardan tek başına çalışan en küçük firmalara kadar hizmet veren, anahtar teslimi ve kendi kendine kurulum çözümleri sağlar. ScrapRight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Araç bakım-onarım servisleri için servis yönetimi yazılımı ve müşteri katılım platformu. Operasyonları kolaylaştırın ve müşteri deneyimini geliştirin.
Autorox, dünya çapında otomobil tamir atölyeleri için tasarlanmış bir garaj yönetimi yazılımıdır. Randevu planlama, hizmet takibi ve müşteri deneyimlerini geliştirmek için özel teklifler gibi hizmetler için bir CEP (müşteri katılım platformu) içerir. İsteğe bağlı SMS ve WhatsApp güncellemeleriyle bağlantıda kalın. Çok çıkışlı ağlar, kurumsal raporlama panomuzu kullanarak performansı izleyebilir. Ayrıca, özel markalama ve profesyonel web sitesi geliştirme hizmetleri için boş etiket sunuyoruz. Autorox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Talep planlama, tahminleme ve envanter optimizasyonu çözümlerinde önde gelen sağlayıcılardan biridir.
Smart Software, talep planlama, envanter optimizasyonu ve tedarik zinciri analizi için entegre bir yerel web uygulamaları seti olan Smart IP&O’yu sunar. Güçlü envanter ve tahmin modellemeye sahip kullanımı kolay, ölçeklenmesi kolay, iş birliği yapılması kolay tek bir ortam sağlar. “Bir kez uygula, hepsi için uygula” yaklaşımı, başlangıçta tekil bir ihtiyaçlar grubunu ele alabileceğiniz ve hazır olduğunuzda ek uygulama maliyeti olmadan yeni uygulamalar ekleyebileceğiniz anlamına gelir. Smart IP&O hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Indigo WMS, olağanüstü gerçek zamanlı stok kontrolü, görünürlük ve işlevsellik sağlayan kanıtlanmış bir depo yönetim sistemi çözümüdür.
Indigo WMS, olağanüstü gerçek zamanlı kontrol, görünürlük ve işlevsellik sağlayan kanıtlanmış bir depo yönetim sistemi çözümüdür. Yiyecek ve içecek, moda ve giyim, üretim, hızlı tüketim malları, yüksek teknoloji, otomotiv, toptan satış ve dağıtım, ilaç ve kimyasallar, 3. taraf lojistiği ve e-ticaret dahil olmak üzere farklı sektörler için şirket içinde veya bulutta kullanılabilir. Stokların dağıtım ağına alınmasından müşteriye son gönderime kadar gerçek zamanlı envanter takibi sağlar. Indigo WMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
eSwap; e-ticaret ve toptan satış için B2B sipariş platformu, ödemeler ve daha fazlasını içeren bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır.
eSwap, çevrimiçi satıcılar için tasarlanıp geliştirilmiş bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır. Otuzdan fazla pazaryeri ve çevrimiçi mağaza arasında iki yönlü senkronizasyon sağlayan eSwap, günlük işlemlerin çoğunu otomatikleştirme, zamanında ön sipariş için stok seviyesi tahminleri ve işletmenin sorunsuz bir şekilde yönetilmesi için ayrıntılı raporlar sunma yoluyla birkaç tıklamayla çok kanallı envanter yönetimine olanak tanımaktadır. eSwap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Kendi kendini düzenleyen yapay zeka tabanlı teknolojiler; doğruluk oranı yüksek siparişler, satışlarda büyüme, stok giriş-çıkış hızında artış ve atıkların azaltılmasını garanti eder.
Leafio bir perakende tedarik zinciri süreçleri otomasyonu, kontrolü ve optimizasyonu yazılımıdır. On beşten fazla ülkede, 150’den fazla perakende şirketine pazarda rekabet üstünlüğü kazanmaya, kesinti direncini artırmaya ve daha yüksek marjla daha fazla gelir elde etmeye yardımcı olmaktadır. Leafio Inventory Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar ve tüm işlemleri bütünsel olarak optimize eder.
Günümüzde kurum içi lojistik süreçlerinin çoğu parçalıdır. Taşıma birimleri, farklı donanım tedarikçilerden alınan çok sayıda, eksik yönleri bulunan ve birbiriyle uyumsuz BT sistemleriyle çalıştırılır. İnsan operatörler, manuel ve otomatik araçlar entegre değildir ve bu nedenle birlikte optimize edilemez. SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar. Patentli algoritmaları, tüm verileri bütünsel olarak dikkate alır ve dinamik ortama sürekli uyum sağlar. SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • SKU (Stok Tutma Birimleri)/UPC (Evrensel Ürün Kodları) Kodları
  • Sipariş Yönetimi
  • Yeniden Sipariş Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Envanter Yönetimi