15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

HVAC Yazılımı

HVAC Yazılımı ısıtma, havalandırma ve iklimlendirme yüklenicileri için hizmet yönetimini otomatikleştirir. Bu tür uygulamalar, gelen servis çağrılarını, randevu planlamayı, gönderimi ve sahadaki teknisyenler için iletişim araçlarını yönetmeye yardım ederler. Ayrıca, müşteri/konum hizmeti geçmişleri, kablosuz iletişim entegrasyonu ve iş konumu haritalama araçları gibi özellikleri sunmanın yanı sıra muhasebe, sözleşme yönetimi, faturalandırma ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi geleneksel iş fonksiyonlarını tek bir kullanışlı araçta bir araya getirirler. HVAC Yazılımı Bina Bakımı Yazılımı, Ekipman Bakımı Yazılımı, Tesis Yönetim Sistemleri ve Cep Telefonu Yazılımı ile ilişkilidir.

Müşterinin gereksinimine göre özelleştirilmiş bir saha hizmeti çözümü ve saha teknisyenleri için bir mobil uygulama. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi
İşletmeniz saha hizmetleri sağlıyorsa, bunun başarısının büyük bir kısmı yalnızca mobil iş gücünüzün başarısına bağlıdır. EyeOnTask müşterilerinizi, işlerinizi, envanterinizi ve faturalarınızı kolayca yönetmenizi sağlayan en uygun maliyetli araçtır. Fiyat teklifleri oluşturun ve bunları işlere dönüştürün. Birden fazla hizmet oluşturma ve tek bir iş altında birden fazla saha çalışanını atama yeteneği, gerçek zamanlı konum izleme, özel formlar, özel faturalama, müşteri stok yönetimi ve işlem geçmişi özellikleri bulunmaktadır. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bakım Planlama
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Elektronik Ödemeler
  • Görev Planlama
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Konum İzleme
  • Envanter Yönetimi
Modern HVAC yazılımıyla küçük HVAC şirketlerinin büyümesine yardımcı olur. Teknisyenleri planlayın ve gönderin. Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar. Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi
Görevimiz, modern bir saha hizmeti çözümü ile küçük HVAC (ısıtma, havalandırma ve iklimlendirme) şirketlerinin büyümesine yardımcı olmaktır. Teknisyenleri planlayın, gönderin ve GPS ile ilerlemelerini izleyin. Ekonomik (kullanıcı başına ayda 25 $) olması nedeniyle 3-15 teknisyeni olan şirketler için idealdir. Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar. HVAC birimleri için varlık izleme, fotoğraf ve imza alma. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın (kredi kartı gerekmez). Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bakım Planlama
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Elektronik Ödemeler
  • Görev Planlama
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Konum İzleme
  • Envanter Yönetimi
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
HVAC (IIıtma, havalandırma ve iklimlendirme) sektörüne yönelik Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bakım Planlama
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Elektronik Ödemeler
  • Görev Planlama
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Konum İzleme
  • Envanter Yönetimi
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir.
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir. ArcSite ile iPad, Android, tablet veya Windows cihazda dakikalar içinde kolayca güzel, profesyonel görünümlü çizimler oluşturabilirsiniz. Ardından, sahada veya çalışmak istediğiniz herhangi bir yerde çalışırken otomatik olarak metraj oluşturabilir, maliyeti ve marjı hesaplayabilir ve hatta kazanan bir teklif hazırlayabilirsiniz. ArcSite daha fazla iş almanıza, zamandan tasarruf etmenize ve ekibinizle iş birliğini geliştirmenize yardımcı olabilir. ArcSite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bakım Planlama
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Elektronik Ödemeler
  • Görev Planlama
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Konum İzleme
  • Envanter Yönetimi
Archdesk, planlamadan iletişime, kaynaklardan finansmana kadar yönetiminizi destekleyen üst düzey bir HVAC platformudur.
Archdesk, planlamadan iletişime, kaynaklardan finansmana kadar iş yönetimini güçlendiren üst düzey bir HVAC (ısıtma, havalandırma ve iklimlendirme) platformudur. Archdesk’in platformu, yaklaşan bakım işlerinin takibini gözden kaçırma riski olmadan projelere sistemli bir yaklaşım oluşturmaya yardımcı olur. Ayrıca iş akışı otomasyonu, önemli görevlere odaklanmak için zaman kazandırır. Verilerinizi tek bir yere taşıyın ve özelleştirilebilir panolarda her şeyi gerçek zamanlı olarak görselleştirin. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bakım Planlama
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Elektronik Ödemeler
  • Görev Planlama
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Konum İzleme
  • Envanter Yönetimi
Görevlerin, hizmetlerin ve görsel kusurların yönetimi için entegre çözüm.
Einpix, işletmelerin FSM (saha hizmeti yönetimi) ve inşaat hatası yönetim sürecine giren tüm kaynakları yönetmesine yardımcı olmanın yanı sıra hem dahili hem de harici görev yönetimini gerçek zamanlı olarak kolaylaştırır. Einpix, hizmet sürecini dijitalleştirerek personel verimliliğini artırmaya ve işletme maliyetlerini %40'a kadar azaltmaya yardımcı olur. Einpix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bakım Planlama
  • İş Yönetimi
  • Hizmet Geçmişi
  • Teknisyen Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Elektronik Ödemeler
  • Görev Planlama
  • Takvim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Konum İzleme
  • Envanter Yönetimi