17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kreş Yazılımı

Kreş Yazılımı, çocuk yuvaları, anaokulları, özel okullar ve çocuk bakım merkezlerinin faaliyetlerini yönetir. Çocuk Bakımı Yazılımı, müşteri verilerini tutmak, planlama yapmak, aşılama kayıtlarının takibini yapmak, yoklamaları izlemek gibi kategorilere özgü işlevler için kullanılır. Ayrıca Kreş Yönetimi Yazılımının sunduğu çözümler arasında çoğu zaman entegre muhasebe, pazarlama, doğrudan posta ve faturalandırma özellikleri bulunur. Genelde bu yazılım son derece kişiselleştirilebilir niteliktedir ve internet bazlı ya da masaüstü yazılım seçenekleri sunar.

Öğretmen ve yöneticilerin yönetim zamanından haftada 6-9 saat tasarruf etmesini sağlayan ödüllü çocuk bakım merkezi yönetim yazılımı ve uygulaması. KINDERPEDIA hakkında daha fazla bilgi
Kinderpedia, çocuk bakım merkezlerini etkili çalışma ve gelişmiş iletişim için tasarlanmış kapsamlı bir dijital araç paketiyle güçlendirerek ebeveynler için bilgilendirme sağlar. Gerçek zamanlı güncellemeleri, çocuk etkinlik bildirimlerini ve etkinlik uyarılarını destekleyerek ebeveynlerin bilgi sahibi olmasını sağlar. Personel, günlük programları paylaşarak çocukların faaliyetleri hakkında şeffaflığı artırabilir. Platform, kişiselleştirilmiş geri bildirime imkan vererek ve çocuk gelişimine yönelik iş birliğine dayalı bir yaklaşımı teşvik ederek ilerleme takibi sunar. Kinderpedia, otomatik faturalama ve mobil ödemeler ile finansal yönetimi basitleştirerek idari görevleri kolaylaştırır ve ödeme kolaylığı sunar. Ayrıca, öğrenci ve aile verilerini güvenli bir şekilde yöneterek ayrıntılı profil ve kayıtlara erişimi kolaylaştırır. Genel olarak Kinderpedia, gelişmiş iletişim, aile katılımı, çocuk ilerlemesi izleme ve finansal işlemler için güvenlik ve verimliliğe öncelik veren kullanıcı dostu bir çözüm sunar. KINDERPEDIA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ebeveyn Portalı
  • Ödeme İşleme
  • İmmünizasyon ve Alerji İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Faturalandırma
  • Yemek/Besin Yönetimi
  • Günlük Raporlar
Yetişkin gündüz bakım merkezleri, destekli yaşam sağlayıcıları ve bakım evleri için modern, bulut tabanlı yazılım. Bugün bakım kalitenizi artırın!
StoriiCare, yetişkin gündüz bakım merkezleri, destekli yaşam/konut sağlayıcıları ve evde sağlık hizmeti ajansları için bir yazılım platformudur. Bakım kalitesini yönlendirmek, kaydetmek ve iyileştirmek için kullanılan bir araç olarak, bakım personelinin bakımlarını dijital olarak kaydetmesini sağlar, yönetime denetim sağlar ve sektörün yaygın verimsizliklerini azaltır. StoriiCare ayrıca aileleri sevdikleriyle bağlantılı tutar, onların bakıma katkıda bulunmalarını ve yaşamlarındaki olaylardan haberdar olmalarını sağlar. StoriiCare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ebeveyn Portalı
  • Ödeme İşleme
  • İmmünizasyon ve Alerji İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Faturalandırma
  • Yemek/Besin Yönetimi
  • Günlük Raporlar
Educore, okulları yönetmek için güçlü SIS (öğrenci bilgi sistemi), LMS ve tam ERP içeren bir öğrenim yönetimi sistemi ve çocuk bakımı uygulamasıdır.
Educore, gündüz bakımevleri, anaokulları, ilkokullar ve erken müdahale merkezleri için temel yazılım işlevi gören bir öğrenme yönetimi sistemidir. Yazılım; ebeveyn portalı, okul muhasebesi, okula devam durumu ve İK sistemi işlevi gören platformlar arası bir çocuk bakımı uygulaması sistemiyle bağlantılıdır. Güçlü DID (doğrudan dahili arama), LMS ve tam ERP (kurumsal kaynak planlaması) ile öğrencilerin gelişiminde yönetimin, öğretmenlerin ve ebeveynlerin işbirliğini artırarak büyük gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Educore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ebeveyn Portalı
  • Ödeme İşleme
  • İmmünizasyon ve Alerji İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Faturalandırma
  • Yemek/Besin Yönetimi
  • Günlük Raporlar