17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımı

Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımı huzurevlerinin ve uzun süreli bakım tesislerinin operasyonlarını otomatikleştirir. Yöneticiler, idari işlevlerinin verimliliğini ve doğruluğunu artırmak için Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımını kullanır. Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımı, hasta kayıtları, ücretlendirme ve faturalandırma ile personel ve randevu planlamasının yönetimine ve organizasyonuna yardımcı olan çeşitli esnek özellikler sunar. Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımı Elektronik Tıbbi Kayıt Sistemi, Sağlık Hizmetleri Yönetim Yazılımı ve Tıbbi Faturalandırma Yazılımı ile ilişkilidir.

Jotform Kurumsal ile kontrol listeleri oluşturun, randevuları planlayın, şikayetleri yönetin ve tüm verilerinize tek bir çatı altından erişin.
Huzurevi yönetmek zor iştir. İletişim kişilerinizin ve çalışanlarınızın gerekli evrakları çevrimiçi doldurmasını sağlayarak kuruluşunuzun daha hızlı, daha verimli çalışmasını ve gizlilik yönetmeliklerine uymasını sağlayın. Kağıt formlardan kurtulup dijital formlara geçtiğinizde, bilgi akışını anında iyileştirecek ve otomatikleştireceksiniz. Ayrıca, hasta yakınları herhangi bir yerden form doldurabilir, giriş planlayabilir ve sağlık sigortası bilgilerini gönderebilir. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Kayıtları Yönetimi
  • Uzun Süreli Bakım İçin
  • MDS (Minimum Veri Kümesi) İncelemesi
  • Planlama
  • Faturalandırma
  • Evde Bakım Sağlayanlar İçin
Meditab tarafından sunulan Intelligent Medical Software (IMS), ödüllü, hepsi bir arada bir EHR (elektronik sağlık kaydı), uygulama yönetimi ve faturalandırma platformudur.
IMS; hasta etkileşiminden, tele-sağlık, uygulama analizi, otomatik giriş işlemi, bakım koordinasyonu, raporlama ve daha fazlasına kadar hasta bakımı sağlama sürecinin her adımında ihtiyacı karşılar. Çoklu uzmanlık özellikleri, modülleri ve şablonları, her yönüyle 40'tan fazla uzmanlığın ihtiyaçlarına tam olarak uyarlanacak şekilde oluşturulmuştur. Intelligent Medical Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Kayıtları Yönetimi
  • Uzun Süreli Bakım İçin
  • MDS (Minimum Veri Kümesi) İncelemesi
  • Planlama
  • Faturalandırma
  • Evde Bakım Sağlayanlar İçin
Yetişkin gündüz bakım merkezleri, destekli yaşam sağlayıcıları ve bakım evleri için modern, bulut tabanlı yazılım. Bugün bakım kalitenizi artırın!
StoriiCare, yetişkin gündüz bakım merkezleri, destekli yaşam/konut sağlayıcıları ve evde sağlık hizmeti ajansları için bir yazılım platformudur. Bakım kalitesini yönlendirmek, kaydetmek ve iyileştirmek için kullanılan bir araç olarak, bakım personelinin bakımlarını dijital olarak kaydetmesini sağlar, yönetime denetim sağlar ve sektörün yaygın verimsizliklerini azaltır. StoriiCare ayrıca aileleri sevdikleriyle bağlantılı tutar, onların bakıma katkıda bulunmalarını ve yaşamlarındaki olaylardan haberdar olmalarını sağlar. StoriiCare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Kayıtları Yönetimi
  • Uzun Süreli Bakım İçin
  • MDS (Minimum Veri Kümesi) İncelemesi
  • Planlama
  • Faturalandırma
  • Evde Bakım Sağlayanlar İçin
Salesforce Health Cloud ile hasta ve üye ilişkilerini yeni zirvelere taşıyın.
Health Cloud, sağlık sektörünü destekleyen güvenilir ve bağlantılı bir platformdur. Health Cloud, klinik ve klinik olmayan verileri tek bir gerçeklik kaynağında bir araya getirerek kuruluşların sağlık deneyimini geliştirmek, proaktif etkileşimi teşvik etmek ve en iyi sonuçları almak için her müşteriye ilişkin 360 derecelik bir görünüm elde etmesine yardımcı olur. Health Cloud, çalışanları amaca yönelik uygulamalar, otomatik sektörel iş akışları ve yapay zeka destekli müşteri bilgileri ile donatarak verimliliği, iş birliğini ve büyümeyi artırır. Health Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Kayıtları Yönetimi
  • Uzun Süreli Bakım İçin
  • MDS (Minimum Veri Kümesi) İncelemesi
  • Planlama
  • Faturalandırma
  • Evde Bakım Sağlayanlar İçin
TMP: Dinamik sonuçlar sunan kullanımı kolay bir IDD uygulamaları yönetim yazılımı.
Sağlayıcılar için sağlayıcılar tarafından oluşturulan tek IDD (zihinsel ve gelişimsel bozukluklar) yazılımı olan TMP, sağlayıcılar açısından dinamik sonuçlar veren, kullanımı kolay bir IDD yönetimi yazılımıdır. IDD vakası yönetiminde basitliğin verimlilikle buluştuğu yer olan TMP'yi keşfedin. Kullanım kolaylığıyla tanınan TMP, belgelemeyi basitleştirmesi, riskleri azaltması ve sorunsuz görev yönetimi için iletişimi artırmasıyla bakım personelinin ve yöneticilerin övgüsünü topluyor. Bakımın sürekliliğini ve kaliteli hizmet sunumunu kolaylaştıran, gerçek dünya işlevselliği için titizlikle test edilmiş, kolay anlaşılır iş akışlarını deneyimleyin. Esnek kurumsal raporlama ve otomatik faturalandırma sayesinde gelir akışlarını optimize edin ve bakım sunumunu zahmetsizce geliştirin. TMP ile IDD yönetiminin geleceğini deneyimleyin. IDD hizmeti topluluğunda bu kadar çok sağlayıcının neden TMP'nin sürekli rehberliğine ve yeniliğine güvendiğini öğrenmek için iletişime geçin. TaskMaster Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Kayıtları Yönetimi
  • Uzun Süreli Bakım İçin
  • MDS (Minimum Veri Kümesi) İncelemesi
  • Planlama
  • Faturalandırma
  • Evde Bakım Sağlayanlar İçin