18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tescil Yazılımları

Tescil Yazılımları konferans, toplantı, ders ve diğer etkinliklere kayıt süreçlerini otomatikleştirir. Bu uygulamalar yoklama takibi ve etkinlik veya toplantı kayıtları için özelleştirilebilir çözümler sunar. Tescil Programı, önceden veya yerinde ödemeleri işlemek için çeşitli araçlar da sağlar. Kayıt Yazılımı ayrıca etkinlik katılımcıları için çevrimiçi kaydolma, içerik teslimi ve ücret ödeme gibi çeşitli self servis işlevler de sunar. Kayıt Yazılımı, Etkinlik Yönetim Yazılımı ve Eğitim Yazılımları ile ilişkilidir.

19 sonuç
Uygun fiyatlı, hepsi bir arada etkinlik platformunuz. Anında ödeme, 7/24 canlı destek. Bilet başına sadece 1 $ artı bilet satışının %1’i.
Bilet satışlarından etkinlik girişi ve hatta mobil bağışlara kadar uçtan uca bir etkinlik deneyimi oluşturun. Accelevents etkinlik biletleme hizmeti, mobil sessiz açık artırma teklifiyle tam entegre olur. Biletlemeyi tek başına kullanın veya ikisini birleştirin. Biletleme bilet başına sadece 1 $ + bilet satışlarının %1’i (bilet alanlara aktarılabilir), sessiz açık artırma ise etkinlik başına 99 $ + teklif veren başına 1 $’dır. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Etkinlik uzmanları tarafından oluşturulmuş hepsi bir arada yazılımla fikirden takibe kadar etkinliğinizi daha verimli bir şekilde planlayın, tanıtın ve gerçekleştirin.
Büyük ya da küçük, bir tane veya yüzlerce çevrimiçi/çevrimdışı etkinliği baştan sona verimli bir şekilde planlayın, tanıtın, gerçekleştirin ve değerlendirin. Siz de KPMG veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran yüksek performanslı etkinlik araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank), topluluğunuzu büyütebileceğiniz hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Web.com, bütçeye uygun şekilde tasarlanmış bir fiyat karşılığında gereksinimi karşılayan basit, kullanımı kolay bir web sitesi oluşturucusu sunmaktadır.
Web.com sayesinde bütçeye uygun şekilde tasarlanmış bir fiyata gereksinimi karşılayan kullanımı kolay bir web sitesi oluşturucusuna sahip olursunuz. Gizli ücret, reklam veya agresif satış teknikleri yoktur, sadece işe koyulmaya yardımcı olacak kaliteli araçlar vardır. İster gelecek vaat eden küçük bir işletme olun ister fikrinizi web’de ilk kez yayımlamak isteyin, sürükleyip bırakarak düzenleme deneyimi, web sitesi oluşturmayı ve özel gereksinimleri karşılayacak şekilde kişiselleştirmeyi kolaylaştırır. Web.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Ziyaretçi kaydı artık çok daha kolay. Vizito; ziyaretçileri kaydetmek, izlemek ve yönetmek için sorunsuz, modern ve özelleştirilebilir bir çözümdür.
Vizito, tam donanımlı bir ziyaretçi kaydı yönetimi çözümüdür. Bulut tabanlıdır ve kayıt işleminde bir iOS veya Android tableti, yapılandırma ve raporlama için bir web sitesiyle birlikte kullanır. İhtiyaçlarınıza göre markalandırılabilir (reklamsız) ve resepsiyonist bulunmayan ön bürolar için destek sunar. Özellikler: SMS bildirimleri, dijital imza ve gerçek zamanlı bir pano. Kağıt ortamındaki ziyaretçi defterleriyle konukların gizliliğini gözetmek zordur. Vizito ile tüm bilgiler özel olarak saklanır ve trafik durumu şifrelenir. Vizito Visitor Management System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Kayıtları toplamak ve etkinlikleri baştan sona yönetmek için hızla ve kolayca çevrimiçi kayıt formları oluşturun. Ücretsiz denemeye hemen başlayın.
Formstack Forms, kodlama bilgisi olmadan kolayca güçlü etkinlik kayıt formları tasarlamayı sağlayan çevrimiçi bir form oluşturucudur. Etkinliklerinizi tanıtmak ve kayıtları toplamak için web sitelerinize ve sosyal medyanıza mobil dostu kayıt formları ekleyin. Formstack Forms ayrıca Salesforce, MailChimp ve PayPal gibi 100’den fazla uygulama ile entegre olur. Ücretsiz denemeye bugün başlayarak planlama, bilet satışı, yürütme ve takip dahil, etkinliklerin tamamını baştan sona yönetin. Formstack Forms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
idloom; gelişmiş katılımcı yolları, gerçek zamanlı içgörüler, güvenli ödemeler ve etkinlik araçlarıyla benzersiz kayıt çözümleri sunar.
idloom, her türlü kayıt ihtiyacını karşılamak için tasarlanmış, hem kapsamlı hem de uyarlanabilir bir kayıt çözümü sunar. Bireysel veya grup kayıtları için tasarlanmış seçeneklerle tamamen özelleştirilebilir formlar oluşturup VIP'lere, üyelere ve diğer gruplara göre uyarlanmış katılımcı yolları tasarlayarak ilgili herkes için özelleştirilmiş sorunsuz bir deneyim sunun. Gerçek zamanlı veri erişimi ve kullanıcı dostu arayüzü ile idloom, kayıtları izlemeyi, ödeme işlemlerini yönetmeyi ve otomatik faturalandırmayı yönetmeyi kolaylaştırır. Esnek ödeme seçenekleri, katılımcıların kredi kartı, PayPal veya banka havalesi gibi tercih ettikleri yöntemleri seçmelerine olanak tanır. Ölçeklenebilirlik sağlamak için tasarlanan idloom, farklı büyüklüklerdeki kuruluşlar için güvenli ve uyarlanabilirdir. Küçük etkinliklerden büyük ölçekli konferanslara kadar, idloom'un gelişmiş kayıt özellikleri kalıcı bir ilk izlenim bırakmayı ve baştan sona sorunsuz bir kayıt süreci sunmayı kolaylaştırır. idloom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Raklet, topluluğunuzla dijital ortamda anlamlı bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir kayıt yazılımıdır.
Raklet, kullanıcılarının kolayca etkinlik, toplantı ve çevrimiçi sınıf oluşturmasını sağlayan hepsi bir arada bir kayıt yazılımıdır. Her türlü çevrimiçi veya çevrimdışı etkinlik düzenleyebilir ve kayıt işlemini otomatikleştirebilirsiniz. Etkinliklerinizi tamamen özelleştirebildiğiniz için tüm süreç boyunca tam kontrol sahibi olursunuz. Ayrıca Raklet, sorunsuz çevrimiçi etkinlik ve toplantılar için Zoom ile entegre olur. Raklet, tüm süreçlerinizi otomatikleştirdiğinden etkinlik yönetimi ve kayıt için en iyi araçlardan biridir. Raklet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Bookinglayer, gecelik macera deneyimlerinde uzmanlaşmış rezervasyon ve iş akışı yönetim yazılımıdır.
Bookinglayer, gecelik macera deneyimlerinde uzmanlaşmış rezervasyon ve iş akışı yönetim yazılımıdır. Bookinglayer, kişiselleştirilmiş e-posta yönetim aracı sayesinde misafir rezervasyonlarını, ödemeleri, muhasebeyi ve hatta misafir iletişimini otomatikleştirir. Gerçek zamanlı müsaitlik durumunu göstererek takviminizi otomatik olarak web sitenizle ve Airbnb ve Booking.com gibi kanallarla senkronize eder. Bookinglayer, konukların anında konaklama ve aktivite rezervasyonu yaptırmak istediği karmaşık rezervasyon senaryolarını yönetmede başarılıdır. Bookinglayer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Ungerboeck, müşteri hesabı yönetiminden giriş işlemine kadar konukları etkili ve verimli bir şekilde yönetmeye yardımcı olacak özelliklere sahiptir.
Konferanslar Kamplar Kurslar Seminerler Atölyeler İdeal bir müşteri deneyimi sunmak için kayıt yazılımı, bunların her biri arasındaki benzersiz farkları anlamalıdır. Ungerboeck, halihazırda mevcut en sofistike ve kullanımı kolay etkinlik kaydı yazılımlarından birini sağlamaktadır. Dinamik etkinlik kaydı deneyimleri oluşturun. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
EMS etkinlik yönetimi yazılımının çevrimiçi kayıt, ödeme işleme ve biletleme özellikleri katılımcı deneyimini geliştirir.
Accruent'in EMS etkinlik yönetimi yazılımı ile etkinlik kaydını kolaylaştırın. EMS etkinlik yönetimi yazılımının çevrimiçi katılımcı kaydı, ödeme işleme ve biletleme özellikleri, genel konuk deneyimini zenginleştirerek hem organizatörler hem de katılımcılar için daha ilgi çekici ve kullanışlı hale getirir. EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Etkinliğiniz için kayıtları çevrimiçi toplayın. Misafir listelerini, kayıtları, LCV’leri ve katılımcıları tek bir yerden takip edin.
Etkinliğiniz için kayıtları çevrimiçi toplayın. Misafir listelerini, kayıtları, LCV’leri ve katılımcıları tek bir yerden takip edin. Nutickets, etkinliklerinizi bir üst seviyeye taşımak için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Profesyonel etkinlik organizatörlerinin faaliyetlerini büyütmelerine yardımcı olduğu kanıtlanmış teknolojiyi deneyimleyin. Nutickets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Tutkunuzu küresel bir kitleyle paylaşın. Sanal ve yüz yüze etkinliklerinizi hayata geçiren hepsi bir arada platforma merhaba deyin.
HeySummit ile tutkunuz ön plana çıkıyor. Sanal, karma ve yüz yüze etkinliklerinizi hayata geçiren hepsi bir arada platforma merhaba deyin. Hedef kitlenizi büyütmenin ve tutkunuzu paraya çevirmenin zamanı geldi. Büyük, küçük ve aradaki her şey için. Tek seferlik bir web seminerine, aylık bir şömine başı sohbetine veya çok günlü /çok konuşmacılı bir etkinliğe ev sahipliği mi yapıyorsunuz? Tüm etkinlikler HeySummit'te bir yer bulur. Güçlü hepsi bir arada platformu sayesinde her boyutta, sıklıkta ve karmaşıklıkta bir araya gelmeyi destekler. HeySummit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner Leads modülü, iş ortaklarının satış ekibinin bir uzantısı gibi ürün satmasını sağlar. CRM'den satış oranlarını izleyin, müşteri adaylarını atayın ve ROI'yi yönetin. İş ortakları, gerçek zamanlı güncellemelerden ve tercih edilen CRM'ler ile entegrasyondan yararlanır. Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
20 yılı aşkın deneyimle, topluluğunuzla etkileşiminizi sürdürürken yüksek kaliteli hizmet ve destek sunmayı taahhüt eder.
Kuruluşunuzda gerçekleşen her şeyin tam bir görünümünü edinin. DaySmart Recreation'ın sunduğu kapsamlı topluluk rekreasyonu yönetim platformu ile departmanınızın tüm operasyon ve faaliyetlerini denetleyebilir, böylece daha düşük bir işletme maliyeti ile işletmenizi daha yüksek verimlilikle yönetebilir ve daha yüksek gelir sağlayacak şekilde müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Kongre, konferans, eğitim kursu, atölye çalışması ve diğer etkinliklerin organizasyonu için kolay kullanımlı çevrimiçi etkinlik kayıt yazılımı.
Konfeo, hızlı bir şekilde etkinlik oluşturmanızı, kayıt formunu özelleştirmenizi ve bilet veya koltuk satmanızı sağlayan çevrimiçi etkinlik kayıt yazılımıdır. Büyük bir konferans, kongre, eğitim kursu veya atölye çalışması düzenlemeniz fark etmeksizin Konfeo mükemmel bir çözümdür. Bu yazılım, bugüne kadar 4.500’den fazla etkinlik organizatörü ve 500.000’den fazla katılımcının güvenini kazanmıştır. Konfeo, her türlü etkinliğin verimli yönetimi için son derece kolay kullanımlı ve gelişmiş bir uygulamadır. Konfeo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Zamandan tasarruf etmenizi ve katılımcıların zahmetsiz bir kayıt deneyiminin keyfini çıkarmalarını sağlayacak özelleştirilebilir bir modül tasarladık.
Azavista ile katılımcılar, konuşmacılar, sponsorlar, onaylar ve daha fazlası için kayıt formları oluşturmak, platformumuzun en iyi özelliklerinden biridir. Yeni bir etkinlik oluşturmanın 3 tıklamayla yapılabilmesi için çeşitli şablonları kolayca kullanabilirsiniz. Veya ihtiyacınız olan her türlü gereksinimi destekleyen birden fazla adım içeren gelişmiş formlar oluşturun. Kullanım kolaylığı, esneklik ve özelleştirme yeteneği, inanılmaz sonuçlar elde etmek için eğitim gerekmeyecek şekilde oluşturulmuştur. Azavista hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Kayıtları, biletleri ve katılımcı formlarını tek, esnek ve kullanımı kolay bir platformda yönetin ve özelleştirin.
Kayıtları, biletleri ve katılımcı formlarını tek, esnek ve kullanımı kolay bir platformda yönetin ve özelleştirin. 1. Rijit fiyatlandırma ve sınırlı bilet seçenekleri, form doldurmama oranlarının yükselmesine ve yetersiz kayıt deneyimlerine yol açabilir. Birden fazla biletleme ve fiyatlandırma seçeneğiyle bilet satışlarını ve katılımı artırmak için esnek kayıt olanakları sağlayın. 2. Uzun kuyrukları ve bekleme süreleri olan zaman alıcı bir check-in deneyimi, katılımcılarınız üzerinde kötü bir ilk izlenim bırakabilir. Bekleme sürelerini azaltmak için birden fazla check-in ve destek seçeneğiyle tesisteki deneyimi yönetin. 3. Oturumlara ve belirlenmiş alanlara erişimi yönetmek personeli yorabilir ve katılımcıları hayal kırıklığına uğratabilir. Etkinlikteki katılımcı akışını yönetmek için oturumlara ve belirlenmiş alanlara erişimi kontrol edin ve izleyin. 4. Yazılım ve donanım için birden fazla satıcının kullanılması, check-in sırasında sorun riskini artırır. Sorunsuz bir check-in süreci sağlamak için her büyüklükteki etkinlikte yazılım ve donanım için Swapcard kullanın. Swapcard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Etkinliğinizi bir başarı hikayesine dönüştürün.
EventsWallet, yerinde, sanal ve karma etkinlikler için yenilikçi bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) etkinlik platformudur. Sınırsız sayıda canlı akış, oturum, sergi salonu, sergi sahiplerine ait sanal stant ve sponsor profili oluşturun. Web ve uygulama anlık bildirimleri, video ve metin tartışmaları, sohbetler, sanal ve yüz yüze toplantılar ile katılımcıları etkileyin. Sponsorlara ve sergi sahiplerine güçlü tanıtım ve iletişim araçları sağlayarak daha fazla müşteri çekmelerine yardımcı olun. EventsWallet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out
Biletlerden %0 kesinti; çevrimiçi yardım ve destek; çevrimiçi, yerinde ve karma etkinlikler; tasarım desteği; kolaylaştırılmış etkinlik süreci; entegre ve açık
Conferize, ekiplerin harika etkinlikler planlamasını, bunları tanıtmasını ve hedef kitleye yüksek etkiyle sunmasını sağlayan eksiksiz bir etkinlik yönetimi platformudur. Tek platform, her türlü etkinlik. Yüz yüze, sanal veya karma etkinlikler için tek bir platform. Hepsi bir arada etkinlik yönetimi dahildir. Etkinlikleri dakikalar içinde düzenleyin. Kısa çevrimiçi/çevrimdışı seminerler veya birden fazla bölüm ve oturum içeren, tüm gün süren etkinlikler düzenleyin. Markalı kullanıcı deneyimi Etkinliğinizle ilgili tüm işlemler için tek bir 7/24 etkinlik merkezi. Conferize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Grup Kaydı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Katılımcı İzleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Etkinlik Kaydı
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Self Check-In/Check-Out