17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı

Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı telekom faturalandırma giderlerini izleme, denetleme ve azaltma sürecini otomatikleştirir. Bu uygulamalar çağrı merkezlerine, destek masalarına ve diğer kuruluşlara telefon sistemleriyle ilgili harcamaları ölçme, yönetme, tahmin etme ve optimize etme konusunda yardım eder. Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı ayrıca bir kuruluş genelinde önemli performans verilerinin dağıtılmasına ve ayrıca altyapı yatırımı için tahmin yapılmasına ve dahili sahtekarlığın ortadan kaldırılmasına yardım eder. Telekom Gider Yönetimi (TEM) Yazılımı Faturalandırma ve Ön Ödeme Programları ve Çağrı Muhasebesi Yazılımı ile ilişkilidir.

Arama muhasebesi ve çok çeşitli ses platformlarında kullanım analizi gerçekleştirebilen birleşik arama analizi.
Telefon numaralarını tanımlamaya ve aramaya, telekomünikasyon harcamalarını izlemeye, sesli trafiği analiz etmeye ve daha fazlasına yardımcı olan çağrı muhasebesi çözümü. PBX'ler (telefon santralleri), UCaaS (hizmet olarak birleşik iletişim), oturum sınır kontrolörleri ve ayrıca Zoom, Teams ve Webex gibi işbirliği platformları dahil olmak üzere tüm veri kaynaklarından çağrı meta verileri türetebilen tek bir yazılım çözümü. Birleşik arama analizleri ile ağ tesislerini optimize edebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve uzak ekipleri yönetebilirsiniz. Microcall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sabit Hat Uyumluluğu
  • Ters İbraz İzleme
  • Tedarik Yönetimi
  • Mobil Hat Uyumluluğu
  • Dahili Maliyet Dağıtımı
  • Sözleşme Görüşmesi
  • Faturalandırma
  • Arama İzleme
  • Envanter Yönetimi
Yüksek kapasiteli işlem ihtiyaçlarını karşılama konusunda prestijli ve ölçeklenebilir faturalandırma çözümü.
Yüksek kapasiteli işlem ihtiyaçlarını karşılama konusunda prestijli ve ölçeklenebilir faturalandırma çözümü. FastLink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sabit Hat Uyumluluğu
  • Ters İbraz İzleme
  • Tedarik Yönetimi
  • Mobil Hat Uyumluluğu
  • Dahili Maliyet Dağıtımı
  • Sözleşme Görüşmesi
  • Faturalandırma
  • Arama İzleme
  • Envanter Yönetimi