Türkiye Yerel ürünleri göster
227 sonuç
Bitrix24 önemli bir ücretsiz dernek yönetimi yazılımıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Sekiz milyondan fazla kullanıcı Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Kulüpler, mezun grupları, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, ilgi grupları, ticaret odaları, çevrimiçi topluluklar ve diğer birlik türleri için 35’ten fazla araç sayesinde sekiz milyondan fazla grup Bitrix24’ü ücretsiz AMS (dernek yönetimi yazılımı) olarak kullanmaktadır. Özel sosyal ağ, Bitrix24’ün merkezidir. Burası tartışmaların gerçekleştiği, kararların alındığı ve fikirlerin paylaşıldığı yerdir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Ödüllü bulut yazılımı sayesinde dernek üyeleriniz ve jüri üyeleriniz için değerli ve ilgi çekici bir deneyim yaratın. Award Force hakkında daha fazla bilgi
Award Force, çevrimiçi olarak aday gösterme, giriş ve jüri işlemlerini yönetmeye yönelik ödüllü bir bulut yazılımıdır. Performans ve işlev için tasarlanan bu ürün; hızlı ve güvenli olmasının yanı sıra dernek ödüllerinin aday gösterenleri, katılımcıları, jüri ve program yöneticilerine harika bir deneyim sunar. Kullanımı keyifli güzel bir tasarıma sahip, kullanıcı dostu ve kolayca kullanılabilen bir sistemle dernek ödüllerinizi farklılaştırın. Esnek yapılandırma seçenekleri ve parmaklarınızın ucundaki yönetim araçlarıyla her seferinde doğru sonuçlar elde edin. Award Force hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Dernek yönetimi ve katılımı için en esnek ve en güçlü çözümle topluluğunuzun potansiyelini ortaya çıkarın. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi
En gelişmiş hepsi bir arada topluluk yönetimi ve katılım platformu olan Hivebrite ile derneğinizin potansiyelini ortaya çıkarın. Kurulumu kolay ve renklerinize uyacak şekilde tamamen markanıza ait olduğu görünümü kazandırılabilen Hivebrite, marka bağlılığı oluşturmanıza ve derneğiniz için fırsatlar yaratmanıza yardımcı olur. Tek bir kullanıcı dostu arayüzü kullanarak üye veritabanınızı yönetin, üyelerinizle iletişimi merkezileştirin, etkinlikler oluşturun, çevrimiçi ödemeleri tahsil edin. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Mindbody wellness business management software is tailored to businesses that need business and membership management systems.
Mindbody business management software elevates your client experience, from “Hello” to “See you Tuesday!” Step up to seamless online booking, automated marketing, integrated payment processing, and robust reporting. Set your brand apart with a customized app and stop missing calls (and clients) with an AI-powered front desk. Turn new leads into loyal customers with integrated lead management. Save time and give clients the wow-worthy experience they deserve. Schedule your free demo today. Mindbody hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Association management software designed for self-managed condominiums, homeowners associations and other planned communities.
Buildium is purpose-built for all types of residential property management and is trusted by over 4,000 professional association managers with over 300,000 association units. Whether you manage rental properties, condominiums, or homeowners associations, Buildium is an all-in-one solution that helps you improve communication, increase operational efficiency, and maximize financial resources. Buildium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Community association managers use AppFolio to save time and money, improve communications, and grow their business.
With just one association management solution, equip your team with tools that streamline the work -- from mobile violations, association accounting, and more. With online portals and numerous communication methods, you’ll exceed homeowner expectations. AppFolio’s reliable tech foundation enables you to effectively manage and grow your business. Experience a true tech partnership with AppFolio’s expert onboarding and on-demand service. AppFolio Property Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent delivers an all-in-one event platform for any event, and every event. Our platform simplifies the management of each stage of the event lifecycle while giving you the data and insights you need to maximize your value. Whether in-person, virtual, or hybrid, you’ll have a single platform with everything you need to find suppliers, engage attendees, maximize sponsor value, and capture important event data. Cvent Event Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Affordable, All-In-One Solution to streamline chapter management, membership dues, email marketing, website design & more. Try a Demo!
---- TRY OUR 7-DAY FREE TRIAL: https://www.brilliantdirectories.com/trial ---- Brilliant Directories offers an Affordable, All-In-One Member Management Solution to streamline all aspects of your membership website or association. A complete, turn-key solution with quick setup and free, unlimited support from real people. Includes website design, online payment processing, multi-level memberships, past due monitoring, premium member's only content, and more. Brilliant Directories hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. StarChapter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Easily manage your members, process payments, send out emails, register event attendees, create a website and more.
WildApricot is a complete membership management system, designed to fit your associations needs. Easily manage your contacts, process payments, send out emails, register event attendees, create a website and more. With a self serve design and a user friendly interface, you have the freedom to customize every aspect of your association management system. If you need help at any step of the way, our support team and community of experts are ready to help guide you and share their best practices. Wild Apricot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Offers advantages to clubs and associations of every size with an individual web site, membership database, and more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. ClubExpress hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Increase engagement & drive revenue with Neon Membership, an all-in-one membership management solution designed for associations.
Increase engagement and drive more revenue with Neon Membership, a sophisticated all-in-one membership management solution designed to support both nonprofits and associations. Help staff and volunteers quickly engage members with built-in: email, marketing, event management, and reporting features. Member management software made easy - with trusted partners like QuickBooks, Constant Contact, and MailChimp. Neon CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Over 3,000 associations, chambers, and AMCs trust MemberClicks to manage their organization and grow membership and revenue.
Simplify membership management with MemberClicks; an all-in-one AMS solution helping your association save time and engage your members. Make use of powerful features to manage your finances, marketing, events, and membership management. Our AMS platform is supported by an unrivaled customer support team committed to seeing your association succeed. Today, over 3,000 clients in North America trust MemberClicks to fulfil their missions. MemberClicks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your association.
Every association is unique, which is why memberplanet offers dynamic solutions for associations regardless of size. The platform provides benefits for each level of your association, from enterprise- level functionality for administrative staff to self-service tools for members. The national level can gain transparency over all aspects of chapters' activities through aggregate reporting. Intuitive features minimize the learning curve during staff transitions and encourage easy adoption. MemberPlanet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
AssoConnect est un logiciel tout-en-un qui permet de simplifier le quotidien des responsables d'association sans compétence technique.
AssoConnect est une plateforme web qui permet de gérer son association entièrement en ligne, sans besoin de compétence technique. Utilisée par +50 000 responsables associatifs, AssoConnect aide les associations à changer le monde. Comptabilité, collecte de dons, gestion des adhésions, communication, billetterie, site internet… Gestion d’association de A à Z Simple d’utilisation, accessible à tous Gain de temps pour les bénévoles AssoConnect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Grow your Membership Faster with Smarter Association Software. Keep Members Engaged. Keep Members Longer. Trusted by 3,200 associations
Drive Growth with Smarter Association Software featuring a full AMS with built-in marketing automation and member prospecting. Built for mid-to-large organizations rather than volunteer-based associations. Well suited for Trade and Professional Associations as well as Chambers of Commerce. Grow and retain membership, generate revenue, engage and communicate with members and prospects, & streamline day-to-day operations. GrowthZone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
A full fledged alumni management software for associations to grow alumni engagement and increase memberships, raise funds etc..
Helps alumni associations to grow alumni engagement and increase memberships, inclusive of all wholistic aspects such as fundraising, membership, event management etc. Trusted by 450+ educational institutions , alumni associations and large corporates across the globe with a presence in 19 regions including India, Australia, Europe, Malaysia, Indonesia, Middle East, Africa, Japan, Philippines, USA, West Indies. Vaave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below. TidyHQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Streamline financial processes and demonstrate accountability with Blackbaud Financial Edge NXT's complete fund accounting system.
Blackbaud Financial Edge NXT® ️delivers intuitive cloud fund accounting software designed specifically to meet the needs of nonprofits and tax-exempt organizations. Its advanced technology with powerful reporting tools helps your accounting team drive efficiency and financial stewardship while enabling you to seamlessly manage transactions, eliminate manual processes, and securely share information instantly. Track and report financial activity from any device, anywhere with 24/7 accessibility. Blackbaud Financial Edge NXT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
YourMembership is an affordable, all-in-one association management software built for small to mid-sized associations and nonprofits.
YourMembership empowers associations to deliver more value to their constituents while streamlining administrative processes. Built for small to mid-sized associations, the cloud-based association management software is a comprehensive solution including: membership management, event management, content management tools, email marketing, online community and advanced dashboards. YourMembership hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
DoorLoop is 50% off until 2022! Get an association management software with unlimited free training, support, migration & more.
DoorLoop is 50% off until 2022! Get a fully customizable association management software that helps manage your properties, members and dues from one place. Unlimited free training, support, and migration is included. Try it risk-free, no credit card needed. Backed by our "no questions asked" 30-day money back guarantee. DoorLoop's award winning platform has raised over $10M in funding and is used for tens of thousands of units in over 100 countries worldwide. DoorLoop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
SmartRec by Amilia is the smartest and easiest way to offer, manage, and sell activities. Engage communities online effortlessly.
Amilia SmartRec empowers businesses, community organizations and Parks & Recreation agencies to better serve their community with activities. We make it easy for your community to find, register and pay for activities online. You’ll save time and get to do more of what you love – it's eCommerce for activities! When your registration process is simple and effortlessly accessed by your community, you’ll generate even more engagement. Not to mention, you’ll see a huge bump in signups. SmartRec hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
The most flexible and configurable platform for full-cycle program management, supporting grants, scholarships, fellowships, and more.
Zengine by WizeHive is the most flexible solution for managing grants, scholarships, accreditations, fellowships, and more through the entire apply/review/manage/report cycle. Zengine provides associations with tailored workflows, engaging experiences, and invaluable impact analysis. Discover how it powers some of the world's most heroic missions. WizeHive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
If association management is top of your agenda, ToucanTech's all-in-one software can do the hard work for you.
ToucanTech platforms are purpose built for association managers, providing solutions to everyday community management challenges such as encouraging member engagement, providing ongoing membership value and managing new members and renewals. Choose a public website or private portal, combined with a powerful database, email engine & events management system. Manage all member relations in one place, helping to save time, increase efficiency & boost engagement. ToucanTech hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
HelloAsso is a free online payment application dedicated to non-profit organisations in France.
HelloAsso is a free payment solution for French clubs and non-profits. It helps more than 150 000 non-profits manage all their campaigns online: raise funds, organize events and crowdfunding, manage members and collect money. The recognized company ESUS (Solidarity Company of Social Utility) is based on a unique alternative economic model: no fees or commissions are applied, donors choose to leave a voluntary contribution at the time of their payment who finance the platform development. HelloAsso hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Educational institutions use Almabase to improve engagement, data, & raise more funds while simplifying A-Z for you and your alumni.
Crafted for Alumni-Relations and fundraising teams to boost engagement with streamlined programs. Know your community better with data, elevate their experience from connection to donation, and foster a sense of community with an all-in-one engagement & fundraising platform. Streamline events, online giving, community engagement, and communication while syncing every information with your CRM with reliable automation & industry-leading integration for Blackbaud, Salesforce, and Ellucian shops. Almabase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Üyelik süreçlerinizi otomatikleştiren ve üyeleri elde tutma miktarını artıran bir yazılımla üye topluluğunuzun devamlılığını sağlayın, ilgisini koruyun ve üyelerinizin sayısını artırın.
Dünyanın dört bir yanındaki dernekler, ticaret odaları ve iş ağları için mükemmeldir. Glue Up (eski adıyla EventBank), dünya standartlarında CRM’yi (müşteri ilişkileri yönetimi) iyi üyelik ve etkinlik yönetimi, e-posta pazarlama ve finans araçlarıyla entegre eden hepsi bir arada bulut yazılımıdır. Tüm operasyonlarınızı tek bir yerde birleştiren bir platformla yeni büyüme yolları açın ve üyelik aidatlarını toplayın. Biri kuruluşunuzu yönetmeniz, diğeri topluluğunuz için olmak üzere Platformda iki mobil uygulama bulunmaktadır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Fonteva Membership is association software built on Salesforce for member-based organizations to achieve their mission.
Fonteva Membership is an association management software (perfect for medium/large organizations with 10+ staff users) that combines Salesforce, the worlds #1 CRM, with the features member-based organizations require to develop and nurture constituent relationships and achieve their mission, including: membership & CRM, member portals, communities, microsites, meetings, events, eBusiness, revenue accounting, reports, dashboards, and a development platform. Fonteva for Associations hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
iMIS is purpose-built for the way you work and designed for the unique needs of association and membership management.
iMIS is purpose-built for the way you work, as the world’s only Engagement Management System (EMS), designed to meet the unique management needs of association and membership management. Enjoy all the features you need to effectively manage your organization plus a powerful API with 100s of proven integrations, easy to use dashboards and reports, and an optional Web CMS. Powered by Microsoft Azure, the world’s #1 cloud computing platform, iMIS provides automatic upgrades and peak performance. iMIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Cloud-based community association management tool that offers owner accounting, service request tracking, document storing, and more.
TOPS [ONE] web-based HOA platform serves the needs of Management Companies and Self-Managed Communities. Combine your portfolio, accounting, management, and automation tools through the TOPS [ONE] platform. Reduce your tech stack, eliminate repetitive tasks, and provide a higher quality of service. Join over 40K communities, 5M homes, and 9K users that trust TOPS Software for an all-in-one community association management experience. TOPS [ONE] hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Tovuti is an all-in-one eLearning platform that empowers companies of all kinds to activate the potential of their organization.
Tovuti's all-in-one cloud-based learning management system (LMS) gives you all the tools you need to create, deliver, and track the effectiveness of your eLearning programs. Create engaging interactiv e courses in minutes using Tovuti's interactive modules and our easy to use course creation suite. Build as many courses and lessons as you need. Give learners a personal dashboard with everything relevant to their learning experiences such as courses, checklists, badges, certificates, and more! Tovuti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Used by organizations to manage their memberships, integrate their other SaaS platforms, & automate their critical tasks.
Join It is a membership management service that enables organizations to effectively keep track, manage, and grow their community. At our core, we provide a simple database and dashboard interface for organization leaders to monitor developments in their membership. We then integrate this database context with best in class service providers to automate other essential components of an organization, like payment processing, email communication, and event organization. Join It hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Novi was created and designed by associations who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price.
Novi was created and designed by associations, end users just like you, who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price. The result is association management software that staff quickly adopts and is excited to log in to every day. With an intuitive user experience, combined with our 24/7, two-way sync with QuickBooks, Novi AMS removes workarounds and automates manual tasks so that staff can focus on serving members and growing the organization. Novi AMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Top-of-the-line AMS delivered behind YOUR domain name. Built with Membership at heart, robust software, and completely customizable!
YOUR Open Source Cloud-based, all-in-one software solution, delivered as SaaS product for NPOs and Associations, amongst all, globally. Top-of-the-line AMS includes CMS, membership management, event registration, donation management & more. Robust software with many security features (i.e over 500 site-wide content-specific permissions), supports chapters membership, integrations, the software is 100% customizable. For visionary leaders who understand serving responsibly demands an open future. Tendenci hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
SaaS solution that provides an organization with a member database, website content tools, online event registration, and much more!
Our affordable and easy to use software can streamline your member-based organization's administrative processes; retain and grow your membership; and generate revenue. Our intuitive association management features can help you track dues; communicate and engage with members and prospects; update your website; host in-person events and virtual events with our Zoom interface; conduct calls for proposals; track donations; integrate with QuickBooks; manage committees; and more. Try a free demo! MemberLeap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Raklet topluluğunuzla anlamlı ve dijital bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir dernek yönetim yazılımıdır.
Raklet topluluğunuzla iletişim kurmanızı sağlayan hepsi bir arada bir dernek yönetim yazılımıdır. Her büyüklükteki derneğin ihtiyaçları için tasarlanmıştır. Raklet’in güçlü CRM'si ile üyelerinizi kolayca yönetebilir, topluluğunuzla etkileşime girmek için etkinlikler oluşturabilirsiniz. Ayrıca Raklet tek bir tıklamayla üyelik ücretlerini kolayca tahsil etmenizi sağlar. Bunun yanı sıra, üyelerinizin tartışma panoları ve özel mesajlar aracılığıyla etkileşime girmesi için özel bir sosyal ağ oluşturabilirsiniz. Raklet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
FRONTSTEPS provides the most complete, connected, and homeowner-friendly technology solution for association management.
FRONTSTEPS provides the most complete, connected, and homeowner-friendly technology solution for association management. The FRONTSTEPS suite improves efficiency for community managers teams, increases security for homeowner's associations, and delivers superior service for homeowners. The platform is trusted by more than 1,400 association management companies and 34,000 communities, representing 5,700,000 homeowners. Visit frontsteps.com for more information. FrontSteps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Organizations of all sizes that are looking for a cloud solution to manage their mission.
Nonprofit Cloud connects all the functions of your organization, on one integrated platform, helping you become digital-first and expand the reach and impact of your organization. Unify your fundraising, program management, marketing and grant making teams to deliver experiences that surpass the expectations of today’s digital stakeholders and drive next level change and impact. Salesforce.org Nonprofit Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Disciple is not a traditional CRM. Our platform provides a range of tools to help you engage, manage and add value for your members.
Unlock the potential of your business with your own fully-branded community platform: - Create a safe space for your community to unite - Easy to set up & intuitive to use - All your content & tools accessible in one place - No social media spam, ads or algorithms - Sell courses, charge subscriptions, live stream & so much more Pricing starts at: Web app: $55/month iOS/Android app: $549/month Disciple is helping 700+ communities provide a top-quality experience to over 2 million members! Disciple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
An easy-to-use, ever-evolving tool designed to better manage your members, produce accurate member data, and drive your engagement.
Naylor AMS Solutions delivers a simple and easy-to-use solution like no other in the industry for associations with 45k records or less. Our consultative and hands-on approach includes a member portal, website CMS, and event management. It features invoicing, data improvement, reporting tools, and more. With greater convenience and flexibility, Naylor’s AMS Solutions will save you money, give you more control on your site and save you more time to engage more with your members. Naylor AMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 300 alumni networks use AlumnForce around the world ! AlumnForce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
UK association management software that combines member website, events, directories and email tools in one simple platform.
White Fuse helps associations and societies improve member engagement and reduce administrative work. UK association management software that combines member website, events, directories and email tools in one simple platform. White Fuse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Superior member management solutions for small single-chapter to large multi-chapter associations and non-profits.
SilkStart is a comprehensive and easy-to-use provider of cloud software for member-based organizations. SilkStart's Association Management System (AMS) streamlines operations, so whether it's one chapter or one thousand, you're connected to your members through one central cloud database. SilkStart creates beautiful and functional websites that are mobile friendly and can also integrate with existing sites. SilkStart MultiChapter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Daxko Operations helps you manage your center's daily operations in one secure system.
Daxko Operations helps you manage your center's daily operations in one secure system. From online tools like program registration, back-office efficiencies like easy access to member information, and standardized processes and data across hundreds of YMCAs, JCCs, and other health and wellness organizations across the country. Daxko Operations is THE gold standard in member-based operations management. Daxko Operations hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Türkiye Yerel ürün
Fonzip, kâr amacı gütmeyen kuruluşların ihtiyaç duyduğu tüm bağış toplama ve CRM özelliklerini tek bir hepsi bir arada uygulamada sunar. Bir ay ücretsiz deneyin.
Fonzip, her türlü dernek, mezun birliği veya profesyonel kuruluşun ihtiyaç duyduğu tüm dijital bağış toplama ve CRM özelliklerini tek bir her şey dahil uygulama olarak sunar. Şimdi bir ay boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Öncelikleri arasında veri güvenliği, kullanım kolaylığı, adil ve erişilebilir fiyatlandırma modeli bulunmaktadır. Tüm bunlar, gerçek zamanlı ve canlı müşteri desteği ile desteklenir. Bağışçılarınızla veya üyelerinizle olan ilişkilerinizi ve tabii ki finansal kaynaklarınızı Fonzip ile geliştirmeye başlayın. Fonzip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Association Management Software that works, UK based sheepCRM helps over 100 pro. associations support their members. Book a demo today
Association Management Software that works. UK based sheepCRM helps over 100 professional associations support their members - from musicians and artists, to teachers, doctors, opticians, vets, mediators, security professionals and manufacturers. Whatever profession you represent, sheepCRM all-in-one software will save you time and help you to support your members better. Book a demo today to find out how sheepCRM can help your association to thrive. SheepCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
All-in-one membership management software.
All-in-one membership management software that automates member applications & renewals, email communication, events, CRM and more. Automate busy work to spend less time managing member data, and more time understanding member needs. Member365 is used to manage your contacts, membership, events, email marketing, committees, continuing education and online training, job board, storefront and much more! Member365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
A simple but powerful association management system comes with all the tools, analytics, and insights to amplify your mission.
ThreeSixty (formerly Personify360) is the industry-leading member management platform with the most robust and flexible capabilities on the market. It is ideal for medium to large organizations and creates a unified view of constituent data across all channels of engagement. With industry-leading scalability, ThreeSixty easily manages multiple business lines, complex transactions and is flexible enough to meet the needs of any organization. ThreeSixty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı
Quorum is public affairs software that helps you work smarter and move faster.
Work smarter and move faster to achieve your policy goals with Quorum's public affairs software. Map and track your entire policy landscape, move the needle on key issues, and use data to report on your successes and inform your strategy. Learn why public affairs and advocacy teams at Toyota, the Wounded Warrior Project, and the American Beverage Association rave about Quorum at https://www.quorum.us. Quorum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Komite Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Etkinlik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Üye Portalı