17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dernek Yönetimi Yazılımı

Dernek Yönetimi Yazılımı, bağış toplama, üyelik, etkinlik yönetimi gibi çeşitli operasyonların yönetim işlevlerini otomatikleştirir. Dernek yazılım paketleri genellikle dernek üyelerine yetki ve bilgi veren özellikler sunarken dernek yöneticilerine ise yönetim ve iş süreçleri araçları sunar. Dernekler bu uygulamaları, kurucularla iletişim, kaynak paylaşımı, etkinlik tanıtımı, aidat toplama ve yeni üye alımı için kullanır. Dernek Yönetimi Yazılımı, Üyelik Yönetim Yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

11 sonuç

Ödüllü bulut yazılımı sayesinde dernek üyeleriniz ve jüri üyeleriniz için değerli ve ilgi çekici bir deneyim yaratın. Award Force hakkında daha fazla bilgi
Award Force, çevrimiçi olarak aday gösterme, giriş ve jüri işlemlerini yönetmeye yönelik ödüllü bir bulut yazılımıdır. Performans ve işlev için tasarlanan bu ürün; hızlı ve güvenli olmasının yanı sıra dernek ödüllerinin aday gösterenleri, katılımcıları, jüri ve program yöneticilerine harika bir deneyim sunar. Kullanımı keyifli güzel bir tasarıma sahip, kullanıcı dostu ve kolayca kullanılabilen bir sistemle dernek ödüllerinizi farklılaştırın. Esnek yapılandırma seçenekleri ve parmaklarınızın ucundaki yönetim araçlarıyla her seferinde doğru sonuçlar elde edin. Award Force hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Bitrix24 önemli bir ücretsiz dernek yönetimi yazılımıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Sekiz milyondan fazla kullanıcı Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Kulüpler, mezun grupları, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, ilgi grupları, ticaret odaları, çevrimiçi topluluklar ve diğer birlik türleri için 35’ten fazla araç sayesinde sekiz milyondan fazla grup Bitrix24’ü ücretsiz AMS (dernek yönetimi yazılımı) olarak kullanmaktadır. Özel sosyal ağ, Bitrix24’ün merkezidir. Burası tartışmaların gerçekleştiği, kararların alındığı ve fikirlerin paylaşıldığı yerdir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren güçlü kulüp yönetimi çözümüdür.
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır - kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin. GymMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Üyelik süreçlerinizi otomatikleştiren ve üyeleri elde tutma miktarını artıran bir yazılımla üye topluluğunuzun devamlılığını sağlayın, ilgisini koruyun ve üyelerinizin sayısını artırın.
Dünyanın dört bir yanındaki dernekler, ticaret odaları ve iş ağları için mükemmeldir. Glue Up (eski adıyla EventBank), dünya standartlarında CRM’yi (müşteri ilişkileri yönetimi) iyi üyelik ve etkinlik yönetimi, e-posta pazarlama ve finans araçlarıyla entegre eden hepsi bir arada bulut yazılımıdır. Tüm operasyonlarınızı tek bir yerde birleştiren bir platformla yeni büyüme yolları açın ve üyelik aidatlarını toplayın. Biri kuruluşunuzu yönetmeniz, diğeri topluluğunuz için olmak üzere Platformda iki mobil uygulama bulunmaktadır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Daxko Operations, merkezinizin günlük operasyonlarını tek bir güvenli sistemden yönetmenize yardımcı olur.
Daxko Operations, merkezinizin günlük operasyonlarını tek bir güvenli sistemden yönetmenize yardımcı olur. Program kaydı gibi çevrimiçi araçlardan, üye bilgilerine kolay erişim gibi arka ofis verimliliklerine, ülke genelinde yüzlerce YMCA (Genç Hristiyan Erkekler Birliği), JCC (Musevi Cemaati Merkezi) ve diğer sağlık ve zindelik kuruluşlarında standartlaştırılmış işlem ve verilere kadar. Daxko Operations üye tabanlı operasyon yönetimi için üst düzey bir yazılımdır. Daxko Operations hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Raklet topluluğunuzla anlamlı ve dijital bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir dernek yönetim yazılımıdır.
Raklet topluluğunuzla iletişim kurmanızı sağlayan hepsi bir arada bir dernek yönetim yazılımıdır. Her büyüklükteki derneğin ihtiyaçları için tasarlanmıştır. Raklet’in güçlü CRM'si ile üyelerinizi kolayca yönetebilir, topluluğunuzla etkileşime girmek için etkinlikler oluşturabilirsiniz. Ayrıca Raklet tek bir tıklamayla üyelik ücretlerini kolayca tahsil etmenizi sağlar. Bunun yanı sıra, üyelerinizin tartışma panoları ve özel mesajlar aracılığıyla etkileşime girmesi için özel bir sosyal ağ oluşturabilirsiniz. Raklet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü.
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Dernek yönetimi ve katılımı için en esnek ve en güçlü çözümle topluluğunuzun potansiyelini ortaya çıkarın.
En gelişmiş hepsi bir arada topluluk yönetimi ve katılım platformu olan Hivebrite ile derneğinizin potansiyelini ortaya çıkarın. Kurulumu kolay ve renklerinize uyacak şekilde tamamen markanıza ait olduğu görünümü kazandırılabilen Hivebrite, marka bağlılığı oluşturmanıza ve derneğiniz için fırsatlar yaratmanıza yardımcı olur. Tek bir kullanıcı dostu arayüzü kullanarak üye veritabanınızı yönetin, üyelerinizle iletişimi merkezileştirin, etkinlikler oluşturun, çevrimiçi ödemeleri tahsil edin. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Türkiye Yerel ürün
Fonzip, kâr amacı gütmeyen kuruluşların ihtiyaç duyduğu tüm bağış toplama ve CRM özelliklerini tek bir hepsi bir arada uygulamada sunar. Bir ay ücretsiz deneyin.
Fonzip, her türlü dernek, mezun birliği veya profesyonel kuruluşun ihtiyaç duyduğu tüm dijital bağış toplama ve CRM özelliklerini tek bir her şey dahil uygulama olarak sunar. Şimdi bir ay boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Öncelikleri arasında veri güvenliği, kullanım kolaylığı, adil ve erişilebilir fiyatlandırma modeli bulunmaktadır. Tüm bunlar, gerçek zamanlı ve canlı müşteri desteği ile desteklenir. Bağışçılarınızla veya üyelerinizle olan ilişkilerinizi ve tabii ki finansal kaynaklarınızı Fonzip ile geliştirmeye başlayın. Fonzip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Kulüp, tatil köyü, spor salonu, devre mülk ve salon gibi işletmelere fayda sağlayan, kullanışlı bir web tabanlı ve tam işlevsel üyelik yönetimi yazılımı.
Dernek yönetim yazılımı hepsi bir arada bulut tabanlı bir üyelik yönetim sistemi, kuaför salonu randevu yazılımıdır En iyi üyelik yönetimi yazılımı; etkinlikleri, pazarlama faaliyetlerini, rezervasyonları, ödemeleri, faturalandırma sürecini, raporları, satışları ve ekip performansını da yönetir. Bu iş uygulaması en çok indirilen/yorum yapılan Apple ve Android uygulamalarından biridir. Ayda 10 $’dan başlayan fiyatlarla sunulmaktadır. Ücretsiz 1 aylık deneme sürümü için kaydolun. Membroz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı
Ders ve etkinlikleri planlamaya, zamanı planlamaya, yürütmeye ve satmaya yardımcı olan bulut tabanlı kültürel yönetim sistemi.
Culmas, sahne sanatları pazarına hizmet veren hepsi bir arada bir platformdur. Culmas, e-posta otomasyonu, takvim, katılım, POS ve finans modülünün yanı sıra ders veya etkinlikleri planlama, zaman planlama, yürütme ve satma gibi bir kültürel kurumu işletmek için temel olan tüm işlevleri kapsar. Culmas, öğrencilerle e-posta ve iletişimi otomatikleştirebilir ve öğrencilerin sınıflar arasında geçişlerini yönetebilir, web sitesinde para iadesi, finans ve ürünler oluşturabilir. Culmas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Komite Yönetimi
  • Aidat Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Planlama
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üye Portalı