15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Teklif Programı

Teklif Programı kuruluşların maliyet ve fiyat tahminlerini hızlı, verimli ve doğru bir şekilde hesaplamasını sağlar. Teklif Yazılımı aynı zamanda tekliflerin kurumsal çapta dağıtımına izin vererek, geçmiş kayıtlara dayalı otomatik fiyatlandırmanın yanı sıra müşteri profilleri, vakaya özel şartlar ve satış vergisi oranları dahil olmak üzere yerelleştirilmiş faktörlerin kolay entegrasyonunu sağlar. Birçok Teklif Yönetimi Yazılımı bir kuruluşun muhasebe faaliyetlerine doğrudan entegre olarak, fiyat tekliflerinin otomatik olarak faturalara dönüştürülmesini sağlar. Teklif Programı Muhasebe Programları ve Satış Gücü Otomasyonu ile ilişkilidir.

18 sonuç

ProfiQuote, zahmetsizce ve hızla doğru ve cazip fiyat teklifleri, ihale teklifleri ve tahminler oluşturmak için kullanılan bir teklif verme aracıdır. ProfiQuote hakkında daha fazla bilgi
ProfiQuote, zahmetsizce ve hızla doğru ve cazip fiyat teklifleri, ihale teklifleri ve tahminler oluşturmak için kullanılan bir teklif verme aracıdır. Teklif sürecini optimize etmek ve satışları kolaylaştırmak için tasarlanmış, kullanıcı dostu, çevrimiçi bir yazılımdır. Çeşitli sektörlerde müşterileri memnun etmek ve daha fazla anlaşma kazanmak için profesyonelce hazırlanmış teklifler oluşturmaya olanak tanır. ProfiQuote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam saha hizmet yönetimi yazılımı sayesinde işletmeler mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetir, aksaklıkları giderir ve maliyetleri optimize eder. Synchroteam izleme, planlama, gönderim, iş yönetimi, raporlama, CRM, fiyat teklifi verme ve mobil ödeme olanakları sunar. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Yasal olarak bağlayıcı çevrimiçi imzaları kullanarak belgelerinizi tek bir yerde oluşturun, izleyin ve elektronik olarak imzalayın.
Her birine bir saat veya daha fazla zaman harcamadan müşterilerinizi etkileyecek doğru teklifler göndermeniz mi gerekiyor? PandaDoc, tek tıklamayla CRM'nizde yeni fiyat teklifleri oluşturmanıza, gönderildikten sonra teklif görünümlerini ve imzaları izlemenize ve güvenli kredi kartı işlem alanları aracılığıyla ödeme almanıza olanak tanır. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Bitrix24, yerleşik fiyat tekliflerini ve faturaları içeren önemli bir ücretsiz CRM’dir. Sınırsız fiyat teklifi ve fatura tamamen ücretsiz. Dünya çapında sekiz milyon müşteri.
Ücretsiz teklif ve fatura yazılımı arıyorsanız doğru yerdesiniz. Bitrix24, sınırsız fiyat teklifi ve faturalama özelliklerine sahip ücretsiz bir CRM’dir. Diğer ücretsiz teklif ve fatura çözümlerinin aksine Bitrix24’ün fiyat teklifleri ve faturaları tamamen özelleştirilebilir. Ayrıca birden fazla para birimi desteği, vergiler, otomatik numaralandırma, ürün kataloğu ve e-posta pazarlaması gibi güçlü araçlarla birlikte sunulmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
KOBİ’ler için birden fazla konumda üretim de dahil olmak üzere envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama için web uygulaması.
Birden fazla konumda küçük ve orta ölçekli işletmeler için web tabanlı envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama sistemi - üretimin işlenmesi dahil. Stok uyarılarını, tedarikçi uygunluğunu ve teslim sürelerini görebilirsiniz. Stok seviyelerini, maliyeti, envanter değerini izleyebilirsiniz. Toplama, seri, parti ve barkod, iade, gönderim, teslimat, iç transferleri işleyebilirsiniz. İşletmenizin başarılı yönetimi için Megaventory’yi benimseyin ve kullanıcı dostu arayüzün ve kapsamlı desteğin keyfini çıkarın. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Uzun fiyat teklifi süreleri alıcının ilgisini mi azaltıyor? DealHub’ın ödüllü fiyat teklifi CPQ (yapılandırma, fiyatlandırma, fiyat teklifi) yazılımı ile teklif verme süresini kısaltın.
Uzun fiyat teklifi süreleri alıcının ilgisini mi azaltıyor? DealHub’ın ödüllü fiyat teklifi yazılımı ile teklif verme süresini kısaltın. DealHub’ın son derece sezgisel fiyat teklifi çözümü, satış döngüsünü kısaltmak ve geliri artırmak için idari görevleri en aza indirir ve satış operasyonlarını kolaylaştırır. CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce ve Freshworks) ile yerel entegrasyon. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Windward Core, kullanıcıların akla gelebilecek her türlü belgeyi oluşturmasına olanak tanıyan, entegre belge oluşturma çözümlerinde dünya liderinden biridir.
Windward Core belge oluşturma çözümlerinde dünya liderinden biridir. Core yalnızca 11 kod satırı ile uygulamalara entegre olur. Kullanıcıların, Microsoft Office'in tanıdık ortamı içinde iş mantığını ve birden çok veri kaynağını kullanarak şablonlar tasarlamasına olanak tanır. Core hızlı ve kolaydır; insan hatalarını ortadan kaldırarak iş uzmanlarının belge oluşturma şeklini değiştirir. ISV'ler ve OEM'ler, Core ile entegre olarak güçlü raporlama özelliklerine sahip özel çözümlerini hızla pazara sunabilir. Fluent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Karmaşıklığı basitleştirin. Experlogix CPQ, ERP ve CRM Sistemleri için basitleştirilmiş Fiyat Teklifi ve Sipariş Otomasyonu Çözümleri sağlar.
Experlogix, fiyat teklifi, sipariş ve üretim performansını iyileştirmek için üreticiler, yüksek teknoloji şirketleri, profesyonel hizmet firmaları, yayıncılar ve dünya çapında diğer birçok işletme tarafından kullanılan CPQ ürün yapılandırma yazılımlarını geliştirmekte, pazarlamakta ve desteklemektedir. Microsoft .NET teknolojileri üzerine inşa edilen Experlogix Configurators, tesis içinde kurulum, istenildiğinde kullanım, portallar üzerinden ve çevrimdışı olarak sunulmaktadır. Experlogix CPQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
XaitCPQ (önceki adıyla Blueprint CPQ), karmaşık ürün, fiyatlandırma ve iş kurallarının tümünü tek bir merkezi konumda toplar.
XaitCPQ, eylemleri gerçek zamanlı olarak otomatikleştirmek ve kolaylaştırmak için tüm karmaşık ürün, fiyatlandırma ve iş kurallarını tek bir merkezi konumda toplayan bir CPQ (yapılandırma, fiyatlandırma, fiyat teklifi) yazılımıdır. Böylece daha iyi işbirliği, kontrol ve şeffaflık ile daha hızlı satış için gereken her şeye hızla erişmeyi sağlar. Karmaşık elektronik tabloları ortadan kaldırın ve daha hızlı satış yapın. Yönlendirmeli satış sayesinde müşterilerinizin satın alma işlemlerini kolaylaştırın. (XaitCPQ, önceden Blueprint CPQ adıyla biliniyordu.) XaitCPQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Bit2win CPQ bulut hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) paketi, kuruluşların ürün yapılandırmasını, fiyat teklifi oluşturmayı ve sipariş yakalamayı otomatikleştirmesini ve optimize etmesini sağlar.
Bit2win CPQ (yapılandırma, fiyatlandırma ve fiyat teklifi), satış ortaklarına ve müşterilere karmaşık ürünleri/hizmetleri yapılandırma, doğru fiyat teklifleri sunma, en güncel ürün ve fiyatlandırma bilgileriyle akıllı fırsatlar oluşturma konusunda yardımcı olur. Dijital ortama geçiş yapan şirketler ve satış süreçleri ile teklif verme otomasyonu için tasarlanan Bit2win, maddi mal ve abonelik satışına, yinelenen ve kullanıma göre fiyatlandırmaya, paket satışlara ve mevcut hizmet sözleşmelerindeki değişikliklere olanak tanır. Piyasadaki en iyiler arasında yer alan kullanıma hazır fiyatlandırma işlevleri sağlar. bit2win CPQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
ProcessFlex, süreçlerin ve profillerin oluşturulması, özelleştirilmesi ve yönetilmesi için çevrimiçi bir sistemdir. Projeler, işe alım, fiyat teklifi, satış.
ProcessFlex süreçlerin ve profillerin oluşturulması, özelleştirilmesi ve yönetilmesi için çevrimiçi bir sistemdir. Projeler, eleman seçme, işe alım, fiyat teklifi, satın alma, satış ve diğer süreçler. Müşteriler, adaylar, tedarikçiler, çalışanlar ve daha fazlası. Profilleri kolayca karşılaştırın ve süreçlerdeki durumlarını izleyin. ProcessFlex finansal kontrol, ürünler, görevler, dosya ekleme, kanban paneli ve daha fazlasını sağlar. Ücretsiz ve kişisel destek. ProcessFlex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Pazarlık sonuçlarını optimize etmek için yapay zeka kullanarak tedarikçi fiyatlarını ve spesifikasyonları analiz eden akıllı bulut platformu.
COVALYZE, emtia gruplarını en uygun şekilde yönetmek için akıllı bir bulut platformudur. Yapay zeka tabanlı analizlerle, hangi tedarikçilerin malzeme veya hizmetlerini aşırı yüksek fiyatlandırdığı ve her bir mal için hangi fiyatın adil olduğu görülür. COVALYZE, dünya genelinde ekiplerin önemli maliyet azaltmalarını çok daha hızlı uygulamasını sağlar. COVALYZE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Çok daha hızlı ve doğru fiyat teklifleri oluşturmayı sağlayan üretim maliyeti belirleme ve tahmin platformu.
SecturaFAB, dünyadaki en hızlı ve en kolay tahmin yazılımlarından biridir. Fiyat teklifi sürecinde mühendislik ihtiyacını azaltmak ve çok daha hızlı bir şekilde kârlı fiyat teklifleri oluşturmak için geliştirilmiştir. SecturaFAB’in ERP’ye (kurumsal kaynak planlaması) entegre edilmesi çift giriş ihtiyacını azaltır, uzayan görüşmeleri ortadan kaldırır ve kuruluştaki herkesin fiyat teklifi verebilmesini sağlar. Ayrıca SecturaFAB; DWG, DXF, PDF, STEP gibi çeşitli dosya türlerini ve hatta peçete üzerine çizimleri teslim alabilir. SecturaFAB hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Benelinx, işletmelerin fiyatlandırmaları, teklifleri, komisyonları, politikaları ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan bir sigorta acentesi yönetim çözümüdür.
Benelinx, personel sosyal hakları sektörü için bir acente yönetim çözümüdür. Yazılım, güvenli ve bulut tabanlı bir platformda günlük operasyonları, satış ve yenilemeleri, müşteri hizmetlerini otomatikleştirerek sosyal hak aracıları için acente yönetimine entegre bir yaklaşım sunar. Günümüzün dijital dünyası için tasarlanan Benelinx, üretkenliği artırmayı amaçlar ve doğru, gerçek zamanlı verilere erişim sağlar. Benelinx, Salesforce tarafından desteklenmektedir. Benelinx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
DynamicsPrint, baskı sektöründe tercih edilen ERP yazılım çözümüdür.
DynamicsPrint, baskı sektöründe tercih edilen ERP (kurumsal kaynak planlama) çözümüdür. Güvenilir bir Microsoft iş ortağıdır ve tek altın sertifikalı ISV (bağımsız yazılım satıcısı) iş ortağı olarak Microsoft 365 FO (finans ve operasyon) için eksiksiz bir kuruluma sahiptir. DynamicsPrint, fiyat teklifi ve üretimden kaynak planlama ve finansa kadar her yönüyle şirket operasyonlarının üstesinden gelebilir. Buluta özel bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. DynamicsPrint'te ön ödeme ve yerel sunucular değil, tam otomatik güncellemeler vardır. Kullandıkça ödersiniz. DynamicsPrint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Zomentum Grow'un sunduğu fiyat belirleme modülü ile potansiyel müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına göre doğru, profesyonel fiyat teklifleri düzenleyin.
Zomentum Grow'un sunduğu fiyat belirleme modülü, iş ortaklarının profesyonel ve hatasız fiyat teklifleri oluşturmasına ve bunları gerçek zamanlı mikro siteler olarak göndermesine yardımcı olur. Kişisel bir dokunuş eklemek için fiyat teklifi şablonunuzu özelleştirin. Hataları azaltın ve onay için dijital imza ile zamandan tasarruf edin. Etilize ürün kataloğu ile tüm fiyat tekliflerinize ayrıntılı ürün bilgileri ekleyin. Kapsamlı içerikle ürün açıklamalarındaki tutarsızlık ve hataları önleyin. Doğrudan Zomentum'daki satıcılardan gerçek zamanlı envanter ve fiyatlandırma temin edin. Zomentum Grow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi
Trans.eu, forwarder şirketleri için bulut tabanlı bir çözüm sunar: Transport 4.0 özelliklerine sahip bir yük borsası.
Trans.eu, Avrupa'dan Avrasya'ya 40.000'den fazla kullanıcıyı bağlayan karayolu taşımacılığı için dijital bir lojistik platformudur. Transport 4.0 özelliklerinden tam olarak yararlanmak için sözleşmeli veya spot piyasada nakliye hizmeti sağlayıcıları ile işbirliği yapma imkanı sunar: nakliye atamaları ve fiyat tahminleri için otomatik kurallar, navlun ihaleleri, kapsamlı raporlama, canlı messenger, taşıyıcı yönetimi ve 25.000'den fazla doğrulanmış nakliyeciden oluşan bir ağa erişim. Trans.eu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Otomatik Teklif Verme
  • İndirim Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Elektronik İmza
  • Faturalandırma
  • Belge Yönetimi