17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dijital Varlık Yönetim Araçları

Dijital Varlık Yönetim Araçları, görsellerin ve yazı içermeyen diğer materyallerin yönetimini otomatikleştirir. Dijital Varlık Yönetim Araçları, dijital varlıkları geliştirmek, organize etmek ve çok sayıda ofis noktasına ve iş sektörüne dağıtmak için güçlü ve esnek çözümler sunar. Çözümler; bir kuruluşun reklam metinleri, ürün görselleri, satış materyalleri, ses ve video dosyaları gibi zengin medya varlıklarını en iyi şekilde kullanmasını sağlar. Dijital Varlık Yönetim Yazılımı Evrak Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

22 sonuç

Bynder’ın DAM çözümü, ekiplerin bulutta iş birliği yapmasını, içeriği pazara daha hızlı sunmasını ve pazarlama varlıklarının etkisini en üst düzeye çıkarmasını sağlar. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital varlıklarınızı profesyonel bir şekilde yönetmenin en kolay yoludur. Ekipler, gerçek zamanlı ortak çalışma düzenlemeleri ve markaya uygunluk onayları, basit dosya paylaşımı ve depolamanın yanı sıra kanallar ve dosya türleri için otomatik biçimlendirme konusunda aynı sayfada çalışır. Tüm markalı şirket materyalleri ve mesajlaşma için tek bir merkezi bulut tabanlı portal sağlar. Şirketinizin yaratıcılığı parmaklarınızın ucunda, sıradaki büyük fikriniz bir tık ötede. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Bulut tabanlı Canto Dijital Varlık Yönetimini kullanarak, ekibinizin marka varlıklarını merkezileştirin, paylaşın ve hemen daha verimli çalışmaya başlayın.
DAM (dijital varlık yönetimi) konusunda ilk sıralarda yer alan Canto, pazardaki basit ancak güçlü DAM sistemidir. Tüm sektörlerden pazarlama ekipleri, görsel marka varlıklarını ve içeriklerini kolayca organize etme, güvence altına alma ve paylaşma konusunda Canto’ya güvenir. Dijital varlık yönetimi sektöründe 30 yılı aşkın deneyimi sayesinde, dünya genelinde binlerce marka, zenginleştirilmiş medya kütüphanelerini merkezileştirme konusunda ona güveniyor. Canto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Mevcut en kapsamlı satış etkinleştirme çözümü olan Seismic, gelir ve büyüme sağlayan ilgi çekici alıcı deneyimleri sunar.
Seismic, satış ekiplerine herhangi bir alıcı ile etkileşimlerine yönelik bilgi, mesajlaşma ve otomatik olarak kişiselleştirilmiş içerik sağlayan, kurumsal düzeyde satış ve pazarlama desteği platformudur. Güçlü içerik istihbaratı ve analizleri, pazarlamacıların kâr-zarar hanesi üzerindeki etkilerini kanıtlamalarına ve iyileştirmelerine olanak tanıyarak neyin gerçekten gelir sağladığını ve neyin ayarlanması gerektiğini ortaya çıkarır. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Filestage, ekiplerin varlıklarını daha hızlı gözden geçirmelerine ve onaylamalarına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır
Filestage, ekiplerin dijital varlıklarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanılabilmesi için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir ürün bilgileri çözümü sağlayan SaaS tabanlı bir PIM’dir.
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir çözüm sağlayan SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı bir PIM’dir (ürün bilgi yönetimi). Sales Layer, ürün bilgi alanlarındaki karmaşıklık sorunlarını, katalog sürüm kontrolünü ve üreticiler, distribütörler ve perakendeciler için ürün tedarik zinciri yoluyla veri akışını çözer. ERP, CRM ve CMS’den alınan merkezileştirilmiş iş bilgileri yoluyla Sales Layer, paylaşılabilir, güvenli ve yönetilebilir katalog bilgilerini bulutta barındıran bir veritabanı oluşturur. Sales Layer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Video, görüntü, PDF ve web projelerinin kolayca işaretlenmesi ve onaylanması için kolay arayüze sahip, iş birliğine dayalı çevrimiçi içerik düzeltme yazılımı.
ReviewStudio, içerikle ilgili geri bildirim ve onay alma şeklini basitleştirmek için tasarlanmış bir içerik düzeltme yazılımıdır. Yaratıcı içerik hakkındaki tüm geri bildirimleri tek bir merkezi ve ortak çalışma alanında toplayın. Görüntüler, video, PDF ve HTML içeriği üzerinde doğrudan işaretleme ve yorum yapın. Farklı versiyonları ve revizyonları yan yana karşılaştırın. Canlı inceleme oturumlarında projelerinizi bağımsız olarak veya iş birliği içinde gözden geçirin. İncelemelerinizin durumunu, görevleri ve onayları ayrı panolarda izleyin. ReviewStudio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Plytix, küçük ve orta ölçekli perakende işletmeleri arasında piyasadaki en popüler PIM yazılımlarından biridir.
Plytix bir ürün bilgi yönetimi (PIM) yazılımıdır. Plytix, kullanıcı dostu arayüzü, düşük fiyatı ve işe alım ile müşteri desteğine yönelik dikkatli ve titiz yaklaşımları sayesinde küçük ve orta ölçekli işletmeler arasında pazardaki en popüler PIM (ürün bilgi yönetimi) yazılımlarından biridir. Plytix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Contentful, geniş ölçekte dijital deneyimler oluşturmaya yönelik yeni nesil içerik platformudur.
Çok kanallı içerik platformlarında dünya lideri olan Contentful, Fortune 500'ün %28'i için dijital deneyimlere güç sağlamaktadır ve binlerce lider küresel marka ile 2.000'den fazla çalışanı olan şirketler için en uygun çözümlerden biridir. Kuruluşların, geleneksel CMS'ye göre çok kanallı dijital deneyimleri daha hızlı ve daha ölçekli sunmalarını sağlamaktadır. Contentful, içeriği tek bir merkezde birleştirir, herhangi bir dijital kanalda kullanılmak üzere yapılandırır ve açık API'ler aracılığıyla yüzlerce başka araçla sorunsuz bir şekilde bütünleşir. Contentful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Muhasebeciler için basit çalışma yönetimi yazılımı. Müşterileri memnun etmek için ihtiyaç duyulan özellikler. 30 $ karşılığında bir defa abonelik yetiyor.
Basil, muhasebeciler için kullanımı kolay çalışma yönetimi ürünlerinden biridir. Firmanızı yönetmek ve müşterileri memnun etmek için ihtiyaç duyduğunuz özellikleri içerir. Her ölçekten firma için uygun maliyetlidir; değiştirilemez sözleşmeler veya karmaşık fiyatlandırma planları yoktur. 7/24 destek ile güçlü ve güvenlidir. Basil hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Filestack, geliştiriciler için üst düzey bir dosya yükleme, dönüştürme ve teslimat hizmetidir.
Filestack, dosyaları yönetmek ve içerik sunmak için geniş bir hizmet ve araç yelpazesine sahiptir. API'leri ve kullanıcı arayüzü entegrasyonları dosyaların yüklenmesini, değiştirilmesini ve gönderilmesini kolaylaştırır. Ölçeklendirilebilir altyapısı, dünyanın her yerinden yüksek performans ve erişim elde etmeye olanak tanır. Filestack'in sunduğu hizmetler, büyük miktarda içeriği yönetmesi ve bu içeriğin kullanıcılarına hızlı ve güvenilir bir şekilde sunulmasını sağlaması gereken işletme ve bireyler için uygundur. Filestack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform.
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform. Her durum için doğru içeriği kolayca bulun, potansiyel müşterilerle ve takım üyeleriyle sorunsuz bir şekilde paylaşın ve içeriğinizin performansı hakkında içgörüler elde edin. Klyck, görüşmelerinizin sorunsuz ilerlemesini, anlaşmaların daha hızlı ilerlemesini ve zamanın boşa harcanmamasını sağlar. İçerik kütüphanesini filtreler, etiketler, kategoriler ve daha fazlasıyla içeriği organize etmek için kullanın. İçerik analiziyle katılım ve kullanımı anlayın ve potansiyel müşterilerin içeriğinizle nasıl etkileşimde bulunduğunu takip edin. Satış için organize adımlarla ekibinize başarı için araçlar sağlayın ve işlemleri dijital satış odalarımızda sorunsuz bir şekilde merkezileştirin. Klyck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Templafy, üretken yapay zekanın gücünden yararlanan bir varlık ve belge oluşturma platformudur
Templafy, iş belgesi şablonlarını ve marka varlıklarını kuruluşunuz genelinde yönetmenin, dinamik olarak güncellemenin ve paylaşmanın akıllı yoludur. İletişim, marka ve uyum ekiplerinin kontrol edebileceği, BT'nin güvenebileceği ve çalışanların kullanmayı sevdiği bir çözümdür. Templafy, belge ekosisteminin diğer bir yönüdür; belge iş akışının tüm aşamalarında üretkenliği artırmak ve marka uyumluluğunu sağlamak için tasarlanmıştır. Üretkenliği artırın, uyumluluk sağlayın ve yatırım geri dönüşünü en üst düzeye çıkarın. Templafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Yapak zeka ile geliştirilmiş, kurumsal öykü anlatımını yeniden tanımlayan Prezent ile ekibinizin iletişiminde dönüşümü sağlayın.
Prezent, yapay zeka odaklı özelleştirme ile markaya uygun sunumların üretimine yenilik getiren kapsamlı bir İletişim Başarı Platformu olarak öne çıkıyor. Getirdiği yenilik, her ekip üyesini bir iletişim uzmanına dönüştürerek verimliliği önemli ölçüde iyileştirip 10 kata kadar artırıyor. Bu platform, kullanıcıların profesyonelce sunumlar oluşturmasını, kusursuz iletişimi mümkün kılmasını, mevcut içeriği zahmetsizce dönüştürmesini ve iletişimi güçlendirme sanatını öğrenmenizi sağlar. Prezent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir.
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
İşletmelerin kurum içinde ve dışında iş birliğini hızlandırmasına yardımcı olan dijital varlık yönetimi çözümü.
brahms, akıllı dijital varlık yöneticisidir. Zaman ve rol tabanlı iş akışlarını kullanarak kuruluşunuzdaki çalışanlara dijital varlıkları yapılandırma, bulma, yerelleştirme ve paylaşma olanağı sağlayın. Kuruluşunuzun içinde ve dışında iş birliğini hızlandırarak markanızın değerini artırın. brahms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Düz PDF’nizi tamamen etkileşimli bir deneyime dönüştüren dijital katalog platformu. İlham veren animasyonlu ögeler kullanın.
iPaper, basılı broşürlerinizi ve kataloglarınızı tamamen interaktif dijital alışveriş deneyimlerine dönüştürmenizi sağlayan dijital katalog platformudur. Ürün görsellerinin yanı sıra videolar ve animasyonlar gibi interaktif ögelerle müşterilerin dikkatini çekin. Otomasyon özelliğine sahip dijital katalogları piyasaya sunmak için daha az zaman ve çaba harcayın. iPaper platformu işinize uyacak şekilde tasarlanmıştır ve kurulumunuzu tamamen otomatikleştirmek için gelişmiş özellikler sunar. iPaper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
3D ve AR içeriği için özel olarak tasarlanan dijital varlık yönetimi platformu, 3D üretim hattıyla tam entegredir.
Dijital ekipler için bir DAM - DAM (dijital varlık yönetimi) sistemiyle yeni 3D varlıkları depolayın, yönetin, dağıtın ve sipariş edin. Karmaşık 3D medya gereksinimlerini karşılamak için üretilmiştir. Modelry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dosya Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Meta Veri Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
  • Etiketleme
  • Belge Yönetimi
  • Arama/Filtreleme