452 sonuç
Bynder’ın DAM çözümü, ekiplerin bulutta iş birliği yapmasını, içeriği pazara daha hızlı sunmasını ve pazarlama varlıklarının etkisini en üst düzeye çıkarmasını sağlar. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital varlıklarınızı profesyonel bir şekilde yönetmenin en kolay yoludur. Ekipler, gerçek zamanlı ortak çalışma düzenlemeleri ve markaya uygunluk onayları, basit dosya paylaşımı ve depolamanın yanı sıra kanallar ve dosya türleri için otomatik biçimlendirme konusunda aynı sayfada çalışır. Tüm markalı şirket materyalleri ve mesajlaşma için tek bir merkezi bulut tabanlı portal sağlar. Şirketinizin yaratıcılığı parmaklarınızın ucunda, sıradaki büyük fikriniz bir tık ötede. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
İş akışına sorunsuz bir şekilde entegre olan dijital varlık yönetimi yazılımı. Extensis Portfolio hakkında daha fazla bilgi
Tüm görüntüleriniz, videolarınız, ses dosyalarınız ve ilgili meta verileri içeren belgeleriniz için tek bir doğruluk kaynağı olarak bu dijital varlık yönetimi yazılımı, koleksiyonunuz büyürken bile medya varlıklarınızı bulmayı, bunlara erişmeyi ve paylaşmayı sağlar. Portfolio sayesinde dijital varlıkların dahili ekipler, iş ortakları, müşteriler ve iş sistemleriyle paylaşılması kolaylaşır. Böylece doğru dosyalar doğru zamanda doğru yerlere ulaşır. Extensis Portfolio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Düz PDF’lerinizi müşterilere ilham vermek için tasarlanmış interaktif deneyime otomatik olarak dönüştürmenizi sağlayan dijital katalog platformu. iPaper hakkında daha fazla bilgi
iPaper, basılı broşürlerinizi ve kataloglarınızı tamamen interaktif dijital alışveriş deneyimlerine dönüştürmenizi sağlayan dijital katalog platformudur. Ürün görselleri ve videoları ile müşterilerin dikkatini çekin. E-posta, WhatsApp veya e-ticaret web mağazanıza doğrudan entegre edilmiş katalogdan alışveriş ile trafiği ve satışları artırın. iPaper platformu işinize uyacak şekilde tasarlanmıştır ve kurulumunuzu tamamen otomatikleştirmek için gelişmiş özellikler sunar. iPaper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. OneDrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals. Canva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Collaborate in real time with comments, easily find your latest versions, automate approval workflows, and securely manage work from an
Box provides a secure, one-stop shop for all of your digital assets. Collaborate in real time with comments, easily finds your latest versions, automate approval workflows, and manage work from anywhere. What's more, you can share with outside agency partners while your IP stays protected. Box hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Automate workflows, collaborate with team members, track status updates, and analyze strategic KPIs all on one intuitive platform.
On monday.com, managers can manage all digital assets on a customizable platform that provides instant visibility into their ongoing campaigns. Assign projects directly on the platform so everyone knows exactly what tasks they need to do when. Then automate status notifications and repetitive processes so you can get rid of endless meetings and focus on meaningful work. From ideating new campaigns to analyzing key KPIs, monday.com helps you make better data-driven decisions at a glance. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Bir yaratıcı iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında metin düzeltme, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panolarını ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, kurumsal ekipler için ödüllü bir yaratıcı iş yönetimi yazılımıdır. Her bir yaratıcı ekip için gelişmiş güvenlik ve tam özelleştirme sunar. Pazarlama, tasarım ve içerik ekiplerinin hepsi Gantt çizelgeleri, özel iş akışları, paylaşımlı panolar, yerleşik düzeltme, talep formları ve otomatik onaylardan yararlanabilir. Daha kısa inceleme döngüleri için Adobe Creative Cloud ile entegre edin ve yaratıcı işleriniz yayımlanmaya hazır olduğunda sorunsuz yerleşik dijital varlık yönetimi elde edin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Bulut tabanlı Canto Dijital Varlık Yönetimini kullanarak, ekibinizin marka varlıklarını merkezileştirin, paylaşın ve hemen daha verimli çalışmaya başlayın.
DAM (dijital varlık yönetimi) konusunda ilk sıralarda yer alan Canto, pazardaki basit ancak güçlü DAM sistemidir. Tüm sektörlerden pazarlama ekipleri, görsel marka varlıklarını ve içeriklerini kolayca organize etme, güvence altına alma ve paylaşma konusunda Canto’ya güvenir. Dijital varlık yönetimi sektöründe 30 yılı aşkın deneyimi sayesinde, dünya genelinde binlerce marka, zenginleştirilmiş medya kütüphanelerini merkezileştirme konusunda ona güveniyor. Canto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications. Joomla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Brandfolder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels.
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels. A highly configurable metadata schema provides powerful, business-specific search and workflow capabilities. Plus, AI-powered auto tagging makes assets instantly findable. Sync content across systems using the API or pre-built integrations with over 50 tools, from creative suites to project management. Widen DAM is available standalone or as part of Acquia DXP. Widen Collective hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Finalize your proofing fast. Alboom Proof makes it simple and enjoyable for clients to review and approve your photos and photo albums.
Alboom makes client proofing faster and easier than any other method. Make your clients review photos and photo albums 100% online and from any device. Clients can provide comments and can customize the proofing rules in a way you sell more photos and more albums. Alboom Proof hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool that transforms how creative people work.
PhotoShelter for Brands is a Digital Asset Management system that allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content. PhotoShelter for Brands hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Admation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Store, organize and share all your digital files on a customizable platform that provides instant visibility at anytime.
Store, organize and share all your digital files on a customizable platform that provides instant visibility and accessibility at any time. monday marketer enables anyone to easily send any creative to team members within minutes to move the campaign process along faster. Automate status notifications and repetitive processes so you can keep track of all changes and the most up-to-date version of any asset. monday marketer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Bloomfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
The most comprehensive sales enablement solution available, Seismic delivers engaging buyer experiences that drive revenue and growth.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most effective for any buyer interaction. Powerful content intelligence and analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Fast and very secure digital asset management and cloud storage service with a user-friendly interface.Controlled access to your assets
pCloud is a cloud- based digital asset management and cloud storage service providing access to all your digital content including images,video, audio,documents, and more- anytime, anywhere,on any device. Keep all of your important files safe and centralized in one place. You can share with team members, clients, etc. across the globe and give them controlled access and permissions.. pCloud's latest feature Branded links allows you to customize download links with your brand's style and logo pCloud Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
Sirv hosts, processes and optimizes images on-the-fly, helping your website to achieve near-instant page loading speed. Sirv empowers your team with tools to manage your company assets easily and effectively. E-commerce will benefit from Sirv's state-of-the art product image viewers and image processing options. Start your free trial at the Sirv website today. Sirv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Kontainer DAM & PIM - a secure, elegant, user-friendly image bank and product data distribution hub in one cloud-based platform.
Kontainer is Scandinavia's leading DAM and PIM system for companies that wish to organize brand images, product data, logos, videos and files in one place, and be able to share them. A user-friendly, professional and GDPR secure B2B alternative to Dropbox, WeTransfer etc. Kontainer provides industry-specific features and integrations that support your company's use of digital assets across different platforms and channels. We integrate with CMS, CRM ERP, e-mail marketing etc. Kontainer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Droplr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. RelayThat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Store, index, and share your marketing content with CoSchedule's Asset Organizer.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, index, & share content with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing software providers on the Inc. 5000 list & recognized in Gartner¿s Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies, serving more than 5,000+ customers worldwide. CoSchedule Marketing Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
All your digital assets. All your product information. All in one place. Meet Image Relay's Marketing Delivery.
All your digital assets. All your product information. All in one place. Meet Marketing Delivery: the world’s first fully integrated marketing solution. Finally, all your digital assets and product information in one place for fast, seamless creation and delivery. No more chaos. Just your stories, your products, and limitless growth for your business. Image Relay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Filestage, ekiplerin varlıklarını daha hızlı gözden geçirmelerine ve onaylamalarına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır
Filestage, ekiplerin dijital varlıklarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanılabilmesi için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
CI HUB is a plugin, which creates connections to DAM/PIM/MAM systems to optimize creative processes within a company.
CI HUB is a new way how to connect to your assets within Sharepoint More comfortable than ever before, one connector to connect to all your assets. Simple to manage, feature-rich, and easy to use. - Secure login to your preferred system. - Browse in your DAM, purchase images with your stock partner and share with your preferred cloud storage. All in one Plug-In - Decentralized administration makes setting up CI HUB in your organization easy - More than 60 cool features save your day CI HUB hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Digital Asset Management & Media Library software in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Filecamp is a cloud-based Digital Asset Management (DAM) software solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Filecamp has unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your DAM system matches your brand guide. +1500 brands from + 60 countries trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Filecamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.
Adobe Experience Manager is a cloud-based content management solution for videos, dynamic and personalized media. It offers further capabilities such as digital asset management, content management, digital enrollment and forms, workflow management and more. Adobe Experience Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Wordable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. IT Glue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Easily customize and distribute your marketing assets worldwide with MarcomCentral.
MarcomCentral's digital asset management platform helps mid-size businesses to large enterprises store and organize marketing assets in one central location. With our self-serve platform, users can easily locate the branded materials they need, then customize and distribute them in real time. Using MarcomCentral, you¿ll eliminate one-off requests and enforce brand standards across your entire organization. Marcom Portal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Paperflite allows marketing and sales teams to discover, share and track content and get real time engagement analytics.
Paperflite is a marketing collateral and sales content management platform. With Paperflite marketing teams can curate, organize and distribute their content to sales teams, customer success teams and channel partners. Paperflite provides real time engagement analytics on internal and external user interaction with your content so sales reps can prioritize leads and know when to follow up. Paperflite integrates with industry leading CRMs and Marketing tools and available across devices. Paperflite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
MediaValet helps Marketing and Creative teams easily manage, collaborate on and distribute their marketing assets, visuals and content.
As the only DAM built on Microsoft Azure, MediaValet is the fastest and easiest to use DAM platform, offering unlimited users, unlimited support and training as well as best-in-class integrations to technology and marketing platforms. MediaValet, a leader in cloud-based digital asset management, helps marketing and creative teams easily manage, collaborate on and distribute their digital assets and content, improving productivity and increasing the ROI on their marketing investments. MediaValet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
All-in-one DAM solution for brands to manage digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more.
Flexible, all-in-one digital asset management solution. We help companies manage their digital assets, automate brand compliance, improve collaboration between teams and more from one convenient place. Purpose-built for marketing teams who work in complex and highly regulated industries such as Health, Finance, Aged Care, Retail & Franchisors. IntelligenceBank helps a range of brands such as ANZ Bank, KFC, Baptist Health, Kubota & Hertz reduce risk and unleash the power of their content. IntelligenceBank hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
The power of your brand without the effort, because Outfit automates digtial asset management and production at scale for enterprise.
Outfit leads the brand automation space, allowing your teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. It combines the best of digital asset management and brand management. Brand automation uses technology to automate manual, yet predictable on-brand tasks associated with marketing production. Outfit works alongside your existing martech stack to reduce production costs, empower teams and increase brand equity. Outfit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Panopto's complete video platform is the easiest way to manage, live stream, record, and share videos across your organization.
Digital asset management solution designed to help businesses of all sizes across healthcare, legal, financial services, insurance, energy, educational, and other sectors capture and share presentatio ns, demonstrations, training videos, lectures, live events, and other business videos across relevant personnel. The platform also enables administrators to record instructor-led training classes to facilitate employee training and onboarding processes on a unified interface. Panopto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world.
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Using artificial intelligence, analytics, engagement, guidance and automation, WalkMe's transparent overlay assists users to adopt and to adapt swiftly to any enterprise software and utilize the full potential of their digital assets. WalkMe software is used by more than 2,000 companies globally, including over 30 percent of Fortune 500 companies. WalkMe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Bring together everyone who works on your brand – plus all the guidelines, templates, and materials – in a single brand platform.
Frontify brings together everyone who's working on your brand – plus all the guidelines, templates, and materials they need – in a single brand management platform. With Frontify, you can centralize every brand asset, easily create brand guidelines to organize and showcase your brand, and streamline collaboration across teams. Used by more than 5,000 brands and 650k users, Frontify is where brands live. Frontify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Lightweight. Speedy. Powerful.
Lightweight. Speedy. Powerful. These are just a few of the countless qualities ACDSee Photo Studio Professional 2019 supplies in order to give your image development a competitive, professional edge. Bring out the best in your images with a huge RAW editing and digital asset management toolset designed to streamline your process. ACDSee Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Cincopas media solution enables companies & individual users untap their videos', images' & podcasts' true business potential.
A comprehensive SaaS platform, Cincopa empowers you to completely brand your videos, and add annotations, CTAs, chapters,and forms that can appear on your video; all to increase lead generation and engagement with your audience. Transform your site into a video destination. Create immersive video channels in only a few clicks for new and existing videos, and benefit from Cincopa's complete API. With Cincopa's advanced analytics, you can learn where, how and who is watching your videos. Cincopa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Contentful, geniş ölçekte dijital deneyimler oluşturmaya yönelik yeni nesil içerik platformudur.
Çok kanallı içerik platformlarında dünya lideri olan Contentful, Fortune 500'ün %28'i için dijital deneyimlere güç sağlamaktadır ve binlerce lider küresel marka ile 2.000'den fazla çalışanı olan şirketler için en uygun çözümlerden biridir. Kuruluşların, geleneksel CMS'ye göre çok kanallı dijital deneyimleri daha hızlı ve daha ölçekli sunmalarını sağlamaktadır. Contentful, içeriği tek bir merkezde birleştirir, herhangi bir dijital kanalda kullanılmak üzere yapılandırır ve açık API'ler aracılığıyla yüzlerce başka araçla sorunsuz bir şekilde bütünleşir. Contentful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
Plytix, küçük ve orta ölçekli perakende işletmeleri arasında piyasadaki en popüler PIM yazılımlarından biridir.
Plytix bir ürün bilgi yönetimi (PIM) yazılımıdır. Plytix, kullanıcı dostu arayüzü, düşük fiyatı ve işe alım ile müşteri desteğine yönelik dikkatli ve titiz yaklaşımları sayesinde küçük ve orta ölçekli işletmeler arasında pazardaki en popüler PIM (ürün bilgi yönetimi) yazılımlarından biridir. Plytix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
GigaTrak Asset Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your stuff. Call us today!
GigaTrak Asset Tracking Software is a complete solution that is very easy to install. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset tags, reporting, personalized training and US based tech support. GigaTrak Asset Tracking System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz
5-star, fully customisable, Digital Asset Management software. Give staff and partners access to the right content, wherever they are.
Asset Bank is one of the most usable, flexible Digital Asset Management solutions on the market. Our award-winning software has a wealth of features & integrations that make it perfect for mid to large sized businesses. Make the leap from a network drive & ensure your staff and partners can quickly find and use approved content, wherever they are. Book your free demo today to find out why 900+ clients - including LinkedIn, Just Eat & WaterAid - love us. Asset Bank hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Varlık Paylaşımı
  • Arama/Filtreleme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Raporlama/Analiz