15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İş Gücü Planlama Programı

İş Gücü Planlama Programı, kuruluşların iş gücü kaynaklarına yönelik gereksinimlerini planlamalarına, takip ve tahsis etmelerine olanak verir. İş Gücü Planlama Programı, kuruluşların üst düzey yetenekler geliştirmelerine ve bu yetenekleri sürdürmelerine de yardımcı olur. Uygulamalar, işletmelerin personel zaman yönetimlerini optimize ederken iş gücü maliyetlerini düşürür. İş Gücü Planlama Yazılımı İnsan Kaynakları Programları, Bordro Yazılımı, Zaman Yönetimi Sistemi ve Zaman Planlama Uygulaması ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

İş Gücü Planlama Programı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

40 sonuç

OnSinch, işletmelerin iş gücü yönetim süreçlerini otomatikleştirmesine yardımcı olan web tabanlı hepsi bir arada personel yönetimi çözümüdür. OnSinch hakkında daha fazla bilgi
OnSinch, etkinlik personeli, STK gönüllülüğü ve daha pek çok iş operasyonunu kolaylaştırmak için tasarlanmış üst düzey yönetim araç kitinizdir. Otomasyona, merkezi verilere ve şeffaf iletişime odaklanan OnSinch, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, maliyetleri düşürür ve hataları en aza indirir. Bir catering şirketi veya bir film prodüksiyon şirketi olmanız fark etmeksizin OnSinch sektöre özel ihtiyaçlarınıza uyum sağlar. Yönetim yazılımında ezber bozan OnSinch ile benzersiz verimlilik ve güvenilirliği deneyimleyin. OnSinch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Organizasyon hiyerarşilerini, ana performans göstergelerini ve büyük verileri görselleştirmek ve yeni iş gücü yapılarını modellemek için kullanılan yazılım. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi
Organizasyon şeması yazılımı Ingentis org.manager, veri kaynağınıza dayalı olarak İK verilerini görselleştirir. Bu görselleştirmeler, organizasyon yapılarını gösteren organizasyon şemalarının yanı sıra büyük verilere genel bir bakış sağlamaya yönelik olarak KPI’ları (kilit performans göstergeleri) gösteren grafikleri içermektedir. Tipik kullanım alanları arasında açık pozisyonların yönetimi veya çeşitlilik ve kapsayıcılık çalışmalarının kontrolü yer almaktadır. Ayrıca, yeni bir organizasyon yapısı modelinin nasıl çalışacağını görmek için çeşitli yeniden düzenleme senaryolarının simüle edilmesine olanak sağlar. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Görsel-işitsel ve etkinlik sektörü için ekip planlama yazılımı. Uygunluk durumlarını öğrenin, plan oluşturun ve ekibinizle iletişim kurun. Rentman hakkında daha fazla bilgi
Görsel-işitsel ve etkinlik sektörü için ekip planlama yazılımı. Programları oluşturun ve ekip üyelerinize dakikalar içinde davet gönderin. Tüm ekip iletişiminizi tek bir platformdan yönetin. Çalışanlarınızın uygunluklarını proaktif olarak belirtmelerini ve her zaman kimin uygun olduğunu bilmelerini sağlayın. Rentman, zaman alıcı planlama görevlerini otomatikleştirmenize ve iletişimde zamandan tasarruf etmenize yardımcı olur. Ücretsiz mobil uygulama ile planlamaları yönetebilir ve hareket halindeyken davetlere yanıt verebilirsiniz. Ücretsiz denemenizi başlatın. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Zoho Workerly’nin işgücü yönetim yazılımı sayesinde geçici işgücü yönetimi kolay ve daha etkili hale getirilebilir. Zoho Workerly hakkında daha fazla bilgi
İş gücünüz ne kadar büyük olursa olsun, Zoho Workerly İş Gücü Yönetim Yazılımı, onları proaktif olarak yönetmenize yardımcı olur. Geçici personelin uygunluk durumuna göre, herhangi bir zamanda işleri planlayabilir veya planı değiştirebilir ve herkesi haberdar edebilirsiniz. Ayrıca, tüm ödemeleri zamanında tamamlamak için zaman çizelgeleri ve faturaları hızla oluşturur ve işgücünün yönetimi sırasında huzursuzlukların ortaya çıkmasını önler. Zoho Workerly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Gomocha Saha Hizmetleri Platformu, mobil saha çalışanlarının günlük görevlerini yerine getirmelerini sağlayan önemli bir mobilite platformudur. Gomocha hakkında daha fazla bilgi
Gomocha, becerileri taleple eşleştirerek gizli verimlilikleri ortaya çıkarır; böylece saha teknisyenleriniz gelirinizi artırmanıza ve gerekliliklere uyumlu kalmanıza yardımcı olan olağanüstü bir müşteri hizmeti deneyimi sunar. Örneğin; sevkiyat doğru teknisyeni iş sahasına yönlendirebilir, tüm teknisyenlerin nerede olduğunu takip edebilir ve müşterilere gerçek zamanlı bilgi iletebilir. Bu sayede müşteriler tahmini varış saatlerini bilebilirler. Gomocha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için gerçek zamanlı web uygulaması. TeamUltim hakkında daha fazla bilgi
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için bir web uygulaması olan TeamUltim, perakende, yiyecek-içecek, spor, konaklama ve uzmanlık hizmetleri sektörlerinde küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılar. TeamUltim ile vardiyaları planlayın, ücretli izinleri ve devamsızlıkları yönetin, ekibinizin vardiyaları değiştirmesine izin verin ve tüm bunlar hakkında kapsamlı raporlama edinin. TeamUltim hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Clockify ile işgücü yönetimi daha kolay - zaman ve katılımı takip etmek, görevleri ve projeleri planlamak ve düzenlemek için bir uygulama.
Clockify’da işgücü yönetimi basittir. Çalışanların işe devamını ve çalışma saatlerini izleyin, izlenen saatleri günlük hedeflerle karşılaştırın ve işgücü üretkenliği hakkında veriler çıkarın. Çalışanların görevlerini planlayarak ve her bir çalışanın uygunluk durumunu görerek çakışmaları önleyin ve işgücü yönetimini optimize edin. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez iş gücü yönetimi araçlarından biridir.
ClickUp, en iyi dereceye sahip iş gücü yönetimi araçlarından biridir. Bu hepsi bir arada iş gücü yönetimi aracı ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. Airbnb, Google ve Uber gibi 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan bu program, tüm iş gücünüzü tek bir araçta birleştiriyor. Her ölçekten ve sektörden ekipler için üretilen ClickUp’ın tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleri onu iş gücü yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez kılıyor. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
BambooHR, operasyonel manuel İK süreçlerini otomatikleştirir ve İK'nin fark yaratan büyük resim projelerini gerçekleştirmek için serbest kalmasını sağlar.
BambooHR'ın iş gücü yönetimi özellikleri sayesinde, şirket olarak karar verme süreçlerinde daha verimli olmak ve verilerin bütünlüğünü korumak için özel, self servis İK iş akışları oluşturulabilir. Onay süreçlerini kolaylaştırarak, şirketinizin daha hızlı büyümesinin önünü açarak darboğazları ortadan kaldırın. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin güvendiği ücretsiz iş gücü yönetim yazılımı.
Bitrix24, sosyal bir dokunuşa sahip ücretsiz iş gücü yönetim yazılımıdır. Elbette şirket dizini, intranet, izin talepleri, devamsızlık takvimi, çalışan profilleri, şirket çapında duyurular, self servis portal ve diğer geleneksel HRMS araçlarına sahiptir. Ancak aynı zamanda çalışanlarınızın daha verimli iş birliği yapmasını ve çalışmasını sağlayan kurumsal sosyal ağ, grup sohbetleri ve dahili video konferans sistemi ile birlikte sunulmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Hizmet planlamanızı, sürecinizi ve çalışanlarınızı dünyanın önde gelen CRM'sinde bir araya getirin.
İş gücü yönetimi ve etkileşim yazılımı ile hizmet süreçlerinizi ve çalışanlarınızı bütünleştirin. İş gücü yönetimi yazılımı ile sorunsuz bir şekilde temsilciler atayın. Servis talebi hacimlerini tahmin edin, personel ve programları dengeleyin ve entegre bir çalışma alanında temsilci bağlılığı sağlayın. Sunduğunuz hizmeti hız ve büyüme için oluşturun. Tek bir platformda müşterinizin tam bir görünümünü elde edin. CRM, dijital kanallar, Service Cloud Voice ve şimdi Workforce Engagement'ı Service Cloud'da birleştirin. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu, katılımınızı takip edin ve zaman çizelgelerinizi yönetin.
İşe devamlılık ve izin kayıtlarını takip etmenize olanak sağlayarak, işgücü yönetimini kolaylaştıran bir teknoloji. Yeni Temel İK modülü sayesinde, çalışanlarınız hakkında temel bilgileri ekleyebilir ve belirli çalışanlara belge yükleyebilir ve atayabilirsiniz. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Sözleşmeler, bordro, ekipman ve daha fazlası için kendi kendinize kullanabileceğiniz panolar.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak işgücü için oluşturulmuş küresel bordro ve yönetim platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler 150’den fazla ülkede yerelleştirilmiş yasal sözleşmelerle ekiplerini istihdam ediyor, işe alıştırıyor ve onlara ödeme yapıyor. Harcama taleplerini, IP (fikri mülkiyet) korumasını, zaman çizelgelerini ve daha fazlasını yönetin. Deel, KOBİ’lerden Shopify gibi halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Çalışanlarınızın tüm güncel ve geçmiş verilerini izleyin. Müşteri alanlarıyla tüm verileri depolayın ve verilerimizi istediğiniz zaman çekmek için raporlar oluşturun. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Firefish Software: İşletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik pazarlama ve işe alım CRM yazılımıdır.
Firefish Software, işletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik bir işe alım, pazarlama ve CRM yazılımıdır. Bu yoğun pazarda büyümek için işe alım ve pazarlama kanallarınızın tek bir yerden sorunsuz bir şekilde uyumlu hale getirilmesi ve yönetilmesi gerekir. Firefish Software, işe alım pazarlaması, ATS (başvuru sahibi izleme sistemi) ve CRM’yi bir araya getirir, böylece sürekli olarak yeni adayları işletmenize çeker ve başkalarından önce siz hayallerindeki işe sahip olmalarını sağlarsınız. Firefish ile işe alıma hazır mısınız? Firefish hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Kurumsal işletmelerin, birinci sınıf iş gücü yönetimi yoluyla üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olur.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Talebi etkili bir şekilde tahmin etmek ve personeli en uygun şekilde planlamak için veri odaklı teknoloji kullanır. Aksi takdirde fark edilmeyecek kalıpları belirlemek için kişiselleştirilmiş algoritmalar ve makine öğrenimi kullanır, küresel olarak kurumsal işletmelere sınıfının en iyisi iş tahminleri ve işgücü yönetimi sağlar. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Nintex Promapp ile ekipler, kullanımı kolay tek bir platformda kurumsal çaplı süreçleri haritalayabilir, paylaşabilir, inceleyebilir ve güncelleyebilir.
Dünyanın dört bir yanındaki şirketler, süreçlerini haritalamak ve yönetmek için Nintex Promapp’i kullanıyor. Nintex Promapp ile kurumsal süreçlerinizde tam görünürlük ve kontrol sağlayın. Kullanımı kolay tek bir platformla şirket genelinde işbirliğini teşvik etmek, hesap verebilirliği artırmak ve süreçlerinizi geliştirmek için görsel süreç haritalama yazılımını kullanın. Nintex Promapp süreçlerin haritalanmasını, yönetilmesini ve otomatikleştirilmesini kolaylaştırarak kalite güvencesi, risk yönetimi ve iş sürekliliği sağlar. Nintex Promapp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
WorkTango, şirketlerin sözü çalışanlarına vermesi ve işlemeye hazır içgörüyü desteklemek için herhangi bir amaçla kolayca geribildirim toplamasını sağlar.
WorkTango platformu, çalışanların söz sahibi olması için alan yaratır ve şirketlere herhangi bir katılım, dönüşüm veya geribildirim girişimi için kolayca ve sıkça geribildirim toplamalarında yardımcı olur. Veri bilimi ve doğal dil anlayışı kullanılarak insan kaynakları, üst düzey yönetim ve personel liderlerine çalışanların geribildirimlerinden elde edilen, işlemeye hazır içgörüler gerçek zamanlı olarak sunulur. Sonuç olarak daha hızlı içgörü, çalışanlar için daha iyi işlemeye hazır kararlar ve daha uyumlu ve katılımcı bir işgücü elde edilir. WorkTango hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
edays, işe devamsızlığı ve izinleri daha iyi yönetmek isteyen kuruluşlar için tasarlanmış ödüllü, bulut tabanlı bir iş gücü yönetim sistemidir.
Dünyanın en akıllı işe devamsızlık ve izin yönetimi yazılımlarından biri; iş gücü yönetimi için mükemmel. edays, otomatik süreçlerle yönetimi azaltır, eyleme geçirilebilir çalışan öngörüleri elde etmeye yardımcı olur ve elektronik çizelgelerden kurtulmayı destekler. edays, çalışanların tatillerini, işe devamsızlıklarını ve daha fazlasını yönetmek, izlemek ve raporlamak için kullanımı kolay, bulut tabanlı bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. edays, İK ve iş liderleri için güçlü raporlama araçlarına sahiptir. Ayrıca, yaygın kullanılan bordro ve İK sistemleriyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir. edays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Dünyanın Önde Gelen Freelancer Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu bir serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, dünyanın dört bir yanındaki tüm serbest çalışanlarına sadece birkaç tıklamayla sınır ötesi ödemeler yapmasını ve yönetmesini kolaylaştırıyoruz. Uyumluluk, raporlama ve proje yönetimini çok daha kısa sürede halledin. Worksuite, küçük start-up'lardan dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar, iş büyümesinin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Gelişmiş yapılandırılabilirliğe sahip mobil iş gücü yönetimi çözümü Saha çalışanlarının işe alınması, yönetimi ve programlanması için Birleşik Çözüm.
Gelişmiş yapılandırılabilirliğe sahip mobil iş gücü yönetimi çözümü. Saha çalışanlarının bir ölçeklendirme platformunda işe alınması, yönetimi ve programlanması için birleşik çözüm. En uygun programların oluşturulması, zamanın ve katılımın izlenmesi, devamsızlık ve izinlerin yönetimi ve üretkenliğin ölçülmesi iş gücünün yönetimi ve yüksek performansının korunması için çok önemlidir. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Empuls'un hepsi bir arada katılım platformu ile ekipleri uzaktan bağlayın, çalışan geri bildirimi alın, ekipleri takdir edin ve ödüllendirin.
Bütünsel çalışan katılımı için hepsi bir arada bir çözüm olan Xoxoday Empuls, kuruluşların iş yeri kültürünü iyileştirmelerine ve dijital iş yerlerini hayata geçirmelerine yardımcı olur. İK liderleri, çalışanların kuruluşun ortak amacına bağlanmasını sağlamak, bilgi silolarını ortadan kaldırmak, her çalışanı dinlemek ve kuruluş genelinde bir takdir kültürü oluşturmak için Empuls'u kullanır. Empuls, İK'nın çalışan girişlerini 24 saatten kısa bir sürede başlatması için kendi başına çalışan, kullanıcı dostu bir platformdur. Kuruluşlar Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek.
İş gücü yönetimi için Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Size tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan, kullanımı kolay, güçlü, bulut tabanlı tedarikçi yönetimi çözümü. Bugün, daha iyi bir yol seçin.
Kullanımı basit, güçlü, bulut tabanlı tedarikçi yönetimi çözümü. Tedarikçileri ve sözleşmeleri yönetin, önemli tarihlere ilişkin otomatik uyarılar alın. Riski izleyin, iş yükünü yönetin ve şirket genelinde tek bir merkezi depo aracılığıyla dosya ve mesajları depolayın. Gatekeeper’ın raporlama, iş birliği ve uyarı araçları paketi, Tedarikçi ve Sözleşme yönetimini kolay ve etkili hale getirir. Excel’e ve diğer eski yazılım çözümlerine veda edin - basit, güçlü ve uygun maliyetli bir tedarikçi yönetimine merhaba deyin. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Özel BIM entegrasyonu ile yalın üretim planlaması ve uygulamasını destekleyen bulut tabanlı inşaat yönetimi yazılımı.
BIM ile entegre olan yalın ilkelere dayalı inşaat yönetimi platformu. VisiLean sayesinde lokasyon başına maksimum çalışan sayısını inceleyebilir ve bir emniyet sınırlaması uygulayabilirsiniz. Ayrıca iş gücünü tanımlanan toplam izin verilen güce göre hem konum hem de görev düzeyinde inceleyebilirsiniz. VisiLean hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak ve proje planlama yazılımı >> Çalışan planlama + zaman izleme + zaman çizelgeleri + proje planlama ve bütçeleme + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Indeavor, iş gücünü tamamen optimize etmek için gereken kapsamlı çözümlere sahip önemli bir 24 saat vardiyalı çalışma optimizasyonu platformlarından biridir.
Kuruluşlar 24 saatlik vardiyalı çalışmayı nasıl optimize edebilir? ERP (kurumsal kaynak planlama) veya HCM (insan sermayesi yönetimi) paketleri, gereken derin vardiyalı çalışma yönetimi işlevselliğinden yoksundur. Dar açılı araçlar, tüm vardiyalı çalışma optimizasyonu spektrumunu işlemek için gereken genişlikten yoksundur. Ya genişlik ya da derinlik: Doğru bir seçim değil. Kuruluşların gerçekten ihtiyacı olan şey, 24 saatlik vardiyada çalışan iş gücünü optimize etmek için hem geniş hem de derin bir çözümdür. Indeavor tam olarak bunu sunuyor. Indeavor Solutions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Çalışan etkileşimine ve istihdamın her aşamasına odaklanan mobil öncelikli çalışan deneyimi çözümü.
Qualee, kurumsal uyumu ve aidiyeti güçlendirmek için tasarlanmış ödüllü bir çalışan deneyimi platformudur. İşe alıştırma, öğrenme, mikro anketler ve işten ayrılma dahil çalışan yaşam döngüsü boyunca şirketlerin, yetenek etkileşimini sürdürmesini kolaylaştırır. Yapay zeka etkin bu çözüm, interaktif iş akışları oluşturmaya olanak tanır, uyum gerekliliklerini otomatikleştirir ve etkileşimi ölçülebilir şekilde artırır. Qualee çeşitlilik odaklı bir kuruluştur. Platform on altı dilde kullanıma sunulmuştur. Qualee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler. Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın. elapseit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Wobbly'nin ekip kaynak planlaması ile iş-yaşam dengesini koruyarak işletme hedeflerine ulaşın.
Wobbly, proje yönetimi süreçlerini kolaylaştırır ve ekibinizin üretkenliğinin beklendiği gibi devam etmesini sağlar. Projelerinizi daha verimli ve etkili bir şekilde yönetmek için Wobbly'yi hemen kullanmaya başlayın. Ekip çalışmasını iyileştirmek ve temel proje, müşteri, görev ve faaliyet verilerini depolamak için birden fazla yazılım özelliğini birleştirin. Çalışanların iş yükünü planlayın, tatil ve hastalık izinlerini dağıtın, projeler ve ekipler arasında çalışan rotasyonu uygulayın. Wobbly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Eğlenceli ve ilgi çekici bir süreçteki potansiyel ve mevcut çalışanların sosyal becerilerini ölçen ödüllü, oyun tabanlı bir değerlendirme aracı.
Owiwi, potansiyel ve mevcut çalışanların sosyal becerilerini doğru bir şekilde ölçen eğlenceli ve ilgi çekici bir psikometrik araçtır. Adayların katılmaktan keyif aldığı sürükleyici bir oyunda yer alan gelişmiş bilimsel metodolojinin bir kombinasyonunu düşünün. Veri odaklı ve önyargısız içgörüler sunarak ve otomasyonlarla tarama/kısa listeleme sürecini hızlandırarak, işe alım görevlisinin yanlış adayı işe alma riskini ortadan kaldırırken aday için işe alım sürecindeki stresi ortadan kaldırırız. Owiwi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer.
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Tüm çalışanların erişebileceği, iç iletişimi kolaylaştıran dahili veri tabanı.
Üretkenlik arttıkça büyüme açısından başarıyı artırmaya yardımcı olarak şirket içi iletişimi kolaylaştırır. Temelde farklı personel için farklı yetkilerle her çalışanın erişebileceği, iş birliğini, üretkenliği ve sosyalleşmeyi artırmanın yanı sıra kurumsal kültüre etki etme ve yerleşik bilgi için bir depo görevi görmeyi amaçlayan dahili bir veri tabanıdır. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
İşten çıkarılan çalışanlarınızı özgeçmiş geliştirme, kişisel koçluk, iş bağlantıları, araçlar ve daha fazlası ile desteklemeye yönelik programlar ve atölye çalışmaları.
İşten çıkarılan çalışanlarınızı özgeçmiş geliştirme, kişisel koçluk, iş bağlantıları, araçlar ve daha fazlası ile desteklemeye yönelik programlar ve atölye çalışmaları. Randstad RiseSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Her çalışanın satış ve operasyon açısından güçlü yönlerinin potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış performansa dayalı planlama yazılımı.
Shiftlab, perakendeciler için tasarlanmış bir çalışan planlama, zaman ve işe devamlılık takibi çözümüdür. Güçlü ve kullanımı kolay yapay zeka odaklı platform, satış ve trafik verilerini dikkate alarak en iyi performans gösteren mağaza çalışanlarını belirler ve onları birincil vardiyalara yerleştirir. Böylece satışları artırır, aksaklık sürelerini azaltır ve kârları artırır. Shiftlab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
Fortune 50 şirketlerinden 44'ü ve Fortune 100 şirketlerinden 67'si ile iş birliği yapan Lightcast, şirketlerin veriye dayalı karar vermesini sağlar.
Lightcast, işverenlerin doğru insanları işe almasını ve elde tutmasını sağlamak için iş gücü trendlerinden bir adım önde yer almasına yardımcı olan, önde gelen global yetenek zekası platformunu oluşturuyor. Talep gören beceriler ve unvan normalleştirmeden ödeme şeffaflığı ve beceri kazandırmaya kadar tüm aday ve çalışan yolculuğunu şekillendiren öngörüler sağlar. Yetenek kazanımı, yetenek yönetimi ve yetenek elde tutma konularında rehberlik etmesi için kullanılabilir güvenilir ve yararlı iş gücü piyasası verileri sunar. Analyst hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Bordro Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İzin Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Performans Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi