Türkiye Yerel ürünleri göster
885 sonuç
Organizasyon hiyerarşilerini, ana performans göstergelerini ve büyük verileri görselleştirmek ve yeni iş gücü yapılarını modellemek için kullanılan yazılım. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi
Organizasyon şeması yazılımı Ingentis org.manager, veri kaynağınıza dayalı olarak İK verilerini görselleştirir. Bu görselleştirmeler, organizasyon yapılarını gösteren organizasyon şemalarının yanı sıra büyük verilere genel bir bakış sağlamaya yönelik olarak KPI’ları (kilit performans göstergeleri) gösteren grafikleri içermektedir. Tipik kullanım alanları arasında açık pozisyonların yönetimi veya çeşitlilik ve kapsayıcılık çalışmalarının kontrolü yer almaktadır. Ayrıca, yeni bir organizasyon yapısı modelinin nasıl çalışacağını görmek için çeşitli yeniden düzenleme senaryolarının simüle edilmesine olanak sağlar. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Jibble hakkında daha fazla bilgi
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez iş gücü yönetimi araçlarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp, en iyi dereceye sahip iş gücü yönetimi araçlarından biridir. Bu hepsi bir arada iş gücü yönetimi aracı ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. Airbnb, Google ve Uber gibi 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan bu program, tüm iş gücünüzü tek bir araçta birleştiriyor. Her ölçekten ve sektörden ekipler için üretilen ClickUp’ın tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleri onu iş gücü yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez kılıyor. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin güvendiği ücretsiz iş gücü yönetim yazılımı. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, sosyal bir dokunuşa sahip ücretsiz iş gücü yönetim yazılımıdır. Elbette şirket dizini, intranet, izin talepleri, devamsızlık takvimi, çalışan profilleri, şirket çapında duyurular, self servis portal ve diğer geleneksel HRMS araçlarına sahiptir. Ancak aynı zamanda çalışanlarınızın daha verimli iş birliği yapmasını ve çalışmasını sağlayan kurumsal sosyal ağ, grup sohbetleri ve dahili video konferans sistemi ile birlikte sunulmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu, katılımınızı takip edin ve zaman çizelgelerinizi yönetin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
İşe devamlılık ve izin kayıtlarını takip etmenize olanak sağlayarak, işgücü yönetimini kolaylaştıran bir teknoloji. Yeni Temel İK modülü sayesinde, çalışanlarınız hakkında temel bilgileri ekleyebilir ve belirli çalışanlara belge yükleyebilir ve atayabilirsiniz. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür. Sage HR hakkında daha fazla bilgi
Çalışanlarınızın tüm güncel ve geçmiş verilerini izleyin. Müşteri alanlarıyla tüm verileri depolayın ve verilerimizi istediğiniz zaman çekmek için raporlar oluşturun. Görevleri zahmetsizce otomatikle ştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Gelişmiş yapılandırılabilirliğe sahip mobil iş gücü yönetimi çözümü Saha çalışanlarının işe alınması, yönetimi ve programlanması için Birleşik Çözüm. Tookan hakkında daha fazla bilgi
Gelişmiş yapılandırılabilirliğe sahip mobil iş gücü yönetimi çözümü. Saha çalışanlarının bir ölçeklendirme platformunda işe alınması, yönetimi ve programlanması için birleşik çözüm. En uygun programların oluşturulması, zamanın ve katılımın izlenmesi, devamsızlık ve izinlerin yönetimi ve üretkenliğin ölçülmesi iş gücünün yönetimi ve yüksek performansının korunması için çok önemlidir. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
İş gücü yönetimi için Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Sözleşmeler, bordro, ekipman ve daha fazlası için kendi kendinize kullanabileceğiniz panolar. Deel hakkında daha fazla bilgi
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak işgücü için oluşturulmuş küresel bordro ve yönetim platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler 150’den fazla ülkede yerelleştirilmiş yasal sözleşmelerle ekiplerini istihdam ediyor, işe alıştırıyor ve onlara ödeme yapıyor. Harcama taleplerini, IP (fikri mülkiyet) korumasını, zaman çizelgelerini ve daha fazlasını yönetin. Deel, KOBİ’lerden Shopify gibi halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Tüm çalışanların erişebileceği, iç iletişimi kolaylaştıran dahili veri tabanı. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi
Üretkenlik arttıkça büyüme açısından başarıyı artırmaya yardımcı olarak şirket içi iletişimi kolaylaştırır. Temelde farklı personel için farklı yetkilerle her çalışanın erişebileceği, iş birliğini, üretkenliği ve sosyalleşmeyi artırmanın yanı sıra kurumsal kültüre etki etme ve yerleşik bilgi için bir depo görevi görmeyi amaçlayan dahili bir veri tabanıdır. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer. Shifton hakkında daha fazla bilgi
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
İşten çıkarılan çalışanlarınızı özgeçmiş geliştirme, kişisel koçluk, iş bağlantıları, araçlar ve daha fazlası ile desteklemeye yönelik programlar ve atölye çalışmaları. Randstad RiseSmart hakkında daha fazla bilgi
İşten çıkarılan çalışanlarınızı özgeçmiş geliştirme, kişisel koçluk, iş bağlantıları, araçlar ve daha fazlası ile desteklemeye yönelik programlar ve atölye çalışmaları. Randstad RiseSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. ADP Workforce Now hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Clockify ile işgücü yönetimi daha kolay - zaman ve katılımı takip etmek, görevleri ve projeleri planlamak ve düzenlemek için bir uygulama.
Clockify’da işgücü yönetimi basittir. Çalışanların işe devamını ve çalışma saatlerini izleyin, izlenen saatleri günlük hedeflerle karşılaştırın ve işgücü üretkenliği hakkında veriler çıkarın. Çalışanların görevlerini planlayarak ve her bir çalışanın uygunluk durumunu görerek çakışmaları önleyin ve işgücü yönetimini optimize edin. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
BambooHR automates operational manual HR processes and frees HR to perform the big-picture projects that make a difference.
With BambooHR's workforce management capabilities, you can create custom, self-service HR workflows to be more efficient in your decision-making processes as a company and protect the integrity of your data. Eliminate bottlenecks by streamlining your approval processes, paving the way for your company to grow faster. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for field service, contractors and construction businesses that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 8,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Don't take our word for it, start a free trial today! ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Rippling's workforce management solution lets you create automated workflows, alerts and approvals to resolve issues before they happen
With Rippling's workforce management solution, you can create automated workflows, alerts, and approval chains to resolve issues before they happen¿from overtime requests to missed breaks to unapproved hours, you'll always be one step ahead. You can also build powerful, custom reports that group labor costs by job, location, or any other dimension to visualize trends and inform strategic workforce planning. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Hubstaff has trusted workforce management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with workforce management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage the workforce, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Cloud-based human resources solution that helps businesses streamline workforce planning, talent management, and payroll processes.
Workday HCM is a single, cloud-based solution for workforce planning, talent management, and payroll processes. The solution is used by Fortune 500 and G2k companies to operate with agility and efficiency, and for organizations to be ready for whatever comes next. Unlike rigid HR systems or point solutions, Workday HCM delivers a skills-based HCM foundation and continuously innovates to enable customer success as the impact of technology, alternative work arrangements, and employee expectations evolve. Workday HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
7shifts is a robust scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurant workforce management. Start free!
7shifts empowers restaurants of all sizes improve their workforce management to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant. With robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools, 7shifts helps managers save 5 hours/week on scheduling, minimize calls & texts with streamlined communication, improve accountability with free apps, and trim labor costs 3% with POS integration. Join 700,000+ pros using 7shifts to simplify their life. Start your free trial today! 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Eliminate the stress and complexity of HR administration for you and your employees.
Zenefits is a SaaS cloud-based HR platform that helps small and mid-sized companies empower their workforce, manage change and stay compliant. Zenefits' People Platform delivers the most comprehensive , intuitive HR experience in the market. Its HR, Benefits, Payroll and Performance apps combine with advisory services and integrated partner apps to radically simplify HR administration reducing paperwork and complexity so companies can focus on starting, running and growing their businesses. Zenefits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect Work helps you manage your mobile workers more efficiently. Our solution allows you to take control of your schedules, invoices, and quotes by moving them to the cloud. Collect relevant information such as site details, photos, and customer signatures while empowering your technicians with software that's compatible with their smartphones and tablets. Jobs can be customized to match the needs of each work order and added, updated reassigned, and synced with your back-office. Verizon Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
It's important to know what's going on when you're managing a team. Accessible on any desktop or mobile device, Timesheets.com improves transparency no matter if you're in the office or on the field. The Dashboard allows you to see real-time information regarding who's on the clock or who may be using time off. You may access timesheets along with overtime totals and time off balances right from your account. Our system will help you improve your process. Let us show you how. Try it free today! Timesheets.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Create and share employee schedules anywhere, any time in any browser. Drag & drop scheduling as easy as working with a spreadsheet.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free for the first month, there's no credit card required and nothing to install. No contracts and no hidden costs for adding extra employees. Just pay-as-you-go scheduling with unlimited employees. Findmyshift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Punching in & out is intuitive for your employees & easy for you to view & export time. Employees can clock in using a browser or our Google, iOS, & Android apps. You can view who's working, their GPS position or even limit where they can punch. We integrate with QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, & SSO are all included in our cloud based time clock. Buddy Punch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
With Paycom's all-in-one software, you can boost employee satisfaction by linking performance with compensation.
Paycom provides user-friendly HR and payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. From onboarding and benefits enrollment to talent management and more, Paycom streamlines processes, drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their own HR information through a self-service app. Cloud-based convenience streamlines processes among employees, managers and HR by seeing analytics on headcount, turnover, overtime and more. Paycom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Dayforce HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Eliminate unplanned labor costs, minimize compliance risks, and deliver a mobile and connected experience for all managers & employees.
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Paylocity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses. Emburse Nexonia Expenses hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your home service jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Pingboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Unify your service planning, process, and people on the world’s #1 CRM.
Unify your service processes and people with workforce management and engagement software. Assign agents seamlessly with workforce management software. Predict case volumes, balance staffing and schedules, and engage agents in an integrated workspace. Build your service for speed and scale. Gain a complete view of your customer on one platform. Unify your CRM, digital channels, Service Cloud Voice, and now Workforce Engagement, all on Service Cloud. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Web-based platform with an intuitive user experience for succession planning, position management, and more.
Built for Teams is an intuitive, cloud-based workforce management system, providing HR managers and executives with critical employee data, reporting, org charts, succession planning, and and position control. Built for Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. SocialSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Workforce Management empowers you to anticipate business demands and optimize your workforce with the industry's most intelligent and accurate omnichannel forecasting engine. Patented AI and machine learning technology unlocks your workforce's potential and harnesses the true power of your organization's greatest asset: your people. NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today! RazorSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
At UKG, our purpose is people. Our love for all things HR and workforce management is matched only by our people-centered culture.
UKG Pro delivers unique, culture-driven solutions for midsize to large enterprise companies to support their people through the major and everyday moments they experience while a part of your organization. From paying your people to supporting them, connecting to developing them, and everything in between, UKG Pro is the powerful HCM suite you need to grow and champion meaningful experiences for your people across the globe. UKG Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Replicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
HotSchedules reduces food and labor costs, time spent on administrative tasks, and operational complexity.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. HotSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
The fast, flexible way to schedule work and manage your workforce. Track availability, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule work, manage your workforce, and keep projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze workforce utilization rates, clients, and projects with powerful reports. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi
Accurately track, manage, and process time, attendance, and expenses for your entire workforce, even those who are remote or on-the-go.
isolved People Cloud is built to revolutionize the employee experience and transform your organization. It includes Workforce Management and Engagement tools that simplify the processes associated with time tracking, expenses, and benefits. isolved hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İşçilik Tahmini
  • İşe Alım Yönetimi
  • Çalışan Planlama
  • Zaman ve Katılım
  • Performans Metrikleri
  • Yetenek İzleme
  • Çalışan Yönetimi