Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Tesis Yönetim Sistemleri kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

23 sonuç
Drawbase alan, varlık, doluluk, veri merkezi ve altyapı yönetimi için CAFM/IWMS kurumsal altyapı ürünleri sağlamaktadır. Drawbase hakkında daha fazla bilgi
Drawbase alan, varlık, veri merkezi ve altyapı yönetimi ve doluluk planlaması için önde gelen CAFM/IWMS (bilgisayar destekli tesis yönetimi/entegre iş yeri yönetim sistemi) kurumsal altyapı ürünleri sunarak tesis değerlendirmelerinden, eski ürünlere entegrasyona ve veri taşımaya kadar başarılı bir uygulama için eksiksiz profesyonel hizmetler yelpazesi sunar. IBM Maximo, Oracle EBS ve PeopleSoft ile kurulan ortaklıklar ve onaylanmış çözümler, iyi entegrasyona sahip çözümler sağlamaktadır. Oracle, IBM ve AWS ile bulutta, tesisinizde ve karma çözümler. Drawbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu. POC System hakkında daha fazla bilgi
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Tesis yönetimi ile ilgili denetim ve kontroller için tercih edilen çözüm. Çevrimdışı destek ile tüm cihazlarda çalışır. Ücretsiz deneme. Falcony hakkında daha fazla bilgi
audit.io, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı tüm cihazlarda çalışan tamamen özelleştirilebilir bir araçtır. Mobil cihazınız veya tabletinizle hareket halindeyken denetim ve incelemeler yapın ve isterseniz çalışmaya bilgisayarda devam edin. Görüntüler ve başka dosyalar ekleyin, sorumlu kişileri atayıp bilgilendirin, otomatik PDF raporlarını paydaşlarla paylaşın, gerçek zamanlı istatistiklerden performans sorunlarını ve eğilimleri analiz edin. Aşağıdaki materyale göz atın ve kuruluşunuzdaki denetim ve inceleme süreçlerini bugün kolaylaştırmaya başlayın. Falcony hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
eMaint CMMS, optimum tesis bakımı ve mevzuat uyumu sağlamak için süreçleri kolaylaştırır ve PM programlarını otomatikleştirir. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi
eMaint CMMS bakım yönetimi yazılımı ile iş akışlarını optimize edin ve PM’leri otomatikleştirin. EMaint panosunu kullanarak dahili ve harici denetimleri sorunsuz gerçekleştirin ve tüm tesis bakım faaliyetlerini görme olanağına kavuşun. İster binlerce ister sadece birkaç varlığınız olsun sistemi şirketinizin benzersiz ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirin. Varlığın önemine göre önleyici bakımı önceliklendirin ve kategorize edin, kullanım ömrü sonunu belirlemek için varlık yaşını ve sermaye maliyetlerini takip edin. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Hizmet etiketlerini, maliyetleri ve satıcıları yönetmek için tesis yönetimi yazılımı. Hızlı alışma için uzman desteği. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
Bakım maliyetlerini takip etmenizi, hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve daha fazla kontrol için uyarıları özelleştirmenizi sağlayan önemli bir tesis yönetimi yazılımıdır. Bu CMMS yazılımı, hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramayı ve servis biletlerini yönetmeyi sağlayan bir mobil uygulamayı içermektedir. Bakım geçmişlerinin tam dökümünü ve eyleme dönüştürülebilir hizmet raporlarını sunması nedeniyle tüm önleyici bakım ihtiyaçlarınızı cevaplamaya hazırdır. RFID ve Zendesk ile sorunsuz entegrasyon. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil platform. Kalite, güvenlik, operasyonel standartlar ve uyumluluğu iyileştirmenin verimli yolu. GoAudits hakkında daha fazla bilgi
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil uygulama ve eksiksiz çözüm. En sevdiğiniz cihazda incelemeleri planlayıp programlayabilir, çevrimdışıyken bile hızlı mobil denetimler yapabilir, anında düzeltici görevler atayabilirsiniz. İnceleme sonrasında, anında bilgilendirici raporlar oluşturabilir ve gerçek zamanlı bilgi alışverişi için bunları doğru kişilere otomatik olarak e-posta ile gönderebilirsiniz. Gelişmiş analiz panosu sayesinde operasyonlarınız hakkında dikkate değer bilgiler edinin ve ROI'nizi en üst düzeye çıkarın. Profesyoneller için basit ve uygun fiyatlı çözüm. GoAudits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
20 yılı aşkın deneyimle, topluluğunuzla etkileşiminizi sürdürebilmeniz için yüksek kaliteli hizmet ve destek sunmayı taahhüt eder. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi
DaySmart Recreation, tesislerinin günlük operasyonlarını yönetirken işletmelerin bir adım önde olmasına yardımcı olmaktadır. Planlama, kayıt ve topluluk katılımının tek bir çözümde basitleştirilmesiyle tesis sahipleri ve personel, işlerini daha düşük bir operasyonel maliyet karşılığında daha yüksek verimlilikle yürütür. Böylece, müşteri deneyimini iyileştirerek daha yüksek gelir sağlar. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Kaynak planlama, görev programlama ve proje yönetimi için etkileşimli Gantt çizelgeleri sağlayan çok kullanıcılı çevrimiçi iş birliği yazılımı.
Ganttic insanları, projeleri, araçları, tesisleri ve daha fazlasını planlamak için kullanılan kaynak planlama proje portföyü yönetim yazılımıdır. Esnek web tabanlı uygulama, mevcut iş akışlarıyla entegre olur. Projeler, görevler, kaynaklar hakkında üst düzey genel bakış edinin. Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve grafikler ilerlemeyi izler, ekip şeffaflığını artırır, iyi kaynak kullanımı sağlar. Dünyanın dört bir yanından ekiplerin neden farklı ihtiyaçları konusunda Ganttic’e güvendiklerini görmek için ücretsiz denemeye başlayın. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
İşletmelerin merkezi bir platformdan tesisler genelinde erişimi yönetmesine ve izlemesine yardımcı olan bulut tabanlı fiziksel güvenlik çözümü.
Anahtarsız giriş, mobil kimlik bilgileri, uzaktan güvenlik yönetimi, akıllı kilitler, ziyaretçi yönetimi ve kimlik yönetimi çözümlerini pazara sunan önde gelen bulut tabanlı erişim kontrolü ve akıllı alan teknolojisi. Brivo platformu güvenlik otomasyonu, uzaktan yönetim sağlar, çalışan ve kiracı deneyimini geliştirir ve her türlü fiziksel alanda tüm insanların ve varlıkların güvenliğini artırır. Brivo Access hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü.
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
PEMAC Assets: - Varlık yönetimi - Canlı raporlar - Kalibrasyonlar - 21CFR uyumlu - Yüklenici ve izin yönetimi - Kağıtsız izleme
PEMAC | CMMS 200’den fazla özelliğe sahip olan PEMAC Assets, IOT (nesnelerin interneti) teknolojisini kullanarak tam tahmini bakım planlamasına olanak tanıyan tamamen özelleştirilebilir bir CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) çözümüdür. Müşteriler birden fazla PEMAC Assets modülünü seçebilir, birleştirebilir ve tek bir platformda entegre edebilir. PEMAC Assets ayrıca personelinizin ve yüklenicilerinizin sağlık ve güvenliğini koruyabilir ve %100 kağıtsız bir ortamda değişim onayını yönetebilir. Yüklenici ve izin yönetimi ile tüm ekipman ve stokun, bakım görev ve rutinlerinin izlenmesi. PEMAC Assets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Ofiste etkili sosyal bağlar kurmaya yarayan araç kutusunu edinin.
Ekip oluşturmadan sağlık etkinliklerine kadar Witco, ofisi çalışanların hem gerçek hayatta hem de çevrimiçi olarak bağ kurabilecekleri daha sosyal bir yere dönüştürerek aidiyet duygusunu güçlendiren bir araç seti sağlar. Witco uygulaması sayesinde yöneticiler, iş yerinden haberlere, ekip oluşturma etkinliklerine, sağlık tekliflerine, çalışanlara yönelik sosyal yardımlara ve daha pek çok olanağa doğrudan erişimle bütünsel bir deneyim sağlayabilir. Çalışanların pratik bir şekilde ulaşabildikleri bir araçla kurum kültürünün hayata geçirilmesine yardımcı olur. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
TAG, tesis yönetimi için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Kurumsal Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır.
Asset Guardian (TAG), tesis yönetimi için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Varlık Bakım Yönetimi yazılımıdır. Özellikleri arasında 2D/3D etkileşimli zemin planları ve ekipmanları, önleyici bakım, IoT tabanlı bakım, önceden oluşturulmuş ve özelleştirilmiş raporlar, denetim yönetimi, ekipman izleme, sabit varlık yönetimi, satıcı yönetimi ve iş emri iş akışı otomasyonu bulunmaktadır. TAG, CMMS’nin benimsenmesini kolaylaştırmak için en son teknolojileri entegre eden üst düzey kullanıcı deneyimi ve mobil deneyimler sunmaktadır. The Asset Guardian (TAG) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Operasyonel faaliyetlerin planlama ve tasarımı için varlıkları, insanları ve diğer verileri sanal bir ortamda etkileşimli kat planlarına yerleştirin.
İş yerinizi, şirketin gayrimenkul portföyünün, çalışanlarının ve varlıklarının yönetimini optimize edin. Basit sürükle bırak işlevi, alanınızın düzenini tasarlamanıza, yeni kurulumu çalışanları hassas bir şekilde konumlandırarak görselleştirmenize ve kullandıkları ekipmanı izlemenize yardımcı olur. Renk kuralları kullanarak bilgiye dayalı koltuk kullanım kararları alın, birden fazla hareket senaryosu geliştirin ve oda hareketlerini etkileşimli kat planları veya tablo formatında grafik olarak yönetin. Gerçek zamanlı güncellemeleri, işaretli kat planlarını ve raporları paylaşın. Xyicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Alan rezervasyonu, kullanım izleme ve veri analiz yazılımı ile süreçlerinizi otomatikleştirerek ofis tesisleri yönetimini basitleştirin.
Süreçlerinizi otomatikleştirerek ofis tesislerinizin yönetimini basitleştirin. Daha kolay yönetim için masa ve toplantı odası rezervasyonlarını çevrimiçi olarak düzenleyin. Ofis park yerlerini çevrimiçi ve önceden yöneterek %100 kullanım oranına ulaşın. Alan kullanımını anlamak ve ofis düzenini değiştirerek ofis maliyetlerini azaltmak için analitik panoyu kullanın. Çalışma alanını ve odaları kullanmak için ofis sensörlerini kullanın. Ofis sensörü, birisi göründüğünde alanı otomatik olarak rezerve eder; kimse olmadığında ise otomatik olarak serbest bırakır. TableAir Meeting Room Booking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Toplantıları, masaları ve ziyaretçileri yönetmek için yazılım çözümleri sunarız. Tümü tek ve basitleştirilmiş bir akışa entegre edilmiştir.
Faaliyet tabanlı iş için iş yeri çözümleri Masa rezervasyonları alın, toplantı planlayın, oda rezervasyonu alın, ziyaretçileri selamlayın ve iş yerinizi daha fazla optimize etmek için veri odaklı bilgiler edinin. İş yeri yönetiminin her yönünü kapsamlı Pronestor ürün paketiyle ele alın veya ihtiyaçlarınıza uygun özellikleri seçerek ihtiyaçlarınızla eşleştirin. Pronestor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Bu çevre uyumluluğu yazılımı, market işletmecilerinin çevreyle ilgili cezaları azaltmasına ve riski güvenle yönetmesine yardımcı olur.
Titan Cloud’un çevre uyumluluğu yazılımı, perakende ve ticari petrol endüstrisindeki kullanıcıların riskleri güvenle yönetmesine yardımcı olur. 7/24 sızıntı tespiti ve modernleştirilmiş belge yönetimiyle kullanıcılar, uyumlu olacaklarını bilmenin gönül rahatlığını hisseder. Environmental Compliance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Felix bulut tabanlı durum izleme değerlendirmeleri raporlayıcısı, durum izleme programınızdan iyi bir şekilde yararlanmanıza yardımcı olur.
Felix, varlıklarınızın durumuyla ilgili tüm bilgiler, değerlendirmeler, kanıtlar, geribildirimler ve öğrenmeler için tek bir depo sunar. Tüm durum izleme disiplinlerini (titreşim analizi, termografi, yağ analizi, operatör turları, incelemeler vb.) normalleştirilmiş bir şekilde bir araya getirir ve fiziksel varlıklarınızın durum izlemesi veya tahmini bakımı ile ilgili tüm kişiler için bir işbirliği ve iletişim mekanizması sağlar. Felix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Frankie’nin misyonu, zaman ve paradan tasarruf etmeniz için sizinle birlikte çalışarak sanayi tesislerinizdeki gayrimenkul işlemlerini basitleştirmektir
Frankie’nin misyonu, zaman ve paradan tasarruf etmeniz için sizinle birlikte çalışarak sanayi tesislerinizdeki gayrimenkul işlemlerini basitleştirmektir. Frankie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Spark Checkin, patentli güvenlik teknolojisi üzerine kurulu, iki faktörlü kimlik doğrulama ve saha turu doğrulama sistemidir.
Spark Checkin, Fortune 100 listesindeki şirketlerin güvendiği patentli teknoloji üzerine kurulu, tercih edilen iki faktörlü kimlik doğrulama ve saha turu doğrulama sistemidir. Spark sistemi, elektrik, ağ bağlantısı veya pil gerektirmeyen sağlamlaştırılmış donanıma sahiptir. Sistem ayrıca çalışan performans analizi için bir denetim kaydı ve analiz sağlar. Biyometrik kimlik doğrulama uzmanları tarafından tasarlanmış ve dünya çapında milyonlarca kişinin güvenini kazanmıştır. Spark Checkin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi