17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tesis Yönetim Sistemleri

Tesis Yönetim Sistemleri kuruluşların tesis ve fabrika varlıklarını daha etkin bir biçimde yönetmesini sağlar. Bu uygulamalar sayesinde bina planları, varlıklar, çalışanlar ve metrekare gibi ayrıntılar kaydedilir ve kolayca erişilebilir hale getirilir. Tesis Yönetim Sistemleri çizimlere ve şemalara, oda planlamasına, önleyici bakım görevlerine, iş emirlerine ve aydınlatma, güvenlik, HVAC, asansörler ve yangın alarmları dahil ekipman kayıtlarına kolay erişim imkânı sunar. Tesis Yönetim Sistemleri Demirbaş Yönetimi Yazılımı, Bina Bakımı Yazılımı, Ekipman Bakımı Yazılımı, HVAC Yazılımı, CMMS Yazılımları, ÇSG Yönetimi Yazılımı, Ziyaretçi Yönetim Sistemi ve Zaman Yönetimi Sistemi ile ilişkilidir.

31 sonuç
20 yılı aşkın deneyimle, topluluğunuzla etkileşiminizi sürdürebilmeniz için yüksek kaliteli hizmet ve destek sunmayı taahhüt eder. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi
DaySmart Recreation, tesislerinin günlük operasyonlarını yönetirken işletmelerin bir adım önde olmasına yardımcı olmaktadır. Planlama, kayıt ve topluluk katılımının tek bir çözümde basitleştirilmesiyle tesis sahipleri ve personel, işlerini daha düşük bir operasyonel maliyet karşılığında daha yüksek verimlilikle yürütür. Böylece, müşteri deneyimini iyileştirerek daha yüksek gelir sağlar. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
EZO CMMS, tüm bakım operasyonlarında görünürlük ve kontrol sağlayarak varlıklarınızı ve ekibinizi maksimum üretkenlik ile yönetmenizi mümkün kılar. EZO CMMS hakkında daha fazla bilgi
EZO CMMS, iş emirlerini izlemenin ötesine geçmenizi ve tüm tesis yönetimi operasyonlarında merkezi görünürlük ve kontrol elde etmenizi sağlayan, amaca yönelik olarak tasarlanmış bir bakım yönetimi çözümüdür. Bu çözüm, bakım yöneticilerinin önleyici bakım programlarını proaktif olarak izleme, ekipmanlardan maksimum çalışma süresini elde etme, planlanmamış onarımları azaltma ve genel maliyetleri kontrol altına almaya yönelik bir sistemi etkili bir şekilde uygulamalarında yardımcı olmak için tasarlanmış güçlü özelliklerle donatılmıştır. EZO CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Drawbase alan, varlık, doluluk, veri merkezi ve altyapı yönetimi için CAFM/IWMS kurumsal altyapı ürünleri sağlamaktadır. Drawbase hakkında daha fazla bilgi
Drawbase alan, varlık, veri merkezi ve altyapı yönetimi ve doluluk planlaması için önde gelen CAFM/IWMS (bilgisayar destekli tesis yönetimi/entegre iş yeri yönetim sistemi) kurumsal altyapı ürünleri sunarak tesis değerlendirmelerinden, eski ürünlere entegrasyona ve veri taşımaya kadar başarılı bir uygulama için eksiksiz profesyonel hizmetler yelpazesi sunar. IBM Maximo, Oracle EBS ve PeopleSoft ile kurulan ortaklıklar ve onaylanmış çözümler, iyi entegrasyona sahip çözümler sağlamaktadır. Oracle, IBM ve AWS ile bulutta, tesisinizde ve karma çözümler. Drawbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Hizmet etiketlerini, maliyetleri ve satıcıları yönetmek için tesis yönetimi yazılımı. Hızlı alışma için uzman desteği. Ücretsiz deneyin.
Bakım maliyetlerini takip etmenizi, hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve daha fazla kontrol için uyarıları özelleştirmenizi sağlayan önemli bir tesis yönetimi yazılımıdır. Bu CMMS yazılımı, hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramayı ve servis biletlerini yönetmeyi sağlayan bir mobil uygulamayı içermektedir. Bakım geçmişlerinin tam dökümünü ve eyleme dönüştürülebilir hizmet raporlarını sunması nedeniyle tüm önleyici bakım ihtiyaçlarınızı cevaplamaya hazırdır. RFID ve Zendesk ile sorunsuz entegrasyon. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır.
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Çalışan otoparkı düzensizdi. Düzelttik. Indeed, CBRE, eBay ve Sanofi gibi dünya lideri işverenlerin güvenini kazanmıştır.
Otopark yönetimi, tesis yönetimi profesyonelleri için acı verici olabilir. Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi ve Colliers International gibi dünya lideri işverenlerin güvenini kazanmıştır. Wayleadr'ın ödüllü yazılımı, dünyanın dört bir yanındaki şirketler için çalışan otopark ve ulaşım sorunlarını çözüyor. Otopark yerinizi %40'a kadar artırın, manuel otopark yönetimini ortadan kaldırın, giriş ve çıkışı dijitalleştirin ve kullanımı kolay tek bir yazılımla çevresel etkiyi azaltın. Wayleadr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Maintenance Connection, işletmelerin tesis yönetimini geliştirmelerine ve basitleştirmelerine yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, tesis yönetimi için bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan önemli bir CMMS / EAM çözümüdür. Her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilen Maintenance Connection, tesis yönetimi için derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
eMaint CMMS, optimum tesis bakımı ve mevzuat uyumu sağlamak için süreçleri kolaylaştırır ve PM programlarını otomatikleştirir.
eMaint CMMS bakım yönetimi yazılımı ile iş akışlarını optimize edin ve PM’leri otomatikleştirin. EMaint panosunu kullanarak dahili ve harici denetimleri sorunsuz gerçekleştirin ve tüm tesis bakım faaliyetlerini görme olanağına kavuşun. İster binlerce ister sadece birkaç varlığınız olsun sistemi şirketinizin benzersiz ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirin. Varlığın önemine göre önleyici bakımı önceliklendirin ve kategorize edin, kullanım ömrü sonunu belirlemek için varlık yaşını ve sermaye maliyetlerini takip edin. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Ganttic’in sunduğu çevrimiçi kaynak planlayıcısı, iş süreçlerini optimize ederken özel çalışma alanı ve ekipman planları oluşturmaya yardımcı olur.
Sektördeki en iyi proje kaynak yönetimi platformlarından biri olan Ganttic; çalışma alanlarını, ekipmanları ve iş gücünü yönetmek için planlamaya yönelik esnek bir hizmet olarak yazılımdır (Software as a Service, SaaS). Ekiplerin kaynakları verimli bir şekilde tahsis etmelerine, çifte rezervasyonları ortadan kaldırmalarına, iş akışına öncelik vermelerine ve kapasite açıklarını vurgulamalarına olanak tanır. Sonuç mu? Ekipman ve alan kullanımını iyileştirerek zamandan ve paradan tasarruf edilebilir. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Kuruluşların karma iş yerleri oluşturmasını ve çalışanların güvenli ofisine dönüşünü yönetmesini sağlayan bir tesis yönetimi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformu.
WorkInSync, kuruluşların ofislerini karma iş yerlerine dönüştürmelerini sağlayan bulut tabanlı bir Tesis Yönetimi platformudur. Özellikleri şunlardır: çalışan planlama, masa rezervasyonu, serbest masa, uzak yer planları, toplantı odası rezervasyonu, konferans odası rezervasyonu, temassız erişim yönetimi, ziyaretçi yönetimi, ofis gezisi veya ulaşım rezervasyonu (transfer, havaalanı transferleri), katılım yönetimi, interaktif haritalar, alan yönetimi ve alan kullanımı analizleri. WorkInSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil platform. Kalite, güvenlik, operasyonel standartlar ve uyumluluğu iyileştirmenin verimli yolu.
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil uygulama ve eksiksiz çözüm. En sevdiğiniz cihazda incelemeleri planlayıp programlayabilir, çevrimdışıyken bile hızlı mobil denetimler yapabilir, anında düzeltici görevler atayabilirsiniz. İnceleme sonrasında, anında bilgilendirici raporlar oluşturabilir ve gerçek zamanlı bilgi alışverişi için bunları doğru kişilere otomatik olarak e-posta ile gönderebilirsiniz. Gelişmiş analiz panosu sayesinde operasyonlarınız hakkında dikkate değer bilgiler edinin ve ROI'nizi en üst düzeye çıkarın. Profesyoneller için basit ve uygun fiyatlı çözüm. GoAudits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü.
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin merkezi bir platformdan tesisler genelinde erişimi yönetmesine ve izlemesine yardımcı olan bulut tabanlı fiziksel güvenlik çözümü.
Anahtarsız giriş, mobil kimlik bilgileri, uzaktan güvenlik yönetimi, akıllı kilitler, ziyaretçi yönetimi ve kimlik yönetimi çözümlerini pazara sunan önde gelen bulut tabanlı erişim kontrolü ve akıllı alan teknolojisi. Brivo platformu güvenlik otomasyonu, uzaktan yönetim sağlar, çalışan ve kiracı deneyimini geliştirir ve her türlü fiziksel alanda tüm insanların ve varlıkların güvenliğini artırır. Brivo Access hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
EMS, işletmeler ve üniversiteler için oda rezervasyonunu, masa rezervasyonunu, etkinlik planlamasını ve tesis yönetimini basitleştirir.
Accruent’in EMS tesis yönetimi çözümleri, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektördeki işletmelerin fiziksel alanlarını optimize etmelerine yardımcı olur. Oda rezervasyonu, masa rezervasyonu ve etkinlik planlama yazılımımız alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. EMS ile şunları yapabilirsiniz: - Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz - Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz - İşbirliğini artırabilirsiniz - Mobiliteyi artırabilirsiniz - Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
PEMAC Assets: - Varlık yönetimi - Canlı raporlar - Kalibrasyonlar - 21CFR uyumlu - Yüklenici ve izin yönetimi - Kağıtsız izleme
PEMAC | CMMS 200’den fazla özelliğe sahip olan PEMAC Assets, IOT (nesnelerin interneti) teknolojisini kullanarak tam tahmini bakım planlamasına olanak tanıyan tamamen özelleştirilebilir bir CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) çözümüdür. Müşteriler birden fazla PEMAC Assets modülünü seçebilir, birleştirebilir ve tek bir platformda entegre edebilir. PEMAC Assets ayrıca personelinizin ve yüklenicilerinizin sağlık ve güvenliğini koruyabilir ve %100 kağıtsız bir ortamda değişim onayını yönetebilir. Yüklenici ve izin yönetimi ile tüm ekipman ve stokun, bakım görev ve rutinlerinin izlenmesi. PEMAC ASSETS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür.
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Kullanımı kolay, kurulumu hızlı ve uygun fiyatlı bakım yazılımı.
Click Maint CMMS, bakım ve tesis profesyonellerinin maliyetleri azaltmasına ve süreçleri kolaylaştırmasına yardımcı olan bilgisayarlı bakım yönetimi yazılımıdır. Click Maint, çeşitli sektörlerde bakım işlemlerini kolaylaştırmak için gerekli tüm özellikleri içerir. Özelliklerin kullanımı kolaydır ve bakım taleplerini, iş emirlerini, önleyici bakımları, varlıkları, yedek parçaları, satıcıları ve tedarikçileri izlemeleri için yöneticileri güçlendirir. Click Maint ayrıca e-posta, telefon ve kağıt ihtiyacını ortadan kaldıran kullanımı kolay bir Mobil Uygulamaya sahiptir. Bakım sisteminin hızlı çalışmasını sağlamak amacıyla, Click Maint'in uygulanması ve kullanımı kolaydır. Click Maint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Tesis yönetimi ile ilgili denetim ve kontroller için tercih edilen çözüm. Çevrimdışı destek ile tüm cihazlarda çalışır. Ücretsiz deneme.
audit.io, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı tüm cihazlarda çalışan tamamen özelleştirilebilir bir araçtır. Mobil cihazınız veya tabletinizle hareket halindeyken denetim ve incelemeler yapın ve isterseniz çalışmaya bilgisayarda devam edin. Görüntüler ve başka dosyalar ekleyin, sorumlu kişileri atayıp bilgilendirin, otomatik PDF raporlarını paydaşlarla paylaşın, gerçek zamanlı istatistiklerden performans sorunlarını ve eğilimleri analiz edin. Aşağıdaki materyale göz atın ve kuruluşunuzdaki denetim ve inceleme süreçlerini bugün kolaylaştırmaya başlayın. Falcony hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Alan rezervasyonu, kullanım izleme ve veri analiz yazılımı ile süreçlerinizi otomatikleştirerek ofis tesisleri yönetimini basitleştirin.
Süreçlerinizi otomatikleştirerek ofis tesislerinizin yönetimini basitleştirin. Daha kolay yönetim için masa ve toplantı odası rezervasyonlarını çevrimiçi olarak düzenleyin. Ofis park yerlerini çevrimiçi ve önceden yöneterek %100 kullanım oranına ulaşın. Alan kullanımını anlamak ve ofis düzenini değiştirerek ofis maliyetlerini azaltmak için analitik panoyu kullanın. Çalışma alanını ve odaları kullanmak için ofis sensörlerini kullanın. Ofis sensörü, birisi göründüğünde alanı otomatik olarak rezerve eder; kimse olmadığında ise otomatik olarak serbest bırakır. TableAir hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Accruent, oluşturulan ortamı birleştiren ve optimize eden kapsamlı tesis yönetimi yazılım çözümleri sunar.
Accruent, çeşitli sektörlerdeki işletmeler için inşa edilen ortamı birleştiren ve optimize eden kapsamlı tesis yönetimi yazılım çözümleri sunar. Çalışanlarınızı, varlıklarınızı ve tesislerinizi birbirine bağlayarak üretkenliği en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olur. CMMS ve tesis varlık yönetimi yazılımından belge yönetim sistemlerine ve kira muhasebesi çözümlerine, oda rezervasyonu ve etkinlik yönetimi yazılımına kadar, Accruent, varlıklarınızın ve tesislerinizin tüm yaşam döngüsünü daha iyi yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz özelliklere sahiptir. Accruent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar.
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Ofiste etkili sosyal bağlar kurmaya yarayan araç kutusunu edinin.
Ekip oluşturmadan sağlık etkinliklerine kadar Witco, ofisi çalışanların hem gerçek hayatta hem de çevrimiçi olarak bağ kurabilecekleri daha sosyal bir yere dönüştürerek aidiyet duygusunu güçlendiren bir araç seti sağlar. Witco uygulaması sayesinde yöneticiler, iş yerinden haberlere, ekip oluşturma etkinliklerine, sağlık tekliflerine, çalışanlara yönelik sosyal yardımlara ve daha pek çok olanağa doğrudan erişimle bütünsel bir deneyim sağlayabilir. Çalışanların pratik bir şekilde ulaşabildikleri bir araçla kurum kültürünün hayata geçirilmesine yardımcı olur. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
TAG, tesis yönetimi için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Kurumsal Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır.
Asset Guardian (TAG), tesis yönetimi için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Varlık Bakım Yönetimi yazılımıdır. Özellikleri arasında 2D/3D etkileşimli zemin planları ve ekipmanları, önleyici bakım, IoT tabanlı bakım, önceden oluşturulmuş ve özelleştirilmiş raporlar, denetim yönetimi, ekipman izleme, sabit varlık yönetimi, satıcı yönetimi ve iş emri iş akışı otomasyonu bulunmaktadır. TAG, CMMS’nin benimsenmesini kolaylaştırmak için en son teknolojileri entegre eden üst düzey kullanıcı deneyimi ve mobil deneyimler sunmaktadır. The Asset Guardian (TAG) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Operasyonel faaliyetlerin planlama ve tasarımı için varlıkları, insanları ve diğer verileri sanal bir ortamda etkileşimli kat planlarına yerleştirin.
İş yerinizi, şirketin gayrimenkul portföyünün, çalışanlarının ve varlıklarının yönetimini optimize edin. Basit sürükle bırak işlevi, alanınızın düzenini tasarlamanıza, yeni kurulumu çalışanları hassas bir şekilde konumlandırarak görselleştirmenize ve kullandıkları ekipmanı izlemenize yardımcı olur. Renk kuralları kullanarak bilgiye dayalı koltuk kullanım kararları alın, birden fazla hareket senaryosu geliştirin ve oda hareketlerini etkileşimli kat planları veya tablo formatında grafik olarak yönetin. Gerçek zamanlı güncellemeleri, işaretli kat planlarını ve raporları paylaşın. Xyicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Alan Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İş Emri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Tesis Planlama
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi