591 sonuç
eMaint CMMS, optimum tesis bakımı ve mevzuat uyumu sağlamak için süreçleri kolaylaştırır ve PM programlarını otomatikleştirir. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi
eMaint CMMS bakım yönetimi yazılımı ile iş akışlarını optimize edin ve PM’leri otomatikleştirin. EMaint panosunu kullanarak dahili ve harici denetimleri sorunsuz gerçekleştirin ve tüm tesis bakım faaliyetlerini görme olanağına kavuşun. İster binlerce ister sadece birkaç varlığınız olsun sistemi şirketinizin benzersiz ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirin. Varlığın önemine göre önleyici bakımı önceliklendirin ve kategorize edin, kullanım ömrü sonunu belirlemek için varlık yaşını ve sermaye maliyetlerini takip edin. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Drawbase alan, varlık, doluluk, veri merkezi ve altyapı yönetimi için CAFM/IWMS kurumsal altyapı ürünleri sağlamaktadır. Drawbase hakkında daha fazla bilgi
Drawbase alan, varlık, veri merkezi ve altyapı yönetimi ve doluluk planlaması için önde gelen CAFM/IWMS (bilgisayar destekli tesis yönetimi/entegre iş yeri yönetim sistemi) kurumsal altyapı ürünleri sunarak tesis değerlendirmelerinden, eski ürünlere entegrasyona ve veri taşımaya kadar başarılı bir uygulama için eksiksiz profesyonel hizmetler yelpazesi sunar. IBM Maximo, Oracle EBS ve PeopleSoft ile kurulan ortaklıklar ve onaylanmış çözümler, iyi entegrasyona sahip çözümler sağlamaktadır. Oracle, IBM ve AWS ile bulutta, tesisinizde ve karma çözümler. Drawbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Tesis yönetimi ile ilgili denetim ve kontroller için tercih edilen çözüm. Çevrimdışı destek ile tüm cihazlarda çalışır. Ücretsiz deneme. Falcony hakkında daha fazla bilgi
audit.io, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı tüm cihazlarda çalışan tamamen özelleştirilebilir bir araçtır. Mobil cihazınız veya tabletinizle hareket halindeyken denetim ve incelemeler yapın ve isterseniz çalışmaya bilgisayarda devam edin. Görüntüler ve başka dosyalar ekleyin, sorumlu kişileri atayıp bilgilendirin, otomatik PDF raporlarını paydaşlarla paylaşın, gerçek zamanlı istatistiklerden performans sorunlarını ve eğilimleri analiz edin. Aşağıdaki materyale göz atın ve kuruluşunuzdaki denetim ve inceleme süreçlerini bugün kolaylaştırmaya başlayın. Falcony hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
İşletmelerin merkezi bir platformdan tesisler genelinde erişimi yönetmesine ve izlemesine yardımcı olan bulut tabanlı fiziksel güvenlik çözümü. Brivo Access hakkında daha fazla bilgi
Anahtarsız giriş, mobil kimlik bilgileri, uzaktan güvenlik yönetimi, akıllı kilitler, ziyaretçi yönetimi ve kimlik yönetimi çözümlerini pazara sunan önde gelen bulut tabanlı erişim kontrolü ve akıllı alan teknolojisi. Brivo platformu güvenlik otomasyonu, uzaktan yönetim sağlar, çalışan ve kiracı deneyimini geliştirir ve her türlü fiziksel alanda tüm insanların ve varlıkların güvenliğini artırır. Brivo Access hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
With 20+ years of experience, we’re committed to providing high-quality services and support so you can keep your community engaged. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi
DaySmart Recreation is helping businesses stay ahead when managing the daily operations of their facilities. By simplifying scheduling, registration, and community engagement into one solution, facility owners and staff are running their business with greater efficiency at a lower operational cost that improves the customer experience, leading to higher revenue. DaySmart Recreation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Felix bulut tabanlı durum izleme değerlendirmeleri raporlayıcısı, durum izleme programınızdan iyi bir şekilde yararlanmanıza yardımcı olur. Felix hakkında daha fazla bilgi
Felix, varlıklarınızın durumuyla ilgili tüm bilgiler, değerlendirmeler, kanıtlar, geribildirimler ve öğrenmeler için tek bir depo sunar. Tüm durum izleme disiplinlerini (titreşim analizi, termografi, yağ analizi, operatör turları, incelemeler vb.) normalleştirilmiş bir şekilde bir araya getirir ve fiziksel varlıklarınızın durum izlemesi veya tahmini bakımı ile ilgili tüm kişiler için bir işbirliği ve iletişim mekanizması sağlar. Felix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Procore construction management software handles construction projects, resources, people, and financials from planning to closeout.
Procore construction software manages your construction projects, resources and financials from planning to closeout. The platform connects every project contributor to solutions built specifically for the industry for the owner, the general contractor and the specialty contractor. The ability to communicate across teams makes it easier to work together by establishing a single source of truth. This is how Procore gives your team easy access to everything they need to know to get the job done. Procore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Microsoft Visio is a diagramming solution that helps visualize data-connected business process flows, empower remote teamwork, and more
Microsoft Visio is a diagramming solution with a robust library of templates and shapes, data connectivity capabilities, and integrated collaboration tools to empower remote workers and teams anywhere. Create impactful visualizations using provided shapes and starter files. Edit diagrams stored online simultaneously with colleagues through a web browser to work with others anywhere securely and effortlessly. Even connect diagrams to real-time data to make decisions quickly. Visio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App fixed asset tracking platform that helps you work smarter. We help people track, manage and support their fixed assets throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees already carry. Asset Panda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
UpKeep is rated the #1 mobile-first Facilities Management Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's Facility Management Software is a modern maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. UpKeep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Hizmet etiketlerini, maliyetleri ve satıcıları yönetmek için tesis yönetimi yazılımı. Hızlı alışma için uzman desteği. Ücretsiz deneyin.
Bakım maliyetlerini takip etmenizi, hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve daha fazla kontrol için uyarıları özelleştirmenizi sağlayan önemli bir tesis yönetimi yazılımıdır. Bu CMMS yazılımı, hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramayı ve servis biletlerini yönetmeyi sağlayan bir mobil uygulamayı içermektedir. Bakım geçmişlerinin tam dökümünü ve eyleme dönüştürülebilir hizmet raporlarını sunması nedeniyle tüm önleyici bakım ihtiyaçlarınızı cevaplamaya hazırdır. RFID ve Zendesk ile sorunsuz entegrasyon. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Manage single to multi-facilities, the powerful service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your facilities management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Self Storage Solutions For Small & Medium Sized Facilities- Software, Marketing, Call Answering, Accounting, Access Control & more.
Easy Storage Solutions provides web-based self software for small & medium sized operators in the self storage industry. The management software comes with a fully integrated website that allows tenants to e-sign lease agreements, rent units online, and pay their bill via their own online account. It also has the ability to text message and email tenants late notices and invoice reminders. Customer support and software upgrades are 100% FREE. Easy Storage Solutions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Sine is a workplace software system for registering visitors, contractors, staff, students & couriers via the web, tablet & mobile.
Complete workplace software for visitors, contractors, staff, students & couriers. Trusted by JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL and thousands of organisations globally. Busy, repeat users can "check-in" using their smart phone, hosts pre-register guests in advance and get notified via SMS, email or the Sine app on visitor arrival. Instant set-up, easy to use with all the hardware provided via our online global shop. 24 hr support and 30 day free trial. No credit card required. Sine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Fiix's cloud-based CMMS software helps plan, track, and optimize maintenance to boost efficiency and asset health.
Fiix's cloud-based CMMS software is the easiest way to plan, track, and optimize maintenance. Fiix partners with you to organize assets and inventory, manage work, connect to business systems, and make data-driven decisions. Use customizable dashboards to see all your work, parts, costs, schedules, and KPIs in one place with a few clicks. Our technician-focused desktop and mobile apps help you create, schedule, prioritize, and be notified of tasks and work orders from anywhere—even when offline. Fiix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Fracttal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! eSPACE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Web, on-prem and mobile solutions to help businesses with mapping, data management, predictive modeling, geocoding and more.
Integrated collection of GIS software products; ArcGIS offers unique capabilities and flexible licensing for applying location-based analytics to your business practices. Gain greater insights using contextual tools to visualize and analyze your data. Collaborate and share via maps, apps, dashboards and reports. ArcGIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
FMX's facility management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
Get ahead of your operations with smart facilities management software. FMX is the most reviewed, highest-rated software on the market. Access maintenance from a mobile device and view tasks on a calendar or interactive floor plan. Track team and asset performance with configurable reports and dashboards. Access tasks, property inspections, and asset history on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Associate inventory with tasks and receive alerts when running low. FMX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better. Booksy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from facility management to healthcare to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Hippo CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Try the only visitor management system to offer two-way SMS, email, and Slack communication, as well as button-based visitor workflows.
Bring stability to your evolving office with our intuitive and versatile visitor management solution. The app is used by thousands of businesses around the globe, from offices with just a few employees to those over 50,000. Whether you are looking for a simple visitor logging system to track your visitor traffic, or require a fully configurable, two-way communication system with badge printing, The Receptionist for iPad can solve your specific office needs. We now offer contactless check-in! The Receptionist for iPad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Web-based solution for work order tracking, preventive and predictive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruent Maintenance Connection is a Maintenance Management software that helps avoiding asset failure and reduce downtime with its powerful computerized maintenance management software. This solution increases asset uptime, streamline multi-site operations, maximize visibility and facilitate agile preventive maintenance programs with Maintenance Connection’s powerful features. It provides automated notifications, accurate records for compliance and audit preparedness Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Quickbase is a no-code platform that enables organizations to gain transparency into facility management processes.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. Streamline complex, facility management processes, gain new levels of transparency, and rapidly adapt to change. Gain real-time visibility and automation across complex processes and siloed systems to help increase agility. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
TimeTap is a feature-rich, highly customizable appointment scheduling tool trusted by esteemed organizations around the world.
TimeTap automates appointment scheduling and related tasks while solving custom and complex booking needs. We offer more than standard features, such as custom appointment confirmations and reminders. With TimeTap, you get a HIPAA & GDPR compliant tool that can collect and store client information, integrate multiple staff calendars into a single booking page, avoid double booking with two-way calendar sync, and calculate travel time between appointments & automatically adjust your availability. TimeTap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Thousands of property managers are choosing Connecteam’s all-in-one employee management app to run their property management business. From internal communication to automated workflows, to dispatchin g maintenance jobs with the schedule - Connecteam got your facility management business covered! Start for free now. Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Maxpanda CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and facility management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Asset Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. iAuditor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Kaynak planlama, görev programlama ve proje yönetimi için etkileşimli Gantt çizelgeleri sağlayan çok kullanıcılı çevrimiçi iş birliği yazılımı.
Ganttic insanları, projeleri, araçları, tesisleri ve daha fazlasını planlamak için kullanılan kaynak planlama proje portföyü yönetim yazılımıdır. Esnek web tabanlı uygulama, mevcut iş akışlarıyla entegre olur. Projeler, görevler, kaynaklar hakkında üst düzey genel bakış edinin. Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve grafikler ilerlemeyi izler, ekip şeffaflığını artırır, iyi kaynak kullanımı sağlar. Dünyanın dört bir yanından ekiplerin neden farklı ihtiyaçları konusunda Ganttic’e güvendiklerini görmek için ücretsiz denemeye başlayın. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Revolutionize your facility management solution with ProntoForms field team platform. Collect rich, reliable data with mobile apps.
Revolutionize your facility management solution with our no-code field team platform. Integrate ProntoForms with your current apps and cloud service to create seamless workflows. Dispatch new tasks automatically and trigger real-time notifications. Create easy-to-read dashboards and reports with the rich, reliable data your maintenance workers submit. Combine analytics charts to identify the key performance indicators you should monitor. Replace guesswork with data-driven decisions. ProntoForms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Traction Guest is a cloud-based visitor management platform offering custom sign-in experiences, automatic badge printing and more
Traction Guest ensures safety & security for employees, contractors, and essential visitors – wherever they work through our Workforce Security Platform. The platform provides the most advanced enterprise visitor management system (VMS), health & safety controls, critical outreach and alerting, as well as analytics and auditing functionality. Traction Guest facilitates multi-layered screening & approvals so that security processes can be finely tuned for unlimited locations & types of workplace Traction Guest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your building maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate CMMS platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
From replacing equipment to scheduling cleanings and coordinating maintenance work, ManagerPlus makes facility management easier.
With ManagerPlus, gain insight into every facet of your one or multiple facilities with in-depth reporting and analysis. Automated maintenance scheduling and request management make maintenance a breeze. Take your facility maintenance data with you everywhere you go with the ManagerPlus mobile app, even when you don't have internet access. ManagerPlus is the tool you need to help you maintain every aspect of your facility and manage your work. ManagerPlus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. MPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Fully integrated software that meets all aspects of managing HVAC, Contractor, and service business.
Jonas Construction Software has been providing industry-leading accounting, construction and service management software for the past 30 years. Our fully-integrated solution provides all of the tools that you need to increase productivity and improve your bottom line. At Jonas, our solution is designed to meet the needs of the construction industry specifically, enabling construction businesses to streamline their operations, enhance efficiencies, and increase growth. Jonas Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. NetFacilities hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and complete compliance-related maintenance management. With TheWorxHub, you can more efficiently manage your operations, including work orders, asset tracking, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS helps 1,600+ healthcare and senior living organizations improve building maintenance to provide long term care. TheWorxHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
simPRO is a field service management software solution w/ powerful features to help you manage facilities & increase profits.
simPRO is a complete field service management software solution that helps businesses with facility management. If you're struggling with quoting jobs, managing multi-stage projects, managing inventory, connecting the office to the field, or any other areas of your workflow, simPRO provides a streamlined platform to address your pressing challenges all while helping you increase productivity and profits. More than 150,000 field service professionals trust simPRO for workflow management. simPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Ensure a free flow of clients in & out of facilities by defining access parameters at each point of entry. Eliminate bottlenecks!
Manage schedules & eliminate conflicts! Our facility calendar makes managing facility schedules easier than ever. Manage all facilities through a single interface while keeping rentals, reservations, & maintenance blocks in mind. Spot & prevent conflicts in just a few clicks & know who is using your space. Subdivide larger facilities to enable clients to book parts of the whole through online facility bookings & reservation requests to generate additional revenue for your organization. SmartRec hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Organize building information for commercial construction. Collaborate with the team and work efficiently. Reduce Handover Delays
OmTrak Construction Software was created by the industry experts at WebFM. Optimize & Organise construction jobs with this cloud based software that allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. Facility Managers can set calendar-driven maintenance scheduling with customizable asset registers. Automate future maintenance work & export maintenance log books. Accessible from any device online or from the mobile app. OmTrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing
Clearooms is a workspace management tool for meeting room and hot desk booking. See how Clearooms can support your safe return to the office with a free 30-day trial. Our transparent pricing structure ensures you only pay for what you use. Our features have been thoughtfully developed around our users' wants and needs, to support them in managing their workplace activity. Clearooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi
A Facility Management SaaS platform that enables organizations to create hybrid workplaces and manage employees’ safe return-to-office.
WorkInSync is a cloud-based Facility Management platform that enables organizations to convert their offices into hybrid workplaces. Its features include - Employee Scheduling, Desk Booking, Hot-Desking, Distanced Seating Plans, Meeting Room Booking, Conference Room Booking, Contactless Access Management, Visitor Management, Office Commute or Transport Booking (Shuttle, Airport Transfers), Attendance Management, Interactive Maps, Space Management & Space Utilization Analytics. WorkInSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ekipman Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Tesis Varlık Yönetimi