15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Mental Sağlık Yazılımı

Mental Sağlık Yazılımı, hasta kayıtlarının tutulması, faturalandırma, zaman planlaması gibi faaliyetlerle ilgilenir. Tipik olarak Psikiyatri Yazılımı, hasta kayıtlarının, ilerleme notlarının, ücretlendirme ve faturalandırmaların ve çalışanların ve randevuların planlanmasının düzenlenmesi ve yönetimine yardımcı olan bir dizi esnek özellik sunar. Psikiyatri Kliniği Yazılımı, hasta raporlarının oluşturulması, tedavi kayıtları, borç takibi, ödeme işleme, hasta verilerinin paylaşılması, belge yönetimi, elektronik talepler, tahsilatlar ve finansal raporlama dahil temel hasta bakımı ve tıbbi işletme süreçlerini merkezileştirmek ve otomatikleştirmek için kullanır. Mental Sağlık Yazılımı İnsani Hizmetler Yazılımı, Elektronik Tıbbi Kayıt Sistemi, Tıbbi Faturalandırma Yazılımı, Hastane ve Klinik Yönetim Sistemi, Medikal Planlama Yazılımı ve Tıbbi Transkripsiyon Yazılımı ile ilişkilidir.

MERIDIQ, küçük klinikler ve estetisyenler için kullanımı kolay ve güvenli bir hasta kayıt sistemidir. MERIDIQ hakkında daha fazla bilgi
MERIDIQ, tüm estetik ve güzellik uzmanları için kullanımı kolay ve güvenli bir hasta kayıt sistemidir. MERIDIQ, hasta tedavilerinin iyi belgelenmiş kayıtlarını tutmak isteyen küçük kliniklerin ve estetisyenlerin ihtiyaçlarına uyacak şekilde tasarlanmıştır. Hasta kayıt sisteminin kullanımı, işlevlerde herhangi bir sınırlama olmaksızın ücretsizdir. Daha fazla depolama alanı ve kullanıcı için istenildiğinde ücretli bir sürüme yükseltilebilir. MERIDIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Yapılacaklar listenizin geri kalanı için zaman kazanabileceğiniz, kullanıcı dostu planlama aracıyla self servis randevu planlama.
Acuity’nin HIPAA ile uyumlu, self servis planlama çözümüyle zamandan tasarruf edin ve hastalarınızı düzenleyin. Hastanın sizden randevu aldığı andan itibaren Acuity, özelleştirilmiş onaylar, kısa mesaj yoluyla anımsatıcılar gönderir, SOAP (Öznel, Nesnel Değerlendirme Planı) notlarını depolar, hastaların sizin uygunluk durumunuza göre zamanlarını yeniden planlamalarını sağlar ve ödemeleri işler. Ayrıca görüntülü görüşme planlayarak hastalarınızla uzaktan bağlantı kurabilirsiniz. Acuity ile günlük rutininiz daha sorunsuz geçer. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
CareLogic, kurumsal ruh sağlığı ve sosyal hizmetler kuruluşları için tasarlanmış web tabanlı bir EHR platformudur.
CareLogic, kurumsal ruh sağlığı ve sosyal hizmetler kuruluşları için tasarlanmış web tabanlı ve kullanımı kolay bir EHR (elektronik sağlık kaydı) platformudur. Yüksek düzeyde yapılandırılabilir EHR platformu sonuçların iyileştirilmesine, verimliliğin artırılmasına ve performans gösterilmesine yardımcı olur. Özellikleri arasında planlama, kabul, tedavi planlama, hizmet dokümantasyonu, e-reçete, tüketici katılımı, tele sağlık, faturalandırma ve raporlama yer almaktadır. Qualifacts CareLogic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Psikoloji veya ruh sağlığı kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir: + Takvim yönetimi + Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta) + Tedavi notu şablonları + Müşteri faturalandırma + Çevrimiçi rezervasyonlar + İki yönlü SMS sohbet + Tele-sağlık + Ve çok daha fazlası Power Diary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Zihinsel sağlık uygulamaları için özelleştirilebilir şablonlar, yerleşik tarama araçları, HIPAA uyumlu tele-sağlık ve hasta portalı içeren EHR.
Intelligent Medical Software; ruh sağlığı, zihinsel sağlık ve psikiyatri uygulamaları için tamamen özelleştirilebilir şablonlar, yerleşik tarama araçları, HIPAA uyumlu bir tele-sağlık sistemi ve hasta portalı içerir. IMS, hasta etkileşiminden, uygulama analizi, otomatik giriş işlemi, bakım koordinasyonu, raporlama ve daha fazlasına kadar hasta bakımı sağlama sürecinin her adımında ihtiyacı karşılar. Özellikleri, modülleri ve şablonları, her yönüyle uygulamanızın özel ihtiyaçlarına tam olarak uyarlanacak şekilde oluşturulmuştur. Intelligent Medical Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Community CareLink, kâr amacı gütmeyen kuruluş, devlet kurumu, sağlık hizmeti sağlayıcısı ve ödeyici alanında geniş bir kuruluş yelpazesine hizmet vermektedir.
United Way, madde kullanımı bozukluğu tedavi merkezleri, evsiz barınakları, ayakta hasta bakım tesisleri, sevk merkezleri ve daha fazlası dahil olmak üzere kâr amacı gütmeyen çok çeşitli kuruluşlar tarafından kullanılan HIPAA (Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu vaka yönetimi çözümleri. Müşteri hizmetlerini, sevkleri, tanıları, topluluk iş birliğini, program sonuçlarını kolayca belgeleyin. Hibe başvurusu yazma ve izleme için kullanışlı özel raporlama özellikleri içerir. Community CareLink veri yakalamayı kolay, hızlı ve doğru hale getirir. Community CareLink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Lightning Step, CRM, EMR ve RCM sistemlerini davranışsal sağlık ve bağımlılık tedavi merkezleri için tek bir yazılıma entegre eder.
Lightning Step, davranışsal sağlık ve bağımlılık tedavi merkezleri için kurumsal yazılım sağlayıcısıdır. Bu hepsi bir arada platform, hasta bakımını yönetmek için kapsamlı ve entegre bir yaklaşım sağlamak amacıyla elektronik tıbbi kayıtları (EMR), müşteri ilişkileri yönetimini (CRM) ve gelir döngüsü yönetimi (RCM) yeteneklerini işler. Bu yazılım, sağlık uzmanlarının bakım hizmetlerini kolaylaştırmalarına, hasta sonuçlarını iyileştirmelerine ve operasyonel verimliliği artırmalarına destek olur. Lightning Step hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Randevu Planlama
  • Talep Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Tıbbi Faturalandırma
  • E-Reçete
  • Self Servis Portal
  • Grafik
  • Form Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi