15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Finansal Kiralama Yönetimi

Finansal Kiralama Yönetimi, kiralanan mal ya da ekipmanla ilgili önemli verileri depolar ve çoğu zaman finansal ya da yasal bilgi de içerir. Yazılım; güçlü raporlama araçlarına sahiptir ve kritik tarihlerdeki e-posta alarmları kuruluşların emlak portföylerini proaktif bir şekilde yönetmelerine, riskleri azaltmalarına ve daha bilinçli işletmesel kararlar vermelerine imkân tanır. Finansal Kiralama Yazılımı ayrıca, kiralama işlemini baştan sona takip ederek, ofis, endüstriyel ya da perakende kiralama döngülerini kısaltarak ve karı optimize ederek finansal kiralama sürecinin detaylı yönetimini destekler. Finansal Kiralama Yönetimi Emlakçı Programı ve Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

Uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmış UFRS 16 hesaplamaları. ZenTreasury Leasing, hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür. ZenTreasury Lease accounting hakkında daha fazla bilgi
Kiralama operasyonlarını kolaylaştırın, basitleştirin ve otomatikleştirin. ZenTreasury Leasing, UFRS 16 (Kiralama hakkındaki Uluslararası Finansal Raporlama Standartları) ile uyum sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür. ZenTreasury’nin UFRS 16 hesaplamaları, uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmıştır. ZenTreasury Lease accounting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme
Accruent'in kiralama yönetimi için kapsamlı yazılımı işletmelerin kiralama tarihlerini yönetmesine, kira maliyetlerini analiz etmesine ve daha iyi belirlenmiş piyasa fiyatlarını belirlemesine yardımcı olur.
Accruent'in kapsamlı, yapılandırılabilir kiralama yönetimi yazılımı, işletmelerin kiralama tarihlerini yönetmesine, kira maliyetlerini analiz etmesine ve daha iyi belirlenmiş piyasa fiyatlarını belirlemesine yardımcı olur. Mevcut çözümlere sorunsuz bir şekilde entegre olurken, işletmelerin kiralamaları hakkında bilinçli kararlar almalarına ve kiralama finansal raporlama standartlarına uymalarına yardımcı olur. Accruent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme
Global işletmeler için bir kiralama yönetimi yazılımı: paralel IFRS 16 ve ASC 842 uyumluluğu, çoklu ERP entegrasyonu, 1000’in üzerinde sözleşme.
Nakisa Lease Administration (NLA), küresel işletmeler için buluta özel bir kira yönetimi yazılımıdır. 1000’den fazla sözleşme portföyü için oluşturulan NLA, ekipman, arazi, filo ve gayrimenkul varlıkları için uçtan uca kiralama yaşam döngüsü yönetimi sunar. ASC 842, IFRS 16 ve yerel GAAP için dahili paralel uyumluluk özelliklerine sahip kapsamlı yazılımımız, çift yönlü ERP entegrasyonuna ihtiyaç duyan Fortune 1000 şirketleri için tercih edilen bir çözümdür (SAP ECC, SAP S4/HANA ve Oracle). NLA, kiralama yönetimini desteklemek için gerçek varlık düzeyinde muhasebe ve kiralama varlık takibi, toplu operasyonlar (değiştirme, endeksleme ve iş akışı geçişi), tüm kiralama etkinliklerine (başlangıç, değişiklikler, yenileme, satın alma vb.) destek ve geri döndürme sunar. Nakisa, erişimin kapsamını kontrol etmenizi, görev tabanlı izinler vermenizi ve çeşitli ekipler arasında veri toplama ve onay iş akışlarını tasarlamanızı sağlar, böylece iş akışlarınız operasyonel ihtiyaçlarınızla uyumlu hale gelir. Nakisa Lease Administration hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme
Kurumsal gayrimenkul operasyonlarını kolaylaştırmak ve ASC 842 ve IFRS 16 ile uyumluluk sağlamak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
ASC 842, IFRS 16 ve GASB 87 ile uyumlu olan Nakisa Real Estate, gayrimenkul portföylerini, muhasebe ve operasyonları bir araya getirerek tüm kiralama faaliyetlerini tek bir merkezden yönetmenizi sağlar. Buluta özel bu yenilikçi çözüm, ERP sistemleri (SAP, Oracle ve daha fazlası) ile çift yönlü entegrasyona sahiptir. Toplu ödemeler, yüzdelik kira hesaplaması, dönem sonu mutabakatları ve çok daha fazlası gibi sektöre özgü nitelikleriyle Fortune 1000 şirketlerine gayrimenkul muhasebesi konusunda yardımcı olur. Nakisa Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme
Lucernex kira yönetimi yazılımı kira yönetimini kolaylaştırır ve FASB ASC 842, IASB IFRS 16 ve GASB 87 ile uyumu sağlar.
Accruent’in Lucernex kiralama yönetimi yazılımı, pazar planlamasını ve saha seçimini basitleştirip optimize ederek FASB ASC 842, IASB IFRS 16, GASB 87 ve diğerleri dahil olmak üzere finansal raporlama standartlarına uyumu sağlar. Birden fazla para birimi ve dil içeren küresel portföyleri destekler ve önde gelen ERP'lerle entegre olur. Ayrıca özel gereksinimleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilen Lucernex, SOC1 ve SOC2 sertifikaları ile en yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. Lucernex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme
Bankalar, bağlı finans şirketleri ve özel kredi kuruluşları için tasarlanan Sopra Financing Platform, finansman operasyonlarını dönüştürerek kredilerin düzenlenmesini kolaylaştırır.
Dünya çapında bankalar, bağlı finans şirketleri ve özel kredi kuruluşları için tasarlanan Sopra Financing Platform, bir hizmet olarak sunulan ve tek bir düğmeye dokunarak erişilebilen kapsamlı, kağıtsız bir çözüm sunarak varlık finansmanı operasyonlarını dönüştürür. Sopra Financing Platform, uzman finansörleri güçlendirerek müşteri hizmetlerini ve aracı yardımını geliştirir, kredi kararlarını hızlandırır ve gerçek zamanlı risk değerlendirmesini mümkün kılar. Sopra Financing Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme
Microsoft Dynamics için OneCore; krediler, kiralamalar, filolar ve daha fazlası için Microsoft onaylı finansal kiralama yönetimi yazılım çözümüdür.
Microsoft Dynamics 365 Business Cental için OneCore; Microsoft onaylı bir finansal kiralama yönetim çözümüdür. Yazılım, şu tür başlıca finans ürünleri için tam desteği kapsamaktadır: Kiralama, satın alma, finans ve işletme kiralaması, krediler, filo yönetimi. Solitea OneCore'un merkezinde, hem sözleşme öncesi hem de aktivasyon sonrası süreçleri destekleyen gelişmiş ürün yönetimi ve işlem modülü bulunmaktadır. İşletmenizi hukuki destek ve çevrimiçi veri işleme sunan tek bir entegre sistemle destekleyin. OneCore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Ticari Kiralama Sözleşmeleri
  • Kişi Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
  • Konut Kiralama
  • Perakende Kiralama
  • Bakım Yönetimi
  • Kira Oluşturma
  • Muhasebe
  • Belge Depolama
  • Harcama İzleme