17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sipariş Yönetimi Yazılımı

Sipariş Yönetimi Yazılımı siparişlerin ilk kabulden bitmiş bir malın gönderimine kadar yönetilmesini sağlar. Bu uygulamalar, bir operasyon iş akışına, iş kurallarına, entegrasyon gereksinimlerine, veri kaydetme gereksinimlerine, mağazacılık tekniklerine ve çok kanallı satış stratejisine uygun özelleştirilmiş araçlar sunar. Sipariş Yönetimi Yazılımı genelde envanter kontrolü, sipariş yönetimi, ödeme işleme, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi ile gerçek zamanlı entegrasyon sunarak maliyetleri optimize etmeye ve verimliliği artırmaya yardım eder. Sipariş Yönetimi Yazılımı e-Ticaret yazılımı ve Sipariş Giriş yazılımı ile ilgilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

32 sonuç

Müşteriye dönük vitrin, dahili sipariş yönetim sistemi ve POS özelliklerine sahip bulut tabanlı bir mücevher onarım atölyesi platformu. Reshyne hakkında daha fazla bilgi
Reshyne iyi bir mücevher tamirhane yazılımıdır. Müşterilere kullanıma hazır ve özelleştirilebilir özelliklerle önceden yüklenmiş tam hizmetli sanal onarım atölyesi sunun. Onarım süreci hakkında size tam görünürlük sağlayan güçlü bir sipariş yönetim sistemi ile verilerinizin gücünü ortaya çıkarın. Kuyumcu ekibiniz genelinde işleri atayın veya mevcut satıcılarınız ve ortaklarınızla iş birliği yapın: tamamı Reshyne platformu aracılığıyla mümkün. Reshyne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
ReturnGO, her ölçekten binlerce e-ticaret satıcısının güvendiği, piyasadaki en gelişmiş iade çözümlerinden biridir. ReturnGO hakkında daha fazla bilgi
ReturnGO, her ölçekten binlerce e-ticaret satıcısının güvendiği, piyasadaki en gelişmiş iade çözümlerinden biridir. Müşterileri geri ödeme talep etmek yerine ürün değiştirmeye veya mağaza kredisi almaya teşvik eden markalı bir iade portalı kullanarak müşterilerinize sorunsuz bir iade deneyimi sunun. ReturnGO, kâr hanenizi iyileştirmeye, tersine lojistik maliyetlerini düşürmeye ve aynı zamanda müşteri elde tutma oranını ve ortalama sipariş değerini artırmaya odaklanır. ReturnGO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com'un CRM yazılımı, ilk kabulden bitmiş ürünlerin sevkiyatına kadar tüm siparişleri kolayca takip etmeye yardımcı olur. Renkli görünümlerle, tüm siparişlerinizin nerede olduğunu ve ne yapılması gerektiğini her zaman bilirsiniz. Kodlamaya gerek kalmadan, rapor ve panoları kullanarak tedarik zincirinizin her aşamasını kontrol edin, siparişlerinizin ilerleme durumunu, teslimat sürelerini, satış fırsatlarını veya başka bir şeyi takip edin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
NetSuite sipariş yönetimi, sipariş yönetimini, iadeleri ve değişimleri otomatikleştirerek kusursuz ve esnek bir sipariş tamamlama stratejisi sağlar.
NetSuite sipariş yönetimi, dilediğiniz yerde satın alma, dilediğiniz yerde teslim etme ve dilediğiniz yerde iade etme deneyimi sağlar. Siparişlerin yaşam döngüsü boyunca tüm kanallarda ve gönderim seçeneklerinde verimli sipariş yönetimi süreçleri sağlayarak işletmelerin müşteri beklentilerini karşılamasına ve kâr elde etmesine olanak tanır. Sipariş kaydı ve doğrulama, sipariş verme, sevkiyat onayı, müşteri iletişimleri ve ödeme dahil olmak üzere uçtan uca siparişlerin yaşam döngüsünü otomatikleştirin. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro, 2015 yılından bu yana, tedarik alanındaki manuel işleri ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Kolaylaştırılmış onaylar, akıllı bütçeleme ve masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
EZRentOut baştan sona ayrıntılı takip, otomatik faturalama ve gerçek zamanlı güncellemelerle sipariş yönetimini basitleştirir.
Önde gelen bulut tabanlı sipariş yönetim yazılımları arasında yer alan EZRentOut, ROI’nizi en üst düzeye çıkararak verimlilik düzeylerini artırmanıza ve tüm kiralama siparişlerinizi izlemenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Bu yazılım, iş kararlarının verilere dayanarak alınmasını kolaylaştıran kapsamlı bir müşteri yönetimi ve raporlama panosuna sahiptir. Müşteri başarı ekibi, ihtiyaç duyduğunuz her an, 24 saat size yardımcı olmaya hazırdır. EZRentOut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Hammaddelerden sevk edilen siparişlere kadar imalat süreciniz üzerinde gerçek zamanlı tam kontrol sağlayan imalat ERP'si.
Katana, hammaddelerden sevk edilen siparişlere kadar imalat süreciniz üzerinde tam kontrol sağlayan bir imalat ERP'sidir. Günlük operasyonlara gerçek zamanlı bir genel bakış edinin, işletmenize her yerden erişin, daha fazla otomasyona sahip olun ve stoksuz kalıp siparişlerin gecikmesini önlemek amacıyla stok için yeniden sipariş noktaları belirleyin.

 Önde gelen satış ve sevkiyat yazılımlarına olan entegrasyonu sayesinde işletme verileriniz otomatik olarak tek bir platforma çekilir ve müşterilerinizin beklentilerini daima aşmanıza yardımcı olur. Katana Cloud Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
KOBİ’ler için birden fazla konumda üretim de dahil olmak üzere envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama için web uygulaması.
Birden fazla konumda küçük ve orta ölçekli işletmeler için web tabanlı envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama sistemi - üretimin işlenmesi dahil. Stok uyarılarını, tedarikçi uygunluğunu ve teslim sürelerini görebilirsiniz. Stok seviyelerini, maliyeti, envanter değerini izleyebilirsiniz. Toplama, seri, parti ve barkod, iade, gönderim, teslimat, iç transferleri işleyebilirsiniz. İşletmenizin başarılı yönetimi için Megaventory’yi benimseyin ve kullanıcı dostu arayüzün ve kapsamlı desteğin keyfini çıkarın. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
DataSnipper, sipariş yönetimi için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur.
DataSnipper, sipariş yönetimi için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur. DataSnipper, tekrarlanan görevleri ortadan kaldırmaya, her denetim ve finans prosedürünün kaynağını çıkarmaya, çapraz referans vermeye ve belgelemeye yardımcı olur. Excel eklentisi iş süreçlerini kolaylaştırır ve teslim tarihlerine daha hızlı ulaşmaya yardımcı olur. Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO ve diğer pazar liderlerinin güvenini kazanmıştır. 85'ten fazla ülkede 500.000'den fazla finans uzmanı tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Saha satışı ve B2B e-ticareti tek, esnek, kurumsal ölçekte bir platformda birleştirerek büyümeyi hızlandırın, genel giderleri azaltın ve şeffaflığı artırın.
Markalar ve toptan satış dağıtımcıları için çok kanallı B2B satış platformu. -B2B e-ticaret -Satış gücü otomasyonu -Ticareti geliştirme yönetimi -Perakende uygulamaları -Rota muhasebesi/DSD Yüz yüze (satış temsilcileri) ve B2B çevrimiçi satışları en üst düzeye çıkaran entegre yerel mobil (iOS/Android) uygulama ve web uygulaması ile çok kanallı B2B satışlarınızı her yönüyle yönetin ve senkronize edin. Pepperi ile daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapılabilir. Daha fazla bilgi için ücretsiz bir ürün deneme sürümü alın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
İş açısından kritik ticari belgelerin manuel olarak işlenmesini ortadan kaldırmak için amaca yönelik otomasyon çözümleri.
Conexiom, satın alma siparişleri, faturalar, gelişmiş sevkiyat bildirimleri ve siz ile müşterileriniz arasında alınıp verilen diğer temel ticari belgeler için tam otomatik, amaca yönelik bir çözümdür. Conexiom otomasyon çözümleri, karmaşık ve yapılandırılmamış verileri %100 doğru temassız işlemlere dönüştürerek verimliliği, hızı ve doğruluğu artırır, karlılığı yükseltir, ROI (yatırım getirisi) sağlar ve müşteri deneyimini yükseltir. Conexiom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Yelo, 24 saat içinde Ubereats, Instacart vb. gibi hiper yerel pazaryerleri oluşturmayı sağlayan eksiksiz bir çözümdür.
Yelo, hiper yerel işletmeler için çok satıcılı pazaryeri hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Yelo, yerel girişimcilere siparişten teslimata ve pazarlama otomasyonuna kadar iş operasyonlarını yürütmek ve otomatikleştirmek için eksiksiz bir teknoloji paketi sağlar. Ödeme, pazarlama ve muhasebe için 50’den fazla entegrasyon ile Yelo, en güçlü çok satıcılı pazaryeri yazılımlarından biridir. Yelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Taşıyıcılar için ideal bir navlun yönetimi yazılımı: hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS). Her gün birçok taşıyıcıyla kolayca çalışmak için gerekli bir araç.
Sevkiyatçılar için navlun yönetimi yazılımı: SaaS. Gönderilerin farklı taşıyıcı portallarında veya e-postalar üzerinden takip edilmesi gerekmez. Tüm nakliye bilgileri, fiyat tabloları, fiyat ve transit süresi karşılaştırması, CO2 emisyon hesabı, izleme, navlun belgeleri, istatistikler ve bildirimler tek bir bulut tabanlı akıllı yazılımda (web ve mobil uygulama) buluştu. Tak ve çalıştır özellikli taşıyıcı entegrasyonları sayesinde birlikte çalışmak istediğiniz halihazırdaki tüm taşıyıcıları seçilebilir ve gelecekteki ihtiyaçlara göre yenilerini ekleyebilirsiniz. Kullanımı şaşırtıcı derecede kolay. Cargoson hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Turis, ideal kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak ve çok uygun fiyatla tasarlanmış bir B2B e-ticaret platformudur.
Turis, ideal kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak ve çok uygun fiyatla tasarlanmış bir B2B e-ticaret platformudur. Özel fiyatlandırma, kontrollü erişim, ödeme koşulları, görsel özelleştirme, entegrasyonlar vb. gibi gelişmiş özelliklere sahiptir. Turis ile perakendecilerinize sorunsuz bir sipariş deneyimi sunarak daha mutlu müşteriler, daha iyi müşteri elde tutma ve daha fazla satış sağlarsınız. Turis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
fabric OMS, perakendecilerin siparişleri ve genel envanteri takip etmesini sağlayan, birden fazla sipariş karşılama seçeneği ve daha fazlasını sunan güçlü bir platformdur.
fabric OMS, envanter yönetimini ve siparişleri kolaylaştırır. Tüm satış noktalarınız genelinde raftaki, nakliyedeki ve siparişi verilmiş envanterler de dahil olmak üzere genel envanterinizin tamamını neredeyse gerçek zamanlı izlemenin keyfini çıkarın. Aynı gün teslimat, BOPIS ve doğrudan tüketiciye teslimat gibi birden fazla sipariş karşılama seçeneğini destekleyen fabric OMS, tüm kanallardan gelen siparişleri tek bir gerçeklik kaynağında toplayarak tüm kanalları tam olarak görebilmenizi sağlar. Esnek ve modüler nitelikteki fabric OMS, mevcut sistemlerinize sorunsuz bir şekilde eklenir. fabric hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Logifly, işletmelerin operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltmalarına yardımcı olan bir lojistik yönetimi yazılım çözümüdür.
Logifly, sizinki gibi işletmelerin lojistik operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltırken verimliliği artırmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış önde gelen lojistik yönetimi yazılım çözümüdür. Platform, tedarik zinciri operasyonlarınız üzerinde tam görünürlük ve kontrol sağlamak için gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, envanter yönetimi, sipariş yönetimi ve analiz gibi bir dizi özellik sunar. LOGIFLY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Stedger, tedarikçileri ve e-Ticaret satıcılarını birbirine bağlayan bir stoksuz satış platformudur. Daha fazla, daha hızlı satış yapın.
Özenli tedarikçiler ve e-Ticaret bayileri için uçtan uca stoksuz satış platformu. Büyük bir ürün kataloğuna, birçok alıcıya/satıcıya ve binlerce siparişe sahip olmanın yol açtığı olumsuzluklara çözüm getirir. Yeni ortaklar bulmanıza ve mevcut ortaklarla işbirliğini güçlendirmenize yardım eder. Daha az çabayla daha hızlı hareket edebilir ve daha fazla satış yapabilirsiniz. Stedger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
eSwap; e-ticaret ve toptan satış için B2B sipariş platformu, ödemeler ve daha fazlasını içeren bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır.
eSwap, çevrimiçi satıcılar için tasarlanıp geliştirilmiş bir envanter, sipariş ve gönderim yönetimi yazılımıdır. Otuzdan fazla pazaryeri ve çevrimiçi mağaza arasında iki yönlü senkronizasyon sağlayan eSwap, günlük işlemlerin çoğunu otomatikleştirme, zamanında ön sipariş için stok seviyesi tahminleri ve işletmenin sorunsuz bir şekilde yönetilmesi için ayrıntılı raporlar sunma yoluyla birkaç tıklamayla çok kanallı envanter yönetimine olanak tanımaktadır. eSwap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin ürün kataloglarını, müşterileri, siparişleri, teklifleri, tasarımı, takibi ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan kullanımı kolay bir B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ticaret platformudur.
DJUST yeni nesil bir B2B ticaret çözümüdür. Dijital B2B'de karmaşık olan her şeyi DJUST basitleştirmiştir. Önde gelen markaları ve şirketleri güçlü ve kullanımı kolay bir API önceliklendirme platformuyla desteklemektedir. Modüler bir arayüz ve kullanıma hazır çözüm sayesinde işletmeler, sorunsuz bir dijital deneyim sağlayarak daha hızlı kârını artırıp büyüyebilir. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione ve Seafoodia, Yack ve daha birçok seçkin müşteri, dijital ticaretlerini modernleştirme ve yeni bir platforma geçme konusunda DJUST'a güveniyor. DJUST hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Weevi, restoranınızın siparişleri, kârı ve müşteri sadakatini artırmasına yardımcı olan, sadakat programına sahip hepsi bir arada bir sipariş sistemidir.
Weevi, çevrimiçi sipariş vermenin yanı sıra mağaza içi dijital menüler ve masada sipariş vermeye yönelik, restoranlar için gelişmiş bir sadakat programı ve etkili satış artırma araçlarıyla entegre bir restoran çevrimiçi sipariş sistemidir. Weevi, restoranlara ve diğer gıda ve perakende işletmelerine kendi özel sipariş uygulamalarının yanı sıra sipariş verme web arayüzleri de sağlar. Burger King ve Subway gibi zincir restoranların yanı sıra çok sayıda küçük ve orta ölçekli işletmeye hizmet verme konusunda başarılı bir geçmişe sahiptir. Weevi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
MPO; Kontrol Kulesi, Tedarik Zinciri Görünürlüğü, OMS (sipariş yönetim sistemi), TMS (taşıma yönetim sistemi) ve iade özelliklerine sahip bir tedarik zinciri düzenleme yazılımı sunar.
Bir Kinaxis şirketi olan MPO (çok taraflı düzenleme), tedarik zinciri düzenlemesi için küresel bir bulut platformudur. Dinamik, çok taraflı ağlarda siparişleri, envanteri ve taşımayı optimize etmek için tam görünürlük, otomasyon ve bilgi elde edin. MPO, çeşitli marka sahiplerinin, nakliyecilerin ve lojistik hizmeti sağlayıcılarının tedarik zincirlerindeki artan karmaşıklıkla ilgilenmelerine yardımcı olarak daha esnek, çevik, uygun maliyetli, uyumlu ve sürdürülebilir hale gelmelerini sağlar. MPO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • İade Yöntemi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi