17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İnteraktif Sesli Yanıt Programı

İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) Programı çağrı merkezlerinin, destek masalarının ve diğer kuruluşların, arayanın sesli komutları veya telefon tuşlarını kullanarak gezinebileceği menüler oluşturmasına imkân tanır. IVR Yazılımı esas olarak arayanların yardıma ihtiyaç duymadan bilgi seçmesine veya veri girmesine izin veren sistemler için kullanılır. İnteraktif Sesli Yanıt Yazılımı arayanları, nitelikli sorulara verdikleri yanıtlara göre bir kuruluş içindeki uygun departmana yönlendirmek için de kullanılabilir.

19 sonuç

Üstün müşteri hizmetleri, etkili iletişim merkezi yazılımıyla başlar. LiveAgent ile etkileyici müşteri deneyimleri yaratın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, bir çağrı merkezi işlevini çok kanallı bir yardım masası çözümüne entegre etmenize yardımcı olabilir. Web sitenizden veya sabit hattan gelen telefon çağrılarını tek bir yerde merkezileştirin. VoIP sağlayıcınızı seçin, sınırsız SIP (oturum başlatma protokolü) santralleri ve yerel numaralar bağlayın, çağrıları yönlendirin ve kaydedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Zendesk, doğrudan destek platformunda yerleşik, tam entegre bir çağrı merkezi sunar.
Zendesk, doğrudan destek platformunda yerleşik, tam entegre bir çağrı merkezi sunar. Temsilciler, çağrıları diğer tüm kanallarla aynı çalışma alanında ele alabilir. Bu bulut tabanlı destek platformu, en karmaşık ve acil sorunları daha hızlı çözmelerine yardımcı olmak için temsilcilere müşteri geçmişi hakkında tam bağlam sağlar. Zendesk kullanan ekipler, destek maliyetlerinde %20'lik bir azalma ve temsilci verimliliğinde %27'lik bir artış görüyor. Zaten bir çağrı merkeziniz varsa, bir API bağlantısıyla yardım masasına sorunsuz bir şekilde entegre edebilirsiniz. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz ikisi bir arada iş telefonu sistemi ve CRM.
Bitrix24, önde gelen ücretsiz ikisi bir arada iş telefonu sistemi ve CRM. Gelen ve giden aramalar, IVR, telefonla pazarlama, robot çağrı, sesli mesaj, arama kaydı, arama yönlendirme, yurt içi ve uluslararası telefon numarası kiralama. Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletme tarafından kullanılmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, akıllı IVR’ye (interaktif sesli yanıt) sahip olan, kurulması son derece kolay bir telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla işletme, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon sistemi çözümlerine güvenmektedir. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir CPaaS’dir (hizmet olarak iletişim platformu). Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Zoho, Salesforce veya diğer popüler CRM’ler gibi favori araçlarınızı yerel entegrasyonlar veya özel API ile sorunsuz bir şekilde bağlayın. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Etkili, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay IVR çözümü AVOXI. Risksiz denemeyle, ne kadar kolay olabileceğini görün.
AVOXI IVR çözümünün kullanımı kolaydır ve son derece uygun maliyetlidir - sanal telefon numaralarına ekstra ücret ödenmesi gerekmez. Bir IVR’yi (interaktif sesli yanıt) 170’den fazla ülkeden ücretsiz, yerel veya coğrafi olmayan numaralarla ilişkilendirin. Sınırsız menüler, çok düzeyli IVR işlevleri vb. oluşturulabilir. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Global Çağrı Yönlendirme, 160'tan fazla ülkeden ücretsiz ve yerel numaralar sağlar.
Global Çağrı Yönlendirme, 160'tan fazla ülkeden ücretsiz ve yerel numaralar sağlar. Softphone uygulamamızı veya başka bir cihazı kullanarak arama yapın ve alın. Sanal telefon numaralarınızı çevrimiçi bir portal üzerinden kolayca yönetebilir veya yardım için teknik destekle 7/24 iletişime geçebilirsiniz. Dünya çapında binlerce çok uluslu marka bize güveniyor. Global Çağrı Yönlendirme, 1996 yılında kurulan United World Telecom'un (UWT) mülkiyetindedir ve onun tarafından işletilmektedir. Genel merkezimiz Delray Beach, Florida, ABD'de bulunmaktadır. Global Call Forwarding hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir IVR yazılımıdır.
Channels yenilikçi bir IVR (interaktif sesli yanıt) yazılımıdır. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox’un gelişmiş IVR sistemi, LiveVox’un CRM’inden birleşik müşteri verilerine erişerek her bir müşterinin arama fırsatını üst düzeye çıkarır. IVR modülleri, müşterilere iyi bir akış sağlamak için müşteri profil bilgilerini ve gönderilen verileri toplamak amacıyla yapay zekayı kullanarak kapsamlı self servis ve akıllı yönlendirmeye olanak tanır. IVR etkileşimleri sırasında toplanan tüm müşteri bilgileri, müşteri temsilcilerinin müşteriye bağlandıkları anda ekranlarına yansıtılmasını sağlayarak müşterilere daha hızlı ve verimli hizmet sunulmasına yardımcı olur. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Konuşma tanıma, Anlayış, İnsan sesi çıkaran konuşma, Özel menüler, Görsel IVR, Çok dilli özellikler
Routee, dijital maliyetleri azaltan, dönüşüm oranlarını artıran, yeni potansiyel müşteriler oluşturan ve çapraz satış ve ek satış yapmayı kolaylaştıran bir Web ve API bulut çözümüdür. Yukarıdakilerin tümünü mesajlaşma, ses, doğrulama ve telefon numaraları ile gerçekleştiriyoruz. Cloud IVR’nin kullanılması, müşteri iletişiminizi geliştirmenin etkili bir yoludur ve daha yüksek dönüşüm düzeylerine ulaşmanızı sağlayabilir. Müşterilerinizin IVR’niz ile konuşmalarını, faydalı bilgiler edinmelerini sağlayın ve çağrı merkezinizin performansını en üst düzeye yükseltin. ROUTEE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
TalkChief kullanarak arama akışınıza IVR ekleyip bekleme süresini ortadan kaldırın ve günlük operasyonlarınızı iyileştirin.
Artık bekletmek yok; müşterileriniz beklemek zorunda kalmadan doğru hedefe ulaşabilecektir. TalkChief ile hemen IVR'nizi kurun, medya müziğinizi yükleyin ve hat seçeneklerinizi yapılandırın. İşlemlerinizden en iyi şekilde yararlanmak için arama akışınıza IVR ekleyin. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Cyara, tümü tek bir platformdan CX tasarımı, IVR keşfi ve kapsamlı test otomasyonu sağlar.
Cyara CX (müşteri deneyimi) Güvencesi Platformu, tümü tek bir platformdan CX tasarımı, IVR keşfi, işlev ve gerileme testi, yük test etme ve proaktif izleme sunar. Cyara, otomatik olarak binlerce müşteri etkileşimi oluşturmak için botları kullanarak gerçek dünyadaki müşterileri simüle eder. Cyara, test ve izleme süreci boyunca kapsamlı otomasyonla, çevik yöntemleri ve DevOps yöntemlerini etkinleştirerek üretkenliği en üst düzeye çıkarır. Cyara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Birden fazla kanalda IVR, sohbet robotu ve sesli asistan deneyimlerini tasarlayın ve prototiplerini oluşturun: Alexa, Whatsapp, Twitter ve daha fazlası
Her ölçekten çeşitli şirketlerde çalışan ekipler, sohbet robotları, IVR ve sesli asistanlar için birden fazla kanalda hızlı prototip üretmek ve sohbet deneyimi tasarlamak amacıyla Botmock’u kullanmaktadır. Kendi sohbet robotunuz için sohbetleri tasarlamaya odaklanın, platforma özgü kısıtlamaların karmaşıklığını, anlık ön izlemeleri ve ekip iş birliğini yazılıma bırakın. Tasarımdan geliştirmeye kadar kusursuz devralımdan yararlanın. Botmock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Callr, şirketlere konuşmayı sağlamak için ihtiyaç duydukları araçları sunan bir iletişim ve konuşma analizi çözümüdür.
Callr, şirketlere işlerine görüşmeyi dahil etmek için ihtiyaç duydukları araçları sunan bir iletişim ve görüşme analizi çözümüdür. Emlak sektöründen araç satışına kadar doğru zamanda doğru aramanın satış dönüşümleri ve rekabet avantajı açısından büyük önem taşıdığı pazar yeri platformlarında yüksek değerli işlemleri destekleme konusunda uzmanlaşmıştır. 2011'de kurulan Callr, her türlü iş yığınına sorunsuz bir şekilde entegre olan ses ve SMS çözümleri aracılığıyla insanları birbirine bağlar. Kayıtlı bir operatör olarak, dünya çapında operatörlerle fiber bağlantılara sahiptir. Dolayısıyla çok güçlü hizmet ve yerel numaralara erişim olanağı sağlar. CALLR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Steam-connect, işletmelerin müşterilerle telefon, SMS veya sosyal medya yoluyla yapılan tüm görüşmeleri takip etmesini sağlar.
Steam-connect, işletmelerin müşteri adayları ile etkileşim kurmaları için takvim planlamasından sohbet desteğine kadar çeşitli araçlar ve özellikler sunar. Veri temizleme ve zenginleştirme özellikleri, müşteri adaylarının her zaman güncel olmasını sağlar. Gelen ve giden aramalar, e-posta yönetimi, pazar araştırması ve kapsamlı raporlama da sunar. Steam-connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
Gelen/Giden IVR ve ACD Yazılımı. Yapılandırmaya yüksek uygunluk. Mevcut sistemlerle iyi entegre olur. Kolay kurulum ve Kolay yönetim.
Tam özellikli Gelen/Giden IVR (interaktif sesli yanıt) ve ACD (otomatik çağrı dağıtımı). Kolay kurulum. Kolay yönetim. Kullanıma hazır IVR fonksiyon modülleri, programlama yapmadan IVR çağrı akışları oluşturmanızı ve yönetmenizi sağlar. Grafik çağrı akışı tasarımcısı. Gelişmiş giden çağrı kampanya yönetimi GUI’leri (grafik kullanıcı arayüzü). Yapılandırmaya yüksek uygunluk. Mevcut sistemlerle iyi entegre olur. Küçük kurulumlar için uygun maliyetlidir ve istediğiniz zaman ölçeği yükseltme seçeneği sunar. Ücretsiz değerlendirme indirme seçeneği mevcuttur. VoiceGuide IVR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme
İnteraktif sesli yanıt anket sistemi. Geniş bir hedef kitleye kendi kendilerine dolduracakları anketler ve otomatik mesajlar sunun.
Voxco IVR, katılımcıların istedikleri zaman telefon tuş takımları aracılığıyla önceden kaydedilmiş anketleri kendi kendilerine doldurmalarına olanak tanır. Gelen modunda (bir çağrı merkezine yapılan çağrıları kabul ederek) veya Giden modunda (otomatik anketler için katılımcıları arayarak) çalışır. Voxco IVR, müşteri memnuniyetini yönetmek için de kullanılabilir. Yüksek hacimli belirli bir hedef kitleye özel, önceden kaydedilmiş müşteri desteği mesajlarını (ör. teslimat bekleyen müşterilere otomatik, tahmini varış zamanlarıyla kişiselleştirilmiş mesajlar) kolayca gönderin. Voxco IVR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Sesli Mesaj
  • Otomatik Çevirici
  • Arama Kaydı
  • Arama Değerlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Arayan Kimliği
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Arama İzleme