15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tahsilat Programı

Tahsilat Programı bir kuruluş veya özel bir tahsilat kurumu adına vadesi geçmiş faturalar için yönetim ve muhasebe sürecini otomatikleştirir. Tahsilat Programı var olan muhasebe ve faturalama sistemleri ile entegre olabilir. Online Tahsilat Programı Muhasebe Programları, Bankacılık Yazılımları ve Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı ile ilişkilidir.

Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi
İster arama yapmak için daha hızlı bir yöntem ister gelişmiş bir iş akışı arıyor olun. Dialfire telefon çevirici, güçlü tahmine dayalı arama ve kolayca kişiselleştirilebilen otomatik iş akışları ile borç tahsilatı amaçlı telefon kampanyanızı iyileştirir. Kurulum maliyeti yok, aylık ücret yok. Sadece kullandığınız kadarını ödeyin. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
Upflow ile ödeme hatırlatmalarını otomatikleştirin ve borç tahsilatınızı iyileştirin. Zamandan tasarruf edin ve ödeme gecikmelerini azaltın. Upflow hakkında daha fazla bilgi
Upflow, B2B şirketlerinin borç tahsilatlarını geliştirmelerine yardımcı olan bir alacak hesabı yazılımıdır. Zamandan tasarruf edin ve ödeme gecikmelerini azaltın. Gerçek zamanlı temel metrikler [DSO (alacak vadesi), bakiye dökümü vb.] sağlar ve otomatik ama kişiselleştirilmiş ödeme hatırlatmaları gönderir. Bu yazılım, mevcut muhasebe yazılımınızla (Quickbooks, Xero, Chargebee, Stripe Billing, Netsuite) tek tıkla entegre olur. Upflow ile borç tahsilatına daha az, büyümenizi planlamaya daha fazla zaman harcayın. Upflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
Verimli ve sezgisel Borç Tahsilat Yazılımı ile tahsilatlarınızı hızlandırın! 85 ülkede 1.200'den fazla şirket çözümümüzü kullanıyor.
Verimli ve sezgisel Borç Tahsilatı ve Kredi Yönetimi Yazılımı ile tahsilatlarınızı hızlandırın! DSO Yöneticim, şirketlerin geç ödemeler nedeniyle finansal olarak cezalandırıldıklarının farkına varmalarından doğdu çünkü bunları azaltmak için etkili bir çözümleri yoktu. Amacımız, her büyüklükteki şirkete nakit akışlarını iyileştirmelerini ve uzun vadeli hayatta kalmalarını ve gelişmelerini sağlayacak kullanımı kolay, sezgisel ve yenilikçi kredi yönetimi ve borç tahsilat yazılımı sağlamaktır. MY DSO MANAGER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
Kuhlekt SaaS Ödüllü En İyi İşletme Sermayesi Yönetimi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) Şirketi 2023 Zengin Özelliklere Sahip AR (alacak hesapları) sermaye yönetim paketi:
Kuhlekt SaaS Ödüllü En İyi İşletme Sermayesi Yönetimi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) Şirketi 2023 Zengin Özelliklere Sahip AR (alacak hesapları) sermaye yönetim paketi: - Çevrimiçi kullanım ve iş akışları - Kredi ve tahsilatlar - Anlaşmazlık yönetimi - Ödeme çözümleri - Ödeme portalları - KPI (kilit performans göstergesi) yönetimi Kuhlekt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
Kuruluşunuzun tahsilat operasyonlarını yöneten, otomatikleştiren ve kolaylaştıran esnek, kapsamlı, uçtan uca kurumsal platform.
QUALCO Collections & Recoveries (Alacak ve Borç Tahsilatları - QCR), uçtan uca tahsilat yolculuğunu düzenleyen, şirket içi ve üçüncü taraf faaliyetlerini tek bir yerde kolaylaştıran ve bankacılık ekosisteminin bir parçası veya temel bir kayıt sistemi olarak işlev gören modern, modüler ve kapsamlı bir kurumsal platformdur. QUALCO Collections & Recoveries hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
Alacak tahsili sürecini iyileştiren kapsamlı analiz ve raporlar sunan gelişmiş tahsilat notu hesaplama çözümü.
GiniMachine gerçek zamanlı bir tahsilat notu hesaplama platformudur. Süresi geçmiş alacak tahsili iş akışından kurtulun. En yüksek güvenlik gereksinimlerini karşılayan yüzlerce başvuruya 10 saniyede göz atın. GiniMachine otomatik olarak istatistikler ve değerli bilgiler içeren ayrıntılı bir doğrulama raporu sunmaktadır. Müşteriler esnekliği, doğruluğu ve kullanım kolaylığı için GiniMachine’i seçmektedir. ML modeli iş sürecine entegre edildiğinde, finansal riski azaltma ve istikrarlı büyüme tercih edilmiş olur. GiniMachine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
Hepsi bir arada gelir hızlandırma platformu Artiva RM ile daha iyi tahsilat oranları, daha kısa geri kazanım süresi ve daha fazla aracı verimliliği elde edilir.
Ödeme alma işini, 40 yılı aşkın deneyime sahip Finvi kadar iyi yapabilecek işletmelerin sayısı fazla değildir. Finvi’nin hepsi bir arada gelir hızlandırma platformu Artiva RM, daha iyi tahsilat oranları, daha kısa geri kazanım süresi ve daha fazla aracı verimliliği sağlar. Tekrarlayan görevleri otomatikleştirerek, yüksek potansiyelli hesaplara odaklanarak ve en iyi zamanda iletişim kurarak sürecinizi basitleştirin ve kolaylaştırın. Tüketicinin tercih ettiği dijital iletişim yöntemlerini kullanın ve daha fazla zeka ile iletişiminizi destekleyin. Artiva RM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
ABLE Origination, bankalar ve MFI'lar (mikrofinans kuruluşları) için uçtan uca bir kredi oluşturma sistemidir.
ABLE Origination yazılımı, kredi oluşturma sürecinin tamamını baştan sona otomatikleştirir. Platform çok az insan etkileşimiyle veya hiç insan etkileşimi olmadan çalışabilir. ABLE Origination, 360° müşteri görünümüne dayalı kişiselleştirilmiş teklifler sunar ve benzersiz bir müşteri deneyimi sağlayarak portföy gelirini en üst düzeye çıkarır. Modüler temeli sayesinde ABLE Origination, tüm iş gereksinimlerini karşılamak için büyük ölçüde yapılandırılabilir ve ölçeklendirilebilir. ABLE Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Bildirimler
  • Müşteri Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kredi Raporlama
  • Kurum İçi Tahsilatlar
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Hareket Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • İş Akışı Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı