17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Borç Hesapları Yazılımı

Borç Hesapları Yazılımı, nakit harcamaları kontrol etme sürecini otomatikleştirir. Yazılım; nakit yönetimini iyileştirmeye ve faturaları takip ederek, hataları yakalamak için araçlar sunarak ve raporlar oluşturarak çabaların azaltılmasına yardım eder. Borç Hesapları Yazılımı, Genel Muhasebe Defteri ve Muhasebe Programları ile birlikte çalışmak üzere tasarlanmıştır. Borç Hesapları Yazılımı Muhasebe Programları ve Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı ile ilişkilidir.

23 sonuç

DataSnipper, borç hesapları için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi
DataSnipper, borç hesapları için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir borç hesapları platformudur. DataSnipper, tekrarlanan görevleri ortadan kaldırmaya, her denetim ve finans prosedürünün kaynağını çıkarmaya, çapraz referans vermeye ve belgelemeye yardımcı olur. Excel eklentisi iş süreçlerini kolaylaştırır ve teslim tarihlerine daha hızlı ulaşmaya yardımcı olur. Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO ve diğer pazar liderlerinin güvenini kazanmıştır. 85'ten fazla ülkede 500.000'den fazla finans uzmanı tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
NetSuite'in bulut muhasebe yazılımı ile faturaları inceleme, onaylama ve ödeme süreçlerini kolaylaştırın.
NetSuite bulut muhasebe yazılımı, tedarikçi faturalarının işlenmesini ve ödenmesini otomatikleştirir. İşlem eşleştirme, yevmiye kayıtları, onaylar ve mutabakatlar gibi süreçler otomatikleştirilerek manuel veri girişi ortadan kaldırılır ve faturaları işlemek için gereken zaman ve çaba en aza indirilir. AP'ye özgü gösterge tabloları, raporlar ve KPI'lar, şirketinizin ödenecek hesap süreçlerinin kontrolünü elinize almanızı sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı.
Zoho Books, işletmenize giren ve çıkan parayı kolayca yönetmenizi sağlayan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Masrafları kontrol altında tutarken müşterilerinizi ve faturalarınızı yönetin. Banka hesapları ve işlemlerinizi kaydedin, izleyin ve mutabakat alın. Böylece muhasebecinizle gerçek zamanlı işbirliğinde bulunun. Daha da önemlisi, Zoho Books daha iyi, daha bilinçli kararlar vermenize ve işletmenizle ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı ödeme hesapları yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit ödeme hesapları yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun. ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Geç ödemeleri unutun, sürecin kontrolünü tamamen ele geçirin ve Pipefy ile ödeme hesapları sürecinizin gerçekliğini değiştirmeye başlayın.
Pipefy, finans ekiplerinin ödeme hesapları süreçlerini kontrol etmesine yardımcı olan bir yazılımdır. Bu çözüm, elektronik çizelge ve e-postalardan daha basit ve daha düzenlidir. Her bir ödeme için tam görünürlük sağlar ve hatasız bir iş akışı oluşturur. Pipefy sayesinde 50.000'den fazla kullanıcı daha iyi sonuçlar elde ediyor. Onlara katılın ve ödeme hesapları sürecini yönetme şeklinizi hemen geliştirin. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Ödeme hesapları, üç yönlü eşleştirme, otomatik raporlama ve analizler: hepsi tek bir uygulamada.
Precoro ile ödeme hesapları işlemlerini otomatikleştirin. Sadece iki tıklamayla tüm ödeme ve harcamaları takip edin ve satın alma emirlerini veya faturaları oluşturun. Precoro, onay iş akışını kolaylaştırmanıza, faturaları siparişler ve makbuzlarla eşleştirmenize ve maliyet merkezleri veya bütçeler için kurallar oluşturmanıza yardımcı olur, böylece sınırı asla aşmazsınız. 1000’den fazla KOBİ ve işletme Precoro’yu kullanıyor ve tedarik sürecinin tam otomasyonu sayesinde satın alma süreçlerinde şeffaflıktan yararlanıyor. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Kuruluşların kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan doğrulayın, onaylayın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, finans ekibinin satın alma işlemlerini, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda doğrulamasını, onaylamasını ve izlemesini sağlar. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi.
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar. Chrome River EXPENSE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Nanonets OCR ve Deep Learning ile verileri ayıklamak ve incelemeleri otomatikleştirmek için faturaları, makbuzları, belgeleri, PDF’leri dijitalleştirin.
Nanonets, yapılandırılmamış metin ve belgelerden alakalı bilgileri ayıklamak için gelişmiş OCR (optik karakter tanıma) ve derin öğrenmeyi kullanır. Basit ve kullanımı kolay bir arayüzde API’ler aracılığıyla belgeleri dijitalleştirin, veri alanlarını ayıklayın ve günlük uygulamalarla entegre edin. Manuel süreçleri ortadan kaldırın ve fatura, makbuz, belge incelemelerini otomatikleştirin. İşleme süresini %90’a kadar azaltın ve maliyetlerden %50’ye kadar tasarruf edin. Fatura tarama ve OCR hakkında daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edin. XXX Nanonets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Tedarikten ödemeye kadar etkili harcama yönetimi için tam mobilite, şeffaflık, içgörüler ve uyumluluk sağlayan bir çözüm.
Etkin harcama yönetimi için tedarikten ödemeye kadar tüm aşamaları kapsayan bir çözüm. Çok düzeyli onaylar, bütçe kontrolü, politikaya uyum ve AP iş akışı yönetimi ve harcama analizi yoluyla tedarik iş akışlarını otomatikleştirmek ve talep-PO süreçlerini ve harcamaları yönetmek için dünya genelinde farklı sektörlerdeki kuruluşlar tarafından kullanılmaktadır. Fraxion, stratejik satıcılarla PunchOut ve Katalog tedarikini mümkün kılar. Bağımsız bir çözüm olarak veya ERP ile sorunsuz entegrasyon yoluyla etkili bir şekilde kullanılabilir. Fraxion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Lumanu, influencer’lar ve serbest çalışanlarla çalışan yoğun pazarlama ekiplerinin benzersiz ihtiyaçları ve iş akışı için özel olarak üretilmiştir.
İçerik oluşturma sektöründe önde gelen güvenilir ödeme platformlarından olan Lumanu ile yaratıcı sektör uzmanlarına yapacağınız ödemeleri daha basit hale getirin. Lumanu, ödeme sürecinin tamamını basitleştirerek her ay pazarlama ve finans ekiplerinin normalde harcayacağı yüzlerce saatten tasarruf etmesini sağlar: - Aynı gün ödemelerle dünyanın her yerindeki influencer’lara/serbest çalışanlara ödeme yapabilir - Önemli tüm borç hesapları ve muhasebe platformlarıyla entegre olur - Lumanu tedarikçi ve vergilerle ilgili tüm evrak işlerini halleder - Beraber çalıştığınız uzman, Lumanu EarlyPay'e erişebilir - Otomatik beyaz listeye alma özelliği vardır Lumanu sizin kişisel akışınıza göre tasarlanmıştır! Lumanu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
İş açısından kritik ticari belgelerin manuel olarak işlenmesini ortadan kaldırmak için amaca yönelik otomasyon çözümleri.
Conexiom, satın alma siparişleri, faturalar, gelişmiş sevkiyat bildirimleri ve siz ile müşterileriniz arasında alınıp verilen diğer temel ticari belgeler için tam otomatik, amaca yönelik bir çözümdür. Conexiom otomasyon çözümleri, karmaşık ve yapılandırılmamış verileri %100 doğru temassız işlemlere dönüştürerek verimliliği, hızı ve doğruluğu artırır, karlılığı yükseltir, ROI (yatırım getirisi) sağlar ve müşteri deneyimini yükseltir. Conexiom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji.
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Kontrolü artırmak, maliyetleri azaltmak ve tüm harcamalarınıza tek bir yerden görünürlük sağlamak için ödeme hesapları sürecini otomatikleştirin.
Chrome River INVOICE, modern bir arayüzde faturaları hızlı bir şekilde görmenizi, saklamanızı, eşleştirmenizi ve onaylamanızı sağlayan, geleceğe hazır küresel bir çözümdür. Kağıt yığınları, geç ödeme cezaları ve görünürlük eksikliği yüzünden yaşanan sıkıntıları geride bırakın. Modern AP otomasyonu ile maksimum verimlilik, anlayış ve çevikliğe merhaba deyin. Emburse Chrome River INVOICE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Fatura (ödeme hesabı) işlemlerini hızlandırmak isteyen şirketler için yüksek verimliliğe sahip bir yazılım çözümü.
Bir faturanın alındığı andan itibaren genel muhasebe defterine geçirilmesine kadar olan süreci kolaylaştırır ve düzenli hale getirir. Klippa’nın yazılımı, PO (satın alma siparişi) faturalarını otomatik olarak işlemenize yardımcı olur. Ekibinizle birlikte işlem süresinden %70’e varan tasarruf edersiniz. Klippa ile faturaların durumu hakkında net bir genel bakış elde edersiniz, aynı faturayı iki kez ödemek gibi daha az hata fark edersiniz ve onaylanmış faturaları bir daha ödemekle asla geç kalmazsınız. Klippa DocHorizon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Hypatos belge işleme için derin öğrenme otomasyon teknolojisi geliştirmede liderdir.
Hypatos derin öğrenme teknolojisi, rakipsiz verimlilik kazançları sağlayan karmaşık belge tabanlı arka ofis süreçlerini otomatikleştirir. Manuel belge işleme, kuruluşlarda önemli bir maliyet etkenidir. Teknolojimiz, belgelerden veri noktalarını yakalar, doğrulamaları gerçekleştirir ve muhasebe gibi süreçleri otomatikleştirir. En büyük dört mali müşavirlik işletmesinden üçü ve büyük kuruluşların SSC’leri (ortak hizmet merkezleri) dahil olmak üzere, en büyük belge tüketicilerine hizmet veriyoruz. Hypatos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Verilerinizi oluşturmak, indirmek ve güncellemek için Excel'in gücünden yararlanın. Görevlerinizi kolaylaştırın ve büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın.
More4apps; Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlama) için ücretsiz çözümler sunan sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Sunduğu çözümler, tüm veri yükleme sürecinin sahibi olmayı sağlayarak son kullanıcıları destekler. More4apps ürünleri Oracle EBS ve Cloud ERP ile sorunsuz bir şekilde bağlantı kurup entegre olduğundan, veri arayüzü mekanizmaları hakkında bilgi veya eğitim gerekmez. Oracle Cloud ERP'deki görevlerinizi basit ancak güçlü Excel tabanlı çözümlerle kolaylaştırarak büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın. ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Eye-share, yapay zeka odaklı araçlarla finansal süreçleri otomatikleştirerek, kolaylaştırılmış borç hesapları yönetimi için esnek, özelleştirilebilir çözümler sunar.
Eye-share, işletmelerin borç hesaplarını ve tedarik süreçlerini yönetme şeklini dönüştürmek için tasarlanmış bir finansal otomasyon çözümleri sağlayıcısıdır. Eyeshare Workflow, %90’a varan fatura işleme verimliliği sağlayan yapay zeka odaklı otomasyon sunarak manuel görevleri ve hataları önemli ölçüde azaltır. Eye-share’in modüler tasarımı, işletmelerin birbirinden farklı ihtiyaçlarına uyan özelleştirilmiş bir çözüm oluşturmasına olanak tanır. Satın almanın iyileştirilmesi, genel muhasebe kayıtlarının otomatikleştirilmesi ve tedarikçi iletişiminin iyileştirilmesi için bu platform 80’den fazla ERP sistemiyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilme esnekliğini ve verimliliğini sunuyor. Yapay zeka işlenebilir içgörüler sağlıyor, iş akışlarını optimize ediyor ve sürekli kendisini geliştirerek işletmelerin maliyetleri düşürmesine, finansal kapanışı hızlandırmasına ve stratejik görevlere odaklanmasına yardımcı oluyor. Güvenli bir bulut tabanlı platformla eye-share, işletmelerin gerçek zamanlı veriler sunarak daha akıllı karar almasını ve gelişmiş finansal performans elde etmesini sağlıyor. eye-share Workflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Nomentia ile verimli nakit ve hazine yönetiminden yararlanın. Hepsi bir arada platformda finansal kontrolü optimize edip geliştirin.
Nomentia ile finans ve hazine operasyonlarınızın kontrolünü tamamen elinize alarak nakdi, büyüme ve kârlılığı destekleyen bir araca dönüştürün. Nomentia, optimize edilmiş finansal yönetim için yenilikçi araçlar sunar. Nomentia'nın sunduğu platform, nakit ve hazine yönetimini kolaylaştırıp bankacılık ve ERP (kurumsal kaynak planlama) bağlantısı, likidite yönetimi, raporlama ve analiz içerdiğinden, kapsamlı finansal analizlere erişiminizi, nakit akışını ve yükümlülükleri etkili bir şekilde yönetmenizi ve sürdürülebilir büyümenizi desteklemektedir. Manuel süreçlere veda edip verimli sürekli iyileştirmeyi benimseyin. Hazine işlemleri, tedarikçi ödemeleri, banka ekstresi raporlama ve ticaret finansı gibi konularda Nomentia size yardımcı olur. Nomentia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Fatura işlemlerini hızlandırmak isteyen şirketler için yüksek verimliliğe sahip yazılım çözümü. İyileştirme zamanı geldi. Yapay Zeka desteklidir.
Fatura işleme süresinden %80 tasarruf etmek ister misiniz? Bir faturanın alınıp yetkilendirme akışına girmesinden itibaren tüm süreci kolaylaştırır ve düzenli hale getirir. Klippa, bu süreci kolaylaştırmak için önde gelen yapay zeka ve Optik Karakter Tanıma teknolojisini kullanır. Klippa ile faturalarınızın durumuna dair net bir genel bakış elde edersiniz. Aynı faturanın iki kez ödenmeyecek ve onaylanmış faturaları ödemekte artık geç kalmayacaksınız. Ücretsiz çevrimiçi deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Klippa Invoice Processing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Mükerrer Ödeme Uyarısı
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • ACH (Otomatik Takas Odası) Ödemesi İşleme
  • ERP Entegrasyonu
  • Harcama İzleme