160 sonuç
Karmaşık ürün ve yazılım mühendisliğini ölçekli olarak basitleştirin. Codebeamer ile daha iyi ürünler, daha hızlı ve daha verimli üretilebilir. codebeamer hakkında daha fazla bilgi
codebeamer, gelişmiş ürün ve yazılım geliştirme için bir ALM (uygulama yaşam döngüsü yönetimi) platformudur. Açık platform, ALM işlevlerini ürün grubu yapılandırma özellikleriyle genişletir ve karmaşık süreçler için benzersiz yapılandırılabilirlik sağlar. Global ürün mühendisliği liderleri, kurumsal düzeyde ölçeklenebilirlik, yüksek kullanılabilirlik ile performansı ve yapılandırılabilir iş akışları nedeniyle codebeamer’i seviyor. 30 gün boyunca ücretsiz deneyin: Web sitesinden indirin. codebeamer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Visure; iş birliğine dayalı kapsamlı bir ALM platformu sunan önemli bir gereksinim yönetimi araçları sağlayıcısıdır. Visure Requirements hakkında daha fazla bilgi
Visure; tam izlenebilirlik, MS Word/Excel ile sıkı entegrasyon, risk yönetimi, test yönetimi, hata izleme, gereksinim test etme, gereksinim kalite analizi, gereksinim sürümü ve temel hattı oluşturma, güçlü raporlama ve ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C FMEA, SPICE, CMMI vb. için standart uyumluluk şablonları dahil, iş birliğine dayalı kapsamlı bir ALM (uygulama yaşam döngüsü yönetimi) platformu sunan önemli bir gereksinim yönetimi araçları sağlayıcısıdır. Visure Requirements hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Herkesin her zaman uyum içinde olması için ekibinizin Agile sprint planlamasını, yol haritalarını ve görevlerini monday.com'un özelleştirilebilir platformunda yönetin.
monday.com, uygulama yaşam döngüsü ekiplerinin Agile sprint'leri daha verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olabilen açık bir platformdur. Zaman izleme, otomatik bildirimler, bağımlılıklar, Gantt görünümleri ve üçüncü taraf uygulamalar gibi güçlü üretkenlik özellikleriyle monday.com çalışma işletim sistemi, ne kadar özel olursa olsun tüm iş akışlarına uyarlanabilir. Ayrıca, yalnızca sahip olduğunuz yazılıma entegre olmakla kalmaz, aynı zamanda görsel ve kullanımı kolay olduğundan, ekibiniz gerçekten severek kullanacaktır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Bir iş birliğine dayalı proje platformu olan Wrike’ın Gantt çizelgeleri ve özel iş akışları gibi özellikleri uygulama yaşam döngüsü yönetiminizi geliştirmeye yardımcı olur.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş birliği proje platformudur. Uygulama yaşam döngüsü yönetiminizi geliştirmeye yardımcı olması için Wrike’ın özelliklerinden faydalanın. Uygulama geliştirme sürecini hazır bir sprint planlama şablonuyla başlatın. Talep formlarıyla gereksinimlerinizi özetleyin, Gantt çizelgeleriyle ilerlemeyi görselleştirin ve görev sıralamalarını ayarlayın, özel durumlar ve iş akışlarıyla onayları hızlandırın. Wrike’ın hepsi bir arada yazılımı ile iş yönetiminize tam güç verin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Cloud-based service that allows you to create anything from simple websites to complex applications for businesses of all sizes.
Google Cloud Platform is cloud-based service that allows you to create anything from simple websites to complex applications for businesses of all sizes in all industries. Google Cloud Platform offers a scalable data warehouse powered by cloud storage and machine learning, as well as relational databases for transactions, complex queries, and more. New customers get $300 in free credits during the first 90 days after exhausting free usage which is available across 20+ different products. Google Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Aha! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Favro is the #1 app for collaborative planning, within and between teams in fast-moving organizations.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams of any size can organize themselves around what to do and how to do it. Favro is specifically designed for team autonomy and organizational alignment. Favro collaborative planning gives you a new, next-level category of tools for the management of your company. Favro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation. Visual development tools and automation powered by AI help customers tackle strategic challenges such as application modernization, workplace innovation, business process automation, and customer experience transformation. OutSystems ensures that solutions are secure, resilient, cloud-ready, and built to scale. OutSystems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Open DevOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Zoho BugTracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan bir uygulama yaşam döngüsü yönetim yazılımıdır.
Zoho Creator, işletmelerin geleneksel geliştirmenin zorluğu olmadan operasyonlarını dijitalleştirmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış hepsi bir arada bir uygulama yaşam döngüsü yönetim yazılımıdır . Her işletmenin bir şekilde benzersiz olduğuna inanıyoruz. Platformumuz bu benzersizliği karşılayacak şekilde oluşturulmuştur. Dünya genelinde 7 milyondan fazla kullanıcısı olan 13 binden fazla işletme, teknoloji ortakları olarak bize güveniyor. Siz de özel uygulama yolculuğunuza bugün başlayabilirsiniz. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. SpiraTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Product ops teams use Centercode to identify real-world issues, areas to improve, and features users love to build amazing products.
The Centercode Platform transforms how you collect and analyze pre-release customer feedback. Our delta testing system uses intelligent technology like plug-and-play project planning, engagement automation, and smart reporting to produce rapid results with minimal time investment. Imagine: continuous, up-to-the-minute customer insights ahead of every release. Centercode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. VersionOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Dynatrace provides software intelligence to simplify cloud complexity and accelerate digital transformation.
Dynatrace is an application performance and lifecycle management solution designed to help retail businesses, financial markets, transportation companies, emergency services, and government bodies monitor and analyze the performance of applications on a unified dashboard. Key features of the platform include anomaly detection, root cause determination, network process monitoring, log entry analysis, cross-team collaboration, AI-assistance, and more among others. Dynatrace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
PACE Packager Hub is a workflow solution for managing customer servicing, teamwork, and processes.
PACE Packager Hub is an out-of-the-box workflow solution that fully supports the standard packaging workflow. It is a central place for management of all orders and packages and is tailored for all operational packaging needs. PACE Packager Hub . PACE Packager Hub acts as a joining link between customers, supervisors, packaging engineers and their tools. It can be fully integrated into the PACE Suite or into any other packaging software. PACE Packager Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Codeless Test Automation and Agile Test Management Platform
ACCELQ delivers automation to the entire Quality value chain to accelerate time-to-market and facilitate building better quality software. ACCELQs Quality Driven Development (QDD) implements an innovative Agile Quality Life Cycle approach, integrating the usual test silos into an end-to-end automated process. ACCELQ is built on a cognitive core engine bringing the power of predictive analytics in scenario design, autonomics in test automation, and adaptive change management in traceability. ACCELQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Orcanos, tasarım kontrolü (ALM), risk ve kalite yönetimini kapsayan bir uyumluluk yönetimi SaaS’ıdır (hizmet olarak yazılım).
Orcanos, tıbbi cihaz ve otomotiv alanlarında uzmanlaşmış, denetime tabi şirketlerin tasarım kontrolünü (ALM-uygulama yaşam döngüsü yönetimi), risk yönetimini ve kalite yönetimini kapsayan bir uyumluluk yönetimi SaaS’ıdır (hizmet olarak yazılım). Orcanos iş birliği ortamının, genel arıza maliyetini ve riskini azaltırken ve kaliteyi önemli ölçüde iyileştirirken müşterilerimizin teslimatını hızlandırdığı kanıtlanmıştır. Orcanos’un mükemmel gücü Ar-Ge, kalite ve düzenlemenin entegrasyonunda yer almaktadır. Orcanos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Tuleap is an all-in-one Enterprise Agile solution: Product Management, Agile Planning, Software Engineering and Test Management.
Enterprise Solution for Agile Management and Software Engineering. This integrated Application Lifecycle Management web tool includes agile planning, requirement management, document management, issue tracking, test management. Software PMOs and teams can plan digital technologies, releases, track tasks, automate workflow as well as manage continuous integration and tests. Personal and project dashboards can be created to check progress thanks to a one-page view. Tuleap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
The #1 Development Analytics platform for data-driven engineering leaders.
Waydev analyzes your codebase, PRs, tickets, CI/CD activities, and calendars to help you bring out the best in your engineering teams' work. Now, gain visibility into engineering work and understand the alignment with business initiatives. Measure organization-level efficiencies, and start optimizing your development process. Waydev hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
The #1 most trusted no-code builder platform to securely drag-and-drop your way to custom web/mobile apps that track anything.
TrackVia is the #1 most trusted low-code / no-code app building platform used by IT and business professionals to transform manual or spreadsheet-driven processes into streamlined web and mobile apps. Drag-and-drop your way to automated workflows, online databases, real-time reporting, and project tracking for literally anything. It’s fast, simple, integrates with everything, and scales with your business. TrackVia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
App packaging tool for optimizing the app packaging process from creating to deploying packages, minimizing software delivery time.
PACE Suite is a smart application packaging tool that optimizes the end-to-end app packaging process from creating and editing MSI, MSIX, Appx, App-V, and ThinApp packages to deploying them, improving software delivery time. PACE Suite automates quality, safety, and deployment readiness checks and repackages installations locally or remotely on ESXi, Hyper-V, or VirtualBox. With step-by-step wizards, the tool allows running complex user scenarios and estimating the complexity of packages. PACE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Enterprise software that automates multi-cloud, on-prem, and edge operations with a central self-service management UI.
Kubermatic Kubernetes Platform (KKP) helps enterprises successfully drive digital transformation by automating their cloud operations anywhere. KKP enables Operations and DevOps teams to centrally manage VMs and containerized workloads across hybrid-cloud, multi-cloud, and edge environments with an intuitive self-service developer and operations portal. Kubermatic Kubernetes Platform is open source. Kubermatic Kubernetes Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
AppDynamics correlates data between IT operations and customer experience to synchronize application development and deployment.
AppDynamics¿ rich and extensible data set helps connect teams between different stages of application development and deployment. Quickly visualize large datasets by leveraging powerful out of the box widgets. With AppDynamics you can build interactive custom dashboards and share valuable insights between teams via periodic or one-time reports. AppDynamics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Anywhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Helix ALM helps centralize and manage requirements, test cases, issues, and other development artifacts and their relationships.
Helix ALM helps centralize and manage requirements, test cases, issues, and other development artifacts and their relationships. Helix ALM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Yazılım geliştirme ekiplerine, her türlü karmaşıklık ve ölçekteki test senaryolarını yapılandırılmış, açık ve denetime dayanıklı bir şekilde yürütmeleri için güç sağlamak.
Aqua, denetime tabi sektörlerdeki teknoloji liderlerinin, yazılım ajanslarının ve SaaS (hizmet olarak yazılım) şirketlerinin test ve ekiplerini organize etmesine, karmaşıklık ve ölçek test senaryoları nı yürütmesine ve manuel testten otomatik teste sorunsuz bir şekilde geçmesine yardımcı olan, kullanımı kolay bir test yönetimi sistemidir. Aqua’nın gerçek zamanlı analiz ve kurumsal düzey raporları QA ve geliştirici iş akışları üzerinde netlik sağlar: nelerin geliştirilmesi ve otomatikleştirilmesi gerektiğini görürsünüz. Yönetmelik denetimleri için hazırlığı da kolaylaştırır. aqua ALM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Better requirements and better tests drive rapid releases. Generate rigorous tests and specifications from easy-to-maintain flowcharts.
Test Modeller is a collaborative requirements modeling and test generation engine. Intuitive flowcharts synchronise data from across the SDLC, maintaining living documentation of fast-changing systems. The clear flows communicate requirements accurately to developers, avoiding design defects and costly rework. The same flows generate rigorous automated tests, catching bugs that do make it to code. Test Modeller helps create better designs and better tests, supporting rapid and quality releases. Test Modeller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Cloud-based ALM tool for quick bug tracking, test management and requirements management.
ReQtest is a application life cycle management tool that helps teams to overcome project challenges, manage priorities and accomplish project objectives. ReQtest has more than 11,000+ users throughout the world. It is the #1 cloud-based tool which consists of a suite of modules: requirement management, agile board, test management and bug tracking and reporting. The tool provides an end-to-end test management solution for software development with full traceability. ReQtest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
qTest is a test management platform that provides real-time visibility and control across development and testing methodologies.
Tricentis qTest is a scalable test management solution that integrates with planning, testing, and DevOps tools, like Jira, Selenium, and Jenkins, giving teams a complete, unified view of testing throughout the software development cycle. It supports Agile, waterfall, or any hybrid methodology, allowing QA and development teams to approach testing strategically and collaboratively, and  to release higher quality software faster. qTest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
A unified software platform for accelerating the delivery of secure, reliable, modern applications.
A unified software platform for accelerating the delivery of secure, reliable, modern applications. ALM/Quality Center hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Develop Java EE and web applications with the use of wizards, APIs, built-in applications, graphical and source editors.
Develop Java EE and web applications with the use of wizards, APIs, built-in applications, graphical and source editors. Eclipse Web Tools Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Application packaging tool to create, edit, update, repackage MSI, EXE, App-V, APPX, and MSIX. All checked by industry best practice.
All-in-one application packaging tool to create, edit, update, repackage MSI, EXE, App-V, APPX, and MSIX. Repackager module included in Architect edition. Perpetual, Royalty-Free Licensing. The first tool to support MSIX technology and Microsoft's official release partner. Advanced Installer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
A powerful user-friendly test management system designed to manage, track, and organize your company’s software testing process.
TestMonitor is a powerful SaaS-based app promising a complete, user-friendly test management system designed to establish repeatable testing structures, link requirements to delivered products, and create a constant, auditable trail of quality assurance. Whether you’re implementing enterprise software, building a quality app, or improving your manual testing process, TestMonitor is ready to take your test management to the next level. TestMonitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Mendix is the all-in-one low-code application development platform, enabling developers to rapidly build enterprise-grade solutions.
Mendix is the all-in-one low-code application development platform. Using abstraction and automation in a drag-and-drop fashion, Mendix enables developers to rapidly build enterprise-grade solutions. Within the Mendix Platform, users can build software with complex data integrations, define workflow automation, or develop react native and progressive web mobile applications. Mendix has low-code and no-code IDEs, letting developers with a range of skillsets to collaborate on the same application. Mendix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Artifactory- the world's only universal artifact repository manager supporting all major packaging formats, CI servers and build tools.
The core of the JFrog DevOps Platform, Artifactory provides a single source of truth for binaries, dependencies and build artifacts for release management. It’s a universal binary repository manager, supporting 30+ build packages, artifacts, and their corresponding metadata. DevOps teams can standardize on build bill-of-materials across the Dev, Test, Stage, and Prod steps for both continuous integration (CI) and continuous delivery (CD). Artifactory integrates with your preferred DevOps tools. Artifactory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Ship Fast. Rest Easy. LaunchDarkly. Deploy when you want, release when youre ready and get control of your code and reduce risks.
LaunchDarkly is a feature management platform that empowers all teams to safely deliver and control software through feature flags. By separating code deployments from feature releases, LaunchDarkly enables you to deploy faster, reduce risk, and iterate continuously. Over 1500 organizations around the world -- including Microsoft, Atlassian, and IBM -- use LaunchDarkly to control the entire feature lifecycle from concept, to launch, to value. LaunchDarkly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Allure TestOps is an all-in-one DevOps-ready testing platform capable of creating, running, and managing testing infrastructure.
Allure TestOps is a DevOps-ready testing platform aimed at boosting software development pace with testing process optimization. Software development teams use numerous processes, frameworks, and tools to enable software delivery. That’s why we came up with Allure TestOps, a DevOps-ready testing platform that seamlessly integrates with any of your frameworks and tools to keep your testing infrastructure transparent, scalable, and automated. Allure TestOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Plandek is an intelligent analytics platform to enable technology teams to deliver quality software, faster and more predictably.
Plandek is an intelligent analytics platform to enable technology teams to deliver quality software, faster and more predictably. Plandek enables technology teams to track and drive their improvement and share understandable KPIs with stakeholders. It works by mining data from delivery teams’ toolsets, to provide intelligent insight across the end-to-end software delivery process. Plandek is recognised as a top global vendor in the Value Stream Management space by Gartner and Forrester. Plandek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Improve development processes with a single, unified platform requirements, coding, testing and release.
In legacy software development environments, many different point solutions are used to manage the application lifecycle. As a result, development artifacts are scattered, slowing down collaboration, hindering transparency, undermining integrity and making it difficult to drive innovation. Polarion ALM gives organizations one unified solution that delivers project transparency through real-time aggregated management information. Polarion ALM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
İlke otomasyonunun tam mülkiyetine sahip, verimliliği arttıran ve riski azaltan gerçek zamanlı, risk odaklı yaşam döngüsü yönetim platformudur.
Sistem tamamen KYC (müşterinizi tanıyın) arka ofisini ve durum tespiti süreçlerini otomatikleştirmeye odaklanmıştır. Uygulama, müşterinin işe alım ve alıştırma süreci ile ilgili gerekli tüm belgeleri doğrudan doldurması ve yüklemesi fikriyle yola çıkmaktadır. KYCP aynı zamanda uygulamanın nasıl ele alınması gerektiği konusunda anında otomasyona izin veren, önceden tanımlanmış dinamik parametrelere dayalı olarak risk hesaplamasını otomatik hale getirmektedir. KYC Portalı tamamen dinamik, risk odaklı bir istemci yaşam döngüsü yönetimi platformudur. KYC Portal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
End-to-end Test management solution: Control and Communicate your testing and development process.
PractiTest is an end-to-end QA and Test management solution,designed to help users control their testing and development process, focusing on how to manage their project and its information, and how to communicate testing outcomes to all the relevant stakeholders. The software allow users to organize requirements, create and run tests, tracks bugs etc. Integrations are available with all the leading bug tracking tools including: JIRA, Pivotal Tracker,YouTrack, RedMine,Github and more... PractiTest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
The Leading Solution for Requirements, Risk and Test Management
Jama Connect® is a product development platform that uniquely creates Living Requirements to form a digital thread through siloed development, test and risk activities to provide end-to-end compliance , risk mitigation, and process improvement. Companies developing complex products, systems and software, can define, align and execute on what they need to build, reducing lengthy cycle times, effort spent on proving compliance and wasteful rework. Jama Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
App Annie is the industry's most trusted mobile data and analytics platform. More than 1100 enterprise clients & over a million users.
App Annie is the industry's most trusted mobile data and analytics platform. App Annie's mission is to help customers create winning mobile experiences and achieve excellence. Founded in 2010, the company launched the first mobile market data solution. In 2019, App Annie acquired Libring, an advertising monetization and spend offering. Together, these solutions comprise the industry's most complete mobile performance platform. More than 1100 enterprise clients and over a million registered users data.ai Intelligence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Application lifecycle management that accelerates product delivery in the Digital Economy through auto-scaling, monitoring and more.
Application lifecycle management that accelerates product delivery in the Digital Economy through auto-scaling, monitoring and more. OneOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
Clever Cloud is an IT Automation platform to manage all the ops work while you focus on your business value.
Clever Cloud is an IT Automation platform to manage all the ops work while you focus on your business value. Clever Cloud is a provider of PaaS solutions optimized by technological runtime (Java, Scala, NodeJS, PHP, and Docker if you have special needs). Clever-Cloud is also a provider of SaaS solutions dedicated to DEVOPS projects: deployment of bricks intended for continuous integration and continuous deployment (Jenkins, GitLab, GitHub Enterprise, Nexus, RocketChat...) Clever Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
One platform to create, manage and optimize full-stack environments for the entire application lifecycle.
Bunnyshell is an Environments as a Service platform that makes it incredibly easy to create and manage full-stack environments for development, staging and production, so your team can deliver software faster and focus on building great products. Environments can be used for: > Sales Demos > Performance testing > QA > Large software and data migrations > Production Bunnyshell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
CodeScene empowers and guides software development teams to a healthier codebase.
CodeScene is the leading tool that maps hotspots in your codebase and pinpoints the exact lines of unhealthy code impeding software delivery flow. With this knowledge, you can better prioritize new features, bug fixes or improvements. CodeScene also reviews the code health in pull requests and offers refactoring recommendations. CodeScene is the invisible developer on your team that constantly watches out for changes in technical debt, giving you instant feedback on how to improve code health. CodeScene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi
PTC Implementer is a change management solution that provides an easy-to-use environment to manage developments in IBM i environments.
PTC Implementer is is the premier software configuration management and deployment solution for IBM i. Utilizing host-based and graphical user interfaces, Implementer provides the simplicity necessary for first time users, and the breadth and depth for more advanced users. In addition to simplifying development and software change management, Implementer ensures the integrity of software installations in production, development, and testing environments on IBM i servers. Implementer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proje Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Gereksinim Yönetimi