Türkiye Yerel ürünleri göster
588 sonuç
Personelin ne zaman ve ne üzerinde çalıştığını izlemeye yardımcı olan ve 80 binden fazla kullanıcı tarafından güvenilen zaman izleme ve üretkenlik yazılımı. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi
Dünya çapındaki hem küçük hem de büyük ekiplerin güvendiği Time Doctor, G2 sitesi tarafından en önemli zaman izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Katılımı, planlamaya uyumu ve iş günü etkinliğini tek bir platformdan kolayca izleyin. Başlangıç ve bitiş saatlerini, çalışılan saatleri, geç gelen veya devamsızlık gösteren çalışanları ve projelere, müşterilere ve görevlere harcanan zamanı izlemek için gerçek zamanlı raporlara ve güçlü panolara erişin. Time Doctor’ın güçlü iş günü analizleriyle çalışanlarınızı destekleyin, hesap verebilirliği artırın ve işinizi ölçeklendirin. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Jibble; maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir işe devamı izleme yazılımıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Jibble hakkında daha fazla bilgi
Jibble, ücretsiz bir işe devamı izleme yazılımıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Bitrix24, önde gelen ücretsiz İK ve iş birliği platformudur. Devamsızlık takibi ve izin yönetimi. Dünya çapında sekiz milyon müşteri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı ücretsiz İK platformudur. Bitrix24, özellikle küçük ve orta ölçekli kuruluşlar için oluşturulmuş, iş yerinde ve bulutta kullanılabilen zaman ve devamsızlık yazılımıdır. Son derece esnektir. Çalışanlarınızın işe giriş çıkışta puantör basmasını zorunlu kılabilir veya kılmayabilirsiniz. Çalışanlarınızın evden çalışmasına izin verebilir veya vermeyebilirsiniz. Minimum iş günü süresini ve çalışanların varış ve ayrılış saatlerini ayarlayabilirsiniz. Bulut, mobil ve açık kaynak kodu sürümleri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu, katılımınızı takip edin ve zaman çizelgelerinizi yönetin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari, insan yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetim yazılımıdır. QR kodları ve iBeacons kullanarak katılımı takip edebilirsiniz. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülkede ve konumda bulunan ofislere sahip şirketleri destekler ve rol tabanlı güvenliği destekler. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetim araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Sage HR’nin çok yönlü zaman izleme sistemi, hareket halinde yaşam tarzına uyarlanır ve masaya bağlı olmayan çalışanları destekler. Sage HR hakkında daha fazla bilgi
Saatleri kaydetmek, giriş ve çıkış saati kaydından daha fazlasıdır. Küçük ve orta ölçekli işletmelerin çevikliğini korumasına yardımcı olmak için tasarlanan 360 derece geri bildirim, çalışan planlama, hedefler, harcamalar, performans değerlendirmesi, zaman izleme ve ekip dizini gibi temel özellikler sunar. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer. Shifton hakkında daha fazla bilgi
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Kuruluşunuzda planlama, oluşturma, yönetme, terfi, izleme ve onaylamaya yardımcı olmak için tasarlanmış uygulama. Attendo Plus hakkında daha fazla bilgi
Kuruluşunuzda planlama, oluşturma, yönetme, terfi, izleme ve onaylamaya yardımcı olmak için tasarlanmış uygulama. Attendo Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. ADP Workforce Now hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Sınırsız sayıda kişi için ücretsiz çalışan katılım izleyicisi ve rol atama, izinler ve veri raporlama seçenekleri.
Basit bir işe devamı izleme yazılımı mı arıyorsunuz? İzin isteyip onaylayabileceğiniz bir zaman izleme aracı olan Clockify’ı deneyin. İşe devam, her faaliyet veya iş gününün tamamı için zamanlayıcıyı başlatıp durdurarak izlenebilir. Sınırsız sayıda kişiyi davet edip işe devamı izleyin, onlara roller atayın ve izinler verin. İş programlarını optimize etmek için her çalışma haftasıyla ilgili verileri çıkarın, kimin ne üzerinde ve ne kadar süreyle çalıştığını görün. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app.
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app. It makes hours worked easy and accurate for employees to record, and simple and fast for their managers to review and approve. With features such as project tracking and geolocation, Time Tracking helps you maintain a productive and cost effective hourly workforce BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Rippling lets you easily manage your employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps & more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance — payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more — in one unified workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button and set up a new employee’s payroll, health insurance, work computer, and third-party apps — like Slack, Zoom, and Office 365. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Paychex Flex Time is the attendance tracking system you want to explore. Real-time access to your labor costs and more. 3 months free.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months of free payroll for a limited time. Paychex Flex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Zenefits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and access their hours and, if applicable, expense receipts. You can also edit timesheets, approve edits, and review time off requests. Your employees can enter attendance or time spent by project using the real-time punch or by entering time using the week calendar on any device. Try us free today! Timesheets.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and publish schedules and have employees view and punch into their scheduled time. Employees can request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free trial. Buddy Punch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Dayforce HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. BQE CORE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time & Attendance helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Schedules in minutes, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today! Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
An intuitive and customizable cloud-based tool for streamlining time off tracking, timesheets, clock in/out, mobile app and more!
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, and company calendar integrating with Outlook, Google and others. Log time easily from our web or mobile app. Discover why Built for Teams was voted Best Ease of Use with a FREE 14 Day Trial. Built for Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 170,000 people to organise their time off work.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite. Timetastic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Manage employee time & attendance more easily. Rely on geofencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience
Manage employee time and attendance more easily. Rely on geo-fencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience. Make time and attendance effortless for you and your team by gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time and attendance tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day. Justworks Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month OnTheClock.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
If your employees can click a mouse, they can use TimeClick. Report time, finish payroll in minutes. Mobile clock in/out available.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting at just $199, no subscription required. Perfect for 1-50 employees. Start tracking employee time in just 30 minutes. +1,000 5-Star Reviews. TimeClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. iClassPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
The fast, flexible way to track team availability and schedule work. Track attendance, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to track team availability and schedule people and projects. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track each person’s unique availabilit y in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze attendance, utilization, and billable hours in powerful reports. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
isolved is an employee experience leader, providing intuitive, people-first HCM technology.
isolved Time and Labor Management is an adaptive, feature-rich product that enhances time and attendance procedures by accurately tracking, managing, and processing time, labor, and attendance for your entire workforce—even across employees who are remote or on the go. isolved hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend integrates easy-to-use cloud software with its time clocks to provide businesses efficient, accurate, and streamlined time and attendance tracking. Every uAttend time clock is cloud-connected and supports a variety of punch options including fingerprint, voice control, PIN, RFID, mobile app, and web. Alternatively, the uAttend cloud can be used on its own to provide the same automation without a time clock. uAttend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
The Sprout Ecosystem addresses end-to-end HR challenges and creates paradigm-changing solutions for businesses in the Philippines.
The Sprout Ecosystem, a comprehensive and effective cloud-based People Platform, is a powerful and completely secure solution that combines HR management and open API to provide invaluable analytics that aids in better enterprise-wide decision-making. With over 1,000 clients across a number of industries, and with a leadership position in the BPO market, Sprout is uniquely qualified due to our laser focus and keen understanding of the intricate nuances of Philippine HR. Sprout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
DeskTime; tam otomatik zaman takibi, çalışan katılımı ve bilgisayar kullanımı izleme yazılımıdır.
DeskTime, şirketteki insan kaynaklarını daha etkili bir şekilde planlamanıza ve yönetmenize yardımcı olan bir çalışan katılım takibi ve bilgisayar kullanımı izleme yazılımıdır. DeskTime’ın temel özellikleri arasında çalışan puantörü, ayrıntılı zaman çizelgeleri, otomatik fazla mesai ücreti hesaplaması ve tatilleri, hastalık izinlerini ve diğer izinleri planlamanızı sağlayan çalışan izin takvimi yer almaktadır. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Say goodbye to tedious attendance tracking with Time-Off, an industry-leading solution for tracking PTO and other leave types.
Say goodbye to tedious attendance tracking with Time-Off, flexible and affordable leave management for your small to medium-sized business. This industry-leading platform from PurelyHR gives you the tools for time-off transparency by automating accruals, policy renewals, and offering a simple request and approval process to free yourself from the cycle of emails, spreadsheets, and paper calendars. Get started today with a free 21-day trial or a live demo. PurelyHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Jolt is a tablet-based software designed to track attendance and improve accountability among hourly employees.
The complete solution for tracking attendance and accountability, Jolt turns any tablet into a smart time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and multi-location owners. Jolt gives you foolproof punching, a drag-n-drop schedule builder, even a daily task manager all in one platform. Jolt helps keep your staff accountable and on task, and the free mobile app gives you a real-time look at daily attendance and operations from your phone. Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Discover the perfect balance of technology and service.
Proliant offers HR and payroll cloud-based software for various businesses across the USA. The company has been around for over 26 years and serves over 5,000 clients. Proliant offerings run the gamut for HR and payroll solutions. These solutions include applicant tracking, onboarding, HR & benefits administration, learning management system, performance management, payroll & tax services, time & labor management, employee self-service, and ReadyPay Today (daily pay solution). These solutions Proliant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Time tracking app with work schedules, screenshots capturing, activity tracking, Time Off calendar and accurate payroll.
TMetric is a web and desktop app for time and activity tracking, attendance management, and effective workflow settings. Free Version Available. TMetric provides automatic time tracking, tasks and projects scope management, work schedules, and activity tracking. Track your billable hours through all workflows and then stores them for easy billing and payroll. TMetric Time off calendar displays upcoming, planned, and used time offs. TMetric integrates with 50+ services. TMetric hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Virtuagym's real-time attendance tracking will help you know who's in your gym and if you have capacity to host more people at any time
Virtuagym's real-time attendance tracking software will help you know who is in your gym and what your capacity is to host more people while complying with social distancing. Virtuagym is the ultimate solution for club managers looking to take their club to the next level with powerful member engagement & management software. Virtuagym hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
GPS time tracking and job scheduling with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use.
Bring simplicity and accuracy to your employee attendance tracking and work hours management, with GPS location tracking, time off approvals, flexible overtime and breaks preferences, customizable timesheets export, direct integration with payroll software such as Quickbooks Online, Gusto, and more valuable solutions to your business! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent. Zoho People hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Coğrafi konum, şirket içi entegrasyonlar ve akıllı yuvarlama kuralları ile mobil uygulama saatimiz ile kurumların daha ve akıllıca planlama yapmalarına yardımcı olmaktayız.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Küresel ölçekte kurumsal kuruluşlara sınıfının en iyisi iş tahmini ve iş gücü yönetimi sağlar. Coğrafi konum ve şirket içi entegrasyonlara sahip bir mobil uygulama zaman dilimi vardır. Zaman çizelgesi işlevi, bordro saatlerini kapatırken yönetici süresini daha da azaltmak için akıllı yuvarlama kurallarına sahiptir. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Track employee hours with digital clock-ins and clock-outs, manager approval, and powerful HR reports that provide vital insights.
Track employee attendance and hours effortlessly. Easy to use Attendance Tracking Software that increases your productivity. Enables clock in and out directly from the app and at month’s end, managers review and approve timesheets digitally. Generate custom reports on time and attendance to gain insight into employee hours and productivity. Easily track employee hours, attendance, annual leave, and more in just 1 click. Factorial hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
TCP's TimeClock Plus software allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system, and even notify managers at a specific threshold. Our solution is made to equip managers to ensure their employees are on-time and efficient. TimeClock Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
Cloud-based workforce management solution that enables businesses to schedule staff shifts, track work hours, process payroll and more.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Nowsta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
OrangeHRM provides a world-class HRIS experience and offers everything you and your team need to be that HR hero you know that you are.
Offering choice and flexibility, OrangeHRM is one of the pioneers in Human Resources Management Software. OrangeHRM serves over 5 Million active users in over 100 countries and also has over 25 partners worldwide. Each of OrangeHRM's modules is a stand-alone solution, making it easy for you to start now with what is important to you and keep adding more as you grow. So, if you're looking for a scalable and affordable HR solution, join the millions of users worldwide using OrangeHRM now. OrangeHRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Zaman İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi