15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yoklama Takip Programı

Yoklama Takip Programı kuruluşlara, çalışanlarının nerede bulunduklarını yönetme konusunda yardımcı olur. Bu uygulamalar çalışanların tatil ve hastalık izinlerinin, fazla mesailerinin ve işe devamsızlıklarının kaydını tutar. Yazılım ayrıca, işe devamsızlıklar arasında herhangi bir örüntü olup olmadığını da araştırır. Yoklama Takip Yazılımı, İnsan Kaynakları Programları, Bordro Yazılımı ve Zaman Planlama Uygulaması ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Yoklama Takip Programı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

26 sonuç

OnSinch, işletmelerin iş gücü yönetim süreçlerini otomatikleştirmesine yardımcı olan web tabanlı hepsi bir arada personel yönetimi çözümüdür. OnSinch hakkında daha fazla bilgi
OnSinch, etkinlik personeli, STK gönüllülüğü ve daha pek çok iş operasyonunu kolaylaştırmak için tasarlanmış üst düzey yönetim araç kitinizdir. Otomasyona, merkezi verilere ve şeffaf iletişime odaklanan OnSinch, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, maliyetleri düşürür ve hataları en aza indirir. Bir catering şirketi veya bir film prodüksiyon şirketi olmanız fark etmeksizin OnSinch sektöre özel ihtiyaçlarınıza uyum sağlar. Yönetim yazılımında ezber bozan OnSinch ile benzersiz verimlilik ve güvenilirliği deneyimleyin. OnSinch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu, katılımınızı takip edin ve zaman çizelgelerinizi yönetin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari, insan yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetim yazılımıdır. QR kodları ve iBeacons kullanarak katılımı takip edebilirsiniz. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülkede ve konumda bulunan ofislere sahip şirketleri destekler ve rol tabanlı güvenliği destekler. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetim araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Bitrix24, önde gelen ücretsiz İK ve iş birliği platformudur. Devamsızlık takibi ve izin yönetimi. Dünya çapında sekiz milyon müşteri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı ücretsiz İK platformudur. Bitrix24, özellikle küçük ve orta ölçekli kuruluşlar için oluşturulmuş, iş yerinde ve bulutta kullanılabilen zaman ve devamsızlık yazılımıdır. Son derece esnektir. Çalışanlarınızın işe giriş çıkışta puantör basmasını zorunlu kılabilir veya kılmayabilirsiniz. Çalışanlarınızın evden çalışmasına izin verebilir veya vermeyebilirsiniz. Minimum iş günü süresini ve çalışanların varış ve ayrılış saatlerini ayarlayabilirsiniz. Bulut, mobil ve açık kaynak kodu sürümleri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için gerçek zamanlı web uygulaması. TeamUltim hakkında daha fazla bilgi
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için bir web uygulaması olan TeamUltim, perakende, yiyecek-içecek, spor, konaklama ve uzmanlık hizmetleri sektörlerinde küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılar. TeamUltim ile vardiyaları planlayın, ücretli izinleri ve devamsızlıkları yönetin, ekibinizin vardiyaları değiştirmesine izin verin ve tüm bunlar hakkında kapsamlı raporlama edinin. TeamUltim hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Sınırsız sayıda kişi için ücretsiz çalışan katılım izleyicisi ve rol atama, izinler ve veri raporlama seçenekleri.
Basit bir işe devamı izleme yazılımı mı arıyorsunuz? İzin isteyip onaylayabileceğiniz bir zaman izleme aracı olan Clockify’ı deneyin. İşe devam, her faaliyet veya iş gününün tamamı için zamanlayıcıyı başlatıp durdurarak izlenebilir. Sınırsız sayıda kişiyi davet edip işe devamı izleyin, onlara roller atayın ve izinler verin. İş programlarını optimize etmek için her çalışma haftasıyla ilgili verileri çıkarın, kimin ne üzerinde ve ne kadar süreyle çalıştığını görün. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir.
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir. Çalışanların çalışma sürelerini kaydetmesini kolay ve doğru, yöneticilerinin gözden geçirip onaylamasını basit ve hızlı hale getirir. Proje takibi ve coğrafi konum gibi özellikler sayesinde Zaman İzleme, verimli ve uygun maliyetli saatlik iş gücü sağlamaya yardımcı olur. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Jibble; maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir işe devamı izleme yazılımıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Jibble hakkında daha fazla bilgi
Jibble, ücretsiz bir işe devamı izleme yazılımıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
DeskTime; tam otomatik zaman takibi, çalışan katılımı ve bilgisayar kullanımı izleme yazılımıdır.
DeskTime, şirketteki insan kaynaklarını daha etkili bir şekilde planlamanıza ve yönetmenize yardımcı olan bir çalışan katılım takibi ve bilgisayar kullanımı izleme yazılımıdır. DeskTime’ın temel özellikleri arasında çalışan puantörü, ayrıntılı zaman çizelgeleri, otomatik fazla mesai ücreti hesaplaması ve tatilleri, hastalık izinlerini ve diğer izinleri planlamanızı sağlayan çalışan izin takvimi yer almaktadır. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Personelin ne zaman ve ne üzerinde çalıştığını izlemeye yardımcı olan ve 80 binden fazla kullanıcı tarafından güvenilen zaman izleme ve üretkenlik yazılımı.
Dünya çapındaki hem küçük hem de büyük ekiplerin güvendiği Time Doctor, G2 sitesi tarafından en önemli zaman izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Katılımı, planlamaya uyumu ve iş günü etkinliğini tek bir platformdan kolayca izleyin. Başlangıç ve bitiş saatlerini, çalışılan saatleri, geç gelen veya devamsızlık gösteren çalışanları ve projelere, müşterilere ve görevlere harcanan zamanı izlemek için gerçek zamanlı raporlara ve güçlü panolara erişin. Time Doctor’ın güçlü iş günü analizleriyle çalışanlarınızı destekleyin, hesap verebilirliği artırın ve işinizi ölçeklendirin. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Sage HR’nin çok yönlü zaman izleme sistemi, hareket halinde yaşam tarzına uyarlanır ve masaya bağlı olmayan çalışanları destekler.
Saatleri kaydetmek, giriş ve çıkış saati kaydından daha fazlasıdır. Küçük ve orta ölçekli işletmelerin çevikliğini korumasına yardımcı olmak için tasarlanan 360 derece geri bildirim, çalışan planlama, hedefler, harcamalar, performans değerlendirmesi, zaman izleme ve ekip dizini gibi temel özellikler sunar. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Coğrafi konum, şirket içi entegrasyonlar ve akıllı yuvarlama kuralları ile mobil uygulama saatimiz ile kurumların daha ve akıllıca planlama yapmalarına yardımcı olmaktayız.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Küresel ölçekte kurumsal kuruluşlara sınıfının en iyisi iş tahmini ve iş gücü yönetimi sağlar. Coğrafi konum ve şirket içi entegrasyonlara sahip bir mobil uygulama zaman dilimi vardır. Zaman çizelgesi işlevi, bordro saatlerini kapatırken yönetici süresini daha da azaltmak için akıllı yuvarlama kurallarına sahiptir. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Hayal kırıklığına uğratan eski spor salonu yazılımlarını kullanmaktan bıktınız mı? Zaman kazandıran ve işinizin büyümesine yardımcı olan ödüllü bir yazılımı deneyin.
Spor salonunuz, fitness kulübünüz, savunma sanatları okulunuz veya yoga stüdyonuz için mükemmel katılım izleme yazılımını keşfedin. Üyeleri yönetin, otomatik ödemeler alın ve güzel raporlarla işinizi kolaylaştırın. Üyelerinizin deneyimlerini zenginleştirerek onları etkileyip bünyenizde kalmalarını sağlayarak sizden bahsetmelerini sağlayın. Kurulumu kolay satış otomasyonu ile gelirinizi artırın. Daha fazla müşteri adayına ulaşmak için şablonları kullanarak dakikalar içinde kendi web sitenizi oluşturun. Satış görüşmesi gerekmez. 30 gün boyunca ücretsiz deneyin. Gymdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
edays ile daha akıllıca çalışın. Kuruluşunuz genelinde işe devamlılığı verimli bir şekilde yönetin, idari işleri azaltın ve personel hakkında eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin.
edays, önde gelen işe devamsızlık, izin ve işe devamlılık yönetimi yazılımıdır. Yapılandırılabilir tek bir sistem sayesinde, çalışan ve yöneticilere daha iyi bir işe devamsızlık deneyimi sunulabilir. Platform, çalışanların işe devamlılık ve devamsızlıklarını yönetmek, izlemek ve raporlamak için kullanımı kolay, bulut tabanlı bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. Tatil planlaması, işe devamsızlık raporlama ve çevrimiçi zaman çizelgeleri dahil olmak üzere bir dizi harika özellik içeren edays, bordro ve İK sistemleriyle de sorunsuz bir şekilde entegre olur. edays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Çalışanların izin kullanımlarını, çalışma programlarını ve kişisel dosyalarını etkili bir şekilde yönetmeye yarayan çevrimiçi sistem.
HRnest, insan kaynakları departmanlarının günlük çalışmalarını destekleyen, kullanımı kolay bir yazılımdır. İK'de en basit olan bile en zorudur. HRnest, kuruluş genelinde işe devamlılığı ve devamsızlığı takip ederek bu sorunu çözer. Sistem, işin nerede yapıldığını belirlemenizi sağlar, raporlar oluşturur ve kuruluşunuzu düzenli bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Veri tabanı, yüksek veri güvenliği standartlarına (GDPR dahil) uyum sağlar ve herhangi bir konum veya cihazdan 7/24 erişilebilir. HRnest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Basit, ekonomik ve güvenilir olan Workpuls, ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Binden fazla küresel markanın güvendiği Workpuls, ayrıntılı davranışsal veri bilgileriyle kuruluşların çalışan performansını, üretkenliğini ve verimliliğini analiz etmesini ve iyileştirmesini sağlar. İşletmelerde iş akışlarını kolaylaştırmak, uzak ekipleri yönetmek ve kuruluşun tamamında verimliliği artırmak için kullanılır. Üretkenlik eğilimleriyle birleştirilen gerçek zamanlı görünürlük sunması sayesinde Etisalat, Office Depot ve Farmers Insurance gibi şirketlere ekiplerinin performansını optimize etmeye yönelik benzersiz bir fırsat sunmaktadır. Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Kissflow, çalışanların işe devam durumunu izlemeyi yönetmek için en iyi platformlardan biridir. Kullanımı ve herkesin katılması son derece kolaydır.
Kissflow, çalışanların işe devam durumunu izlemeyi yönetmek için en iyi platformlardan biridir. Kullanımı ve herkesin katılması son derece kolaydır. Kissflow, sürekli işe devam durumu yönetimi için kapsamlı bir çözüm sunar. Kullanımı kolay işe devam durumunu izleme özelliğiyle kültürünüzü geliştirin. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Çalışanlar tarafından harcanan süreyi izlemek için çeşitli raporlar içeren, her zaman kullanılabilir ve kullanımı kolay devamsızlık yönetimi yazılımı.
TIMEOFF.GURU, ekibinizdeki ve şirketinizdeki her izin, tatil ve devamsızlığı gönderme, onaylama, izleme ve yönetme sürecindeki hataları en aza indirmenize ve çok fazla zaman kazanmanıza yardımcı olur. TIMEOFF.GURU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Çalışan programlama, uygulamalar ve URL izleme, GPS konum takibi ve daha pek çok işleme yardımcı olan üretkenlik ve zaman takibi aracıdır.
Apploye- Çalışanlarınızı izlemenize yardımcı olan hepsi bir arada verimlilik ve zaman İzleme aracı. Çalışanlarınızın üretkenliğini etkinlik düzeyi, günlük ve haftalık zaman çizelgeleri, raporlar ve rastgele ekran görüntüleri aracılığıyla ölçebilirsiniz. Faturalandırılabilir ve faturalandırılamaz saatlerin hesaplanması çok kolaydır. Hem mobil hem de masaüstü ile uyumludur. GPS konum takibi ile uzaktan çalışanlarınızı da takip edebilirsiniz. Apploye ile işletmenizin büyüdüğünden ve bir adım öne geçtiğinden emin olabilirsiniz. Apploye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Uzaktan çalışan iş gücünüz için personel çalışma süresi ve devamlılık durumu yazılım uygulaması
Hour Timesheet personel devamlılık durumu izleme yazılımı. Elektronik çizelge kullanmadan biriken ve hak edilen izinleri yönetin. Çalışanlar, basit bir arayüzü kullanarak kalan izin günlerini görebilir, zaman kartlarına izin süresi girebilir ve izin talep edebilir. Bulutta veya mobil uygulamada kullanılabilir. Hour Timesheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Sloneek, basitleştirilmiş işe devam durumu takibi, özelleştirilebilir planlar ve bilgilendirici öngörüler sağlayan kapsamlı raporlar sunar.
Sloneek, çalışanların geliş ve gidişlerini kolayca kaydedebileceği seçeneklerle (mobil uygulama, işe devam durumu terminali veya web tarayıcısı üzerinden) işe devam durumunun takibini basitleştirir. İşe devam durumu konusunda net bir görünürlüğün elde edilmesi, bilgiye dayalı karar vermeyi ve üretkenliği artırmayı destekler. Çalışma saatlerini özelleştirin, esnek planlar oluşturun ve öğle yemeği molalarını zahmetsizce otomatikleştirin. Kapsamlı raporları maliyetler, fatura tutarları ve beklenen ödemeler hakkında bilgi sağlar. Sloneek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer.
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Delta Sales App, saha çalışanları için kullanımı kolay mobil uygulama ile otomatik sipariş alma, ürün yönetimi ve rapor oluşturma özellikleri sunar
Delta Sales App, binlerce satış yöneticisi, distribütör ve marka tarafından saha satış faaliyetlerini yönetmek için kullanılan bir Saha Satış Otomasyonu ve Çalışan GPS Konum İzleme Uygulamasıdır. Bu Uygulama, satış ekiplerinin verimliliğini artırmak ve satış süreçlerini otomatikleştirmek için birçok şirket tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır ve bu da satış hedeflerine ulaşmalarına ve satışlarını arttırmalarına yardımcı olmuştur. Delta Sales App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
Kuruluşunuzda planlama, oluşturma, yönetme, terfi, izleme ve onaylamaya yardımcı olmak için tasarlanmış uygulama.
Kuruluşunuzda planlama, oluşturma, yönetme, terfi, izleme ve onaylamaya yardımcı olmak için tasarlanmış uygulama. Attendo Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı
İK yöneticileri için çalışanların hastalık izinlerini, rehabilitasyon planlarını takip etme ve izin güncellemeleri hakkında otomatik bildirimler almayı sağlayan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracı.
Rehappen, her ölçekten işletmeye çalışanların hastalık izinlerini, rehabilitasyon planlarını, işe dönüş tarihlerini, sağlık raporlarını ve daha fazlasını izlemelerinde ve kaydını tutmalarında yardımcı olmak için tasarlanmış bulut tabanlı bir çözümdür. İstatistikler, not alanları, belirli eşikleri aşan çalışan/yönetici listeleri, rehabilitasyon planları, rutinler ve sağlık raporları sayesinde yöneticiler, dikkat etmeleri gereken noktaları erkenden tespit edebilir. Çalışanların durumu daha basit ve sürdürülebilir hale getirilebilir. Çalışma ortamını ve personel SKA’larını (sürdürülebilir kalkınma amaçları) destekler. Rehappen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Planlama
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Biyometrik Tanıma
  • Tatil/İzin İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Veri Tabanı