Türkiye Yerel ürünleri göster
333 sonuç
Bynder, dijital içeriği yönetme şekillerini basitleştirmek isteyen pazarlama uzmanları için kullanımı kolay bir bulut tabanlı çözümdür. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital varlıkları bulutta profesyonel olarak yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla işbirliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara dağıtabilir. Bynder sayesinde markalar, tek bir merkezi portal yoluyla pazarlama ve marka operasyonları üzerinde tam kontrole sahiptir. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Mailchimp is the #1 email marketing and automations brand that recommends ways to get more opens, clicks, and sales.
Mailchimp is the #1 Email Marketing and Automations brand for growing businesses. We empower businesses around the world to launch, build, and grow their businesses with world-class marketing technology, award-winning customer support, inspiring content & our data-driven recommendations Over 12 Million businesses including TEDTalks, Shutterstock, Boston Market, Nikon India trust Mailchimp to turn their emails into revenue, grow their audience, & create effective multichannel marketing campaigns Mailchimp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals. Canva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Pazarlama ekipleri, monday.com üzerinden kreatif istekleri yönetebilir ve markalarını daha iyi ölçeklendirmek için esnek bir platformda strateji planlayabilir.
monday.com'un kodsuz platformunda, pazarlama yöneticileri ekiplerine ilişkin mükemmel üst düzey genel bakışlar oluşturabilir. Stratejiyi tartışın, kreatif isteklerini kaydedin ve herkesin neye öncelik vereceğini tam olarak anlaması için farklı ekip üyelerine görev atayın. Ardından, markanızı kolayca büyütmek için özel olarak oluşturulmuş panolarda ilerleme durumunu ve kampanya performansını analiz edin. monday.com, her ölçekten ekibin fikir oluşturmaktan uygulamaya kadar her yönüyle marka yönetmesini kolaylaştırır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Hootsuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Schedule unlimited posts, manage social networks, track conversations, and measure performance from a single dashboard.
Zoho Social is built keeping in mind the needs of growing businesses -- those that are starting to get serious about social media marketing. We've built the product to help you build your social media presence, without having to worry about setting things up, getting trained, variable costs, etc. We're working hard to keep things simple and offer value for your money. Easy enough for you to understand and get started within minutes. Zoho Social hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Bir marka yönetimi yazılımı olan Wrike, şirketlerin marka varlıklarını tek bir dijital merkezde kolayca düzenlemelerini ve depolamalarını sağlar.
Dünya çapında iki milyondan fazla çalışan Wrike’ın marka yönetim yazılımına güveniyor. Şirketinizin marka kimliği belgelerini, şablonlarını, dijital görsellerini ve marka yönergelerini düzenlemek ve yönetmek için tek bir dijital merkez oluşturun. Wrike’ın marka yönetim yazılımı, her şirket çalışanının onaylanmış varlıklara erişmesine ve bunları kullanmasına olanak sağlar. Böylece marka kimliğinin ve kişiliğinin tüm kanallarda, platformlarda ve iletişimlerde güçlü tutulmasını sağlar. Sıkça yöneltilen varlık taleplerine zaman harcanmasını gerektirmez. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Brand the entire customer shipping experience and increase repeat business with ShippingEasy's Brand Management Software.
Minimize distractions, increase repeat business, and grow your audience with Brand Management software from ShippingEasy. Curate a branded experience with a brand-cohesive page, improve customer support with one-click tracking, feature your social channels, and drive traffic to your website with personalized links that keep customers coming back for more. Build a branded experience from inbox to landing page with branded emails. Try it free for 30 days! ShippingEasy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
PicMonkey offers cloud-based photo editing and design tools that help your create stunning images that tell your brand story.
PicMonkey's design and photo editing tools help you create captivating images to promote your brand. Get stunning results with luxe templates for logos, social posts, ads, banners, and more, or start from scratch and add design building blocks. When your business grows, PicMonkey grows with you; PicMonkey Business offers tools like brand kits, collaboration tools, and asset management to increase your output and keep your brand look consistent. Accessible as a cloud-based site and a mobile app. PicMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Bulut tabanlı Canto Dijital Varlık Yönetimini kullanarak, ekibinizin marka varlıklarını merkezileştirin, paylaşın ve hemen daha verimli çalışmaya başlayın.
DAM (dijital varlık yönetimi) konusunda ilk sıralarda yer alan Canto, pazardaki basit ancak güçlü DAM sistemidir. Tüm sektörlerden pazarlama ekipleri, görsel marka varlıklarını ve içeriklerini kolayca organize etme, güvence altına alma ve paylaşma konusunda Canto’ya güvenir. Dijital varlık yönetimi sektöründe 30 yılı aşkın deneyimi sayesinde, dünya genelinde binlerce marka, zenginleştirilmiş medya kütüphanelerini merkezileştirme konusunda ona güveniyor. Canto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands.
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands including Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle and Sony. Available via web browser, iOS and Android, Sprout enables brands to simplify social management, collaborate across teams and provide an exceptional customer experience. Sprout Social supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, and Pinterest. Sprout Social hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
An easy-to-use listings management product to efficiently update, manage, and track information anywhere customers may be looking.
Birdeye Listings consists of listings scan, listings management, and listings analytics. The scan identifies errors across all online directories. Listing management allows you to easily correct information and make updates. Listings Analytics helps to know how well your listings are doing in terms of engaged leads, traffic, and search volume. Birdeye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Loomly, pazarlama ekiplerinin iş birliği, yayın ve ölçüm yapmasını sağlayan marka başarı platformudur.
Loomly, pazarlama ekiplerinin iş birliği, yayın ve ölçüm yapmasını sağlayan marka başarı platformudur. Tüm içerik yönetimi süreciniz boyunca ekip çalışmasını kolaylaştırın: dijital varlıkları yönetin, hikaye anlatımını teşvik edin, içeriği geliştirin, mesajlaşmayı onaylayın, hedef kitlenize ulaşın, topluluğunuzla ilgilenin ve performansı ölçün. Artık organik içeriği, destekli gönderileri ve hedef odaklı kampanyaları da destekliyor. Hepsi bir arada iş birliği çözümü. Loomly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Brand Management platform
Get the most from your brand's content and creative assets with Brandfolder, an intuitive and powerful brand management platform that simplifies asset distribution, elevates cross-functional workflows and enables content automation processes—so your team can get to market faster. Brandfolder makes it easy for users to find the assets they need in a self-service and secure single source of truth while ensuring organizations have insight into how and where their content is being used. Brandfolder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Advanced email marketing for SMB and mid-market businesses, backed by 24/7 support and 20+ years of deliverability experience.
Campaigner delivers all the basic and advanced email marketing features you need to grow your business without added expense of a marketing suite. From basic and advanced workflow automations and segmentation capabilities to SMS, Campaigner makes it easy to build and execute on high-performing campaigns. Campaigner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
From customer insights to market segmentation to concept testing, Qualtrics is the single solution for all of your experience data.
Grow your brand with powerful insights from Qualtrics. Get a complete view of the metrics that matter most to your brand with everything from brand awareness and competitor benchmarking to ad testing ¿ all on the world¿s first Experience Management Platform¿. Real-time view of brand health with all your metrics on a single dashboard. Grow your brand with unparalleled insights. Book your free demo today! Qualtrics CoreXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
All-in-one SEO suite of tools. Helps businesses to improve rankings, increase traffic, and gain visibility in search results.
Moz Pro is an all-in-one SEO suite of tools. It allows businesses to improve rankings, increase traffic, and gain more visibility in search results. Main features include keyword research, rank tracking, backlink analysis, and site audit. Keyword research tools allow businesses to improve their content and strategies. Businesses can uncover competitive advantages by tracking competitors through SERPs, fix technical problems with the help of Moz Pro suggestions and perform weekly site audits. Moz Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Yotpo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Klaviyo is a unified customer platform for email, SMS, and more that gives you direct ownership of your customer data and interactions.
Klaviyo is a unified customer platform that gives your online brand direct ownership of your consumer data and interactions, empowering you to turn transactions with customers into productive long-term relationships—at scale. Because the Klaviyo database integrates seamlessly with your tech stack, you can get the full story on every customer that visits, and then—from the same platform—use those insights to automate personalized email and SMS communications that make people feel seen. Klaviyo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Power your content with an award-winning brand management solutions and service beyond compare.
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels. A highly configurable metadata schema provides powerful, business-specific search and workflow capabilities. Plus, AI-powered auto tagging makes assets instantly findable. Sync content across systems using the API or pre-built integrations with over 50 tools, from creative suites to project management. Widen DAM is available standalone or as part of Acquia DXP. Widen Collective hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Verimli ve anlaşılır görsel üretim platformu, iletişimciler ve ekipler için iyi hazırlanmış yaratıcı bir deneyim sunar.
Gelişmiş otomasyon ve özelleştirme özellikleri ile şablonlar ve orijinal görsel öğelerden oluşan sürekli büyüyen bir kütüphaneye sahip olan Creatopy (eski Bannersnack), size yaratıcı yolculuğunuzu harekete geçirmek ve görsel içeriğinizi düzenli ve daima markaya uygun durumda tutmak için ihtiyacınız olan araçları sunar. Tasarım, iletişim ve parlaklık. Creatopy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
ReferralCandy is an eCommerce store plugin that helps you get more word of mouth sales.
Grow your sales through word-of-mouth marketing! Reward your customers for referrals and watch the sales and shares roll in. ReferralCandy connects instantly with popular ecommerce platforms (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) or choose custom API and advanced integrations. ReferralCandy also integrates with other marketing tools such as AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo and many others. ReferralCandy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool for marketing and creative teams.
PhotoShelter for Brands is a multimedia powerhouse that serves over 1,200 top brands. With this one centralized platform, we help brand managers keep their brand’s assets organized in order to maximize ROI and develop new extensions. Your team needs to share photos and videos quickly and constantly to keep up with constant improvements to your brand, trends, and opportunities. With PhotoShelter for Brands, you can move creative files from point A to point B instantly to tell your brand’s story. PhotoShelter for Brands hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
SOCi is the marketing platform multi-location brands.
SOCi is the marketing platform for multi-location brands. We empower businesses like Ace Hardware, Sport Clips, & Anytime Fitness to scale marketing efforts across all digital channels in a way that's brand directed, locally perfected, & data connected. As one central place to scale marketing, SOCi makes the impossible possible by enabling top brands & their locations to strengthen and scale their digital presence across limitless local search and social pages while protecting their reputation. SOCi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for brand management making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Easily generate, monitor and market online reviews on the sites important to your business. Make reviews work for you.
White-label review management for marketers, agencies, SEO specialists and enterprises. Grade.us has 10,000+ users automating the review generating process on sites like Google, Facebook and 100+ industry-specific review sites. Monitor reviews across 100+ review sites so you always know whats being said about your company. Turn your best reviews into SEO-friendly web and social content providing social proof for your business. Grade.us hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the market-leading advocacy, community, and engagement platform of choice for the world’s most customer-obsessed brands. Leverage the advanced segmentation and gamification engine to drive continuous engagement and guide customer journeys. Influitive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Mailchimp Transactional Email allows developers to send personalized system notifications in seconds with confidence and reliably.
Mailchimp Transactional Email is a delivery API, or application programming interface, that can deliver transactional emails to customers without you overseeing the process. Mailchimp's Transactional Email can be sent in seconds, help you avoid spam folders, and give you flexibility to personalize using conditional content and custom code. You can optimize your emails by using automated tags, webhooks, and A/B testing and then, track analytics that scale with your business. Try for free! Mailchimp Transactional Email hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Admation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Enable any team to focus on creating the most influential brandEnable any team to focus on creating the most influential brand
Enable any team to focus on creating the most influential brand. Marketing managers can now build the perfect high-level overviews for their team. Discuss strategy, log creative requests, and assign tasks to different team members so everyone knows exactly what to prioritize. Analyze progress and campaign performance for any brand initiative. From ideation to execution, monday marketer makes it easy to manage every aspect of their brand. monday marketer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Understand your customers, your brand, and your market with Brandwatch’s advanced Consumer Intelligence platform.
Monitor your brand with AI-powered sentiment analysis, bringing consumer opinion and reactions to life. Brandwatch’s Consumer Research platform gives you access to deep consumer insights from 100 million online sources. Real-time signals and alerts detect unusual activity, helping brands get ahead of emerging crises. Understand and engage with your customers at the speed of social with Brandwatch, the social suite built for our fast-moving world. Brandwatch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Pinterest Business is a social content creation platform to assist with lead generation, higher traffic results, ads, and more.
Pinterest Business is a social content creation platform to assist with lead generation, higher traffic results, ads, and more. Pinterest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The easiest way to get more reviews & build your reputation. Never write content again with online word of mouth. Try it free!
NiceJob is the easiest way to get more reviews and build a great reputation online. Never write marketing content again: NiceJob automatically collects customer reviews and shares them across social media. Learn everything you need to know about your customers while they recommend you to all their friends. It's like word of mouth only 1000x better. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. NiceJob hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Solution for developing marketing datamarts and managing direct marketing campaigns across multiple channels.
Adobe Campaign provides the only enterprise marketing software specifically designed to manage, automate and optimize programs across traditional and emerging channels including direct mail, email and mobile. With Neolane's cross-channel direct marketing and lead management solutions, marketers can manage campaigns, resources, customer data and analytics from a single platform to dramatically improve effectiveness and ROI. Adobe Campaign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Gain actionable insight into your current online reputation.
ReviewTrackers makes it easy for businesses to understand their current brand reputation and identify areas of improvement and start building strategies to acquire more customers and drive more revenue. ReviewTrackers hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Pazarlama ekiplerinde etkili bir iş birliği ve onay süreci için insan dostu sosyal medya aracı.
Kontentino özellikle farklı ülkelerdeki veya konumlardaki pazarlar için sosyal medya içeriğini yerelleştirmesi gereken küresel, bölgesel veya franchise işletmeler için uygundur. Markanız farklı pazarlar için farklı ajanslarla çalıştığında karışıklıklar meydana gelebilmektedir. Kontentino sayesinde içerik kalitesini ve markayı daha iyi kontrol edersiniz. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Brand24 is a social listening tool that helps you get instant access to online mentions to grow customer satisfaction and sales.
Brand24 is a reliable media monitoring solution that collects all publicly available mentions from various sources, including social media, podcasts, blogs, forums, etc. This tool gives you the insights to make data-driven decisions about your business. Brand24 empowers its users to protect their online reputation, improve customer satisfaction, measure marketing or PR efforts, and conduct a competitor analysis. Brand24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Grow your email lists, drive more sales, & reduce cart abandonment with Justuno's powerful and easy conversion rate optimization tools.
Justuno is a suite of website conversion tools used to convert website traffic, increase email list growth, and boost sales. Convert more visitors using email pop-ups, sign-up bars, exit pop-ups, and intelligent on-site messaging. Justuno Plus users gain access to exclusive promotion designs, a dedicated account strategist, and our AI-based product recommendations that supercharge your on-site sales and conversions, improve average order value, and create the ultimate on-site experience. Justuno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The unified local marketing platform that gives you the tools and insights to generate more local sales.
PromoRepublic is the all-in-one local marketing platform that gives multi-location businesses and marketing agencies the insights and tools to manage social media, maintain brand integrity, improve online findability and reputation – everything you need to win local customers. PromoRepublic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Create unique contest landing pages, run social contests, choose winners, send emails and analyze results - all from one place.
Create unique contests, landing pages, games and quizzes, run social contests, choose winners, send emails and analyze results - all from one place. From Fortune 500 companies to one-person teams, businesses of every size use ShortStack for customer engagement, lead collection and marketing automation. Our customizable and mobile-responsive templates let you build everything from instant win and photo contests to hashtag contests and simple sweepstakes in minutes. ShortStack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
MAP ihlallerini zamanında tespit edip bildirerek üretici markalarını koruyan marka yönetimi yazılımı.
Dünya genelinde 100’den fazla üretici markası, MAP (reklamı yapılan minimum fiyat) ihlallerini tespit etmek ve önlemek için Prisync’i kullanmaktadır. Daha iyi marka yönetimi, marka imajlarını zahmetsizce korumalarına yardımcı olur. Kurulumu çok kolaydır ve bir günden daha kısa bir süre içinde satıcıları izlemeye başlanabilir. Bu gözetimle hiçbir ihlal gözden kaçmaz ve 7/24 hizmet veren müşteri desteği ekibi hızlı bir şekilde tüm soruları yanıtlayıp sorunları çözer. Prisync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Kontainer DAM & PIM - a secure, elegant, user-friendly image bank and product data distribution hub in one cloud-based platform.
Secure, user-friendly DAM & PIM – the new distribution hub for your images, videos, assets and data. Kontainer simplifies the way you organize, enrich and share your files. Our customizable plug&play solutions integrate with your tech stack so you can share your assets across platforms and channels – CMS, CRM, ERP, e-Marketing, etc. With equal measures of function and UX design, the system is intuitive to use and easy to adapt to your brand. Kontainer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Yext helps organizations answer every question about their business.
Yext's Answers Platform collects and organizes content into a Knowledge Graph, then leverages a complementary set of products — including Listings, Pages, Reviews, and Search — to deliver relevant, actionable answers wherever customers, employees, and partners look for information. For over 15 years, thousands of companies worldwide have trusted Yext to create seamless content-driven experiences at scale across search engines, websites, mobile apps, and hundreds of other digital touchpoints. Yext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. RelayThat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Vidyards platform allows businesses to showcase videos on their website, personalize video emails, and track real-time analytics.
Vidyard is the video platform that helps businesses transform communications and drive more revenue through the strategic use of online video. Going beyond video hosting and management, we help businesses connect with more viewers through interactive and personalized video experiences, learn powerful insights on their viewing audience, turn insights into action with enterprise integrations, and prove the impact of their video programs. Vidyard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi