17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Marka Yönetimi Yazılımı

Marka Yönetimi Yazılımı, ürün bilgilerini yaratmak, derlemek, güncellemek ve depolamak için bir dizi araç içerir. Yazılımın çeşitli işlevleri arasında reklam oluşturma, gereksinim yönetimi, ürün materyali dağıtımı ve iletişim yönetimi vardır. İlgili yazılımlar için bakınız: Pazarlama Otomasyonu Sistemleri ve Dijital Varlık Yönetim Araçları.

23 sonuç

Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Bir marka yönetimi yazılımı olan Wrike, şirketlerin marka varlıklarını tek bir dijital merkezde kolayca düzenlemelerini ve depolamalarını sağlar.
Dünya çapında iki milyondan fazla çalışan Wrike’ın marka yönetim yazılımına güveniyor. Şirketinizin marka kimliği belgelerini, şablonlarını, dijital görsellerini ve marka yönergelerini düzenlemek ve yönetmek için tek bir dijital merkez oluşturun. Wrike’ın marka yönetim yazılımı, her şirket çalışanının onaylanmış varlıklara erişmesine ve bunları kullanmasına olanak sağlar. Böylece marka kimliğinin ve kişiliğinin tüm kanallarda, platformlarda ve iletişimlerde güçlü tutulmasını sağlar. Sıkça yöneltilen varlık taleplerine zaman harcanmasını gerektirmez. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Bulut tabanlı Canto Dijital Varlık Yönetimini kullanarak, ekibinizin marka varlıklarını merkezileştirin, paylaşın ve hemen daha verimli çalışmaya başlayın.
DAM (dijital varlık yönetimi) konusunda ilk sıralarda yer alan Canto, pazardaki basit ancak güçlü DAM sistemidir. Tüm sektörlerden pazarlama ekipleri, görsel marka varlıklarını ve içeriklerini kolayca organize etme, güvence altına alma ve paylaşma konusunda Canto’ya güvenir. Dijital varlık yönetimi sektöründe 30 yılı aşkın deneyimi sayesinde, dünya genelinde binlerce marka, zenginleştirilmiş medya kütüphanelerini merkezileştirme konusunda ona güveniyor. Canto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Loomly, pazarlama ekiplerinin iş birliği, yayın ve ölçüm yapmasını sağlayan marka başarı platformudur.
Loomly, pazarlama ekiplerinin iş birliği, yayın ve ölçüm yapmasını sağlayan marka başarı platformudur. Tüm içerik yönetimi süreciniz boyunca ekip çalışmasını kolaylaştırın: dijital varlıkları yönetin, hikaye anlatımını teşvik edin, içeriği geliştirin, mesajlaşmayı onaylayın, hedef kitlenize ulaşın, topluluğunuzla ilgilenin ve performansı ölçün. Artık organik içeriği, destekli gönderileri ve hedef odaklı kampanyaları da destekliyor. Hepsi bir arada iş birliği çözümü. Loomly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Verimli ve anlaşılır görsel üretim platformu, iletişimciler ve ekipler için iyi hazırlanmış yaratıcı bir deneyim sunar.
Gelişmiş otomasyon ve özelleştirme özellikleri ile şablonlar ve orijinal görsel öğelerden oluşan sürekli büyüyen bir kütüphaneye sahip olan Creatopy (eski Bannersnack), size yaratıcı yolculuğunuzu harekete geçirmek ve görsel içeriğinizi düzenli ve daima markaya uygun durumda tutmak için ihtiyacınız olan araçları sunar. Tasarım, iletişim ve parlaklık. Creatopy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Bynder, dijital içeriği yönetme şekillerini basitleştirmek isteyen pazarlama uzmanları için kullanımı kolay bir bulut tabanlı çözümdür.
Bynder, dijital varlıkları bulutta profesyonel olarak yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla işbirliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara dağıtabilir. Bynder sayesinde markalar, tek bir merkezi portal yoluyla pazarlama ve marka operasyonları üzerinde tam kontrole sahiptir. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Pazarlama ekiplerinde etkili bir iş birliği ve onay süreci için insan dostu sosyal medya aracı.
Kontentino özellikle farklı ülkelerdeki veya konumlardaki pazarlar için sosyal medya içeriğini yerelleştirmesi gereken küresel, bölgesel veya franchise işletmeler için uygundur. Markanız farklı pazarlar için farklı ajanslarla çalıştığında karışıklıklar meydana gelebilmektedir. Kontentino sayesinde içerik kalitesini ve markayı daha iyi kontrol edersiniz. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Filestage, ekiplerin marka içeriklerini daha hızlı bir şekilde düzelttirmesine, inceletmesine ve onaylatmasına yardımcı olan marka yönetim yazılımıdır.
Filestage, ekiplerin marka içeriklerini daha hızlı bir şekilde düzelttirmesine, inceletmesine ve onaylatmasına yardımcı olan, kurumsal ölçekte kullanımı kolay marka yönetim yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Sektörün gelişmiş yapay zeka motoru tarafından desteklenen Sprinklr ile markanızın itibarını büyütün, ölçün ve koruyun.
Sprinklr, işletmeler için sektörün önde gelen marka yönetim araçlarını sunar. Dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği Sprinklr, yapay zeka destekli sosyal dinleme ve veri yorumlamayı büyük ölçekte sunarak markanızı büyütmenize, müşteri deneyimlerinizi iyileştirmenize ve marka itibarınızı korumanıza yardımcı olur. Noktasal çözüm kaosunu geride bırakın ve yüzünüzü dünyanın ilk Birleşik-CXM platform çözümlerinden birini kullanın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
NapoleonCat, küçük işletmeler, e-ticaret, acenteler ve pazarlamacılar için hayatı kolaylaştıran bir sosyal medya yönetim aracıdır.
NapoleonCat bir sosyal medya yönetimi ve müşteri hizmetleri aracıdır. Ana işlevleri arasında birden fazla sosyal medya kanalının yönetilmesi, müşteri hizmetinin otomatikleştirilmesi, pazarlama sonuçlarının analiz edilmesi, rakiplerle karşılaştırmalı olarak izlenmesi ve kıyaslanması, ekipler içinde iş birliği yapılması ve raporlama süreçlerinin otomatikleştirilmesi yer alır. Bu platformda Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube ve Google My Business için çözümler sunulmaktadır. Güvenilir bir Facebook Pazarlama Ortağıdır. NapoleonCat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Küresel işletmelerin içeriklerini oluşturma ve kullanma yöntemlerini dönüştürmelerine yardımcı olur.
Smartling çeviri yönetim platformu, küresel işletmelerin içerik oluşturma ve kullanma yöntemlerini dünya çapında dönüştürmelerine yardımcı olur. Smartling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Templafy, üretken yapay zekanın gücünden yararlanan bir belge oluşturma platformudur.
Templafy, 3,5 milyondan fazla kullanıcıya yardımcı olan, hızla büyüyen bir B2B Hizmet Olarak Yazılım şirketidir. Templafy, riski ortadan kaldırmak, verimliliği artırmak ve dünya çapında 800'den fazla kuruluş için her karmaşıklıkta ve ölçekte daha iyi belge oluşturmayı sağlamak için belgeleri otomatikleştirir. Doğrudan Microsoft 365'te markaya uygun, yasalarla uyumlu şirket şablonlarına anında erişimden, Yönetilen Yapay Zekanın gücünden yararlanarak Salesforce'taki satış tekliflerinin otomatik olarak derlenmesine kadar, çalışanların önemli olan işlere odaklanabilmeleri için iş belgelerini daha hızlı oluşturmalarını sağlayan bir platforma sahiptir. Templafy ile küresel işletmeler, merkezi olarak yönetilen, güvenli ve kullanımı kolay bir platform aracılığıyla marka bütünlüğünü korur ve üretkenliği artırır. Templafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
İşletmelerin kurum içinde ve dışında iş birliğini hızlandırmasına yardımcı olan dijital varlık yönetimi çözümü.
brahms, akıllı dijital varlık yöneticisidir. Zaman ve rol tabanlı iş akışlarını kullanarak kuruluşunuzdaki çalışanlara dijital varlıkları yapılandırma, bulma, yerelleştirme ve paylaşma olanağı sağlayın. Kuruluşunuzun içinde ve dışında iş birliğini hızlandırarak markanızın değerini artırın. brahms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Tüm ürün incelemelerini tek bir yerde toplayarak hakkınızdaki incelemelere bütünsel bir genel bakış sunar.
FeedCheck, tüketicilere ve tüketici elektroniği markalarına alıcılarla bağlantı kurma amacıyla müşteri incelemelerini izlemelerinde yardımcı olur. Markalar, FeedCheck'i kullanarak ürün portföyünün tamamında ürün incelemelerini yönetebilir. FeedCheck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Markanızı hayata geçiren teknoloji.
İçerik oluşturmayı olabildiğince kolay, hızlı, verimli ve markaya uygun hale getirme amacını taşır. Birçok çözüm içeren marka portalı, isteğe bağlı yayımlama, dijital yayımcılık, tasarım ve çeviri yönetimi çözümleri, tüm kuruluş genelinde tutarlı ve uyumlu bir şekilde iletişim kurmayı ve faaliyette bulunmayı sağlayabilir. İçerik oluşturma platformu, içeriğin oluşturulması, çevrilmesi, onaylanması, depolanması ve yayımlanması (markalı) için güvenilir bir temel oluşturur. Capital ID hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Şirketlerin teknik açıdan en karmaşık site veya platformlarda işlem yapmasını sağlayan gelişmiş veri çıkarma API’si hizmeti.
Marka itibarının oluşturulması pek kolay değildir. Tüm marka yönetimi faaliyetleri için çok miktarda kaynak gerekmesine karşın, JustLikeAPI bu konuda yardımcı olabilir. JustLikeAPI, şirketlerin tek bir yerden onlarca inceleme sitesi veya sosyal ağdaki incelemelere ya da kullanıcı hesaplarıyla ilgili diğer verilere erişmesine, bunları izlemesine, analiz etmesine ve yanıtlamasına olanak tanıyan gelişmiş bir veri çıkarma API’si hizmetidir. Marka yönetiminizi başka bir düzeye taşımak için doğru yardımdan faydalanın. justLikeAPI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Kendi alan adınızla markalı kısa bağlantılar (diğer adıyla "gösterim URL'leri") oluşturmaya, bunları yönetmeye ve analiz etmeye yardımcı olan bulut tabanlı platform.
Sosyal medyanızda, web sitenizde veya başka bir yerde kısa URL'ler mi kullanıyorsunuz? Yohn, kısa bağlantılarınızı markalamanıza olanak tanıyan, kısa bağlantılarınız ve daha fazlası üzerinde tam kontrol sağlayan kendi özel URL kısaltıcınızdır. - Kendi alan adınızı kullanarak markalı kısa URL'ler oluşturun, - Kısa URL'lerinizi istediğiniz zaman güncelleyin, - Markalı bağlantıları kullanarak dosya paylaşın, - Tıklama verilerini analiz edin, - QR kodları, elektronik kartvizitler (vCard) ve daha fazlasını oluşturun. Yohn, yüksek yönlendirme hızları, ideal çalışma süresi ve düşük çalıştırma maliyetlerini garanti eden AWS (Amazon Web Services) tabanlıdır. Yohn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
CHILI GraFx her ölçekte animasyonlu, dijital ve basılı medya oluşturmayı destekleyen bir kreatif otomasyon platformudur.
CHILI GraFx; animasyonlu, dijital ve basılı medya oluşturmayı hızlandıran bulut tabanlı bir platformdur. Dünyanın dört bir yanındaki işletmeler, geniş ölçekte marka imajına uygun, kişiselleştirilmiş ve çok kanallı içerik oluşturmak için CHILI GraFx'e güveniyor. Bu platform; - Markaların etkileyici ve marka imajına uygun yüksek hacimli mesajlar sunmasını, - Ajansların tasarım çıktılarının hacim ve çevikliğini artırarak etki yaratmasını, - Perakendecilerin veri odaklı, "fijital" (fiziksel ve dijital) deneyimlerle müşterileri hedeflemesini sağlar. CHILI GraFx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
INVIDO, işletmelerin potansiyel müşterilere, müşterilere veya iş ortaklarına kişiselleştirilmiş videolar göndermesine yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur.
INVIDO, işletmelerin potansiyel müşterilere, müşterilere veya iş ortaklarına kişiselleştirilmiş videolar göndermesine yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur. Potansiyel müşterilerinizle etkileşime geçmek ve daha önce hiç olmadığı kadar iyi sonuç almak için kişiselleştirilmiş videoları kolayca kaydedebilir veya yükleyebilirsiniz. Bu kullanımı kolay platform ile değerli zamanınızı boşa harcamadan ekibinizin video mesajlaşmasını basitleştirebilirsiniz. Multimedya iletişiminin gücünden anında yararlanabilmek için videoları hızlı bir şekilde düzenleyin ve paylaşın. Güçlü video mesajlaşmayı parmaklarınızın ucuna getirin. invido hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi
Certify, ürün kimliği doğrulama sürecini basitleştiren, yapay zeka destekli bir marka koruma çözümüdür.
Çevrimdışı pazarda markanızı güvence altına almak için yapay zeka destekli ürün kimliği doğrulamasını deneyimleyin. Ürünlerinizin kimliğinin müşterileriniz tarafından kolayca doğrulanması için Certify'ın benzersiz, kopyalanamaz patentli etiketlerini entegre edin. Ürünleriniz ve paketleriniz için iki faktörlü kimlik doğrulama sağlayarak tedarik zincirinizde şeffaflığı artırın. Certify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Değişiklik Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İçerik Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Kampanya Yönetimi